Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Yesterday at 22:38 by Khá

» The shy newcommer
Yesterday at 22:01 by Danayela

» Søger folk der vil lege
Yesterday at 17:37 by Lazarus

» In distress //Zak
Yesterday at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Tirs 27 jun 2017 - 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Tirs 27 jun 2017 - 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tirs 27 jun 2017 - 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

Top posting users this month
Caleb

Cara

Khá

Sascha

Hazel

Zakaroff

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243765 indlæg in 12659 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Emnesøgning til en sød vampyr <3

Emnesøgning til en sød vampyr <3
« on: on Ons 26 apr 2017 - 19:22 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

... Han ser i hvert fald sød ud, så kan vi diskutere personligheden senere!

Gabriel er gået lidt i stå igen, med kun et enkelt aktivt emne, og nu hvor jeg rent faktisk har fritid igen, har jeg besluttet at skrive en emnesøgning! Jeg leder ikke efter noget helt bestemt, men bare noget at lade, om det så er længerevarende plots eller at vi laver et hurtigt møde mellem to karakterer, så er jeg klar c: Man skal bare være klar på at Gabriel kan være en ret farlig karakter, hvis man ikke kan klare sig i kamp mod en vampyr >_>

Alt er velkomment! Underlige venskaber, fjender, kollegaer, klienter/arbejdsgivere og hey, hvis man er chill med mord og har modet til det, så kan man da godt forsøge sig med noget romantisk, så længe man er opmærksom på at det ikke sker på et enkelt emne owo''

Hvis du gerne vil læse lidt mere om Gabriel, kan der læses om ham i denne tidligere emnesøgning <3 jeg søger dog ikke noget til de andre karakterer som står i den emnesøgning! :0

http://www.vielamort.net/t14664-i-m-so-boooooooooored-emnesgning

« on: on Ons 26 apr 2017 - 23:40 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Han lyder da som en fin lille vampyr Jordan ikke ville have et problem med at møde, dog er hun ikke glad for mord og hader generelt at skade andre med mindre hun har brug for det. Men ja jeg kan da skrive et lille resúme.

Jordan - En tomboy af højeste klasse, en djævelsk god bartender og fest abe. Hun har nogle sorger der stadig går hende meget på som nogle dage bare gør tingende sure og triste, men er normalt en positiv og glad pige. Hun tager aldrig en kamp hun ikke ved hun kan komme ud af på den ene eller den anden måde og prøver så vidt som muligt komplet at undgå det selvom hun ved hun tiltrække den slags problemer. Heldigt for hende hun er trænet til det og stadig nu træner med bland andet Bjørn.
Hendes daglig dag går med studeren og ellers er hun bartender i weekenderne.

Jordan brænder inde med en masse had til hendes brødre og søstre - De andre djævle af Lucifer - og generelt andre djævle, men har ikke de største problemer med andre overnaturlige racer ud over engle da hun ikke ønsker selv at dø da det virker skræmmende.
Selv vampyrer har hun ikke et problem med da hendes blod er temeligt slemt for andre overnaturlige racer at indtage.

Hun søger altid venner, men nu føler jeg selv hun har masser, så måske ville en fjende være passende? For til min forståelse er Gabriel en smule rap i kæften, en ting som hun også selv gør i som sproglige angreb, men at klappe ham en eller få et klap er ikke noget som ikke kan komme ind i billedet hvis det skulle være.

« on: on Fre 28 apr 2017 - 22:40 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

Hej Jordan!

Jeg tror sagtens vi kan finde på et eller andet, men nu er det ret sjældent at Gabriel bare går i kødet på folk uden grund, og især djævle, da de jo er ret besværlige at komme af med ^^'' Jeg ved ikke om du evt. har nogle idéer til hvordan vi fikser det problem? Om der evt. kan være noget der lægger op til hvis de kommer op og toppes?

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]