Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Ellu~ (Emnesøgning)

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 11:48 »

Reece

Novice (Rank 2)

Hej! Skal have gang i Reece her, så derfor mangler jeg jo både det ene og det andet!

Han er en super positiv og lille energi bombe, som virkelig mangler nogen som han kan hoppe rundt med! Han er meget loyal, ikke så bogstærk, men også nysgerrig og en meget god ven, som man helt sikkert ikke kan finde andre steder. osv, kig på hans profil og i vil vide mere!

Udover hvordan han er, så mangler han mange ting, virkelig mange ting i hans liv.

Han mangler:

Ven/veninder.
En værge.
Et job.
En som kan hjælpe ham med hans skole, altså lektier osv.
Flirts eller måske en kæreste.
Fjender.
Måske en rumbo.

Hvis i måske tænker at i har en der kunne passe ind, så skriv endelig en kommentar eller en PM til mig og vi kan finde ud af et plot!!

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 16:43 »

Joseph

Novice (Rank 1)

Melder gerne Joseph, men skal bare advare om at han godt kan være lidt af et røvhul, eller det kommer an på relationen med ham. Joseph er hmm firehundred år gammel vampyr, han kan huske så meget af hans fortid da han har levet i et misbrug af opium igennem de sidste to hundred år. Men han klare sig alligevel igennem hverdag, selv hvis mange har svært ved at tro det. 

Jeg tænker at han muligvis godt kan være en ven, måske flirt sener hen. Han overrasker tit folk med hans inteligence, og han var/er uddannet oversætter, så muligvis kan han os være en lektie hjælper, hvis altså Reece har lyst til lave dem sent om aften, eller i weekenden. 

Som sidste note skal jeg lige sige at jeg flytte, og mit internet ankommer først om et par dage, så jeg svare ikke så hurtigt, da jeg kun kan log på hjemme hos min mor i et par timer. Men jeg gerne starte et eller andet som vi spille når mit internet ankommer :3

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 17:23 »

Reece

Novice (Rank 2)

Jooo, det lyder mega fedt :D Han kunne nemt være en som er tilknyttet til Reece via skolen eller sådan noget :) Også så Joseph kan komme ud?
- Så derfor mødes de måske hver aften og han hjælper ham med lektier, de bliver venner og klikker mega godt :P Og snakker derefter uden for denne lektie tid? :D

Og bare rolig, er fuldt forstående med dit internet problem :P Kender det alt for godt..

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 17:47 »

Joseph

Novice (Rank 1)

Det lyder som en god ide, Joseph kunne godt finde på arbejde på skole som et bi job, bare for at have lidt flere penge ind i mellem. 

Kan jeg friste dig til at oprette måske? Ellers kan jeg først få tid til det i morgen da jeg snart tag hjem af igen, og jeg har kun em mobil at skrive på der hjemme pt.

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 17:48 »

Reece

Novice (Rank 2)

Sure :) Det kan jeg godt! Sender dig en besked med linket når det er færdigt!

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 20:24 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Jeg melder gerne mig til at emne. Jeg har Jordan her som er min nyeste, selvom jeg generelt er ny herinde. Hun er en sød pige (djævel) som elsker fester, venner og livet.
Hun studere på universitetet, er deltids bartender og kan være hvilken som helst af rollerne/relationerne du havde skrevet, ud over jeg ikke er sikker på hvad en rumbo er. Dog så jeg at "Værge" var en ting du skrev, men overvejede ideen om at de kunne istedet være "Roommates". Men ja, ellers kan hun udfylde en hvilken som helst af relationerne.

Ellers har jeg Clair, en helt normal introvert pige der elsker naturen, fotografering og prøver at klare sig på livets sti. Hun har meget lille kendskab til den overnaturlige verden, men søger den nærmest ud for at opdage den efter et møde med en varulv.
Der er ikke en ting Clair næsten ikke gør for et billed af noget der inspirere hende.

Så ja. Der var nogle resume og så videre. Håber på at hører fra dig.

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 20:32 »

Reece

Novice (Rank 2)

Jeg kunne vildt godt lide idéen med Jordan som hans værge/roommate :P Han har aldrig haft en til at se efter ham og passe på ham, så det kunne være rart for ham!
- Han kunne nemt være i penge nød og derfor nød til at flytte ind til hende eller sådan? :D

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 20:56 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Cool skal vi finde ud af det over PM?

Ellu~ (Emnesøgning)
« on: on Man 24 apr 2017 - 21:15 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Jeg kan ikke trykke på beskeden da overskriften er for lille.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]