Latest topics
» Fashion show - Leetha (xxx)
Yesterday at 23:04 by Bailey

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» Face Claim
Ons 19 jul 2017 - 22:59 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

» Bagom Thomas Darwill
Søn 9 jul 2017 - 12:29 by Thomas Darwill

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212153 indlæg in 10338 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2

AuthorTopic: En manglende overskrift - Zane

En manglende overskrift - Zane
« on: on Søn 29 jan 2017 - 21:35 »

Zane

Highly competent (Rank 12)

"Råbende og skrigende...? Det er svært efter et slag i maven, tro mig... og du kan reagere præcis som du har lyst til. Jeg har dig hvor jeg vil have dig alligevel." sagde han og smilede skævt til hende.

Humøret var steget en del hos ham siden han var stødt ind i denne pige...
"Ja... se den. Jeg har tænkt mig at lege videre med dig, og på et tidspunkt vil jeg se om din mave er lige så sexet som jeg tror den er. Og det skader heller ikke at se resten..."

Endnu en gang var hun næsten bedårende, og sagde at han skulle slippe hende fri - selvom hun godt vidste at det ikke ville ske.
Ikke endnu i hvert fald.

Zane holdt op med at massere hendes mave, og gav den et lille, blidt klap.
"Så burde det ikke gøre så ondt længere..." sagde han.
"Hvilket jo betyder... at du kan klare endnu mere, før jeg er nødt til at heale dig."

En manglende overskrift - Zane
« on: on Søn 29 jan 2017 - 21:50 »

Belle

Novice (Rank 2)

Hun fnyste efter det han sagde, hun skulle sgu nok finde på den ene eller den anden måde for at råb eller skrige.

"Så dette er den rene leg for dig?" Kom det fra hende, da hun lyttede uroligt til det han sagde, "Se resten?" Kom det fra hende, hvad mente han med at se resten. Selv om hun i princippet godt, kunne tænke sig vej frem til hvad han mente.

Det havde været en tåbelig ide, at besøge skoven i dag. Men hun havde virkelig trængt til det, også var det som om skoven bare havde kaldt på hende.

Endelig stoppede han med at massere hende mave, det havde ikke lige frem været behagelig eller det var hvad hun selv fortalte sig selv. Men han havde egentligt rart, det gjorde ikke så meget ondt længere som før. Selv om hun stadig godt kunne mærke lidt smerte, men bare det at det meste var væk var dejligt.

"Klare endnu mere?" Det lød ikke bestemt rart, han havde virkelig tænkt sig at fortsætte med det han havde i gang med. Dette var bestemt ikke, Belles lykkedag.

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 2 af 2]