Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238787 indlæg in 11996 subjects

double trouble [ plotsøgning ]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

double trouble [ plotsøgning ]

Indlæg by Gæst on Lør 21 jan 2017 - 14:08

Nu hvor begge mine damer er godkendte, tænkte jeg at det var på tide at sætte en plot søgning igang. Men jeg har blot et par simple små krav til mine emnepartner, 1. minimum 200 ord, det er ikke meget men det giver mig bare lidt som jeg kan arbejde med, 2 virkelige avatar, jeg ved godt at folk der spiller med anime eller cgi avatar, men jeg vil altså helst se et virkelige menneske frem for anime menneske da jeg har et realistisk udgangspunkt for hvordan at jeg rollespiller, og derfor kan jeg have svært ved se en rigtig person sammen en anime person. 3 have et plot i tankerne eller en ide, jeg gider ikke at være alene om at komme med alle plot ideer, og jeg smider automatisk folk blokering hvis jeg skal være den laver alle ideerne, sorry jeg bare træt af møde flok der ikke har en ide om hvad de gerne vil emne om. 
Nu er det vist på tide med en into til mine to damer som jeg gerne vil have ud til verden.

Amelia Boyle

Hvad skal man sige, Amelia er en ældre vampyr. Hun blev født som Lilith Medrea, hun var på daværende tidspunkt en Aspara som kom fra Prag. Hun blev vampyr da hun var omkring to hundred år gammel. Hun er væsen er der fascineret af psykologi, hendes evner bygger endda på psyken som hun elsker at teste. Hun manipuler meget med folk, og hun gerne teste dem på så mange psykiske fag som overhoved mulig. Ved siden af hendes meget psykiske natur er Amelia faktisk en meget stille person, hun spare på sin stemme som hun kun bruger på folk som hun har en personlig interesse for. Hun undgå andre væsner på større plan, da hun arbejder med psykisk syge væsner til hverdag på hospitalet. Hun har ikke følesom eller genret på nogen plan, hun har det bare best med en naturlig afstand til andre da hun ikke vil blande sig i unødvendig drama eller sociale problemer. 
Mine ideer. 
Socialt studie: Jeg havde en tanke om et studie i psykologi, hvor Amelia tester hende evne på andre, hun kan manipulere med det kemiske stofferi hjerne og derved skabe psykiske effekter på andre, ikke det varige effekter hende evne virker nemlig kun i en halv time af gang. Men ind i mellem er det nok til hun kan skabe kaos eller andre problemer. 
Fortid: En veninde/søster fra fortiden, mere eller mindre en bedste veninde som Amelia stadig holder kontakt med. Gerne omkring hendes egen alder, eller en smule yngre, men ikke for meget. Racer har ingen betydning, men det ville være bedst med en som hun ikke er til far for, altså en vampyr eller et andre væsen som hun ikke har planner om at drikke fra. 
Venner/nye bekendskaber: Nye væsner som Amelia kan være social med, racer er igang lige gydedig da Amelia taler med alle. 
Flirts: Dem er en del plads til, køn har ingen betydning, da Amelia er til begge køn. Det mere kemien der skal være på plads. 

Misha Keriana Bashemath

Misha er en hybrid mellem en Aspara og en Dæmon, hun er evne til kunne skamme andre og derfor har hun aldrig kunne skabe øjnekontakt med andre. Hun kigger tit på folks næser eller på andre steder hvor det ligner at hun har øjnekontakt til andre. Men, man dog selv var varsom med kigge hende ind i øjne da hun hendes evne stadig vil være aktiv. Misha er manisk væsen, hun meget store svingninger i hendes humør, og hun derfor lidt af en mundfuld rent socialt har folk tit svært ved at være tæt på hende. Hun har en naturlig afstand til folk på grund af hendes evne, og hun altid haft svært ved skabe sociale både til andre, få kan holde ud at være sammen med hende mens at andre finder hende dominerende natur irreternede. Hun har natur være den ledende type, da hun hendes dæmon gen er det kontrollerende gen. Men hun kan være et rolige væsen, dette ses bare sjælen. 
Ideer.
Den speciel person: En person som Misha faktisk kan have et venskabe med på en større plan, en person der faktisk tør at kigge ind i hendes øjne uden af de bliver forstyrrede af hendes evne. Alle racer er velkommende, men det må gerne være en person der har evner til kunne blokere Misha evne. 
Alle andre slags relationer, jeg har ikke haft til lave alle planner til Misha i nu.         

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: double trouble [ plotsøgning ]

Indlæg by Morgan L. Withers on Lør 21 jan 2017 - 22:28

Hvis det er Morgan her bestemt en mulighed at smide ind et sted :)
Morgan L. Withers
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 128

Indlæg by Gæst on Lør 21 jan 2017 - 22:46

Ja så? Hvem og hvad er ideen? :)

Gæst
Gæst

Indlæg by Artair on Lør 21 jan 2017 - 23:18

Hej

Jeg smide gerne Artair ind i et emme med en af dem

Angår Amelia Boyle kun det være ven eller flirt eller endda en blande af dem begge to

Angår Misha Keriana Bashemath kun han være den speciel person, da han er immun overfor hendes evne
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2102

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen