Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Latest topics
» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Yesterday at 22:40 by Niklaus

» Cristóbal De Vega
Yesterday at 22:29 by Cristobál De Vega

» Stupidity [Aleksei]
Yesterday at 20:25 by Aleksei

» a flying entrance [Bjørn]
Yesterday at 20:08 by Bjørn

» Keep out the nightmares!
Yesterday at 19:16 by Caine Blackwell

» A shitty situation - [Nightrage]
Yesterday at 18:54 by Nightrage

» meeting an old flame [Nicholas]
Yesterday at 16:20 by Amy Sophia Scott

» Sound of love - [Morgan]
Yesterday at 16:11 by Morgan L. Withers

» Soon parents - [Khá]
Yesterday at 15:54 by Khaa

» When life suddenly changes- [DuChance]
Søn 20 maj 2018 - 17:47 by DuChance

Nyheder

Siden har fået sig et nyt layout, som følge til at gøre siden mere personificeret, og overskuelig. Check Her hvilke områder det pårører, og hvilke ændringer der er tale omkring.

Siden er endnu ikke færdig, der vil derfor foregå ændringer løbende. Hvis man har ønsker er man velkommen til at kontakte Admin på PM

Statistics
Der er i alt 531 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Elizabeth Stride

Vores brugere har i alt skrevet 251371 indlæg in 12715 subjects

It's that time again.. (fravær)

Go down

It's that time again.. (fravær)

Indlæg by David O'Neal on Man 21 nov 2016 - 10:50

Hey all!
Det er med knap så sorgmodig mine, at jeg bliver nød til at informere jer om, at jeg - David O'Neal - ikke vil være til stede på siden de næste to ugers tid, eftersom jeg skal ud og..

REJSE!!!

Yep! That's right. Det er nu blevet tid for mig at begive mig ud i den store farlige verden igen, igen. Og jeg tvivler på, at jeg hverken vil have tid eller WiFi-adgang til at komme på Vie i den tid, jeg er væk. Desværre. Dette omhandler forresten også Autumn, som jeg tager med mig(that lucky girl).

BUT(t)! - at jeg er væk, skal ikke betyde, at der ikke vil være administration til stede. Jeg har fået vores alles elskværdige Evie Swift til at tage overfor mig og mit arbejde, mens jeg er væk. Så hvis I støder på problemer, må det være hende I må tage det op med. Med mindre I selvfølgelig ikke har noget imod at vente på, at jeg vender tilbage.. xD

Nåh ja, og til alle jer, der måske er nysgerrige - Jeg tager til Japan! 8D *blær'blær*
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91

Tilbage til toppen Go down

Re: It's that time again.. (fravær)

Indlæg by Evelyn Swift on Tirs 22 nov 2016 - 12:16

GOD REJSE DUUUUU.. ~

Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 116

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen