Latest topics
» Face Claim
Today at 2:11 by Christian

» Emne-, plot- og relationssøgning!
Today at 2:10 by Astrid

» Hos psykologen
Today at 1:33 by Morgan L. Withers

» Aria Foxwell
Yesterday at 20:42 by Aria

» Fashion show - Leetha (xxx)
Yesterday at 19:11 by Bailey

» Deal with the Devil (Maze)
Man 24 jul 2017 - 22:30 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212220 indlæg in 10341 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Vampire romance

Vampire romance
« on: on Lør 5 nov 2016 - 0:26 »

Akasha

Novice (Rank 1)

Sted:: Quatre.
Tid:: Omkring midnat.
Vejr:: Koldt, typisk sen efterår.
Omgivelser:: Fast inventar på hotellet. Gæster... 
Påklædning:: 

Emnet er tilegnet Natasha

Lyden af de mange mennesker kunne sagtens høres omme bag scenen, men det var sådan det var næsten hver gang hun skulle på scenen. De fleste var mænd ganske vidst, men det var ganske enkelt grundet hendes yderst smukke udstråling. Glasset med den røde væske blev hævet og hun så på kvinden foran hende ” What the heck is this… I asked for warm blood… Not cold you brat” sagde hun og spyttede det kolde blod tilbage i glasset. Hvis der var noget hun ikke kunne fordrage så var det nedkølet blod, for det var blot et tegn på det var syntetisk. Hurtigt fik hun tørret eventuelle rester væk fra mundvigen og fik rettet den røde læbestift som efterhånden var ved at blive et af hendes kendetegn. Hendes elegance, de røde læber samt hun nærmest aldrig blev set i andet end stiletter. Hun lod hånden glide gennem det sorte hår og sukkede inden hun hørte hendes navn blive råbt op som præsentation. Hun sukkede, inden hun rejste sig fra stolen og gik ud på scenen hvor folk hujede, jublede og piftede efter hende. Manden på scenen rakte hende mikrofonen og nikkede ganske kort til hende som tegn på hun kunne tage over.

” Nu tager jeg den på jeres sprog i stedet… Som sagt er jeg Wednesday Pilgrim og jeg er så hende der skal underholde.. Jeg vil spille klaver og synge for jer.. Efter min optræden vil der være mulighed for at få en snak med mig, eftersom jeg kommer ud mellem jer..” sagde hun og sendte publikum et smil ingen hun gik over til det sorte klaver og fik sig sat til rette. Hun anede ikke hvad hun skulle spille først, så hun valgte ’ Room of Angel’ her var der også mulighed for hende til at synge. Hun gjorde sig klar og rømmede sig ganske kort inden hun begyndte at spille, samt synge..

// Sangen hun spiller og synger https://www.youtube.com/watch?v=NdXCsXcs6nA //

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]