Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238603 indlæg in 11995 subjects

Ny ulv i byen (emnesøgning)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Ny ulv i byen (emnesøgning)

Indlæg by Lucan on Ons 19 okt 2016 - 17:30

Der står et tomt hotel i udkanten af byen. Det putter sig lidt op mod nogle gamle kontorbygninger med udsigt til skoven og har været uforstyrret i flere år.

Ind til nu.

Biler har indtaget parkeringspladsen, lyden af renovering giver genklang i det øde område og lyset stråler ud af vinduerne, når mørket er faldet på.

En gruppe af væsner er flyttet ind, de har valgt dette gamle kedelige hotel som deres nye hjem. I kælderen bliver der bygget celler og skoven bliver undersøgt. For når fuldmånen står op, sker der ting og sager, ting som kan sætte andre i fare. Men ingen af dem, som er flyttet ind, ønsker at skade nogen. De vil bare have et sted at bo. Et sted at føle sig hjemme.

Ulveflokken er ikke så stor, den tæller i øjeblikket 23 medlemmer. Alt fra teenagere, der er stukket af hjemmefra, til ældre folk, som pludseligt ikke havde et sted at høre til mere.
Det er ens for dem alle. Der var ikke plads til dem mere i den almindelige verden. Uønskede og uden mål søgte de alle et sted at høre til. Og det fandt de.

De mødte en mand, som selv søgte et mål med livet. Han gav dem det, de søgte. En familie. De kalder ham leder og gør som han siger. Men han spørger dem om deres mening, lytter og handler efter flokkens bedste.

Manden kæmper med sine egne dæmoner, der i flere år har haft taget i ham. Med en venlig, hjælpende hånd kom han ud af mørket og i dag har han taget opgaven som leder på sig, står med rank ryg og et fast blik mod fremtiden.

Dæmonerne dukker stadig op, men han får dem altid manet i jorden igen. Med og uden hjælp.

Ulveflokken har nu boet i Terra i nogle uger og er begyndt at undersøge livet udenfor hotellets mure. Arbejde, uddannelse, nye bekendtskaber.

Men de vender hver dag tilbage til deres nye hjem.
Hjem til deres flok.
Hjem til deres leder.
Lucan.

Jeg søger nogen, der har lyst til at spille med Lucan, som også kaldes Luca og Luc.

Luca virker som en meget mørk og alvorlig mand, der sjældent smiler. Hans liv har budt på kamp efter kamp, både i overført og bogstavlig betydning.

Som 27-årig blev han udstødt af den flok, som han har været medlem af siden sin fødsel. Hans dæmoner væltede ham omkuld og han endte med at slå et flokmedlem ihjel i rent fordrukkent raseri. Som straf blev han brændemærket for at advare andre om at tage ham med i sin flok.

Derefter rejste han rundt i Frankrig, tog det arbejde han kunne finde og tjente penge ved at deltage i ulovlige nævekampe. Først fik han tæv, men han gav ikke op og efterhånden som tiden gik, var det ham, der vandt. Han gjorde det ikke kun for pengene, det er for ham en måde at afreagere på, få vreden ud af kroppen og holde styr på den dæmon.
Den anden dæmon fik frit spil og flaske efter flaske blev tømt og hans smerte druknet i sprut.

En dag dukkede der en gammel bekendt op og vendte hans liv på hovedet. Pludseligt var der en, som bekymrede sig om ham. Og den ene dæmon blev manet i jorden - for det meste.

En dag dukkede der en ny person op i hans liv. En person med brug for et sted at høre til, og Luca valgte at give ham det.

Resten har jeg fortalt.

Luca ser ikke ud af meget, trods sine 190 cm. Han gør heller ikke noget ud af sig selv. Men lad dig ikke snyde. Den lange, slanke krop besidder en god del styrke og han slår hårdt. Han ved, hvordan man slås og kan overvinde modstandere stærkere end sig selv.
Bag styrken gemmer sig et ulmende raseri, der aldrig ligger langt væk fra overfladen. Der skal ikke meget til at tænde det, men han har lært at kontrollere det - i en hvis udstrækning.

Ved første møde virker Luca måske som en meget dyster mand, og det er han også. Men under alvoren og det dystre lag, gemmer sig en varm mand med et stort hjerte og en passion for alt, hvad han giver sig i kast med. Og han kan smile.

Luca er født varulv og er hverken stolt af det eller hader det. For ham er det bare. Nogle varulve ønsker ikke at løbe frit under fuldmånen af skræk for at sprede død og ødelæggelse, men Luca er ikke et dyr, man sætter i bur og han løber frit.

Jeg ved ikke, hvad jeg søger, sådan lidt af hvert. Venner og fjender. Ud over flokken kender han ind til videre ikke nogen i Terra. Kærlighed er ikke aktuelt.

De kunne have mødt hinanden før, de kan starte ud som uvenner, de kan hjælpes ad.

Og selvfølgelig er man altid velkommen til at søge om optagelse i flokken!

Luca bider ikke ;D ... vent ... han er varulv ... selvfølgelig bider han. Do'h.

Lucan
Beginner (Rank 4)

Bosted : I et gammelt hotel sammen med sin flok i udkanten af Terra ved siden af skoven.

Antal indlæg : 42

Tilbage til toppen Go down

Re: Ny ulv i byen (emnesøgning)

Indlæg by Daeva on Ons 19 okt 2016 - 18:17

Jeg vil meget gerne emne med dig ^^
Siden Lucan er en varulv, så må han vel have et vis had for vampyrer? Eva er en omvandrende buffet for vampyrer, med blod som smager bedre end det af engle og jomfruer. Derudover kan hendes blod give dem evnen til midlertidig at gå i solen. Så at sige hun er jaget af dem, ville være en underdrivelse!!
Måske der kunne være noget fælles der? Dette kunne være et venskab eller andet ^^

Om ikke andet kunne et emne mellem disse to da være spændende :)
Daeva
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 3

Indlæg by Lucan on Ons 19 okt 2016 - 18:58

Lucan har en naturlig mistro og tilbageholdenhed overfor vampyrer, men han dømmer ikke så meget på race som på hver persons personlighed. Så jeg ved ikke, om de ville have noget til fælles der, som sådan.
Og han kan btw ikke klare en vampyr i kamp, så stærk er han heller ikke

Men mon ikke vi kan finde noget at emne om :) Evt over pm?
Lucan
Beginner (Rank 4)

Bosted : I et gammelt hotel sammen med sin flok i udkanten af Terra ved siden af skoven.

Indlæg by Daeva on Ons 19 okt 2016 - 20:46

Det er jeg sikker på
Du sender blot en!
Daeva
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 3

Indlæg by Gæst on Ons 19 okt 2016 - 21:56

Nu ved jeg godt at Aspara magi er farlig for varulve, men jeg tænkte om Cleopatra kunne stå til rådighed som en veninde måske mere sener hen? Hun er ældre Aspara der blev forbandt af en djævel, hun har derfor en multi personlighed. Plus siren evner som har gjort hende til et farlig væsen. Men når hun bare er selv er hun ret fredelig væsen, som der blot ønsker en normal hverdag.

Jeg er stadig ved skabe hendes karakter men har du spørgmål kan du bare stille dem også skal jeg nok se om jeg kan besvare dem, og hvis ikke så må bare få et svar på det sener? :)

Gæst
Gæst

Indlæg by Lucan on Tors 20 okt 2016 - 11:59

Jeg sender lige en pb :)
Lucan
Beginner (Rank 4)

Indlæg by Cathy on Tors 27 okt 2016 - 1:34

Kunne du måske bruge en lille nysgerrig halv engel til noget? Jeg har i hvertfald et par idéer i ærmet :)
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 263

Indlæg by Lucan on Tors 27 okt 2016 - 10:51

Det kunne da sagtens være. Send en pb med dine idéer, så kan vi se på det?
Lucan
Beginner (Rank 4)

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen