Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Yesterday at 22:38 by Khá

» The shy newcommer
Yesterday at 22:01 by Danayela

» Søger folk der vil lege
Yesterday at 17:37 by Lazarus

» In distress //Zak
Yesterday at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Tirs 27 jun 2017 - 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Tirs 27 jun 2017 - 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tirs 27 jun 2017 - 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

Top posting users this month
Caleb

Cara

Khá

Sascha

Hazel

Zakaroff

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243765 indlæg in 12659 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Dobbelt op på emnesøgning!

Dobbelt op på emnesøgning!
« on: on Søn 2 okt 2016 - 16:15 »

Antonio Black

Beginner (Rank 5)

Nu er det nu!!!
Jeg er besiddelse af to mænd der begge mangler nogle at have emner med... Men først er der nogle ting vi skal have på det rene...

##Krav##
Jeg er som regel ret large når det kommer til diverse emner og plots, men alligevel er der nogle ting jeg beder min medspiller at tænke over.
~ Længden på indlæg.. Jeg ELSKER lange indlæg, da det giver mig noget at svare på, det er med til at finder emnet/plottet interessant! 
~ Død... Jeg ser helst ikke min karakter død, jo ganske vidst må de gerne få tæsk, men dø? Aaah.. 

##De to mænd##
ANTONIO ADRIAN BLACK
Som person er Antonio en dirtbag... Et nej i hans verden findes ikke... Han er voldelig, kold og kynisk. I det offentlige kender folk ham som Adrian, da han ikke bruger sit "rigtige" navn, da han har et stort problem med stoffer, hvilket gør han ikke altid er til at stole på. Han bliver sjældent set med kvinder på gaden, eller for den sags skyld andre, da han ofte fremstår som et svin når han er uden for sine 4 vægge. Når han er i privaten er han lidt en anden... Han kan være en gentleman til tider, men andre gange er han et sexhungrende bæst.. 

Til ham søges der lidt af alt.. Venskaber som har været oppe og kære længe, samt nye.. Fjender, eftersom han er ret god til at skabe dem. Elskerinder, han binder sig ikke til en, så multiply lovers... Ellers er jeg åben.

Realationer... Han har lige pt 2 relationer..

Seelie... Denne kvinde er skaberen af ham.. Deres forhold er ret kompleks, men de holder sammen uanset hvad. Og oven i det, er Seelie også Antonios elskerinde.

Vincent... Denne mand er nok en af dem han hader aller mest i hele universet... Det er Seelie's beskytter og Antonio kan ikke tælle på to hænder hvor mange gange den mand har klappet ham ned for at være sammen med Seelie...

VINCENT SERAMIAZ

Denne mand er overfor nogen godheden selv, mens han overfor andre skyder dem og spørg bagefter. Offentligt opfører han sig ordentligt, eftersom han er en mand af loven... Han er betjent, samt "bodyguard" for hans skaber. I privaten er det 50/50 hvordan han er... Han HADER at blive vækket tidligt, men sådan er det som nattevagt.. 

Til ham søger jeg også alt... Han er en ny karakter og har ikke ret mange relationer.. 

Ikke mange relationer sagde jeg ganske vidst men.. Han har 3..

Seelie... Deres forhold er ikke så kompleks.. Seelie skabte Vincent for godt 500 år siden og han svor til hende den gang han ville beskytte hende uanset hvad. 

Nora... Dette forhold er indviklet... Han har et eller andet sted altid taget sig af hende som var hun en lillesøster, men han har et begær til denne kvinde som er uendeligt..

Antonio... Personen han har mest lyst til at spide på en træpæl, men eftersom Seelie holder så meget af ham, gør han det ikke..

##Til sidst##

Det var det jeg havde at sige! Så.. Jeg glæder mig til at høre fra jer.. Hvis i tør!

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:33 »

Gæst

Gæst

Jeg er interesserede hvis du selv er? :p

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:34 »

Antonio Black

Beginner (Rank 5)

Jeg er frisk :)

Hvem af dem tænker du?

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:37 »

Gæst

Gæst

Hvem end du lyster. :)

Med Antonio, tænker jeg at Ayah eventuelt kan hjælpe ham med hans stofmisbrug? Hun kan måske finde ham på gaden igang med at tage det, men skubbe det ud af hånden på ham af ren fornuft?

Med Vincent ved jeg dog ikke lige. Måske du har nogle ideer? ^^

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:38 »

Antonio Black

Beginner (Rank 5)

Så skal du nok forvente en ret pissed Antonio :p

Vincent.. ja han er jo en gammel og fornuftig mand

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:39 »

Gæst

Gæst

Om han er pissevred eller sød, det er jo den kamp man tager folk for at blive deres venner. ^^

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:40 »

Antonio Black

Beginner (Rank 5)

Sandt :) Jamen jeg syntes det lyder som en deal at de støder ind i hinanden og hun skubber stofferne ud af hånden på ham :) 
- Kunne jeg eventuelt få dig til at oprette? Jeg er lige ved at gøre klar til aftensmad

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:54 »

Gæst

Gæst

Uff, i det her tilfælde ville jeg faktisk finde det mere passende at du startede det. Jeg kan sagens vente til du har lavet det. Intet press.

« on: on Søn 2 okt 2016 - 17:59 »

Antonio Black

Beginner (Rank 5)

Ah true that... Der kommer lige til at gå lidt tid så :) Skal nok sende et link med resultatet ^^

« on: on Søn 2 okt 2016 - 18:08 »

Gæst

Gæst

Du tager alt den tid du har brug for ^^

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]