Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Pleace Help me officer - Zachary (Voldsomt indhold)
Today at 1:35 by Amanda Lewis

» night of the living dead
Yesterday at 21:48 by Dread

» We can share the pain? (Danayela)
Yesterday at 21:25 by Caleb

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 19:21 by Aleksei

» That Was Unexpected? (Ashley White)
Yesterday at 18:03 by Ashley White

» Don't wanna change - Khá
Yesterday at 15:31 by Charmeine Love

» Both at Work..... (Angelique Dümont)
Yesterday at 14:47 by Angelique Dümont

» Breathe, love - Ashley
Yesterday at 8:45 by Ashley White

» Trust me
Søn 24 sep 2017 - 21:55 by Ashley White

» Out of order - Kate Melora
Søn 24 sep 2017 - 2:32 by Kate Melora

Statistics
Der er i alt 669 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Anastasia White

Vores brugere har i alt skrevet 238045 indlæg in 11976 subjects

Ny hjælpeadmin!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Ny hjælpeadmin!

Indlæg by David O'Neal on Søn 14 aug 2016 - 12:51

Som nogle af jer, måske allerede har lagt mærke til, så er der kommet et nyt ansigt til administrationen, iført den fabelagtige mosegrønne heldragt. Lad mig dog alligevel præsentere jer for:
*episk trommehvirvel*
BUTCH CASSIDY

Der er blevet lagt mærke til, at der kommer nogle få klager hist og her omkring, at der måske ikke bliver godkendt helt så hurtigt, som det ønskes, samt at administrationen ikke ligefrem er så meget til stede. Det er hovedsageligt grundet, at jeg - David O'Neal - netop er startet på højskole, hvilket tager en hel del af min tid. Lignende står det til med Evelyn Swift, som også har travlt med sin uddannelse lige pt(I må huske på, at vi blot er mennesker, som jer andre). MEN! vi kan ikke have, at der opstår negativitet grundet vores fravær, og derfor har vi valgt at introducere en ny hjælpeadministrator til gruppen.
Butch vil ligeledes stå for at svare på jeres spørgsmål og holde siden ved lige, når vi andre ikke kan. Han vil også stå for at godkende profiler, så vi er tre om arbejdet frem for to. En ting er dog, at Butch ikke kan give farve, men det skal I ikke så meget over. For I er godkendt og klar til emner så snart det står på deres profilskema i feltet "Protil status". Farven skal nok komme, når en af os i blå har muligheden for at få det gjort.

Jeg håber, at I tager rigtig godt imod Butch! If not - then I might have to slap a bitch.
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 93

Tilbage til toppen Go down

Re: Ny hjælpeadmin!

Indlæg by Butch Cassidy on Søn 14 aug 2016 - 13:09

Butch Cassidy
Novice (Rank 1)

Bosted : Hans skabers generøsitet har skænket ham en suite på hotellet Quatre så længer han operere i Terre.

Antal indlæg : 1

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen