Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Latest topics
» Keep out the nightmares!
Today at 6:48 by Amy Sophia Scott

» Don´t mind the monster [Christobál]
Lør 26 maj 2018 - 0:30 by Cristóbal De Vega

» Fravær :(
Tors 24 maj 2018 - 16:51 by Amy Sophia Scott

» One, two, three.. play! - [Caine]
Ons 23 maj 2018 - 20:09 by Caine Blackwell

» When life suddenly changes- [DuChance]
Ons 23 maj 2018 - 20:05 by DuChance

» A shitty situation - [Nightrage]
Ons 23 maj 2018 - 20:01 by Nightrage

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Ons 23 maj 2018 - 19:57 by Zakaroff

» Soon parents - [Khá]
Ons 23 maj 2018 - 19:53 by Khaa

» meeting an old flame [Nicholas]
Ons 23 maj 2018 - 18:47 by Amy Sophia Scott

» Sound of love - [Morgan]
Ons 23 maj 2018 - 18:02 by Morgan L. Withers

Nyheder

Siden har fået sig et nyt layout, som følge til at gøre siden mere personificeret, og overskuelig. Check Her hvilke områder det pårører, og hvilke ændringer der er tale omkring.

Siden er endnu ikke færdig, der vil derfor foregå ændringer løbende. Hvis man har ønsker er man velkommen til at kontakte Admin på PM

Statistics
Der er i alt 531 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Game Master

Vores brugere har i alt skrevet 251455 indlæg in 12723 subjects

Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning

Go down

Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning

Indlæg by Vladimir on Tirs 2 aug 2016 - 16:42

Godaften, Vie La Mort's beboere, og besøgende! Dette er en søgning, efter alle og en hver, interesseret i et sted for deres karakter at arbejde, eller alternativt noget at lave!

Jeg søger ikke så meget tilfældige møder, med andre karaktere, da der stort set ikke er noget tilfældigt i Vladimirs eksistens, på nuværende tidspunkt. Til gengæld, så søger hans Klan, og derved også mig, flere medlemmer! Jeg har en dybere søgning under Klanens tråd, hvor de også vil kunne læse noget mere om hvad den står for, og hvilke karaktere under Vladimir, du ville kunne møde i den. Under denne side, vil du også kunne læse om de forskællige stillinger i Klanen, som der nettop søges, eller er til rådighed til nettop din karakter, skulle interessen tilfalde sig.

Alternativt, så søger Klanen også arbejde. Har de et stykke arbejde som deres karakter skal bruge hjælp til? Kontakt mig, og så ville vi kunne finde ud af, at få Klanen hyret til at udføre nettop dette stykke arbejde.

In any case. Skulle du være interesseret i et emne med mig, og mere specifikt Vladimir, kan de kontakte mig via private beskeder. Er lidt nemmere for mig at holde styr på. Alternativt, vil jeg nok også kunne se dit ønske hvis du kontakter mig her.

Klan Rasputin, ønsker dem en dejlig dag, og alt godt i deres fremtid!

For Blood . For Family
Vladimir
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 88

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen