Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: I'm so boooooooooored - emnesøgning

I'm so boooooooooored - emnesøgning
« on: on Tors 28 jul 2016 - 0:31 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

Så er jeg tilbage på banen med en ny emnesøgning! ;D

Efter en mindre pause grundet travlhed i hverdagen, er jeg endeligt kommet helt tilbage til siden, og er klar til at smide mine dejlige drenge efter verdens befolkning! Tuls, Gabriel og C.C. har ligget og kørt lidt i nogle gamle emner og plots i et godt stykke tid, og jeg vil gerne have dem på banen igen, i nye og spændende situationer.

Gabriel P. Moreau

Gabriel er en... meget speciel størrelse at emne med. Trods sit søde ydre er han spontan, utilregnelig og, som lejemorder, bevæbnet til benet med både skydevåben samt rappe replikker. Umiddelbart virker han som en utroligt overfladisk person, hvor alt kan ses helt ude på huden, da han ikke er bange for at udtale sig om sin sindssyge, hverken til andre, eller stemmerne i sit hoved. Han kan virke utroligt selvcentreret og alt for stolt til sit eget bedste, hvilket umiddelbart er alt hvad der er at se til hans karakter.

Men trods alt hvad han prøver at overbevise folk om med hvad han er, og ikke er, så er han som så mange andre en kompleks person. Med hans humørskift, kan han være mere forvirrende end så mange andre, da han det ene øjeblik prøver at slå en ihjel, det næste prøver at beskytte en, og til sidst bare går sin vej, fordi han har mistet interessen. Han har lige så meget frygt i livet, som enhver anden, selvom den ligger nogle underlige steder, og hvis man først ved hvad der skræmmer ham, kan man let holde det imod ham. Man skal bare vide, at så snart han har fat ens svagheder, giver han ikke slip.

Lige nu har Gabriel nogle få større plots kørende, med bl.a. Constantine, som han har skabt en underlig form for venskab med, Julien, som han har et meget specielt bånd til, der næsten kan kaldes familiært, og Seelie, som er hans skaber, og en af de vigtigste personer i hans liv.

Så hvad kan sådan en møgunge mon søge?

Lidt af det hele egentlig!

Underlige venskaber (for intet er helt normalt når det gælder Gabriel), fjender, kollegaer (folk han er blevet sat på job med), klienter/arbejdsgivere - you name it! Han er vampyr, og kan holde til lidt af alt, så næsten alt kan lade sig gøre - udover stille og rolige emner, for det er han alligevel for utålmodig til. Han har både tortureret folk på siden, og er blevet tortureret, så jeg sætter ham gerne med på alt, der ikke dræber ham!

OBS.: Gabriel taler kun engelsk. Han kan godt forstå fransk(/det vi skriver som dansk), men han nægter at tale det.

Cecil Connelly

Endnu en lille særling, som gerne vil udfolde sig på siden! Han er langt fra lige så slem som Gabriel, men er alligevel en sær snegl når det kommer til stykket. Han har ingen forståelse for andres opførsel, og mangler nogle variationer i sit følelsesregister, hvilket kan få ham til at virke ligeglad med folk omkring sig. Han er en varulv, som egentlig har det okay med sin race, og har slået sig ret godt ned efterhånden. Han er kunstner med egen butik, med et deltidsjob ved siden af, og prøver som så mange andre bare at få hverdagen til at køre rundt, uden at det bliver alt for kedeligt.

Cecil er knapt så grebet af plots, så han er egentlig bare oppe for grabs så at sige. Han kan passe ind i de fleste plots, både i hverdagslignende situationer, men kan også holde sig stående overfor visse overnaturlige væsner - eller om ikke andet, ringe efter back-up. Han er dog ikke lige så tilgængelig når det angår vold, som Gabriel, og jeg vil ikke udsætte ham for alt for mange traumer, da han trods alt "kun" er en varulv.

Tullius Roma

Den nyeste tilføjelse til min samling af særlinger, er Tuls, som sjovt nok også er den ældste. Han er en djævel med næsten 600 år på bagen, og er efterhånden kørt træt i synd, død og ødelæggelse. Faktisk ser han sig selv som værende pensioneret, og har åbnet en blomsterbutik i Terre, hvor han tilbringer størstedelen af sin tid med at nusse og pusse om sine planter. Og når han tager hjem, gør han præcist det samme, bare i sin forhave. Han er en mand fra fortiden, og opgraderer ikke sine ting til moderne opfindelser, med mindre det virkelig kan betale sig, så hvis du prøver at vise ham noget på din iPhone, virker han nok mere end bare lidt forvirret.

Dog er Tuls ikke helt tam. Som ung hærgede han menneskeheden og kunne jævne hele byer med jorden på en enkelt nat, hvis han følte motivationen, og hvis den motivation kom tilbage? Lad os bare sige, at han kan være mere end bare almindeligt farlig. Men som det ser ud nu, kan man roligt nærme sig. Derudover har han et uforklareligt had til væsner, som ikke direkte har noget med jord-elementet eller naturen at gøre, eller som er til fare for hans højt elskede natur. Væsner som mennesker, vampyrer, alle dæmoner udover jorddæmoner, og djævle som ikke er Belials. Alle disse væsner ser han som en trussel og er per automatik fjendtlig overfor. Til gengæld har han et blødt hjerte når det kommer til væsner som navajoer og elvere, og endnu mere når det gælder albaer og asparaer. Dog ikke engle. Som djævel kan han ikke fordrage dem.

Hvad søger jeg så til Tuls?

Alt. Tuls har nærmest intet kørende. Venner, fjender, folk fra fortiden, alt sådan noget. Han er ikke den mest sociale sommerfugl, men hvis et plot virker spændende nok, kan han sagtens rykkes lidt i så tingene kan lade sig gøre.

Hvis du overlevede den lange smører, må du hellere end gerne skrive! Jeg har ikke så mange krav udover nogle okay-lange indlæg på omkring de 200 ord, og da dårlige dage er en ting, så det går nok hvis den lige glibber ind i mellem. Udover det er det bare rimelig stavning og forståelig grammatik c: Kommaer er lidt ligegyldige for mig (jeg drysser dem selv bare hvor jeg finder det passende) men jeg vil elske dig for evigt hvis du sætter regelmæssige punktummer!

Skriv gerne her hvis du er interesseret, eller send en PM til Gabriel, da det oftest er ham, jeg er online på - og ellers er jeg til at finde i chatten som C.C.!

« on: on Fre 12 aug 2016 - 8:28 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

I'm still bored :c

« on: on Søn 4 sep 2016 - 18:58 »

Astrid

Advanced Beginner (Rank 7)

If your still bored, I would love to play with one of your guys!

Jeg tænker evt. Cecil har haft lavet nogle tatoveringer på hende, og de er faldet i snak? Astrid er rapkæftet og bær generelt ikke meget respekt for folk, så måske de fandt en fælles interesse der? Jeg tænker hun måske også er en af de få kvinder han kunne have sex med? Dette er selvfølgelig kun et forslag. De kunne også ryge sammen, måske endda også tage på druk turer skulle dette være interessant!

Om ikke andet så vl jeg meget gerne emne med dig!

BTW har du ikke også Kevin McClark?

« on: on Søn 4 sep 2016 - 19:28 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

Uha, det lyder som nogle spændende idéer :0

C.C. fester egentlig ikke så meget som han gjorde en gang, men de kunne sagtens finde ud af noget alligevel! Om det så er fordi de møder hinanden i byen, eller om det er efter at han har tatoveret hende, det kan vi jo altid finde ud af. Men jeg må indrømme at jeg ikke er så vild med sex-emner, da det er min erfaring at det let kan tage overhånd i et plot, og blive til intet andet end det. Men vi kan sikkert alligevel finde ud af noget, hvis det bare ikke fylder det hele.

Og jo! Han var min tidligere baby, men han er så inaktiv, at jeg ikke rigtigt bringer ham frem mere, og er ved at overveje om han bør blive slettet.

« on: on Søn 4 sep 2016 - 19:34 »

Astrid

Jamen perfekt :D Hvad angår det med sex, så kan vi lave tidshop, så sexdellen rent faktisk ikke bliver en så stor del af emnet, men mere relationen imellem de to karakterer?
Hvordan tænker du vi skal starte det? At de har mødt hinanden f'ør? evt. ved han har tatoveret hende eller skal det være first meeting?

Jeg har Julian!
Det er jeg da ked af at høre!!

« on: on Man 5 sep 2016 - 10:16 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

Vi kan sagtens sige at de kender hinanden i forvejen, og så at de møder hinanden i byen eller noget i den stil?

Yeah, men det var bare svært at få nogle plots i gang med ham :(

« on: on Man 5 sep 2016 - 18:21 »

Astrid

Hvor længe skulle de så havde kendt hinanden? Og jeg tænker de vel blot er bekendte?
Byen = en fest eller bar?

Det er sørgeligt det sker, for Kevin er en dejlig en. Du kan evt. lave en emnesøgning med ham også se hvad der sker? Hvis ingen hiver fat, så ved du at der intet er?

« on: on Man 5 sep 2016 - 22:41 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

Det skal nok ikke være mere end en måneds tid siden, for ellers har Cecils ringe hukommelse nok smidt hende fuldstændigt ud :p
Og jeg tænker umiddelbart en bar? Dog ikke en alt for fin en, for C.C. skal jo helst kunne komme ind på trods af tatoveringer og piercinger!

Nah, jeg tror at jeg holder mig til de her tre for nu, der er rigeligt at holde styr på her!

« on: on Tirs 6 sep 2016 - 18:34 »

Astrid

Jeg tænker 3 ugers tid?
En bar fungere ganske fint!
- Kunne du evt. lave emnet? Be'om

Det styre du helt selv :)

« on: on Ons 7 sep 2016 - 10:27 »

Gabriel

Competent (Rank 10)

Finno, må lige se om jeg kan få det oprettet i dag - jeg sender et link

« on: on Ons 7 sep 2016 - 15:26 »

Astrid

Der er skam intet pres, du laver emnet når du har tid og lyst :)

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]