Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Breathe, love - Ashley
Today at 13:52 by Nicholas Tallon

» Trust me
Today at 13:29 by Ashley White

» Out of order - Kate Melora
Today at 2:32 by Kate Melora

» Forklaring på pludseligt fravær
Yesterday at 17:23 by Ashley White

» One year, and I'm still in love
Yesterday at 16:40 by Adrian

» What is this? - Jack
Yesterday at 12:13 by Taylor

» Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)
Yesterday at 12:09 by Taylor

» That Was Unexpected? (Ashley White)
Fre 22 sep 2017 - 23:49 by Ashley White

» Don't wanna change - Khá
Fre 22 sep 2017 - 23:29 by Charmeine Love

» Please play with me? (emnesøgning)
Fre 22 sep 2017 - 23:25 by Hazel

Statistics
Der er i alt 667 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sirius Moore

Vores brugere har i alt skrevet 238004 indlæg in 11975 subjects

Murders among the trees (Melanie K)

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Murders among the trees (Melanie K)

Indlæg by Melanie K. on Lør 11 jun 2016 - 13:31

Hun kiggede lidt på ham og derefter ilden, studerede det og lagde hendes hoved lidt på skrå. Hmmm? Så han ville virkelig hjælpe hende, det havde hun slet ikke forventet. Hun regnede med at han var ligesom alle de andre, bare ude på at slå dæmonen ihjel og komme videre. Men ham her engle bassen, ved siden af hende, ville virkelig gerne hjælpe hende. Lad os nu se om han kunne, eller hun ville begynde at kede sig i stedet. Det håbede hun virkelig ikke at hun ville.

Melanie rejste sig op og kiggede på ilden, hun rettede derefter hendes blik imod et træ, hvor hun fandt en gren. Hun løftede hendes hånd langsomt op, rettede håndfladen imod den og sukkede. Hun havde ingen energi lige nu, der slog kun nogle få gnister fra hendes hånd og lidt røg, efter at stoffet blev ret varmt.

”Problemet er mest af alt.. Jeg er dæmon og dette er blot en krop jeg har fået da jeg kom til dette plan.. Når jeg bruger mine evner, skal jeg opsuge energi og derfra skyde det afsted. Ofte fra f.eks. de biler som kører rundt, mad, eller andet strøm. Jeg kan opsuge utrolig meget, men kroppen kan ikke holde til det. Min fysiske form kan ikke, derfor går den langsomt i stykker.” Forklarede hun og kiggede ned på hendes håndflade imens hun så hvordan der langsomt brændte lidt i stoffet, fra handsken. Smerten mærkede hun ikke, da hun havde mistet følelsen i hendes højre håndflade, eller næsten.
Melanie K.
Beginner (Rank 5)

Bosted : Hun har ikke et fast bosted endnu, da hun lige er kommet til byen, så hun leder. Dog bor hun i en lille lejer hun har lavet ude i skoven.

Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Khaa on Lør 11 jun 2016 - 16:29

Han nikkede til hendes forklaring som han lyttede meget interesseret og tænkte godt over dem imens. Det var ikke første gang han havde hørt om sådan et tilfælde så han havde også en klar idé om hvad der kunne gøres.
"Ja det er sådan nogenlunde det plejer at gå... Men der er begyndt at ske en uheldig konsekvens for dæmoner der ankommer til det her plan.... Og det er oftest det der driver dem sinddsyge så de aldrig finder en plads... Dæmoner lærer meget sjældent at leve i sameksistens med den krop de bliver født ind i... Hvis de formår det, bliver kroppen meget stærkere og den kan holde til dæmoniske evner. Simpelthen fordi den bliver gjort klar til det på den måde..."

Det virkede måske sært at en Seraphim ville hjælpe en dæmon men på den måde fandt hun til rette i verden og var ikke hele tiden i forfald
Khaa
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2053

Indlæg by Melanie K. on Søn 12 jun 2016 - 9:26

Hun kiggede lidt over på ham og overvejede igen, hvorfor han endelig ville hjælpe hende så meget. Det var sgu endelig underligt, synes hun. Men det var nok mest fordi at dette var første gang at nogen ville hjælpe hende, første gang nogensinde i hele hendes eksistens.

Melanie lod hendes arme falde og hun kiggede lidt over på ham, overvejede igen hendes næste træk, skulle hun tage med ham eller være ligeglad? Hun plejede jo altid at være ligeglad. Dog kunne hun mærke at denne engle basse foran hende, nemt ville kunne hjælpe hende, meget mere end nogen anden ville.

”Hvad var dit navn igen? Da jeg gerne vil lærer navnet ordneligt på min nye lærer mester.” Mumlede hun og rakte hendes lille spinkle hånd frem til ham imens hun kiggede på ham. Det var tydeligt at det tog meget på hendes stolthed at skulle have en over hende, specielt at sige navnet ’lærer mester’.
Melanie K.
Beginner (Rank 5)

Bosted : Hun har ikke et fast bosted endnu, da hun lige er kommet til byen, så hun leder. Dog bor hun i en lille lejer hun har lavet ude i skoven.

Antal indlæg : 53

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen