Latest topics
» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 14:15 by Bailey

» Hos psykologen
Today at 13:48 by Bailey

» Face Claim
Yesterday at 15:50 by David O'Neal

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212168 indlæg in 10339 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : 1, 2  Next

AuthorTopic: Murders among the trees (Melanie K)

Murders among the trees (Melanie K)
« on: on Man 23 maj 2016 - 18:43 »

Khá

Highly Proficient (Rank 18)

Tid: Lige omkring 02:00
Sted: Dybt i skoven
Omgivelser: Nærmest kun en vind rørte sig gennem skovens mørke

Det var åbenbart igen tid til at Khá skulle passe sine pligter som forkæmper for Balancen. Flere brutale mord var sket ude i skoven ikke alt for langt fra bjergene. Det eneste han vidste var at flere af de fundne lig havde brændemærker som var de ramt af lynet. Hvilket ikke gav mening når skoven var så tæt. Så der måtte jo være mere på spil end øjet fortalte.
Han iførte sig en sort læderjakke, grå t-shirt, jeans og praktiske vandresko. I hans menneskelige skikkelse som nu blev der heller ikke lagt alt for meget mærke til ham. Bach kom ind og bukkede dybt inden han sagde:
"Skal jeg have middag klar til de kommer tilbage Herre?"
Khá snørede støvlerne en sidste gang og rejste sig bestemt. "Jeg ved ikke hvad der venter mig der ude... Så lad være med noget større. Bare et simpelt måltid og vand vil være fint. Tak gamle ven...."
Bach bukkede dybt og sagde: "Som de ønsker Herre...." hvorefter han gik mod køkkenet.

Khá valgte at tage en 4-hjulstrækker for at kunne komme så tæt på skoven som muligt og parkerede lige inden skovbrynet. Et søgende blik beskuede træerne der var ildevarslende stille imens Khá hviskede for sig selv: "Hvor er du?.... Og hvad er du?....."
Han begyndte at vandre dybt ind i skoven til det sted hvor det sidste lig var fundet. Han skulle heller ikke særlig langt inden en klar stank af kulde og død nåede ham. Noget hans sanser nok kunne ville opfange fordi han var hvad han var. Dybere inde fandt han enkelte træer med brændemærker som om de var kommet fra menneskehøjde. Dæmoner..... Det var i hvertfald hans teori lige nu.
Alle signaler der kom omkring ham varslede om hvad der næsten med sikkerhed kom til at ske. Han kendte sin egen magt men der var ingen grund til at være dumdristig, så hans sanser var i højeste alarmberedskab

« on: on Man 23 maj 2016 - 19:40 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Det havde kun være frygteligt at være I denne skov.. Hun havde ikke kunne få fred og hendes opdelte sind kæmpede imod hinanden. Sindssygen havde et fast greb omkring hende, mere end normalt. Hun plejede altid at kunne få fred i skoven, omkring den blide natur og fred. Dog her havde det ikke været muligt. Så mange personer kom forbi og de begyndte at skræmme hende eller angribe. Så mange uheld var sket, og mange personer havde virkelig været efter hende.

Hun sad netop nu, i hendes dæmon form. Den 2 meter højde, spinkle og meget muskuløse, hårfrie og blege form. Alle hendes lemmer utrolig lange og meget deforme, men på en smuk og feminin form. Hun havde kun en meget ødelagt og hvid løs top på, som kun lige skjulte hendes bryster, et par meget ødelagte shorts og bare fødder. Hendes vinger var utrolig store, større end hendes krop og lignede flagermusen vinger, med utrolig tynd og næsten gennemsigtig hud. Hendes hår var væk i denne form, men hendes baghoved meget langt og endte ud i en spids, ligesom nogle pikke på hendes albuer og underben. Hendes ansigt viste at hun var kvinde, med de utrolig store, meget enorme sorte øjne med smukke lange øjenvipper. Hendes lange hårløse og tynde hale bukkede sig ud på 3 meter bagved hende. Alt hendes hud var fin og hvid, men også med skæl hist og her, plus de mange uhyggelige ar. På en måde var hun smuk som i hendes menneske form, men også utrolig uhyggelig, da hendes øjne viste sindssygen som gemte sig i hendes sind.

Melanie åbnede hendes mund og viste de mange syle spidse tænder hun havde, hun tog en stor bid af hendes seneste bytte som var en ung mand. Hun spiste i lidt tid, da hun pludselig opfangede noget, en lyd. En lyd af en person som var på vej.

Hun slap hendes mad, foldede hendes vinger, piskede med hendes hale og fløj op i luften, op i et træ hvor hun sat sig på en gren med hendes alt for store og hundelignede fødder.

« on: on Man 23 maj 2016 - 21:20 »

Khá

Duften blev stærkere og stærkere som han kom tættere på og han kunne mærke energierne fra... En kvindelig dæmon? Og hun var vred, forvirret og bange på en gang?
Med hans særlige øjne, valgte han at kigge meget forsigtigt rundt. Dog gjorde han ingen tegn på hvad han i virkeligheden var.
Efter et stykke tid, så han hende i distancen som hun sad gemt i et træ. Havde han ikke haft sit specielle syn, havde han heller ikke set hende.
I første omgang lod han som om han ikke havde set hende og gik hen til resterne af den flåede unge mand.
"Hvad i alv..... Hvad har gjort....... Sikke en skæbne...."

Så virkede han til at komme til at kigge op på hende og gik et par skridt tilbage som om han var nervøs. Hele tiden havde han hænderne hævet foran sig så hun kunne se dem. Hun var på sin egen måde egentlig virkelig smuk.
"Hee..... Hej.... Mit navn er Connor.... Jeg vil dig intet ondt.... Du.... Jeg forstyrrede vist din mad... Skal jeg gå igen?....."

Han kunne se i hendes øjne hvordan hun kæmpede med sig selv i hendes indre så han var klar til hvad hun kunne finde på. Det var jo ikke til at sige hvad hendes indre konflikt kunne få hende til

« on: on Man 23 maj 2016 - 21:29 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun kiggede ned på ham med de dybe og meget mørke øjne. En svag knurren kom fra hende, helt nede fra hendes brystkasse. Hun åbnede svagt hendes mund hvor frisk blod var omkring imens lidt kød hang imellem hendes spidse tænder. Hun bukkede sig lidt forover, strakte hende vinger og hale ud imens hun greb grenen under hende med den ene hånd og den anden op i luften hvor hun tydeligt havde meget skarpe negle på.

”Gå.. Vææækkk..” Hvæsede hun med en svag stemme, som var en blanding af en utrolig uhyggelig knurren og en hæs kvindestemme. Hun sprang frem, slog med hendes vinger og landede på jorden nogle få meter væk fra ham. Hun strakte sig lidt op, knækkede med hendes nakke og kiggede på ham imens hun stod foran hendes bytte, tydeligt forsvarede den.

Alt ved hendes var dyrisk, intet menneskeligt var rigtigt tilbage, kun nogle svage glimt i hendes øjne.

Melanie gik mere frem imod ham, lukkede hendes mund og snuste til luften, hun opfangede en svag fært, af noget ikke menneskeligt, noget helt anderledes. Hun lagde hendes hoved på siden, og kiggede nysgerrigt på ham.

”H-hvad.. E-er d-du?” Knurrede hun vredt og gik mere frem imod ham imens nogle svage gnister slog sig omkring hendes arme. Hendes hænder og underarme var helt vandsiret, tydeligt fyldt med ar og voldsomme brænd sår, som gik fra hendes håndflader, omkring hendes hænder og op af hendes underarme. Hver gang hun brugte hendes evne, kunne huden ikke holde til det og hun kom altid voldsomt til skade med det.

« on: on Man 23 maj 2016 - 22:25 »

Khá

Da hun kom tættere på, var det som om han blev langt mere rolig og holdt sine hænder ned langs siden så han ikke virkede truende.
"Sænk dine lyn..... De vil skade dig mere end de vil skade mig.... Jeg kan helbrede dine sår.... Jeg vil dig intet ondt Melanie..... Det er da det du hedder er det ikke? Du er der inde et sted.... Jeg er..... En ven Melanie...."
Der efter glødede hans øjne med en kraftig gylden farve og det virkede som om han så forbi dæmonen og ind til Melanie. Til den sidste gnist af mennesket tilbage. Dog vidste han godt at man ikke bare skulle lade som ingenting når man stod overfor en dæmon. Så han holdt sig alligevel klar hvis en forvandling skulle blive nødvendig.

Han tog et par skridt tættere på imens han sagde med en nærmest stoisk ro:
"Jeg går ikke.... Mordene bliver nødt til at stoppe... På den ene eller anden måde... Du vælger selv hvordan Melanie... Men tænk dig godt om... Jeg vil ikke kæmpe mod dig... Men jeg skal nok hvis det bliver nødvendigt"

« on: on Tirs 24 maj 2016 - 8:11 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun stod og stirrede forskrækket på ham, det var tydeligt at hans adfærd overrumlede hende lidt. Hun pustede lidt ud og stirrede på ham imens hun debatterer om hvad hun skulle gøre ved ham. Han havde tydeligvis gået udenom hendes spørgsmål, så han var ikke menneske. Et lille ondt grin dukkede op på hendes læber og afslørede de mange spidse og beskidte tænder igen.

”Prøv.. A-at stop mig..” Knurrede hun vredt og brølede op som et vildt dyr. Hendes øjne lyste op i en klar lilla farve og lynene slog omkring hendes hænder. Hendes hud på håndflader sprang op, dog lod hun ikke mærke til det, da hun sprang frem og slog ud efter ham. Lige meget hvad, så ville han nok blive ramt af de mange lyn som farrede omkring hende.

« on: on Tirs 24 maj 2016 - 19:53 »

Khá

En del af ham vidste at det her nok ville ske så han kom ikke udenom at vise sin sande form. "Hvis det er det du ønsker....."
Lige i det hendes slag ville ramme ham, kom der et voldsomt lysglimt og en trykbølge fra ham. Han var badet i hvidt helligt lys og man ville kunne se en skikkelse inde i lyset. Der kom en stemme der inde fra der var rungende og majestætisk og underligt smuk.
"Jeg ville gerne vi kunne undgå det her Melanie.... Men du giver mig intet valg!....."

Skikkelsen voksede hurtigt og var pludselig ca 3 meter høj. Lyset dæmpede sig lidt og hun kunne se ham som han rigtigt så ud. Han var meget muskuløs og med langt blond hår. Hans øjne var som lavet af gyldent lys. Han havde nu hvide bukser på og en åben hvid frakke uden ærmer med gyldne symboler. Lynene havde ramt noget der var metallisk og det var nu klart hvad det var. Han havde nogle meget store vinger der havde et vingefang på ca 6 meter. Dog lignede de at de var lavet af sølv.
Hans ene hånd var nu dækket af en klar hvid hellig ild

« on: on Tirs 24 maj 2016 - 20:35 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun skreg op og dækkede hendes øjne til, da lyset pludselig dukkede op. Melanie sprang tilbage og landede elegant på jorden 5 meter væk. Hun åbnede langsomt hendes øjne og kiggede på væsnet foran hende. Hmm, en engel? Hun var ikke overrasket, tværtimod. Det ville kun have været et spørgsmål om tid, før en engel ville dukke op og kontakte hende, på grund af de mange liv som hun havde taget.

”Hmpf..” Knurrede hun blot og slog hendes egne vinger ud, hun rettede sig op til hendes fulde højde og lukkede hendes øjne, lod hendes andre sanser tage over, mest på grund af hans hvide udseende brændte i hendes øjne, som var så van til mørket.

”Pest af lyset…” Knurrede hun og sprang frem igen, hun løbe hurtigt imod ham, slog ud med hendes vinger, klar til at slå efter ham. Dog brugte hun det kun til at opfange hans opmærksomhed. Med en høj fart, sprang hun op i luften, over ham og ned på jorden bagved ham, hvor hun stoppede, vendte sig og sparkede ud med hendes fod, imod hans ryg.

« on: on Tirs 24 maj 2016 - 23:35 »

Khá

Han havde kæmpet mod dæmoner før og forstod som regel hvordan de kæmpede. Og en vigtig regel når man kæmpede mod en dæmon var at ingenting var som de virkede til. Så han holdt sig klar til hendes angreb, men fulgte med rundt som hun kom hen over hovedet på ham. Da hun så vendte sig for at sparke ham i ryggen, greb han hendes fod med en hånd der var omgivet af den hellige hvide ild.

Han holdt fast så hun kunne mærke helt præcis hvor farlig ilden var for en dæmon. "Det er dig der har begået de mord så ilden brænder dig.... Og det her er kun en smule!"
Med en hurtig bevægelse baskede han med vingerne så hun blev sendt nogle meter væk.
"Jeg er her for at stoppe mordene..... For at tale med Melanie.... Og nej jeg er ikke pest af lyset.... Jeg er Seraphim!"

« on: on Fre 10 jun 2016 - 22:00 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun mærkede den brændende følelse, men grinte blot højt og manisk af det imens hun lod ham. Smerten fik hendes øjne blot til at blive køligere, så det var tydeligt at hendes menneskelige side forsvandt mere af det. Hun bukkede sig frem, da han sendte hende tilbage, slog hendes hånd i jorden og bremsede ved det imens hun kiggede op på ham og spredte hendes egne vinger højt og truende.

”Psh..” Knurrede hun blot og rettede sig op. Hendes led og knogler knagede svagt og hun brækkede kort med nakken imens hun slikkede sig om munden og kiggede på ham.

”Og hvad vil du snakke med hende om?” Svarede hun blot med en dyb knurren og en stemme som nemt kunne komme fra helvede selv.

Hun hev efter været lidt og knækkede med hendes håndled hurtigt, et lyn slog ned i jorden fra hendes håndflade og bragede højt. Hun var klar til at angribe igen, hvert sekund og det var tydeligt at hun dirrede efter mere. Efter at skade ham, efter at smage hans blod.

« on: on Fre 10 jun 2016 - 23:11 »

Khá

Som respons på hun fik lynet til at slå ned, hævede han lige så majestætisk sine vinger og to sværd af rene hvide flammer voksede frem ved hans hænder. Samtidig glødede hans øjne hvidt og hans stemme rungede majestætisk.
"Jeg vil hjælpe hende med at finde den ro hun søger i skoven. Jeg vil hjælpe hende med at finde til rette i hvem hun er så der ikke går unødvendige liv tabt. Jeg er ikke det væsen jeg var en gang. Men en hver der har en plads i Helvede kender udemærket godt mit navn og hvad jeg er i stand til. Men hvis du absolut vil kæmpe så lad det være sådan!"

Khá var et navn der var meget kendt i Helvede da ingen vidste mere om magi end ham. I Helvede var han kendt som 'Khá - De Dødes Konge' Det han nok var mest kendt for,var ikke nødvendigvis den voldsomme magt men det faktum at han behandlede alle lige. Hvilket som regel var brutalt og nådesløst til et punkt hvor de fleste Djævle ville tænke over om det var en god idé at blive ved.
Den gang lignede han dog et lig med glødende røde orber i stedet for øjne og altid klædt i sorte kåber med glødende symboler på.

I første omgang ville han ikke angribe men holdt sig klar til hvad end hun ville finde på.

« on: on Fre 10 jun 2016 - 23:21 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun fnyste lidt og kiggede på ham, tydeligt overvejede hendes chancer. I et kort sekund studerede hun lidt, rettede sig mere op i en menneskelig stil og knækkede hendes lange knoglede fingre. Melanie bevægede sig lidt til side, kiggede på ham og de store sværd tydeligt målte sig med ham imens små gnister slog sig omkring hendes fingre, dansede legende.

”Ikke forventet..” Mumlede hun hæst og slog hendes vinger sammen på ryggen.

”Og hvorfor bekymre du dig overhovedet om en tøs du ikke kender?” Knurrede hun og slog med hendes vinger svagt imens hun gik tættere på ham, ikke truende, men mere som et anden alfa som målte sig med den anden. Det var tydeligt at denne kvinde ikke brugte det menneskelige kropsprog, men mere det dyriske. Hendes øjne forandre sig lidt, fra de mørke sorte. De forandre sig og blev næsten som et menneskes, dog lilla og med et reptil form.

”Hvorfor vil DU overhovedet gøre noget? Bliver du betalt for dette?” Knurrede hun og stod nu kun under 1 halv meter væk fra ham. Hun stank af død, indtørret blod og skov. Men ikke på en kvalmen måde, mere en.. Sød og feminint måde?

« on: on Fre 10 jun 2016 - 23:32 »

Khá

Han valgte ligeledes at kommunikere med et lettere dyrisk kropssprog da det virkede som om hun bedre reagerede på det.
Så de majestætiske vinger blev foldet lidt mere ind men stadig hævet, så det også var tydeligt hvor skarpe de var.
"Jeg bekymrer mig om en tøs jeg ikke kender fordi jeg ved hvor frustrerende det kan være ikke at have kontrol over sit eget væsen, og skade folk man ikke har lyst til. Ganske enkelt fordi man ikke kan stoppe det... Jeg bekymrer mig så hun ikke fortaber sig i sit eget indre mørke..."

Da hun stod tættere på, forsvandt den hvide ild fra hans øjne og den gyldne glød var nu klar og tydelig som han så hende i øjnene.
"Fordi ukontrollable mord meget sjældent er en god idé.... Og fordi jeg bevarer balancen.... Det er det jeg blev genfødt for.... Og jeg ved der er mere bag det dyriske.... Dæmoniske ydre....."

« on: on Fre 10 jun 2016 - 23:44 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun lyttede til ham og brød sig tydeligt ikke om det hun hørte, dog rørte sig noget. Inde i hendes øjne, var der et svagt glimt af noget blåt som dansede hen over den lilla farve.

”Kom med..” knurrede hun og gik forbi ham, tæt på. Men hun rørte ham ikke, bange for at blive brændt igen. Melanie spredte hendes vinger ud, viste ham at hun nu ville flyve og hun slog med hendes lange hale, gjorde tegn på at han skulle følge med. Hun hoppede elegant op i luften og slog med hendes enorme vinger og suste op i luften hurtigt.

Det var tydeligt at hendes element var luft, for da hun kom op i det, skete der en ro over hende på en måde. Hendes krop slog sig igennem det i en vis elegance som intet andet. Hun fløj utrolig hurtigt og bortlagde afstanden til jorden meget hurtigt.

Med et par vingeslag, bevægede hun sig ned imod jorden igen, til en lysning og en lejer hurtigt kom til syne. Melanie landede elegant i den og kiggede op efter ham.

”Dette er grunden til at jeg slår igen.” Sagde hun og pegede omkring sig. Dette var hendes territorie, og folk havde tydeligt prøvet at komme ind. Hun havde hegn omkring det, noget hun havde lavet. Men mange skudhuller i træerne og hegnet, sværd og knive, viste grunden til hendes vrede og ubalance.

« on: on Fre 10 jun 2016 - 23:55 »

Khá

Han nikkede til hendes ord og slog en enkelt gang med vingerne så han var hurtigt efter hende oppe i luften. Men det var meget tydeligt at hun fandt en helt utrolig ro oppe i luften, hvilket egentlig var rart at se. Da hun så landede igen, dykkede han også og landede men fuldstændig uden lyd hvilket ikke hang sammen med hans størrelse generelt.
"Jeg forstår dig.... Der er ingen skam eller synd i at vogte sit eget hjem.... Og noget af det kan klares med lidt lovgivning..... Ellers...."

Så gik han hen til det træ der så mest medtaget ud og lagde hånden på det. Der var stadig liv i træet så han kunne gøre noget. Langsomt løb der hvid ild fra hans hånd og ud til hvor der var skader i træet. Det brændte på inden måde men kort efter forsvandt ilden og træet stod som om det aldrig var blevet rørt. Roligt vendte han sig om mod hende igen.
"Vil du gerne have alle træerne helbredt?.... Det eneste krav jeg har er at du ikke myrder folk før de forsøger at komme ind her..... Noget for noget...."

« on: on Lør 11 jun 2016 - 0:00 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun kiggede over på ham og målte ham stadig med hendes øjne. Ventede på hvad han gjorde og knurrede svagt.

”Jeg har kun dræbt dem som er kommet herind.. Måske leget med deres venner, men det er et sidespring.” Mumlede hun lavt og gik over til hendes bål, hun løftede hendes hånd og med en enkel tordenkile tændte hun ilden igen, som tydeligt havde været tændt for nogle timer siden.

Hun kiggede lidt imod ilden og bevægede svagt hendes ene ben som stadig havde nogle heftige brænd sår fra hans angreb, ikke at det plagede hende, men det ville nok efterlade et ar på hendes skællede hud.

Melanie kiggede langsomt op på ham og slog med hendes hoved.

”Jeg kan dog intet love. Jeg skal også have mad og der er flere mennesker i denne skov end dyr. De jager dem også, så derfor ser jeg intet problem i også at jage. Mennesker er et bytte for mig, burde du vide.” knurrede hun og gik langsomt imod ham igen, som om vrede igen var boblet op, hun så ham ikke som den dominerende endnu, derfor så hun ingen grund til at følge hans ord.

« on: on Lør 11 jun 2016 - 0:35 »

Khá

Da hun beskrev mennesket som et bytte, forandredes hans blik til langt mere vredt og den hvide flamme i hans øjne dukkede op endnu en gang. En kugle af ild dukkede op i hans hånd hvorefter han med en lille bevægelse kastede den over i hendes bål med utrolig præcision.
"Lad mig gøre det her helt klart for dig..... Dæmon...... Det er ikke dig jeg vil hjælpe..... Det er Melanie..... Og hvis noget som helst menneske bliver dit bytte uden for din lejr..... Så bliver du mit bytte.... Og intet sted vil være sikkert for dig.... Jeg vil hellere end gerne hjælpe dig... Men hvis du tror at du fortsat kan myrde som det passer dig.... Så tro om igen med det samme!....."
Han var kommet for at stoppe mordene og det havde han i sinde at gøre. Og når det kom til beslutsomhed, var han fuldstændig lige så direkte og beslutsom som før

« on: on Lør 11 jun 2016 - 0:55 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun hev kort efter vejret og kiggede op på ham. En dyb og gammel vrede dukkede op. Hun brølede kort op i ansigtet på ham og hendes øjne blev helt sorte som natten, hun slog med hendes vinger og det var som om noget svagt knækkede inde i hende.

”Jeg ER en dæmon, Melanie og jeg er den samme person. Jeg er hende og hun er mig. Vi er den samme!” Knurrede hun, hun spredte hendes vinger og slog med dem, fik bålet til at slukke imens hun væltede nogle ting rundt omkring, som f.eks. hendes telt og nogle tørrede urter som hang på en snor.

Hun gik frem imod ham med hurtige skridt og plantede hendes håndflade imod hans brystkasse og skubbede ham bagud, dog var det tydeligt at der ikke var ret meget styrke i hendes arme. Det hele lå i hendes ben og vinger.

”Hvis du vil hjælpe Melanie, så skal du også acceptere mig. Jeg er også hende.” Knurrede hun vredt og stod utrolig tæt på ham, kun få centimeter væk fra ham.

« on: on Lør 11 jun 2016 - 1:09 »

Khá

Da hun satte hånden mod hans brystkasse, stod han som støbt i sten og rykkede sig ikke det mindste. I stedet tog han fat ved hendes håndled og den hvide ild dukkede op omkring. Men mærkeligt nok brændte han hende ikke lige nu.
I stedet kiggede han på hende med et frustrerende roligt blik og svarede hende:
"Det er første gang du har beskrevet jer som den samme.... Så nu anerkender du begge sider af dig selv i stedet for at dele dem..."

Så slyngede han hende til siden som om hun intet vejede, dog så hun ikke havde noget problem med at lande fint. Han gik derefter hen til hende igen med et meget målrettet blik og en majestætisk autoritet i stemmen.
"Jeg har skam for længst accepteret at i er en og samme person.... Jeg manglede bare du gav udtryk for det samme.... Men det ændrer ikke på hvad jeg sagde om mennesker..... Gør dem til dit bytte og du bliver mit..... Men holder du dig til at vogte dit hjem, så vil jeg hjælpe dig"

« on: on Lør 11 jun 2016 - 1:22 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun kiggede meget forskrækket op på ham. Det var første gang i lang tid at der faktisk var en person som så hende som den ene person hun selv var. Så mange havde kaldt hende så mange syge ting, ja hendes sind var lidt opdelt på grund af hendes massive side. Men så mange havde sagt at hun var to forskellige personer, på grund af hendes udsving. Så hun havde til sidst selv troet på det..

Det store chok, gjorde dog at hun ikke havde forventet at han ville kaste med hende, så hun væltede i stedet ned på jorden og hamrede hendes ryg ind i et træ. Hun fik slået luften ud af hendes lunger og hostede svagt imens hun krøb lidt sammen og kiggede op på ham. Melanie rejste sig op og pludselig forandrede hendes krop sig langsomt.

Hun blev mindre, lavere og helt ned til kun 160 høj, hendes vinger, horn, hale og de lange negle voksede ind og blev erstattet med fin bleg hud. Hun lukkede hendes høj og trak vejret dybt, små knæk lyde krop fra hendes lemmer da de også blev mindre og med mere kød på. Hendes lange blonde og krøllede hår voksede ud og hun stod der til sidst i hendes menneske form. Hun iført den beskidte stumpe top og shorts. Hun var stadig meget udsultet og utrolig beskidt, tydeligt ikke set et bad i lang tid og hendes tøj var meget ødelagt, hun var indsmurt i blod og havde faktisk mange sår og ar over alt på hendes blege og fregnede hud.

”Glad?” spurgte hun til sidst med en lysere stemme, dog stadig hæs. Hun åbnede hendes øjne og utrolig klare blå øjne lå gemt der, helt lyse og det stik modsatte af hendes dæmoniske øjne.

« on: on Lør 11 jun 2016 - 1:45 »

Khá

Da hendes forvandling var færdig, gik han hen til hende med rolige skridt indtil han stod lige foran hende. Han kiggede stille ned på hende da han alligevel tårnede over hende med sine ca tre meter.
Så lagde han hænderne meget forsigtigt på hendes skuldre og hans hænder lyste. Dog ville det ikke gøre ondt men der imod føles behageligt og varmt. Selve hendes ar kunne han ikke gøre noget ved. Men hun ville kunne se hvordan hendes sår forsvandt stille og roligt inklusiv det brændemærke han selv havde givet hende.

Derefter slap han hende og blev pludselig dækket af lys så hun måtte dække sine øjne. Da lyset igen forsvandt, var han tilbage i sin menneskelige skikkelse så han heller ikke ville virke alt for truende.
Denne gang smilede han stille til hende og svarede med en nyfunden ro:
"Nu er jeg...."

« on: on Lør 11 jun 2016 - 8:58 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun kiggede lidt forvirret op på ham da han pludselig lagde hans hænder på hendes skuldre, hun forberedte sig på at blive brændt igen og knep hendes øjne i, dog kom der ingen smerte? Varmen var overalt på hendes krop og hun mærkede hvordan en fjern ro kort lagde sig over hendes krop. Langsomt åbnede hun sine øjne igen og kiggede op på ham lidt forvirret. Hun så hvordan han forvandlede sig tilbage, hvilket fik hende til at ånde lettet op.

Melanie rejste sig op og studere ham lidt imens hun fjernede en gren fra hendes hår, hun var meget beskidt..

”Det.. Var.. Uhm.. Godt.” mumlede hun og gik over til bålstedet, smækkede en tordenkile igennem hendes håndflade og tændte bålet. Lige nu var det virkelig nemt at se de ar som brutalt snurrede sig omkring hendes hænder.

Der var ingen normal hud i hendes hænder, kun tyk hud, dækket af utrolig mange ar i forskellige farver, nogen meget nye og andre gamle. De snurrede sig om langs hendes håndled og op af hendes underarme, hvor de blev mindre og mindre. Melanie gik over til det lille telt, rodet i en taske og fandt nogle gamle stykker snor, bandager og andet stof frem som var bundet i lange baner. Hun begyndte at vikle det omkring hendes hænder med øvet hånd, tydeligt var det, det som hun altid gjorde, dækkede dem til.

« on: on Lør 11 jun 2016 - 11:53 »

Khá

Han gik roligt med hende hen til bålet og sagde ikke noget i første omgang. Egentlig betragtede han hende bare som hun forbandt sine sår. Det blev rimelig hurtigt tydeligt at hun havde gjort det som en nødløsning alt for længe. Stille satte han sig en anelse tættere på så han bedre kunne se arrene som de blev dannet.
"Jeg kan ikke helbrede dine ar med mine evner..... Men jeg kan gøre dem pænere..... Jeg er uddannet læge.... Og hvis du gerne vil have det, er du velkommen til at komme op på mit slot så kan jeg se hvad jeg kan gøre for dine ar. Og måske endda hjælpe dig med noget så du ikke kommer så meget til skade med dine evner.... "

Han vidste udemærket hvordan det var at måtte isolere sig og stadig kæmpe for sin egen eksistens fordi andre ikke mente man hørte til i verden.
Måske var det netop derfor han ville hjælpe hende. Selvom det nok var fra en uventet front, kunne alle have brug for hjælp på den ene eller anden måde. Om ikke andet for ikke at føle sig helt alene

« on: on Lør 11 jun 2016 - 12:17 »

Melanie K.

Beginner (Rank 5)

Hun sad på jorden og havde netop forbundet begge hænder helt ind, samt hende underarme, så det kun var hendes albuer og længere op som kunne ses, hvor der også var flere ar. Melanie kiggede op på ham og trak lidt ned i den meget ødelagte top. Hun kunne ikke lade vær med at rykke lidt væk og knuge hendes hænder sammen.

”Jeg ved ikke hvor meget der er at redde.. Jeg har mistet følelsen i noget af mine hænder, så jo mere jeg bruger min evne, jo mere ødelægger jeg dem.” Hun trak lidt på hendes skuldre, rejse sig op og gik ind i hendes telt for at skifte tøj. Efter lidt tid kom hun ud igen, iført den samme top, dog med en ødelagt læderjakke uden på, nogle cargo bukser og militære støvler. Det meste af hendes tøj var meget hullet, men også med lapper og hun havde tydeligt kæmpet for at holde det i orden. Hun gik over og smed sig på jorden ved siden af ham og kiggede på bålet imens hun hev lidt ned i ærmerne på jakke for at dække mere af hendes forbindinger. Hun trak nogle fingerløse handsker op af hendes lommer og tog dem på imens hun langsomt kiggede op på ham.

”Jeg er ligeglad med mit udseende, der er ikke så meget at gøre ved det, men hvis du kender en måde hvorpå jeg kan styre lynen, så spyt ud.” Svarede hun.

« on: on Lør 11 jun 2016 - 13:24 »

Khá

"Du skader dig selv med dine evner fordi en del af dig stadig har følt sig splittet..... Men jeg vil gerne se på hvad jeg kan gøre for at redde følelsen i dine hænder...."
Han sad og kiggede stille ind i flammerne imens hun var inde i teltet og skiftede tøj. Melanie havde virkelig gennemgået meget og måske endda fortrængt meget af det. Khá kunne nemt læse det i hendes øjne. Så det ville helt klart være det rigtige at gøre at hjælpe hende.

Da hun så kom ud igen og smed sig på jorden, kiggede han stadig roligt ind i flammerne med et meget eftertænksomt blik.
"Alle skal starte et sted.... Jeg kan ikke lære dig at styre lynet i sig selv.... Det kan du allerede... Men jeg kan lære dig så meget kontrol at du ikke længere skader dig selv ved at gøre det... Kontrol fungerer på samme måde ligemeget hvad evner man så end har...."
Så holdt han hånden ud mod bålet og flammerne blev hvide og snoede sig højt op i luften hvor de til sidst dannede en ørn der spredte sine vinger og fløj op i luften inden den landede et lille stykke fra dem. Lige så snart ørnen slap bålet, blev bålet sin normale farve igen. Kort tid efter slap ørnen

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 2]