Latest topics
» Fashion show - Leetha (xxx)
Yesterday at 23:04 by Bailey

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» Face Claim
Ons 19 jul 2017 - 22:59 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

» Bagom Thomas Darwill
Søn 9 jul 2017 - 12:29 by Thomas Darwill

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212153 indlæg in 10338 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2

AuthorTopic: The Truth - Harry.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 0:56 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Harry så roligt på Will da han sagde at han var glad for at de havde fået snakket. Harry kunne ikke helt lade vær med at grine lidt ”ja også jeg men… jeg ville dog nok have foretrukket at vi havde snakket i stedet for at råbe af hinanden” grinte han lidt, og vidste godt at han selv havde haft en stor del af skylden.

Han vidste at han stadig havde følelser for Will, og det ville han nok altid have. Men det var nu Niklaus hans hjerte tilhørte i sidste ende.
Han så efter ham da han rejste sig, og lod ham hjælpe sig op, og børstede sig selv lidt af. Han betragtede ham lidt og kunne fornemme på ham at han vidst slappede mere af, og havde det bedre, hvad der så end var grunden.

Han hørte hvad Will sagde, og smilede varmt til ham. ”jeg er helt sikker!... Og ja.. han ER meget speciel.. men… det er nok det der gjorde at jeg overhoved lod ham komme tæt på…. Men jeg ved ikke… det er nok nærmere det med at han har ændret sig ufatteligt meget kun for min skyld” sagde han og trak lidt på skuldrende.
Harry stod lidt, bed sig lidt i læben, og stak hånden i lommen. ”jeg ved at det her vil gøre dig ked af det Will, Og jeg er meget beæret over at du gav den til mig men…” Han trak hånden op, og rakte den frem mod Will, da han åbnede den, kom den ring han havde fået af Will til syne. ”Jeg syntes du skal give den her til en der fortjener den” sagde han med et undskyldende blik.

Han vidste jo at dette ikke bare var en ring, det var en familie ring, og på den måde var det en der skulle gives til den person der fortjente den, den person der ville blive hos Will altid.
Harry sukkede lidt.

Da han havde givet Will den, så han på klokken ”Jeg er snart nød til at gå… jeg har lovet at være hjemme i ordentlig tid” sagde han roligt, og bed sig lidt i læben.
”Jeg… krammer dig altså nu okay!” sagde han med et let smil. Han gik helt hen til Will, og lagde armene om ham i et kram. Det var blidt, men det var tydeligt ikke det samme som når han krammede Will førhen. Dog var der noget der fik Harry til at stivne lidt, og trække sig fra Will.

”uhm… der er vidst en der gerne vil tale med dig….” sagde han og trådte væk fra Will.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 1:26 »

Casstiel

Advanced Beginner (Rank 8)

Cass havde været der hjemme, han havde ærligtalt ikke haft det særlig fedt med at Will var taget afsted. Han brød sig ikke om at Will skulle mødes med Harry, trods han ikke kende denne fyr. Men når han havde kunne få Will så langt ud, og kunne gøre ham så ked af det, så brød han sig ikke om ham.
Han havde egentlig haft tænkt sig at sove, da han pludselig fik et syn. Dog var det meget forvirrende. Han så Will for sig, grædende, og han kunne ligefrem mærke den smerte Will følte, hvilket han aldrig havde prøvet før.

Han gik lidt i panik, og vidste ikke hvad han skulle gøre, egentlig burde han lade Will og Harry tale, og han burde ikke blande sig. Men han hadet tanken om at Will var så ked af det. Dog valgte han først at blive hjemme. Han var ikke sikker på at Will ville bryde sig om at han kom brasende.
Dog blev han ved med at få disse syn, og det var som om de blev værre og værre! Til sidst kunne han ikke klare det mere. Han stormede ud af huset og fløj mod byen.
Egentlig anede han ikke hvor han skulle hen, men ligesom da han havde set Will der ville møde solen, så fulgte han bare hans fornemmelse. Men byen var stor, og da han kom til den, var det som om det kun blev svære at fornemme hvor Will var.

Han løb rundt gennem byen for at finde Will, og havde løbet rundt i en halvtime, han måtte stoppe op flere gange fordi han fik flere syn. Da han endelig fik øje på Will, var det bestemt ikke et syn han brød sig om.
Han stoppede brat op, og så på mens Harry stod og krammede Will. Han var næsten gennemblødt af at flyve og rande rundt i regnen. Han sagde dog intet. Han stod der bare. Åbenbart havde hans syn været forkerte. Will så ikke ud til at være knust og ked af det på nogle måde.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 9:39 »

Will

Competent (Rank 11)

Will stod blot og lyttede imens han fik ringen tilbage, han vidste ikke helt hvordan han havde det med at skulle have den igen, men hvis Harry ikke ville have den, så tog han den gladelig tilbage igen. Et svagt gisp kom fra ham, da Harry pludselig besluttede sig for at kramme ham, ud af det blå. Han stivnede helt og holdte hans vejr, blot for ikke at inhalere hans duft. Det tog ham dog lidt tid, til at finde ud af en anden velkendt duft var i nærheden og Harry trak sig pludselig væk.

Han vendte sig op og kiggede lige ind i de smukkeste blå øjne. Will gispede og trak hurtigt hans jakke af.

”Casstiel! Hvad laver du her?” Spurgte han bekymret og gik over imod ham med jakken, imens han selv hurtigt mærkede regnen som gennemblødte hans skjorte. Wills øjne var helt sorte og det var tydeligt at han havde grædt meget, men holdte det inde lige nu for Harrys skyld. Han kiggede op på Casstiel og da han kom derover trak han hurtigt den lidt kølige læderjakke omkring Casstiel, selvom den tydeligt var for lille til ham.

”Hvorfor er du her?” spurgte han lavt og meget bekymret imens han kiggede op på den høje engel foran ham.

”Øhm.. Ja.. Harry, det her er Casstiel. Englen som reddet mig fra solen.” sagde Will og vendte sig halvt om for at præsentere dem.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 9:56 »

Casstiel

Cass havde ikke noget andet end en sweater på, og den havde han oven i købet været nød til at trække op mens han fløj, så han var gennemblødt og virkelig kold. Og det gjorde det bestemt ikke bedre at se Will og Harry på den der måde.

Da Will lagde mærke til ham blev han blot stående. Han så bare med et sunket blik uden at sige noget da Will kom hen mod ham og spurgte hvad han lavede her. Han havde lidt for fornemmelsen at Will slet ikke ville have ham der. Det var virkelig dumt af ham at han var dukket op.
Han hævede blikket en smule så han fik øjenkontakt med Will da han kom helt hen til ham.
Da han igen spurgte hvorfor han var der, bed han sig lidt i læben.

”undskyld William… men… jeg blev ved med at få de her syn, virkelig kraftige og ubehagelige… og jeg var bange for at der var sket dig…..nog..et” Han stoppede lidt med at tale da han lagde rigtig mærke til Wills øjne. Han betragtede hans ansigt lidt

”her du grædt?...” spurgte han så, og lagde en hånd mod Wills kind og så på hans øjne og det stykke under der var godt rødt.
Da Will valgte at præsentere Cass for Harry brummede Cass bare. Dog ville han være høflig for Wills skyld.
Cass så op på ham. ”godaften” sagde han blot

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 10:02 »

Harry Jepsen

Harry stod blot og så på mens gik over mod Cass med sin jakke. Det var virkelig en underlig følelse. Dog ville han ikke sige noget, det kunne han jo heller ikke tillade sig.
Men hold da op denne fyr var stor. Han virkede dog slet ikke som nogle rå type. Måske lidt som om de 2 var deres komplette modsætninger.

Han stod bare lidt og ventede mes Will og Cass talte sammen. Han hørte hvad han sagde med at han havde set syn, og undrede sig over det, hvad for nogle syn? På den ene side ville Harry gerne vide mere om denne fyr. Og på den anden side, så ville han helst slet ikke snakke med ham.

Da Will præsenterede Harry for Cass, blev han lidt overraskt så DETTE var den engel Will havde talt om. Så.. De så altså hinanden?
Harry smilede og Nikkede. ”Godaften” sagde han roligt.. Han tog hænderne lidt i lommerne, og gik lidt hen mod dem. Han så op på Cass med et roligt smil ”Tak Casstiel.. fordi du passer på Will, det trænger han til” sagde han med en rolig stemme. Noget der kun var ment godt.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 10:17 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede lidt på dem imens han pludselig følte sig meget lille og lidt uden for. De her to var jo af samme race, de her to havde begge set sider af ham. Nok de to på jorden som var kommet længst ind under huden på ham. Han følte sig pludselig meget sårbar.

”Jeg kan godt passe på mig selv Harry..” Hviskede Will lidt, imens han kiggede væk, lidt irriteret over at de begge var lidt som forældre og han et barn. Han lod hånden med ringen i glide ned i hans bukselomme og lagde den dyrebare ring der inden han kiggede op på Casstiel igen.

”Lad os komme hjem, så du kan få noget tørt tøj på og Harry kan komme tilbage igen.” Sagde han blot inden han kiggede op på Harry.

”Du skulle vel også tilbage, ikke?” Spurgte Will lavt, imens han kiggede over på Harry igen. Han ville gerne væk, han følte sig mere kold end normalt og ville endelig bare gerne tilbage så han kunne slappe af igen. Lige nu stod han helt opspændt og kunne ikke rigtigt få ro i hans kolde krop. Han trængte til noget god vin, varme og bare tryghed.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 10:31 »

Casstiel

Cass Gjorde virkelig hvad han kunne for ikke at sige eller gøre noget dumt. Han ville ikke gøre Wil ked af det. Dog da Harry valgte at takke ham for at passe på Will, vende han blikket direkte mod Harry.
”ja det kunne jo have været mig der sagde det til dig… men det kunne du heller ikke klare” sagde han blot skabt. Cass var normalt en meget rolig og høflig type, og han kende ikke engang Harry, men han kunne allerede ikke fordrage ham. Han fik Will til at græde, og gjorde ikke andet end at såre Will.

Han hørte hvad Will sagde med om at de skulle tage hjem. Han nikkede lidt, og så på ham. "Ja lad os det" Han ville også selv virkelig gerne hjem. Han var nervøs for at han gjorde noget dumt hvis han blev her. Han kunne ligefrem mærke hvordan hans humør skiftede bare af at være i nærheden af den her faldne. Men i virkeligheden var det ikke kun det med Will. Faldne engle havde altid en negativ effekt på andre engle, det var derfor de som regel ikke opholde sig sammen.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 10:36 »

Harry Jepsen

Harry så lidt på Will da han sagde at han godt kunne passe på sig selv. Han smilede bare lidt roligt. Det vidste han jo godt. Men derfor var det stadig rart at der var en der tog sig af ham. Dog rynkede han brynene lidt da han hørte hvad Cass sagde. Han så bestemt ikke glad ud, og det var han heller ikke ”Hey!... hvad sagde du lige til mig?” sagde han skabt.
Harry vende til sit gamle gadedrenge jeg. Der var ingen der skulle tale sådan til ham.
Han gik hen mod Cass der dog var en del større end sig selv ”Hvad var det du sagde?... og hvad mener du med heller ikke?” knurrede han.

Okay han kunne ikke lide den her fyr! Og selvom han ikke havde haft lyst til at det skulle ende med at Cass og han blev uvenner, så fandt han sig stadig ikke i at der var nogle der talte sådan til ham.

Dog så han lidt på Will da han spurgte om ikke også han skulle hjem. Han knurrede lidt for sig selv ”jo… Det er vidst det bedste” sagde han blot. Dog hvilede hans blik stadig hårdt på Cass

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 10:52 »

Will

Competent (Rank 11)

Han kiggede på dem begge to og en dyb knurren begyndte at komme fra ham. Hans øjne lyste op i et rødt skær og han kiggede på dem begge.

”HEY! Styr jer lige..” Sagde han vredt imens hans fod hamrede sig i jorden og et lille område af is dannede sig sammen med regnen omkring dem blev til snefnug.

”I har bare ikke at skændes om mig..”
Brummede han vredt.

”Tak for snakken Harry, vi ses måske.” Sagde han blot, inden han greb Casstiels arm og hev ham afsted, hårdt og vredt. Imens de gik, holdte han stadig et stramt tag i Casstiels arm. Han mærkede tydeligt hvordan alkoholen i hans blod, gjorde hans humør mere voldsomt. Tanken om at Cass og Harry skulle skændes og endda komme op og slås, fik ham til at ryste af vrede.

Han hev Casstiel med om til bilen, låste den op og slap ham imens han satte sig ind.

”Ind med dig.” Kommandere han blot og lukkede døren imens han spændte selen og tændte bilen.

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 11:01 »

Casstiel

Cass kunne virkelig mærke hvor anspændt og irriteret han blev over denne Harry. Han havde næsten lyst til at droppe godheds pjattet, og give Harry en lærestreg.
Dog da Will pludselig blev vred, så han lidt over på ham og hans blik sank. Han vidste godt at han var gået over stegen, i virkeligheden skulle han jo slet ikke være her.
Dog da Will sagde at de lige kunne våge på at skændes om ham, var han tæt på at sige noget, dog gjorde han det ikke. Men hvis der var noget som helst i denne verden han ville skændes eller slås for, så var det da netop Will.

Cass hørte hvordan Will sagde farvel til Harry, og mærkede pludselig det meget stramme grab om sit håndled. Han fulgte med Will og sagde ikke noget. Han kunne tydeligt mærke på Will at han var sur, og det ville nok ikke gøre det bedre hvis han begynde at sige en masse.

Da de kom over til bilen, og Will bad ham sætte sig ind, tøvede han lidt. Han var jo helt gennemblødt. Dog gjorde han som Will ville have, og han satte sig ind uden at sige noget. Han kunne tydeligt mærke at Will var sur ligenu. Han vende dog blikket lidt med ham. Han skulle nok ikke være kommet i aften.. Men de syn var virkelig for holdsomme til at han bare kunne blive hjemme og lade som ingenting

The Truth - Harry.
« on: on Søn 1 maj 2016 - 11:05 »

Harry Jepsen

Harry stod og knurrede irriteret over Casstiel! Dog da Will blev sur, trådte han lidt tilbage. Det var bestemt ikke sådan her han havde regnet med denne aften ville udvikle sig. Og egentlig ville han slet ikke gøre noget mod Cass til at starte med, men når der var en der begynde at fornærme ham, så forsvarede han sig selv.

Da Will pludselig sagde vi ses måske til Harry, så han bare lidt desorienteret ud. Men nikkede til det. ”ja…. Måske” sagde han roligt og så efter dem da Will trak afsted med Cass. Han stod lidt, men vende så rundt og gik hjemaf. Det eneste gode ved den her aften, var da at Niklaus sikkert ville blive glad for at Harry var hjemme før tid

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 2 af 2]