Latest topics
» Fashion show - Leetha (xxx)
Yesterday at 23:04 by Bailey

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» Face Claim
Ons 19 jul 2017 - 22:59 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

» Bagom Thomas Darwill
Søn 9 jul 2017 - 12:29 by Thomas Darwill

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212153 indlæg in 10338 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2

AuthorTopic: I have been summoned (Angelie + Zane)

I have been summoned (Angelie + Zane)
« on: on Søn 17 apr 2016 - 12:20 »

Angelie

Proficient (Rank 16)

Sætningen, der lød fra Zane fik hende øjeblikkeligt til at slappe af, som var det et magisk tæppe, der svøbte sig omkring hende. Hun måtte da indrømme at hun havde frygtet, at han ville have overvejet tilbuddet et ganske kort øjeblik, men ikke længere. Hun vidste præcis hvor dette ville bære henad, som Zane begyndte at starte sin tale. Den mindede om de taler hun havde hørt blive udtalt til folket, til hæren, moraletaler, selvom denne var af en helt anden kaliber, en trussel.

Joke.. Han havde joket? Åh hvor var denne vampyr naiv og dumdristig. Det var ganske ganske få, hun havde set overleve, hvis de stillede sig op på denne måde og jokede.
Hans krav havde på ingen måde været en joke for hende, men derimod en lodret fornærmelse.
Alligevel krøb smilet frem på hendes læber, denne gang forventningsfuldt med glimtet af ondskab, som ordene og truslerne fløj rundt.

Hendes krop, satte sig til rette i den trone, Zane havde efterladt, inden hun afslappet svang benene over det ene armlæn, for derefter at iagttage det scenarie, der snart skulle udspille sig. Der var ingen grund til at nærme sig. Zane kunne uden tvivl håndtere dette langt bedre end hende, eftersom hendes egne evner var ganske nytteløse imod udøde. Dertil var der bestemt også rart blot at have chancen for at se til, det var så sjældent hun havde haft den mulighed.
Dog ville hun uden betænkning kaste sig ind i kampen skulle det blive nødvendigt.

« on: on Man 18 apr 2016 - 14:30 »

Zane

Highly competent (Rank 12)

"Ikke en af mine undersåtter...? Men du bor i mit land, Constantine... så du tager grueligt fejl. Di Morga er mit atter en gang, og du, som dets beboer, er ligeledes min!" sagde han, og stoppede op godt og vel to meter fra vampyren.

Han smilede grumt.
"Åh, jeg ved hvad jeg skal gøre ved dig nu... jeg skal udsætte dig for noget, som alle vampyrer er bange for. Så vil du måske indse, at du i sandhed ikke længere har noget valg."

Zane knipsede en enkelt gang med fingrene, for at aktivere sin magi.
Resultatet var, at de flakkende skygger der befandt sig i tronsalen satte sig i bevægelse - hen imod Constantine.
Hver eneste skygge ville materialisere sig, og forsøge at hive fat i ham, og tvinge ham ned at ligge på gulvet, på ryggen.

Hvis dette lykkedes, ville Zane træde nærmere, plante en fod solidt på Constantine's brystkasse, og læne sig roligt ind over manden.
"Nu tager jeg din arm... med ild."

« on: on Man 18 apr 2016 - 15:22 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Constantine rynkede på næsen og bakkede et enkelt skridt, hvilket fik hans hæl til at støde i mod døren bag ham. Åhåh, det her var slet ikke godt. Selvom han godt vidste, at det her ikke ville ende godt, kunne man endnu ikke se det på ham. Han så stadig opsætsig ud, med et glimt af surmuleri i øjnene.
"Sidst jeg hørte, var der ikke nogen leder i Di Morga." Han havde i hvert fald ikke hørt, at der VAR en. Så at sortelveren åbenbart mente, at han havde sat sig på tronen, bogstaveligt og i overført betydning, tjah, det var jo ikke sikkert, at resten af Di Morga var enig. Han havde i hvert fald ikke hørt om, at der var nogen, der adlød en eller anden ond hersker.

Hans blik flakkede dog kort, da Zane nævnte noget med at gøre noget ved ham, som alle vampyrer frygtede. Der var et par ting, som løb igennem Constantines hoved, ingen af dem specielt rare at tænke på. Da sortelveren knipsede med fingrene, skete der noget. Skyggerne i tronsalen blev levende. Denne gang flakkede hans blik ikke bare, det fløj rundt for at følge med i, hvad de levende skygger havde gang i.
"Hvad f.." En skygge greb fat i ham, og han rykkede sig fri. Men der var ikke rigtigt nogen mulighed for at undgå dem, de sneg sig ind fra begge sider og foran ham stod Zane, som han ikke havde lyst til at prøve at komme forbi. Han blev ved med at forsøge med at rykke sig fri, som han alligevel følte en smule panik. Han brød sig absolut ikke om magi, det var så svært at kæmpe i mod. Men der var ikke rigtigt noget at gøre, pludseligt var han overmanden og rykket ned at ligge på gulvet, hvor han kunne stirre op i loftet.

Han flyttede blikket til Zane, da denne satte en fod på hans bryst og lænede sig ind over ham. Godt han ikke skulle trække vejret, det var lidt svært med det tryk, der blev lagt på hans brystkasse. Da Zane sagde, at han ville tage Constantines arm med ild, gik der alligevel lidt panik i ham. Han kunne se den sadistiske alvor i mandens lilla øjne.

"Hey, kan vi ikke snakke om det? Fint fint, jeg skal nok arbejde for dig, det er lidt svært at torturere nogen med kun en arm, ikke, så hvis vi nu bare lige tager en slapper og taler om det som.. som kejser og.. undersåt." Han kunne ikke lade være med at skære ansigt ved det sidste ord. Det var ulækkert at kalde sig selv noget så sølle. Han var ikke nogens undersåt, men lige nu ville han sige hvad som helst for at slippe ud af den her knibe
"Der er ikke nogen grund til at gå så drastisk til værks." Han vred sig for at komme fri, men skyggerne havde godt ved og med foden på brystkassen var det ikke ligefrem frihed, der var nemmest at få.

« on: on Man 18 apr 2016 - 20:03 »

Zane

"Snakke om det...? Sig mig, Constantine... er du vanvittig? Du har fået din chance for at snakke, og du forspildte den på det groveste. Havde du tænkt dig lidt om, og måske læst på lektien inden du dukkede op her... så havde tingene nok set lidt anderledes ud."
Zane's stemme var stadig rolig, og iskold... han smilede til vampyren, før hans øjne begyndte at gløde svagt i tronsalens halvmørke.

"Og nu... uoi'nota chath."

Der opstod en underlig spænding i luften omkring dem, og i et øjeblik var det som om, at tiden stod stille - og så kom brølet.
Ikke et brøl som fra et vildt og farligt dyr... men et brøl som det, voldsomme flammer udstøder, når de fortærer noget særligt godt.

Den voldsomme lyd kom fra en lille bunke af sorte og lilla flammer, som dukkede op en halv meter fra Constantine's højre hånd.
På trods af afstanden var varmen ufatteligt intens, og der var ingen tvivl om, at denne magiske ild var langt stærkere end normale flammer.

"Tig... tig og bed mig om nåde... og undskyld din opførsel så hun kan høre det..." hvislede Zane - og så begyndte flammerne ganske langsomt at bevæge sig over imod Constantine's hånd.
Meget, meget langsomt...

« on: on Man 18 apr 2016 - 20:34 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Læst på lektien? Om hvad? At manden var en psykopatisk røvhat? Det havde han fundet ud af dagen før. Constantine fortrød bitterligt, at han ikke bare havde smidt brevet ud. Satans være hans nysgerrighed. Han skulle bare være blevet hjemme og have sorteret lidt i sine mønter og hørt noget god musik. Ikke begive sig hen til en eller anden skummel borg med elvere og deres sindssyge hersker, i håb om oplysninger han ikke kunne bruge til noget alligevel.

Smilet på Zanes ansigt fik det til at løbe koldt ned af ryggen på ham. Lyden af vild ild, fik ham til at se til siden. Hans øjne voksede, som skrækken gjorde sit indtog. Stodderen havde virkeligt tænkt sig at brænde hans arm af. Han begyndte at vride sig endnu mere og forsøge at få sin hånd væk fra ilden, men skyggerne havde godt fat i hans arm. Varmen var intens og den blev værre og værre som den nærmede sig.

"Come on, jeg lavede jo bare sjov, det her er helt ude af kontrol, ingen grund til at være sådan, kan vi ikke bare.." Hans stemme løb ud, som varmen begyndte at få hans hår på armen og hånden til at krølle sammen. Hans hud begyndte at føles som en slem solskoldning. Shit, shit, shit, det her var værre end en lighter under fingrene. Ilden ville ikke en gang røre ham, før han ville blive brændt. Lorte magiske ild.
Panikken begyndte at brede sig og han kastede et blik op på Zane, der stadig stod og kiggede på ham. Fuck. Tigge? Skulle han virkeligt til at tigge? Han var fyldt med modstridende følelser, for han var alt for stolt til at tigge, men samtidigt bankede frygten igennem ham, for han havde ikke lyst til at få brændt en arm af, slet ikke med magisk ild. Ville den overhovedet vokse tilbage?!

Han nåede ikke at tænke så meget længere, da smerten begyndte at vokse frem fra hans hånd. Varmen var ved at være så intens, at hans hud begyndte at blive svitset. Hvis der gik meget længere, ville vablerne vokse frem og hans hud ville blive sort og revne. Det var ikke første gang, at han var blevet brændt af ild. Han bed sammen, sloges lidt mere med stoltheden og gav så efter.
"Okay okay okay! For fuck sake, undskyld jeg sagde en masse grimme ting, det var meget forkert gjort, jeg er meget ked af det, meget ubehøvl.. hhhnngg.." De første brandvabler begyndte at dukke op og han måtte lige have en mundfuld luft for at kunne fortsætte. Hans stemme steg en oktav, da panikken blev større, nu hvor smerten var ved at være meget slem.
"Vær sød at slukke ilden, jeg skal nok forsøge at opføre mig pænere, vær sød at slukke den, inden min hånd bliver brændt af!" Det var måske ikke det mest fantastiske tiggeri, men det var hvad der kunne komme ud af ham lige nu på stående fod. Han havde stadig et håb om, at hans 'charme' kunne få ham ud af alt, og Zane ville slukke ilden nu.

« on: on Ons 20 apr 2016 - 18:15 »

Zane

Zane hævede det ene øjenbryn og kiggede ned på Constantine, som om han var det kedeligste individ i verden...
"Virkelig... er det det bedste du kan præstere?" spurgte han og rystede på hovedet.

"Kære Constantine... du har meget at lære, og én af de vigtigste lektioner du kommer til at lære i dag er, at der er meget stor forskel på at sige noget og faktisk mene det... og så på at sige noget, blot for at redde sin egen røv. Jeg vil ikke engang spørge Angelie om hun godtager din undskyldning..."

Så smilede han ondskabsfuldt, og lod langsomt flammerne komme tættere på. Snart var vampyrens fingre sprukne og svedne, og de måtte dunke noget så smertefuldt - og så rørte flammerne hans fingerspidser.

Det område flammerne rørte, blev øjeblikkeligt konsumeret og tilintetgjort, og resten af hånden begyndte automatisk at krølle sig sammen, lidt ligesom brændende papir gør.
Zane kunne have tilintetgjort Constantine's arm på mindre end to sekunder, men i stedet lod han flammerne bruge tredive sekunder på at fortære vampyrens ene hånd.

« on: on Ons 20 apr 2016 - 18:40 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Smerten voksede og voksede. Constantine var så optaget af, hvad der skete ved hans hånd, at han knapt hørte, hvad Zane sagde. Noget med at sige noget, for at redde sin egen røv i stedet for at mene det. Ja, hvad troede han selv, når han var ved at brænde Constantines hånd af?! Selvfølgelig blev det en nød-undskyldning, der var fremtvunget af, at han blev nødt til at gøre et eller andet for at redde sig selv.

Hans fingre begyndte at sprække, og han vred sig i smerte. Han forsøgte ikke at skrige, han hadede at skrige, og jamrede bare dæmpet i smerte. Men i det ilden rørte hans fingrespidser var smerten så vild, at han skreg. Og skreg. Han så på sin hånd, der krøllede sammen og blev til intet, som ilden tyggede sig igennem dem. Hans hånd var væk, helt væk. Den kunne ikke sættes på igen og han ville ikke kunne gro en ny, det var han slet ikke stærk nok til.

Det føltes som om, at det tog en evighed for ilden at konsumere hans hånd. Hvert eneste øjeblik sendte sindssyg smerte op igennem hans arm, og han kastede sig rundt i et forsøg på at komme væk fra ilden, mens han skreg af sine lungers fulde kraft af smerte. Magien Zane havde brugt på ham dagen før havde været meget værre, men ufokuseret, spredt over det hele. Dette var fokuseret et sted og det var næsten værre. Især fordi han vidste, at han nu var uden en hånd. Elveren havde truet med at tage hele hans arm, og tanken om at ilden skulle bevæge sig så langsomt hele vejen op var næsten for meget.

Efter at have skreget lungerne tomme endnu en gang, fyldte han dem og begyndte at tigge.
"Vær sød at stoppe, åh gud, vær sød at stoppe, min hånd, stop, det gør så ondt, jeg beder dig.." Det sidste luft blev brugt på noget, der lød umiskendeligt meget som et hulk, hvilket Constantine aldrig ville indrømme. Desværre løb der nok også en enkelt tåre eller to ned af hans kind. Både på grund af smerten, men også fordi, han var virkeligt ked af at have mistet en hånd.

« on: on Ons 20 apr 2016 - 20:03 »

Zane

Skrigende fik ham til at smile et halvkedeligt smil.
Han havde hørt værre... for eksempel da han havde brugt Vahirden mod selv samme vampyr.
Desuden foretrak han, at skrigende ikke kom fra mænd.

Det var først da Zane så Constantine's tårer, og hørte hans oprigtige bøn om at få det til at stoppe, han knipsede en enkelt gang med fingrene - og flammerne forsvandt.

Zane fjernede foden fra Constantine, og trådte bagud samtidig med at skyggerne slap deres tag i vampyren.
"Det var bedre... jeg godtager det... og nu kan vi tale sammen som voksne individer igen."

« on: on Ons 20 apr 2016 - 20:31 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Endeligt blev ilden slukket. Smerten forsvandt næsten helt i samme øjeblik, da alle nerveender var brændt af. Det gjorde stadig ondt, men slet ikke så voldsomt, som man skulle tro.
I det Zane flyttede sig og skyggerne slap ham, trak Constantine armen ind til sig og så med et rædselsslagent blik på det sted, hvor hans hånd engang havde siddet fast. Han blødte ikke, det der burde være et åbent sår var svedet af og fuldstædigt brændt, så alle blodårer var lukket af.

Nu kunne Constantines personlighed trække ham to forskellige veje - enten ville det smarte komme op i ham og han ville begyndte at bruge sin beskidte mund igen, hvilket sikkert var sket, hvis han havde haft en mere almindelig skade. Han kom sig lynhurtigt efter smerte, hvilket han også havde vist, da Zane havde brugt sin smertemagi. Men dette var ikke bare en skade. Han havde mistet en hånd, noget han ikke ville komme sig efter. Den var endegyldigt tabt. Hvilket skubbede ham i en retning, hans sind sjældent gik i. Opgivenhed.

Det var ikke fordi, at hans psyke var knækket, Zane havde ikke fået sig en lille lydig kæle-vampyr, men lige nu havde Constantine taget et hårdt slag. Et meget hårdt slag, for hvordan skulle han kunne jage uden hånd? Hvordan skulle han kunne more sig med at påføre andre smerte? Han ville være handicappet.
Med visheden om dette, sank alt hans livsenergi til et meget lavt niveau, og han blev bare liggende på gulvet og lod sin nu håndløse underarm hvile på sit bryst. Han gjorde sig ikke engang den ulejlighed at tørre sporerne af de få tårer væk, men stirrede bare med et mørkt blik op i loftet.

"Altid noget, at du er tilfreds." Okay, selvom hans humør var i kulkælderen, kunne han ikke helt holde sin kæft. "Tale.. hvad er der at snakke om? Jeg ved slet ikke, hvad det egentligt er, du vil med mig."

« on: on Ons 20 apr 2016 - 20:49 »

Zane

Han smilede lidt af vampyrens kommentar... tilfreds... egentlig ikke. Dette var bare én måde at få sin vilje på. Og indtil videre, så det ud til at virke ganske godt...

At miste en hånd var aldrig godt, og slet ikke for et rovdyr - som tilmed var sadist.
Constantine ville få svært ved at nyde tingene på samme måde som før - og så var der jo liiige den detalje, at det var højre hånd han havde mistet.

Tanken var lige ved at få Zane til at le - men det ville muligvis have fået vampyren til at gå amok, og det var han ikke interesseret i.
Det ville være en skam at dræbe ham...

"Ah ja... vi har skam noget at tale om nu, Constantine. Arbejd for mig... og jeg vil ikke blot skænke dig et hjem, men også en ny hånd - en hånd som du vil kunne bruge til langt mere, end din gamle."

« on: on Ons 20 apr 2016 - 21:14 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Lige nu virkede alting ligegyldigt, Constantine havde virkeligt svært ved at se noget sjovt ved sin fremtid. Han ville sikkert vænne sig til ikke at have en hånd. På et tidspunkt ville han finde noget trøst i bare at være i live og finde en løsning på problemet. Han var godt nok højrehåndet, men han havde jo en evighed til at lære at bruge sin venstre hånd så godt som den højre. Mennesker kunne lære det, så det burde han vel også.
Ikke at tankerne gjorde ham i bedre humør lige nu, men det ville nok komme. Han var ikke sådan til at skyde ned.

Hvad han ikke havde forventet, var ordene, der kom ud af Zanes mund. Han satte sig op med et sæt og så på Zane med et blik fyldt med håb. Han var pludseligt i live.
"Min hånd tilbage? Kan du genskabe min hånd?!" Man skulle ikke tro, at Zane selv lige havde brændt den af, ikke som Constantine reagerede. Meget atypisk ham, som alt han havde gjort de sidste par minutter, var der næsten noget drenget over ham, noget af det uskyldige menneske, han havde været, der skinnede igennem laget af ligeglad psykopat-vampyr. Håbet om at få genskabt sin hånd brændte igennem det hårde ydre lag. Det ville ikke holde længe, men lige nu ville han næsten gøre alt for at få den tilbage.

At Zane sagde, at den kunne blive bedre, var ikke lige noget, han reagerede på. Han var ligeglad, så længe han bare fik sin helt normale hånd igen. Han skulle bruge den hånd.

« on: on Man 27 jun 2016 - 22:38 »

Zane

"Åh ja..." sagde han med et snedigt smil.
Hans blik fejede hen over Constantine... vampyren var stærk og hurtig, velbygget og absolut psykotisk... en ganske habil jæger.

"Jeg vil skænke dig en hånd, som er i stand til at knække klingen på et sværd, uden selv at tage skade... og som kan påføre andre helt ulidelig smerte, blot ved en enkelt berøring... ganske nyttigt, ikke sandt?" hans stemme var rolig og lokkende, som slangen i paradis...

"Og alt du skal gøre... er at være min jæger. Du får endda lov til at lege med dine ofre..."

Zane syntes selv det var et godt tilbud... et helvedes godt tilbud endda.
Havde han selv været en myre som Constantine, så havde han takket ja.
Bare for at få magten, og for at få nogle mål, som han kunne udøve sin sadisme på...

« on: on Tirs 28 jun 2016 - 13:00 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Constantine hang ved hvert ord, der kom ud af sortelverens mund. Knække klingen på et sværd. Påføre ulidelig smerte.
Der var to følelser, der sloges inde i Constantine. For det lød som en magisk hånd. På den ene side var Constantine ikke meget for magi. Han havde sin egene evner, men mere rendyrket magi var altid i vejen for ham. Bare se, hvad der var sket, da Gabriel havde valgt at bruge sine evner på ham. Eller da ilddæmonen havde været ved at koge ham op indefra. Magi var unfair.
.. men denne gang ville det være ham, der havde de magiske evner. Og come on, det lød ret sejt. At kunne knække sværdklinger og endda kunne påføre andre smerte. Hans favoritbeskæftigelse! Okay, næsten hans favoritbeskæftigelse, der var en enkelt anden ting, der vandt over det.

Lysten til at få sin hånd, eller hvilken som helst hånd, tilbage, vandt over hans modvilje mod magi, hvilket man tydeligt kunne se på hans ansigt.

Dog, da Zane kom frem til sin betingelse, rynkede han panden lidt. Noget sagde ham, at hvis han sagde ja til det her, ville han skulle stå til rådighed for sortelveren. Mere end han ville bryde sig om. At han ville blive tvunget ind i noget, der næsten kunne minde om et skaber-afkom-forhold. At han ville få Zane som hersker. Og det havde han absolut ikke lyst til, for Zane virkede komplet sindssyg. Det ville kun ende dårligt ud for Constantine, det var han ikke i tvivl om. Og han havde også en fornemmelse af, at det ikke kun var et job som "jæger". Det ville nok ende ud i alt muligt andet også.
Hans blik gled ned til hans arm, hvor hånden manglede. Var det det værd? At få en hånd for sin frihed?

.. ja.

"Okay. Ja. Hvad som helst. Jeg vil gøre hvad som helst for at få min hånd tilbage." Der var hverken glæde eller sorg i hans stemme, faktisk var den ukarakteristisk flad. Han vidste, at han var ved at lave en aftale med djævlen selv.

« on: on Tirs 28 jun 2016 - 21:15 »

Zane

Zane ventede tålmodigt, mens vampyren debaterede med sig selv...
Hvad skulle det blive til... ville Constantine tage imod hans tilbud, og blive skænket en gave, som ville gøre ham langt mere farlig end han i forvejen var?
Eller ville han vælge at takke nej, hvorefter han ville blive losset ud af Abbadon og efterladt i en eller anden rendesten med ansigtet knækket af en gruppe D'tarion-soldater?

Det skulle blive spændende...

Og Zane blev ikke skuffet.
"Glimrende!" proklamerede han og slog hænderne sammen med et højt klap, mens han smilede bredt til vampyren, som han lige havde molestreret.
"Jeg vil bruge natten på at smede din hånd... og i morgen, når du vender tilbage til denne tronsal, vil du modtage den." sagde han, før han resolut gjorde omkring, og begyndte at gå hen imod en lukket dør, som ville føre ham ned til fangekælderen, hvor der ville være endnu en dør, denne gang skjult, som ville føre ham ned i de dybeste gange under den enorme fæstning...

« on: on Tirs 28 jun 2016 - 23:48 »

Angelie

Proficient (Rank 16)

I al denne tid, havde hun ikke sagt så meget som et ord. Hun havde nydt hvordan Zane havde tortureret denne vampyr, men nu..
Hendes øjne blev spærret op, som hun hørte hvordan en alliance var igang med at blive dannet, og da vampyren accepterede..
Hun nærmest glødede af raseri indvendig. Efter alt det her, og så skulle hun stadig arbejde sammen med den selvfede idiot!?

Hun så næsten målløs til som Zane bevægede sig hen imod døren, for st begynde sit arbejde. Typisk.. Det betød hun også skulle sove alene.. Fucking typisk.
En knyttet hånd slog imod tronens armlæn, inden hun vredt rejste sig fra tronen, for derefter st sende spiddene blikke imod Zanes ryg.

De blå hadefulde øjne vendte sig derefter langsomt imod Constantine, inden Angelies bare fødder stampede over gulvet for derefter kort at stoppe op ved siden af constantine, hvis denne ikke havde flyttet sig.
Det målende blik gled ned over ham, koldt og irritabelt, inden hun fnøs foragtet af ham, og traskede derefter videre og ud af tronsalen.
Hendes skridt ekkoede hele vejen op til første sal, hvor man hørte lyden af en dør, der blev smækket så hårdt i, at det ekkoede hele vejen igennem tronsalen...

//out

« on: on Ons 29 jun 2016 - 11:57 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Det havde nær givet et sæt i Constantine, da Zane klappede sine hænder sammen. Man kunne vist aldrig helt vide, hvad resultatet af en snak med den mand ville blive. Men han proklamerede bare, at han ville lave den der hånd og at Constantine ville få den dagen efter. Og vupti, så var elvermanden forsvundet ud af en dør.
Med et suk væltede Constantine bagover, så han igen lå på gulvet og stirrede op i loftet, der var ret kedeligt at se på. Så han skulle vente til i morgen med at få sin nye hånd.. hvornår var i morgen? Gad vide om elvermanden var klar over, at Constantine ikke kunne rende rundt udenfor i løbet af dagen?

Hans tanker blev afbrudt af lyden af nogen, der slog på noget og derefter bare fødder, der trampede hen over gulvet. Nåh ja, hende hystaden var her stadig. Constantine mødte hendes blik med et ligegyldigt udtryk i sine grå øjne. Hun så på ham med et blik, der kunne få is til at smelte og forsvandt så også. Og smækkede med en dør et eller andet sted, uden tvivl. Constantine blev liggende på gulvet et stykke tid, mens han forsøgte at samle sig. Der var meget at forholde sig til. Han syntes ikke rigtigt at kunne få styr på noget af det, så han rejste sig. Måske han skulle tage hjem og så komme igen. Ved den store dobbeltdør stod en elver med et spyd. Constantine ville gå forbi ham, men spyddet blev lagt ned, så han ikke kunne komme ud af dørene.
"Fantastisk, er jeg nu også fange?"
Elveren sagde ikke noget og der var ikke så meget at gøre end bare at blive i tronsalen.

Efter ti minutter havde han været rummet rundt. Der var ikke noget som helst spændende. Ud over tronstolen, som han med et grin overvejede at sætte sig i. Da han nærmede sig, rørte vagten på sig og spyddet blev rettet direkte i mod ham som en advarsel om, at han ikke skulle røre ved tronen. Constantine løftede sine hænder.
"Fint nok, hvis det er på den måde." Han betragtede den lidt på afstand, inden han slentrede ned til vagten og begyndte at snakke til ham. Der var stadig ingen respons, men Constantine skulle lave et eller andet, så han talte om forskellige ting til elveren, både pæne og mindre pæne ting.
Men til sidst blev det også kedeligt og han slentrede lidt rundt igen, inden han satte sig i et hjørne, trak sin jakke af og lagde den over sig selv og satte sig til at sove med ryggen mod den ene væk og skulderen og hovedet i mod den anden. Hvis Constantine havde en evne, så var det, at han kunne sove overalt. Også selvom han manglede en hånd. Hvilket han havde bevist, da Gabriel havde ham lænket fast til en stol og havde savet hans arm i småstykker.

Det var åbenbart trættende at få brændt en hånd af, for selvom det stadig var midt nat, faldt han i søvn og sov ind i den nye dag.

« on: on Lør 2 jul 2016 - 17:00 »

Zane

Det tog Zane den halve nat at smede hånden, og det tog ham resten af natten at så magien bundet til en lille, lilla krystal, som han gjorde til en del af metalhånden...

Hvert eneste slag med hammeren, filen med diverse redskaber, og magiske outburst fra the Shadow Forge, fik ham til at føle sig mægtig.
Denne skat, som han havde slæbt dybt, dybt ned under Abbadon, var uvurderlig... Shadow Forge var en smedje som ingen anden i verden.

Da en ny dag dukkede op, trådte Abbadon's herre ind i tronsalen, dækket af sod og metalspåner, og med et træt udtryk i øjnene - men samtidig var der også et glimt af triumf i de kolde, lilla øjne.

"Constantine..." sagde han, og rakte sin nyeste kreation frem imod vampyren.
Hånden var af metal, og detaljerne i det smukt bearbejdede, sorte stål var så udsøgte at det var let at se elverkunsten i det.
Krystallen var ikke at se nogen steder, da den sad dybt inde i hånden, hvor metallet kunne beskytte den.

"Hold denne hånd imod din armstump... så vil den sætte sig fast, og du vil være langt mere effektiv i kamp - og i tortur."

« on: on Lør 2 jul 2016 - 18:09 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Constantine vågnede ved lyden af skridt, der rungede i den store tronsal. Hurtigt rettede han sig op og missede lidt søvndrukkent med øjnene, indtil han fik øje på Zane. Hans før så fine tøj var dækket i sod og metalsplinter og Constantine kunne lugte røg, smeltet metal og hvad der ellers hørte til i en smedje. Hurtigt kom han på benene og lod jakken falde til jorden, for han havde fået øje på det, som Zane havde i mellem hænderne.

En hånd af metal. Den lille protesterende stemme, der sagde at det her ikke var godt, han skulle vende om og løbe lige nu, druknede i en bølge af begejstring. En metalhånd?! Forsigtigt tog han hånden fra Zane med sin højre hånd og vendte og drejede den, mens han betragtede den. Det sorte stål skinnede i lyset i salen. Hvis nogen havde sagt metal hånd til Constantine før han havde set den, ville han havde tænkt noget lidt klodset robot-agtigt noget, med store led og ikke særligt hånd-agtigt. Men denne hånd lignede faktisk en hånd. Runde former og den var lukket hele vejen rundt, så man ikke kunne se dens indre. Hvis Constantine havde set nogen af de nyere film, ville han havde kunne sammenligne hånden med designet i "Bucky Barnes" fra Marvel-universets arm. En masse små fine led, der lå ind over hinanden og som lukkede så tæt, at man kunne tvivle på, om der kunne komme noget ind i mellem dem.

Imponeret stirrede han lidt på den, inden han så på sin armstump og derefter tøvende satte håndens bund over sit håndled.
Med det samme skød smerten op igennem hans arm, som var ilden kommet tilbage for at brænde resten af hans hånd af. Hårdt greb han fat om sin underarm og stønnede af smerte, men den varede ikke mere end nogle sekunder, så blev den langsomt væk. Et sidste stik fik ham til at skære en grimasse, det skar sig hele vejen op i hans hoved. Men det var som om, at hans nervesystem pludseligt vedkendte sig den falske kropsdel og hans nye hånd knyttedes.

Med løftede øjenbryn begyndte han at bevæge sine nye fingre. De adlød perfekt og han kunne ikke mærke noget modstand eller nogen forskel fra hans egen hånd. Fascineret betragtede han hånden, mens han bevægede den. Åbnede og lukkede den, bukkede hver finger. Alting ved den, var som ved en rigtig hånd. Bortset fra, at han ikke kunne føle noget. Intet. Det var en underlig fornemmelse.
"Wauw." Han kastede et hurtigt blik på Zane. "Ruster sådan en fætter? Skal den smøres?" Det var åbenbart det første, der lige dukkede op i Constantines hoved. Trods det underlige spørgsmål, der var der ingen tvivl om, at han var imponeret og begejstret, samtidigt med, at han var lidt.. forsigtig med at hengive sig helt.

« on: on Lør 2 jul 2016 - 19:11 »

Zane

Zane så til med stolthed, mens Constantine's krop fusionerede med den magiske hånd og accepterede den.
Metalhånden ville uden tvivl tjene vampyren godt...

Og det kunne komme Zane til gode.

"Den ruster ikke... den kan stoppe en sværdklinge, og du kan slå hul på en mur med den. Magiske genstande er meget svære at ødelægge... og desuden har den en lille tilføjelse: læg hånden på en person, og fokuser - så vil hånden bruge sin magi på at sende Vahirden, som jeg tror du husker ganske godt, ind i offeret. Men brug det klogt, for det kan kun gøres én gang hvert døgn." sagde han med et sadistisk smil.

Zane vendte sig, gik op til tronen, og smed sig dovent i den, mens hans lilla øjne fyldtes med en lavblussende vrede.
"Jeg har en opgave til dig..." sagde han. Djævletøsen skulle fanges.

"Du husker April? Pigen som du hyggede dig med nede på havnen... hun er blevet befriet fra Abbadon. Find hende og bring hende til mig... og hvis du ser hendes lille helt, en køn, asiatisk kvinde med lidt for meget ben i næsen... så gør mig en tjeneste og flå tarmene ud på hende. Hun er blot et menneske."

« on: on Lør 2 jul 2016 - 19:56 »

Constantine

Competent (Rank 9)

Constantine lyttede til, hvad elvermanden havde at sige og efterhånden som han nævnte det, han ville kunne med hånden, spredte der sig et grumt smil på hans ansigt. Slå igennem en væg? Da Zane kom frem til smertemagien fik Constantine et glimt i øjet, der måske afslørede, hvor sadistisk han egentlig var. For tanken om at få folk til at vride sig i smerte bare med en berøring var berusende og han kunne ikke vente med at komme ud og afprøve det. Det rørte ham ikke, at han selv havde været udsat for det, det ville ikke komme til at afholde ham fra selv at benytte sig af det.

Mens Zane gik over og satte sig i sin fancy stol, betragtede Constantine stadig sin hånd. Det var surrealistisk at se metalhånden sidde fast til hans håndled. Det så næsten ud som om, at metallet var vokset fast til huden. Da Zane snakkede til ham, så han op og gik lidt ind i rummet. April. Den der djævletøs, som han ikke havde haft mulighed for at slå ihjel, selvom hun havde fortjent det. Hun havde næsten bidt en luns af hans skulder.
En lidt vantro grimasse gled over hans ansigt og han kunne alligevel ikke lade være med at grine lidt. Flygtet fra det her sted?
"Blevet befriet? Hvad laver alle dine vagter, står de bare til pynt?" Han kastede til blik mod vagten, der stadig stod ved døren, som han havde gjort lige siden Angelie gik.

Ved eftertanke fortsatte Constantine hurtigt med at snakke, for måske var det ikke en god idé at provokere elvermanden lige nu.
"Men det burde ikke være noget problem." Constantine var bedre til at finde folk, end man lige skulle tro. Han havde fundet Gabriel, en lejemorder-vampyr, der havde brugt to uger på at torturere ham, selvom han var umulig at finde. Man skulle bare kigge de rigtige steder. Udspørge de rigtige personer.
Gøre Zane en tjeneste og hive tarmene ud på hende? Igen kom det grumme smil over hans ansigt.
"Det skal jeg nok."

Han ventede et kort øjeblik, og gik så tilbage for at hente sin jakke, som han trak på. Det føltes virkeligt underligt at lave ting med den hånd. Det ville tage noget tid at vænne sig til. Herefter så ham på Zane. Skulle han så bare gå nu?

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 2 af 2]