Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Both at Work..... (Angelique Dümont)
Today at 0:17 by Zakaroff

» Don't wanna change - Khá
Today at 0:10 by Khaa

» Breathe, love - Ashley
Yesterday at 22:39 by Nicholas Tallon

» Trust me
Yesterday at 21:55 by Ashley White

» That Was Unexpected? (Ashley White)
Yesterday at 20:18 by Morgan L. Withers

» Out of order - Kate Melora
Yesterday at 2:32 by Kate Melora

» Forklaring på pludseligt fravær
Lør 23 sep 2017 - 17:23 by Ashley White

» One year, and I'm still in love
Lør 23 sep 2017 - 16:40 by Adrian

» What is this? - Jack
Lør 23 sep 2017 - 12:13 by Taylor

» Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)
Lør 23 sep 2017 - 12:09 by Taylor

Statistics
Der er i alt 668 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aaliyah

Vores brugere har i alt skrevet 238025 indlæg in 11975 subjects

Is this a nightmare ? Zane

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Is this a nightmare ? Zane

Indlæg by Zane on Man 11 apr 2016 - 18:42

Han smilede ondskabsfuldt, og hans øjne lyste af sadistisk lyst... hvert af de to slag var gået dybt ind i hendes stakkels mave, og han kunne næsten forestille sig den smerte, det havde givet hende...

"So soft... "
sagde han lavmeldt, og lagde så hånden fladt på hendes stakkels mave.

"Kan du ikke klare det...? Gør det for ondt?" spurgte han, og pressede ganske blidt sin flade hånd ind imod hendes mave... ikke for at det skulle gøre ondt, men simpelthen for at mærke hende...

"Hvad synes du... skal vi fortsætte sådan her... eller skal vi opgradere lidt...?"
Han følte sig ondskabsfuld... og kold. Iskold.
Zane
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 659

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Transylvania on Man 11 apr 2016 - 19:55

Dette var vist, et af de få gange hvor hun rent faktisk var endt i en knibe kunne man vel godt kalde det og hvor personen endda havde lysten til at slå. Maven gjorde stadig ondt, hvilket den nok ville gøre i pænt lang tid endnu.

Endnu en gang lade, han hånden på hendes mave som hun automatisk trak ind. Nok mest fordi, hun følte ubehag når det netop var ham der gjorde det og fordi han havde slået hende i maven.

"Hvad fanden tror du selv" kom det flabet fra hende, han ville sikkert også have ondt hvis nogen valgte at slå på ham. Egentligt så hun gerne, at han fjernede sin hånd men lige på det punkt var der nok ikke ret meget hun kunne gøre. Hun kunne selvfølgelig sparke ham, men det var nok ikke det smarteste.

"Hvad mener du med opgradere?" Kom det fra hende, da han lige frem gav hende valg muligheder. Hun havde stadigvæk ikke opgivet, med at prøve at komme fri selv om det var skygger der holdte hende fast hvilket undrede hende over hvordan skygger overhovedet kunne holde folk fast.
Transylvania
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 130

Indlæg by Zane on Tors 14 apr 2016 - 18:59

"Jeg elsker den måde, du trækker maven lidt ind på... det gør den blot mere sexet og sårbar..." sagde han med et sadistisk, ondskabsfuldt smil, mens han lod sine fingre danse kærtegnende hen over den bare hud.
Dette var en god aften, so far... hun var et nærmest perfekt offer for hans sadistiske lyster - og han havde ikke i sinde at lade hende gå foreløbigt!

"Og hvad jeg mener med at opgradere...? Jo, ser du... jeg er en ganske habil healer. Så selvom jeg nyder følelsen af min næve, som går lige ind i din mave... så ville jeg være i stand til også at bruge en kniv. Og heale dig bagefter... og igen... og igen... og igen..." sagde han, og hans smil blev endnu mere ondt.
Det var lige før han trak kniven, og stak hende... men han holdt igen.
For nu.
Zane

Indlæg by Transylvania on Tors 14 apr 2016 - 19:39

Åh hvor ville, hun dog ønske han ikke rørte hende det var irriterende og det føltes bare generelt ikke rart. "Hvorfor" kom det fra hende mens hun, så på ham mens han lod sine fingre danse hen over den bare hud på hendes mave hvilket fik hende til at bide sig i læben.

Healer? Nyder? Ikke lige frem, nogle ord der lød særlig betryggende efter hendes mening. Ved ordet kniv blev hendes øjne store, ville han virkelig bruge kniven mod hendes mave i stedet for hånden? Hun ville nærmest, heller foretrække at han brugte næven. "Nej gør det ikke" kom det fra hende, hendes tanke om at sparke ham. Det var nu ikke den smartes det ide, men hun havde da bestemt ingen ideer om at lade ham stikke i sig. Hun bed sig i læben igen, inden hun rent faktisk sparkede ud efter ham. Men det var nu ikke lige frem, sikkert hun ville ramme ham.
Transylvania

Indlæg by Zane on Tors 14 apr 2016 - 19:47

"Hvorfor...? Det må du da kunne regne ud, kære..." sagde han og himlede drillende med øjnene.
"Jeg synes ganske simpelt at en mave som din, er langt mere tiltrækkende end så mange andre dele af den kvindelige krop..."

Han smilede. Det var jo sandheden, og han var fløjtende ligeglad med, om Sylv kendte den.
Det var hans sag... og hendes smerte.

Åh, hvor han nød at se frygten i hendes øjne da han nævnte kniven. Indtil nu havde hun ikke rigtig virket bange... men tanken om at blive stukket, havde vækket det i hende.
Og så... begik Sylv en stor fejl.

Da hun sparkede ud efter ham, drejede han kvart rundt på stedet, og undgik dermed sparket, så det kun lige skrabede ham.
"Aha..." sagde han så, iskoldt...
"Det kommer du til at fortryde..."

Så greb han hende om halsen med venstre hånd, og mens hans lilla øjne lyste af både vrede og sadistisk, ondskabsfuld lyst, trak han kniven - og stak den dybt ind i hendes mave, lige over navlen.
Hun havde angrebet ham, og skulle straffes...
Sylv skulle mærke ægte smerte nu...
Zane

Indlæg by Transylvania on Tors 14 apr 2016 - 23:08

"Du er sær" kom det fra hende da han sagde, at hendes mave var tiltrækkende mere end andre steder på en kvindes krop. Efter de sidste slag, kunne hun stadig mærke smerten hvilket en gang i mellem fik hende til at skære en grimasse.

Hun kunne så sandelig ikke lide de ondskabfulde blikke han sendte hende, og den iskolde stemme fik det nærmest til at løbe koldt ned langs ryggen af hende.

Det kom virkelig uventet, da han med venstre hånd greb fat i hendes hals hvilket fik hende til at gispe overrasket. Og så kom det, han stak kniven ind i hende hvilket overrasket nok fik hende til at skrige. "Tag den ud" råbte hun, der havde været et par gange hvor hun havde forsøgt at bevæge sin mave men hun turde ikke. Især ikke når kniven, stadig var i hendes mave og det var han vel nok tilfreds med.

Hvis hun kunne vælge, ville hun klart have valgt næven i stedet for kniven. Det gjorde bestemt mere ondt, dette var bare ikke en aften hun kunne lide overhovedet ikke. Et par tåre pressede sig på, men hun ville ikke græde af smerte og især ikke foran ham.
Transylvania

Indlæg by Zane on Lør 16 apr 2016 - 22:32

Hun havde intet at stå imod med, og knivens skarpe blad gled let ind igennem den bløde hud, og dybt ind i hendes stakkels mave.
Han så smerten i hendes øjne, hørte den som sød musik da hun skreg...

"Selvfølgelig er jeg sær, kvinde... jeg er sortelver. Og tro mig når jeg siger, at i mit samfund er jeg langt mere normal, end man skulle tro."
sagde han roligt.

Åh...? Så hun ville have at han trak kniven ud af hende?
Han smilede igen, og rystede kort på hovedet.
"Nuvel... men hvis du sparker mig igen, så stikker jeg dig ikke bare... så lægger jeg dig ned på jorden, og skærer maven op på dig i stedet."
Hans stemme var truende, og der var ikke nogen tvivl om, at han mente hvad han sagde...

Zane trak langsomt, og smertefuldt, kniven ud af hende - samtidig med at han fokuserede sin magi igennem den - og dermed lukkede hendes sår i takt med at det skarpe knivsblad blev hevet ud.

Da kniven var helt ude, var der ikke en skramme på Sylv's mave - og smerten fra slagene var også væk, da hun var komplet healet.
Zane

Indlæg by Transylvania on Man 18 apr 2016 - 19:55

Det var nu ikke lige frem, fordi Sylv gik op i hvad race folk var selv om det jo på en eller anden måde altid var spædende nok at finde ud af hvilken race de forskellige personer var.

Det var nu ikke lige frem fordi, det lød synderligt rart at få skæret maven op og ved de ord fik det hende til at skære en grimasse. Dog kunne det jo nemt, komme fra de smerter hun havde.

Også den der truende stemme, han havde truet hende før men hun havde sparket ham alligevel hvilket jo var endt i med at hun fik en kniv stukket i sig. Som han nu langsomt trak, ud af hende. "Sikker på du ikke kan gøre det bare lidt langsommere?" Kom det flabet fra hende mens hun bed sig i læben for ikke at skrige endnu en gang.

Endelig var den forbandede kniv ude, og smerterne de var væk hvilket fik hende til at kigge ned ved det sted. Hvor hun vidste kniven havde været. Hvor efter hun kiggede op på ham, med et spørgende blik som nærmest sagde hvordan.
Transylvania

Indlæg by Zane on Man 18 apr 2016 - 20:26

"Nu ikke så næsvis... jeg kan hurtigt stikke dig igen..." sagde han roligt, men smilede så da kniven var ude.
Hendes forbløffelse over de forsvundne smerter, samt det healede sår, var morsomt for ham.

"Jeg er healer... har jeg glemt at nævne det? Det betyder at vi kan lege lige så lang tid vi har lyst... uden at du dør af det. Selvom du måske ville ønske at dø." sagde han så, hvorefter han kastede et hurtigt blik hen imod den nærliggende gade.

"Jeg tror vi flytter os... det her sted er lidt for... åbent." sagde han, hvorefter han klappede hende provokerende på maven med den ene hånd, og lagde en arm om hendes ryg.

Zane fokuserede sin magi - og verden forsvandt omkring dem, for at blive erstattet med et hvirvlende mørke, hvor det ville føles som om de var i frit fald.

Efter ganske få sekunder, blev mørket erstattet af et kælderrum oplyst af fakler.
Kæder og lænker lå på gulvet og hang fra loftet, et bord med læderremme til fastspændelse stod midt på gulvet, og på den ene væg hang der en træbjælke med diverse, skarpe genstande på.

Zane smilede koldt til Sylv.
"Lad os fortsætte..."
Zane

Indlæg by Transylvania on Man 18 apr 2016 - 20:35

Sylv næsvis? Det kunne hun da aldrig finde på at være, kun lidt. Hun stirrede kort på den kniv der før havde været inde i hende, inden hendes blik flyttede sig til hans mans han fortalte at han var healer. "Jamen det lyder jo bare pragtfuldt", stadig kunne man høre hun var flabet og det ville hun sikkert ende med at være i lang tid ind til hun ikke. Selv længere fandt, det sjovt at være flabet.

Det var ikke lige frem fordi hun nåede, at reagere da han lade en arm om hendes ryg. Dog kunne hun godt lide tanken, om at han sikkert ikke syntes om at gøre det han nu gjorde på et åbent sted. Folk skulle jo nødig, komme rendende og se hvad der foregik. Hvilket egentligt også undrede hende, at ingen havde hørt hende skrige før.

Da mørket startede og det som føltes som et frit valg, fik hende til at lukke sine øjne for næst at åbne dem et sted som lignede en kælder. Som havde forskellige ting, som hun absolut ikke lige frem havde løst til at prøve. Hendes blik blev rettet mod Zane, som smilede noget så koldt til hende. "Jeg tror jeg foretrækker gyden" kom det langsomt fra hende, mens hendes blik afsøgte rummet for at se om der eventuelt var en eller anden form for mulighed for at kunne flygte.. Hvilket jo før eller siden, var hendes plan dette var nok mest sjovt for ham ikke hende.
Transylvania

Indlæg by Zane on Man 18 apr 2016 - 21:00

Den eneste vej ud, var en tung, jernbeslået trædør - som førte ud til et netværk af stengange.
Alt i alt ikke det optimale sted for en som Sylv, kunne man vel sige...

"Selvfølgelig foretrækker du gyden... for selvom Di Morga's indbyggere som regel er ligeglade med en kvindes skrig i natten, så kunne der jo være nogen i nærheden, som ikke var... og som ville komme dig til undsætning..." sagde han, hvorefter han slap hende og gik forbi hende.
Hun var ikke længere fanget af skygger, og kunne endda rulle sin top ned igen hvis det var det hun ville...

"Nåh..." sagde han roligt, nærmest drillende og lagde en hånd på træbordet.
"Hvad vil du helst... ligge ned, eller stå op...?"
Zane

Indlæg by Transylvania on Man 18 apr 2016 - 21:11

"Så var du vel heldig, med at der ikke kom nogen går jeg vel ud fra" kom det flabet fra hende, hun bed sig hvilket var en dårlig vane hun havde fået igennem aften. I læben, mens hun kiggede over mod den jernbelslået træ dør.

Det var en fornøjelse endelig, at kunne bevæge sine arme sådan rigtig igen og hænder. Som hun roligt tog fat i hendes håndled, inden hun trak toppen ned på plads endda forsigtig selv om hun vidste at hun var healet men man kunne nu aldrig vide med ham Zane.

Hendes blik fulgte ham, hvor han gik hen hen mod et træbord. Utroligt hun lige frem kunne vælge, det havde hun ikke lige frem troet ville ske. "Ingen af delene helst" kom det fra hende mens hun, så på ham.
Transylvania

Indlæg by Zane on Man 18 apr 2016 - 22:32

Han vendte blikket imod hende, og smilede køligt da han så hende betragte døren.
"Prøv det ikke... bag den dør finder du en sand labyrint af gange. Vi befinder os under borgen Abbadon..." sagde han og vendte sig helt om imod hende.

"Ah, en skam at du skjuler din mave nu... og en skam at du ikke vil vælge nogen af delene... men alright, så vælger jeg at du skal ligge ned denne gang!"
Han klappede på bordet mens han stirrede på hende.

"Kommer du selv og lægger dig... eller skal jeg virkelig tvinge dig?"
Zane

Indlæg by Transylvania on Man 18 apr 2016 - 22:37

Han endte med at vende sig helt mod hende, mens han snakkede. "Abbadon?" Det sagde hende intet, det kunne godt være hun havde hørt navnet før men ellers sagde det hende intet.

"Hvorfor fuck, er det en skam jeg skjuler min mave?" Kom det fra hende, på en måde ville det blive dejligt nok at ligge ned hun anede ikke hvor længe hun havde stået op af den mur som han havde holdt hende op ad.

Endnu et valg? Hun skar en grimasse, mens hun trådte et skridt tilbage hun var stædig og det skulle han nok få at se. Og hun ville bestemt ikke lægge, sig frivilligt ned.
Transylvania

Indlæg by Zane on Ons 20 apr 2016 - 18:18

"Abbadon." bekræftede han.
"En fæstning som ligger i Terre, og som i nogle år har været hovedsæde for Di Morga's forskellige herskere. Ganske pompøst, egentlig."

Han slog en kort latter op da hun stillede sit spørgsmål. Havde hun da slet ikke hørt efter hvad han havde sagt i gyden?
"Åh, Sylv... du er en sjov pige... det er en skam at du dækker maven til, fordi jeg godt kan lide den!" sagde han, og begyndte så at gå hen imod hende.

"Hvis ikke du selv vil lægge dig ned... så må jeg jo gøre det for dig. Næste valg... bordet, eller gulvet?"
Zane

Indlæg by Transylvania on Ons 20 apr 2016 - 19:38

Sylv lyttede til hans forklaring, omkring hvad dette sted var for noget. Ikke at det interessede hende i at få, en forklaring men fair nok.

Hendes blik og opmærksomhed var stadig rettet mod Zane som, lige pludselig begyndte at grine og endnu en gang snakkede. Hende sjov? Han måtte da have spist søm.. Da han begyndte at gå hen mod hende, bakkede hun automatisk nogle skridt tilbage.

"Hvor er du da sød, at give mig nogle valg" kom det sarkastisk fra hende mens hun stadig bakkede lidt tilbage. Gulvet så ikke lige frem behageligt ud, men så igen det gjorde bordet nu heller ikke. "Men.. Hvis jeg absolut skal vælge, så bordet" kom det langsomt fra hende selv om hun heller vil undgå at ligge ned.
Transylvania

Indlæg by Zane on Ons 20 apr 2016 - 20:08

Det fik ham bare til at smile, da hun gik et par skridt bagud for at skabe afstand til ham... det ville ikke redde hende, men det var næsten sødt.

"Ja ikke...? Jeg er faktisk en ganske flink fyr, når det kommer til stykket..." sagde han sarkastisk, mens han fortsatte over imod hende.
Han stoppede op lige foran hende, og nikkede til hendes modvillige valg.

"I så fald..." sagde han, hvorefter han ville forsøge at tage nærmest blidt om hende og løfte hende op i sine arme, for så at bære hende over til bordet, hvor han ville lægge hende på ryggen.

Hvis dette lykkedes ham, ville han gribe fat om hendes håndled, og fører hendes hænder op over hendes hoved, hvor de ville blive spændt fast med læderremmene.
Derefter ville han spænde lignende remme om hendes ankler...
Zane

Indlæg by Transylvania on Ons 20 apr 2016 - 20:38

Han kom nærmere og nærmere, hvilket stadig fik hende til at bakke ind til han var foran hende og snakkede utroligt nok lige så sarkastisk som hun havde været over for ham. "Ih ja vældig flink, når du stikker en kniv i folks maver" kom det fra hende lige så sarkastisk ment som før.

Det overraskede hende at han forsøgte at tage blidt omkring hende, og nærmest løftede hende op lige nu havde hun jo nærmest kun en mulighed og det var at sprælle vildt med benene som et barn der ikke fik sin vilje.

Han ville blive sur men, sådan måtte det jo være. Men før hun fik chancen, for at begynde at sprælle vildt med sine ben blev hun lagt på bordet.

Transylvania

Indlæg by Zane on Ons 20 apr 2016 - 20:44

"Det var du selv ude om..." sagde han, og syntes egentlig selv han var vældig morsom...
Det overraskede ham at hun ikke kæmpede imod, da han løftede hende op... men noget sagde ham dog, at det ville hun have gjort sekundet senere, når overraskelsen over hans blide berøring havde lagt sig.

Men nu var det for sent... nu lå hun på bordet, med armene over hovedet, spændt fast... og han kunne gøre med hende hvad han ville.

Han smilede køligt og lagde sin ene hånd på hendes mave, men uden at hive hendes top op eller noget... ikke endnu.
"Jeg tror... jeg vil foretrække dig i undertøj..." sagde han, og lod blikket glide ned over hendes krop.
Zane

Indlæg by Transylvania on Ons 20 apr 2016 - 21:23

"Hmpf" var det eneste hun havde at sige til, da han sagde hun selv var uden om det. Inden hun sådan rigtig nåede at reagere, var hendes arme ført hen over hovedet og spændt fast.

Var han ikke snart, træt af at lægge sin hånd på hendes mave? Han vidste jo godt at hun ville trække maven ind til sig selv. Om det ikke gjorde det store alligevel, men maven blev trukket ind alligevel. Det var endda ubehageligt at han rørte hende på maven, sikkert efter de slag også den kniv..

"Du foretrækker hvad?" Kom det fra hende, selv om hun jo godt forstod hvad han havde sagt. Hun kunne dog ikke lide tanken, om at ligge i undertøj foran ham. Det var da et forsøg, at prøve at kigge med store bedende katte øjne sådan nogle som folk bare ikke kunne stå for. Så det blev hendes forsøg, hun kiggede med sine blå øjne som nu snarer var katteagtige lige nu. Selv om det nok ingen ting, ville hjælpe. I hvert fald fortalte øjnene, da tydeligt om han ikke nok ville lade værd med det.
Transylvania

Indlæg by Zane on Ons 20 apr 2016 - 21:35

Han elskede at hun trak maven lidt ind, når han rørte hende der... det fik den til at virke lidt mere blød og sårbar - og det gjorde bare, at han havde endnu mere lyst til at begrave næven dybt i den... igen, og igen...

Han mødte hendes blik med sit eget, og måtte simpelthen smile da hun så på ham med hundeøjne.
Sødt... kært... uskyldigt, endda...
Men det ville ikke redde hende. Faktisk var hun nu bare endnu mere tiltalende...

"Ganske kært blik... jeg begynder næsten at tro at du ønsker smerten." sagde han og gav hendes mave et blidt klap.

Så tog han et par skridt ned langs bordet, og førte hånden ned over maven, og ned til kanten af hendes bukser, som han nu spændte op...
Han greb om dem, og hev dem ned så hendes slanke ben blev blottede.
Da hendes jeans var nede ved anklerne, hviskede han et enkelt ord, hvorefter de gik i stykker, og han smed dem til side.

"Hmm.." sagde han, mens han lod blikket vandre op langs hendes ben.
Han lagde skinneben, og i takt med at han bevægede sig op langs bordet, lod han hånden glide op over hendes knæ, op over låret, og op over hendes trusser/underbukser.
"Ikke dårligt... og nu..."

Zane fjernede hånden fra hende igen, og så trak han kniven...
Med et ondskabsfuldt smil, holdt han op i hendes top, og skar den let og nermest elegant op, hvorefter han hev den af hende, og smed den fra sig.
Zane

Indlæg by Transylvania on Ons 20 apr 2016 - 22:19

Sylv kneb sine øjne sammen, da blikket absolut ikke så ud til at virke. "Som om jeg kan lide smerte, hvilket jeg ikke kan" kom det fra hende. Mens hun forsøgte at, bevæge hendes arme selv om de jo var spændt fast.

Hendes blik fulgte ham, mens han gik ned langs bordet og førte hånden ned over hendes mave og ned til hendes bukser. Som han spændte op, hun skar en grimasse han havde virkelig tænkt sig at han ville have hende i hendes undertøj.

Det varede ikke længe før hun ingen bukser havde på, mere nu lå hun med et par sorte trusser men hun havde stadig sin top og bh på i det mindste. Hendes blik fulgte ham stadig mens han, nu bevægede sig op mod bordet mens han lod hånden glide over hendes knæ og videre. Hvilket fik, hende til at bevæge sit ben.

De blå øjne blev rettet mod hans kniv, og nu så det nærmest ud til at være hendes tops tur han holdte den i hvert fald og skar den let og så havde hun heller ikke lige frem den mere. Det var ikke lige frem, det hun havde forventet skulle ske at lægge i sit undertøj foran en som stadig var fremmede.
Transylvania

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics