Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:09 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:03 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 0:59 by Zakaroff

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

» Hos psykologen
Søn 5 nov 2017 - 23:03 by Morgan L. Withers

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239752 indlæg in 12011 subjects

A dept to pay

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A dept to pay

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 21:03

Charlie's mave gjorde tegn til at rumle som et tordenvejr da duften af deres mad nåede hans følsomme næse.
Så han gjorde alt hvad han overhovedet kunne for at undertrykkende den nærmest ildevarslende rumlen. Dette virkede dog heldigvis så han kunne roligt tage imod sin tallerken.

Han trak vejret dybt ind og blev nærmest hypnotiseret af den perfekt stegte bøf. Dog vandt hans mave og han brugte ganske vist bestik men det var meget store bidder og man kunne se hvordan han virkelig nød smagen og fornemmelsen af maden der endelig nåede hans mave.
Dog gik det op for ham hvor voldsomt han spiste så han kiggede flovt på hende og rystede så på hovedet af sig selv.

"Jeg har ganske vist ikke prøvet den her slags før.... Men du må virkelig undskylde jeg grovæder på den måde.... Det var lige før vi burde have jaget i stedet for. der er jeg mere stille end når jeg spiser sådan en bøf. I hvertfald til jeg fanger min mad...."
Nightrage
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 336

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Angelie on Ons 30 mar 2016 - 21:11

Hendes blik forblev på ham med det stadig interesserede skær, som hun betragtede ham spise. Hun huskede stadig fornemmelsen af hvordan mad havde smagt den første dag hun var blevet vækket til live igen. Det havde set nogenlunde lige sådan ud, måske endda endnu være. Hun havde blot haft muligheden for at gære det privat.

"Ved du godt, at du undskylder alt, alt for meget. Spis" ordene var næsten kommanderende, som hun trak let på smilebåndet, inden hun prikkede gaflen ned i den bagte kyllingeblanding, stadig uden st kigge væk fra ham.

"Måske næste gang vi kan jage. Det ville uden tvivl være et uforglemmeligt syn" bemærkede hun derefter roligt, inden blikket langt om længe løsrev sig, for derefter at putte et stykke af hendes egen ret i munden.
Et nydelsens suk hørtes svagt fra hende, inden ganske uberørt fortsatte. Man forstod først glæden ved god mad, når man havde været tvunget til at leve år, hvor næring var ikke-eksisterende.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1603

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 21:17

Han kunne ikke helt lade være med at drille hende lidt, så han tog en bid mere og blinkede til hende inden han blev stille lidt. Lige pludselig kom der kun et enkelt ord for at drille:
"Undskyld...."

Et simpelt drilleri med intentionen om at skabe et smil inden han fortsatte med maden.
"Dine skarpe øjne vil nok kunne gøre noget... Men ellers ser man mig som regel ikke når jeg jager. Jeg ved godt det ikke helt hænger sammen med min størrelse... Men det skal nu nok blive sjovt..."

Efter endnu en bid af bøffen, var den væk og han gik roligt i gang med resten af tallerkenen inden han sukkede nydende og sagde:
"Det her..... Smager fantastisk..... Nok smager det mad jeg laver, godt. I hvertfald for mig.... Men der er nu altså noget over det her...."
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Ons 30 mar 2016 - 21:25

Det hele skete som en ren refleks, da han bevidst tirrede hende ned sine drillerier, lige som han sagde ordet undskyld, havde Angelie fanget et stykke blomkål med smeltet ost. Vriddet i håndleddet sendte dette stykke med ret ing direkte imod hans ansigt.

Kort overvejede hun om det nu var hendes tur til at undskylde, men hun bed hurtigt ordet i sig, inden hun sendte ham et helt uskyldigt blik med en tilpassende smil, inden gaflen fangede et nyt stykke på tallerkenen.

Hun burde vel have regnet det ud, men hvordan ville det være muligt for en fire meter høj ulv st skjule sig helt, når denne jagede. Simpelt, han var et rovdyr. "Jeg er villig til at gøre forsøget" påpegede hun en anelse stædigt, inden hun gumlede på kødstykket, som blev puttet i munden.

En kort latter kom fra hende, over hans kommentar. Hemmelighedsfuldt lænede hun sig frem over bordet, for at kigge ham dybt i øjnene. "Det er derfor man betaler for det" hviskede hun drillende, som var det den dyrebareste hemmelighed han nogensinde ville høre.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 21:35

Heldigvis havde Charlie gode reflekser så da hun kastede stykket mod hans ansigt så det i første omgang ud til at han ville blive ramt. Lige inden det ramte, åbnede han munden og flyttede hovedet en anelse så han greb det og nikkede ivrigt over smagen.

Så sendte han hende et smil som respons på hendes uskyldige blik. Han var jo udemærket klar over hvorfor hun kastede stykket så der var absolut ingen grund til at blive sur eller noget som helst.
"Det har også taget mig et godt stykke tid at blive væk på den måde når jeg jager. At være 4 meter høj og have hvid pels er ikke noget der hjælper specielt meget. Ikke før jeg fandt ud af hvordan"

Han lænede sig lidt ind under bordet da hun virkede til at ville hviske ham noget.
"Det giver meget god mening...."
Han smilede varmt til hende men det var nok tydeligt hvordan han egentlig var lidt flov over ikke at kunne betale for sin mad
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Ons 30 mar 2016 - 21:53

Hvilken skam. Jun ville have nydt st se det stykke mad flyde ned ad hans kind i ren protest over, ar han havde sfviget det så let. Hun overvejede om hun skulle forsøge st gøre det endnu engang med håb om at ramme bedre, men som hun overvejende viftede kødstykket i luften, besluttede hun sig imod det, inden hun spiste det i stedet.

"Og.. Hvordan gør du?" Spurgte hun oprigtignysgerrig. Dette ville uden tvivl være interessant for hende, som hun skubbede tallerkenen væk fra sig, for i stedet at drikke af vinglasset.
Jan hverken passede ind i skovens farver eller størrelse, så hvordan havde han lært at skjule sig godt nok til sat kunne fange noget som helst, medmindre det løb ind i ham?

Der var det ansigtsudtryk igen. Det gav hende næsten lyst til at daske ham over nakken, for st tænke så dumt, hvilket hun ville have gjort, hvis ikke han sad på den anden side af bordet.
Istedet rystede hun blot på hovedet Af ham, inden hun tømte glasset, for derefter at stille dette fra sig, ligesom hun havde gjort med tallerkenen.

Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 22:13

Han tog sig en solid tår af sin fadøl inden har skubbede tallerkenen til side og satte sig lidt bedre til rette i stolen inden han uddybede:
"Hvordan jeg gør? Ja hvid pels skulle man egentlig tro var en hæmsko, for ikke at nævne størrelsen. Jeg fik kaldenavnet Nightrage fordi jeg slap min vrede ud der. Jeg jager kun om natten da månelyset kan give et specielt genskin i min pels der forvirrer øjne åbenbart. Så mange gange vil man se en kæmeleon-agtig skygge i stedet for. Og så bevæger jeg mig på samme måde som normale ulve når de jager. Jeg bevæger mig med skoven i stedet for igennem den"

Han oplevede åbenbart mange nye følelser i nærheden af hende. At snakke om den slags ting fik hele situationen til at være mere..... Intim og afslappet på en måde han ikke vidste man kunne. Så han kunne selvfølgelig ikke lade være med at smile
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Ons 30 mar 2016 - 22:24

Intenst lyttede hun til hvad han fortalte om denne oplevelse, som virkede.. Personlig for ham. Han fik det til at lyde så befriende, som en rus.
Hendes hoved faldt let til den ene side, imens tankerne begyndte st løbe frit. Dette var let gået fra forretning til at blive personligt, hvilket trods alt havde været ønsket fra starten, dog overraskede det hende hvor let det faktisk var sket.

"Tag mig med" ordene var hverken en ordrer eller konstatering. De blev udtalt i et næsten bedende tonefald, håbende på at han ville tillade det. Hvad godt var der ved at kunne sidde i andres sind, hvis ikke for oplevelser som denne. Det var ikke en mulighed hun havde råd til at lade passere uden i det mindste st have forsøgt.

Øjnene voksede, som hun kiggede på ham, nysgerrig og ivrig for st vide mere om dette. Desuden ville det give hende et indblik i hans anden form, når nu han var ude i der fri igen. Sidste havde han været indespærret, arrig, ja næsten nedtrykt, men nu..

"Be om"
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 22:46

Det var egentlig ikke hendes ord der skabte undren hos Charlie, men egentlig mere måden hun sagde dem. Hun var virkelig noget særligt.... Det var meget få der mødte en varulv der var større end normalt og tænkte "Hey må jeg ikke komme med dig på jagt?"
Han kunne ikke helt forklare hvad der gjorde det, men han kunne ikke få sig selv til at sige nej.

Når han lige tænkte efter en gang, fik hun også mulighed for at opleve ham hvor han ikke var som et vilddyr i bur. Hun kunne opleve en varulv i sine sande omgivelser. Som det majestætiske overlegne rovdyr han kunne være.
Langsomt lænede han sig ind over bordet og kiggede først lidt undrende på hende, men det gik hurtigt over til et smil.

"Så du vil med mig på jagt?..... Ja en gang skal jo være den første.... Men ok.... Du har givet mad nu.... Så giver jeg mad i nat..."
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Ons 30 mar 2016 - 23:05

Hendes krop sad anspændt, afventende på at han forhåbentlig ville sige ja. Det føltes som en evighed inden hun hørte de accepterende ord, og Angelie var tæt på at springe op ad stolen i ren jubel. Dette ville blive noget helt ekstraordinært.

Hastigt lagde en en bunke sedler på bordet, inden hun greb ud efter hans arm, for st hale ham på benene.
"Kom nuuu.. Kom kom" hun ville blive ved med st hive i ham, indtil denne rejste sig for at følge med. Hun var ganske enkelt for nysgerrigt til at vente, og ønskede st komme tilbage til skoven, så de kunne komme afsted så hurtigt som muligt.

Hvis denne faktisk rejse dig og fulgte med, ville hun hastigt småløbe imod hans lejr. Over skulderen ville hun råbe til tjeneren om st beholde resten til sig selv, da selv det st vente på byttepenge ville vare for længe. Han skulle ikke nå at få muligheden for st ændre mening.
Desuden var hun ikke klar over, om han faktisk vidste at hun ville være inden i hans hoved under det, men det ville han finde ud Af tids nok.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 23:14

Hendes pludselige udbrud af begejstring overraskede ham en hel del så han grinede varmt og frit da hun begyndte at hive i ham så de kunne komme afsted.
Han rejste sig da også og løb med så de kunne komme tilbage til hans lejr.
De var dog ikke nået ret langt inden han besluttede sig for at give hende en lille smagsprøve på hvilken fart en jagt kunne gå med. Så lige pludselig stoppede han op sammen med hende og sagde:

"Jeg har en idé om at du kommer til at kigge med når den rigtige jagt går i gang..... Så hvorfor ikke starte lidt allerede?... Stol på mig...."

Lidt pludselig løftede han hende op i sine arme og begyndte at løbe afsted mod lejren. Selvom han var i menneskeskikkelse lige nu, ville det gå voldsomt hurtigt til det punkt hvor verden omkring dem næsten blev sløret. Dette var kun en smule af den fart han kunne nå i varulveskikkelse. Lige inden de nåede stien ind til lejren, satte han farten ned og satte hende roligt
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Ons 30 mar 2016 - 23:37

Som hun løb med ham, kunne hun ikke lade være med at småle en anelse, inden han pludseligt stoppede op. Hendes blik vendte sig spørgende imod ham. Havde han allerede nået at ændre mening? Som hun skulle til at skyde underlæben en anelse frem i ren skuffelse, lød ordene indeni hovedet på hende.
Stole på ham?

Hun nåede end ikke st give ham et svar, før hun mærkede jorden forsvinde under sine fødder, og bevægelserne var sit igang. Halvt klamrende omkring nakken på ham, kiggede hun bor omgivelserne, der for forbi dem, som var det en bevægende tåge.

Efter noget der mindede om ufattelig kort tid, var de tilbage ved stien, der ledte ind til lejren.
Som hun blev sat ned på jorden, var hun nødsaget til stadig at holde fat i ham, for ganske enkelt ikke at vælte over den fart hendes krop havde været udsat for. Eleverne var bestemt ikke skabt til det, men alligevel havde det været svimmelheden værd.

Grinende, forsøgte hun at slippe ham kort, for at træde et skridt frem forsigtigt. Balancen var skudt helt ud af proportion, så hun endte med at tippe ind imod en træstamme, som hun derefter kunne knuge sig til. Dette var vel følelsen folk fik, hvis de blev alt for fulde, hvilket også var noget hun aldrig havde oplevet i sin tid i Terre.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Ons 30 mar 2016 - 23:53

Han holdte roligt sin arm så hun kunne holde fast i ham så længe det var nødvendigt for at finde en nogenlunde balance igen. Han vidste jo godt at elvere havde en fantastisk elegance så det var en ny oplevelse at se hende usikker til bens. Det gav jo så god mening hvis ikke hun var vant til farten.

Da hun så halvvejs væltede ind i træstammen, lagde han hænderne på hendes skuldre og støttede hende lidt imens han grinede venligt og sagde:
"Gik det for hurtigt for dig? Kom så må du hellere lige komme hen og sidde lidt inden jagten"

Så kiggede han op mod himlen og kunne se at klokken ar faktisk rendt en del for dem så han smilede roligt og hviskede næsten:
"Der kan man bare se.... Der er omkring en time til at jeg skifter...."
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Tors 31 mar 2016 - 0:06

Med en svag hovedrysten forsøgte hun at tvinge svimmelheden væk, som hun mærkede hans støttende hænder imod hendes skuldre. Næste gang ville hun trods alt være forberedt på hvad der var i vente. Som hun forsigtigt fik kantet sig hen til bålet, der kun var små gløder ni, med hans hjælp, lod hun sig dumpe ned at sidde, for derefter st falde hele vejen bagover, til hun lød ned. Himlen snurrede stadig en anelse. Men hun var trods alt ved st komme sig over det.

Dovent drejede hendes ansigt sig, for st kunne se på ham, som jan talte. En time. Det ville give hende omkring en time til at komme ovenpå, og dykke ind i hans sind. Kort overvejede hun om hun skulle gå ind inden hans forvandlede sig, men det kom hun ret hurtigt fra igen.

I stedet smilede hun blot til ham, inden hænderne begyndte st famle ved stofposen, der hang fra bæltet om hendes liv. Hænderne dirrede en smule af eftervirkningerne dog.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Tors 31 mar 2016 - 0:13

Efter at have hjulpet hende ned og sidde, valgte han at udnytte de sidste gløder til at lave en urtete fra sin hjemegn. Dog kunne han ikke lade være med at smile mere når han kiggede over på hende og så hvordan hun havde lagt sig ned på jorden.

"Går det bedre? Ellers hjælper det her..."

Da vandet hurtigt blev varmt, satte han teen til at trække med de valgte urter. Det havde en lækker men utrolig krydret duft så det var nok ikke noget man bare hældte i halsen uden at tænke sig om. "Vil du.... Så også blive her når jeg skifter? Du må selvfølgelig gerne, du skal bare have valget.."
Så hældte han teen op og skulle egentlig over til hende med en kop, men kiggede undrende da hun famlede efter stofposen. Gad vide hvad der var i
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Tors 31 mar 2016 - 0:21

Hun var ganske enkelt for doven til at løfte hovedet for st se hvad han foretog sig. I stedet funkede hun med posen, og til sidste lykkedes det hende at få den åbnet så meget, at hun ville blive i stand til at fremtræde den dunkelt udseende fløjte.

Lige tids nok til at indsnuse duften af urterne, en beroligende aroma. Dette fik hende til at sætte sig op, inden hun kiggede på koppen med et besynderligt blik. Det var en te? Hvad end det var, så havde det en fortrinlig duft, og Angelie var ikke længe om at komme tæt nok på til at kunne kigge ned i koppen.med fløjten i den venstre knyttede hånd, satte hun sig på knæene, inden hun vendte blikket mod ham.

"Hvis du ikke har noget imod det" svarede hun langsomt, eftersom hun var nysgerrig efter st se hvorledes en sådan forvandling skete, mon det var smertefuldt? Desuden kunne hun ikke lade være med at lege med tanken om endnu engang at få lov at dykke hænderne ned i den massive hvide pels. Den havde været så blød sidste gang.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Tors 31 mar 2016 - 0:29

Da fløjten så kom til syne, rynkede han dog panden og mærkede en nærmest svovlagtig lugt fra den. Der var et eller andet over den men han valgte dog ikke at sige noget til den selvom han kunne mærke noget unaturligt over den.

Han satte sig ovre ved siden af hende efter at have rakt hende teen og smilede roligt og lidt eftertænksomt.
"Det har jeg skam ikke... Hvis du bare ikke gør noget der kan tolkes som truende så er det ikke et problem. Lige når man skifter, er man mistroisk indtil man lige har fået styr på omgivelserne. Men det har du jo heller ikke gjort før. Du vil nok også opleve at jeg er meget anderledes i forhold til sidste gang"

Langsomt smagte han på teen og lod lige smagen cirkulere lidt inden han nikkede anerkendende. Det var en fantastisk lækker te, Charlie lavede den bare altid ekstra stærk da han rigtig godt kunne lide fornemmelsen
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Tors 31 mar 2016 - 0:37

Som han rakte teen frem imod hende, lod hun fløjten falde ned i skødet på sig selv, inden hun, med begge hænder, tog imod koppen. "Tsk" hviskede hun ganske svagt, inden hun pustede ned i koppen, intet forsøg på at køle vandet en anelse, så hun ikke ville få brandsår hele vejen ned igennem halsrøret.

Da den nu var helt tæt på, kunne hun rigtig dufte det krydrede vand. Hun lyttede opmærksomt til hvad han fortalte, og mindede sig selv om at huske på dette. Det var velsagtens en rimelig vigtig information at kende til, skulle hun risikere at være omkring varulve en dag.

Forsigtigt satte hun koppen for læberne, for derefter st sippe prøvede til teen, da hun stadig var usikker på om den endnu var en anelse for varm.
Da den viste sig at være drikkelse, begik Angelie den fejl, at tage to store slurke, hvilket resulterede i en mindre halsbrand fra de kraftige urter.
Et par hæse vejrtrækningen og besynderlige ansigtsudtryk, var dog alt der skulle til, inden hun kom til sig selv igen, og skulede mistroisk ned i koppen, som om denne havde planlagt at være så stærk.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Tors 31 mar 2016 - 0:47

Den noget voldsomme reaktion på teen, gjorde han hurtigt var henne i en taske og kom tilbage med en blød firkant der ville smage af lakrids men havde en dejlig formildende effekt. Den ville også gøre at evt. svimmelhed fra før ville blive væk.

"Jeg ved godt du hader jeg siger det.... Men det må du undskylde... Jeg er bare vant til at brygge teen stærk da jeg drikker den dagen efter en forvandling.... Spis den her..... Bare rolig den smager ikke grimt eller er stærk. Det er lige som.... Åh hvad er det nu i kalder det..... Lakrids..... Den giver ro i kroppen og fjerner halsbrand og sådan noget. Shaman sagde den hvide mand fik sådan nogen når de ikke kunne tåle ildvand"

Bare for at vise det var ganske ufarligt, spiste han selv et stykke og var fuldstændig urørt. Han nød den milde smag. Der var alligevel heller ikke lang tid til den hårde del af natten startede
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Tors 31 mar 2016 - 1:04

Som han farede afsted for derefter st vende tilbage med den lille sorte firkant, hævede jun let øjenbrynene forundrelse over hans bekymrende opførsel.
Hin sagde intet, men kiggede blot på ham forvirret, eftersom hani den sætning nævnte tre ord hun endnu aldrig havde hørt før. Hvem var Shaman og hvide mand? Hvad var ildvand?

Undrende tog hun imod lakridsstykket han netop havde bidt Af, inden hun bed et hjørne af firkanten, for derefter at gumle på den bløde, klæbrige substans, der befandt sig i hendes mund.
Endnu engang løftede hun tekoppen, men denne gang forberedt på styrken. Derfor tog hun blot en anmeldt tår, lille for ikke st gentage episoden.

Hendes læber formede et opmuntrende smil, for at vise, at det ikke var hans skyld, at hun rent ud sagt var uforsigtig.
"Det er snart" bemærkede hun, inden hun lod blikket nærstudere ham, som om hun ville kunne se det, når det hele ville starte. Hun undlod at tænke over, om en sådan transformation ville bringe ham i pinsel.. Det ville være det mest logiske, men hun ønskede at han ville komme smertefrit igennem det.

Langsomt stillede hun koppen fra sig på jorden, inden hånden kærligt gled over fløjten, inden hun drejede sig en halv omgang, for st sidde med fronten til ham.
"Undgå at flå mig når de besynderlige lyde vil starte.. Det er smertefrit" advarede hun nænsomt, inden hun viftede let med fløjten, for st vise at det var denne hun refererede til.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Tors 31 mar 2016 - 6:22

Han kunne mærke hendes undren over de ting han fortalte og følte også derfor at han ville forklare lidt så det gav mening.
"Shaman var Sarsi-stammens ældste hvilket var den indianerstamme jeg er født ind i.... Han er åndemaner, det er sådan han lærte mig at tale på den måde vi gør nu...
Ildvand var en form for alkohol min stamme lavede som den hvide mand, altså folk fra Europa ikke kunne holde til at drikke"

Hendes ord fik ham til at kigge mod himlen og sukke dybt. Det ville være væsentlig nemmere at håndtere nu hvor han var fri men det ville stadig blive ufattelig smertefuldt. Sådan havde hans forvandlinger altid været. Shaman havde alle dage sagt at det var sådan som en pris for at Charlie kunne koncentrere sig mere end andre i samme situation.

Han kiggede på den besynderlige fløjte hun viftede med og nikkede for at vise han forstod. Hans vejrtrækning afslørede at han gjorde klar til hvad der snart ville ske.
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Tors 31 mar 2016 - 13:04

Havde hun nævnt, at hans besynderlige sprog havde undret hende? Hun mindedes det ikke, men ligegyldigt hvad, sang forklaringen bag hendes pandeskal, imens hun kiggede på ham, med et mere undrende blik. Så han var indianer?

For hendes indre blik, så hun denne enorme mand rende rundt med maling i ansigtet og fjer i høret. Et komisk billede for hende, hvilket automatisk afspejlede sig i hendes ansigt. Et diskret gryntende fnis, næsten uhørligt kom fra hende, inden hun forsøgte st ryste billedet ud af hovedet.

Nikket fortalte hende, st han forstod. Godt.
Hendes hånd rakte frem og lagde sig trøstede imod hans underarm, inden hun sendte ham et opmuntrende smil. "Det skal nok gå". Selvfølgelig, det var jo ikke første gang han skulle gennemgå det, men alligevel havde hun følelsen af at sige det. Hver gang var chancen der trods alt for, at det ville ende galt, ligesom med alt andet i verdenen.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Tors 31 mar 2016 - 14:46

Charlie satte sig til rette og sukkede dybt med et meget fokuseret blik, som en måde at fortælle han var klar på hvad der snart ville ske. Der nåede heller ikke at passere øjeblikke inden forvandlingen startede. Det startede med han fik nogle krampetrækninger i takt med man kunne høre en knagen fra samtlige muskler over den udvikling de gik igennem. Kort efter sprang skjorten som var den lavet af papir og bukserne begyndte at revne.
Hans lavmælte knurren indikerede hvordan han holdt sig selv fast i et forsøg på at udholde smerten. Netop som han vendte blikket over mod hende, forandredes hans øjne og kløer voksede frem på hænder og fødder. 
Hans knurren eskalerede i niveau da musklerne voksede hurtigere og knogler knagede i samme proces. Ansigtet blev i første omgang stærkt forvrænget indtil det karakteristiske ulvehovedet havde taget form. Netop som hans krop var ved at tage formen, sprang pelsen lidt voldsomt frem ca samtidig med hans tænder der blev store og spidse.

Med et tilbageholdt brøl rejste han sig lidt pludseligt og stod nu i sin fulde majestætiske skikkelse, nu med en stolthed hun ikke havde set sidst hun så ham. Bortset fra vejrtrækningen var der ikke så meget at spore fra forvandlingen. Selv hans pels var smuk og hvid. Roligt stod han og knurrede lavmælt som han kiggede på hende. Han virkede uunderligt nok ikke rigtig fjendtlig
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Angelie on Tors 31 mar 2016 - 15:58

De knugende lyde, der kom fra hans krop, fik hendes til at skære et skævt ansigt, inden hun langsomt trak hånden til sig, for derefter blot st betragte ham.
De blå øjne så smertefuldt til, som kroppen og ansigtet begyndte at forandre sig i deforme ryk og bevægelser.

Som deres blikke mødtes, så hun øjenfarve ændre sig, for derefter at se kløerne springe frem, inden resten efterfulgte.
Øjnene hævede sig, som hun kiggede, op op op. Den enorme hvide ulvelignende skikkelse stod atter foran hende, men aldeles anderledes fra sidst.

Brølet rungede stadig fra et ekko i det fjerne, som hun langsomt halede sig på benene. Stadig kiggende op rakte hun ud, for at begrave hænderne i den skinnende pels, nysgerrigt.
Stoltheden strålede ud fra han,, og hun kunne ikke lade være med st give sig selv en lydløs klapsalve indvendig, for at have ladet bæstet komme tilbage til sine naturlige omgivelser.

"Så.. Smuk" hviskede hun imponeret, inden læberne viste den hvide tandrække i smilet hun sendte ham.
Denne verden ville uden tvivl aldrig stoppe med st forbløffe hende.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Nightrage on Tors 31 mar 2016 - 17:29

Da hun rakte ud for at røre ved ham, snerrede han først for at vise han stadig passede på. Men da han ikke mærkede nogen fjendtlighed fra hende, knælede han så hun bedre kunne nå ham. Hans pels var helt silkeblød hvilket også gav et indtryk af hvordan han kunne bevæge sig sådan i skoven uden det blev et problem. Dog var det en meget kraftig pels.

Hendes begejstring var tydelig og nok også en af grundene til at han var så rolig omkring hende. Normalt ville det være farligt at være så tæt på en varulv, men hun havde jo flere gange bevist hvordan hun egentlig ville ham det bedste. Hendes motiv tænkte han ikke rigtig over lige nu. Han sænkede hovedet så han bedre kunne se hende i øjnene og virkede som om han med sanserne undersøgte hende.

Det var et helt andet bæst at stå overfor. Han var fyldt med selvfølgelig varulvens vrede, men samtidig en styrke og stolthed.
Nightrage
Competent (Rank 10)

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen