Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 669 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Anastasia White

Vores brugere har i alt skrevet 238047 indlæg in 11976 subjects

I do like how it started, maybe not how it ended (XXX)

Side 3 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: I do like how it started, maybe not how it ended (XXX)

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 12:14

Hun hævede øjenbrynet da han sagde hun tog fejl, dog da hans næste ord kom blev hun helt varm inden i. At vide hun var den eneste som havde set ham sådan, det gav hende en større følelse af kærlighed til ham. Det at vide han kunne smide sin holdning og bare slappe af i hendes selskab, det var nok den bedste kompliment hun kunne få. Hun smilede kærligt til ham "mhh jeg elsker dig" Hun havde ingen andre ord at sige, for hun var igen tom for ord. Han havde en eller anden evne til at få hende fuldkommen stum, de ting han gjorde og sagde, de fik hende alle til enten at smile eller blot føle mere lykke end før.
Hun fik rullet dem rundt, hvilket kun kunne lade sig gøre på det grundlag hun havde den styrke som hun havde. Hun lagde sig ned, således hendes ansigt var ind imod hans hals og resten af hende lå ovenpå ham. Med andre ord kunne man sige hun nød det. Hun kyssede hans hals, og med sin hånd strøg hun ham op langs hans skulder og hals på modsatte side "Fortæl du endeligt, jeg kan ikke rigtig gå nogle steder, så jeg har massere af tid...selvfølgelig hvis du vil fortælle det" Hun ville ikke tvinge ham ud i at fortælle noget, noget som han måske ikke fandt hende værdig til at vide
Christian2
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 168

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 12:37

Hendes styrke overraskede ham halvt - han var jo vant til at hun ikke var stærk overhovedet, i forhold til ham.
Det gjorde dog intet, for det ville gøre hende i stand til at klare visse ting, som måske ville dukke op i fremtiden...

Zuresh smilede da hun lagde sig oven på ham.
Hendes slanke figur og asiatiske størrelse gjorde, at hun nærmest intet vejede... så det var en rar følelse at have hende dér.

Han lagde den ene hånd på hendes ryg, og den anden brugte han til at stryge hende ned over håret. Hendes lange, sorte hår var blødt og dejligt... han kunne slet ikke forestille sig at hun skulle se anderledes ud, end hun gjorde nu.

"Det startede egentlig for længe, længe siden... mens jeg stadig var mig selv... ingen vovede at sætte sig op imod mig og de andre Darastrix, for de vidste at det var selvmord - og desuden hjalp vi dem jo også af og til. Nogen måske mere end andre..." sagde han, og smilede lidt skævt.
Selv havde han ikke været den mest hjælpsomme... men det var da hændt et par gange.

"Men så, på et tidspunkt, dukkede en sortelverklan op fra undergrunden. Sortelverne kommer fra et underjordisk rige, Har'oloth, som strækker sig over det meste af verden. Denne klan bar lilla bannere med broderede drager på - og de påstod at de kunne gøre enhver til deres træl - selv en Darastrix. Og de havde sat sig for, at jeg skulle fanges, og tvinges til at sørge for en evig nat, som ifølge deres legender ville betyde, at de kunne invadere resten af verden, og tage kontrol over alting. Så de opsøgte et af de templer, som mennesker havde bygget til mig... her slagtede de alle på deres vej; landsbyboere, tempel-caretakers, børn, gamle... alle som én loyale til mig. De bragte ligene op til templet, smed dem der, og satte ild til templet."
Mindet bragte noget mørkt frem i hans blik. En urgammel vrede, som i sin tid havde været frygtelig... men som nu var blevet til et stille, mørkt had.

"En sådan gerning fangede naturligvis min opmærksomhed, og jeg manifesterede mig omgående over det brændende tempel. Mit raseri var ufatteligt, og jeg angreb flokken af sortelvere med det samme... men det viste sig at være en enorm fejl. På en eller anden måde, havde deres magikere lært sig hvordan man bruger en meget speciel, meget sjælden form for magi... en type magi, som kan bruges til at flå sjælen ud fra en krop, og tvinge den ind i et objekt, hvor den så vil være låst fast for evigt."
Han mindedes det frygtelige øjeblik... han havde været helt sikker på at han ville slå dem alle sammen ihjel - men så var magikerne trådt frem.

"Der skule hundrede af dem til... og de fleste af dem døde af anstrengelserne - men det lykkedes dem at forsegle min sjæl i en amulet, som det var mig umuligt bare at bryde ud af."

Zuresh vendte blikket mod Shado, og betragtede hende roligt. Denne smukke, unge kvinde, som lå på hans bryst og følte sig så sikker...
"Hvis du hellere vil noget andet, som for eksempel at vi får fat i noget tøj til dig, så kan jeg sagtens fortælle resten på et andet tidspunkt."
Zuresh
ShadowSun - Leder

Antal indlæg : 1192

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 13:42

Hun lukkede øjnene, nød hans berøring, hans nussen og ikke mindst hans nærvær. Dog selvom hun havde øjnene lukket, så lyttede hun skam med i alt hvad han sagde. Hun lyttede med som han fortalte. Det var egentligt underligt, tanken om at han havde levet i så lang tid og hun i så kort. Hendes liv havde været et blink med et øje for ham, hvor for hende havde det føltes som en evighed. Forskellen kunne være stor, men nu hvor hun var vampyr ville en kort liv måske også føles mindre end hvad det havde som menneske. Hun kunne fornemme mørket i ham, fornemme hvordan minderne bragte vise følelser frem i ham igen. Dette fik hende blot til at putte sig mere ind imod ham. Det måtte havde været et mareridt, intet i hendes liv kunne give hende en direkte forståelse af hvad han havde været gået igennem, dog kunne hun svagt sætte sig ind i det. Følelsen af frygt, den pludselige mangel på at kunne gøre noget. I en kamp hvor han troede han havde styrken, viste det sig at være en fælde og han var gået direkte ind i den.
Hun åbnede øjnene da han med et blev stille, og her løftede hun overkroppen op, blot så hun kunne se ham i øjnene. Hun skulle netop til at spørge om han var okay, da han selv tog initiativet op og begyndte at snakke. Hun trak på skulderne "Vi kan sagtens snakke videre, men selvfølgelig hvis du ikke ønsker kan vi også lave noget andet" hun gravlede ned fra ham og begyndte at bevæge sig imod kanten af sengen "noget nyt tøj lyder dog fristende, men hvad gør vi ved solen?" spurgte hun og så på ham over sin skulder
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 13:52

Zuresh besluttede sig for, at resten af historien om hans manglende øje, hans umiddelbare menneskelighed og hvad der dertil hørte, kunne vente...
dog satte han sig for at hun skulle have det hele at vide indenfor de næste fireogtyve timer.
Nu hvor hun var ham så kær, kom det bestemt hende ved.
...og hun var endda den første, som fik hele sandheden at vide.

"Nyt tøj er ikke noget problem. Vi er i Terre, hvor vampyrer handler dagen lang - i underjordiske butikker. Der findet et helt shoppingcenter under byen, som er designet udelukkende til nattens væsener." sagde han med et lille smil.
Stedet ville sikkert falde i hendes smag...

"Dog er der et enkelt problem..." tilføjede han så, og gav hende et sigende elevatorblik.
"Du er nøgen, med undtagelse af min trøje. Og selvom jeg personligt finder det sødt, så vil folk få slået tænderne ud af mig, når de kigger efter dig dernede."

Så rullede han selv over, og satte sig op på sengekanten.
Han kastede et blik over skulderen, hen på hende, og sagde så:
"Men hvis du gerne vil ned og shoppe lidt tøj og sådan - naturligvis på min regning... så kan jeg hurtigt tage ned og hente noget midlertidigt til dig, som du kan tage på før vi går derned."
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 14:51

Hun hævede overraskende øjenbrynene, dette vidste hun ikke og dog der var jo en hel del hun ikke vidste igen. For selvom hun vidste mere end en del mennesker, specielt på det overnaturlige plan, så var der en hel del andre ting hun ikke vidste. Hun vidste dog ikke hvad hun skulle gøre af pengene, det var jo ikke just fordi muligheden for at hente penge var der, og hun havde ingen på hånden. Hun hævede øjenbrynet og så ned af sig selv, selvfølgelig ville hun ikke tage af sted kun iført en sweater, dog fik hans ord hende til at se spørgende på ham. Hvorfor ville de dog slå tænderne ud af ham? "Hvorfor vil de slå tænderne ud af munden på dig" hun lagde hovedet på skrå og så uforstående på ham.
Hun rejste sig op, og gik stille hen imod ham "Jeg vil meget gerne med dig ud og shoppe tøj, men jeg kan ikke tage imod dette...du har allerede gjort så meget for mig, det ville være for meget af mig og bede dig betale for tøjet" Hun havde intet imod at shoppe, hun havde gjort det et par gange og alligevel følte hun at hun pressede sig på, specielt hvis han skulle betale for det. Han havde jo allerede gjort så mange gode ting for hende
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 18:25

Først blinkede han lettere uforstående med øjet... slå tænderne ud på ham?
Så forstod han, og hans smil forvandledes til en kort latter.
"Du er sød, Shado... jeg mente at jeg ville slå deres tænder ud, fordi de ville kigge på dig, og se hvor skøn du er."

Da hun kom hen til ham, og begyndte at snakke om at hun ikke kunne tage imod det, smilede han varmt til hende, og tog hendes hænder i sine.
"Du har ikke bedt mig betale for det. Jeg insisterer blot - og man siger ikke nej, når jeg insisterer. Hvis du har lyst, vil jeg hente noget midlertidigt nu, og så kan vi tage derned sammen når jeg vender tilbage." sagde han med et opmuntrende glimt i øjet. Det var skam helt okay.
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 18:49

Der kom forståelse ind i hendes ansigt "ohhh, det var blot fordi du sagde folk ville slå tænderne ud på dig" hun trak på skulderne, men det gav mere mening nu. Hun gik hen til ham og gav ham et blidt kys på læberne "Du er den eneste der får lov til at se mig klædt således" hun blinkede og bed sig i læben. Som hun gik væk, dansede hun og hendes sweater gled et på gange op, hvilket viste det som den i starten havde forsødt at gemme. Hun gik igen tilbage til ham, og da han tog hendes hænder i sine egne, smilede hun og gav dem et klem. Hun rynkede brynet, men sukkede og nikkede "Okay, så gå du hen og hent noget tøj til mig" hun smilede blidt til ham, før hun vendte om og gik hen til sengen hvor hun satte sig i sengekanten. Hun sparkede sine fødder frem og tilbage, alt i mens hun ventede på han ville hente noget tøj til hende.
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 19:13

Det var sjældent at han bøffede i den med ord... og når det så en gang imellem skete, syntes han at det var noget af det sjoveste.
"Silly me." sagde han, før han gengældte hendes blide kys.

Blide, hede eller bare lette og uskyldige... han elskede deres kys.
Hver eneste af dem fik ham til at føle en glæde, som han ikke før havde kendt til.

Da hun dansede rundt, gled hans blik automatisk ned over hende, og han kunne mærke hvordan begæret dukkede op igen... en del af ham ville altid have lyst til at klæde den smukke, unge kvinde af, og jagte den fantastiske følelse det havde været, da de første gang havde sex...

"Nuvel. Så henter jeg noget tøj nu." sagde han.
Han var stadig iført gårsdagens tøj, som var en anelse krøllet nu... dog kørte han en hånd igennem håret for at få det lagt ned.
Hans morgenhår var kun noget som Shado måtte se... det var trods alt ham, når han var afslappet og privat.

En sjov tanke dukkede op, da han havde gjort sig klar, og han sendte hende et lettere vurderende blik.
Jo... der var intet som en smule humor.
"Jeg er snart tilbage." sagde han med et smil - og så forsvandt han i skyggerne...

Det varede godt et kvarter før han dukkede op igen - lige så pludseligt som han var forsvundet.
Med et tilfreds smil gik han over til sengen, og smed to stykker tøj på den:
Det ene var et par korte shorts, og det andet var en kort, rød top.
Alt i alt meget... afslørende tøj.

"Pjat, jeg driller bare." sagde han med humor i stemmen, før han lagde en lille bunke sammenfoldet tøj ved siden af de to korte stykker tøj.
Dette var langt mere tilforladeligt:
Et sæt sort undertøj, en par sorte jeans, strømper og en grå tanktop, som ikke var kort og afslørende.
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 19:27

Hun sad blot på sengen, så da han med et så på hende med et vurderende blik, vidste hun ikke hvad hun skulle forvente af ham. I mens han var væk, lå hun blot på sengen og tænkte på hvad helvede hun skulle gøre. Hvad skulle hun gøre indtil havde havde fundet de ting der skulle bruges? Hvad ville hun kunne gøre? Skulle hun befinde sig på dette værelse om dagen, også når han havde ting der skulle ordnes blev hun efterladt alene? og hvad så med føde? Hvordan skulle hun indtage føde eller rettere hvorfra? Hvad nu hvis han en dag kom for sent til hende, og hun havde slagtet nogle af de mænd han arbejde for? Allerede nu kunne hun fornemme sin sult røre på sig. Lysten til at angribe en tilfældig person, lytte til vedkommendes hjerte som hun drak at hans/huns blod. Hun kunne huske det fra sin første jagt, hvor hun ned lagde to mennesker. Bare tanken om det gjorde hende nærmest helt elektrisk.
Hun forsøgte med sine bedste evner at få sig selv i ro, hvilket til hendes egen held lykkedes og kort tid efter dukkede han op. Hun rejste sig op og hævede øjenbrynet som han smed noget tøj på sengen. Dog da hun tog det frem, var det ikke just det hun plejede at gå i. Med et rynket bryn og forvirret udtrykke i øjnene holde hun den meget afslørende top op. Til hendes held vidste det sig at være en joke. Hun smed sweateren, og fik hurtigt det andet tøj på "Det var bedre, langt bedre end det andet" hun smilede og gik igen hen til ham. Dog fik duften af hans blod hendes gummer til at sitre. Ufrivilligt begyndte hendes hugtænder at vokse, og hun holde sine hænder foran dem. Hun skammede sig ikke over dem, men hun ville helst ikke have ham til at se hun på sin vis hungrede efter hans blod. Men da hun sandede det kunne ses i hendes øjne, vendte hun ham ryggen
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 20:22

Hendes reaktion på tøjet var nøjagtig som han havde forventet.
Shado var ikke typen, som gik rundt i bar mave og lårkort - og det var på sin vis noget af det han godt kunne lide ved hende.
På den anden side, ville han altid gerne se de dele af hendes krop!

Hun var hurtig til at få tøjet på, hvilket måske var godt nok... for ellers ville han muligvis have 'overfaldet' hende.

Han gav hende et anerkendende nik da hun vendte fronten mod ham, og gik hen til ham. Selv om det var tøj, han havde valgt hurtigt, så så hun absolut godt ud.
Han havde en fornemmelse af, at hun ville klæde det meste tøj.

Zuresh spottede godt hendes hugtænder - og der var slet ingen tvivl da han så hende i øjnene.
Han nåede ikke at gøre noget før hun vendte ryggen til ham... og takket være Båndet, var han i stand til at tyde præcist hvad hun følte lige nu.

Så han gik roligt de sidste to skridt hen imod hende, lagde den ene arm om livet på hende, og trak hende helt tæt på, så hun stod med ryggen mod hans front.
"Tag det roligt..." sagde han lavmeldt, så beroligende som han kunne.
"Jeg ved det godt..."
han kørte roligt tommelfingeren op og ned ad hendes mave, mens han ellers holdt hånden stille.
For en gangs skyld var det ikke seksuelt at han rørte hende dér... denne gang var det for at vise at han var nær, og for at berolige hende, så hun måske ville have nemmere ved at styre sig selv.

"Min krop er menneskelig... men det blod der løber i den, har intet med mennesker at gøre. Ingen har nogensinde drukket det rent før... men jeg tror, at hvis du prøver, så vil det gøre dig i stand til at lukke op for Båndet."
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 20:29

Følelsen af hans krop imod hendes egen gjorde det blot værre. Sulten var der og det fik hele hendes hals til at gøre ondt, hun havde aldrig oplevet sådan en smerte før, det var som intet andet hun havde prøvet. Hun kunne dufte ham over alt, fornemme ham over det hele og mest af alt mærke hans berøring. Hendes hud var sensitiv, den opfangede mere end hvad den gjorde da hun var menneske, hvilket gjorde simple berøringer havde en større effekt på hende. Hun lagde hovedet tilbage imod ham, hvor hun forsøgte at stoppe sig selv fra at bore sine tænder ind i hans arm, blot for at slubre blodet til sig.
Hun vendte sig imod ham, forvirret over hans ord "Tilbyder du at jeg kan drikke fra dig" hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det, mest af alt fordi hun frygtede hun ikke kunne stoppe sig selv. Måske var han stærkere end hende, ældre end hende og af en helt anden art end hende, men hun ville ikke kunne tilgive sig selv hvis hun gjorde skade på ham.
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 20:37

"Nej Shado... jeg tilbyder ikke at du kan drikke fra mig." sagde han og førte så sin anden arm over foran hende, så den var meget tilgængelig.
"Jeg forlanger det, for din egen skyld. Makaid!" det sidste ord var anderledes, og blev udtalt med en underlig accent - og effekten af ordet var magisk:

En lille flænge åbnede hurtigt i Zuresh' underarm, og en smule blod løb roligt ud.
Han vidste at det ville være næsten umuligt for hende at modstå nu... og selvom han ikke brød sig om at tvinge hende, vidste han hvor svært det ville blive for hende at være sammen med ham i fremtiden - ganske simpelt fordi hendes krop ville kræve hans blod, mere og mere... og hvis hun mistede kontrollen på et sårbart tidspunkt for dem begge, ville han aldrig tilgive sig selv.

"Drik, min elskede..." hviskede han.

Hvis Shado valgte at drikke, ville hun opdage at hans blod smagte langt mere kraftigt end de to mennesker, hun tidligere havde drukket fra.
På grund af blodets utrolige, magiske potens, ville mætheden komme til hende efter meget kort tid - og når hun nåede denne, ville hun føle sig årvågen og energisk som aldrig før.
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 20:53

Hun rynkede brynet, men det gav ikke mening. Dog forklarede hans næste ord det, og som duften af hans blod nåede hendes næse, vendte hun ham igen ryggen. Hun lagde sine hænder om armen, hvorpå hun med sin tunge slikkede noget af blodet væk. Smagen eksploderede i hendes mund, det var bedre end det fra de to mennesker. Da først hun havde fået smagen for blodet, borerede hun tænderne igennem hans hud og slubrede til sig. Hun sukkede, lukkede øjnene i rendyrket nydelse. Dog som hun med et fandt sin mæthed gav hun slip og tørrede sig om munden. Hendes øjne fandt igen samme farve som før, og hendes hugtænder gled ind.
Hun følte sig energisk, og da hun forsøgte at fokusere på en underlig følelse, en hun ikke helt kunne beskrive, opdagede hun den ikke kom fra hende selv men fra ham. Hun gjorde store øjne og så smilende op på ham "jeg kan mærke dig!" hun smilede stort og gav ham et kys. Hun sprang op i hans arme, og gav ham et lettere passioneret kys, et han nok aldrig havde oplevet fra hende. Normalt var de blide, men med en masse energi flydende igennem hendes åre, så kunne hun ikke rigtig stoppe sig selv
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 21:11

Hugtænder, der borede sig igennem ens hud var ikke den mest behagelige følelse i verden - men det gjorde ham intet, og da hun begyndte at drikke, var følelsen en helt anden. Det var nærmest behageligt...

Det varede dog ikke længe, og da hun slap taget i hans arm, lukkedes såret af sig selv - hans magi var nu ganske nyttig.

Så betragtede han hende roligt, men nysgerrigt. Som han havde sagt lige før, så havde ingen nogensinde drukket hans blod rent. Ikke før nu... så effekten var ukendt.
Dog... havde han gættet rigtigt. Så da hun smilende sprang op i hans arme, kunne han ikke lade være med selv at le, mens han lagde armene om hende.

Det hede kys hun gav ham, kom som en glædelig overraskelse lige nu, og han gengældte det med stor glæde.
"Godt... så kan jeg love dig for, at sex bliver interessant i fremtiden." sagde han lavmeldt, men med et glimt i øjet.
Naturligvis var der langt mere til Båndet end det, at blive overvældet af hinandens nydelse, samtidig med at man følte sin egen... men lidt drilsk humor gjorde nu ingen skade.
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 22:18

Hun sukkede "Det var erotisk, jeg har aldrig oplevet noget magen til" hun bed ham drillende i underlæben "mhh det lyder interessant, men jeg kan allerede forestille mig blot en smule af det" hun kunne allerede nu blot føle nogle af hans følelser, mest dem han havde i dette øjeblik og udfra dem var der ikke så meget viden. Hun krammede ham, mest fordi hun nød at være tæt på ham. Efter lidt tid gled hun dog ned og gik imod udgangen "Du glemte sko, men jeg tror sagtens jeg kan overleve uden" hun åbnede døren og gik blot ud, det var vel en vane sag ikke at skulle bekymre sig om lyset. Så da hun gik forbi et vindue med direkte udsigt til solen, kunne man nemt sige smerten begyndte. Med sin vampyriske fart, løb hun tilbage til ham, hvor hun gemte sig bag hans ryg og hvæste af det som havde givet hende smerte. Får steder havde solen virkelig fået fat på hende, men allerede nu var det begyndt at hele op igen.
Hun havde ikke følt den slags smerte, det var ikke værre end sulten, men alligevel gjorde det ondt. Det første hun havde følt var solens varme, dernæst havde det været en intens stiggen i hendes hud og til sidst kom branden. Hun fik endelig kontrol over sig selv i gang, hvorpå hun kom frem bag ham "Jeg glemte vist jeg ikke bare kan gå ud mere" hun rynkede brynet og sukkede
Christian2

Indlæg by Zuresh on Søn 27 mar 2016 - 23:13

Endnu en gang bragte hendes ord ham stor glæde - men denne gang var det affødt af den energiske lykke, som hun selv havde lige nu.
For ham, var det fantastisk at se hende sådan, og han gengældte hendes knus, som kun en elskende kan gøre det.

Og så... sko.
Selvfølgelig havde han glemt noget. Han havde ellers været omhyggelig med at huske, at hun ikke bare skulle have en top og bukser, men også undertøj og strømper.
Men skoene!
Han fnøs ad sig selv, og smilede - lige indtil hun gik ud på gangen, hvor der intet var til at skærme vinduerne og lukke solen ude.

"Shado..!" fik han sagt, før hun susede ind af døren igen, og gik i skjul bag ham.
Han vendte sig halvt om så han kunne se hende.
Skaderne var heldigvis ikke alvorlige, og de var allerede godt i gang med at heles.

"Ikke endnu, min kære..." sagde han som svar på hendes noget triste ord.
"Men når jeg har de rette ting, vil du igen kunne føle solens varme mod din hud... det lover jeg."

Så rakte han ud, og lagde en hånd på hendes skulder.
Den unge kvindes spinkle skulder var så lille i forhold til hans hånd... og synet bragte et smil frem på hans læber.

"Hvis du gerne vil ned og shoppe... så tager vi min rute, med skyggerjse."
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Søn 27 mar 2016 - 23:36

Hun sukkede, men nikkede og smilede til ham. Hun forsøgte, selvom det måske ikke helt hjalp. Hun savnede de tider hvor hun blot kunne gå ud af døren, hvor hun ikke skulle bekymre sig om at solen var der, eller om der var mennesker til stede og i dette tilfælde om hun så havde spist nok. Hans ord hjalp dog en smule og hun sendte ham et mere overbevisende smil end tidligere. Hun trådte tættere på ham, som han lagde sin hånd imod hendes skulder. Følelsen af hans hud imod sin egen, den havde altid en beroligende effekt på hende, selvfølgelig medmindre det var en af de tider hvor det var langt mere ophidsende end beroligende.
Hun nikkede til hans forslag, det var vel også bedre end blot spankulere igennem et hotel, med risiko for at blive brændt af solens stråler. Hun lagde sin hånd ovenpå hans og gav den et blidt glem "lad os bare gøre det" hun forsøgte at smide sit dårlige humør væk, mest fordi hun ikke gad være sur eller trist nu, nu var det bare om at nyde hans selskab og nyde dagen også selvom det måske ikke var nær så nemt som det plejede at være
Christian2

Indlæg by Zuresh on Man 28 mar 2016 - 0:00

Hendes knækkede humør var utroligt tydeligt for ham - både på grund af Båndet, og fordi han kendte hende efterhånden.
Nok kendte han ikke meget til Shado's fortid, eller hvad hun havde brugt sin tid på før hun mødte ham... men han kendte hende for den hun var nu.
Og det gjorde, at han let kunne se eller høre på hende, hvordan hun havde det.

Han besluttede sig hurtigt for at prøve at muntre hende op, og hans forsøg på dette var ganske simpelt:
Først gav han hende et langt, lidenskabeligt kys på munden, og så, med et smil og et næsten gavtyvagtigt glimt i øjet, gav han hende et lille klap bagi.
"Vær ikke trist... du er langt smukkere når du er glad. Og desuden... vil jeg nu vise dig et fantastisk sted, som du ikke i dine drømme havde forestillet dig eksisterede."

Og så strammede han blidt grebet om hendes hånd og skulder, og sendte dem begge to igennem skyggeverdenen.
Frit fald, hvirvlende skygger og Zuresh' smil i mørket...

Og så, med ét, stod de på en stor stenplaza midt i en mindre metropolis af caféer, butikker og teatre. Bygningerne var meget forskellige, og tonen hernede var glad og lystig - ikke hvad man ville forvente af en underjordisk shopping-plaza. Dette indebar også de utallige væsener, som bevægede sig rundt hernede; alt lige fra vampyrer til magikere til sortelvere, dæmoner og djævle - men på trods af de forskellige væseners horrible omdømmer, lod dette sted til at være en safe haven, hvor de alle kunne samles om noget godt.
Alt var oplyst med livlige fakler og lysende krystaller, og hvis Shado kiggede op, ville hun opdage at de befandt sig i en helt enorm grotte, hvor selv hendes skarpe vampyrøjne knap ville kunne se klippeloftet.

"Velkommen, Shado... og lad mig så se et ægte smil." sagde Zuresh med et let grin.
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Man 28 mar 2016 - 0:11

Hun rynkede brynet, men da hun med et følte et par bløde læber imod sin egne, sukkede hun og lukkede øjnene. Hun lagde sin frie hånd imod hans frie hånd, og samtidig trådte hun tættere på ham. Kysset var ovre før hun selv ønskede det, men hans hånd imod hendes bagdel fik hende til at gispe og straks efter var tanken om flere kys glemt. Hun sendte ham et lille smil, det var søde ord og de hjalp skam også, hendes humør var også betydeligt bedre end det havde været for et halvt minut siden. Hans nærvær hjælp mere end hvad han selv vidste, og blot det at være tæt på ham, gav hende et bedre humør end så meget andet gjorde.
Da han brugte sin evne, så kørte alt nærmest efter hvad det normalt gjorde. Modsat første gang hvor hun havde været bange og forvirret, så var dette noget hun var vant til og derfor ikke noget hun reagerede meget på. Det var mere udsigten og stedet de dukkede op ved. Hun hævede begge øjenbryn af overraskelse, dette var faktisk virkelig pænt og modsat hvad man skulle tro, så så stedet også ganske roligt ud. Man skulle tro, når man fik af vide stedet var tilholdssted for væsner som vampyrere, at der ville ske mord og den slags, men stedet så rent ud og alting åndede ro og mag. Ved hans ord, grinede hun kort og sendte ham det han ville kalde et ægte smil, det var blidt og hun holde ham i hånden, som hun kiggede rundt på hver enkel butik, af hvad de kunne se fra hvor de stod "Mange tak, jeg havde virkelig brug for det" sagde hun og smilede kærligt til ham
Christian2

Indlæg by Zuresh on Man 28 mar 2016 - 1:05

Da Zuresh så det smil hun gav ham da de stod på plazaen, begyndte det at gå op for ham, at denne kvinde var anderledes.
Det blev tydeligt for ham, at hun havde gjort ham i stand til at gøre noget som han aldrig før have været i stand til - nemlig at sætte en anden person før sig selv.

Siden sin skabelse, havde han været fikseret på sine egne mål, sin egen magt og sin egen rigdom, hvad end den bestod af viden, magi eller guld, sølv og platin.
Dette var stadig virkeligheden... men ikke når det angik Shado.

Det umulige var sket.

Så mens de stod der på plazaen, tog han hende i sine arme, og holdt hende tæt ind til sig, imens syndfloden af følelser skyllede igennem ham.
Han lukkede øjet og lukkede alt omkring dem ude, mens han bare stod der med hende.
Der gik et minut... to... tre...
"Jeg elsker dig, Shado." hviskede han så, mens han langsomt fik styr på sig selv igen.
"Lad os se om ikke vi kan finde noget hernede, som du gerne vil have."
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Man 28 mar 2016 - 10:40

Hun lukkede øjnene, sugede blot ind af de følelser hun kunne føle fra ham. Siden hun fik åbnet båndet fra hendes egen side af, havde hun endnu ikke oplevet hans følelser for hende, men dette kunne hun nu. Hun kunne fornemme de følelser han havde for hende, og blot dette fik hende til at smile kærligt. Det gav hende blot et mentalt ja på at de følelser han havde for hende, var ligeså sande som dem hun havde for ham og at de også var stærke. Hun smilede kærligt til ham, alt i mens hun nød hans nærvær og da de magiske ord igen flød fra hans læber, sukkede hun blot. Han havde sagt det et par gange, men hun blev aldrig helt træt af at høre de ord "Jeg elsker også dig Zuresh" hun lagde sin hånd imod hans kind, hvor hun blidt strøg ham over hans skægstupper
Da han med et snakkede om tøj, grinede hun og nikkede "Selvfølgelig, lad os det" hun kiggede rundt og som det første fik hun øje på en undertøjsforretning. Hun havde vel brug for undertøj, og ved siden af var der en der solgte forskelligt tøj "Lad os starte med undetøjet og gå videre til tøj også sko til sidst" hun lagde sin hånd i hans, hvor hun herefter begyndte at gå imod butikken. Som hun trådte ind, blev hun slået tilbage af hvor meget forskelligt undertøj der egentlig var. Hun trak på skulderne, her gav hun slip på hans hånd også gik hun ellers i gang. Da hun havde fundet noget forskelligt gik hun hen til prøverummende. I mellemtiden havde en dæmonisk kvinde fået sine øjne rettet direkte imod Zuresh, hun bed sig i læben og gik forførende hen til ham "Kan jeg hjælpe dig med noget" spurgte hun og slikkede sig om læberne
Christian2

Indlæg by Zuresh on Man 28 mar 2016 - 11:00

Ordene blev aldrig kedelige for ham... måske også lidt fordi de var så nye for ham.
Denne slags følelser var jo ikke noget, han var ret vant til.

Hendes grin fik ham til at smile helhjertet, og han var stolt da de gik hånd i hånd over til den første butik.
Da han så, hvad det var for en butik, hævede han let det ene øjenbryn.

Undertøj.
Spændende.

Han spekulerede en smule på, hvad hun mon ville vælge, men så ikke rigtig efter da hun valgte noget hun kunne prøve.
Hvad end hun gerne ville have herindefra, det skulle hun få... og han skulle nok komme til at nyde det på et eller andet tidspunkt.

Da dæmonen kom over til ham, vendte han blikket mod hende og rystede let på hovedet.
"Det tror jeg ikke, miss. Min ledsager er ved at prøve tøj." sagde han roligt.
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Man 28 mar 2016 - 11:13

Kvinden brummede og vendte om, hvilket nok var til hendes eget held, for havde Shado set hende...så havde hun nok fået et par på skrinet. Da hun kom ud, var det med en fin mængde tøj, der var noget normalt undertøj, noget lidt mere sexet undetøj, høje knæstrømper, en slåbrok og en bikini. Hun smilede til ham, og gav ham et kys på kinden som hun gik forbi ham og hen til der hvor de skulle betale. Da hun havde været optaget af at prøve tøj tidligere, havde hun ikke hørt samtalen mellem dæmonen og Zuresh, så hun forstod ikke de hårde blikke kvinden bag disken bag hende. Hun slog det dog væk, og sammen gik hun med ham ud af butikken og ind i den næste. Her blev der købt jeans, bluser, trøjer, kjoler, læderbukser og andet lignende dette. Selvom hun i starten havde en smule protest imod at han ville bruge penge på hende, så havde hun accepteret det og blot valgt det tøj hun kunne lide. Da det kom til skoene valgte hun egentlig blot nogle højhælede også et par løbesko. "Hvorfor så damen i undertøjsforretningen på mig som om hun havde lyst til at dræbe mig" spurgte hun som de gik igennem gaden, hun bar selv på poserne, men med sin frie hånd i hans
Christian2

Indlæg by Zuresh on Man 28 mar 2016 - 11:24

Zuresh gav ikke dæmonkvinden mere opmærksomhed - før de gik ud af døren.
Her kastede han et skarpt, advarende blik over skulderen, imod hende.
Det var et af den slags blikke der sagde 'Hvis du prøver på noget, kommer du til skade'.
Han havde mødt nok dæmoner igennem tiden til at vide, at de sagtens kunne finde på at 'fjerne' hvad end der nu stod i vejen for dem...

Dog var han helt rolig og afklaret med det der lige var sket, og det påvirkede ikke hans humør.

Lige nu nød han bare at have hendes hånd i sin, mens de gik hen imod den næste butik.
Og ventetiden mens hun fandt og prøvede forskelligt tøj...? Det var ikke noget problem.
Han var en tålmodig mand, og det bragte ham stor glæde at gøre Shado glad.

Da hun spurgte ind til dæmonkvinden, gav han hendes hånd et blidt klem, og rystede kort på hovedet.
"Jeg tror hun forsøgte at bage på mig, mens du prøvede undertøj... jeg afviste hende, og det tager folk sjældent særlig pænt. Tag dig ikke af det." sagde han mens de fortsatte ned ad den fakkeloplyste gade.

"Hvad kunne du tænke dig nu? Der er alt muligt hernede... dog, hvis du hellere vil hjem, så er det selvfølgelig også en mulighed."
Zuresh
ShadowSun - Leder

Indlæg by Christian2 on Man 28 mar 2016 - 11:43

Hun hævede øjenbrynene "Hun skal da være glad for jeg ikke var til stede, ellers havde hun nok ikke haft noget ansigt tilbage" Hun fnøs, sådan at bage på ham. Selvom der ikke var en direkte forklaring på hvad de var, eller for den sags skyld navn på hvad der foregik imellem dem eller hvad de var, så brød hun sig ikke om en kvinde bagte på ham. Hun kunne ikke forklarer det, men i stedet for at lade det ødelægge sin dag med ham, så forsøgte hun tænke på noget andet....noget som ikke gjorde hende sur og gav hende lysten til at dræbe nogen.
Ved hans spørgsmål, fik hun et lettere tænksommeligt udtrykke frem i hendes brune øjne. Hun var faktisk ikke sikker, så i stedet for at svarer vendte hun blikket op imod ham "Du bestemmer, for jeg ved det ikke" hun trak på skulderne og gav hans hånd et klem. Ved siden af dem kom et par gående, modsat dem havde de fingrene flettet ind i hinanden. Hun så nysgerrigt på det og derefter ned på sin hånd i Zuresh. Det havde været et underligt syn, det at flette fingre og noget hun aldrig havde prøvet før
Christian2

Side 3 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen