Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ryuu

Vores brugere har i alt skrevet 240063 indlæg in 12012 subjects

Pleased to meet you. – Emnesøgning.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Pleased to meet you. – Emnesøgning.

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 10:21

Hejsa alle sammen.

Nu da jeg er blevet godkendt, så skal jeg da i gang med at søge nogle emner og plots ^^ Jeg har selv mange idéer, eller jeg er meget hurtigt til at finde på nogle. Jeg er også utrolig åben for mange plots, hvis i sidder inde med nogle, eller generelt ting, som nogen gerne vil ud og prøve? Så skrive endelig! Så kan vi altid finde ud af noget.

Lidt om Lilianna:
Lily, som hun ofte bliver kaldt, er en utrolig åben kvinde, hun elsker kunst, ballet og god musik. Lily er meget gammeldags og går meget op i at mange skal respektere hinanden lige meget om man er ond eller god. Hun går meget op i god hygiejne og maner, så hvis det ikke er noget man selv går op i, så vil hun nok synes mindre om en. Hun går sjældent i byen og på diskoteker, det er ikke lige hendes ting, da hun ikke bryder sig om det høje musik og stemningen ved sådan nogle fester. Dog er det ikke umuligt at lokke hende derned. Hun har dog en mørk side, som mange har. Hvis man kan finde ud af at trykke på de rigtige knapper, slår hendes sind om, hun bliver utrolig ondsindet, vild og dominerende. Hun er ikke så utrolig sød når det kommer til det punkt..
Ellers er Lily en utrolig flink kvinde, hun elsker at møde nye mennesker og klar på meget.

Det som jeg søger:

Venner/veninder.
Lilianna er lige flyttet til byen for noget tid siden og har derfor behov for at finde nye bekendtskaber, hun kunne sagtens bruge nogle forskellige typer, som kunne vise hende forskellige steder i byen.

En skaber.
Lily ved ikke hvordan hun blev til vampyr, det skete for lang tid siden og hun har aldrig haft kontakt til hendes skaber, fordi personen efterlod hende bevidstløs. Så der kunne jeg nemt bruge en vampyr, som har skabt hende og hun måske møder igen.

Flirts.
Hun udforsker meget med kærlighed, så det ville ikke være underligt hvis hun finder nogle forskellige flirts. Dog er hun virkelig kræsen, så det kræver meget. Men det er ikke umuligt at hvis hun finder den rigtige, så kunne hendes fremtidige mage godt gemme sig derude.

Arbejdsgiver.

Lige nu arbejder hun som ballet danser, men det er ikke det hun vil bruge resten af hendes udødelige liv på, så et nyt job leder hun efter.

Fjender.

Selv en sød kvinde som Lily, kan havde fjender, så hvis der er en som sidder og leder efter en modbydelig person som skal efter den, så sig endelig til.

Andet.
Hvis der så er nogle idéer som du sidder med eller plots, så skriv endelig. Jeg kan altid finde på noget med jer!

Håber jeg hører fra nogle! Vær ikke bange for at skrive en PM til mig, eller kommenter herinde :3
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 217

Tilbage til toppen Go down

Re: Pleased to meet you. – Emnesøgning.

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 13:05

Hej!!

Jeg melder mig gerne som skaber ^^
Seelie
ShadowSun - Medlem

Antal indlæg : 73

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 13:16

Årh, det kunne være sjovt :3
Lilianna

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 13:32

jamen perfekt!!

Så hvordan forestillede du dig det ville foregå? Kendte de hinanden op til selve forvandlingen? Hvordan tænker du selve forvandlingen foregik?
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 13:35

Hmmm, jeg tænkte at de måske kunne have datet lidt op imod forvandlingen og så Seelie gjorde det uden Lily vidste noget om det og efterlod hende alene, da hun pludselig var forvandlet til en vampyr?

Så når de mødet hinanden igen, kunne Lily havde mange blandede følelser om Seelie? En blanding af at hun gerne vil date hende igen, men hun er stadig vred over at hun forvandlede hende og derefter forlod hende.

- Dengang var det jo meget forkert at to kvinder datede xD
Lilianna

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 13:45

Vi kan da sagtens sige de datede, hun har haft datet mange igennem sit liv, så det kan vi da sagtens sige. Hvor lang tid tænker du de var sammen? Hvilke følelser tænker du Lily havde for Seelie?

Det kan vi sagtens sige ^^
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg by Bjørn on Fre 12 feb 2016 - 15:52

Hej

Jeg smide gerne Bjørn ind i et emme, hvis du kan bruge ham?

Jeg tænke på venner eller flirts, eller hvis du har noget andet, høre jeg gerne det
Bjørn
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 594

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 16:04

@Seelie skrev:Vi kan da sagtens sige de datede, hun har haft datet mange igennem sit liv, så det kan vi da sagtens sige. Hvor lang tid tænker du de var sammen? Hvilke følelser tænker du Lily havde for Seelie?

Det kan vi sagtens sige ^^

Hmm, jeg tænker de måske datede i 2 måneder? :3 Og det kunne jo sagtens stadig have efterladt nogle ting forandret ved Lily, da hun nu har svært ved at stole på folk efter det.

Hun havde helt klart en forelskelse ved Seelie, ellers ville hun ikke have taget den risiko ved at date hende xD
Lilianna

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 16:05

@Bjørn skrev:Hej

Jeg smide gerne Bjørn ind i et emme, hvis du kan bruge ham?

Jeg tænke på venner eller flirts, eller hvis du har noget andet, høre jeg gerne det

Det kunne vi godt finde ud af, har du nogle idéer? :o Venner kan vi jo starte med og så se hvor det fører hen :3
Lilianna

Indlæg by Bjørn on Fre 12 feb 2016 - 16:09

Det lyder fint og så starte vi bare ud med venner

Har ikke rigtig andet end det

Kan jeg ikke få dig til at laver det, da jeg er på vej ud af dør og kommer nok første hjem på søndag, svar måske fra mobil?
Bjørn
Competent (Rank 11)

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 16:16

@Lilianna skrev:Hmm, jeg tænker de måske datede i 2 måneder? :3 Og det kunne jo sagtens stadig have efterladt nogle ting forandret ved Lily, da hun nu har svært ved at stole på folk efter det.

Hun havde helt klart en forelskelse ved Seelie, ellers ville hun ikke have taget den risiko ved at date hende xD

Jamen perfekt, så er alt det jo på plads!!

Så er det emnet, kunne du evt. lave emnet, jeg har en masse andre jeg skal havde svaret ^^
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 16:18

@Bjørn skrev:Det lyder fint og så starte vi bare ud med venner

Har ikke rigtig andet end det

Kan jeg ikke få dig til at laver det, da jeg er på vej ud af dør og kommer nok første hjem på søndag, svar måske fra mobil?

Jo, det kan jeg godt :3 Sender en PM med linket. Men hvor og hvordan skal de mødes? Det har vi ikke på plads, så derfor kan jeg ikke så godt lave emnet endnu ^^

Sidst rettet af Lilianna Fre 12 feb 2016 - 16:29, rettet 1 gang
Lilianna

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 16:19

@Seelie skrev:
@Lilianna skrev:Hmm, jeg tænker de måske datede i 2 måneder? :3 Og det kunne jo sagtens stadig have efterladt nogle ting forandret ved Lily, da hun nu har svært ved at stole på folk efter det.

Jamen perfekt, så er alt det jo på plads!!

Så er det emnet, kunne du evt. lave emnet, jeg har en masse andre jeg skal havde svaret ^^

Det skal jeg nok xD Sender en PM med linket :3 Men hvordan skal de mødes? Det har vi ikke styr på xD
Lilianna

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 16:32

@Lilianna skrev:Det skal jeg nok xD Sender en PM med linket :3 Men hvordan skal de mødes? Det har vi ikke styr på xD

Mhh jeg tænker måske tilfældigt? Eller også har Lilianna opsporet hende? søgt efter hende og nu fundet hende? I så fald tænker jeg enten hjemme hos Seelie, eller også et sted Seelie altid holde til, nemlig enten på barene eller andet lignende dette?
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 16:37

@Seelie skrev:
@Lilianna skrev:Det skal jeg nok xD Sender en PM med linket :3 Men hvordan skal de mødes? Det har vi ikke styr på xD

Mhh jeg tænker måske tilfældigt? Eller også har Lilianna opsporet hende? søgt efter hende og nu fundet hende? I så fald tænker jeg enten hjemme hos Seelie, eller også et sted Seelie altid holde til, nemlig enten på barene eller andet lignende dette?

Ohh! Ja, Lily kunne nemt have opsøgt hende og det kunne være grunden til at hun er kommet hertil xD

- Det bliver en bar så :P
Lilianna

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 16:37

Jamen perfekt ^^
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg by Lilianna on Fre 12 feb 2016 - 16:41

@Seelie skrev:Jamen perfekt ^^

Eller.. Det bliver lige diskoteket xD Sender PM når det er færdigt.
Lilianna

Indlæg by Seelie on Fre 12 feb 2016 - 16:42

Jamen igen lyder perfekt ^^
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg by Bjørn on Fre 12 feb 2016 - 16:44

Tilfældig synes jeg og et eller andet sted, Bjørn kommer rundt omkring dig ikke sted hvor det koster noget
Bjørn
Competent (Rank 11)

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics