Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 15:18 by Cherish Radcliff

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 14:46 by Angelique Dümont

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 14:36 by Charmeine Love

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240201 indlæg in 12012 subjects

Jeremiah the vampire search emner

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Jeremiah the vampire search emner

Indlæg by Jeremiah on Tirs 9 feb 2016 - 10:34

Hej alle sammen,
Jeremiah er en ret så ny vampyr her på siden, som jeg ønsker at få gang i.
Han er kun 1 år gammel, når det kommer til hans nye liv som vampyr. Han har derfor ikke lært at styre sig selv fuldt ud, og kan godt finde på at bide fra sig (hvis folk tillader det)
Jeg søger nogle venner og fjender til min vampyr, som gør at hans liv snurre rundt omkring ham.
Han er ny i byen, og bor i en lejlighed i indre Terre.
Han har flugtet fra sin skaber som var en person som elskede magt, og brugte Jeremiah som en lille hundehvalp.
Der er muligt at få lov til at spille denne skaber, hvis man ønsker. Det skal bare være en person som kan finde ud af at spille ond og spille en magtfuld person, som vil gøre alt for at Jeremiah til at komme tilbage.
Jeremiah kan læse folks tanker, eller det er en evne som han endnu ikke kan styre. Han kan derfor finde på at svare folk på deres tanker, da han ikke kan høre forskel på om de snakker eller tænker det.
Han er en meget skrøbelig person som skal lære alt for ny, siden han ikke har en længere som beskytter ham over hans skulder eller fortæller ham hvad han skal gøre og ikke gøre.

Jeg har sådan set ikke nogle krav til dem som jeg emner med, så længe de skriver hvis de ikke lige kan svare.
Det skal heller ikke være sådan at de kun skriver 3 linjer, men gerne må have til fylde med.
Jeremiah

Antal indlæg : 0

Tilbage til toppen Go down

Re: Jeremiah the vampire search emner

Indlæg by Daeva on Man 15 feb 2016 - 11:53

Hej!!

Jeg vil da meget gerne emne med dig ^^ Angående plot, så er jeg da åben for det meste! Jeg har tre karakterer, og en Emnesøgning så hvis du kan finde noget der du kunne tænke dig, så tænker jeg da vi tager den derfra? ^^
Daeva
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 3

Indlæg by Jeremiah on Søn 21 feb 2016 - 16:37

Det lyder super, og undskyld at det har taget lidt tid for mig at svare dig :)
Det er meget svært at vælge mellem de 3 smukke kvinder, da de jo er særlige på hver deres måde.

Eva:
Som du selv skriver at hun er ustabil, og høre stemmer og ser ting. Dette er noget som Jeremiah ville have ondt af, samtidigt med at han ville synes at hun er skør, og have lyst til at bide hovedet af hende siden at hun er Hybrid. Hans skaber var nemlig en som mente at man skulle være ægte, eller ikke leve overhovedet. Der ville derfor være en konflikt inde i Jeremiah, i hvad han skulle gøre. Der ville være mulighed for at han ville prøve at hjælpe hende i nogle øjeblikke, og andre afskyede han hende og bare ville væk.

Katherine:
Her er det mulighed for at hun kan udnytte Jeremiah som hans skaber, siden at hun er god til at manipulere med folk. Her er der ingen undtagelse i Jeremiah, siden at han har en skaber som var sådan, så har han en svaghed for det. Selv om der vil komme øjeblikke, hvor han vil prøve at kæmpe imod og prøve at flygte.
Jeremiah

Antal indlæg : 0

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen