Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 0:33 by Caleb

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243723 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

AuthorTopic: We meet again.. - Harry (XXX)

We meet again.. - Harry (XXX)
« on: on Lør 19 dec 2015 - 22:00 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Harry så først lidt ned mod Will da han lagde sig over til ham. Harry lagde da også armen om ham. Han lå og så lidt op i loftet. Og selvom om det var en fantastisk følelse der stadig sussede gennem hans krop, så var hans hoved ikke helt enig. Hvordan kunne han gøre det mod Will? Dette var præsis som at give ham et håb.. et håb Harry ikke engang selv vidste om var der!
Jo!.. Han ville gerne være sammen med Will igen.. men.. Han havde ændret sig, og han kunne mærke det på sig selv. Desuden.. hvad med Niklaus. Han rystede den tanke fra sig. Nej! Han var gået fra Niklaus og skulle ikke tilbage. Men... var det Will han så skulle være sammen med?

Han sukkede lidt. Han vidste jo at Will alligevel kunne mærke at der var noget galt. Han tog blidt fat i Will's arm, og flyttede den fra sit bryst "jeg må nok hellere gå" sagde han så og rejste sig op. Han tog sine underbukser og tog dem på sammen med Rasten af tøjet. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han sad bare på sengen kanten og var ved at tage sko på. Han vidste godt at det virkelig var tarveligt at skride lige efter man havde haft sex. Men hvad skulle han ellers gøre. Lige meget hvad! Så kunne han ikke bare vælge den ene frem for den anden lige nu! Han holde jo både af Will og Niklaus. Men samtidig havde han heller ikke regnet med at han skulle se eller være sammen med nogle af dem igen.

« on: on Lør 19 dec 2015 - 22:17 »

Will

Competent (Rank 11)

Ja, Will havde tydeligt mærket det, før Harry sagde det. Han så efter Harry da han tog hans underbukser og bukser på, samt da han satte sig ned og tog hans sko på. Will vidste ikke hvad han skulle sige. Han bed sig i underlæben og gemte hans ansigt væk. Han burde ikke tvinge Harry til at blive, han burde virkelig ikke og ville heller ikke. Han ville ikke have en ved sig, som ikke ønskede det. Det kunne godt ske Will var kold, men ikke så kold. Han havde selv flere gange prøvet at blive holdt tilbage imod sin vilje.

Han sukkede dybt, rejste sig og mærkede Harrys sæd glide ud og ned af hans ben.
”Give mig lige to sekunder, så skal jeg nok vise dig ud.” Hviskede han lavt uden at kigge på Harry. Hans stemme var så kold som is. Han gjorde virkelig alt for ikke at være ked af det, eller for at gøre det svære for Harry.

Han gik hurtigt ud i badeværelset, fik vasket sæden væk og gik tilbage igen, hvor han tog hans underbukser på igen, tog derefter blot en super blød og sort silkemorgenkåbe og trak den over hans krop og bandt den foran sig. Derefter lagde hans sin arme omkring sig selv og stod midt i rummet imens han kæmpede for at holde hans tåre tilbage. Han ville ikke græde igen!

« on: on Lør 19 dec 2015 - 22:38 »

Harry Jepsen

Egentlig skar det ham i hjertet det han var ved at gøre, men Will fortjente ikke det her! Han fortjente ikke at blive holdt hen, og blive brugt på den her måde.
Harry holde virkelig meget af Will, og han ville virkelig gerne bare kunne sige at han glemte alt om Niklaus, og blev sammen med Will. Men det kunne han ikke! Det kunne han mærke. Og han havde ikke lyst til at være sammen med Will bare fordi han ikke kunne vælge.

Han så efter Will da han gik ud på badeværelset. Han gemte sit ansigt lidt i sine hænder. Hvad var der galt med ham? Den mand han havde ville opgive alt for, den mand han havde ville blive sammen med altid stod her nu, tilbød sig selv 100% og Harry kunne ikke engang være glad for det. Han skammede sig over det her! Og hvorfor kunne han ikke bare få Niklaus ud af hovedet? Han ville ønske at han bare kunne lukke ned for den ene side af sine følelse.

Han bemærkede at Will kom ud igen, og så mod ham. Han sukkede lidt og rejste sig. Han gik over til ham "Undskyld... jeg må virkelig være et forrækenligt væsen at komme hjem til" sagde han med en knækket stemme.
Det slog ham ihjel inde fra at se Will sådan her! Han lagde en hånd mod Will's kind. Hans øjne var blevet våde og han kæmpede virkelig for ikke at lade tårene trille "Hvorfor kunne du ikke have glemt alt om mig i det år?... Du fortjener ikke det her Will!"
Han lagde armene om ham og krammede ham ind til sig. "jeg er virkelig ked af det.."

« on: on Lør 19 dec 2015 - 22:50 »

Will

Competent (Rank 11)

Will hørte Harrys ord og han kæmpede for ikke at græde, hele grunden til han var smuttet var jo for at redde Harry og han havde været så bange for at kontakte Harry og en spion ville derved finde ud af det. Han mærkede pludselig Harrys arme omkring sig og det væltede ham helt mentalt. Han begyndte at græde, hans tåre trillede ned af hans kinder og han skjulte hans ansigt i Harrys skulder og lagde hans arme omkring hans mave og holdte ham tæt ind til sig.

Det knuste ham at Harry havde fundet en anden og en som han ikke kunne forlade for Harrys skyld. Dog ønskede han bare Harry skulle være glad, han ønskede at han skulle smile og ikke blive tilbage og være ulykkelig bare for at være sammen med Will.

Han skubbede blidt Harry tilbage efter noget tid og det knuste ham at han var nød til at sige dette.

”Det er jo ikke farvel for evigt vel? Jeg kan blive pænt gammel og jeg ønsker dig bare lykkelig.. Hvis du har det bedre med den anden person, så er det sådan. Jeg begik en kæmpe fejl ved at smutte væk.. Og jeg skulle nok aldrig have gjort, det ved jeg nu.. Men.. Hvis du er mere lykkelig med den anden person, så er det sådan..” Han kiggede op på Harry og smilte varmt til ham. Will skyndte sig over og hentede ringen som Harry havde efterladt på sofaen i deres lystne leg.

Han gik tilbage med den, greb Harrys hånd og lagde der i.

”Det eneste jeg ønsker lige nu, er at du finder ud af hvad du vil og det ville gøre mig utrolig glad hvis du beholdte den her.”
Will gik hurtigt over til en skuffe derefter, åbnede en anden lille æske og tog noget på hans egen hånd, gik tilbage og vidste Harry en anden ring, som næsten lignede hans, dog var det en blod rød sten som var i Will’s.

”De var mine forældres..” Hviskede han blidt da endnu en tåre trillede over Will’s kind.

« on: on Lør 19 dec 2015 - 23:06 »

Harry Jepsen

Harry kunne tydeligt mærke de våde tåre mod hans bryst, og det fik ham kun til at kramme Will mere ind til sig. Han mærkede dog hvordan Will blidt skubbede ham. Han hørte hvad Will sagde, og han kunne ikke lade vær med at bide sig i læben. Gladere sammen med en anden?.. Han var jo gået fra Niklaus! Men hvorfor kunne han så ikke bare glemme ham? Han kunne tydeligt se på Will at det knuste ham det her! Han så efter han da han gik over og hentede ringen, han så på den og hørte hvad Will sagde. Han nikkede stille. Han ville beholde den. I det mindste for at have noget af Will's.

Han bed sig i læben da Will sagde at det havde været hans forældres. Han så lidt ned. "Må jeg stadig komme forbi en gang i mellem?... Tror ikke jeg kan holde ud slet ikke at se dig" sagde han lidt. Han lagde sine arme om Will "Det ville være meget nemmere hvis jeg bare kunne slukke for mine følelser.. men som det er lige nu.. så kan jeg ikke vælge!... Og du fortjener mere end kun at blive elsket halvt" Han nussede Will på kinden "og nej.. det er ikke et farvel.. Men jeg vil heller ikke byde dig at du skal gå og vente på mig.... jeg forsmået jo heller ikke at vente på dig..... og det må du undskyld"

« on: on Lør 19 dec 2015 - 23:16 »

Will

Competent (Rank 11)

Will elskede følelsen af Harrys arme omkring sig og han lagde blidt hans egne arme omkring Harrys nakke og stod så tæt på ham.

”Ville.. Du have noget imod at overnatte? Jeg bryder mig ikke om tanken om at du skal gå hjem alene i mørket.. Og slet ikke her om natten.” Sagde han blidt. Han kiggede op på Harry og lod hans hånd glide ind i hans hår og kyssede ham blidt på hans kind.

”Du kan altid overnatte inde i et gæsteværelse, hvis du ikke kan holde ud at sove herinde ved mig.” Sagde han blidt. Dog ønskede han at Harry blev herinde. Han ville ikke byde Harry på at han skreg i et mareridt igen. Han ville helt sikkert få mareridt i nat, efter alt det som var sket nu her i aftes.

Will lagde blidt hans hoved imod Harrys skulder og nussede hans næse imod hans hals. Han ville helt klart udnytte hver gang Harry var ved ham og når han kunne komme tæt på.

”Og bare rolig, jeg skal nok sørge for at sende en billet, hver gang jeg har en koncert, så du ved hvor jeg spiller igen.” Sagde han med en form for joke i stemmen. Han ville helst ikke risikere at støde ind i Harry og hans nye elsker, rendt tilfældigt, specielt ikke efter en koncert eller sådan noget.

« on: on Lør 19 dec 2015 - 23:28 »

Harry Jepsen

Harry kunne ikke helt lade vær med at små grine lidt af det Will sagde. "Will.. jeg går altid rundt om natten" grinte han lidt. Han kyssede ham dog på panden, "Men jo.. jeg skal nok blive" sagde han roligt. Han smilede bare lidt, og lagde armene om Will, og nussede hans læn lidt hvor de lå. "Jeg tror ikke der er nogle af os der død af at jeg sover her inde" sagde han roligt.
Han så dog lidt ned til det Will sagde. Var det mon fordi han gerne ville have at han kom, eller var det for at Harry ikke skulle dukke op til koncerterne?

Harry smilede bare lidt, han tog Wills hånd og trak ham med over til sengen. Han kyssede ham blidt på munden. "jeg hader at jeg får dig til at have det sådan her!" han lod sine hænder glide ned af Will's arme, og ned til hans hænder. Han tog hans ene hånd op til in ene skulder, og lagde hans hånd oven på en af de mange Tattoveringer "du er ikke den eneste der har fået en ny" sagde han roligt. Tattoveringen var et stort W ved siden af et lille hjerte. Harry lod sin ene hånd glide om på hans ryg, og kørte en finger ind over der hvor hans tattovering sad "og jeg kan jo kun håbe på at denne her er for mig" sagde han roligt.
Harry kunne Latin udenad. Det var jo hans folks oprigtige sprog.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 20:44 »

Will

Competent (Rank 11)

Will smilte og nød de bløde berøringer som Harry lavede. Han lukkede blidt hans øjne og fokuserede meget omkring Harrys hånd som var imod hans brystkasse. Han smilede lidt og kiggede op på Harry. ”Ja, den er til dig. Jeg fandt en tatovør, som kunne tatovere vampyrer, bare med sølv nåle, så huden ikke kunne nå at heale, så blækket kunne komme ned i såret.” Han trak svagt på hans skuldre og kiggede op på Harry, minderne omkring tidspunktet han fik den, var meget sløret for Will, mest fordi det havde gjort vanvigtigt ondt.

Normale sår, som da Will kradsede sig selv, healere hurtigt ja, dog ikke vanvigtig hurtigt, så de var for længst væk fra ham, og da vampyren havde flået hans arm op, ville det også kun tage nogle få timer før de var væk. Men dette med sølv, havde gjort virkelig ondt på ham og han havde været nød til at drikke virkelig mange blod poser derefter for at få det til at heale hurtigt.

Will trak hans morgenkåbe af og skubbede blidt Harry ned i sengen igen, hvorefter han selv kravlede op i den.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 21:08 »

Harry Jepsen

Harry lod et par finger glide ned over will's kind "det må have været utrolig smertefuldt"
Sagde han roligt. Han kunne slet ikke forstille sig hvor ondt det måtte have gjort. Måske var det også kun fordi han var falden at han havde kunne beholde sine tatoveringer.
Da Will tog sin morgenkæbe af, lod Harry sine finger glide ned over hans kraveben. Han smilede lidt da Will puffede ham ned i sengen. Han lagde sig til rette i sengen, og tog Wills hånd og og trak lidt i den som tegn på at han skulle komme hen og ligge ved ham. Da Will havde lagt sig, lagde Harry armene om ham, og trak dynen op over dem. Han fingerede lidt med sine hænder, og tog så og lagde sin hånd om Will's Man kunne tydeligt mærke a han havde ringen på.

Det var så underlig det her. På den ene side var han glad, lykkelig over at ligge her sammen med Will. Taknemlig og roligt.
Men samtidig kunne han ikke lade være med at være trist. For dette føltes mere og mere som en farvel ting. Ikke at han ønskede det. Men hans samvittighed forbød ham at udnytte Will på denne måde. Han sukkede lidt "Will... jeg er her nok ikke når du vågner i morgen.... Jeg er nød til at tænke.. det håber jeg du forstår" sagde han med en undskyldende stemme

« on: on Søn 20 dec 2015 - 21:23 »

Will

Competent (Rank 11)

Han puttede sig helt ind til Harry og mærkede hvordan Harrys følelser kørte rundt inde i ham. Det forvirrede Will lidt, men han forstod godt Harry, så han var forberedt på det Harry sagde, da han sagde det. Will legede lidt med ringen på Harrys hånd og smilte glad over at han havde taget den på.

”Det ved jeg.. Forventede det lidt på en måde, for du har brug for noget tid til dig selv. Jeg skal til en anden koncert i morgen aften, ikke noget specielt andet end en fyr har lejet mig til noget fest på en bar nede i byen. Alle må komme ind, det er blot for at vække noget liv på baren. Du er velkommen til at komme hvis du har lyst, men tvinger dig ikke.”

Han kiggede op på Harry og puttede sig godt ned under hans nu varme og bløde dyne. Dog kom trætheden hurtigt ved ham og han lukkede hans øjne lidt. Klokken var allerede 7.00. De havde snakket og leget i meget lang tid, så solen var begyndt at stå lidt op. Will’s indre ur, havde netop alarmeret omkring det, og hans naturlige træthed ramte ham. Han trak blidt i Harrys arm, så de rullede om på deres sider og lå tæt på hinanden i ske. Will nussede sig tæt ind i Harrys arme og smilte over fornemmelsen.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 21:35 »

Harry Jepsen

Harry var klar over at han sikkert forvirrede Will en del. Han hørte hvad Will sagde, og var da glad for at han i det mindste forstod. "jeg skal nok overveje det"
Han nød at have Will så tæt ved sig! Han trak ham så langt ind til sig han overhoved kunne komme. Han havde egentlig ikke lyst til at give slip igen. Men han var nød til det.
Han faldt ret hurtigt i søvn. Og sov ret tungt.

Først da klokken var omkring 14:00 vågnede Harry. Han lå i lang tid bare og kiggede på Will, nussede ham lidt i håret, og ned af armen og sådan. Han vidste at det ikke ville vække Will når det var dag. Til sidst rejste han sig. Han gik over og lånte en T-shirt af Will eftersom at han havde revet den anden i stykker. Han fandt noget papir og en blyant.

*jeg hader mig selv for det her!...
Men jeg er nød til at tænke over tingene!
Men uanset hvad! så tak for i nat! Jeg havde virkelig savnet dig! og det var fantastisk!..
Din Harry

Han tog hjem sig selv, hvor han fik sovet lidt mere, men han lå også bare og stirrede op i loftet det meste af tiden

« on: on Søn 20 dec 2015 - 21:58 »

Will

Competent (Rank 11)

Will vågnede omkring kl. 20.00 hvor solen havde gået ned for længst. Han stod op og var helt alene igen. Et svagt suk kom fra ham og han mærkede at pladsen bag ham var kold. Harry måtte havde smuttet for lang tid siden. Han fandt sedlen og et svagt smil kom op på hans læber.

Han gik rundt i villaen i lang tid, bare i underbukser og mærkede uroen i hans krop. Et vredt brøl kom fra ham og han slog hårdt imod muren i gangen. Han havde brug for at komme ud inden han smadrede hele huset. Han tog et langt bad og kunne mærke hvordan han havde brug for at gå lidt rundt inden hans aftale i baren kl. 00.00. Han tog en hvid t-shirt på, nogle slidte cowboy busker, sorte støvler og en læder jakke han havde haft i mange år, som bare hang og samlede støv disse dage.

Han fik Luci kaldt til sig, den søde lille krage havde bare hygget sig på sit værelse, som han havde givet hende, for så kunne han havde et vindue åbent derinde hele tiden til hende.

Will gik derefter ud i hans bil, satte Luci ned på sædet ved siden af og kørte afsted. Klokken var omkring 22.00 lige nu og der var 2 timer indtil hans aftale. Han havde masser af tid til at gå lidt rundt i byen imens.

Han gik ned i gennem en gade fyldt med en masse diskoteker, barer og nogle butikker hist og her, som stadig var åbne. Næsten alt var åbent 24/7 disse dage og han kunne ikke helt forstå hvorfor. Will kiggede rundt og lod Luci flyve rundt omkring over ham. Han hørte nogle klaver musik og gik imod det, det lød ret godt. Han smilte og så en hjemløs som sad og spillede, nogle folk smed penge i en lille hat til ham. Da sangen var færdig klappede både Will højt og en masse andre. Den hjemløse fik øje på ham, sprang op og greb Will’s hånd og trak ham over.

”Nej! Det er da dig som spiller for penge!” Sagde Will blidt til ham, men den hjemløse rystede blot på hans hoved og satte ham på skamlen overfor klaveret. Will sukkede og lukkede hans øjne. En sang havde plaget ham hele dagen, han lod den fylde ham og begyndte at spille. Det var helt nye toner som han ikke havde spillet før.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 22:33 »

Harry Jepsen

Drengene var kommet for at besøge Harry da Solen var gået ned. Men de kunne tydeligt se at der var noget galt. Josh så blot på Harry der lå og flød i sofaen "hvad er der med dig?.... er vampyr drengen steget dig til hovedet igen?" Harry vende bare blikket mod ham "lad vær med at tale sådan om ham!" sagde han bare med et hårdt blik.
Han sukkede lidt. "hvad er klokken?" Spurgte han roligt.
"Den er omkring 22.. hvorfor spørger du?" svarede Jim
Harry sukkede bare for sig selv. "2 timer endnu......" Han rejste sig op fra sofaen "jeg har brug for noget luft" sagde han bare og stormede nærmest ud af døren. Han var ved at blive bims af at sidde Hjemme. Josh gik ved siden af ham "jeg troede ærligtalt ikke at han ville komme tilbage.." sagde han mens han så på Harry.
Harry svarede ikke han bed sig bare i læben.
"Men... hvad så med Niklaus.. er det overstået?" Harry stoppede op og så på Josh. "det.... det ved jeg ikke.."

« on: on Søn 20 dec 2015 - 22:43 »

Will

Competent (Rank 11)

Will spillede i lang tid på klaveret i midten af gå gaden, han smilte og hørte hvor mange penge som blev smidt ned i hatten. Efter noget tid rejste han sig og mange folk klappede omkring ham, han gik over til den hjemløse og nikkede imod hatte imens han hev hans pung op og kastede et lille bundt sedler ned i hatten også.
”Behold dem, det er dine.” Smilte han blidt til ham og gik videre igennem natten. Will kiggede rundt omkring imens han legede med hans ring. Han tænkte på om Harry mon kom ned til baren eller om han blev væk.

Han gik hen imod baren, der var stadig en time endnu og han var langt væk. Han gik og fløjtede svagt, dog var der noget som fulgte efter ham. Will mærkede det bag ham og han gik ind i en gyde, hvor han pludselig mærkede et slag i baghovedet, et halvt skrig kom fra ham og han dukkede sig og faldt på jorden. Will vendte sig hurtigt om og mærkede hvordan blodet begyndte at dryppe fra hans nakke.

En stor flok meget vrede og udsultede varulve stod foran ham, de kiggede vredt imod Will og flere af dem var begyndt at forandre sig. Will mærkede derefter slag på slag imod ham og et knivstik i hans brystkasse.

Et dybt skrig kom fra Will, han lod hans is tage overkontrol og gyden blev forvandlet næsten til en storm som i Rusland, dog stoppede det brat da en sølvspyd ramte Will lige i hans brystkasse, ham mærkede hvordan hans krop stivnede og en brændende følelse, som ild var i hans brystkasse. Han faldt sammen og hørte kun en lille sætning fra en af varulvene.

”Så kan du måske lade Harry være i fred..” Før hans verden blev sort og han faldt om, totalt paralyseret.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 22:54 »

Harry Jepsen

Harry gik ned gennem gågaden. Han vidste ikke hvorfor men han følte at det var her han skulle være! Det var her han var nød til at være indtil han havde besluttet om han ville tage til koncerten eller ej. Josh gik ved hans side mens de andre drenge tøffede lidt rundt. Stjal fra nogle enkelte og ellers bare pjattede.
Josh stoppede dog pludselig op og snussede lidt ind. "blod!....Vampyrblod" Harry så undrende på ham da han stoppede men spærede dog øjnene op ved det næste han sagde "Hvor?.." Han nåede ikke engang at få svaret før han hørte et højt og gennemtrængende skrig. Det var næsten som at få stukket en kniv i maven. Harry for op da han hørte det. Og løb i retningen af skriget. Det var Will! Han var sikker!

Han løb alt hvad han kunne, og kom til gyden. Han stoppede brat op da han så Will ligge der på jorden. Han løb der over og smed sig ned på sine knæ ved siden af ham "WILL!!! WILL!! HVAD ER DER SKET!?" Skreg han næsten. Han løftede Wills hoved op og ruskede lidt i ham "WILL!!!..."

« on: on Søn 20 dec 2015 - 23:02 »

Will

Competent (Rank 11)

Will lå slapt i Harrys arme, han kunne høre Harrys stemme, dog kunne han ikke gøre. Han kunne ikke bevæge sig, ikke mærke noget eller sådan vågne. Hele hans krop små rystede lidt på grund af den store sølvspyd i hans brystkasse som stak pænt ud af hans brystkasse. Der var mange sår og hans tøj var pænt ødelagt på grund af blod og de små snitsår. Will kunne slet ikke hele lige nu, hans vampyr magi virkede ikke rigtigt på grund af sølvet, det brændte svagt og lød ikke behageligt fra såret.

Varulvene så forvirret på hinanden og Harry, de forstod ikke helt hvad der forgik, mest fordi de havde truet at Harry hadet Will og ville af med ham. Så de ville blot gøre det nemmere for ham.

(Undskyld det er så kort xD Kan dog ikke skrive mere, siden Will er besvimet.)

« on: on Søn 20 dec 2015 - 23:19 »

Harry Jepsen

Josh og de andre drenge var lige bag efter Harry og blev lige så chokeret over det her som Harry var. Josh så spydet "Harry! det er sløv!... du er nød til at fjerne det ellers heler han ikke!" Harry kom i tanke om den gang han havde mødt Josh og den sølvkugle han var blevet skudt med. Han havde heller ikke kunne hele. Harry tog fat i spydet, og trak det ud i et hurtigt ryk. Han tog i stedet klingen og skar sig ind over håndledet. Han lagde sin hånd mod Will's mund så han kunne drikke.
Da han havde fået nok. Rejste Harry sig op med ryggen til Vareulvene, men da han vende sig igen. så han ikke ligefrem glad ud. Hans øjne lyste op "Og hvad havde i så tænkt jer!!!??" Han havde knyttet hænder men man kunne se gennem fingerne at hans håndflader lyste. Han vidste at han ikke kunne bruge sin lysmagi på Vareulve da de ikke var mørke væsner eller overfølsomme overfor solen.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 23:26 »

Will

Competent (Rank 11)

Da spyddet blev hevet ud, kom der hurtigt liv i Will, han hostede og hakkede voldsomt og blod sprøjtede ud af hans mund og væltede ud af hans brystkasse fra spyddet. Der var tydeligt at det ville efterlade et ar på hans krop. Ligesom alle de andre gange hvor sølv havde været i kontakt med ham, og havde efter de tusinder af ar overalt på ham. Han mærkede Harrys blod vælte ind i hans mund og han drak svagt, hvorefter han blev liggende i noget tid og mærkede hvordan såret stille og roligt healede, dog tog det lang tid, for spyddet havde gennemboret i hans hjerte.
Denne smerte var slem og han følte sig meget overtåget, han havde aldrig prøvet at blive ramt i hjertet af et sølvspyd før, men hold nu op det gjorde ondt lige nu.

Will lå dog helt slapt, han trak ikke vejret, men hans øjne var halvåbne nu, i stedet for lukkede. Han sparede meget på hans kræfter, mest fordi han skulle lade hans krop komme til sig selv, og det ville tage lang tid. Det kunne han virkelig mærke. Det ville nok tage måske 2 eller 3 nætter.. Hvis det havde været et andet form for metal, ville det have taget natten og så var det væk.

Varulvene brølede dog af Harry og råbte alt muligt om hvad Will havde gjort imod ham og hvordan han var blevet såret og ville leve bedre uden Will. De gik til angreb igen imod Will og det var tydeligt hvordan hadet spillede i deres øjne.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 23:37 »

Harry Jepsen

Harry forstod ikke meget af den snak vareulvene kom med. Og han forstod slet ikke hvorfor de overhoved bekymrede sig om det. "hvorfor intrassere det jer overhovet hvordan jeg har det?" sagde han uforstående men inden han vidste af det var Vareulvene allerede ved at Angribe Will igen. Han forstod det ikke! Hvorfor ville de absolut gøre dette for Harry.
Han for frem, og rev dem væk fra Will. Han "lagde" sig over Will. "I rør ham ikke!!!" brølede han vredt. Josh og Jim sprang ind foran vareulvene så de stod mellem vareulvene og Will. Josh væsede arigt og viste tænder. Jim så på ham "Pas nu på.. de har sølv" sagde han lige inden han blev til sin ulveform.
Harry så på ulvene "I er i undertal, og hvis i har jeres liv kært! Så forsvinger i nu! Ellers skal jeg personligt give struben ud på jer alle!!"

« on: on Søn 20 dec 2015 - 23:42 »

Will

Competent (Rank 11)

Will hørte hvordan de begyndte at næsten gøre klar til kamp, dog mærkede hans Harrys varme tæt på sig og vidste at hvis Harry ikke havde givet ham lidt af hans blod, så ville han ikke kunne have gjort dette. Han bevægede hans ene hånd og lod den falde til jorden hvor han kom i kontakt med det. Et dybt støn i smerte kom fra ham da han koncentrerede sig alt hvad han kunne og brugte lidt af det sidste magi han havde i sig lige nu og lod isen flyde ud af hans system. Det spredte sig hurtigt fra hans hånd og ned på asfalten, bevægede sig hurtigt frem og op foran Jim og Josh, hvor han hurtigt byggede en væg op foran dem inden varulvene sprang frem og ramte lige ind i den hårde is væg. Will stønnede svagt og besvimede hurtigt.

Dog blev varulvene noget forskrækket og sprang bagud, hvorefter de vendte om og løb hurtigt væk. Den eneste grund til de havde gjort dette, var bare for at have en grund til at pille en gammel vampyr ned. De havde brugt meget beskidte tricks og det havde slet ikke været fair.

« on: on Søn 20 dec 2015 - 23:57 »

Harry Jepsen

drengene gjorde sig klar til at slås. Hvis det var det der skulle til. Harry så forskrækket ned på Will da han kom med et smertestøn. Han så isen der pludselig sprædte sig, og den mur Will lavede. Han var dog mere bekymret for at Will Besvimede "Will!!.... WILL!!" Han ruskede lidt i ham for at få ham vækket. Han bed sig i læben. Han så op på de andre "jeg er nød til at få ham hjem NU!" Sagde han lidt påstemt. Drengene hjalp med at få Will op. Josh så på Harry "Jeg kan ikke bære jer begge... Men jeg kan få ham hen til huset! Og så kommer jeg efter dig bag efter!" Harry nikkede til det.

Josh løftede op, og i vampyr fart fik han Will hjem. Han vidste hvor det var, da han før havde fulgte efter Harry her ud. Han lagde Will på sofaen, inden han skynde sig tilbage efter Harry. De andre drenge tog Will's bil tilbage til Wills hus. Harry skynde sig ind. Han satte sig på gulvet og tjekkede Wills krop. Han var stadig bevistløs og det var som om ha ikke ville hele selvom han havde fået blod.
Harry sukkede lidt. Han satte sig op i sofaen, med Will's hoved på sit skød.

Han bed sig selv i håndledet så hårdt at han begynde at bløde, hvilket var virkelig smertefuldt. Han satte sit håndled mod Wills mund, og lagde den anden hånd mod hans pande. Han brugte sine Healer evner. på denne måde skulle Will Heale hurtigt. Men det ville tage meget på Harry.

Josh spærrede pludselig øjnene op. Han tog hånden op for næsten. Hans øjne begynde at lyse. Lugten af Harrys blod kunne også blive for meget for ham. Jim gik over til ham, og vende ham rundt så han i det mindste ikke så på det.

« on: on Man 21 dec 2015 - 0:06 »

Will

Competent (Rank 11)

Will mærkede det varme væske i hans mund og vågnede pludseligt igen. Han greb Harrys håndled og skubbede det blidt væk. Han kiggede op på Harry og løftede blidt hans hånd op og lagde den imod hans varme kind.

”Harry, jeg vil ikke drikke dig tør okay?”
Sagde han lidt med en joke i stemmen. Dog vidste han at Harry ville viden hvorfor. Will ville nemlig ikke drikke for meget af Harry’s blod, mest fordi han ikke ville have at han skulle tro, at det var den eneste grund til at de var sammen. Han havde også blidt skubbet Harry’s healende hånd væk og tog sig lidt til brystkassen. På en måde var det rart nok at mærke fysisk smerte engang imellem. Men han ville ikke have at Harry skulle bruge alle hans kræfter på ham. Han ville ikke heales.

”Jeg skal nok klare mig.. Ikk’ heal mig mere.. Du skal selv have nok kræfter til at klare dig.” Hviskede han svagt da han tog sig til brystkassen og kæmpede sig op og sidde med et smertestøn igen. Det var som om Will så ældre ud, men det var mest fordi hans vampyr kræfter var svækket utrolig meget lige nu og han vidste at hans selvkontrol ikke var den bedste lige nu. Han vente sig om og lænede sig tilbage i sofaen og kiggede ned på hans brystkasse. Harry havde healet lidt af såret, så hans hjerte var okay lige nu, dog var der stadig et åbent hul.

”Hvorfor fanden brænder det her lort stadig?” Hviskede han sig undrende. Han kiggede ned, flået hans trøje lidt mere op.

”Harry.. Kig væk..” Hviskede han svagt og stak hans fingre ind i hullet, et dybt knurren kom fra ham og han hev noget ud, som faldt på stuebordet foran ham. En lille splint af sølv lå på bordet og Will’s blod fordampede som om det brændte.

« on: on Man 21 dec 2015 - 0:15 »

Harry Jepsen

Harry opdagede at Will vågnede, men blev ikke særlig tilfreds over at han skubbede hans hånd væk "Du er nød til at drikke mere!" sagde han blot.
Han var bestemt ikke tilfreds med at Will ikke ville tage imod hverken Harry blod eller hans healer kræfter. Han så næsten vredt på Will da han satte sig op.
Da han sagde at Harry skulle kigge væk, var det, det stik modsatte han gjorde. Da han trak sølvsplinten ud spærrede Harry øjnene op. Det må have gjord forfrækeligt ondt.

Harry så dog på ham "men du er nød til at drikke mere!... Og jeg har massere af kræfter til at heale dig!" sagde han bestemt og så på ham.

« on: on Man 21 dec 2015 - 0:21 »

Will

Competent (Rank 11)

Will knurrede vredt, hans temperament var voldsommere når han var i smerte og hans kræfter faktisk ikke virkede lige nu. Han kunne intet læse på Harry og intet gøre med hans magi, hvilket var utrolig frustrerende for ham.

”Harry, ikke lige nu, for der er flere derinde kan jeg mærke. Hvis du healer mig mere, vil de blot sidde fast.. Og det samme hvis jeg får dit blod, så vil min egen healing starte ige-” Han stoppede da et hosteanfald væltede over ham og noget blod røg med op og endte i hans hånd.

”For bandede varulve..”
Knurrede han lavt. Han stak hans hånd endnu engang ind, stønnede i smerte og hev endnu en ud. Den endte det samme sted som den anden splint og Will væltede tilbage i sofaen, træt og meget bleg og så næsten 20 år ældre ud.

”Je-.. Jeg kan ikke selv få dem ud..” Han kiggede over på Josh, det var tydeligt at han havde brug for en anden vampyr til at holde ham.

”Jeg vil blot angribe Harry, hvis han tager dem ud.. Du ved hvordan det er.. Væsenet bliver vredt og jeg har ikke min selvkontrol lige nu..” Det stod Will langt ud af halsen at han var nød til at spørge om hjælp fra Harrys ven, specielt Josh som han ikke brød sig om overhovedet..

« on: on Man 21 dec 2015 - 0:33 »

Harry Jepsen

Harry kunne mærke at han blev vred. Han var ikke gået med ham hjem i går bare for at sidde og se på at Will ville ende med at gå af sine hår Han knyttede sine næver. Især fordi det faktisk virkede til at will fuldstændig ignorere Harry lige nu. Han knurrede næsten for sig selv.

Josh så næsten chokeret ud da han fandt ud af at Will ville have Josh til at gøre det. Hans øjne var halvt røde på grund af lugten af Harry's blod. Men han beherskede sig. Han knurrede en smule over det, men gik så over til til. Han lod sine negle vokse, og stak så sin hånd i såret.
Harry så virkelig ikke tilfreds ud, og stormede ud af terrasse døren og slog den hårdt i efter sig.

Josh fik et stykke mere ud, det brande på hans finger så han smed det fra sig så snart han fik det ud. Han så på Will "Der er en til..." sagde han og pressede atter sin hånd i hans sår. Og fik den ud. "jeg kan ikke mærke flere" sagde han så og så på Will.
Pludselig begynde Josh øjne og lyse mere. Will havde noget af Harry's blod i mundvigen.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 4 af 11]