Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Yesterday at 22:38 by Khá

» The shy newcommer
Yesterday at 22:01 by Danayela

» Søger folk der vil lege
Yesterday at 17:37 by Lazarus

» In distress //Zak
Yesterday at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Tirs 27 jun 2017 - 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Tirs 27 jun 2017 - 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tirs 27 jun 2017 - 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

Top posting users this month
Caleb

Cara

Khá

Sascha

Hazel

Zakaroff

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243765 indlæg in 12659 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

AuthorTopic: We meet again.. - Harry (XXX)

We meet again.. - Harry (XXX)
« on: on Tirs 15 dec 2015 - 21:00 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Harry kunne tydeligt se at Will's krop havde ændret sig, men han gjorde virkelig alt hvad han kunne for ikke at kigge på den. Han vende blikket hen mod Will da han hørte hvad han sagde. Han bed sig lidt hårdt i læben. Hvis han havde fundet en anden? Det kunne man vel ikke helt sige.. og så alligevel. Hans tankter fløj et kort sekund over på Niklaus. Men det var jo slut. Han sukkede lidt "det er temmelig kompliceret" kom det blot fra ham.

Han så efter Will da han begynde at gå, og nikkede til det han sagde. Han tog sin T-shirt af og smed den sammen med det våde håndklæde da han ikke ville dryppe hele vejen gennem huset.
Han fulgte med Will. Det gav en kæmpe knude i maven da de kom ind på Will's værelser. Der var virkelig alt for mange minder fra det her rum. Han bed sig lidt i læben. Hvorfor skulle det hele være så forvirrende lige nu.

Harry så på Will "vi er nød til at tale sammen!" sagde han så.
Han stod i bar mave og de våde bukser og sko. Det var tydeligt at han var blevet mere trænet. Og at han havde fået flere tusser. Og nu hvor han havde smidt trøjen, kunne man se hans halskæde. En tyk sølvkæde med et stort sølkors i enden.

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 21:12 »

Will

Competent (Rank 11)

Will gik over til hans store walk-in skab og fandt nogle underbukser, smed håndklædet og trak dem på. De var stramme og sad godt omkring hans bagdel og front. ”Ja, vi skal snakke.” Sagde han og fandt noget tørt tøj til Harry, som han gik over og smed på sengen, hvorefter han tilbage, fandt nogle snickers som lignede Harry’s lidt, dog meget bedre kvalitet og fra et meget dyrt mærke.

Han gik derefter tilbage til skabet, fandt nogle tætsiddende bukser og en skjorte som han bare trak på og lukkede den ikke fordi han alligevel ikke skulle udenfor igen. Han fandt derefter et bælte som han satte i bukserne og strammede dem.
”Så hvad vil du snakke om? Lad mig gætte.. Hvorfor jeg tog afsted?” Han gik derefter over, tændte den lille pejs og satte sig ned i den bløde sofa, som var fyldt med tæpper og puder.

”Jeg.. Tog afsted fordi jeg ledte efter min Skaber.. Ham som i sin tid forvandlede mig. Alt det med at jeg ville blive mere berømt, var blot et dække.. For vampyrer.. Ikke mange ville være.. Helt vilde med min plan jeg havde..” Han kørte en hånd igennem hans våde hår, som var helt rodet, fordi han ikke havde rendt det endnu.

”Jeg.. Harry.. Jeg har slået min skaber ihjel..” Sagde han meget en meget lav stemme, det var tydeligt at Will ikke var helt vild med det, dog havde det forandret ham meget efter det. Han havde endelig fået hans hævn.

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 21:29 »

Harry Jepsen

Harry stod bare og så på Will mens han rodet i skabet. Han hørte hvad Will sagde, så han mente også at de var nød til at tale samme.
Han så på det tøj han lagde frem. Egentligt ville han bare helst blive i sine egne bukser, men de var drivvåde og smurt ind i blod. Han smed sine sko, og strømper, og åbnede sine bukser. Han trak dem af. Han stod med siden til Will. Han kunne ikke se hvad skade det skulle gøre at han klædte om foran ham.
Han fik taget det rene og tørre tøj på, og så mod Will som han snakkede og tænde pejsen.

Han betragtede ham blot mens han talte. Rynkede sine bryn lidt ved det sidste han sagde. Han sukkede lidt "Egentlig er jeg ligeglad med hvorfor du tog afsted og hvad du lavede....." sagde han blot. han stillede sig ind foran sofaen og så på Will. "jeg vil vide hvad det betyder at du er kommet hjem?.... For du havde vel ikke troet at du kunne kommet tilbage efter 1 år og finde den samme snuskede gadedreng som du reddet fra et slagsmål den gang?.." Hans stemme var klart kold.

Han lagde armene over kors "Hvorfor opsøgte du mig?... hvorfor fulgte du efter os i aften?" spurgte han bare

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 21:44 »

Will

Competent (Rank 11)

Will havde lukket skjorten og puttet den ned i hans bukser, så den sad tæt til hans krop og de mørke tatoveringer kunne tydeligt ses igennem det hvide stof. Han rejste sig og stod meget tæt på Harry, deres brystkasser ville næsten kunne røre hinanden. Han kiggede op på Harry og bed sig svagt i underlæben.

”For at være ærlig, jeg ved ikke hvem jeg ville have kommet tilbage til. Da jeg tog afsted, vidste jeg bare at jeg var nød til at udføre min plan, for jeg ville ikke kunne få ro nok til at være sammen med dig, hvis jeg ikke gjorde det..”

Han kiggede derefter op på Harry med hans meget mørkerøde øjne. ”Det var helt tilfældigt, at jeg duftede dig, i aftes. Jeg var blot på vej hen til min bil, da jeg duftede dig og så de klamme vampyrer var på vej hen imod jer. Jeg kunne ikke bare lade den spasser slå dig!” Sagde han med en kold stemme.

Han prikkede derefter Harry lidt i brystkassen og smilede svagt.
”Hvorfor var DU der overhovedet? Mine plakater var overalt, du kunne tydeligt se at det var mig? Så hvorfor solgte du overhovedet dit blod der?”

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 21:58 »

Harry Jepsen

Harry ryngede blot sine bryn lidt da Will rejste sig. Han lyttede til det han fortalte. Hans blik var koldt. Som om det ragede ham en pap and hvad Will havde lavet og hvorfor. "Hvis det var noget du gjorde for at være sammen med med.... så skulle du måske have overvejet ikke bare at skride!" sagde han koldt.

Han fnøs bare lidt for sig selv da Will spurgte hvorfor Harry solgte sit blod der. Han viftede Will's finger væk. "Få nu ikke storhedvanvid bare fordi du er på et par enkelte plakater hidst og her!.... Det var Jim der havde hørt at der skulle være koncet.. igen af os vidste at det var med dig!.. Så bare roligt!. Jeg dukkede ikke op for din skyld" sagde han bare tørt. Han flyttede sig fra Will og gik over til sine bukser, han fiskede en lille pose frem, indholder var heldigvis ikke blevet vådt. Han fiskede en lille pille op dernede fra og tog den. Han havde brug for noget til at regenerere alt det blod han mistede hver dag.

Han vende sig og så på Will. "så hvad nu? har du tænkt dig at blive?... skal jeg regne med at se dig i byen eller smutter du tilbage til USA?" spurgte han mens han stod med hænderne i bukse lommerne som om han egentlig var lidt ligeglad med svaret

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 22:06 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede op på ham og stod selv med hans hænder i hans lommer. ”Jeg regner med at blive her minimum de næste par 100’ede år, hvert fald. Jeg bryder mig ikke om USA og har ikke noget derover som er vær at gå tilbage til.” Han satte sig ned igen og lagde en arm over ryglænet på sofaen.

Han var ret glad for at Harry og ham havde været så tætte, for han kunne stadig mærke det lille mentale bånd han havde hægtet på Harry, så han altid havde en lille idé om hvad Harry følte, eller.. Det var mindre end en idé. Det var en mave fornemmelse om det var et godt humør eller dårligt.

Will sukkede dybt og rejste sig igen, han gik med hurtige skridt over til Harry og slog hans arme ud.
”Hvad vil du have jeg skal gøre? Jeg vil gøre ALT for at du giver mig en chance til Harry. Jeg er tilbage igen.. Jeg ved det var dumt af mig at smutte.. Men du sårede mig meget dengang og det var en blanding af min dumme temperament som fik mig til at smutte uden at sige noget.. Jeg vil gøre alt Harry.. ALT..”

Der var ved at presse sig nogle tåre på ved Will lige nu, kunne han mærke. Hans stemme blev lavere og han kæmpede meget for ikke at begynde at tude, det ville han virkelig ikke lige nu.

”Hvis.. Du ikke giver mig en chance til.. Så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har prøvet at forklare mig, og det er åbenbart ikke nok.. Jeg kan tydeligt mærke, som et slag i ansigtet, hvor meget du har lyst til at smutte.. Har du virkelig fundet en anden? Så bare sig det..”

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 22:28 »

Harry Jepsen

Det var virkelig en blandet følelse der gik gennem kroppen på Harry da Will sagde at han havde tænkt sig at blive. På de ene side irriterede det ham! Skulle han nu til at at støde ind i Will hele tiden.
Men på den anden side var der også noget i ham der blev glad. Den uvidende og naive fyr der havde været sammen will den gang, kunne ikke lade være med at blive varm, og glæde sig over at Will var hjemme. Det var også den del af ham der havde savnet Will. Men det var ikke noget han havde tænkt sig at udtrykke.

Harry vende sig rundt mod Will da han kom over mod ham og slog ud med armene. Harry så ikke særlig glad ud. "Ja jeg sårede dig!... Men da jeg tog hjem til dig for at undskylde blev jeg mødt af en lukket dør og en besked om at du var taget til USA og man ikke vidste hvornår eller OM du kom hjem igen!!... Hvordan tror du det var?.. Og i et helt år! ET ÅR gav du ikke lyd fra dig!!" udbrød han vredt. "Jeg var klar til at smutte fra banden flytte ind her hos dig! Jeg var klar til KUN at være din og blive her sammen med dig!.. Jeg var klar til at lave om på hele mit liv for dig!! OG DU SKED!!!"

Harry klappede dog i ved det næste Will sagde. Han bed sig i læben. Han så lidt væk "Ja... jeg har fundet en anden..." Harry havde svært ved at kigge på Will.
Han havde aldrig troet at Will ville komme hjem. Og han var blevet glad for en anden. Han vidste dog ikke hvad disse følelser betød. Og han vidste ikke hvorfor han stadig havde dem. Han kørte en hånd gennem håret "vi er ikke sammen mere.. men.... " Harry kunne mærke hans hjerte slå lidt hårde. Og at han blev trist bare af at tænke på Niklaus.
Men det var Harry der var gået fra Niklaus, og ikke omvendt.
Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han vidste at dette ville knuse Will.

Han så lidt op på ham "jeg er ked af det Will.. men.... jeg er færdig med vampyre"Sagde han blot

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 22:54 »

Will

Competent (Rank 11)

Will hørte Harry’s ord, dog ville hans hoved ikke helt forstå det. Han stod lidt og hans mund åbnede sig, lukkede og åbnede sig igen. Han vidste ikke hvad hans skulle sige, dog faldt de små tårer som han havde holdt på. De trillede ned over hans kinder, dog inden de nåede at ramme gulvet, frøs de og faldt som is på gulvet.
Hvis det ikke var fordi Will var død, så ville han i hvert fald havde troet at hans hjerte var stoppet en gang til.

”Jeg.. Je-..” Han kunne ikke sige noget, dog kiggede han ud i luften, men han kiggede ikke rigtigt. Hans blik blev slørret og det var som om hans verden faldt sammen omkring ham. Han havde brugt det år i USA på at få hans hævn, så han endelig kunne leve fredeligt med sin fortid og ligge det hele bag ham, komme tilbage til Harry og måske ønsket at få en lille chance. Men Harry ville ikke engang give ham det? Kunne han ikke forstå at Will havde risikeret hans liv for at slippe af med hans værste angst og blive fri for det for hans skyld? Harry var åbenbart slet ikke klar over hvad Will endelig havde gjort.. I vampyr verdenen var det nok det værste du kunne gøre.

Temperaturen faldt i lokalet og små snefnug begyndte at vælte ned over dem og det hele begyndte at fryse.

”Jeg.. Bare gå.. Gå din vej Harry.. Je-.. Jeg vil ikke leve.. Hvis..” Det var som om Will var gået i stykker på en måde, han vidste ikke hvad han nu skulle stille op. Hvis han tog tilbage til USA, var han som godt som støv.

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 23:07 »

Harry Jepsen

Det svar i Harry at se Will sådan. Han så tårene og bed sig lidt i læben. Det gjorde ondt at se ham sådan. For noget i Harry holde jo stadig af Will, og han ønskede ikke at se ham så såret.
Han vidste godt at Will nok havde håbet at Harry stadig var her hjemme på præcis samme som da Will tog afsted.

han sukkede lidt da de mange snefnug kom, og da han hørte hvad Will sagde med at han bare skulle gå "Jeg er ked af det Will... men et år er lang tid.." Han rystede på hovedet da Will sagde at han ikke ville leve "Will hold nu op!.. jeg... jeg er også ked af det men..... det du gjorde er utilgiveligt! Du lod mig i stikken her! Lod mig gå rundt og frygte for om du var levende eller død, om du nogle sinde kom tilbage" Harry knyttede lidt sine hæder. "i 6 måneder tog jeg her ud hver dag... bare for at se om du var kommet tilbage... Men da jeg ikke hørte noget fra dig overhoved, men tilgengeld hørte at du blev mere og mere berømt.. regnede jeg med at det var en meget klar besked om at du ikke ville have noget med mig at gøre" Han sukkede lidt.
Han satte sig ned på sengen "Og den anden.... det var slet ikke meningen at det skulle ske! Og jeg ved ikke engang hvad det er.. men jeg ved bare at det gør ondt når jeg ikke er sammen med ham og at jeg virkelig har svært ved at holde mig væk"

Han vende hovedet mod Will "og den følelse.... er jeg slet ikke sikker på jeg har overfor dig mere... "

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 23:17 »

Will

Competent (Rank 11)

Will faldt sammen på gulvet og en hård og kold vind brusede op i lokalet, han var godt klar over at det var skidt det han havde gjort og han vidste at han havde været nød til at gøre det.

”Harry.. Jeg var nød til det.. Grunden til at jeg pludselig tog afsted var for at du skulle lidt på afstand.. Min Skaber havde fundet ud af jeg havde en tæt på mig, og han ville have opsøgt dig og slået dig ihjel.. Han har mange spioner.. Så derfor var jeg nød til at gøre det..”

Will skreg det igennem den lille storm i soveværelset og han tårer trillede ned over hans kinder og han greb fat i hans eget hår og hev i det imens han græd og sneen stormede omkring dem i soveværelset. Billeder faldt på jorden og gulvet frøs til imens gardiner blev flået i stykker.

”Han ville dræbe dig, fordi jeg forlod ham efter hans tortur i 200 år.. Jeg var endelig fri her og fandt dig.. Da jeg pludselig efter vores skænderi fik en forfærdelig brev..”
Will græd og hans øjne blev næsten hvide på grund af hans magi.

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 23:26 »

Harry Jepsen

Harry blev meget overrasket over at høre hvad Will fortalte. Kunne det virkelig passe? Han mærkede den kolde vind, og slog lidt armene om sig. han bed sig i læben over det han sagde "Du skulle alligevel ha fortalt mig du tog afsted... eller i det mindste have kontaktet mig!.. Et år Will!.... Selv for væsner som os.. er det utrolig lang tid"

Harry gik hen til ham, og satte sig ned på sine knæ forhan ham, han tog fat i hans hænder så han ikke rev sig i håret. "Jeg holder stadig utrolig meget af dig! Og jeg vil nok altid have følelser for dig men.... jeg er lige gået fra en jeg virkelig var kommet til at holde af... jeg er ikke klar til noget nyt" sagde han med en undskyldende stemme.

Han bed sig lidt i læben "Jeg ved slet ikke hvad jeg føler længere.. jeg føler egnelig ikke noget.. for nogle lige nu" Han så ned, men derefter op på Will igen "Heller ikke for dig...."

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 23:37 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede op på ham og skreg. ”SÅ SMUT!! HVORFOR GØR DU DET HER VED MIG?!?! JEG ELSKER DIG HARRY!!” Han skreg og vinden tog til. Will’s fødder begyndte at fryse til gulvet, han begyndte at fryse sig selv ned, mest fordi han ikke kunne holde denne smerte ud. Han ville ikke have disse følelser og han nægtede at bugge helt under for dem.

Stormen stoppede, men sneen faldt stadig og Will’s ansigt blev følelseløst. ”Jeg.. Har aldrig åbnet mig op for en person før, som jeg har gjort med dig Harry.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har gået imod det jeg aldrig nogensinde ville gøre igen.. Da jeg slog min familie ihjel, lovede jeg mig selv, at jeg aldrig ville gøre det igen.. Men da jeg så det brev.. Blev jeg så vred.. At jeg vidste.. Jeg.. Måtte bare beskytte dig..” Den isen gik ham nu over hans knæer.

”Hvis.. Du har brug for mig.. Så skal jeg nok være her..” Hviskede han og isen gik ham nu over hans hofter. Will så ud til at være lige så kold som hans is og hans øjne var meget mørke, næsten sorte, som om der er noget inden i ham som er gået i stykker.

Will rakte ned i hans frosne bukser og tog en lille sort æske op og lagde den i Harry’s hånd.

”Jeg.. Vil give dig den her, det er noget som er gået i arv i min familie.. Og.. Jeg synes du skulle have den. Gør hvad du vil med den..”
I æsken var der en ring. En gammel ring fra 1700 tallet, med en smuk sten lavet i den fineste guld og bedste kvalitet.

« on: on Tirs 15 dec 2015 - 23:50 »

Harry Jepsen

Det var som om hans hjerte gik i stå da Will sagde at han elskede Harry. Det havde han aldrig hørt ham sige før.... han havde aldrig hørt nogle sige det.
Han lagde mærke til at Will begynde at fryse. Han så forvirret på ham, og hørte nok i virkeligheden ikke efter hvad Will sagde "Will.. hvad er det du har gang i?.... Stop det!" Han begynde at stryge sin hånd hurtigt over Will's knæ, som om han kunne fjerne isen på den måde.

Han så ned på den lille æske og så chorkeret på Will. "Will jeg... jeg er virkelig ked af det.. det.. det har aldrig været min mening at såre dig.. men.... du var væk, og jeg troede ikke du kom tilbage!... jeg ville ønske jeg kunne have frosset det hele den dag, så mine følelser aldrig ville ændre sig, og at jeg stadig bare ville kunne se på dig og have de samme følelser.. men"

Han bed sig i læben, han kunne mærke at tårene var ved at presse på, og han gjorde alt for at holde dem væk. Han havde ikke grædt over for nogle før "jeg vil altid have følelser for dig! Men lige nu.... ved jeg ikke hvem jeg har de stærkeste følelser for... jeg mener.. jeg ved heller ikke om jeg kommer til at se ham igen.."

Han lagde en hånd mod Will's iskolde kind "Vil du ikke nok stoppe?... det dræber mig at se dig på den her måde!" sagde han stile. Det gjorde ondt inden i at se Will så knust.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 0:03 »

Will

Competent (Rank 11)

Han kiggede bare ned på æsken og kiggede op på Harry igen. ”Vi-Vil du ikke åbne den?” Isen var stoppet ved midten af hans mave. Hans tårer trillede lidt igen, dog var der stadig ingen følelser i hans ansigt. Hans hænder lå bare i hans skød og hans fingerspidser var begyndt at fryse.

”Harry.. Jeg ved ikke hvad jeg skal leve for.. Hvad er et evigt liv uden nogen ved en?” Han kiggede op på Harry’s ansigt. Derefter faldt hans hoved ned igen og hans hænder frøs.

”Jeg ville give alt for at have dig ved mig igen.. Alt..”

Hviskede han lavt og isen steg igen. Will vidste vitterligt ikke hvad han skulle gøre. Evigt liv uden hans eneste kærlighed med sig? Han havde gjort så meget og de ord Harry havde sagt tidligere havde såret ham så meget. Will havde ikke valgt at blive en vampyr.. Hvis det stod til ham, så ville han gerne være et menneske. De ord havde såret ham inderligt.

Hans hår begyndt at få små frost spidser og hans øjne blev meget mere kølige og en mere is blå end normalt.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 0:25 »

Harry Jepsen

Harry så på ham da han hørte hvad Will sagde. Han så chorkeret på ringe "men... hvorfor?.." hvorfor skulle han have den? Hvorfor var det lige Harry som Will havde kastet sin kærlighed over?

En tåre trillede ned over Harrys kind da Will tale om at han ikke havde noget at leve for hvis han ikke var sammen med Harry. "Will.. det må du ikke sige...." sagde han lavt. Han så ned på ringen.. hvad skulle han gøre.
Han så hvordan isen igen begynde at bevæge sig op af Will. Han ryngede sine bryn lidt, og satte sig helt tæt på will. Han havde et ben på hver side af Will, og lagde hans armen om ham, og tak ham ind til sig. "Will du ikke nok stoppe?.... jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis du ende med at fryse til is!" Han så ned på Will.

Han tog fat i hans hage og vippede han hoved op mod sig. "Will... du må forstå.. at lige nu er mit hjerte delt i 2!.. den ene halvdel vil have jeg går tilbage til ham... den anden beder mig blive her sammen med dig" Han bed sig i læben og lod endnu en tåre trille ned af hans kind "Og oven i det.... så siger min forstand mig at jeg skal droppe jer begge.... jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! Jeg holder virkelig meget af dig!.. men jeg havde heller aldrig regnet med at se dig igen.. Derfor tillod jeg mit hjerte at åbne sig for en anden" Han lagde sin Pande mod Will's og så på ham "men jeg ved ikke hvad nogle af mine følser betyder endnu.... men jeg holder af dig! og det vil jeg altid gøre"

« on: on Ons 16 dec 2015 - 0:33 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede op på ham med de triste øjne. Dette burde være okay. Han var ikke meget for at dele, slet ikke. Dog begyndte isen at smelte lidt da Harry tog ham ind i hans arme og han kunne med hans evne tydeligt mærke at Harry virkelig mente det, hvilket gjorde at han log isen tø op.

Han sukkede lavt og det var tydeligt hvor træt han var. Små poser var dukket op under hans øjne. Det var lang tid siden at han endelig havde åbnet sig så meget op og hans evner var gået sådan amok.
Will lod hans øjne falde i og endnu en tåre trillede ned over hans kinder, dog blev den ikke forvandlet til is.

”Jeg.. Er ikke meget for at dele.. Sådan en forkælet møgunge er jeg.. Men så lad gå.. Dog forlanger jeg at du beholder ringen.. Det har altid været en ting i min familie.. Og.. Det er noget jeg hænger ved.. Så gammeldags er jeg..” Hviskede han blidt og nussede langsomt hans næse imod Harry’s.

Han vidste ikke hvem denne anden fyr var, men Will ville helt sikkert ikke lade ham vinde Harry. Ikke på vilkår. Han havde dog en ledetråd, og det var at denne person var vampyr, på grund af det Harry havde sagt for. Hans vrede gjorde dog kun at isen i rummet fordampede og forsvandt hurtigt og pejsen varmen langsomt rummet op igen.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 0:51 »

Harry Jepsen

Harry så lettet rundt da isen så ud til at forvinde, og at rummet blev normalt. Han så lidt ned. Ja Will var virkelig en forkælet uge, men det havde han jo altid været på den ene eller anden måde. Harry så ned på ringen. "men.. det.. det kan jeg da ikk!.." mumlede han lidt lavt.

Harry mærkede Will's næse mod sin egen, han bed sig en smule i læben, men deltog i det. Han placerede et kys mod Will's kind. og trak ham mere ind mod sig. "jeg er virkelig ked af det!.. jeg ville ønske jeg bare kunne vælge og så slukke for de andre følelser.. men... det kan jeg ikke"
Han havde selv svært ved at forstå hvorfor det forvirrede ham så meget. Særligt fordi han jo selv var gået fra Niklaus, så hvorfor kunne han ikke bare give sig 100% til Will? Hvorfor var der så mange blandede og forvirrede følelser.

Han lagde godt mærke til at Will så meget træt ud, og også virkede sådan "måske skulle du spise noget!.. du ser virkelig træt ud"sagde Han roligt. Han rettede sig lidt op, og rejste sig. Han rakte en hånd ned mod Will og hjalp ham op. Han tog ham med hen til sofaen, og satte sig med fødderne oppe så Will kunne sidde foran ham, lænedet op af ham så Harry stadig kunne holde om ham "undskyld men.. jeg er nød til at have lidt varme" sagde han og så lidt ind i ilden

« on: on Ons 16 dec 2015 - 1:01 »

Will

Competent (Rank 11)

Han gik bare efter ham og satte sig ned i Harry’s skød, med siden til ham, så han kunne ligge op af hans skulder og brystkasse imellem hans ben. Han greb en masse tæpper og pakkede dem begge godt ind i deres blødhed og varme. Derefter puttede han sig godt ind til Harry og slappede lidt mere af, imens han nussede hans næse imod huden under Harry’s kæbe.

”Undskyld fordi jeg er så kold, kan ikke rigtigt gøre noget ved det.”
Han kiggede ned på hans egne hænder. De var blege som normalt, og meget kolde selvom Harry’s kropsvarme og ilden varmede dem meget op lige nu.

”Men.. Hvad skal vi gøre nu? Du sidder lige nu som den forbudte frugt jeg ikke må røre ved.” Mumlede han svagt med hans bløde og varme stemme imens han blot lukkede hans øjne og nød duften af Harry, lyden af Harry’s hjerte og fornemmelsen af hans krop imod hans. Det var meget svært, mest for brug af den brændende tørst som sad bagerst i hans hals.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 1:14 »

Harry Jepsen

Harry sukkede bare lidt over det han sagde. "du skal ikke undskylde... det er ikke noget du kan gøre for" Sagde han roligt, og mærkede tydeligt Will's næseryg mod sin kæbe. Han var virkelig forvirret. Minderne vældede op i hans hoved, både af dem, men også af Niklaus.
Hvordan kunne han være faldet for 2 så forskellige personer?

Will de var blid, kærlig og som Harry havde lyst til at beskytte hele tiden. En person som han hele tiden havde været ærlig omkring med sine følser, og som Harry havde fået ufattelig stærke følelser for på kort tid.

Og på den anden side var Niklaus der var mørk, dyster og hård. En person Harry havde hadet til at starte med, men som han var kommet til at holde af. En person der havde vendt rundt på hele hans verden!
Også på hans følelser som han ellers havde løst inde efter det med Will.

Han hørte det Will sagde "Den forbudte frugt? Må jeg lige være her?... jeg bestemmer selv om folk må røre mig eller ej" sagde han blot.
Han sukkede lidt. "Du er velkommen til at drikke fra mig... men det andet...." Han bed sig lidt i læben
Han så ind i ilden "mine tanker er meget forvirret lige nu.. derfor.... kan jeg ikke garantere for at jeg ikke kommer til at tænke på ham.. Og det er jeg ikke sikker på jeg vil udsætte dig for" sagde han roligt.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 1:22 »

Will

Competent (Rank 11)

Will’s krop begyndte at spænde lidt og han blev kold. Han kunne tydeligt mærke det begynde had til denne person som havde stjålet hans Harry. Han sad lidt og puttede sig mere ind til Harry imens hans tanker begynde at køre rundt i hans lille hoved. Han lænede sig derefter op og mærkede hvordan hans hjørnetænder begyndte at vokse.

”Så må jeg bare udnytte det jeg må få af dig..”
Hviskede han blidt og slikkede ham nænsomt hen over hans hals, det var altid forskellige steder Will fandt, han bed aldrig det samme sted to gange, så nogen gange bevægede han sig mere ned mod brystkassen, andre gange hen over skulderen eller mere op imod øret og mod nakken.

Han snuste blidt og slikkede rundt for at finde et godt sted. Det var altid små lyde og små slik som kom fra ham. Som en killing der ikke vidste hvor det var bedst. Han fandt endelig et godt sted, mere imod hans strube og Will nappede ham blidt, mest for at drille lidt. Han kunne nemlig selv bestemme om bidet skulle gøre meget ondt eller være en nydelse for personen.

Will sank blidt hans tænder ind i huden på Harry og blodet vældede ud i hans mund og han drank langsomt fra, så han var sikker på at hans spyt kom ind i såret og russen ville ramme Harry, som han ikke havde ladet det gøre tidligere.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 1:41 »

Harry Jepsen

Harry underede sig lidt over det Will sagde, men forstod hurtigt hvad han mente da han mærkede hans tunge op af sin hals. Han sukkede en smule. Han lagde hovedet til siden så Will nemmere kunne komme til. Han havde sine hænder om Ham bed sig en smule i læben over at Will blev ved med bare at slikke ham op af halsen.

Der kom en kort øm lyd fra ham der han mærkede at Will's tænder gik gennem hans hud. Han lagde bare hovedet lidt tilbage, lukkede øjnene og nød det underligt nok
Han slappede helt af. Dog mærkede han noget på et tidspunkt mens Will drak. Han kunne mærke at han blev hård mellem sine ben, og at hans krop reagerede. Han prøvede virkelig at holde det nede, men det var virkelig svært. Han forstod ikke helt hvorfor han fik det sådan her! han havde jo lige sagt at det ikke var så godt at de lavede noget.!

Men Harry sad bare og nød det mens Will drak

« on: on Ons 16 dec 2015 - 12:51 »

Will

Competent (Rank 11)

Will lukkede hans øjne, bevægede sig roligt rundt og satte sig op på Harry’s skød, med et ben på hver side af hans, så han kunne komme tættere på. Han drak ikke så meget blod, men nød bare hvert sekund. Han sukkede blidt og slikkede såret så det lukkede, det efterlod et svagt ar igen. Derefter snuste han igen, bevægede sig længere op og hen til hans yndlings sted på Harry’s hals. Det tynde hud, var så følsomt for Harry og Will havde aldrig prøvet at bide der før.

Han bevægede sig længere op, lagde hans arme omkring Harry’s hals og snuste blidt til huden, slikkede nænsomt igen og lod hans spidse tænder presse igennem hans hud lige der, ved at meget svagt punkt. Han drak langsomt og lod hans spyt virkelig komme ind i såret, mest fordi han endelig slikkede hen over såret og suttede blidt på det, som om det var slik for ham.

”Mmmmh.. Harry’s blod..” Hviskede han med et blidt støn og mærkede hvordan rusen af engle blodet kom over ham. Han pressede blidt hans krop imod Harry’s og trak vejret tungt.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 14:23 »

Harry Jepsen

Det var forfærkeligt det her! Harry var begyndt at nyde når der blev drukket af hans blod. Noget der var kommet af hans tid med Niklaus. Men det fortsatte sammen med Wiil.
Han mærkede hvordan Will vende sig. Og hvordan han slikkede ind over Harry hals.
Det kom nogle suk fra ham som han mærkede hvordan Will's tunge gled ind over hans hals.

Da Will bed igen kom der en øm lyd fra Harry. Det gjorde mere obdt end ellers. Men igen, nød hans blodt at mætke Wills læber og tunge mod sin hals mens han drak.
Han bed sig en smule i læben over det Will sagde.

Det var virkelig frygligt! Hans hoved sagde ham at han skulle være fornuftig, og smutte nu. For nu havde Will spist. Men hans krop sagde nogdt helt andet. Han var opstemt og det var tydeligt at se på hans krop. Han hørte Niklaus tunge vejrtrækning, og mærkede hvordan han pressede sig tættere på. Han bed sig i læben "Will... Tror du ikke hellere vi skulle lade vær?" det var tydeligt at høre at der ikke var ret meget viljestyrke bag den uddalense. Og at den vare kom fordi han følte sig nødsaget til at sige det.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 14:30 »

Will

Competent (Rank 11)

Will mærkede hvordan Harry var blevet hård dernede mellem hans ben, mest fordi Will’s bagdel lige nu var oven på den og han bevægede hans hofter blidt hen over den opstemte del af Harry. Han trak vejret dybt og lænede sig tilbage, kiggede på Harry med hans dybt røde øjne. Har pupiller var meget store, som en kat der nød øjeblikket meget og en hvis varme flød igennem dem. Han havde lidt blod omkring hans mund og hans hår var rodet, hvilket fik ham til at se noget meget.. Hot ud.

Han slikkede hans læber lidt og kiggede ned, og så selv hvor hård og opstemt han selv var. Han bukser pressede smertefuldt omkring hans egen hårdhed.
Will kiggede dog op igen og lagde hans hoved på skrå imens han bevægede hans hofter lidt imod Harry’s skød. Imens han bed sig selv lidt i underlæben, kom på en lille idé og lænede sig hen imod Harry med et blik som var så varmt og kærligt. Han bed sig selv i tungen, mærkede blodet pible ud og pressede blidt hans læber imod Harry’s.

Han kyssede ham nænsomt og lod hans egen blod glide ind i Harry’s mund imens han selv pressede sig lystent imod Harry.

« on: on Ons 16 dec 2015 - 14:52 »

Harry Jepsen

Det var virkelig ulideligt at sidde her! Han mærkede hvordan Wills bagdel beværede sig ovenpå på noget hårde bule i hans bukser. Det føltes nlsten som om han gjorde det med vilje, og kende han også Will så godt som han regnede med... Så var det også tilfældet...
Og samtidig så Will jo bare bedre ud end nogle sinde får. Årh det vsr ulidligt.

Han så dog på Will da han pressede sig frem, og kyssede ham. Han lod ham dog gøre det, det kunne der jo ikke ske noget ved. Det havde Harry også gjordt. Han skulle dog til at stoppe det da han mærkede Wills tunge. Men der var noget der gjorde st han intet gjorde, ud ovrr det modsatte. Han fikben underlig smag i munden, dejlig oh fantastisk, og den flod rundt ind i hans mund. Hvilket kun gjorde at han tog fat og Wills bakke, og prassede ham tæsdtere på kyssede ham mere grådigt, og lappede blodet i sig, samtidig med at hele hans krop reagerede på det.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 2 af 11]