Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

AuthorTopic: We meet again.. - Harry (XXX)

We meet again.. - Harry (XXX)
« on: on Søn 24 jan 2016 - 16:49 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Harry så på ham med et overrasket blik da han hørte hvad Will sagde. En sang? til ham?

Da de blev færdige, og havde tørret sig, mærkede han at Will tog hans hånd, og fulde med ham ned af trappen selvom det gik temmelig stærkt. Han kunne mærke at han var lidt nervøs. Hvorfor havde Will lavet en sang til ham? Og hvilken slags.

Han satte sig på skamlen da Will ville have det, og begynde så at lytte til sangen. Han sank en klump, og lyttede efter. Og selvom sangen gjorde ham glad... så kunne han ikke undgå at mærke denne enorme knude i maven.
Denne skyld følelse. Han holde virkelig meget af Will!.. Faktisk ville han gå så langt som at sige at han elskede ham.. men.. så hvorfor kunne han ikke bare vælge Will?

Der var stadig noget i ham der sagde at Niklaus betød lige så meget. Han sank blikket, og prøvede virkelig på kun at tænke godt om dette.
Men han kunne faktisk mærke at denne sang gjorde ham mere ked af det end glad.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 17:00 »

Will

Competent (Rank 11)

Will stoppede med at synge, kiggede over på Harry og forventede et smil, en glæde eller bare noget positivt. Dog det der mødte ham var Harry som kiggede ned og så.. trist ud? Han mærkede den enorme smerte af tristhed i hans brystkasse. Han satte guitaren fra sig, rejste sig op og kiggede på Harry med nogle mørke øjne.

”Du tænker på ham, gør du ikke?” Spurgte han med en lav stemme. Han stod helt nøgen og med siden til Harry imens han kiggede på ham med øjne som ikke udtrykte noget.

”Din ven.. Han fortalte omkring ham.. Han hedder Niklaus, gør han ikke?”
Spurgte han med en endnu lavere stemme som rystede lidt.

”Hør.. Jeg forstår dig godt.. På en måde.. Ugh.. Det er så svært..”
Knurrede han lavt og gik over imod de store vinduer og kiggede ud på månen imens han stod med ryggen til Harry. Han lænede sig fremad og hvilede hans pande imod glasset.

”Hvis du elsker ham højere end mig, hvorfor er du så her nu?”
Spurgte han med en stemme som virkelig rystede og Will kæmpede for ikke at såre Harry for meget imens han langsomt pakkede hans egne følelser ind.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 17:09 »

Harry Jepsen

Harry bed sig hårdt i læben da Will rejste sig, og over det Will sagde. Jo han tænkte på Niklaus. Og han hadet sig selv for det.
Han så brat op da han hørte hvad Will sagde. Havde Josh virkelig fortalt om Niklaus.
"hvad har han mere sagt?" spurgte han stille.

Han så efter Will da han gik over til vinduet. Han hadet sig selv for det her! Hvorfor kunne han ikke bare vælge mellem dem? Lige meget hvad han valgte, ville det jo skåne Will på en eller anden måde. Men.. Han vidste jo stadig ikke hvem. han var så forvirret over sine egne følelser.

Han så over på Will da han hørte hvad han sagde. Han sukkede lidt. "fordi jeg elsker dig lige så højt som ham... og... fordi jeg ikke kan undvære dig" Han vidste at det var virkelig egoistisk at sige sådan. Og han vidste at det var egoistisk at han bare var her fordi han selv var i tvivl.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 17:17 »

Will

Competent (Rank 11)

Han kiggede om på ham med et blik som smertede.

”Bare at han fandt dig da jeg tog afsted.. Hvis jeg ikke havde taget afsted, så ville alt dette ikke være sket..” knurrede han lavt og hendes øjne lyste op i de røde øjne, som altid dukkede op når hans følelser blev for stærke.

Han gik med hurtige skridt over imod Harry og stod foran ham imens han kiggede ned på ham. Harry havde aldrig sagt at han elskede ham, jo må forskelige måder, men aldrig direkte som nu, dog smertede det utrolig meget at han sagde den anden persons navn i sætningen.

”Jeg ville aldrig have troet at jeg ville høre det fra dig imens du nævner ham..”
Hans øjne var fyldt med så meget smerte og han knækkede lidt sammen og faldt ned på hans knæ med hans hoved i Harrys skød.

”Hvorfor skal du være sådan et egoistisk svin.. Jeg forstå ikke hvorfor jeg elsker dig så meget.. Men mine følelser fortæller mig lige nu at du sikkert ikke elsker mig nær så meget som du elsker ham.. Ellers ville du aldrig blive forelsket i ham..”
Hviskede han lavt og tårer flød over og dryppede ned på Harrys nøgne ben.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 17:30 »

Harry Jepsen

Han lagde mærke til Wills øjne, og vidste med det samme at Will var i dårligt humør. Han sank hovedet "jeg vil ikke lyve overfor dig, hvis ikke du havde været taget afsted, og var blevet væk så længe... så havde jeg ikke tilladt mg selv at føle noget for en anden.." sagde han og så ned.

Hvis han havde hørt noget som helst fra Will i den tid han havde været væk, så havde han ikke tilladt sig selv at få ditte følelser for Niklaus. Så havde han strittet imod, været en slave om det skulle til indtil Will kom hjem.
Men da Will ikke havde givet en lyd fra sig, var Harry sikker på at Will var skredet også fra Harry.

Hun så på ham mens han kom over til ham, og hørte hvad han sagde. Han bed sig i læben. Han havde ret, Harry havde aldrig sagt at han elskede Will, men det var nok også noget er først var gået op for ham efter Will rejste.

Han så på ham da han sank ned i knæ, og hørte hvad han sagde.
Han tog fat om Will kinder, og vende hans ansigt op mod sig. "Will... Jeg elsker dig! Jeg elsker dig ufattelig højt... og det vil jeg altid gøre" sagde hun og så ham i øjnene. Han tørrede nogle af hans tørre væk.
"men jeg vil heller ikke lyve overfor dig... det kan jeg ikke! Og jeg har heller ikke lyst til at lyve overfor mig selv"

« on: on Søn 24 jan 2016 - 17:45 »

Will

Competent (Rank 11)

Det hele blev hele tiden ledt tilbage til at han tog afsted. Hvis han kunne tage tilbage i tiden ville han helt klart slå sig selv så hårdt i hovedet da han valgte at gøre det og stoppe sig selv.

Han mærkede de varme hænder på hans kinder og han så op på Harry og snøftede lidt.

Will nikkede lidt og lyttede til hans ord som næsten fik hans stille hjerte til at banke igen. Han hoppede hurtigt op på Harrys skød, med et ben på hver siden og krammede ham tæt ind til sig, hud mod hud. Han snøftede højt og græd længe imens han gemte hans ansigt i hans skulder.

”Jeg er så bange for at miste dig Harry.. Jeg vil ikke have at det svin tager dig fra mig..”
Hviskede han med en lav knurren. Han havde lidt af et problem med at ejerfornemmelser for Harry.

”Jeg elsker også dig.. og jeg er bange for at selv om du vælger ham.. Så vil mit hjerte stadig være hos dig.. Lige meget hvad.. Vil jeg altid havde følelser for dig.. Selv hvis jeg fandt en anden, så vil der stadig altid være en del af mig hos dig, som venter..” hviskede han lavt imens han trak sig tilbage og kiggede på Harry med et blik som kun en forelsket vampyr som ham kunne give.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 18:54 »

Harry Jepsen

Harry lagde armene om ham da han satte sig op på hans skød, og mærkede hvordan Will kremmede sig ind til ham, og gemte hans ansigt mod hans skulder.
Han hørte hvad han sagde. Og han måtte indtømme at han et eller andet sted ikke brød sig om at Will talte sådan om Niklaus, men han forstod ham måske godt.

Han hørte hvad Will fortalte, og bed sig i læben. Han havde det jo på samme måde. "jeg er bange for jeg har det på samme måde... jeg er bange for at lige meget hvem jeg vælger, vil jeg elske jer begge.. og at jeg vil blive ved med det.."
Han mærkede hvordan tårene pressede sig på. Noget der meget sjællendt skete. Og noget han ikke brød sig om.

Han så Will's blik. Han lænede sig frem og placerede et kys mod Wills læber.
Det værste her, var at uanset hvad han valgte ville Will blive såret. Hvis han valgte Niklaus ville det knuse Will's hjerte... men hvis han valgte Will, ville han jo vide at Harry stadig elskede en anden.

Det hele ville være nemmere hvis han bare kunne slette sine minder... eller måske endnu bedre... slette mindet om ham hos dem begge. Hvis han bare kunne forvinde, ud af begges liv.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 19:23 »

Will

Competent (Rank 11)

Han kiggede op på ham med øjne som tydeligt vidste hvordan han havde det.

Will stønnede glad da han mærkede kysset og han lagde hans arme tæt omkring hans nakke og kyssede ham endnu blidt tilbage igen. Han græd i mellem tiden og dette kys var en af de mest intime og følelses rige kys han nogensinde havde prøvet. Han hulkede svagt imod hans læber, dog pressede han blidt Harry tilbage imod klaveret og lagde hans hoved på skrå for at gøre kysset endnu dybere.

”Jeg elsker dig så meget..” Hviskede han da han brød kysset og kiggede på ham med hans blanke øjne.

Hans tid med Harry, havde været en storm af følelser, både positive og negative. Dog var det en tid som havde forandret ham så meget. Han var begyndt at føle igen, dog vidste han en ting.

Hvis Harry valgte Niklaus, så ville Will’s følelser fryse til is igen, mere end nogensinde. Han ville gemme dem væk for hans skyld, så han ikke påvirkede deres forhold på nogen måde, overhovedet. Han ville have Harry var lykkelig, om han så skulle få ham til at glemme ham.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 19:41 »

Harry Jepsen

Det var lidt uhyggeligt, at deres mest intense kys kom nu, nu hvor de begge var i tvivl om hele deres "forhold" Han lænede sig mere tilbage da Will skubbede lidt til ham. Og nød faktisk kysset.
Utrolig ømt og blidt.

Han hørte hvad Will sagde og sukkede lidt men ikke på en trist måde. Han vidste jo at Will holde af ham, og selvom det kun gjorde det sværre for ham, så var han faktisk glad for at høre det.

« on: on Søn 24 jan 2016 - 19:52 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede op på ham, mærkede hvordan hans stille hjerte langsomt begyndte at blive knust.

”Men.. Hvis du vælger Niklaus.. Så vil jeg lade dig være, Harry.. Jeg ønsker blot du er lykkelig.. Men jeg vil ikke tage ansvar for mine handlinger, hvis jeg ser dig og ham sammen..” Hviskede han lavt inden han kiggede op på den fyr han elskede mest af alt nogensinde.

Han vidste ikke hvor længe han ville have Harry ved sig, han vidste faktisk ikke om han ville kunne holde til det, dog var han klar over at han ville nyde hvert et øjeblik, sammen med ham.

Will sukkede dybt og begyndte langsomt at kravle af hans skød igen, imens hans krop rystede utrolig meget.

« on: on Ons 27 jan 2016 - 17:25 »

Harry Jepsen

Han vidste at dette var svært for Will. Det var også svært for ham selv! Han så på Will og hørte hvad han sagde. Han bed sig i læben, og så ned, han kunne mærke hvordan det blev svære at få luft. Lige meget hvad han gjorde og sagde, så var der hele tiden denne stemning af, at han allerede havde valgt.. Men.. det havde han jo ikke!
Han rejste sig, og gik over og lagde armen om Will bagfra. ”jeg er ked af det Will.. det var ikke sådan her jeg havde regnet med det skulle være hvis du kom tilbage….” han gemte sit ansigt mod Wills nakke.
”Jeg elsker dig Will… men jeg har ikke lyst til at se dig sådan her” sagde han lavt ind mod hans nakke.
Det var tydeligt at hans stemme var ved at knække.
”jeg forstår godt hvis du ikke har lyst til at være i nærheden af mig lige nu… men… jeg vil virkelig gerne bruge så meget tid som overhoved sammen med dig!.. Hvis det skulle ske at jeg valgte Niklaus… så vil jeg i det mindste gerne have brugt så meget tid sammen med dig som muligt!”

Han rettede hovedet lidt op og så på ham ”men… jeg forstår godt hvis du vil have mig til at gå” sagde han stille

« on: on Ons 27 jan 2016 - 22:33 »

Will

Competent (Rank 11)

Dette fik ham til at knække igen, han hørte hans ord imens han mærkede hvordan de mange tårer som åbenbart ikke var kommet med ud sidste gang, løb ned over hans kinder.

”Jeg vil jo netop ikke have dig til at gå..” Hviskede han lavt, før han vendte sig rundt i Harrys arme, lod hans egne glide op og rundt omkring hans hals, før han greb hans læber med sine egne og trykkede sig imod ham.

”Kom.. Jeg er utrolig træt.. Denne nat har virkelig udkørt mig..” Hviskede han lavt og kunne allerede sig på himlen ude foran hans hus, at solen snart ville gå op.

”Vi havde åbenbart leget i længere tid, end jeg havde regnet med..” grinede han imens han greb Harrys hånd, trak ham med op på hans soveværelse, hvor mørklægnings gardinerne allerede var trukket for.

”Vil du blive ved mig lidt?” spurgte han og hentydet til at sove sammen i hans store himmelseng.

« on: on Ons 27 jan 2016 - 23:56 »

Harry Jepsen

Han bed sig lidt i læben ved det Will sagde. Da han vende sig om, lagde han med det samme armene om ham, og holde ham tæt ind mod sig. Han kyssede ham igen, og sukkede lidt under kysset, nydende.

Han hørte hvad hans sagde, og beundrede lidt Wills evne til at lade emnet ligge og tænke på noget andet. Han grinte lidt af det han sagde ”sorry… lod mig rive med” grinte han lidt. Han lukkede sin hånd om Wills da han lagde sin hånd i Harrys.
Han fulgte med ham op i soveværelset, og smilede lidt over at der allerede var trukket for.
Han undrede sig over om Will overhoved trak dem fra.

Han så på Will da han spurgte om Harry ville blive lidt. ”jeg vil være her i morgen når du vågner også, hvis du vil have det?”
Spurgte han.

Han gik helt hen til Will. Lagde sin hånd mod hans kæbe, og kyssede ham dybt, blidt og ømt. Men dybt. Han puffede ham blidt ned mod sengen, og kyssede ham igen på samme måde. ”Will.. jeg lover jeg bliver her i nat! Jeg går ikke.. det lover jeg” Han vidste godt at Will hadet at vågne op, og Harry ikke var det.

Harry lagde sig ned bag Will, trak ham ind til sig, og trak dynen op om dem. Han lagde sin hånd under Wills hoved. Han så på Will. ”hvis du vil være 100 % sikker på at jeg bliver… er du vekommen til at binde mi hånd til sengen” grinte han lidt

« on: on Tors 28 jan 2016 - 20:02 »

Will

Competent (Rank 11)

Han smilte blidt imens han kyssede Harry igen og lyttede til hans ord. Det var virkelig dejligt at høre det og det fik ham helt til at glemme den skid, som hed Niklaus.

Will lod ham puffe til ham, kyssede ham igen og blev pludselig puffet ned i sengen, hvor han grinte højt.

Det var virkelig rart at mærke Harry bag sig, måden hvorpå han blidt puttede sig ind til ham og den dejlige følelse af at høre hans stemme.

Han kiggede op på ham og smilte.

”Jeg stoler på dig..”
Hviskede han inden han vendte sig rundt, puttede hans hoved under Harrys og lagde sig helt op af hans brystkasse imens han nød fornemmelsen af deres nøgne kroppe imod hinanden.

Der gik ikke lang tid før Will sov, helt tungt og med hans krop flettet ind i Harrys.

Hen over middagen, omkring kl. 13.10 lå Will på hans mave og holdte ved i Harrys hånd. En svag klynken kom fra ham imens han langsomt begyndte at vride sig som om han have mareridt. Det var tydeligt hvor slemt det var da han vred sig mere og stønnede svagt i smerte som om hans hjerte blev knust igen og igen.

”Harry.. Nej..” Hviskede han og pludselig skreg Will højt og satte sig op i sengen. Han hev efter vejret imens han greb imod hans brystkasse, der ved det store ar, over hans hjerte.

« on: on Tors 28 jan 2016 - 20:57 »

Harry Jepsen

Han var virkelig glad for at høre, at Will stolede op ham. det betød faktisk ret meget!
Han smilede som Will lagde sig ind til ham, og puttede hans hoved mod hans bryst.

Han lod sine arme glide om Will, og kyssede ham lidt mod panden. Han kunne ligefrem mærke hvordan Will faldt i søvn.
Der gik heller ikke længe før han selv sov.

Han sov ellers tungt, og lagde ikke så meget mærke til at Will lå uroligt. Han brummede lidt over det, men det var først da Will satte sig op i et skrig. Harry vågnede med det samme, og det første der fald ham ind, var at tjekke om der var nogle her, men da det ikke var tilfældet, lagde ham hurtigt sine arme om Will og trak ham ind til sig.

”Will!... Rolig.. Rolig! Hvad sker der?” Han vende ham mod sig, og krammede ham ind mod sig. Hvad skete der? Han havde set Will gå amok en gang før, men det var over noget andet. Og på en anden måde.

Han holde Will ind mod sig, mens han nussede hans hår, og kyssede ham mod panden, vuggede ham lidt beroligende ”sååh… bare roligt! Jeg er her… Jeg er her” hviskede han stille ind mod hans pande.

Han nussede ham ned af ryggen, prøvede at få ham til at falde til ro. Han kunne ikke beskrive det, men han havde denne enorme trang til at passe på Will. Derfor var det også svært at se ham på den her måde.. og det værste var nok, at han var sikker på at det var på grund af ham. Han var langsomt ved at ødelægge Will inden fra og ud.

Han følte sig så klam.. som det værste monster.
Han viglede armene stramt og Will, og holde ham helt tæt så hans hjerte tydeligt kunne høres, hvilket der galoperede der ud af. ”Undskyld Will….. ” hviskede han næsten uhørligt. Han kyssede ham flere gange mod panden.

« on: on Tors 28 jan 2016 - 21:20 »

Will

Competent (Rank 11)

Will så omkring sig og mærkede pludselig de varme arme om hans kolde og sved klamme krop. Kulden var helt inde i hans knogler og resterne af mareridtet sad i huden på ham imens han mærkede hvordan det langsomt begyndte at skabe panik i hans kolde krop. Dette havde næsten været virkeligt! Han havde haft mareridt mange gange, virkelig mange gange, men denne var slet ikke i liga med de andre!
Han kiggede op på Harry og mærkede hvordan hans hoved og kind blev presset ind imod hans krop og han lukkede langsomt hans øjne imens han hvile hans kind imod hans brystkasse.

”Det er ikke din skyld min skat.. Det..”
Han sukkede og puttede sig imod ham imens han mærkede hvor lys vågen han endelig var. Han ville helt klart ikke kunne falde i søvn igen, selvom solen stod højt på himlen udenfor hans tygge gardiner.
”Det var blot et mareridt.” Sagde han blidt.

”Du har intet gjort.. Jeg drømte bare om noget som skete langt tilbage.. En del af min fortid, hvor du var med.. Sikkert min hjerne som ville have ønsket at vi havde mødtes før.”
grinte han lavt imens han blidt vred sig ud af Harrys arme.

”Jeg tager lige et glas vand..”
hviskede han imens han hoppede ud af sengen, trak en morgenkåbe på af silke og gik ud af hans soveværelse.

Hans hoved fungerede ikke ordenligt lige nu, så han tænkte ikke videre over at hans soveværelse var den eneste som havde gardinerne trukket for.

Han kom sikkert igennem huset, dog da han åbnede døren til køkkenet, skreg han op i smerte og lyden af grillet kød genlød igennem huset.

Will veg tilbage og væltede ned på gulvet, skubbede døren til med hans fod imens han hvæsede højt.

Han faldt om på ryggen og hele hans krop vred sig. Store flager af brændt kød var rundt omkring hans hud og det stank langt væk af grillet kød, imens det dampede op som om han lige var gået ind i et solarium som var sat alt for højt op. Hans øjne lyste op i det røde skær imens hans tænder var groet helt ud.

« on: on Søn 31 jan 2016 - 3:39 »

Harry Jepsen

Harry nikkede til at han ville tage noget vand, og så efter ham. Han sukkede lidt da Will gik. Han gik over til Wills skab, og fandt et par underbukser, han vidste Will ikke ville have noget imod han lånte dem.

Han havde dog kun lige fået dem på, da han pludselig hørte Will skrige. Han stormede ud af værelset, og ned mod køkkenet. Han kunne lugte denne kvalmene lugt af brændt hud, og vidste med det samme hvad der var sket.

Han stormede ned af trappen, og fandt Will liggende foran Køkkenet. Han smed sig ned på knæ ved siden af ham. ”Will!... Fuck.. ” han så de mange brænd sår.

Han tog fat om Wills nakke, og trak ham op ”Will! Drik… NU!” sagde han bestemt, og trak ham op til sin hals.
Der stank af brændt kød, og man kunne ligefrem se hvordan det røg fra Wills ud. Det var et skræk sinarie! Og Harry kunne allerede nu se hvordan det brænde sig ind i hans næthine

//sorry det korte svar..

« on: on Søn 31 jan 2016 - 10:00 »

Will

Competent (Rank 11)

Will lå blot og mærkede hvordan alt hans hud langsomt blev brændt væk, han bemærkede knap nok at Harry råbte hans navn. Duften af blød hud og lyden af en pulsårer fangede dog hans opmærksomhed, og i denne svage form havde hans vampyr kontrollen, fordi han var utrolig sårbar.

Han stønnede i smerte, bevægede langsomt hans arm op, greb Harry hårdt i nakke hårene og hev sig selv op det sidste stykke med et svag klynkene. Hans tænder var allerede ude, så han bevægede sig blot op og bed til i Harrys hals.

Efter nogle få slurk af hans blod, kom han til sig selv, opdagede hvad han havde gang i, dog smagte blodet så fantastisk godt at han drak lidt mere, før han trak sig væk og stønnede i smerte imens de mange brænd sår stoppede med at æde mere af hans kød.

”Årh Harry.. Undskyld…” Gispede han svagt imens han lod sin krop hænge i hans favn. Han kiggede op på ham med et lille smil.

De mange store flager af brændt kød begyndte langsomt at heale og han kunne stille og roligt begynde at bevæge sig selv.

”Jeg havde glemt alt om at soveværelset er det ene mørklagte rum lige nu..” Mumlede han svagt

« on: on Søn 31 jan 2016 - 12:08 »

Harry Jepsen

Der kom en lidt øm lyd fra harry da han mærkede Will bide sig ned i hans skulder, det var tydeligt at mærke på ham at han bestemt ikke var sig selv, men hvem ville også være det, hvis det var blevet brændt på den måde.

Han lod bare Will drikke så meget han ville, og så meget han havde brug for. Han vidste jo at han kunne stoppe ham, hvis han ikke stoppede af sig selv.
Dog gjorde Will netop det. Da han undskylde smilede Harry blot ”du skal ikke undskylde.. jeg tilbød det selv” sagde han stille, og strøg Will over håret.

Han hørte hvad han sagde med soveværelset, og rystede på hovedet af ham ”du er altså en klovn en gang i mellem” sagde han med en stemme der var en bladning af lidt hård, men også bekymret.
Hun så lidt ned på ham ”er du sikker på du ikke har brug for mere blod? Det er helt okay du kan bare drikke!” sagde han stille, og kyssede Will lidt mod panden.

Puha det havde været en voldsom måde at vågne på, først Will der skreg op på grund af et Marit, og nu fordi han blev brændt. Harry følte sig helt ør i hovedet over det, men tog det nu roligt.
Will så ud til at have det okay. Han så på ham ”hvis du går op igen.. så henter jeg et glas vand okay?” sagde han med et sødt smil.

« on: on Søn 31 jan 2016 - 12:58 »

Will

Competent (Rank 11)

Will satte sig op imens han nikkede. Et svagt støn i smerte kom fra ham da han bevægede sig op og stå, men han kom op.

”Jeg.. Vil vente på dig.” Smilede han legende til Harry, før han begav sig imod trappen. Det hele gjorde ondt, alt i hans krop skreg i smerte for hver skridt han tog.

Han havde helt sikkert glemt hvor ondt det gjorde når solen rørte ham, det var ret mange år siden han sidst havde prøvet det, så hans hoved havde nok fortrængt det helt.

Will kom endelig op på soveværelset, lukkede døren lidt efter ham og sukkede da mørket omslugte ham. Han smed morgenkåben og gik over til sengen hvor han kastede sig ned i den med et suk og mærkede hvordan hele hans krop slappede af igen imens han lå der på maven og duftede til dynen som Harry havde haft på. Hmm.. Harry..

« on: on Fre 12 feb 2016 - 16:23 »

Harry Jepsen

Lugten af brændt kød hang stadig i stuen, og Harry åbnede et vindue på klem bare for at lugten kunne komme ud. Han gik ud i køkkenet og mærkede den arme sol der skinnede gennem vinduerne.

Der kom et suk fra ham. Nu forstod han virkelig hvad Will mente med at de var så forskellige! Mens Will blev brændt og skoldet så snart han bare kom i nærheden af solen, så var det lige før Harrys hud glitrede i solen. Den varmede ham op, og føltes næsten styrkende.
Der var virkelig stor forskel på dem.. og det vidste han nu. Han var et lyst væsen, og Will var et mørkt.. men det skulle vel ikke afholde dem fra at være sammen?
Han rystede tanken fra sig, gik over og tog et glas vand til Will.

Han gik op mod soveværelset med det, og kom ind. Han betragtede Will som han lå i sengen, og kunne ikke undgå at smule over det.

Han kom over til ham, og satte sig op i sengen ”her er dit vand!” han rakte det til Will. ”hvordan går det med dig nu?” spurgte han en smule bekymret, og studerede hans krop for at se om der stadig var nogle sår. ”er du sikker på du ikke vil have mere blod? Eller måske at jeg healer dig?” spurgte han uroligt og så på ham.

Han havde det virkelig ikke godt med det der var sket, og billedet af det sad stadig solidt plantet i hans hjerne.

« on: on Fre 12 feb 2016 - 16:35 »

Will

Competent (Rank 11)

Will lå lidt og hvilede imens han ventede på Harry kom op igen, så da han endelig kom op, lå han og snuste til Harrys dyne imens han små drømte om de kærlige ting de havde lavet sammen.

Da han hørte hans ord, satte han sig lidt op. Han var stadig helt nøgen og kun lige lidt af dynen gemte hans manddom. Han tog imod glasset og drak det med et blidt suk.

Den dejlige kolde væske gled hurtigt igennem hans krop og han faldt mere til ro. Der var dog stadig nogle uhyggelige brænd sår hist og her på hans krop. De så ikke ret behagelige ud, overhovedet ikke!

”Jeg skal nok klare mig, men hvis det kan få dig til at få det bedre, så må du gerne heale mig.” Smilte han og kravlede helt hen og sad ved siden af ham på sengen, med hans ben op under ham.

Will satte sig op på hans knæ, lagde hans arme rundt om Harrys nakke og stjal hans læber. Han kyssede ham utrolig blidt og ømt imens han langsomt satte sig op i hans skød, så han sad på hans ene lår, med hans ben over det andet lår.

”Men på en betingelse.. At du underholder mig herinde.. jeg kan ikke sove mere og jeg kan ikke bevæge mig ud fra dette rum, så længe solen er oppe.” Smilte han og kyssede blidt Harrys næse.

« on: on Fre 12 feb 2016 - 17:39 »

Harry Jepsen

Harry betragtede Will det var virkelig ikke rart at se alle de sår han havde over alt. Han blev dog glad for at høre at Will ville lade ham heale ham. Han smilede da Will satte sig op på hans skød, og han kyssede ham igen.

”jeg har lovet at jeg bliver, så selvfølgelig skal jeg nok underholde dig” sagde han med et smil. Han tog Wills hånd og flettede sine finger ind i hans.
”jeg kan også underholde dig og heale dig samtidig” sagde han med et smil, og skubbede Will lidt ned, så det begge kunne komme ned og ligge.

Han lagde den anden arm under Wills hoved, så Will kunne have sit hoved mod Harry bryst. Harry nussede Will lidt i håret mens han holde hans hånd med den anden.
Han lukkede øjnene lidt, og begynde at bruge sin evne. Han kyssede Will mod panden et par gangen i mens.
Han stoppede ikke til han kunne mærke at Will var helt healet.

Han så lidt ned på ham ”har du det bedre?” spurgte han stille. Han kunne godt mærke at han havde brugt lidt meget af sine evner lige nu, men det var okay, så længe Will var okay

« on: on Fre 12 feb 2016 - 17:46 »

Will

Competent (Rank 11)

Will grinte højt imens Harry skubbede dem begge ned og ligge igen. Han lagde sig oven på ham og nussede sig helt ind til ham imens han mærkede de dejlige læber imod hans pande og varmen fra Harrys evne.

Han brød sig ikke meget om det når Harry brugte den, da han godt vidste at det krævede meget fra ham, at heale så mange sår.

”Ja, det har jeg. Hvad med dig? Kan jeg hjælpe dig med at blive lidt frisk igen?” spurgte han nysgerrigt og satte sig lidt mere op på hans skød, så hans bagdel hvilede imod Harrys manddom og hans hænder hvilede blidt på hans mave.

”Jeg ved din evne suger energi fra dig, jeg kan ligesom mærke det okay?” sagde han med en lidt hård stemme, siden han nu var bekymret. Dog så Will altid meget barnlig ud, når han skældte Harry ud, bare fordi han var bekymret.

« on: on Fre 12 feb 2016 - 18:20 »

Harry Jepsen

Harry smilede da Will spurgte om der var noget han kunne gøre for at give Harry mere energi. Han smilede bare roligt til ham ”Nej det er helt fint Will” sagde han mede et smil. Han var ikke så træt som han kunne havde været.

Han smilede da Will satte sig op på hans skød. Han lagde hænderne mod Wills hofter ”Det er helt okay, jeg er slet ikke så træt” sagde han med et smil. Han satte sig en smule op ”det er helt i orden Will, jeg har det fint” sagde han og kyssede ham blidt, og trak ham en smule ind til sig.

Han så på ham, og det var tydeligt at der var noget han tumlede lidt med ”Der er noget jeg har tænkt på siden i går” sagde han stille Han vidste slet ikke om det var en god ide at spørge om den her slags.

”Du snakkede om i går.. mens vi havde sex… at. Du ville.. ja hvad skal jeg kalde det.. at du ville.. føre?” sagde han roligt
”vil du virkelig gere have lov?” spurgte han så

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 8 af 11]