Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 0:33 by Caleb

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243723 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

AuthorTopic: We meet again.. - Harry (XXX)

We meet again.. - Harry (XXX)
« on: on Man 4 jan 2016 - 4:34 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Harry måtte virkelig tage sig sammen. Han vidste at Will kunne nærke hans følelser. Og det var ikke særlig godt lige nu. Harry gik nedenunder og fandt færstehjælps kassen. Han tog den med oo igen, og kom ind på badeværelset. Han lagde nærke til såret i Will's bryst. Var det virkelig ikke healet mere? Han gik over til ham "Will.. Hvorfor vil du ikke bare lade mig Heale det?" spurgte han lidt bekymret.

Han prøvede virkelig at skjule det. Men han var virkelig forvirret lige nu. Han holde ufattelig meget af Will. Og han ville ikke have at de her ting skulle ake for ham. Men.. Han holde jo også af Niklaus! Og selvom han selv var gået, så savnede han ham stadig.

« on: on Man 4 jan 2016 - 10:39 »

Will

Competent (Rank 11)

Will fik endelig det sidste ud af hans sår og stod derefter og kiggede på sig selv i spejlet. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, han havde ingen idé om hvem denne Niklaus var og han vidste slet ikke hvad han skulle stille op med ham. Han kørte hurtigt en hånd igennem hans hår og hørte Harry kom ind i badeværelset igen.

Han hørte hans sætning og han vendte sig derefter rundt og kiggede på Harry.

”Fordi.. Det er det eneste tidspunkt hvor jeg kan føle mig menneskelig igen. Harry.. Jeg er endelig død, jeg burde have været dø for mange år siden.. Mit hjerte banker ikke mere, det her sår burde have slået mig ihjel..”
Han kiggede ned. Han kunne lige så godt bringe Harry ind i hans tanker om sig selv.

”Jeg.. Valgte ikke at blive sådan her.. Jeg blev tvunget.. Og nu kan jeg så gå rundt på jorden, som denne.. Levende lig.” Han var tydeligvis vred over hans situation og kunne slet ikke lige at være sådan her. Han gik over til Harry og greb hans hænder imens det var tydeligt at Will var på kanten til at græde igen.

”Det eneste jeg nogensinde kunne ønske mig i hele verden.. Var at se en solopgang med den person jeg elsker. Mærke varmen på min hud og se hele verden blive lyst op igen.. Men jeg ville ikke kunne overleve mere en 1 minut ude i det, før jeg går op i brand..”
Han sukkede svagt og lænede sig ind til Harry og gemte hans ansigt i hans skulder.

« on: on Ons 6 jan 2016 - 22:28 »

Harry Jepsen

Harry så på ham som han fortalte. Han kunne ikke lade vær med at rynke sine bryn. Han var udemærket klar over at Will var "død" Men det var nu ikke noget der gjorde ham noget. "Hvis du ikke var blevet vampyr.. så havde du ikke mødt mig?" sagde han pludseligt. Han gik lidt hen mod Will "Tror du, at du er den eneste?... Jeg er skabt som jeg står her! Jeg fik en opgave! En opgave jeg ikke havde bedt om... Og da jeg ikke fuldførte den!.... hvad tror du så de gjorde ved mig?" Han så lidt væk, men derefter på Will igen "De rev mine vinger af!... Ja! Du ende med at være skyld i dine forældres død! Men det var ikke din skyld!.... Men DU har i det mindste HAFT en familie!... jeg ved ikke engang hvordan det er!... Jeg vil aldrig vide hvordan det er at få en familie, for jeg kan ikke have en!"

Harry sukkede lidt. Han havde ikke haft tænkt sig at fortælle Will at han var en falden engel. Men nu var det kommet frem.
Han vidste at Will så ham som dette lyse og milde væsen, men i virkeligheden var han kun rasterne af det væsen han engang var.

Han så lidt overrasket på Will da han tog Harry's hænder. Will var koldere end sædvanligt, men sikkert fordi han både var såret og ked af det. Han så på ham da han hørte hvad han sagde. Han bed sig lidt i læben over det.
Han mærkede vægten af Will's hoved mod sin skulder. "Hvis du lod mig Heale dig... så kunne jeg måske sørge for at det skete" sagde han pludselig.
Han vidste at det nok kunne blive lidt tricky, men han var sikker på at han kunne.

« on: on Ons 6 jan 2016 - 22:41 »

Will

Competent (Rank 11)

Will lyttede til Harrys ord, han havde godt regnet lidt med at Harry var en falden engel, siden han aldrig havde set hans vinger og han levede i den verden han gjorde. Will sukkede dybt og lyttede til hans ord. Han trak sig lidt tilbage og kiggede op på Harry med et blidt smil.

”Okay.. Vil du blive glad hvis du healede mig? Dog ved jeg ikke om dine evner rækker så lang at du kan bryde den forbandelse som er over vampyrer..” Hviskede han lavt og lod hans pande hvile lidt imod Harrys kæbe.

Han lagde hans hænder op omkring Harrys skuldre og stod tæt op imod ham imens han svagt stønnede i smerte, siden hans sår blev rykket lidt i på grund af hans bevægelser.

”Dog vil jeg gerne i bad med dig når du har healet det..” Mumlede han lavt og følte sig utrolig ulækker lige nu, siden hans hår var utrolig beskidt og hele hans krop var fyldt af indtørret blod og en masse andet. Han snuste svagt til Harrys hår og kyssede nænsomt hans kæbe og videre ned til hans hals. Hans øjne lyste op og trangen til Harrys blod blev voldsom inde i hans krop. Han skulle lige til at bide, men trak sig hurtigt væk. Hans krop rystede svagt og han kiggede ned.

”U-u-undskyld..”
Hviskede han lavt.

« on: on Ons 6 jan 2016 - 23:16 »

Harry Jepsen

Harry måtte indrømme at han var lette over at han måtte Heale Will. Han hørte hvad Will sagde "Nu må vi se... hvem ved... men jeg vil i hvert fald gøre forsøget" sagde han roligt.

Han hørte hvad Will sagde med Badet. "vi kan sagtens gå i bad med det samme! Det ville faktisk kun gøre det nemmere for mig hvis jeg kan sidde ned" Sagde roligt. Han mærkede Will's kys, og sukkede en smule over dem. Egentlig burde de nok ikke gøre sådan noget, men... Han havde heller ikke lyst til at afvise Will helt. Man kunne sige at der vel intet var galt i det, så Længe Will vidste hvordan Harry havde det.

Han Mærkede dog hvordan Will ændrede sig lidt, og hvordan han pludselig trak sig hurtigt væk. Han vidste med det samme hvad der var sket. Han smilede bare roligt "Det er okay.. Hop op i badet! Så skal du også nok få blod! Jeg kan godt se du er sulten" Sagde han roligt.

Han begynde selv at tage tøjet af. Da Will havde sat sig op, satte Harry sig bag ham, Han holde sit håndled hen foran Will "her.. drik bare! jeg skal nok stoppe dig hvis et bliver for meget" sagde han roligt. Han lænede sig lidt tilbage, og trak Will med så Will lå lænet op af Harry, med hovedet mod hans skulder.

Harry lagde den anden hånd mod Will's pande som tidligere. Han lukkede øjnene og koncentrerede sig om Will's står. Hans kræfter begynde at virke, og langsomt ville såret begynde at lukke sig.
Han sad sådan et godt stykke tid. Det sår var dybere end han havde regnet med! Han prøvede virkelig at virke upåvirket, men efter noget tid hvor Will havde drukket blod Plus han havde brugt sine evner begynde hans puls at falde en del.

« on: on Ons 6 jan 2016 - 23:27 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede op på Harry og mærkede hvordan hans krop reagerede på den blide behandling fra Harry. Han smilte varmt og kiggede over på ham da han bevægede sig op i vandet. Han tog selv resten af hans tøj af og smuttede op i det store kar til Harry og lænede sig op imod ham.

Han kiggede noget på Harrys håndled da han rakte den om, bed sig selv lidt i underlæben og mærkede hans sult som brændte imod hans hals. Årh, hvor havde han virkelig lyst lige nu. Will bed dog hans håndled, drak en lille smule og slikkede derefter såret rendt og lod det heale.

Will mærkede pludselig hvordan såret var væk, dog mærkede han også hvordan Harrys puls blev lavere. Han reagerede hurtigt og vendte sig om, satte sig på Harrys skød med et ben på hver side og kiggede på ham.

”Årh Harry.. Det her er jo grunden til jeg ikke vil lade dig gøre det.. Du bruger alt for meget energi..” Hviskede han blidt og rejste sig op på hans knæ, krammede blidt Harrys hoved og nussede hans hår.

« on: on Ons 6 jan 2016 - 23:39 »

Harry Jepsen

Han måtte indrømme at det tog mere på hans kræfter end han havde regnet med. Men Han havde ikke i sinde at stoppe før såret var helt lukket og healet.
Det var heldigvis en lettelse at Will ikke var VILDT sulten og drak en masse for det havde nok også taget ret meget på ham.

Han blev en smule overrasket da Will Pludselig vende sig rundt, og satte sig over ham. Han mærkede hvordan han blev krammet ind mod ham, og hvad han sagde. Harry lukkede bare øjnene, og hvilede sit hoved mod Will's skulder, og lagde lidt træt sine arme om Will "det gør ikke noget.. så længe du er okay" Mumlede han og slappede bare af ved at sidde sådan.

"Hvis.. Hvis jeg bare kan få lov til at sidde sådan her lidt?.. så er jeg okay igen om lidt" Det var nu lidt løgn. Det ville mindst tage ham natten over for at komme på dubberne igen, men det behøvede Will ikke vide, så ville han bare blive endnu mere bekymret

« on: on Tors 7 jan 2016 - 9:59 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede ned på Harry og han kunne mærke på ham, via hans evne at Harry var virkelig træt. Han tænkte så det knagede på hvordan han kunne give Harry flere kræfter igen og kom frem til en ting han vidste. Han eget blod.

”Harry.. Nu har du healet mig og endda givet mig noget at spise.. Så nu vil jeg give tilbage igen, så du har bare at tage imod det.” Hviskede han blidt, dog var hans stemme lidt hård til sidst.

Han satte sig ned, uden at tænke på at han faktisk satte sig på Harrys lem med hans bagdel, hvorefter han rakte hans hånd op og snittede et sår på hans hals så hans mørke blod gled ned over hans hals og kraveben.

”Drik min elskede.” Hviskede han og lænede hans hoved lidt til siden.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 10:52 »

Harry Jepsen

Harry åbnede lidt øjnene da han hørte Will sige hans navn, han brummede stille som tegn på at han hørte efter. Han undrede sig lidt over det Will sagde, hvad var det han ville give tilbage?

Han mærkede hvordan Will satte sig ned på hans skød. Og han måtte erkende at han godt mærkede hvor Will satte sig, men han måtte erkende at at han var alt for træt til at det havde nogle efekt.

Han lagde mærke til at Will lavede en rift ced sin hals og hans blod begynde at løbe ud. Han bed sig i læben, og tøvede lidt, men lænede sig så frem og begynde at drikke af Will's blod.
Han mærkede labgsomt hvordan hans krop fik det bedre. Og hvordan han blev stærkere.
Han lod sine hænder glide op mod Wills ryg og skulder, og prassede ham tættere mod sig selv. Hans drak en smule mere grådigt. Virkningen på hans krop kunne tydeligt mærkes, han begynde at spænde i samtlige muskler! Det var utroligt hvor stor en virkning Wills blod havde på ham når hans krop ellers var i nul. Men det var også der, det var sværrest at stoppe sig selv.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 11:25 »

Will

Competent (Rank 11)

Will mærkede hvordan Harry pludselig blev stærkere og hans plan havde virket. Han stønnede svagt, da han mærkede de stærke og varme arme omkring sig og han smeltede næsten i Harrys favn og lå helt tæt op ad han med hans arme omkring hans hals.

”Hmm.. Smager det godt?” Spurgte han blidt og nussede blidt Harrys hår imens han mærkede hvordan Harrys muskler spændte og han tog det lidt som et ja.

Han vidste hvilken rus det her altid gav Harry og det var på en måde utrolig sjovt at se den forvandling det næsten gjorde på ham. Harry blev altid lidt vild og dyrisk når han fik Wills blod, hvilket Will fandt utrolig lækkert.. Og blev ret tændt over det.

”Drik så meget du vil..” hviskede han blidt og lukkede hans øjne og lod hans hoved falde tilbage så Harry havde mere plads.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 13:01 »

Harry Jepsen

Hvis nogle spurgte ham om han var blevet afhængig af Wills blod, så ville han helt klart afvise det! Han ville aædrig indrømme det overfor nogle hvad Wills blod ville gøre ved ham
Han kunne ligefrem mærke hvordan hele hans krop reagerede på det.
Han kom blot med en let form for knurren da Will spurgte om det smagte godt. Egentlig var det utrolig grænseoverskridende første gang han skulle drikke Will's blod. Men "heldigvis" var Wills blod ikke varmt som hvis ddt havde været fra et mennekse.

Han lod sine hænder glide lidt ned af Wills krop, og den ene stoppede ved Wills balle, mens han anden staidig var ved hans ryg. Han borede sine finger en smule ind i Wills bløde hus. Han lod hans tunge glide over såret flere gange i mellem at han drak.
Han hørte godt hvad Will sagde med at Harry bare kunne drikke så meget han vil.
Han vidste arligtalt heller ikke hvordan han skulle stoppe sig selv. Men det var også ALT på ham der spænde, og han kunne også mærke at han blev ophidset.

Det værste ved dette blod, var at han ikke kun blev ophidset, han fik disideret lystden til at FLÅ Will op, og overfalde ham på stedet.  Overfalde ham, besejre ham og bare tage ham hårdt her og nu.

Han borede sine finger hårde ind i hans hud, og pressede ham hårdt ind mod sig.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 13:30 »

Will

Competent (Rank 11)

Will gispede og mærkede den varme hånd på hans bagdel, han greb hårdt fat i Harrys hår og mærkede hvordan han blev klemt op ad Harrys krop og han kunne ikke undgå at føle den dejlige kilden i hans mave og hans krop reagere på den hårde behandling den fik fra ham.

Han mærkede hvordan hans lem blev stift og den varme hånd imod hans ryg gjorde det ikke bedre. Årh, hvor var Harry utrolig sexet lige nu, han kunne slet ikke styre hans tanker omkring det.

”H-Harry.. Er du o-okay?” Hviskede han blidt og aede Harrys hår imens han mærkede hvordan hans bagdel svagt bevægede sig imod Harrys lem. Han ville give alt for bare at de begge kunne kaste de dumme tanker væk og leve sig ind i deres lyster i dette øjeblik, det kunne være utrolig lækkert.

Han bed sig selv svagt i underlæben, lod hans tænder prikke hul på hans læbe så noget blod gled ned over hans kæbe og ned af hans hals.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 14:04 »

Harry Jepsen

Han sukkede lidt over det her, hans lyster var virkelig på det højeste punkt lige nu! Han havde bogstavelig talt lyst til bare at tage Will virkelig hårdt, om han så skulle "voldtage" ham. Hvilket han nok aldrog ville gøre.

Han hørte hvad Will sagde, og lod for en gang skyld sin mund fjerne sig fra såret, han slikkede dog blodet væk der var gledet ned af Wills kraveben.
Han så lidt op på Will og mindende næsten som om han var beruset i sit blik. "undskyld.. Jeg har bare virkelig svært ved at stoppe" sukkede han. Han havde blod om munden, det løb næsten ned af hans hage.

Han lagde mærke til at Will bed sig i læben, og blodet begynde at pible frem. Han mærkede hvordan trangen kom op i ham igen. Han grab lidt hårdt fat om Wills nakke, og kyssede ham grådigt og Hårdt.  Han brød det dt kort øjeblik "og jeg har faktisk heller ikke lyst til det" sukkede han tungt, og fortsatte kysset mens han drak af Wills blod.

Han tog lidt hårdt fat om Wills baller, og pressede ham mod sit lem. Han sukkede selv om det, da ddt var virkelog godt, og han blev mere og mere tændt jo mere blod han drak, og så den måde han og Will sad på

« on: on Tors 7 jan 2016 - 14:11 »

Will

Competent (Rank 11)

Will sukkede blidt og mærkede hvordan han blev mere og mere tændt over denne situation de var i lige nu. Han stønnede blidt imod Harrys læber da de mødtes og han hørte Harrys ord, som han kom med.

En utrolig dyb stønnene kom fra ham da han mærkede Harrys hænder omkring hans bagdel og hvordan han lem blev presset imod hans sensitive område.

Han åbnede hans øjne og de lyste op i den røde, tændte farve. Han stønnede mere og en svag knurren kom fra ham.

”Årh.. Jeg er ligeglad med om du bryder dig om dette, men jeg har brug for det..” Stønnede han blidt imod Harrys læber.

Will gled hans hånd ned, greb blidt fat omkring Harrys lem og pressede den ind i sig. Han stønnede højt og mærkede hvordan hans krop blev udvidet utrolig meget omkring den store lem som nu var helt inde i ham og udvidet hele hans lille hul.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 14:43 »

Harry Jepsen

Det gjorde det bestemt ikke bedre at høre Wills suk! Han var allerede så tændt, og hans lem var allerede utrolig stift. Han havde virkelig lyst til Will lige nu, men burde de?
Egentlig var han lidt ligeglad lige nu!

Han åbende øjnene lidt, og så på Will da han hørte hvad han sagde, og undrede sig først lidt over det, indtil han mærkede Wills hænder om hans utolig stive le. Han sulkede over det. Der kom dog et dybt støn fra ham da han mærkede at Will satte sig ned over hans lem. Han var en vanvittig fantastiak følelse at mærke hvordan han udvidet Will, og mærke ham om sit lom. Han borede sine finger mere mod Wills hud mens Will gled ned over ham.

Han så op mod vil, han havde det næsten som at være fuld! Beruset sf russen og hele situationen. Han kyssede grådigt Will ned af halsen, og slikkede det blod op der var løbet forbi ham. Aåret var healet, og hvis det ikke havde været havde han sikkert drukket mere.

Han tog fat om Wills baller, og klemte utrolig hårdt om dem, og pressede ham hårdt ned mod sig.
Normelt ville han nok tage den med to, men det kunne han ikke nu. Egentlig havde han bare lyst til at tage Will så hpdt som han aldrig havde gjordt det før, men han beherskede sig en smule

« on: on Tors 7 jan 2016 - 14:48 »

Will

Competent (Rank 11)

Will stønnede utrolig højt, lænede hans hoved tilbage og greb hårdt fat i Harrys skuldre imens han mærkede hvordan Harrys følelser kæmpede imod sig selv og han holdte sig tilbage. Han kiggede på Harry med et dyrisk blik, siden hans øjne var helt røde og hans pupiller havde den kendte reptil form.

”Ikke hold igen.. Jeg går ikke så nemt i stykker..”
Hviskede han blidt og greb Harrys kæbe og kyssede hans læber så blidt, men på en måde også utrolig hårdt.

”Jeg vil mærke dig.. Jeg vil have du tager mig som aldrig før..”
hviskede han imod Harrys læber imellem de mange grådige kys han stjal fra ham.

Han bevægede sig lidt op, så Harry kun liiiiiige havde tippen inde i ham, hvorefter han hamrede hans hofter så utrolig hårdt ned over Harry at han skreg op i nydelse og mærkede hvordan hele hans krop næsten rystede i den utrolig hede scene de var i.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 15:33 »

Harry Jepsen

Harry peøvede stadig at holde det lidt tilbage, og ikke slippe (hvad det nu end var inden i ham) løs og lade det flå Will op. For lige nu var det, det eneste der for rundt i hans tanker, at tage Will hårdt, og ikke vise nogle former for nåde.
Men da Will sagde at han ikke skulle holde igen, og at han skulle tage Will, som han aldrig havde gjordt det før. Så var det lidt som at slippe en bisk og viæd hund løs!
Hele Harrys krop og udstråling, blev en helt anden! Langt mere rå og hård.
Hans grab om Wills baller blev kun hårde, og faktisk var Harry i tvivl om hams negle ende med at bore sig i gennem Wills hud.

Han mærkede hvordan Wil løftede sig, og han sukkede lidt over det. Men da Will valgte at hamre sig ned over Harrys lem igen, kom der et dybt støn og næsten en knurren fra ham. Han grab mere fat om Wills røv, og løftede ham en smule op. Han begynde dereftdr at bevæge i hårdt op i Will, mens han kyssede Will grådigt ned af halsen, og så op på munden hvor han bed ham hårdt i underlæben.

"FUCK! Yea!!" udbrød han mellem de dybe støn. Han kyssede Will op af halsen og op mod hans øre, hvor han bed ham lidt i øreflippen. "drik fra mig!" kom det næsten stønnene fra ham. Mens han holde om Wills baller, spredte han dem så mdget han nu kunne, hvilket uden tvivl ville gøre at Will s hul blev spændt mere ud.
Harry stønnede tungt for hvor gang han hamrede sig op i Will, det var dn virkelig fantastiak følelse.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 18:45 »

Will

Competent (Rank 11)

Will mærkede hvordan Harry forandrede sig, hvilket kun fik ham til at blive mere tændt. Et gisp kom fra ham da han mærkede den brutale tag i hans bagdel og hvordan de dejlige negle næsten borede sig igennem hans kolde og hårde hud.

Han greb hårdt fra i Harrys nakke, da han blev løftet lidt op og han sukkede i nydelse da han mærkede de dejlige kys og bid. Hans stønnen blev dog voldsommere da han mærkede hvordan Harry næsten hamrede ham op til himlen og tilbage igen for hvert stød der blev sendt op i ham. Han gispede og greb hårdt fat i Harrys nakke og hev den til siden.

”Kun hvis du tager mig alle mulige steder i dette badeværelse..” Hviskede han ind i Harrys øre, imens hans tænder begyndte at vokse sig lange og utrolig skarpe.

Han ventede knap nok på et svar før han bed hårdt ned i Harrys skulder og stønnede højt af nydelse da blodet sprøjtede ind i hans mund og hans krop blev spændt op da rusen ramte ham. Han drak meget lidt, men brugte det meste af tiden på at slikke såret så en masse af hans spyt blev trykket ind i såret og ind i Harrys krop.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 19:28 »

Harry Jepsen

Harry nød virkelig at høre Wills støn, han mente nærmest ikke at Will kunne stønne højt nok. Han mærkede hvordan Will rev hans hoved til aiden, og hørte hvad han sagde. Han smilede lidt for sig selv over det, og mærkede så h ordan Will bed hsm hårdt i naklen, hvilket fik Harry til at komme med en let knurren.

Han smilede lidt selv tilfredst over det Will havde sagt. "så du vil have mig til at tage dig alle steder her?" sagde han med en en lidt kølig stemme. Han rejste sig op fra vandet mens han stadig havde fat om Will, og vende sig, og bankede Will lidt hårdt op mod den holde væg, så Will også blev holdt oppe ved at have sin ryg mod væggen. harry begynde at støde hårdt op i Will mens han slilkede Will lidt op af halsen, bed ham lidt hårdt i øret.
Denaralt var alle hans bevægelser hårde, og langt mere dyrisne end han habde væfet før.

Underligt nok poppede en underlig anke op i hans hoved, at selv hvvis han ende med at re skade på Will under det her, så ville de jo begge Heale.
Han slap Will med den ene hånd, og tog fat i Wills kæbe så han så lige på ham "var det, det her du ville have?" sagde han en anelse hårdt.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 19:34 »

Will

Competent (Rank 11)

Will knurrede glad tilbage til ham, da han hørte hvad Harry sagde. Et lille grin kom fra ham, da Harry løftede ham op fra vandet og bankede ham op imod væggen. Han stønnede hårdt og mærkede den hårde stød op igennem ham. Årh, det var virkelig lækkert det her og han slikkede hans egne lange tænder imens han kiggede på Harry med et utrolig sensuelt blik.

”Ja..” Hviskede han tilbage i Harrys øre imens han stønnede utrolig højt. Han lod hans arme glide omkring Harrys hals og han svingede hans ben omkring hans hofter og spændte lidt i hans krop, så det blev strammere omkring Harry.

Hold nu op Harry var sexet lige nu, så dyrisk han var og så hot han så ud i mens han tog Will sådan som han gjorde. Wills blod havde virkelig en kraftig virkning på ham, som Will slet ikke havde noget imod, tværtimod.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 19:58 »

Harry Jepsen

Han vidste ikke helt hvad der gik af ham, og han var heller ikke sikker på at han ville vide det! Lige nu ville han faktisk ikke tænke på noget, bare mærke Will, og det de var i færdig med.
Han måtte også indrømme at selvom han var så ophidset og tændt, Og selvom hans hoved ikke var helt klart, lagde han mærke til en masse ting han normalt ikke gjorde. F.eks. hvor blød Will's hud var under hans hårde hånder der ikke lige frem viste Will nogle nåde lige nu. Men også selve følelsen af at være oppe i Will.

Han smilede et næsten selvfedt smil sagde ja til at det var det her han ville have. Han Mærkede også hvordan Will spænde i kroppen, og hvordan det kun blev strammere om has lem. Han nød det, og stønnede dybt over det.
Han fortsatte med at støde hårdt op i Will.

Efter noget tid, stoppede han dog lidt, for så at trække sig ud. Han tog lidt fat i Wills hår "Stil dig over til vasken" Sagde han med en lidt kommenderende stemme.

Da Will havde gjord som han sagde, kom han selv der hen. Han vende Will om så han stod mod vasken og spejlet. Harry tog fat i Will's hår og trak hans hoved tilbage. "Du har vel aldrig selv set hvordan du ser ud når jeg trænge op i dig?" sagde han med en lidt provokerende stemme, hvorefter Harry hamrede sig op i Will, og begynde at støde hårdt i ham med det samme, mens han holde stramt fat om Will's hofter og ind i mellem klemte han hårdt om Will's baller.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 20:05 »

Will

Competent (Rank 11)

Will smilte og stønnede højere da han mærkede hvordan hans krop var utrolig sensitive lige nu. Han gispede og mærkede hvordan Harry pludselig trak sig ud af ham og han kiggede lidt forvirret op på ham. Vasken? Ohh, nu var han virkelig ude på noget.

Dog hoppede han ned på hans fødder, gik hurtigt over til vasken og lænede sig lidt op ad den og kiggede over på Harry med et charmende smil.

Et svagt gisp kom fra ham, da Harry kom over og vendte ham rundt, hev op i hans hår og fik ham til at se på sig selv i spejlet. Orh, det her var pinligt, men på en måde utrolig sensuelt på samme tid. Han smilte og mærkede hvordan Harry hamrede op i ham, han så sig selv og hvordan han stønnede. Orh, det her kunne han ikke.

Han holdte sine hænder fladt på bordet og mærkede hvordan Harry stødte hårdt op i ham imens han mærkede hvordan hans egen lem var ved at eksplodere.

”Årh.. Harry..” Stønnede han højt og kiggede op på Harry i spejlet imens, han bevægede hans egne hænder tilbage, greb hans egne balder og spredte dem helt for Harry.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 20:20 »

Harry Jepsen

Harry Smilede bare lidt over at Will gjorde som Harry sagde. Han smilede lidt da Will så sig selv i spejlet. Han vidste udemærket at det var pinligt at se sig selv sådan. Men Will havde formået at trykke på de helt rigtige knapper i Harry da han gav ham sit blod, og ikke mindst da han selv havde begyndt alt det her.

Han kunne udemærket godt se at Will ikke var vild med det her! At han ikke brød sig om at se sig selv i det spejl.
Han hørte hvordan Will stønnede hans navn, og smilede over det. Han vende blikket mod ham da han så at Will så på ham gennem spejlet. Da Will sprædte sine baller for Harry, smilede han tilfreds over det.
Han lænede sig lidt frem, og slikkede op langs Will's øre "Du nyder ikke lige frem synet hva?" spurgte han så lidt.

Han smilede lidt, og lod sin hænder glide om af Will's krop, og ned igen. "Du skal jo nyde dette lige så meget som mig" Sagde han roligt, og trak sig ud. Han vende Will Rundt, og løftede ham hurtigt op på bordet ved vasken, og tog hans ben på hver sin side af ham selv, og trængte hårdt i Will, og begynde at støde hårdt op i ham. Han stønnede selv tungt over det har

« on: on Tors 7 jan 2016 - 20:30 »

Will

Competent (Rank 11)

Will kiggede op på Harry og hørte hans ord, orh det sendte kuldegysninger ned af hans ryg da han mærkede den varme tunge imod hans øre. Han smilte kækt til Harry da han mærkede den varme hånd ned over hans kølige mave.

Et højt gisp kom fra ham da han blev vendt rundt og sad nu oven på bordet med hans ben rundt om Harry. Han placerede hans egne hænder på bordet for at holde hans balance, mærkede hvordan Harry trængte op i ham igen og Will stønnede højt af glæde.

”Ugh, du er så lækker når du Dominere mig på denne måde..”
Knurrede Will imellem hans støn og greb Harry med den ene hånd og trak ham ned. Han kyssede hans læber utrolig blidt og bed derefter hul i hans egen læbe og lod hans blod blande sig ind i deres hede kys.

Et højt og utrolig sexet støn kom fra Will og han lagde begge hans arme omkring Harrys nakke og holdte godt fat i ham.

« on: on Tors 7 jan 2016 - 20:42 »

Harry Jepsen

Harry måtte nu indrømme at han mest nød at have Will sådan her, så han kunne se ham og røre mere ved ham. Han lod igen sine hænder glide ned og gribe hårdt og brutalt fat om Will's baller.
Han smilede lidt over det Will sagde, og ende bare med at støde hårde op i Will, og nød kun de støn der fulgte med, fra dem begge. Han mærkede at Will grab fat i ham og trak ham ned i et kys, Han lukkede øjnene og nød det, men pludselig var der en velkendt smag der blandede sig med deres mundvand. Will's blod. Harry lod sin tunge glide ind, og slikke ind over Wills læbe.
Han sukkede nærmest tørstende imens.
Han pressede sig tættere og helt op i Will, og klemte hans baller hårde "Mere!.. Lad mig få mere " stønnede han ind mod Wills læber.

Han ville ikke indrømme hvad dette blod gjorde ved ham. Men på de anden side, så havde de begge glæde af det lige nu, for blot efter at have fået en smule mere nu, blev hans grab, og hans stød kun hårdere og vildere.
Han lod sine negle glide op af Will's baller i en meget hård måde, der uden tvivl ville kunne rive huld på dem.

Han bed Will hårdt i underlæben mens han stadig drak af blodet, og lod sin tunge danse ivrigt rundt med Will's. Han følte sig næsten som besat, men han kunne mære hvordan han nærmest bare gerne ville gøre ALT ved Will lige nu.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 6 af 11]