Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238835 indlæg in 11998 subjects

We meet again.. - Harry (XXX)

Side 5 af 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: We meet again.. - Harry (XXX)

Indlæg by Will on Man 21 dec 2015 - 0:40

Will skreg i smerte da Josh’s hånd blev stukket ned i såret, han så efter Harry og hans hånd havde rakt ud efter ham, da døren blev smækket i. Han ville have haft Harry til at sidde og holde ham i hånden i mens, dog skreg han endnu engang da det sidste stykke blev hevet ud. Han lænede hans hoved tilbage og trak vejret meget dybt. Kold sved pippelede ned af hans pande og hals. Hans hvide t-shirt var ikke så hvid længere, den var revet i stykker og en masse sår, skrammer og blå mærker var hist og her på Will’s krop. Den var stadig smuk, men lige nu lignede Will ikke en i midten af 20’erne mere. Snarere end i 40’erne. Han havde små rynker rundt omkring i hans ansigt, poser under hans øjne og hans hår var lidt gråt.

Han kiggede svagt efter Harry med hans øjne som var neon røde lige nu og hans pupiller havde en reptil form. Den ældre vampyr lagde hans hoved tilbage og mærkede at Josh stadig stod over ham. Han kiggede op på den yngre vampyr, dog vidste han slet ikke hvad han var ude på, mest fordi hans evner slet ikke virkede lige nu og han var så sløv, på kanten til at falde i søvn med det samme.
Will
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 501

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Harry Jepsen on Man 21 dec 2015 - 0:47

Josh tænder glid ud mens han stod ind over Will, han loden finger glide over Will's mundvig og fjerne det blod han havde siddende af Harrys' Han skulle lige til at slikke på sin finger da Jim stoppede ham "Kom..!" sagde han bare og tog ham med ud af rummet for at han kunne få noget blod.

Harry sad bare ude på trappen. Han var rasende. Han skulle afreagere på noget, og valgte at slå hånden lige ind i et træ. Det knaste i hans hånd da der var en knogle der brækkede. Han kom med en blanding mellem et vredes udbrud, og et smerteudbrud. Han gik bare rasen rundt i haven.
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 932

Indlæg by Will on Man 21 dec 2015 - 0:52

Will mærkede den kølige finger fjerne noget fra hans mundvige og han så det var noget blod, sikkert Harrys. Han skulle lige til at sige noget, da Jim fik ham fjernet og Will smilte tilfreds til ham. Will rejste sig svagt, han gik over til et skab og hev en førstehjælpstaske ud, som var pænt støvet. Han trak hans læderjakke af med et støn og flået T-shirten af så den landede på gulvet. Fik forbundet hans sår hen over hjertet med noget blødt stof, et stort plaster og en forbinding som gik tværs hen over hans brystkasse og omkring hans skulder så det sad tæt omkring ham. Derefter vaskede han resten af de små sår og fik dem bundet ind i store plastre og det hele. Da han var færdig trak han læderjakken på med et støn og gik ud til Harry. Der var cirka gået 15 minutter siden han gik ud af døren.

”Harry..” Mumlede han svagt og gik ned af trappen med et støn. Han var lige ved at vælte flere gange da han gik ned imod ham med et blidt blik i hans mørkeblå øjne.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Man 21 dec 2015 - 1:03

Hvis ikke det var fordi det var Wills have og ikke Harrus egetn, så havde han destroeret det hele. Han havdde lyst til at slå og kaste med ting.
Han knurrede vredt der ud og vandrede frem og tilbage. Han stoppede dog da han lagde mærke til at døren blev åen. Han lod da som om han ikke hørte Will. Men da han sagde hans navn vende hans sig bare surt mod Will. Hans øjne lyste blot.
Det skete en gang i mellem når han ikke kunne styre sine følser og kræfter.
Han så på alle forbindingerne og fnøs "jeg kuunne fjerne de sår med det samme!... HVIS DU ELLERS VILLE LADE MIG HJÆLPE DIG?" brølede han vredt.
Han forstod ikke hvorfor Will ikke ville lade Harry hjælpe. Han gik over til Will i et lidt Rask tempo. "jeg redet dig ikke for at se dig dø bsg efter!!"
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Man 21 dec 2015 - 1:09

Will’s hoved dunkede meget og hans krop gjorde ondt efter alt det sølv havde siddet i ham i så lang tid. Han gik over og lagde hans hoved imod Harrys skulder og faldt lidt sammen imod ham. ”Dette.. For mig til at føle andet end min kærlighed til dig.. Det at heale lidt langsommere, for mig til at føle mig menneskelig.. Will.. Du er tættere på at være menneske end jeg er.. Jeg lever i en krop som normalt aldrig vil føle noget andet end de gode ting som du gør.. Men for engang skyld vil jeg gerne være sammen med dig, hvor du ikke er træt.. Og de-..” Han hostede svagt, dog var der ikke blod med mere.
”Jeg vil gerne være sammen med en frisk Harry og ikke en som er meget træt efter alt det blod jeg ville have taget og det healing..” Hans stemme var ru og list hæs, mest fordi han var utrolig sulten.

Han lagde hans arme omkring Harry og puttede sig ind til ham. Han kunne ikke mærke Harrys følelser ret meget.

”Det frygtelige er dog lige nu.. At mine kræfter virker ik-..” Han stemme knækkede svagt og det var skræmmende for ham
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Man 21 dec 2015 - 11:05

Harry rynkede bare sine bryn lidt da han hørte Hvad Will sagde. Men sukkede så lidt, og holde Will lidt. Will havde jo ret! Harry var næsten altid træt når Will havde drukket fra ham. Og det med at være menneskelig..det kunne han på en måde godt sætte sig ind i. Selvom han ville gøre alt for ikke at være menneskelig mere. Will vidste jo kun at Harry var en engel.. Men ikke hvilken, og hvorfor han var så menneskelig. Hvis han var en hel engel, så havde han haft mere en dobbelt så mange kræfter, og smærte ville ikke være noget han mærkede.

Han sukkede "vil du så i det mindste ikke ddrikke fra en af de andre?... Du får nok ikke lov af Josh til st drikke af Jim men Lucas er dæmon.. Ham kan du sagtens drikke fra" sagde han roligt.
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Man 21 dec 2015 - 12:04

Will sukkede dybt og kiggede op på Harry. ”Hvis det vil gøre dig glad.. Troede aldrig jeg ville få andre ind i mit hus end dig. Hvis de ødelægger noget, er de så godt som fastfrossen.” Mumlede han og det lød lidt sjovt for Will, han havde aldrig haft så mange inde i hans hus.

”Men ham Lucas er her jo ikke?” Han lænede sig meget op ad Harry, han kunne næsten ikke så op, så træt var han, det føltes som om han havde beton i hans sko og han ikke rigtigt kunne bevæge dem.

”Harry.. Vil du med ned på Kirkegården med mig? Jeg har ikke været dernede siden jeg kom hjem..” Hviskede Will lidt og det var tydeligt at han ikke selv kunne gå og havde brug for Harry til at bære ham næsten. Han mærkede hvordan sorgen fyldte hans krop lidt og han var skuffet over sig selv, kirkegården var ikke blevet passet i det år han havde været væk og Will bed sig selv svagt i underlæben og mærkede en knude i brystkassen. Harry var den eneste som nogensinde havde set porten til kirkegården, han havde dog aldrig været derinde. Det havde kun været Will som nogensinde havde været derinde, ingen andre.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Man 21 dec 2015 - 12:49

Harry grinede lidt af det Will sagde "bare rolig, selvom de bor på gaden har de stadig manere" sagde en med et smil. Harry fik dog en ide da Will sagde at Lucas ikke var der. Han så på Will. "der er faktisk en måde hvor du kan få mit blod uden du behøver drikke fRa mig" sagde han og trak en nøgle op af lommen. "jeg kan få Josh til at hente de poser med blod jeg har der hjemme... Hellere at du fåer det end at det bliver solg til en eller anden junki vampyr" sagde han roligt.

Harry så dog overrasket ud da Will spurgte om Harry ville med ned på kirkegården. Han så lidt hen mod porten. Han nikkede en enkelt gang "ja.. Lad os gøre det! Jeg får barr lidt Josh til at komme"
Harry havde ikke anddt end sagt det før Josh stod foran dem. Harry ftede lidt et øjenbryn "sig mig det skulle vel aldrig være tilfældet at du smuglytter?" Josh rynkede bare på næsen "jeg sikre mig bare at der ikke sker dig noget...men jeg skal nok hente dem.. Jim bliver her!" Harty nikkede bare.
Josh susede afsted igen for at hente blodet.

Harry smilede lidt til Will, og løftede ham så op. Og gik ned mod porten. Han stoppede dog foran den lidt "er du nu sikker på du gerne vil have at jeg går med?"
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Man 21 dec 2015 - 13:59

Will lå i Harrys arme og nød fornemmelsen meget, han lænede sit hoved op imod Harrys skulder og på en måde var han lidt glad for at han var så såret, for så ville Harry måske blive lidt mere og passe på ham. Han havde godtaget de blod poser som Harry havde derhjemme og han havde knurret svagt over at Josh bare havde smug lyttet sådan. Han så at de kom nærmere den store port og Will små pillede lidt ved ringen på hans lillefinger. Den røde juvel lyste lidt op, dog meget svagt.

”Ja, du må meget gerne komme med ind.”
Sagde han blidt og lod Harry bære ham ind på kirkegården. Der var en lille bænk lige foran 4 grav sten. De var alle lige store og små billeder var på dem. En med en utrolig smuk kvinde, som godt kunne ligne Will’s mor, en med en mand på og to lidt mindre med en ældre fyr og en ung pige. Det var tydeligt hvor meget de alle lignende hinanden på en måde.
Will sukkede lidt da han så hvor beskidte deres gravsten var og de blomster han havde sat til dem var visnet meget.

Det eneste der ellers var på den lille kirkegård var en masse blomster bede, et par flotte træer og ikke så meget andet.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Ons 23 dec 2015 - 3:43

Da de kom ind på kirgegården så Harry sig om. Her var smukt, men der var også temmelig tilgruet. Men det var vel klart hvis der ikke var blevet ordnet i et år.
Harry satre Will ned på benken "kan du sidde selv?" spurgte han forsigtigt.
Da han havde sat will, gik han lidt hen til gravstenene. Han satre sig på hug foran billedet af den voksne kvinde. "er det din mor?... Hun er virkelig smuk" sagde han med en roligt stemme, og vende hovedet mod Will "så er der jo ikke så meget at sige til at du også er det" sagde han med en blidt stemme.

Han så rundt på gravene. Det måtte være mærkelig at have det sådan. At man kunne elske noglepå den måde. Og savne dem på den måde. Han vidste udemærket hvordan det var at savne nogle meget. Det havde han gjordt med Will, og på en måde gjorde han det også nu med Niklaus nu.
"Da jeg kom til jorden fik jeg gost afvide at Familie betyder meget for mennekser og andre dødlige.. Men... Det er nu svært at sætte sig ind i" sagde han stille. Han havde aldrig haften familie. Ikke sådan en som Will havde.

Josh var kommet tilbage med blodet, men noget sagde ham at han hellere måtte holde sig ude fra den port de var gået i gennem. "Harry!" lød det fra ham. Harry resjte sig op "jeg kommer" sagde han roligt. Han så på Will. Vil du have det her ind, eller vil du med ud? Vi kan gå her ned senere når du har fået det bedre" spurgte han stille.
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Fre 25 dec 2015 - 16:09

Will kunne knap nok høre Harry da han snakkede, han sad bare og bed sig selv svagt i underlæben imens han kiggede på de store gravstene, han havde ikke passet godt nok på dem, han havde bare efterladt dem ligesom han havde gjort med Harry. Han fortrød mere og mere hvorfor han havde taget afsted, men han havde jo også reddet Harry? Men hvad havde han ikke lige fået ud af det? Sorg, smerte og mere ensomhed en før. Han sukkede svagt og kiggede ned på den mørkerøde ring på hans ringefinger.

Han hørte at Josh var kommet tilbage og han kiggede op på Harry, det var tydeligt hvor trist Will var lige nu og han kunne ikke gøre for at han følte sig så sorgbar herinde, så han var glad for at Josh havde valgt at blive ude af dette private område.

”Jeg vil ikke drikke herinde.. Det var min vampyr side som slog dem ihjel, så derfor skubber jeg det væk når jeg er herinde og efterlader den side af mig udenfor.”
Will kiggede ned og det var tydeligt at han faktisk skubbede det væk når han kom herind. Selvom han stadig var ligbleg og lignede en vampyr lidt, så var hans aura på en måde anderledes. Han så ikke så stiv ud, som han normalt var og på en måde var han mere blød og menneskelig i hans væremåde og sind.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Fre 25 dec 2015 - 17:43

Harry kunne tydeligt se at der var nogwt anderledes over Will. Om det så var godt eller dårligt. Will virkede klart mere trist, men det var der måske heller ikke så meget at sige til. Han havde været væk i et år, og når han kom tilbage var alt anderledes.
Harry sukkede lidt, og gik over til ham "kom smukke!vi kan gå her ned senere" sagde han med et smil. Han kyssede Will på oanden, og uden at fortælle Will det, så brugte han sine healer evner så Will uden tvivl ville få det bedre.
Selvom Will sikkert ville kunne gå selv, løftede Harry ham nu alligevel op, og bar ham ud.

Josh stod udeforan lågen, og ventede med en sportstaske. Harry satte Will ned ude foran, men støttede ham stadig. Josh så bestemt ikke tilfreds ud. "der ligger noget tøj i tasken... Keg kan jo regne ud at du ikke tager med os hjem" sagde han blot noget negativt. Harry så på Will "hvis du sætter dig og drikker, så får jeg lige skiftet tøj" sagde han og hjalp Will hen til med at få Will hen til trappen. Han gav ham de 2 poser og gik selv ind for at tage det rene tøj på.

Da Harry var gået stillede Josh sig foran Will. "okay nu er jeg faktisk ligeglad med om du er en højerestående Vampy eller ej!.. Men jeg siger det kun til dig en gang! Sker der Harry noget! Så er du færdig!... Han er LIGE blevet fri fra en anden der mente at Harry blot var en blodpose han kunne gøre med hvad han ville!.. Om der er følelser indblandet fra din side er jeg fuldstændig ligeglad med! Men jeg nægter at se på at Harry er så knust fordi du skrider igen" han begynde at gå ind for at ham og jim kunne smutte. "han er ikke et stykke kød i kan gøre med hvad i vil! Han har følelser... Flere end nogle af jer tror!!" sagde han inden han gik ind.

Lidt efter kom Harry ud. "drengene smutter nu, men jeg bliver indtil du sover" sagde han roligt"
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Fre 25 dec 2015 - 17:55

Da Will fik sat sig ned, kiggede han blot på posen i hans hånd imens han lagde den anden ned på trappen ved siden af. Han kiggede op og imens Josh stod og skældte ham ud næsten. Will rejste sig op, greb fat i Josh’s krave imens han stirre ham lige ind i hans øjne. Han knurrede lavt og holdte Josh tæt til sig.

”Jeg ved ikke om du nogensinde har hørt om en gammel klam vampyr ved navn Cromwell? Hvis du har, hvilket næsten alle vampyrer i dette område har, så vil jeg lige påpege at sige at han var min Skaber, han er skyld i at jeg står her i dag.. Han havde set sig sur på Harry, hvilket jeg pludselig fandt ud af, så derfor var jeg nød til at smutte for at slå ham ihjel, hvilket lykkedes mig.. Cromwell ville have sparket jer alle pænt til side og bagbollet Harry så grumt foran jer, hvis jeg ikke havde gjort noget, derefter taget Harry med sig, som han gjorde ved mig for over 200 år siden.. Manden var gal og så mig som hans ejendom, jeg slap fri for ham, men han fandt mig igen og Harry.. Tro mig, jeg har fortrudt det pænt at jeg forlod Harry og hvis det stod til mig lige nu, ville jeg pænt se solen stå op i morgen tidlig, hvis det ikke var fordi Harry stadig havde nogle få følelser for mig.. Den eneste grund til at jeg tog de splinter ud, er fordi Harry var ked af at jeg var sorget..”

Efter han fik sagt alt det, skubbede han pænt Josh væk fra sig, stirrede på ham med en knurren.

”Og.. For lige at understrege det en gang til. Jeg vil hellere steges i solen, end give Harry smerte igen..” Hans stemme var kold som is og han lod hans vampyr aura slippe lidt ud, for også at Josh vidste at man ikke skulle snakke sådan til en ældre vampyr.

Derefter satte han sig tungt ned på trappen igen, han havde mærket at Harry havde healet ham lidt, og han havde det bedre, dog var de dybe sår der stadig væk. Han kiggede ned på blodposen i hans hånd, sukkede og hørte Harry kom ud til ham igen.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Fre 25 dec 2015 - 18:19

Josh knurrede blot da Will tog fat i ham. Han var en af de meget få Vampyre der ville skide på alder inden for vampyre. Da han fortaalte rynkede han blot brynene til det Will fortalte. "stod det til mig... Så så jeg hellere jer vegge brænde i solen i stedet for sammen med Harry.. Men desværre har Harry en dårlig vane med at forælske sig i vampyre!"Josh så blot på Will med et fast blik. "desværre har jeg svoret at gøre alt for Harry, og han har følelser for jer begge.. Så det vil kbuse ham hvis der skete noget med kogle af jer!.. Men jeg syntes bare du skal vide en ting!. han sukkede lidt, og måtte jo erkende at han nok hellere så Will sammen med Harry end Niklaus. "ham den anden behandler ikke Harry som du gør!.. Indtil for en måned siden rande Harry rundt med halsbånd på...." sagde han blot.
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Fre 25 dec 2015 - 18:28

Et brændende helvede blev tændt I Will’s øjne da han hørte det sidste, han kiggede på Josh og på en måde kunne han pludselig godt lide Josh lidt. Hans øjne knap sig lidt sammen og tempraturen faldt omkring dem, sammen med Will’s humør. Han bed sig selv hårdt i hans underlæbe og hans hænder blev knyttet hårdt. Han kiggede op på Josh, og dette spørgsmål brændte inden i ham.

”Hvem er den anden? Hans navn tak..” Hviskede han med en kold stemme. Will var ikke typen som tog ud til ekskæreste og slog ham ihjel, nej. Han holdte bare øje med den anden, på afstand og slog derefter hvis der var behov for det.

Han kørte træt en hånd igennem hans eget hår og faldt lidt sammen på trappen imens han sukkede dybt. ”Jeg er alt for gammel til det her..” Hviskede han lavt og skubbede begge blodposer lidt til side. Han brød sig virkelig ikke om at drikke Harrys blod så meget, han kunne ikke lide hvordan den dejlige rus satte hans følelser ud af kurs.

Han grinte lidt og kiggede op på Josh med hans nu lyse blå øjne.

”Josh.. Jeg troede aldrig jeg skulle spørge dig om dette.. Og ikke sig til Harry at jeg har.. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..” Han bed sig svagt i hans underlæbe og mærkede hvordan hans tåre skubbede på. Han mærkede hvordan en sang kørte i hans hoved. ”Jeg føler at jeg konstant danser med en sol.. Den er så smuk og dejlig. Den lader mine følelser komme frem.. Men jeg brænder mig stille og roligt på den.. Harry er så anderledes end mig.. Jeg elsker ham af hele mit hjerte, men på en måde føler jeg at jeg aldrig vil få ham 100%..” Han krøb lidt sammen og knyttede hans hænder.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Fre 25 dec 2015 - 18:57

Josh sukkede lidt over det Will spurgte om. "Harry vil Hade dig hvis du gør ham noget... Tro mig!.." sagde han roligt. Han kunne dog godt lide tanken om at Will heller ikke brød sig om denne fyr. "han hedder Niklaus.. Mere ved jeg ikke! Blot at han til at starte med havde holdt Harry indespæret.. Og på en eller anden måde har han formådet at fordreje hovedet på Harry.. Men Harry er dog selv gået fra ham, men jeg kan mærke på ham at hans følemser for ham stadig er der"

Josh sukkede lidt over det Josh sagde "jeg tror desvlrre ikke der er ret meget du kan gøre, ud over måske at være ekstra opmærksom på ham mens han selv beslutter sig."
Han hørte hvad Will fortalte. Han sukkede tungt "ja... Så ved du hvordan jeg har haft det i snary 20 år" erkende han.
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Fre 25 dec 2015 - 19:07

Will nikkede kort til det Josh sagde og han lod hans hænder glide frem foran hans ansigt imens han sukkede dybt. Han var nu glad for at have snakket med Josh omkring dette, specielt det med at Harrys anden fyr hed Niklaus.. Det navn havde han ikke hørt før, det må være en ung vampyr, hvilket kun ville være til Will’s fordel, mest fordi der lige meget hvad, altid var denne følelse når to vampyrer stod foran hinanden, så ville den yngste altid bukke under til sidste. Will lod de små blodposer ligge på trappetrinet, han kiggede op imod himlen og gik ned imod midten af haven. Han lod Josh gå tilbage indenfor imens han selv stod lidt og lukkede hans øjne imens han lyttede til natten omkring sig.

Luci, hans kælekrage fløj rundt omkring i haven og legede for sig selv imens han bare stod og lod vinden blæse omkring ham.

Han ville give alt for at se solen stå op igen, mærke varmen på hans hud og bare nyde den fornemmelse. Dog vidste han at han måske ville kunne gøre det i 20 sekunder før hans krop ville begynde at brænde. Han kunne maks. være i solen i måske 1 minut før han ville gå op i flammer og dø.

Will faldt lidt sammen, da han svagt mistede balancen, han landede på jorden under ham, stønnede dybt i smerte, da hulet i hans brystkasse stadig ikke var healet helt. Harry havde nået at heale alle de mange små sår, men denne var en anden sag.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Lør 2 jan 2016 - 9:36

Josh og de andre drenge var taget afsted, men Harry havde lovet dem at han nok skulle kontakte dem hvis der blev noget. Men nu vidste de jo også hvor Will boede.

Harry kom ud i haven, og så undtende over mod Will som han dad der på græsset. Han gik hen til ham og satte sig ved siden af ham på hug. "Will?.. Hvorfor har du ikke drukket noget? Du vil gå det meget bedrr så snart du har fårt niget at spise!" sagde han og tog fat i Wills arm og hjalp ham op. "kom nu Will" sagde han roligt ig fulgte ham over til trappen. Han tog en af piserne op "vil du hjælpe hvis jeg henter noget du kan drikke af?" spurgte han roligt
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Lør 2 jan 2016 - 13:19

Han knurrede vredt som en forkælet barn og lod Harry trække ham med over til trappen, han satte sig ned og tog sig til hovedet. ”Fordi.. Jeg vil ikke have du ser mig som en af de vampyrer som er så afhængig af dit blod.” mumlede han lidt og kørte en hånd igennem hans hår, dog tog han hurtigt posen fra Harrys hånd og kiggede ned på den.

Will ville give alt i hele verden for blot at være noget andet end vampyr, så han ikke var så afhængig af dette røde væske. Han bed sig svagt i underlæben og lagde posen væk fra sig, imens han svagt stønnede irriteret.

”Nej.. Jeg har ikke lyst lige nu.” Det var en blanding af løgn og sandhed. Han havde brug for det, men virkelig ikke lyst til at drikke noget af det lige nu.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Lør 2 jan 2016 - 13:48

Harry rystede bare på hovedet over ham "sådan ser jeg dig ikke, og det kommer jeg heller aldrig til" sagde han lidt bestemt.

Han ryngede sine bryn lidt surt da Will sagde at han ikke havde lyst til det. "Wil! hold op med at opføre dig som en forkælet møgunge og drik!" sagde han bestemt. Han rejste sig og så vredt på Will "Lige nu er jeg ærligtalt pisse ligeglad med din stolthed!... Hvis du dør på grund af du ikke vil drikke mit blod så vil jeg virkelig hade dig! VIRKELIG!... tag dig så sammen og drik!"

Harry vidste godt at det var hårdt at sige sådan, og at det måske kunne gøre Will ked af det. Men Harry kunne ikke holde ud og se ham sådan der! Han kørte fustreret hånden gennem håret. "bare... drik okay!"
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Lør 2 jan 2016 - 13:54

Will knurrede vredt, greb en pose, bed hurtigt hul i hjørnet og tømte hele posen i hans mund på kun et øjeblik. Han synkede og slikkede noget af blodet væk fra hans mund imens hans øjne lyste op i en utrolig rød farve. Han rejste sig derefter op, smed den tomme pose på jorden og kiggede vredt ned på Harry.

”Glad nu? Håber jeg virkelig..” Hviskede han svagt. Han gik hurtigt over og satte sig ned på Harrys skød og puttede sig ind til ham imens han holdte en hånd over såret i hans brystkasse. Det ville helt klart efterlade et ar og hans tatovering var nu ødelagt. Han sukkede dybt og kiggede kort op på Harry.

”Ville du have noget imod at hjælpe mig i bad? Jeg trænger virkelig..” Hviskede han svagt og mærkede hvordan blodet hurtigt kørte rundt i hans krop.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Lør 2 jan 2016 - 14:05

Harry så bare vredt tilbage mod Will da han besluttede sig for at rejste sig og nærmest puste sig op. Han blev dog overrasket over at han satte sig på hans skød.
Han så overraset på ham, men sukkede så lidt opgivende. De kunne ikke gøre noget ved det! De ville altid være 2 kamphaner der pustede sig op når de ikke fik deres vilje. Men de ende alligevel altid sådan her!

Han hørte hvad Will sagde, og smilede bare lidt "ja! det skal jeg nok" sagde han og rejste sig. Han løftede samtidig Will op i sine arme. "du er altså nød til at lade mig hjælpe dig når du har brug for det" sagde han mens han gik ind og mod badeværelset "Du udnytter mig jo ikke når jeg selv foreslår dig det" sagde han roligt.

Da de kom op i badeværelset, satte han Will på kanten, og tænde for vandet. Han satte sig selv på kanten ved siden af ham. "Jeg vil virkelig gerne have lov til at hjælpe dig" sagde han så
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Lør 2 jan 2016 - 14:11

Will lænede hans hoved imod Harrys brystkasse og mærkede hvordan han faktisk godt kunne lide at blive båret rundt af Harry, det ville ende med at blive en dårlig vane hvis han ikke passede på. Han sukkede svagt og lyttede til Harrys ord da han blev sat ned på kanten.

”Jeg.. Ved det godt. Men dette sår vil ikke slå mig ihjel lige nu. Lad mig bare heale normalt, jeg vil gerne prøve at mærke hvordan det er, og måske føle mig lidt menneskelig for en gangs skyld. Men du må gerne hjælpe mig med alt muligt andet. For eksempel med at få mit tøj af lige nu.” Han blinkede lidt charmende, bare for at få Harrys humør lidt op.

Han sad jo kun i hans egne stramme bukser, den åbne skjorte og ikke så meget andet end en masse bandager overalt på hans krop. Dog var det kun den omkring hans brystkasse og skulder der var brugbar lige nu.
Will
Competent (Rank 11)

Indlæg by Harry Jepsen on Lør 2 jan 2016 - 14:23

Harry sank bare blikket over det Will sagde. Han følte sig ubrugelig og nytteløs når Will ikke ville have hans hjælp. Hvorfor kunne han ikke bare lade Harry hjæpe.

Han kom dog med et halvkvalt smil da Will sagde det med tøjet. Han rejste sig op, og tog forsigtig fat i Will's trøje og trak den af ham med rolige og blide bevægelser.
Han bukkede sig lidt ned, og knappede Will's bukser op, og trak dem af ham. han så på alle forbeningerne. "Hvis du tager dem af, så skal jeg nok give dig nogle nye når du har badet" sagde han roligt.

Han gik over og tog et håndklæde og lagde det på WC'et "jeg går ned og finder nogle rene forbeninger" sagde han roligt og gik ud af badeværelset, og lukkede døren efter sig.
Han kunne mærke denne hårde klump i maven, og en følelsen af at hans tåre ikke ville blive inde.

Hvad skulle han gøre? Han kunne ikke blive væk fra Will. Hvis han gjorde det, ende det bare med at Will ville komme endnu mere til skade.. men... han kunne da heller ikke bare glemme alt om Niklaus?
Han tog sig til hovedet. Han ville ende med at blive skør hvis dette fortsatte. Han kunne ikke vælge mellem dem. Og det åndsvage var at han heller ikke havde muligheden. Han var skredet fra Niklaus. Så hvorfor bekymrede det ham stadig?
Harry Jepsen

Indlæg by Will on Lør 2 jan 2016 - 14:31

Will kiggede efter ham og smilte svagt. Han vidste at Harry virkelig gerne ville hjælpe ham, men på en måde så var det her også grunden til at Harry blev længere ved ham. Han sukkede svagt og bukkede sig ned med et suk i smerte og begyndte at trække alle forbindingerne af hans ben og lår.

Hans øjne lyste lidt op da han smed de blodige forbindinger på gulvet og begyndte med dem omkring hans arme, alle sårene var heldigvis healet, men der var kommet mange flere ar på hans krop. Han rejste sig og gik over til badeværelsets spejlet og kiggede på sig selv. Han havde kun hans underbukser på som sad stramt omkring hans hofter.

Will tog sig meget sammen og begyndte at tage forbindingerne af omkring hans brystkasse og lagde dem på bordet, hvorefter han tog blidt fat i det store plaster som dækkede hele såret og hev hårdt i den så det blev flået af hans sår. Han stønnede dybt i smerte og kiggede på det vat han havde været nød til at stoppe ind i såret for at stoppe blødningen. Det så meget værre ud nu hvor det blev helt frit og han begyndte at pille noget af alt vattet ud imens han ventede på Harry.
Will
Competent (Rank 11)

Side 5 af 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics