Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Next

AuthorTopic: Party with the Guys - Niklaus XXX

Party with the Guys - Niklaus XXX
« on: on Tirs 8 dec 2015 - 22:17 »

Niklaus

Highly competent (Rank 13)

Han smilede over den klynkende lyd der kom fra Harry da han fik nej til at røre ved sig selv. Lyden morede virkelig Niklaus lige nu. Han vidste udmærket god hvor liderlig han var, men han ville pine ham bare lidt endnu.
Han satte sig bedre til rette i sofaen og så lige på Harry som tiggede ham om at få det til at stoppe. Han var dog ikke sikker på om han ville lade det stoppe endnu da det her var meget sjovt. Han kunne lide at høre Harry sige at han måtte gøre lige hvad han ville. Han var jo virkelig ynkelig at høre på lige nu, og det kunne han meget godt lide, at Harry tiggede så meget. Han lagde hånde på hans hoved da han lagde hovedet mod hans skød. Nussede ham stille på håret.

Han smilede ved de næste ord og så lige på ham. "Så du vil gerne være en gød slave hva?" sagde han og smilede over det. Han aede bare Harry blidt ed over kinden da han nærmest bønfalde ham gøre noget. "Stil dig op" sagde han, og ventede til Harry vil få kæmpet sig op, hvor han så fik hevet Harrys bukser ned, og trak ham over til sig. Fik Harry ned at side på skødet. Tog blidt fat om Harrys pik og lod hånden køre nervepirrende langsomt op og ned af den. Så på ham imens. "Er det det her du gerne ville have?" spurgte han og stoppede sig igen for at se lige på ham. "Du må jo sige mig hvad du præcis vil have jeg gør ved dig nu." sagde han. Gjorde det kun for at drive ham længere ud lige nu.

« on: on Tirs 8 dec 2015 - 22:42 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Det var kun endnu mere nervepirrende og fustrerende at Niklaus bare så ud til at more sig over at Harry tiggede og bad ham sådan. Harry følte sig virkelig ynkelig, men han kunne ikke gøre andet. Han vidste at han ikke ville komme af med det her før at Niklaus valgte at gøre noget, han kunne jo ikke rigtig selv mens hans hænder var fundet sådan her!
Han mærkede Niklaus hånd mod hans hoved da han lagde hovedet på hans skød. Hvordan kunne en berøring som den virke så ophidsende!? Han hørte hvad Niklaus sagde, om Harry ville vær en sød slave. Han nikkede "ja! Jeg vil gøre hvad som helst!" sagde han og så op på ham.
Han mærkede hvordan Niklaus aede ham på kinden, og lukkede bare nydende øjnene, og vende sin kind mere ind mod hans hånd.
Han hørte hvad han sagde, og kop op og stå, med en smule besvær. Han sukkede lidt da Niklaus trak hans bukser af. Han satte sig op på hans skød som han ville have.
Der kom et støn fra Harry da han mærkede Niklaus hånd om sin pik, bare det at mærke den forsærkelige langsomme bevægelse fik ham til at stønne. Han bed sig lidt hårdt i læben, det her var næsten værre end hvis han slet ikke rørte ved ham.
Han hørte hvad han sagde. Han bed sig i læben mens han vred sig lidt. Årh hvorfor gjorde han det her?
"Jeg ved det ikke... lige hvad du vil!" Han lænede sig lidt frem så hans hoved hvilede mod Niklaus skulder "Vil du ikke nok!... gør med mig hvad du vil Niklaus!.. Lige hvad du vil!"
Han kom med nogle støn ind i mellem, for selv om det var nervepirrende at Niklaus ikke gjorde mere, var hans pik også bare langt mere følsom end ellers!
Han begynde at kysse Niklaus op af halsen. "Vil du ikke nok tage mig hårdt?... jeg er ligeglad med om du slår mig.. spænder mig fast eller noget der er værre!... vil du ikke nok!" Han pressede lidt sit underliv mod Niklaus "Knep mig! Jeg beder dig!." Han rettede sig lidt op og så på Niklaus "gør mig til din slave! jeg vil gøre alt du siger!.. og jeg skal nok opføre mig ordenligt!.. vil du ikke nok! jeg beder dig.." Han lænede sig lidt frem og gav Niklaus et enkelt kys "jeg bønflader dig!.. knep mig! Hårdt.. så hårdt du vil"
Selvom Harry ikke ville indrømme det, var det lige før han fik tåre i øjnene så elendigt havde han det. Han vidste at han var ynkelig og høre på, og at han bønfalde. Normalt ville han ALDRIG gøre det, ikke engang overfor Niklaus. Men hans krop dyrrede nærmest af liderlighed og han kunne ikke mere

« on: on Tirs 8 dec 2015 - 23:19 »

Niklaus

Han smilede stort da Harry sagde ja og at Niklaus måtte gøre hvad som helst. "Hvad som helst?" spurgte han og løftede spørgende et øjenbryn af ham. Han ville være helt sikker på det.
Han smilede lidt da Harry valgte at lukke øjnene da han nussede hans kind, og at han lagde hovedet mere ind mod hans hånd. Det var egentlig ret sødt.

Han smilede over hans støn, og man kunne virkelig høre at han var liderlig, og ikke mindst se det på ham. Han var vild med Harrys reaktion på det her. Så godt han bed sig i læben og var tæt på at sige han ikke skulle. Overvejede det faktisk en hel del. men sagde det dog ikke. Ville lade ham gøre det.
Han kunne lide at få Harry til at tigge på den måde han gjorde, selvom han helst ville have et specifikt svar på hvad Harry ville have, men åbenbart alt? Sukkede stille over ham, og mærkede godt han lagde hovedet mod hans hals. han kunne dog lide han stadig kom med nogle støn af og til. Mærkede hans kys på sin hals og smilede over dem. Nikkede stille over dem med et bredt smil. Mærkede at Harry valgte at presse sit underliv mod ham. Så lige på Harry da han sagde han skulle gøre ham til sin slave. "Hmmm, men så skal du huske at overholde alle mine regler, og du må ikke kommer uden at få lov først, og du skal huske at takke mig for alt, okay?" sagde han og så roligt på ham. Han vidste hvad han ville gøre mod ham men ville ikke gøre noget før han sagde okay til at huske det, hvilket han nok ville.

Han fik derefter Harry til at rejse sig op, og rejste så sig selv op. "Så kom med." sagde han og gik ned i kælderen med Harry efter sig.

« on: on Tirs 8 dec 2015 - 23:30 »

Harry Jepsen

Da Niklaus spurgte om det var hvad som helst han måtte gøre, tøvede Harry en smule men nikkede alligevel. Lige nu måtte Niklaus virkelig gøre hvad som helst. Han var virkelig så liderlig at han ikke havde lyst til at sige nok til noget som helst.

Det var næsten ubegribelig for ham at Niklaus ikke reagerede anderledes på alt det Harry gjorde, han kyssede ham op af halsen, pressede sig mod ham, og bønfalde og tiggede ham, og alligevel sad han blot helt roligt, som om det var ingen ting.
Han så dog Niklaus blik da han sagde at Harry så også skulle følge alle Niklaus regler hvis han skulle gøre Harry til hans slave. Egentlig havde han ikke lyst til at være en slave, men han var alt for liderligt til at protestere. Han nikkede blot "jeg skal nok.. jeg skal nok gøre alt for at huske det" sagde han bed en tændt stemme.

Da Niklaus ville have ham op og stå, gjorde han det, og fulgte med ham. Det var ikke det nemmeste at gå ned af trapper med armene på ryggen.
Han bed sig en smule i læben da de kom ned i kælderen. Han var faktisk lidt nervøs for hvad Niklaus ville gøre ved ham her nede

« on: on Ons 9 dec 2015 - 0:23 »

Niklaus

Han kunne mærke på Harry han tøvede, hvilket han ikke var helt tilfreds med, og sukkede over det. Godt nok nikkede han, men han havde også tøvet. Men nu havde han dog sagt ja til det.
Han smilede dog til Harry som gik med til at huske reglerne, og han aede ham over håret. "God dreng" sagde han med en blid stemme til ham.

Han var tilfreds med at Harry blot fulgte med ham ned i kælderen lige nu, uden noget. Han gik over til ham og valgte at løsne rebet så hans hænder vil blive frie. De vil dog ikke forsætte med at være det ret meget længere. Han hev ham med over til en gabestok han havde, og satte Harry fast i den. "Spred dine føder." sagde han. Vil se på ham mens han ventede på han ville gøre det.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 0:34 »

Harry Jepsen

Harry vidste jo egentlig godt at det ikke var godt at han havde tøvet, men Harry vidste jo hvad Niklaus var i stand til, og hvad han gladeligt gjorde for at fornøje sig selv. Derfor tøvede han også. Men på den anden side han var for liderlig til at skulle modsige Niklaus og tage kampen op med ham.
Han nød da Niklaus aede ham over håret, og sagde at han var en god dreng. Normalt ville det nok provokere ham, men lige nu, var det næsten som om han blev glad over det.

Da de var kommet ned i kælderen, blev Harry virkelig lettet over at Niklaus bandt hans arme op. Han havde det næsten som om han ikke havde fået noget blod til dem, og det havde han nok heller ikke, for de have siddet utrolig stramt. Hans havde røde mærker både på sine overarme og hænder alle de steder rebene havde siddet. Han tog sig lidt til håndledene, og så så på Niklaus da han trak ham med. Han så noget chokeret på det monstrum han ville have Harry ind i. Men lod ham dog gøre det uden at stritte imod. Han spredte sine fødder som han fik besked på. Noget i ham fik ham til at fortryde at han nogle sinde havde sagt ja til det her. For noget sagde at han ikke fik lov til at komme lige foreløbig. Han havde faktisk lidt svært ved at holde sine fødder spredte da hans krop sagde at han skulle lukke sine ben sammen for at holde følelsen i sin pik ud.
han bed sig lidt i læben. ¨årh han ville bare gerne have lov til at komme så han kunne få det her overstået.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 1:20 »

Niklaus

Han kunne fornemme at Harry kunne lide at blive nusset på hovedet, og Niklaus smilede over det. Det virkede heller ikke som om Harry havde noget imod at blive kaldt for en god dreng. Men havde han haft noget imod det, vil Niklaus være let ligeglad da han kaldte ham hvad han ville. Han var jo stadig hans på sin vis.

Da Harry var sat fast så Niklaus på ham. var dog ikke helt tilfreds med måden han stod på endnu. Gik over til ham og sparkede let til hans føder som signal på at sprede dem endnu mere end de i forvejen var. Da han var tilfreds smilede han over det, og lagde en hånd på Harrys ene balde, og nussede ham blidt. Lod sin ene finger komme mellem hans balder, og strejfe hans røvhul kort. Valgte at stikke en finger op, og bruge den lidt, inden han kom en mere ind, og gjorde det videre. Stoppede og trak dem ud. Holdte sine fingre foran Harrys mund.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 1:30 »

Harry Jepsen

Harry ville nok normalt have noget imod alt det her, men i aften var der sket noget og han anede ikke hvad det var.
Da han stod i gabestorken, mærkede han hvordan Niklaus sparkede lidt til hans fødder for at han skulle sprede dem mere, hvilket han også gjorde. Han mærkede Niklaus hånd mod sin balle og overdan han nussede den. Han sukkede lidt over det. Han bed sig lidt i læben, og kom med en nydende lyd da han mærkede Niklaus finger der gled ind over hans røvhul. Han sukkede nydende da Niklaus stak en finger op i ham, og han nød det. Også da han valgte at stikke en mere op. Han stønnede let over det Niklaus gjorde. Han sukkede lidt da han trak dem ud. Han så på ham da han kom om til ham, og så på de 2 finger han lige havde haft oppe i Harry selv. Men de var jo ikke værre end når han rensede Niklaus pik efter at den havde været oppe i ham. Han åbnede bunden og startede med at slikke på dem, hvorefter han så begynde at sutte på hans finger, mens han lod sin tunge glide ind mellem dem mens han havde dem i munden. Han vende blikket op mod ham og så liderligt på ham imens. Han fortsatte lige ind til Niklaus ville stoppe ham.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 1:52 »

Niklaus

Han smilede da Harry fattede hentydningen og spredte sine ben endnu mere end de i forvejen var. Han smilede også over den nydende lyd Harry kom med. Han kunne mærke på Harry at han virkelig nød det her lige nu, og Niklaus blev selv meget liderlig af det her lige nu.
Han smilede da Harry valgte at åbne munden og slikke hans fingre rene. Da han var tilfreds med det, trak han dem ud. "God dreng. Vil du gerne have en belønning?" spurgte han med en legende stemme. Sagde Harry ja vil han stille sig om bag ham igen, åbne sine bukser og få sin pik frem. Trænge lige op i ham. Dog uden at bevæge sig lige nu. Han ville se hvad Harry ville sige til det her først.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 2:12 »

Harry Jepsen

Han nød virkelig det her. Han var ikke klar over hvad der var sket med ham, men hele den her LEG' tænde ham faktisk. Og selvom han altid havde været imod at Niklaus behandlede ham nedladende og ville have ham fuldkommen underdanig, så ophidsende det ham faktisk at være fuldstændig magtesløs

Da Niklaus tog sine finger til sig, så Harry op på ham med et liderligt smil og blik "Tak Herre" sagde han og smilede lidt da Niklaus sagde at han var en god dreng og om han ville have en belønning. Han nikkede til det "Rigtig gerne" sagde han med en tændt stemme.
Han lagde mærke til at Niklaus gik om bag ham. Gad vide hvad han skulle. Der kom et overrasket og lidt ømt støn da Niklaus trængte op i ham. Selvom de snart havde gjord det mange gange, så var Harry stadig stram, og det gjorde stadig en smule ondt når Niklaus kneppede ham.
Han smilede dog lidt over det. Det føltes virekeldig godt.. Dog blev han lidt pirret af at Niklaus ikke bevægede sig. Han pressede sin røv mod ham, og bed sig lidt i læben "vil du ikke nok bevæge dig?.." bad han lidt. årh det var forfærdeligt at stå der uden at kunne gøre noget

« on: on Ons 9 dec 2015 - 13:08 »

Niklaus

Han smilede over Harry da han sagde tak Herre. Så godt Harrys smil da han havde sagt han var en god dreng. Niklaus smilede mere over ham, da han sagde rigtig gerne til at få en belønning.
Da han var kommet op i Harry og valgte ikke at bevæge sig, var det tydeligt at det pirrede Harry en smule, hvilket fik Niklaus til at smile bredt. Hørte hvad han bad om, og smilede bredt over det. "Når, så du vil gerne have jeg bevæger mig?" sagde han med en legende stemme. "Nuvel, du får hvad du beder om så." sagde han, og begyndte at bevæge sig i ham i et hårdt og hurtigt tempo. Nød følelsen af det.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 15:19 »

Harry Jepsen

Harry anede virkelig ikke hvad der fik ham til at være så 'høflig' og 'velopdragen' lige nu. Ud over at han vidste at hvis han gjorde som der blev sagt, og som Niklaus forventede, så ville han nok få det han gerne ville have.
Det underlige var, at han lige nu fik en tanke i sit hoved. Hvis dette var at være Niklaus slave... hvad var det slemme så? Jo dette var nedladende, men det var da også ophidsende. Okay nu havde Harry jo så også snart lært om sig selv at han var til nogle lidt sære ting. De fleste personer ville ikke bare nye og smile over at blive kneppet hårdt på et offentligt diskotek, Eller sætte sig ned mellem benene på en og sutte deres pik på en dyr restaurant.
Så måske var det her slave noget egentlig noget han faktisk var god til?
Men de havde jo aftalt at han ikke skulle være slave. Det var faktisk en af hans betingelser for at komme tilbage! Og alligevel.. så stod han her spændt fast med spredte ben og bare ventede utålmodigt på at Niklaus ville bevæge sig.
Da Niklaus spurgte om han gerne ville have ham til at bevæge sig, sukkede han lidt "jah.. det vil jeg virkelig gerne Herre" Sukkede han lidt da det stadig var enormt rart at have Niklaus oppe i sig.
Der kom et smil fra Harry da Niklaus sagde at han ville få hvad han bede om.
Der kom et højt støn, næsten et skrig da Niklaus valgte at bevæge sig hård og hurtigt op i ham. Det gjorde virkelig ondt især i den her stilling, og det kunne tydeligt høres på hans støn. "Åhh... FUCK.." udbrød han lidt. Og noget i ham prøvede at få hans hænder ud, hvilket var umuligt.
Han vænede sig langsomt til smerten så den ende med at blive mere til nydelse. Men han kende Niklaus, han stoppede helt sikkert ikke der.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 22:12 »

Niklaus

Han kunne tydeligt mærke hvor utålmodig Harry blev da han ikke bare med det samme bevægede sig, og han smilede det. Det var meget sødt på sin vis, at Harry var utålmodig, og det morede faktisk Niklaus en hel del at Harry var sådan her lige nu.
Han smilede over stønnet Harry kom med og endnu mere af hans ord. "Kan du lide det at jeg knepper dig hårdt?" spurgte han, stadig i en legende tone. Han elskede at han simpelthen havde al magten over Harry lige nu. Han satte farten mere op, og valgte også at tage fat om Harrys pik med den ene hånd, og begynde at lege med den. Hvis Harry kom uden at få lov, skulle han have en straf for det.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 22:22 »

Harry Jepsen

Det var virkelig nervepirrende at Harry havde absolut ingen Kontrol over hvad der skete, og han vidste bare at Niklaus var helt vild med det.
Han hørte hvad Niklaus spurgte om. Han havde svært ved at sige ret meget for bare støn. Hans krop var dobbelt så følsom som ellers så når Niklaus bevægede sig hurtigt og hårdt, følte Harry det meget mere end normalt. "Jah AH! Ja Herre!" Han stønnede det nærmest ud. Det var virkelig godt! Harry stønnede endnu mere da Niklaus satte farten op, da han begynde at lege med Harry pik, stønnede han højere. Han havde virkelig svært ved at samle sig om noget som helst. Efter noget tid kunne han mærke at han var ved at komme. Han huskede kun svagt Niklaus regel om at han ikke måtte komme uden at få lov. "åh.. må... må jeg komme? AH!" stammede han mens han prøvede på ikke at komme.
Desværre nåede ha ikke at høre svaret før han ikke kunne mere. Han stønnede højt da han kom. Det var lige før det gjorde ondt da han kom. Han bed sig lidt hårdt i læben. Han vidste at Niklaus ville blive sur. Og at Harry sikkert ville få en straf

« on: on Ons 9 dec 2015 - 22:35 »

Niklaus

Han smilede stille over alle de støn Harry kom med lige nu, og over at han fik sagt ja Herre mellem dem.
Da han var begyndt at lege med Harrys pik, kunne Niklaus mærke Harry nok ikke ville nå at spørge o lov, eller få et ja inden han nok kom, hvilket ville blive sjovt, da han jo så skulle få en staf for det. Han hørte at Harry nu spurgte om han måtte komme, og han skulle til at sige nej, da Harry så alligevel kom. Han smilede stille for sig selv over det, og sørgede for at fange det meste af hans sæd i hånden. Noget af det endte dog på gulvet.

Han standsede og trak sig ud af Harry og gik op til ham. Holdte hånden foran hans hoved og så på ham. "her, slik det væk." sagde han. Ville se om Harry ville slikke sit eget sæd af Niklaus' hånd, eller ikke.

« on: on Ons 9 dec 2015 - 22:46 »

Harry Jepsen

Harry vidste udmærket godt at han ville få en straf nu hvor han var kommet uden tilladelse. Han var dog ikke sikker på hvad Niklaus ville gøre. Han stod hele tiden lidt og fygtede et slag eller noget der var værre. Han sukkede lidt da Niklaus trak sig ud. Ikke at han var tilfreds med at han trak sig ud. Men han skulle give Harry sin straf sikkert. Han så lidt undrende på Niklaus da han kom om til sig, og tænkte med det samme at han ville få en lussing eller sådan noget.
Han så ned på hans hånd da han rakte den frem, og så lidt chokeret op på ham da han sagde at han skulle slikke det væk. Han vidste jo udmærket godt hvad det var Han bed sig lidt i læben. Det kunne han ikke mene.
Harry prøvede at fortælle sig selv at det ikke vær nær så slemt som at sutte Niklaus pik ren efter at den havde været oppe i ham.
Han kneb lidt sine øjne samme, men begynde så at slikke sit eget sæd væk fra hans hånd. Han vidste ikke hvorfor men dette gjorde ham ligefrem dårlig! Men hvorfor føltes så meget værre end det andet?

« on: on Tors 10 dec 2015 - 8:44 »

Niklaus

Da Niklaus trak sig ud, hørte han godt Harrys suk som tydeligt viste han ikke var tilfreds med, at han trak sig ud. Niklaus sagde dog intet, og da han så Harrys undrende blik, smilede han bare til ham.
Han smilede mere da Harry så chokeret op på ham. Han ville have at Harry skulle gøre det, og smilede bredt da Harry gjorde det. Han lod sin anden hånd ligge sig i hans hår imens og nusse ham blidt. "God dreng. Bare bliv ved sådan." sagde han til ham. Da Harry havde slikket det hele af, fjernede Niklaus hånden. "Næste gang får du lov til at slikke det op fra gulvet i stedet hvis du kommer igen uden at ha fået lov." sagde han, og så strengt på Harry, ingen han gik om bag ham igen og brutalt bankede sin pik op i Harry igen og bevægede sig med det samme meget hurtigt og hårdt.

« on: on Tors 10 dec 2015 - 9:20 »

Harry Jepsen

Hvorfor han syntes det var så klsmt viste han ikke, meb det var bestemt ikke fedt. Han mærkede dog Niklaus hånd der nussede ham i håret, og på en eller anden mpde hjalp det lidt.
Han blev ved helt til han havde slukket hans håbd ren, og Niklaus fjernede den. Han så op på ham og bed sig lidt læben da Niklaus sagde at næste gang fik han lov at slikke det op fra gulvet.
Underligt nok poppede noget op i hans hoved *næste gang?* havde Niklaus tænkt sig at gøre det her ved ham igen? Harry nåede ikke at tænkte ret meget over det før han mærkede den enorme smerte der fuldte af at Niklaus brutalt bankede sin pik op i Harry og derefter fortsatre i et hårdt og hurtigt tempo. Et højt og virkelig smertrfuldt støn, ja næsten skrig kom fra Harry. Det var næsten lige før han følte at han skunle kaste op, så ondt gjorde der. Og det hjalp ikke på det at Niklaus bare fortsatte i det tempo.
Harry stønnede højt, og selvom man kunne høre han nød det, kunne man også tydeligt høre st det gjorde ondt. Hanhavde krummet sine hænder, og han bed sig hårdt i læben imens. Faktisk ende han med at bide så hårdt at han bed hul

« on: on Tors 10 dec 2015 - 16:30 »

Niklaus

Han så godt at Harry bed sig i læben, og han sukkede bare over det kort. Regnede ikke med at Harry ville syntes om det Niklaus lige havde sagt til ham. At han skulle slikke sit eget sæd op fra gulvet hvis han kom igen uden at få lov først.
Han smilede over Harrys noget smertefulde støn. Han måtte nok indrømme at han stadig elskede at høre når andre var i smerter. Han fortsatte, da han ikke ville stoppe før hen selv kom.
Da Harry bed hul i sin læbe kunne Niklaus lugte det med det samme. "Stop med at bide dig så hårdt i læben" sagde han til ham. Han fortsatte i ca 10 min før han kom oppe i Harry. Trak sig langsomt ud, og smilede af det. Det havde været godt, og han gik nu op foran ham. Spændte ham fri, og så på ham. "Du ved hvad jeg ville have dig til at gøre nu." sagde han, og så lige på Harry.

« on: on Tors 10 dec 2015 - 16:52 »

Harry Jepsen

Det var jo selvfølgelig aldrig rart at få afvide at hvis man en anden gang kom uden at få lov, så kunne man få lov at slikke sit eget sæd op fra gulvet.
Det gjorde forbandet ondt! Han kunne ikke huske hvornår det havde gjodt så ondt, ud over den første gang hvor Niklaus havde voldtaget ham, og det var første gang det var en anden person oppe i ham!!
Han hørte godt at Niklaus sagde at han skulld lade vær med at bide sig selv så hårdt i læben.. Niklaus kunne selvfølgelig slugte det. Det var virkelig svært at lade vær, og når først han stoppede med at bide sig i læben, stønnede han kun højere!
Da Niklaus kom, kunne Harry ligefrem mærke at hans krop var helt udmattet!
Da han blev spændt fri, satte han sig med det samme lidt ned på sine knæ. Han så op på Niklaus da han hørte hvad han sagde!. Han rettede sig lidt op, og begynde at sutte den af på Niklaus. Han vidste godt at det var det Niklaus mente!
Han var selv virkelig træt, men han vidste at han skulle gøre det..eller.. Det gjorde han i hvert fald altid. Det gjorde ret ondt i hans læbe da han tog hans pik i munden på grund af såret.
Han holde sine hænder mod Niklaus lår imens.

Da Niklaus stoppede ham, satte han sig helt ned på sine ben. Han lænede hovedet op af Niklaus ben, og hvilede sit hoved mod hans lår. Han var lidt forpustet over alt det her, og virkelig træt."tak Herre" sukkede han lidt trat. Han vende hovedet og så lidt op på Niklaus "vil du helst have mig sådan her?" spurgte han så.
Han ville hade at skulle være en mellem mange andre slaver. For det ville betyde at han ikke var noget særligt. Han så lidt ned. "Foretrækker du at jeg altid er din slave?.. Eller er det nok at vi blot gør det en gang i mellem?" spurgte han stilld

« on: on Tors 10 dec 2015 - 17:24 »

Niklaus

Da Harry ikke længere bed sig så meget i læben og stønnede højere, smilede Niklaus over det. Kunne virkelig godt lide de lyde.
Da Harry var kommet fri så Niklaus ned på ham, og smilede over ham. Nød det da Harry begyndte at sutte den af på ham, og at Harry vidste hvad han havde ment. Han smilede over at Harry valgte at lade sine hænder være mod Niklaus' lår.

Han lod Harry fortsætte i noget tid, inden han stoppede ham, og smilede ned til ham. Smilede over at Harry valgte at læne hovedet mod hans lår. Roligt valgte han at ligge en hånd på hans hoved og blidt nusse hans hoved. "Du er virkelig blevet dygtig til at adlyde alt uden noget, næsten. Du tøvede en smule nogle steder, men det er helt fint for nu." sagde han med en blid og venlig stemme.
Da Harry spurgte om han helst ville have ham sådan her, tøvede han lidt, for ville han nu også kun det? "Jeg ved det ikke helt." sagde han stille. "Men skal nok gøre sådan så du bliver min eneste, lige meget hvad." sagde han, og mente det. Han ville hellere have Harry end en hel masse slaver. Han aede blidt Harry ned over kinden og silede til ham. "Ville gøre alt for at passe på dig lige nu, men vil også af og til gerne have lov til det her, hvis du går med til det? Siger ikke det behøver være hele tiden." sagde han, og så stadig roligt ned på Harry med et blidt smil.

« on: on Tors 10 dec 2015 - 18:07 »

Harry Jepsen

Harry lukkede bare øjnene lidt da han mærkede Niklaus hånd på hans håved, og nusse det. Han var virkelig træt i sin krop, og han var i tvivl om han overhoved orkede at rejse sig op.
Han så op på ham da han sagde at Harry var blevet dygtig til at adlyde. Han bed sig en smule i læben da han sagde at Harry havde tøvet, men han stoppede hurtigt da de gjorde lidt ondt på grund af såret.
Han lagde hovedet lidt ned mod hans ben igen da han sagde at han ikke vidste om han ville have Harry sådan her. Men at han ville sørge for at Harry i såfald var hans eneste.
Han så dog lidt op på Niklaus da han sagde at han gerne ville passe på Harry lige nu. Han vende dog blikket en smule ned da Niklaus sagde at han gerne ville have lov til det her en gang i mellem. Han hørte dog hvad han sagde med st det ikke behøvede at være altid. "Så...jeg behøver ikke bede om liv til alt. Hele tiden?" spurgte han lidt.
Han vende blikket op mod ham "Det er okay hvis du behandler mig sådan her en gang i mellem!.. Jeg har heller ikke lyst til at lave helt om på din verden" han lagde hovedet en smule mere ind mod Niklaus lå. "Hvis du lover jeg ikke blot bliver en slave.. Så er det okay" sagde han roligt.

« on: on Tors 10 dec 2015 - 22:00 »

Niklaus

Han lod Harry have hovedet mod hans ben, og smilede bare stille over ham. Han så godt at Harry valgte at vende hovedet ned af da han sagde han nogle gange ville behandle Harry sådan her. Det virkede ikke som om Harry var så begejstret over det, og da han så spurgte om han så ikke behøvede at spørge om lov til alt hele tiden, øvede Niklaus lidt. "Det kommer an på hvad det er du gerne vil." svarede han, og så på Harry.
Han hørte det Harry sagde, og smilede over det. Så han måtte gerne behandle ham på denne her måde af og til? Godt nok. Han nussede ham blidt på hovedet. "Du er ikke blot en slave. Sagde han. Harry betød mere for ham end nogle andre havde gjort før, og han vil ikke miste ham igen.

"Kom lad os stoppe for nu, og gå op igen." sagde han, og hvis Harry ikke selv rejste sig op, så vil Niklaus bære ham op af trapperne og gå ind og ligge ham i sengen.

« on: on Tors 10 dec 2015 - 22:25 »

Harry Jepsen

Harry nikkede til det han sagde. Han forstod godt at der var ting han skulle bede om lov til. Måske også særligt efter hans noget uheldige måde at opfylde deres aftaler på de sidste gange. Han forstod egentlig godt hvorfor Niklaus måske ville have sine beting ligheder med bare at lade Harry gøre hvad han ville.
Harry så godt Niklaus svar da han havde sagt at han gerne måtte behandle ham sådan her af og til. Dog håbede Harry ikke på at det blev en hverdags ting, for det var han ikke sikker på at han kunne holde til i længen. Han mærkede hvordan Niklaus nussede ham på hovedet, og nød det. Han måtte jo indrømme at Niklaus var blevet langt mere blid på det sidste. Og det var bestemt ikke noget Harry klagede over.
Han så dog op på ham da han sagde at Harry ikke bare bare en slave, han kunne ikke lade vær med at komme med et lille smil. Det var det han frygtede, og det ville han i virkeligheden nok altid gøre. Hans værste frygt ville altid være der. Så længe han var sammen med Niklaus så ville han altid have en frygt for at Niklaus blev træt af ham og fandet noget legetøj der var sjovere.

Han nikkede da Niklaus sagde at de skulle stoppe og gå op igen. Han rejste sig lidt besværet op, og ømede sig lidt. Han havde ondt i hele kroppen. Han støttede sig lidt til Niklaus på vej op af trappen. Da de kom op, gik hen hen, og satte sig lidt i sofaen. Han lagde hovedet lidt på skrå så hans hals var blotet "Du må nok hellere få noget inden du snart skal sove" sagde han roligt, og så lidt over på ham.

« on: on Tors 10 dec 2015 - 23:52 »

Niklaus

Han så godt Harrys smil da Niklaus havde sagt han ikke bare var en slave. Han vidste godt at det var en af Harrys største frygter at Niklaus ville blive træt af ham, og forlade ham til fordel for en anden slave, men det ville Niklaus aldrig gøre, aldrig nogle sinde, da han ikke ville gøre noget for at såre Harry. Han vil gøre alt for ham så længe han kunne tænke frem i tiden. Han vil gøre næsten alt for at bevise dette.

Da Harry selv rejste sig op, om end noget besværet, smilede Niklaus af ham, og lod Harry støtte sig til ham op af trappen. Han så på Harry som nu havde sat sig i sofaen, og smilede da han blottede sin hals. Vidste at Harry tilbød ham sit blod. Han gik roligt over og satte sig ved siden af ham. Kyssede ham blidt på halsen, inden han bed hul og drak. Da han havde fået nok rettede han sig op, og smilede til Harry. "Tak" sagde han. Han havde virkelig savnet det, at Harry bare tilbød ham noget blod. Havde savnet det i hele 2 måneder, så det var rart endelig igen at kunne få når man ville have noget, og så endda noget af Harrys blod som var som slik.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 6 af 28]