Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Busy Opening.... XXX(Cara)
Today at 20:29 by Caleb

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243725 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next

AuthorTopic: you must be crazy? - Niklaus XXX

you must be crazy? - Niklaus XXX
« on: on Man 16 nov 2015 - 19:12 »

Niklaus

Highly competent (Rank 13)

Han opdagede hurtigt, at Harry havde taget en pude og sad og krammede den. Det var jo noget mindre piger gjorde når de var bange. Han smilede dog bare stille over det. Var Harry mon bange? Det lød ikke helt sådan ud fra hans hjerte af. Da der så kom et jumpscare i filmen, kunne han mærke at det påvirkede Harry, og han smilede over det. Han selv blev sjældent bange for dem. Det morede ham dog, at Harry blev det. "Blev du bange?" grinede han af det, og så på Harry med et let drillende blik.

Han så dog da Harry trak på smilebåndet. "Og hvad, om jeg må spørge, tænker du så på lige nu, der er så sjovt?" ville han gerne vide. Hans stemme var en smule hård, men ikke fordi han var sur. Han vil bare gerne vide det.

« on: on Man 16 nov 2015 - 19:23 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Harrys puls faldt dog hurtigt igen, men han hørte hvad Niklaus sagde. Han så lidt fornærmet ud "humf... Du drømmer!" brummede han bare selvsikkert. Men han vidste jo godt at Niklaus kunne høre hans hjerteslag, og ville vide både at Harry løg, og at han var blevet forskærkket. Han sukkede lidt "okay jeg fik et chok!.." brokkede han sig lidt.
Han fortsatte med at se filmen, men hørte havd Niklaus spurgte ham. Ups! Var han kommet til at grine? Han kunne igen ikke lade vær med at smile lidt. "undskyld... Men det vil jeg altså helst ikke sige" små grinte han. Han vidste at sagde han det, så ville Niklaus blive fornærmet! Han bed sig i læben med et smil. "okay... Du mø ikke blive sur!.... Men.. Jeg forstillede mig bare at du ofte sad som alle andre der hygger sig med film, og så de der klamme film" han tog puden lidt op foran sig i sjov som tegn på at Niklaus ikke måtte slå ham.

« on: on Man 16 nov 2015 - 19:35 »

Niklaus

Han grinede mere over det svar Harry kom med. Han kunne ikke lade vær, da det var så barnligt et svar nærmest. Hvis man ikke vil fortælle sandheden når folk havde gættet rigtigt på noget. Han smilede da han endelig sagde at han havde fået et chok. "Så uhyggelig er den da heller ikke" drillede han ham bare med.

Da Harry svarede, at han helst ikke ville sige det, så han strengt på ham. Var lige ved at sige, at det var en ordre at han skulle sige det, for ikke at blive straffet for det. Han nåde dog ikke at sige det, før Harry selv sagde det, på trods af, at han lige havde sagt, at han ikke ville sige det. "Kan jeg ikke love jeg ikke gør" sagde han, da Harry sagde, at han ikke måtte blive sur. Han lyttede til det han sagde, og så lige på Harry. "Så du så mig altså ofte side og se klamme film? Hm, det er da hyggeligt med film hvor folk dør og sådan, men ofte?" Han så ikke så tit film, kun når han lige følte for det. Se på andres lidelser. Han grinede bare af Harry, da han tog puden op for at beskytte sig.

« on: on Man 16 nov 2015 - 19:55 »

Harry Jepsen

Harry kunne egentlig ikke lade vær med at se en smule overrasket på Niklaus. Han havde aldrig hørt ham grine, ud over når han grinte ondt. Men dette! Det var latter over noget sjovt, hvilket gjorde at han havde svært ved ikke at smile. Han rakte bare tunge af Niklaus da han drillede ham.

Han kunne ikke lade vær med at se på ham med et undsyldende smil da Niklaus sagde at han ikke så film ofte, og om Harry virkelig så ham en der sad og så dem på den måde.
Og med et var det der igen! Den der latter. Harry så lidt på ham, og lagde så puden fra sig. Han rejste sig lidt i sofaen, og satte sig ind over Niklaus, og kyssede ham blidt, mens han lagde begge sine hænder mod hans kinder. Han trak sig en smule væk, men kun et par centimeter "Du er meget dejligere når du griner" sagde han stille, og kyssede ham en enkelt gang igen.
Han kunne ikke rigtig beskrive det. Men det var næsten som om at for hver dag han var sammen med Niklaus brød han sig mere og mere om ham! Måske handlede det bare om at han skulle lade Niklaus være sig selv? Harry nussede lidt Niklaus kinder med sin tommelfinger. Efter lidt, steg han ned fra Niklaus, men lagde sin på maven mellem hans ben, så hans hoved hvilede mod der nederste at Niklaus mave. Dette var meget bedre end en pude!

« on: on Man 16 nov 2015 - 20:43 »

Niklaus

Han kunne godt se det overrasede blik Harry kom med, da Niklaus havde valgt at grine. Dette skete sjældent, og han var ikke sikker på, hvornår han sidst havde grinet på denne måde. Altså over noget sjovt, og ikke et ondt grin. Da Harry så valgte at række tunge af ham, smilede han bare bredt og flabet tilbage til ham.

Han kunne lide det undskyldende smil som Harry kom med. Det sad stadig i Niklaus, at han kunne lide at se andre ydmyg, og sådan når de havde lavet fejl, og selv vidste det.
Da Harry så lagde puden fra sig så Niklaus på ham roligt. Han smilede dog stille, og kyssede Harry igen. Han var dog ikke så sikker på hvad han sys om at Harry lagde begge sine hænder på hver sin side af hans hoved. Det føltes underligt, men han lod ham gøre det, dog usikker på, hvad han syntes om det helt. Da Harry så trak sig tilbage igen, så han på ham. "Så jeg er dejlig når jeg griner?" Han løftede det ene øjenbryn, og så på ham med et undrende blik. Det var første gang han havde hørt det.
Han kunne dog godt lide at Harry gjorde det han gjorde lige nu, og han lod ham da også ligge sig ned på maven, med hovedet på Niklaus' mave. "Det der har du vidst ikke spurt om lov til?" lo han stille. "Men ligger du godt?" Han havde intet imod det, men var vant til de andre skulle spørge om sådanne ting, og det var faktisk kommet bag på ham, at Harry havde gjort det. Ikke fordi han havde noget imod det.

« on: on Man 16 nov 2015 - 20:53 »

Harry Jepsen

Harry smilede bare over at Niklaus løftede et øjenbryn "Jeg sagde at du var DEJLIGERE når du grinte!" sagde han bare roligt.
Han nød at ligge sådan her! Det var langt bedre end at sidde i den anden ende af sofaen og kramme en pude. Han så op på Niklaus da han sagde at Harry vidst ikke havde fået lov til at ligge sig der. Han så først lidt undrende på ham, men smilede så bare. "Du har aldrig sagt et jeg skulle bede om lov" han lagde hovedet ned mod hans mave igen og så mod fjernsyntes igen. "Desuden... så har jeg snart gjord mange ting jeg ikke har bedt om lov til.." Han smilede lidt "Og ja... jeg ligger virkelig godt" sagde han og puttede sig lidt mere ind mod Niklaus.
Harry havde også sin hånd mod hans mave, og uden helt at tænke over det, lod han sin tommelfinger bevæge sig frem og tilbage og nussede Niklaus hud.

I løbet af filmen steg Harry's puls en gang i mellem, men han fik ikke disiderede chok.

« on: on Man 16 nov 2015 - 21:13 »

Niklaus

"Så du sys altså at jeg er dejlig? Hvad når jeg så ikke griner?" Ville han gerne vide, for han forstod det ikke helt lige nu.

Han smilede af det undrende blik. "Nej har jeg nok ikke, men normalt kan jeg bedst lide der bliver spurt, før man gør noget." sagde han. Han vil let kunne blive irriteret hvis man kom til at gøre noget man ikke måtte, og så straffe dem for det, men det var vel okay med Harry, da Niklaus hade svære ved at være sur på ham.
"Godt nok" sagde han, da Harry sagde, at han faktisk lå godt der. Han aede ham forsigtigt i håret mens de så filmen. Han smilede når Harry fik chok af filmen, da det var en smule morsomt.

« on: on Man 16 nov 2015 - 21:20 »

Harry Jepsen

Harry kunne ikke helt lade vær med at grine for sig selv. Niklaus var virkelig tungnem en gang i mellem med den her slags ting. Han smilede bare "jeg syntes altid du er dejlig!"

Harry sank blikket en smule da Niklaus sagde at han var vandt til at man spurgte om lov. "Undskyld.... jeg skal nok prøve at huske det...." sagde han en smule mere lavmælet.
Han smilede dog for sig selv da Niklaus sagde at det var godt at han lå godt der. Han nød at Niklaus nussede ham i håret.
Han vidste nok i virkeligheden godt at Niklaus morrede sig over at Harry fik chok. Det ville han nok også selv gøre hvis han ikke selv blev påvirket af det overhoved. Da Filmen var slut, blev Harry liggende lidt, men satte sig så op. Han strakte sig lidt. Men kom med en øm lyd, han havde faktisk ondt. Det var ikke særlig tit han var ude for det, ud over når han havde fået bank eller at Niklaus havde slået ham. Men det var heldigvis ikke sket siden sidst... og der var det jo lidt hans egen skyld

« on: on Man 16 nov 2015 - 22:03 »

Niklaus

Et stille smil kunne ses hos ham. Hvordan kunne han altid sys Niklaus var dejlig? Han var jo ikke den bedste person, langt fra. Han elskede at skade folk, og kunne ikke leve uden at straffe nogle. Ja han var sød over for Harry, men vil han mon også syntes at Niklaus var dejlig mens han straffede ham for et eller andet? Han tvivlede på det, men smilede alligevel over det. "well, tak" sagde han stille, og man kunne høre på ham, at han ikke selv syntes det om sig selv. Ikke helt.

Han smilede over Harrys undskyldning. "Det er okay. Tror ikke jeg vil kunne finde på at straffe dig for det alligevel, eller det kommer jo så sandelig an på, hvad du bare gør uden at spørge mig først." sagde han, og smilede af det. Han var ikke sikker på, hvad Harry skulle gøre for han vil straffe ham for det.

Han lod Harry ligge selv da filmen sluttede. Han så på ham da han så satte sig op, og smilede da han kom med en øm lyd af det. "Hva så?" spurgte han stille og så på ham. Han blev vel også nødt til at sige, at han meget snart blev nødt til at tjekke om hans andre slaver stadig opførte sig ordentlig eller var helt ulydelige nu. "Blir nok nødt til meget snart at se til en af de andre slaver, for at sikre mig, at hun ikke laver noget dumt, eller bliver ulydig eller noget. Bare for en nat, selvom jeg egentlig hellere vil blive her, men kan jo ikke have de glemmer deres plads." sagde han stille, og nussede stille Harry i håret. Han var ikke sikker på, hvad Harry vil sige til det, om han vil spørge om han måtte komme med eller noget, men vil han, så kunne han vel nok godt. Han smilede forsigtigt til ham.

« on: on Man 16 nov 2015 - 22:15 »

Harry Jepsen

Harry brød sig ikke om at Niklaus snakkede om at straffe Harry. Selvfølgelig var han glad for at Niklaus nok ikke ville gøre det. Men hvilke ting var det Harry IKKE kunne gøre før han blev straffet? Det var det han ikke brød sig om ikke at vide.

Da spurgte hvad der var da Harry ømme sig, så han bare på ham med et lidt skævt smil. "Ja hvad tror du? Min røv er da ikke vandt til at blive kneppet 8-9 gange i løbet af 4 dage" sagde han lidt flabet.. men det var sandt. Lige meget hvor meget han havde vennet sig til det, så var hans krop ikke altid enig

Harry's ansigts udtryk skiftede dog helt da han hørte hvad han sagde. Når ja! de andre slaver. Hvorfor fortalte han ham over hoved at han skulle der hen? Kunne han ikke bare være gået? Harry mærkede at Niklaus nussede ham i håret, men han havde næsten kun lige rørt Harry's hår før Harry rejste sig. "Fint.. så tager jeg tilbage til drengene imens" Brummede han bare, og gik forbi Niklaus mod sit værelse. Han havde ikke tænkt sig at sidde her hjemme og vente på Niklaus som en anden hund.

« on: on Man 16 nov 2015 - 22:32 »

Niklaus

Han smilede flabet igen til det Harry sagde. "Ja okay" sagde han bare. Han kunne godt lide det, at han havde gjort så Harry havde ondt i røven efter at være blevet kneppet i den.

Han sukkede dog let da Harrys ansigtsudtryk ændrede sig, da han havde nævnt de andre slaver. Han så efter Harry da han rejste sig op og gik, efter at ha sagt, at han så vil tage hjem til drengene. Han rejste sig dog op, og fulgte efter Harry ind på hans værelse. "Vil du hellere have, at jeg bare var gået uden at sige noget?" ville han gerne vide. "Og hvad skulle du så lave hos dine drenge?" ville han gerne vide. Egentlig vil han helst ha Harry med, anede dog ikke hvorfor. "Jeg kan da også blive hjemme så, og så gøre det en hel anden dag i stedet?" sagde han, og så på Harry.

« on: on Man 16 nov 2015 - 22:43 »

Harry Jepsen

Harry begynde at tage sine Shorts af, og et par rigtige jeans på, han skulle til at finde en T-shirt da han hørte hvad Niklaus sagde. Han bed sig lidt i læben. Nej det ville han ikke! hvis Niklaus var skredet uden at sige noget var Harry bare blevet nervøs, og han havde i virkeligheden nok vidst hvor Niklaus var alligevel.
Han trak på skuldrene da Niklaus spurgte hvad han ville lave hos drengene "Det ved jeg ikke, men i det mindste ville jeg ikke sidde her hjemme og vente som en eller anden hund" Han lev selv overrasket over at den sætning kom ud af hans mund. Men det var jo sandt! Han nægtede at sidde her hjemme og vente.
Han vende så og så meget undrende på Niklaus da han sagde at han også bare kunne blive hjemme og gøre det en anden dag. "Sig mig.... spørger du mig om lov til at se tage over til din slave?" Hvorfor fik han pludselig følelsen af at Niklaus ville gøre alt for at Harry ikke skulle blive sur eller ked af det.
Harry sukkede lidt. "Det er okay.. du har jo andre slaver end mig... og jeg kan jo ikke bestemme om du skal være her eller der.." sagde han bare. Han rakte ned i tasken og tog sit sølv kors op, og tog det om halsen.

« on: on Man 16 nov 2015 - 23:01 »

Niklaus

Han betragtede stille Harry mens han hørte det han svarede på spørgsmålet. "Så du vil føle dig som en hund, hvis du skulle sidde her hjemme og vente på mig? Well then" Han kunne også tydeligt se hvor overrasket Harry blev, da Niklaus sagde, at han også kunne blive hjemme. Han grinede kort. "Nej jeg spørger dig ikke om lov til det." sagde han, for han spurgte ikke om lov til det, eller gjorde han? Havde han lige spurgt om lov? Det havde han ikke gjort i mange år. Var han ved at lade andre ku bestemme over sig nu? Han blev irriteret over det, og rystede det ud af hovedet.

"Jeg ved udmærket godt, at du ikke gider sidde her hjemme og glo, men hvad hvis jeg sagde at du skulle tage med mig? Du kunne nemt hjælpe mig nemlig. Lære hende hvordan man skal være, hvis hun er ulydig? Skal nok selv om at straffe hende, men hvad sir du?" Han kunne godt finde på bare at tage ham med sig, da han stadig så Harry som sin, men sin hvad? Nok ikke rigtig en slave, men Harry var stadig hans.

« on: on Man 16 nov 2015 - 23:12 »

Harry Jepsen

Harry rynkede brynene lidt da Niklaus gentog hvad Harry havde sagt. Ja han ville føle sig som en lille hund der blot ventede på at hans herre kom hjem.
Men han vidste jo godt at det ikke var sådan Niklaus så på ham... eller var det?
Han havde ikke lyst til at tænke den tanke til ende.

Harry så noget overrasket på ham da han spurgte hvad Harry ville sige til at komme med, at vise den anden slave hvordan man opførte sig. Han bed sig lidt i læben, for den første tanke der kom op i hans hoved var *men.... vil han så kunne lide hende lige så godt?* Han kunne faktisk mærke at han blev lidt trist over den tanke.... men hvorfor?.
"men... vil det sige at.. du vil behandle mig som en slave?... Jeg mener... hvad tror du hun vil tænke hvis hun ser at du behandler mig anderledes?" Han satte sig op sengen. Hvad hvis Niklaus blev træt af ham når den anden slave opførte sig ordenligt.? For det var vel kun fordi Harry gjorde alle disse ting at Niklaus blev ved med at gide være her?
Han så lidt hen på Niklaus "hvad så når hun er blevet lydig?.." spurgte han så. Han ville vide om han ville bruge mere tid sammen med hende end ham! For det var han ikke sikker på at han ville kunne holde ud.

Han så lidt undrende på ham da han sagde at han ikke spurgte om lov. Men hvorfor havde han så sagt det?.. Bare for at gøre Harry glad?

« on: on Man 16 nov 2015 - 23:32 »

Niklaus

Han så på Harry med et roligt blik. Han sukkede tungt af det Harry nu sagde. "På visse punkter så ja, men ikke alle. Du skal blot gøre hvad jeg sir, som du plejer, og jeg er egentlig ret ligeglad med, hvad hun vil tænke. Men husk at spørg mig om lov før du gør noget." sagde han, og gik over til ham. Han så på sølvkorset om Harrys hals, og bed sig i læben. Han blev stående og så ned på Harry som havde valgt at sætte sig på sengen.

Han hørte det Harry spurgte om, og så på ham. "Hvad mener du med det? Det vil jo kun være godt hun er helt lydig?" Han vidste ikke at Harry mente hvad der så ville ske mellem dem, Harry og Niklaus, om det vil ændre sig. Der gik noget tid før han tænkte på hvad Herry egentlig mente med sit spørgsmål, og han rynkede brynene. "Er du bange for, at jeg vil være mere sammen med hende så, når hun bliver lydig?" sagde han. "Hun vil ikke kunne tage din plads, og nej jeg vil ikke være mere sammen med hende af den grund at hun er lydig." var svaret.

« on: on Man 16 nov 2015 - 23:42 »

Harry Jepsen

Harry sukkede en smule for sig selv. Han plejede jo at gøre hvad Niklaus sagde for det meste. Men.... ville han straffe ham hvor han trådte ved siden af? Han tænkte lidt over det. Måske ville Niklaus i virkeligheden blive mere tilfreds med ham hvis han hjalp ham med dette. "jeg skal nok prøve at huske det" Havde jo faktisk aldrig spurgt Niklaus om lov til noget.

Han så op på Niklaus da han sagde hvad Harry mente, og at det kun ville være godt. Han sukkede lidt. Han glemte altid at Niklaus ikke altid forstod hvad Harry mente.
Dog blev han lidt overrasket over Niklaus næste spørgsmål. Han bed sig lidt hårdt i læben. Han kunne jo ikke sige ja! Men Niklaus havde helt ret! Det var det han var bange for! Han var bange for at det var Harry der bare sad hjemme i et hus og ventede på at Niklaus besluttede sig for at komme forbi.
Han hørte dog hvad Niklaus sagde efterfølgende. Han kunne ikke lade vær med at blive lidt glad for det Niklaus sagde. Han sukkede lidt. "Okay.. jeg kan vel godt tage med" sagde han roligt. Han rejste sig fra sengen, og så på Niklaus "Men jeg har en betingelse!." sagde han lidt skabt. "Jeg vil have lov til at have mine bukser på..... idet mindste bare til vi kommer der over!"
Han forstod egentlig ikke selv at han gik med til det her. Han var ikke engang sikker på at han ville kunne holde det ud. Harry havde jo aldrig set Niklaus med en af sine saver.. hvad hvis han ikke brød sig om det.

« on: on Man 16 nov 2015 - 23:59 »

Niklaus

Han smilede stille over det han sagde. "Godt" Han var tilfreds med det svar.

Han så at Harry bed sig i læben, og gættede derfor på, at det nok var et ja til hans spørgsmål. Han smilede bare over det. Da han så sagde at han godt kunne tage med, smilede han af det. Han lagde dog hovedet på skrå da Harry sagde, at han havde en betingelse for det. "Så du mener du kan sætte betingelser for det?" vil han vide, men hørte alligevel efter hvad Harry sagde. Han ville beholde sine bukser på? Hans først tanke var, at han mente hele tiden, for det vil nok ikke ske, men smilede så da han snakkede færdig. "Okay da. Du for lov at beholde bukserne på mens vi tager dig over, men der efter, så skal du ikke være for sikker på hvad der kan ske." sagde han, og smilede af det. Han valgte at kysse ham stille på munden en enkelt gang.

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 0:05 »

Harry Jepsen

Harry vidste godt at han nok ikke burde sætte betingelser. Men alligevel. Han nægtede at gå gennem byen uden noget som helst på. Han smilede lidt skævt over det NIklaus sagde at fra de kom der over skulle Harry ikke skulle være sikker på hvad der ville ske. Han så bare på ham med et flabet smil "Kan du love det?" Han gengælde kysset, og så bare op på Niklaus. Han sad lidt, og tog så sin halskæde af, og lagde den i tasken "det er nok bedst jeg tager den her af så" Harry satte sig lidt længere ind på sengen, han så på Niklaus med et skævt smil. "Men du har vel brug for alle dine kræfter i aften hvis du skal styre 2 slaver!... så måske skulle du få spist inden vi går?" sagde han og gjorde tegn med fingeren til at Niklaus skulle komme hen til ham, mens han blottede sin Nakke.

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 0:16 »

Niklaus

Han smilede af det han sagde. Om han kunne love det? "Ja det kan jeg sagtens love." sagde han, og smilede for sig selv, da han havde noget i hovedet han kunne prøve, hvis altså han kunne få dem til det.
Han så på Harry da han tog sin halskæde af igen. "Ja det er det nok." sagde han, og smilede. Han vil helst ikke skades af det kors Harry havde.

Da Harry satte sig mere ind på sengen, og så på Niklaus med et skævt smil, smilede Niklaus igen. Han hørte det Harry sagde, og nikkede. Han havde nok brug for flere kræfter. "Så du det vil være svære at styre jeg begge? Det vil det nok, og endnu mere hvis du også vælger at være besværlig, men regner jeg ikke med, at du havde planer om at være?" Han smilede til ham kort. Han satte sig ned, og lænede sig så frem mod ham, og bed ham i halsen og drak hans blod. Da han havde fået nok, trak han sig væk, og slikkede resten af hans blod væk fra halsen. Så stille på ham.

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 0:24 »

Harry Jepsen

Harry smilede over at Niklaus kunne love det. Harry måtte dog indrømme at han var lidt betænkelig med hvad Niklaus mon havde af idéer.

Han smilede da Niklaus kom op på sengen, han smilede lidt over det Niklaus sagde, han lænede hovedet til side da Han bed, og begynde at drikke. "det var ikke min plan nej" sagde han blot. Hvorfor skulle han begynde at være ulydig? Med mindre Niklaus fandt på noget virkelig forfærdeligt.
Da Han vær færdig med at drikke og slikkede Harry på halsen kom de et lille suk fra ham. Han så på Niklaus. Hans hjerne arbejdede stadig på højtryk, og han havde på foremmesen at det kun ville blive værre efter dette.
"havde du tænkt dig at vi skulle tage der hen i aften?" spurgte han roligt

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 8:48 »

Niklaus

Han smilede da han hørte Harrys svar. At det ikke var hans plan. Så havde han jo stadig kun en ulydig slave at have med at gøre. Det var lettere end to.
Niklaus vidste godt, at der vil komme et suk fra Harry af, når Niklaus slikkede ham op af halsen. Det kom der jo altid nemlig alt tid. Han kunne dog godt lide, at han kom med den lyd. Da Harry snakkede, lyttede Niklaus til det, og overvejede det meget kort. Han nikkede. "Når solen igen går ned, tager vi der hen." sagde han stille.

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 9:29 »

Harry Jepsen

Harry prøvede faktisk at holde den lyd tilbage for det meste, men det var svært da det virkelig var en rær følelse.
Han så på Niklaus da han fortalte at de ville tage der hen når solen igen gik ned. Harry smilede lidt "godt nok... Så haar jeeg dig for mig selv lidt endnu" sagde han roligt.
Harry måtte indrømme at han stadig havde sine betænkligheder med at skulle med, og at Niklaus i det hele taget skulle over til hende. Han ville langt hellere have at han bare blev her sammen med Niklaus, at han glemte alt om de andre slaver, og kun var sammen med Harry. Det var måske en meget egoistisk og ikke mindst barnlig tankegang... Men det var nu sådan han havde det. Han så lidt op på Niklais, og kyssede ham en enkelt gang. "der er noget jeg gerne vil spørge dig om..... Og jeg vil blive meget glad hvis du siger ja" sagde han roligt og så på Niklaus med et lidt roligt men nervøst blik.

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 15:57 »

Niklaus

Han smilede stille over det Harry sagde. "Det lyder jo næsten som om, at du helst vil have mig for dig selv?" sagde han i en drillende tone.
Da Harry valgte at kysse ham en enkelt gang, kyssede han tilbage. Hørte hvad Harry nu sagde. Han rynkede på brynene over det, og så undrende på ham. "Hvad er det du gerne vil spørge om?" Han var ikke sikker på, om han ville sige ja til det. Han vidste jo ikke hvad det var Harry gerne vil have han skulle sige ja til. Han ventede på Harry skulle sige det.

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 16:14 »

Harry Jepsen

Harry smulede bare da Nikalus sagde at det lød som om han gerne ville have Niklaus for sig selv. "det vil jeg igså helst" sagde han bare med et skævt smil.
Da noklaus spurgte hvad det var han gerne ville spørge om, så hHarry på ham. Han bed sig lidt i læben "jo altså..... I overmorgen er det Jim's fødselsdag... Øh Jim var ham den store der... Øh lige meget!... Altaå han hsr fødsdlsdag og drengene har... Eller det vil faktisk sige at JEG har arancetet en stor fest gor ham!.. Altså før jrg mødte dig" Harry vidstr godt at han vrøvlede, men han vat slet ikke sikker på hvad Niklaus ville sige til det her. "jeg ville spørge om det var okay jeg tog med til festen?.... Den er jo om sften, så.. Det vil jo blive en aften hvor vi ikke er sammen... Men.... Måsle kumne du tage over til en af dene andre slaver imens?.. Jeg skal nok lade vær med at være afsted hele Natten" hvorfor var ham mon så nervøs for at bare at spørge om dette?

« on: on Tirs 17 nov 2015 - 17:14 »

Niklaus

Han smilede skævt tilbage. Så Harry ville altså have ham for sig selv? Well then. Han anede ikke helt hvad han skulle sige til det. "Ser man det." sagde han let.

Han lyttede til det Harry prøvede at spørge om. Han lød nervøs over, at spørge om det her? Han så bare helt rolig på ham mens han talte, og prøvede at spørge o det her. En fest? "Så du vil altså spørge om du kunne tage over til den her fest for din ven? Hm, hvor er det henne den bliver holdt?" ville han gerne vide, før han overvejede om han måtte tage af sted til den. Han var glad for, at Harry spurgte ham om det først, og han håbede at han kunne acceptere det, hvis han fik et nej, og så blev hjemme, eller om han så vil tage af sted alligevel mon?

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 16 af 19]