Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238835 indlæg in 11998 subjects

you must be crazy? - Niklaus XXX

Side 6 af 19 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: you must be crazy? - Niklaus XXX

Indlæg by Niklaus on Tirs nov 10, 2015 10:09 pm

Han sukkede stille og så ned. Ja Harry havde ret i det han lige sagde. "Ja har du ret i, men.." han var ikke sikker på hvorvidt han kunne lide den ide eller ej. Om dagen kunne han ikke følge med og beskytte ham på nogle måde.

Han nikkede stille da Harry sagde han ville have noget at drikke. Han betragtede ham da han samlede håndklædet op for at tage det om livet. Niklaus burde vel gå ned efter hans bukser hvis han alligevel ikke vil rande rundt uden noget på. Da Harry kyssede ham, kyssede han let igen, og smilede forsigtigt til ham. Harry havde vendt Niklaus helt på hovedet på en eller anden måde.

Da han var gået ud i køkkenet, rejste Niklaus sig op og tog sine bukser på igen, inden han hurtigt gik ned i kælderen efter Harrys bukser. Han gik direkte ud i køkkenet til Harry og gav ham dem. "Bare tag dem på, hvis du ikke gider rande rundt uden noget på alligevel." sagde han, og vente sig for at gå tilbage ind å værelset igen.
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 744

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Harry Jepsen on Tirs nov 10, 2015 10:17 pm

Harry kunne ikke lade vær med at tænke over det der var sket! Han kunne stadig ikke helt forstå det. For under et døgn siden, hang han i nogle kæder nede i kælderen og skreg af smerte. Han tog sig lidt ryggen da erindringen om de 1000 slag poppede op i hans hoved. Han bed sig i læben. Hvad var det han havde gang i? Havde denne vampyr virkelig allerede knækket ham? Havde han virkelig gjord Harry til sin slave, uden at Harry havde registreret det?
Han sad i sine egne tanker da Niklaus Kom ud i køkkenet. Han så på ham da han rakte ham bukserne. Han tog imod dem, og hoppede ned fra køkkenbordet. Han smed håndklædet, og trak sine bukser på. Han så på Niklaus da han var ved at gå. "Uhm.... jeg tænkte på... har du lyst til et eller andet?... jeg mener.. skal vi lave noget?" spurgte han mens ha lukkede dem.
Harry stark hånden i lommen, og trak en halskæde op. Han trak den over hovedet. Det var en sølvkæde med et stort kors i enden.
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 932

Indlæg by Niklaus on Tirs nov 10, 2015 10:35 pm

Da Harrys snakkede, standsede Niklaus op, og vendte sig om mod ham. Han var ikke sikker på, hvad han skulle svare på det som sådan. "Øm.. lave noget? Vi kunne tage ud eller noget eller hvad du nu en gang vil?" sagde han, og så på Harry da han tog en halskæde på med et kors i. Han gik stille tilbage mod ham, standsede op en meter fra, og lagde hovedet på skrå, ventede på hvad Harry vil svare til det forslag.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Tirs nov 10, 2015 10:42 pm

Harry så lidt overrasket på ham da han sagde at de kunne gå ud, og at han spurgte hvad Harry ville. Harry smilede bare lidt opgivende "Jeg spurgte om der var noget DU havde lyst til" sagde han med et gik, og gik hen til ham, han kørte en hånd gennem Niklaus' hår, hvorfor vidste han ikke, men han fik pludselig bare lyst til det. "Men at komme ud en tur lyder godt.." sagde han roligt.

Harry kunne ikke lade vær med at undre dig over hvad Niklaus mon tænkte på! Hvad foregik der inde i hans hoved. Han så lidt ned, og lod sin hånd glide ned og hvile på Niklaus' skulder. "der er noget jeg gerne vil spørge dig om...." mumlede han. Han kiggede ikke op på Niklaus, for han var ikke sikker på at han ville se på ham mens han spurgte om det han havde på hjernen. Men han løftede dog tøvent sit blik og så på ham "Har.....har du mange slaver?... jeg mener.. er der andre end mig?" Harry vidste ikke hvorfor han overhoved tænkte over dette.. og hvilket svar han i virkeligheden håbede på
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Tirs nov 10, 2015 10:55 pm

"Undskyld" sagde han og smilede skævt til Harry. Noget i ham havde endnu lyst til at være voldelig, og være som han hele tiden havde været før han mødte Harry, men han vil ikke skade denne engel her, eller ikke lige så meget som han havde gjort dagen før, før alt var blevet vendt på hovedet. Han smilede stille da Harry kørte en hånd gennem hans hår. Det føltes godt, og da Harry sagde, at det vil være godt at komme ud, nikkede han til det.

Da Harry sagde, at der var noget han gerne vil spørge om, så Niklaus på ham med et afventende blik. Hvad mon det var han vil spørge om? Han havde dog ikke regnet med at få det spørgsmål som han fik nu. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Vil Harry blive ked af det hvis der var andre? "Ja" mumlede han og så ned, og anede ikke hvad han vil sige til det.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Tirs nov 10, 2015 11:06 pm

Harry havde svært ved at tro at manden foran ham, var den samme som i går. Han kunne stadig ikke helt forstå at de lige havde haft sex, og endda sex om Harry aldrig havde haft det før. Han kunne mærke at han blev nervøs da han havde spurgt, og han blev i tvivl om han overhoved havde lyst til at høre svaret alligevel. Han havde mest lyst til at holde sig for hørende, og løbe derfra.
Og det svar han fik var da også hvad ha havde regnet med. Men alligevel bredte der sig en skuffelse i hans krop. Han fjernede hånden fra Niklaus' skulder. Var Niklaus sådan her over for alle hans slaver? var Harry bare en af mange?. Han med tanken fra sig, og fik frempresset et kunstigt smil. "det tænkte jeg nok" sagde han blot og prøvede at virke som om det slet ikke påvirkede ham, som om han ikke kunne være mere ligeglad. "når men... jeg vil lige få noget vand i hovedet inden vi går" sagde han bare med det samme falske smil.
Han gik forbi Niklaus uden at sige mere, og gik ud på badeværelset. Han tog sig til hovedet. Hvad var det lige der foregik? Hvorfor havde han det sådan her?
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Tirs nov 10, 2015 11:19 pm

Han fornemmede at Harry ikke brød sig spor om det svar, men hvad kunne Niklaus gøre? Skulle han ha løget? Han vil ikke såre Harry, men det var vist alligevel lige sket. Han bed sig i læben, uden at vide hvad han skulle gøre nu. en smule tøvende aede han Harrys kind. "Du er dog den eneste jeg er sådan her over for" sagde han, ikke sikker på, om det vil gøre nogle forskel. De andre var han hårdere ved, og så dem ikke som andet end legetøj han kunne afreagere på når han havde brug for det. Han kunne tydelig se at det var et falsk smil Harry havde på, og det sårede ham af en eller anden grund. "Undskyld." mumlede han, da Harry bare gik forbi ham uden at sige mere. Niklaus sukkede af det. Havde det mærkeligt. Burde han skille sig af med de andre? Han var ikke sikker, da alle hans lyster med at skade andre jo så nok vil gå ud over Harry, og det vil han ikke være meget for.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Tirs nov 10, 2015 11:29 pm

Harry kunne mærke en knude i maven da Niklaus nussede ham på kinden, og sagde at han var den eneste han var sådan her overfor. Han ville virkelig gerne tro på det, men havde svært ved det. Han ville gerne tro at han var den eneste som Niklaus var så blid overfor. Men noget i ham sagde at Niklaus løj, at det var noget han sagde bare for at få Harry til at blive.

Harry hørte godt at Niklaus undskylde, men gik videre. Hvad skulle han sige? Skulle han sige at det var okay? Det burde det jo også være! Harry var jo blot en slave, og Niklaus havde jo ret til at gøre hvad han ville. Og Harry burde jo ikke engang blive ked af det! Han havde jo ikke følelser for Niklaus. Det skulle han i hvert fald ikke have.

Harry fik gjord sig færdig, og kom ud i køkkenet igen. "Uhm... har du en trøje jeg kan låne?" Hans egen havde Niklaus jo revet i stykker aften i forvejen.
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Tirs nov 10, 2015 11:42 pm

Han kunne se på Harry at han ikke troede ham. "Du tror ikk på mig" sagde han med en trist stemme, og sukkede opgivende. Hvad kunne han gøre for at bevise det? Han var en smule frustreret lige nu over det her. Han burde ikke havde svaret, selvom han så nok også vil ha gættet sig til, at svaret havde været ja angående andre slaver.

Han stod bare og stirrede ned i gulvet, og var fanget i sine tanker. Hvad skulle der til, for at Harry troede på det? For det var jo sandheden. Han sukkede tungt, og så op på Harry da han spurgte, om Niklaus havde en trøje. "Jo det har jeg." sagde han og begyndte at gå mod sit værelse. Han så tilbage, for at se om Harry fulgte med eller ikke.
Han fandt hurtig en hvid t-shirt til ham, og tog selv en sort en på. Han vendte sig om mod Harry. "Hvad skal jeg gøre før du tror på det jeg siger er sandt?" han lød opgivende, og en smule bedende.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Tirs nov 10, 2015 11:48 pm

Niklaus Havde ret Harry troede ikke på ham, eller.... han vidste i hvert fald ikke om han turde. Da Niklaus sagde at han havde en trøje Harry kunne låne, fulgte han med. Han tog imod T-sirten, og havde kun lige fået den på da han hørte hvad Niklaus sagde. Han så lidt overrasket ud. Var dette virkelig et problem for ham? Han burde være ligeglad med om Harry var stødt over det eller ej.. Hvorfor så han så fustreret ud? Havde han det mon som Harry?

Harry smed hurtigt tanken ud, og kom med et roligt smil "Det er okay Niklaus...Bare glem det!... Du skylder ingen undskyldninger eller forklaringer.. trods alt.. så er jeg jo bare en af dine slaver" Sagde han og vende rundt for at gå ud af værelset, og ned mod hoved døren, han kunne næsten ikke vente til at indånde frisk luft.
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 12:06 am

Han kunne se Harry var en smule overrasket over det. "Tror du selv jeg vil ha ladet en af de andre slaver have styringen?" spurgte han stille. Han hørte det Harry sagde, og han bed sig hårdt i læben. "Hvis du ser dig selv som blot en af mine slaver, så burde jeg vel behandle dig mere som de andre? Selvom jeg egentlig ikke rigtig har lyst til det" sagde han, og hans blik forandrede sig. Blev meget mere køligt end det det havde været før. "Vil du virkelig have jeg behandler dig som en hund? for det er sådan jeg plejer at behandle de andre" sagde han.

Han så på Harry, og gik over til ham før han nåede over til døren. Stoppede ham. "I så fald, er der en ting du mangler som jeg af og til giver mine slaver når de skal ud." Han smilede et halv ondt smil, og tog fat i hans håndled. "Kom med" sagde han, og hev ham med ned i kælderen igen. Han åbnede en skuffe og fandt en butplug frem med indbygget vibrator i. Han vendte sig mod Harry med et kækt smil. "Well, af med bukserne." sagde han, og gik over mod ham. Ville se om Harry mon vil lade ham komme den her op i ham, eller om han vil nægte.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 12:16 am

Harry blev noget overrasket over Niklaus svar. Han bed sig lidt i læben. Nej han ville ikke behandles som en af de andre slaver. Han ville ikke behandles på den måde han sagde. Men han havde stadig svært ved at tro på at Harry var den eneste der blev behandlet ordenligt.
Han brød sig ikke om blik som Niklaus fik.
Han så undrende på ham da han sagde at der var noget han manglede, og mærkede hvordan han tog fat i ham og trak ham med "Niklaus.. hvad er det du laver?" spurgte han lidt uroligt da han trak ham med ned i kælderen.
Harry spærrede øjnene op da han så butplugen, han trådte tilbage indtil han stod op af muren. Hvad var der sket med ham?? Han var som i går.. Harry bed sig i læben og rystede på hovedet "Nej..." sagde han bare da Niklaus sagde at han skulle smilede bukserne.
Hans blik flakkede rundt, ledte efter et sted han kunne komme ud, men var klar over at der kun var en vej ud. Men hans blik faldt på noget andet. En blodplet på gulvet, og han vidste hvad den stammede fra. Det var hans blod fra aften før. Han så hurtigt væk fra det igen, og kunne næsten mærke slagene mod sin ryg.
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 12:32 am

Han kunne tydelig mærke at Harry ikke var glad for det blik Niklaus nu havde fået, og et ondt smil kom frem på hans læber. Han var rimelig hurtig faldet tilbage i sit gamle jeg igen, dog var der stadig noget i ham, som ikke vil gøre det her mod Harry.
Han hørte hvad Harry spurgte om. "Hvad jeg laver? Viser dig hvordan jeg behandler mine andre slaver. Du sagde jo du alligevel bare var en af dem jo, ikke sandt?" Han så på ham med et nærmest lige gyldigt blik. Hvis man var god nok, kunne man godt se at han ikke var lige glad og ikke gad gøre det her. Noget i ham følte bare at det var det eneste at gøre dog.

Da Harry sagde nej og begyndte at bakke bagud mod væggen, smilede han koldt. Han havde regnet med det her. "Nej siger du? Det er der ikke noget der hedder mere." Han gik helt over til ham, og stillede sig lige foran ham. "Jeg vil helst ikke straffe dig for at være ulydig, så vær nu en god dreng, og smid dem." sagde han, og så stadig lige på Harry.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 12:40 am

Harry så lidt chokeret på ham "Men.... det var ikke hvad jeg mente" sagde han lidt lavt for sig selv.
Han var slet ikke glad for de blikke og smil som Niklaus kom med lige nu. Han var ikke som han havde været tidligere. Men derimod som i går.
Harry pressede sig helt op af væggen, et forgæves håb om at det ville hjælpe. Han så på Butplugen. Han havde bestemt ikke lyst til at have den op i sig. Han hørte hvad Niklaus med at der ikke var noget der hed Nej mere. Han bed sig i læben. Egentlig havde han bare lyst til at råbe af Ham, gå amork. Men gjorde han det, vidste han også at han ville blive straffet. Han sank hovedet da han hørte hvad Niklaus sagde. Han tøvede lidt, men åbnede så sine bukser, og lod dem falde ned "Tilfreds" sagde han blot. Han så til siden, og skænkede ikke Niklaus et blik.
Hvorfor var han nu sådan her? Han havde ikke ændret sig det mindste.
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 12:56 am

Mentalt bed han sig selv hårdt for at være sådan her nu. Han vil ikke gøre det her mod ham, men noget i ham, et andet sted, sagde han selv havde bedt om det her, og havde derfor overtaget så han var sit gamle jeg igen.
Han kunne tydelig se, at Harry prøvede at undgå det her. Han smilede bare af det for sig selv. Da Harry besluttede sig for at gøre det kom et lille smil frem hos Niklaus. "Dygtig, men nej, jeg er ikke tilfreds." sagde han, og lod sin hånd kærtegne hans kind blidt. Vendte Harry og fik den presset op i ham. Han vil egentlig blot have Harry til at indse, at han blev behandlet meget bedre end de andre, men han vidste ikke rigtig måden at gøre det på, det var derfor han lidt gjorde som han gjorde. Han lænede sig ned og kyssede blidt hans hals. "Sorry" det var ikke meget højere end en hvisken, og han var ikke sikker på, om Harry kunne høre det. Han valte at bide ham i halsen og drikke en smule af hans blod.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 1:04 am

Harry kunne blot se til mens Niklaus forvandlede sig til det monster han havde været aften før. Han bed sig hårdt i sin læbe ved hans ord. han kneb blot øjnene sammen da han mærkede Niklaus kærtegn, han var sikker på at der ville komme en lussing eller noget andet.
da han blev vendt, lod han sin pande hvile mod muren.
Et tungt og ømt støn kom fra ham da han mærkede at Niklaus pressede butplugen op i ham. Han bed sig hårdt i læben, og prøvede virkelig på ikke at tænke på noget andet. Om dette var en læresteg eller ej, vidste Harry ikke. Men den ændrede ikke på det faktum at Harry hele tiden havde haft ret i sin mistanke om at han ikke kunne stole på at den måde Niklaus behandlede på ville vare ved.
Han hørte godt at Niklaus sagde noget men ikke hvad det var. Og lige nu.. var han også ligeglad.
Han gispede da han mærkede at Niklaus bed ham, og lukkede bare øjnene for at tænke på noget andet
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 1:16 am

Han sukkede af Harry, en smule frustreret nok, også over sig selv. Hvordan skulle han gøre det?
Han trak sig væk da han havde drukket. "Jeg vil egentlig ikke behandle dig sådan her." sukkede han, og begyndte at gå over mod trappen som førte op. De blev vel nød til at snakke om det her på en eller anden måde? Men hvad skulle han sige? Han ventede ovenpå på Harry. "Hvad vil du helst have? At jeg beholder mine andre slaver, og behandler dig som før, eller at jeg kun har dig og skiller mig af med de andre, men så bliver nødt til at komme af med mine frustrationer og det på dig? Har egentlig ikke lyst til at skade dig af en eller anden grund." prøvede han. Om det vil virke anede han ikke. Han vil helst havde, at det igen blev som før, før Harry spurgte om Niklaus havde andre slaver. Det var efter det, at filmen var knækket på en måde.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 1:25 am

Harry bed sig i læben, og hvilede bare op af væggen også da Niklaus fjernede sig. Hørte hvad Niklaus. Han ville gerne tro på det, men havde svært ved det. Da Niklaus tak Harry sine bukser op, hvilket var virkelig ubehageligt da han jo skulle bukkse sig med butplugen.

Harry kom op og så på Niklaus da han begynde at snakke. Skaffe sig af med hans andre slaver? ville han virkelig gøre det for Harry? Han sank blikket da han hørte det næste. Hvis han sagde at Niklaus skulle skaffe sig af med sine ander slaver... så ville han selv blive behandlet meget værre. Og ville han ikke kunne holde ud. Men et eller andet sted kunne han heller ikke holde tanken om at Niklaus var sammen med andre ud. "K...kan jeg ikke tage stilling til det når vi har været ude?" spurgte han roligt. Han ville bare gerne ud nu. Have luft, og måske tænke på noget andet.
Han havde en ubehagelig følelse i røven, og han turde ikke bede Niklaus om at tage den ud.
Han stod bare og så ned i gulvet. Han havde ikke lyst til at se på Niklaus, han bare bange for at se det blik igen
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 1:36 am

Han betragtede Harry mens han snakkede. Prøvede at finde ud af hans tanker. Han kunne bare ikke rigtig aflæse noget helt. Han hørte det Harry sagde, og Niklaus nikkede stille. "Jo selvfølelig. Lad os gå ud. Hvor vil du gerne hen?" Han vil lade Harry bestemme stedet. Det irriterede Niklaus en smule, for det føltes lidt som om han var ved at få to personligheder efter han havde mødt denne engel her. Han var do usikker på, om det var godt eller dårligt.
Han bed sig i læben, og var ikke speciel glad for, at Harry ikke ville se på ham lige nu. Han sukkede, og åbnede døren som han holdt for ham. Han fulgte selv med ud, og låste døren. Hvis Harry havde spurgt, havde Niklaus taget butplugen ud igen, men da Harry intet sagde, nævnte Niklaus heller ikke noget om det til ham.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 1:43 am

Harry kunne mærke denne klump i maven. Og han var usikker på hvad det var der var skryld i det. Om det var hans frygt for at Niklaus skulle skade ham igen, om det var tvivlen om hvor vidt der var mere mellem dem end bare en slave og sin herre.
Eller om det var tanken om Niklaus sammen med en anden. Han fik billeder i hovedet, og kunne bestemt ikke lide dem.
Han trak på skuldrene over hvor han gerne ville hen. "Måske en bar... jeg kunne godt trænge til en øl" sagde han bare roligt.
Han fulgte med Niklaus stadig uden at se på ham. Han vidste ikke engang om han turde. Han vidste ikke rigtig noget lige nu. For på den ene side havde han mest lyst til bare at have en hyggeligt aften med Niklaus glemme alt det der var sket, og så bare være sammen med ham. Men han var også bange for at det var endnu et spil fra galleriet. Og samtidig grublede hans hoved over hvad han skulle vælge.
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 1:54 am

Han kunne se på Harry at en masse tanker var i ham lige nu, men hvad mon han tænkte på? Han kunne ikke lige læse hans tanker, så han havde ingen ide om det. Han hørte det Harry svarede. En øl? "okay" sagde han, og valgte at sætte kurs mod det sted han havde mødt ham. Han anede ikke om dette var en dårlig beslutning. Det var det sikkert, så han valgte et lige så godt sted lidt længere nede af gaden.

Da de var fremme, så Niklaus på Harry. "Bare en øl eller hvad?" spurgte han for at være sikker, før han vil gå op og købe noget. Han vil selv gerne drikke, men vidste han ikke vil blive fuld af øl. Der skulle virkelig mange til der. Han vil hellere have Jack D. for at være ærlig.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 2:04 am

Harry fulgte blot med ham, han sagde ikke noget hele vejen til baren. Hvad skulle han også sige? Han følte sig helt rundtosset. Men til sidst besluttede han sig for at smide det hele væk, og bare være sammen med Niklaus måske det ville hjælpe på hans humør. Da de kom ind på baren, kunne Harry se at der var en del mennesker. Men det var vel ikke så underligt på dette tidspunkt
Harry vende endeligt blikket mod Niklaus da han spurgte om det bare skulle være en enkelt øl. Han Nikkede med et smil. "Ja tak" hans stemme lød ikke til at der var noget galt.
Han så efter Niklaus da han gik op og bestilte. Harry bed sig i læben. Han hadet sig selv for det han netop skulle til at gøre. Men så snart han var ude af Niklaus Blik forsvandt han i mængden af mennesker. Noget han var virkelig god til. Det lykkedes ham af komme ud af baren. Han satte i løb væk derfra. det var ganske ubehageligt da han stadig have butplugen i. Men han kunne ikke stanse for at få den ud. der ville ikke gå længe inden Niklaus opdagede at han var væk.
Han løb hurtigere og længere end han kunne huske han nogle sine havde gjord. Han fandt en gyde hvor han kunne gemme sig, han trak sine bukser ned, og trak butplugen ud og smed den fra sig.
Han stod lidt, tog sig selv i at tænke om han skulle skynde sig tilbage?... Nej! Han kunne ikke være hos Niklaus! Det havde været hans plan fra første øjeblik at komme væk. Det skulle en enkelt sentimental omgang sex ikke lave om på. Han løb ud fra gyden igen, og fortsatte ind mod midtbyen
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 2:17 am

Han nikkede stille, og gik op til baren for at købe det han skulle have. Han fik det kort tid efter, og han vendte sig om. Da han ikke kunne se Harry, sukkede han tungt af det. Han satte øllen fra sig, da han vidste han var stukket af. Han følte sig faktisk en smule såret over det, men måske var det hans egen skyld. Han drak hurtigt det han havde købt til sig selv, og gik ud her fra. Hoppede op på taget, og begyndte at følge efter Harrys fært. Han havde dog ikke planer om at stoppe ham, selvom han gerne ville.

Et slæng dæmoner kom stille gående modsat vej af den Harry gik. De gik og småsludrede, men standsede halvt op, da de så Harry. Det var det samme slæng som havde tæsket ham dagen forinden. De så sigende på hinanden, og gik over til ham. "Når? Ser man det, hvem har vi så her?" de lo, og begyndte at trænge Harry op i et hjørne. Man kunne se på dem, at de gerne vil slås. De slog ud efter Harry, så hårdt de kunne, og sigtede efter hovedet eller maven. De prøvede at gribe far på ham, så de nemmere kunne slå ham ordentlig.
Niklaus

Indlæg by Harry Jepsen on Ons nov 11, 2015 2:24 am

Harry havde bare en bøn i hovedet om at Niklaus ikke kunne finde ham. Men samtidig hadet han også sig selv for at stikke af. En del af ham ville gerne blive sammen med Niklaus. Men den anden var for bange for ham til det.
Han løb så meget og havde så mange tanker i hovedet, at han ikke bemærkede den gruppe dæmoner, han var lige ved at løbe ind i dem, men fik stoppet.
*Åh nej... ikke dem!* Dem igen? Han bemærkede at de trængte ham op i en krog, og der gik da heller ikke længe før de begynde at banke løs på ham. Han kunne ikke gøre så meget da de var 4. Han mærkede at de grab fat i ham, og efterfølgende tæskede løs på ham. Han var endt i samme situation som aften i forvejen, men denne gang var han selv stukket af fra sin rednings mand.
Til sidst kunne Harry ikke så på sine ben mere, så det eneste der holde ham oppe var de 2 fyre der holde ham oppe i hver sin arm.
Harry Jepsen

Indlæg by Niklaus on Ons nov 11, 2015 8:43 am

Niklaus overvejede faktisk lidt at give op med at følge efter. Vil det ikke være bedre på denne måde her? Så kunne han jo finde en anden som måske havde mere lyst til, at gøre hvad han sagde? Nej! Han skød hurtigt tanken ud af hovedet. Han vil ikke forlade denne engel her, selvom han lige havde forladt ham. Niklaus vil faktisk ikke ha der skete noget med Harry på nogle måde. Han vil dræbe alle dem der så meget som bare så forkert på Harry eller lagde en hånd på ham. Han fortsatte derfor bare frem af, men standsede så brat op. Var det blod han kunne lugte? Engleblod? Noget i ham sagde, at det var Harrys, og han blev straks vred over, hvem der kunne finde på at skade ham, da det kun var ham der måtte.
Han fulgte efter blodlugten, og så meget snart 4 dæmoner som stod og slog på Harry, som ikke så ud til at kunne stå selv, hvis de to dæmoner ikke hjalp ham med det.

Uden så meget som at tøve, sprang han ned fra taget, og landede mellem dem. Hans øjne var røde, men ikke fra tørst denne gang. Snare vrede. "Hvad har i gjort ved ham?" hvæsede han rasende. "Hold fingrende fra ham. "De 4 dæmoner så på hinanden, men flygtede ikke denne gang, men valgte at le af ham. De slap Harry, og gik så alle sammen lige mod Niklaus, og så på dem med et fast blik. Han var klar til at banke dem. De slog prøvende ud efter ham, men han undveg deres slag. Han skulle lige til at angribe, da det vist var lykkedes for en af dæmonerne at få fat på ham, og en anden kom hurtigt til, for at hjælpe med at holde ham. Havde der kun været 1 eller 2 vil det havde været lettere, men nu var der altså 4 af dem. De begyndte nu at slå løs på Niklaus i stedet.
Niklaus

Side 6 af 19 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics