Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 0:33 by Caleb

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243723 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Fallen Engel (emnesøgning)

Fallen Engel (emnesøgning)
« on: on Tors 29 okt 2015 - 19:58 »

Harry Jepsen

Highly competent (Rank 14)

Heii All!!

Da jeg gerne vil have lidt gang i Harry her syntes jeg det er på tide med en Emnesøgning ^^

Jeg har nogle enkelte regler, men det er ikke mange.

StavningJeg er ikke selv mester inden for dette. Men jeg ser god gerne at din stavning er nogle lunde. Jeg mister desværre lysten når jeg skal gætte mig til halvdelen af teksten :/
Men fordi man er en smule ordblind som mig selv, så gør det ikke det store
Længte: Egentlig har jeg ikke nogle krav til hvor meget man skriver. Bare det man skriver har indhold. Men jeg ser da gerne at der er over 100 ord, det er slet ikke så meget som det lyder ^^
Punktum og komma: Jeg er ikke selv mester til dette (har i sikkert allerede opdaget) Men jeg fortrækker nu at de er der! ^^
voldsomt indhold: Jeg har ingen regler til hvad der må ske med Harry. Ud over at han ikke må slås ihjel.. Da han er engel og kan heale, så er der ikke ret meget skade der kan være permanent på ham. Derfor kan man bare slå sig løs med hvad man vil gøre ved den lille englebasse. Vold og misbrug, samt voldtægt kan nemt finde sted i hans verden

Harry er en meget... hmm hvad kalder man det "BADASS" fyr! Han lever det meste af tiden på gaden, ud over det pakhus hvor han og hans bande holder til.
Han er typen der slås både for sjov, penge og når han bare igen har åbnet kæften uden at tænke over det. Han er ikke bleg for både at drikke og tage stoffer, og gerne meget af gangen da det ikke virker helt så godt på ham som hvis han var menneske.
Harry kan godt virke som typen der er fuldkommen ligeglad med verden og alt der er i den, og det er han til dels også.
Men skulle man være så heldig at komme ind under huden på ham, så kan man også forvente at finde en varm og kærlig person der vil gå selv døden i møde for dig.
Harry er tiltrukket af mænd, men da hans noget sparsomlige liv, gør at han er villig til at tjene penge for en hver pris... så kan han godt (hvis prisen er den rette) være sammen med en kvinde, men det er ikke noget han ville nyde!

Jeg søger faktisk det meste til ham, da han egentlig ikke har ret meget andet i denne by end sine drenge og sit misbrug.

En af drengene: Her tænker jeg på en der kommer med i hans bande. I dette tilfælde gælder det jo kun en mandelig karakter.

Ven/Veninde: Han mangler helt sikkert venner, gerne nogle der måske kunne have en god indflydelse på ham, eller en som bare ikke er indblandet i det samme ting som ham.
En han kan tale med om alverdens ting. Dette kan både være drenge og piger da han ligeså godt kunne have en veninde som en ven.

Flirt: Harry er en meget flirtende person, og han er ikke bleg for at flirte med folk. Han god til mænd, men hvis han blev tilbudt nok, ville han ikke være bleg for at være sammen med en kvinde.

Folk fra fortiden: Harry har levet på jorden i 600 år. 300 af dem i syn og blandt menneskerne. I den tid må han have mødt nogle.
Måske der var nogle der kende ham/mødte ham den gang han stadig havde sine vinger, og han opfylde sin gerning her på jorden.

Har du andre ide'er så kom endelig med dem!!! ^^

Glæder mig til at høre fra jer!

« on: on Man 16 nov 2015 - 15:42 »

Harry Jepsen

Slet ingen?

« on: on Man 16 nov 2015 - 16:25 »

Evee

Novice (Rank 2)

Når jeg får farve, så er jeg frisk xD

« on: on Ons 18 nov 2015 - 13:38 »

Antonio Black

Beginner (Rank 5)

Kunne godt se det sjove i en flirt mellem Harry og Antonio, med mindre du har andre ideer ^^

« on: on Ons 18 nov 2015 - 14:04 »

Harry Jepsen

Evee - lyder godt! Nogle ideer til plot?

Antonio - ja det kunne være intrasant ^^
Jeg sender dig lige en PM ^^

« on: on Ons 18 nov 2015 - 14:13 »

Evee

Novice (Rank 2)

hm venner måske?

« on: on Ons 18 nov 2015 - 15:03 »

Harry Jepsen

Lyder som en god ide! Dog har Harry ikke talt med en anden engel siden hans vinger blev revet af, så måske vil han være en smule skeptisk overfor hende til at starte med ^^

Men hvordan skal de møde hinanden?

« on: on Ons 18 nov 2015 - 16:57 »

Evee

Novice (Rank 2)

Hm kunne vel mødes mens han og drengene var ude og drikke eller noget, og så kom hun over og snakkede med dem eller noget? xD

« on: on Ons 18 nov 2015 - 17:53 »

Harry Jepsen

Det kan vi sagtens sige ^^ vil du oorette eller skal jeg?

« on: on Ons 18 nov 2015 - 18:03 »

Evee

Novice (Rank 2)

du må meget gerne ^^

« on: on Ons 18 nov 2015 - 18:21 »

Harry Jepsen

Okay men det bliver nok først senere

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]