Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238744 indlæg in 11996 subjects

Muliti søgning

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Muliti søgning

Indlæg by Gæst on Søn 25 okt 2015 - 15:43

Well hallo people!

Nu har jeg holdt en pause i noget tid angående emner, og faktisk virkelig kun svaret få emner af gangen. Dog føler jeg selv jeg har lidt mere overskud, og derfor vil jeg også gerne igen have gang i nogle af mine karakterer for jeg elsker dem. Hun er min lille pusling. Så når man har brug for emner hvad gør man så? Søger emner, og her har jeg brug for jer. Som mange nok kender til [da de selv oplever det] så er jeg i gang med mit andet år af gymnasiet, så nogle gange vil jeg ikke altid være den hurtigste til at svarer. Dette kommer selvfølgelig an på hvorvidt, jeg har mange lektier eller ej. Detter er blot en fin lille reminder :)

The few rules

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Svar Som skrevet foroven, er jeg jo i gang med 2. g, så måske går der få dage mellem mine svar, men jeg forventer så også at det er det samme med jer...ellers så skriv gerne hvis i tror der går lang tid mellem svarende.
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!
Stavning Jeg er en kontrolfreak, jeg hader stavefejl og finder jeg mig selv lave nogen...vil jeg højst tænkelig hade mig selv for det. Derfor må jeg også bedre jer om at stave ordenligt, det er på ingen måde en hate imod nogen af jer. Jeg ved bare at jeg krummer tær over det, så hellere lade hver. Igen det er ikke for at nedgøre nogen, eller noget lignende dette...det er bare, ja sådan er jeg. Få smuttere er okay, men helst ikke for mange af dem
Anime Jeg har fuldt ud respekt for folk, som vælger URl personer som deres FC, men jeg kan selv ikke rigtig forholde mig til dette...så det sætter vel en stop klods for min krea. Så for at gøre emnet så godt for alle parter, er dette desværre en regel fra min side af.

Gaia Eywa

Gaia er en ung dæmon, som faktisk ikke ved hun er en dæmon. Hun har lavet hele sit liv, spærret inde på et loft, på grund af hvordan hun ser ud. Den eneste ven hun har er sin kat. Personligt er hun inddelt i to kategorier, den uskyldige: Gaia er først og fremmest en utrolig uskyldig skabning. Hun har ikke kendt til andet end sin familie og sin lille kat. For hende er omverden ufattelig skræmmende, og hun kan heller ikke altid forstå den. Det er først for nyligt hun har oplevet verden, og dette skete efter mordet på hendes mor og far. Hun er nysgerrig, elsker at se og føle ting hun aldrig har følt før. For hende, er selv den mindste ting noget hel fantastisk. Hun er naiv, uskyldig og kan slet ikke forstå nogle former for onde ting. Hun er også utrolig kærlig, hvilket bliver set i den form, af kærlighed hun udviser overfor sit kæledyr. Da hun endnu er ung, har hun heller ikke oplevet særlig meget. Hun er dog om ikke andet ikke dum, faktisk utrolig lærenem, og kan ofte fange ret mange ting ret så hurtigt. Til sidst den mere farlige: Dog på trods af, at være så mange søde ting, så har hun som så mange andre også en ret så mørk side af sig. Hun har et virkelig stort temperament, og dette bliver oftest vist i form af pludselige vredesudbrud eller en underlig lyst til at dræbe. Da hun samtidig også er en bloddæmon, har hun også en født vrede med sig, og da hendes forældre heller aldrig rigtig har taget sig den tid til at forklarer hvad hun er, samt også bare holdt hende fanget...så kan man med korte ord sige, at hun bær en vis vrede i retning af dem. Hun kan slet ikke forstå hvorfor de gjorde som de gjorde, for hende virkede det som om de enten skammede sig over hende, eller blot ikke elskede hende. Hun er dog ikke særlig trænet indenfor noget våbenbrug, eller for den sags skyld karakter, men hun følger ofte sine instinkter når det gælder at jage efter føde, eller blot hvis hun får en lyst til at dræbe nogen.

Søger Jeg søger gerne alt. Alt ligefra den person som finder hende på loftet, til en der lærer hende lidt omkring hvordan livet er, en flirt måske osv. Ja faktisk det hele!

Patrick "Julian" Jane

Patrick eller Julian som han blive kaldt, er en 442-årig vampyr med et udseende på en i tyverne. Han er en mystisk mand, der ofte ikke siger alt for meget om sig selv, medmindre man enten virkelig har fanget hans opmærksomhed eller han er godt og grundig fuld. Han bær sine aner fra Bristol i England, og taler derfor ikke andet end engelsk. Han kan være alt ligefra charmerende, til dødens farlig, dette afhænger kraftigt af hvordan folk omkring ham er. I øjeblikket har jeg ingen skaber for ham, men håber dog på at finde en ting ham. Han er en homoseksuel mand, der i øjeblikket arbejder som kok, hvilket han gør på en restaurant der har sine åbningstider om natten.

Søger Alt! Alt ligefra en flirt, til en ven og ja til en skaber...jeg søger alt til ham
Det var alt, håber at høre fra jer :D

Venus St. Claire

Venus er en hybrid, hun har træk efter en dæmon, navajo og djævel. Hun er en transseksuel person, hvilket vil sige hun førhen var en mand, men nu er en kvinde. Som person er Venus en ganske udfordrende person, hun er typen der nyder livets små nydelser og det er i den grad nogle hun tager i sig. Hun er meget mystisk omkring sig selv og hvem hun er, derudover er hun også ganske intelligent, observerende og utrolig argumenterende. Hun har lidt af en grov mund og er ikke bange for at ytre sin mening, når hun ønsker det...også selvom den måske ikke just er særlig pæn. Hun har en dæmons temperament, og brutalitet...også selvom den måske ikke viser sig ganske ofte. Hun har en lille hang til nogle stoffer, dog grundet hendes dæmoniske racedel, går det kun ind og giver hende russet, andet gør det ikke. Hun arbejder som model og har egenligt gjort det de sidste mange år. Hun er kærester med Alcide

Søger Jeg søger lidt af hvert, gerne noget familie og venskaber

Det var alt, håber at høre fra jer :)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Muliti søgning

Indlæg by Gæst on Ons 28 okt 2015 - 20:14

No one?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen