Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Busy Opening.... XXX(Cara)
Today at 6:29 am by Caleb

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 3:44 am by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 6:46 am by Lucien

» In distress //Zak
Tors jun 22, 2017 10:03 pm by Zakaroff

» The curse inside //Caleb
Tors jun 22, 2017 9:06 am by Alyssa

» Its been a while
Ons jun 21, 2017 8:47 am by Khá

» Anyone?
Ons jun 21, 2017 7:44 am by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Tirs jun 20, 2017 5:46 am by Amy

» Face Claim
Man jun 19, 2017 11:05 pm by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243725 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Riley Hammond - Emnesøgning

Riley Hammond - Emnesøgning
« on: on Ons sep 09, 2015 1:33 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Pænt goddag!

Hvis du er et individ med øjne, (hvilket jeg meget stærkt går ud fra) har du set at dette er en emnesøgning.
Lige som alle andre, så har jeg nogle krav.

1.
Længde. Jeg foretrækker emnepartnere der skriver mere end fem linjer. Helst over 350 ord. Alle har mindre kreative dage, hvor man ikke kan skrive så forfærdelig meget. Men gennemsnitligt over 350 ord, så er jeg glad.

2.
Stavning og tegnsætning. Jeg vil ikke træde nogen over tærene her, men jeg kan ikke leve mig ind i et plot, hvis jeg først skal afkode et indlæg for stavefejl. Tastefejl sker, og få stavefejl er i orden, men mere tolerant kan jeg ikke være omkring stavning.
Angående tegnsætning, så er jeg langt fra perfekt selv. Bare der er drysset nogle kommaer og punktummer hist og her, så er det fint nok for mig.

3.
Antal emner. Mit liv det roder rigtig meget lige nu. Derfor vil jeg gerne holde mine emner til et minimum på 2 måske 3. Jeg er nok ikke lige den hurtigste til at svare. Hvis der går mere end 2 uger, er i velkomne til lige at prikke til mig.

Riley Hammond
Jeg må indrømme at jeg ikke har helt styr på hende endnu. Men det jeg har styr på, står på profilen. Så hop et smut forbi, og tjek Riley ud.

OBS! Riley snakker engelsk, og vil selvfølgelig også gøre det i diverse emner.

Her kunne jeg vælge at indsætte en liste af ting som jeg søger, men jeg vil hellere at vi kunne finde på noget unikt sammen, i stedet for bare at blive enige om, at vores karakterer skal blive venner/fjender/whatever.
Jeg må dog hellere få sagt, at Riley er en tøs med gang i. Så det samme skal emnerne helst være. Så ingen "Hej hyggeligt at møde dig" relationer. Boooring!

Jeg håber at nogen af jer er interesseret. Så skriv her, eller send mig en PM.

« on: on Ons sep 09, 2015 3:34 am »

Gæst

Gæst

Well hello!

Af dine skønne krav, vil jeg da selv mene jeg kan leve op til dem. Jeg skriver selv over 200 ord per indlæg, ofte længere end 400 ord. Per stavning, så må jeg indrømme jeg er ret så fanatisk, jeg vil helst gerne have god stavning. Ganske vist er jeg ikke perfekt omkring komma og punktum. Jeg kan selv være slem med at svarer, så prik du endelig til mig!

Angående noget plotmæssigt, så kan vi vel lege med dæmon delen? Vi kan køre noget dramatisk ind over det, eller tage det i en grotesk afdelling? Kat bortfører smukke Riley og gør en del slemme ting ved hende? Vi kan også lave noget helt andet?

Men for at gøre det klart, så vil jeg meget gerne emne med dig :)

« on: on Ons sep 09, 2015 4:15 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Yay!

Well, dine forslag lyder meget spændende. Hvordan mener du at vi skulle lege med dæmon delen? (:

Ellers ville hun i hvert fald få sig et adrenalin rush ud af at blive kidnappet, indtil det nok ikke er så sjovt mere xD

« on: on Ons sep 09, 2015 4:30 am »

Zuresh

ShadowSun - Leder

Længde, stavning og tegnsætning er ikke det store problem her :)
Og jeg er faktisk bedre til at skrive på engelsk end dansk, så sproget er bestemt heller ikke nogen barriere :P

Jeg er åben for det meste, og vi behøver ikke planlægge noget - jeg er dog helt enig med dig ang. "Heeeej, rart at møde dig. Nøjjjj se! En stjerne på himlen!"-emner.

Fresh? :P

« on: on Ons sep 09, 2015 5:19 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Indeed I am!

Jeg vil dog helst gerne aftale et plot først, selvfølgelig stadig med plads til at improvisere. Riley vil helt sikkert være tiltrukket af hele "danger guy" halløjet, og ikke mindst være nysgerrig. Hvad der helt præcis skal ske, kan vi jo brainstorme lidt omkring? (:

« on: on Ons sep 09, 2015 5:22 am »

Zuresh

ShadowSun - Leder

Fedt nok :) Jamen lad os snakke om et muligt plot!
Har du nogle idéer?

« on: on Ons sep 09, 2015 5:24 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Desværre er min hjerne ret sumpet i øjeblikket. Så der foregår ikke det vilde på øverste etage xD.

« on: on Ons sep 09, 2015 5:34 am »

Zuresh

ShadowSun - Leder

Hmm.. her er et par idéer :)

1. Riley kunne tage imod den ultimative, adrenalinpumpende udfordring: Hun kunne beslutte sig for at jage Sansiss for den dusør der er på hans hoved.

2. Hun kunne have hørt om Sansiss' evner med magisk ild, og opsøge ham i et forsøg på at få ham til at lære hende et par ting eller ti.

3. Riley kunne ganske enkelt være Sansiss' næste udsete offer.

The world is full of possibilities!

« on: on Ons sep 09, 2015 5:46 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Gode idéer. Vi kunne også blande nummer et og to. At hun på en eller anden umulig måde finder ham, for at lære noget om ild, måske med en skummel bagtanke om, at hun også vil have dusøren? Vi kan måske endda blande dem alle tre, og at det også ender ud i noget voldeligt, indtil hun somehow får overbevist ham om, at hun er værd at holde i live og være hans lille, ikke så artige elev? (:

« on: on Ons sep 09, 2015 5:48 am »

Zuresh

ShadowSun - Leder

I like your way of thinking! :P
Hvornår vil du gerne gå i gang? Og har du noget at tilføje? :)

« on: on Ons sep 09, 2015 6:18 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Jeg tænker at det giver mest mening hvis jeg starter emnet? Jeg ved ikke om det bliver idag eller imorgen. Jeg vil egentlig bare høre hvor hun finder ham? (:

« on: on Ons sep 09, 2015 6:20 am »

Zuresh

ShadowSun - Leder

Alright :) Jeg holder øje, og svarer asap. Jeg trænger til at strække skrivemusklerne xD

Sansiss kan findes i byens gyder, hvor han tit jager sine ofre, eller i skoven, hvor han også tit er blevet spottet.

« on: on Ons sep 09, 2015 8:35 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Yes. Jeg sender dig en PM med et link når det er. (:

« on: on Ons sep 09, 2015 8:36 am »

Zuresh

ShadowSun - Leder

Det lyder godt :)

« on: on Man sep 21, 2015 5:56 am »

Gæst

Gæst

Riley skrev:Yay!

Well, dine forslag lyder meget spændende. Hvordan mener du at vi skulle lege med dæmon delen? (:

Ellers ville hun i hvert fald få sig et adrenalin rush ud af at blive kidnappet, indtil det nok ikke  er så sjovt mere xD

Sorry for det sene svar :) Pas kan faktisk ikke huske det, tror blot det ville ende ud som en fælles ting imellem dem! Men så lad os tage kidnapningen også se hvad der sker?

Kunne du så evt. lave emnet? Sætte stemningen og hvordan det hele bliver sat op?

« on: on Ons sep 23, 2015 8:55 am »

Riley

Novice (Rank 3)

Jeg er ikke så meget for "lad os se hvad der sker" emner. Selvfølgelig skal der være plads til at improvisere, men jeg vil gerne have aftalt plottet lidt nærmere. Altså at det bliver lagt fast, om der skal opstå en relation imellem dem, udover kidnapper og offer? Skal det bare være ren tortur, eller skal hun slippe fri, og det hele kan udvikle sig til et fjendtligt forhold, hvor de måske jagter hinanden? Anything is possible. (:

Udover det, så bliver det nok lidt svært for mig at sætte stemningen og det hele i emnet, da jeg ikke helt ved hvordan din karakter tænker. Jeg kan sagtens starte, men resten må vidst blive op til dig til at starte med. (:

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]