Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238704 indlæg in 11995 subjects

Take me on a carpet ride(Emnesøgning).

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Take me on a carpet ride(Emnesøgning).

Indlæg by Gæst on Søn 14 jun 2015 - 22:25

The other half
With a missing part

Royal Marquis. En sand franskmand. Royal er en relativt ung dæmon uden nogen bestemt elementær opstandelse. Hun er fra den meget eftertragtede overklasse, eftersom hendes familie(mere præcist: hendes forældre) ejer og styrer en yderst succesfuld vin- og delikatessehandel - Marquis Lumière de Vin, hvilket også har spillet en stor rolle i starten på hendes kærlighed for vin.
Hun er ikke særlig kendt indenfor det mere middelklasselige samfund, eftersom hun har været opvokset i blandt i rige og er derfor vant til den livsstil. Af den grund kan hun virke en smule arrogant første gang man møder hende, men tilfældet er, at hun blot ikke ved bedre. Med det sagt er hun parat til at lærer, for hvad hun allerede har set fra middelsamfundet, har gjort hende ganske nysgerrig.

Exigences[:krav]:
-> Jeg forventer at man kan skrive i hvert fald mindst 300 ord pr. indlæg. (Og det er faktisk ikke så meget igen.)
-> Man skal også holde indholdet i sine indlæg nogenlunde kreative, så der er noget at svare på.
-> Ens grammatik og ordsætning skal være i orden, så indlægget er læseligt og der ikke skal bruges tid på at 'afkode' sætningerne.

Og her til slut kommer en lille liste over overordnede ideer til et emne:

Venner/Veninder(Det kan både indeholde nye, nuværende eller gamle venskaber).
Fjender(Når man er en del af de riges samfund kan der nemt findes et par fjendtlige sjæle).
'Aladin'(En der ender med at vise hende denne anden verden under overklassen. Tænker dette plot ville passe godt ind, at personen i starten ikke bryder sig meget om hende).
Andet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Take me on a carpet ride(Emnesøgning).

Indlæg by Kuuma on Man 15 jun 2015 - 12:58

jeg kunne da godt tænke mig et emne, hvis du er frisk? :3

kan være de mødes til et fint selskab i Saint Jean, De Morga? som Connor har sat op, og har inviteret hende, for og lære sine medmennesker og medvæsner at kende? og så falder de måske i snak, eller sån?
kan også være hun ser det store hus med de massevis af vagter og blir nysgerrig, og vil ind og hilse på den slemme Connor? :P
måske blir da lidt hygge i det, hvor de kan nyde et glas vin og middag?, måske nogle søde sager? :P
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41

Indlæg by Gæst on Man 15 jun 2015 - 22:24

Jeg kan bestemt se Royal deltage i et fint selskab for at repræsentere hendes familie. c:
Lige med at hun bliver nysgerrig ved synet af hans hjem, tror jeg dog ikke vil fungere. Hun er ikke typen der bliver super imponeret af store huse eller mange vagter, eftersom hun selv er i blandt den livsstil. xD

Men hvis vi tog ideen med selskabet, hvilken slags selskab skulle det være? Bare en helt almindelig lille komsammen fordi lysten lige lå der, eller havde du tænkt på et andet tema?

Gæst
Gæst

Indlæg by Roar on Man 15 jun 2015 - 22:36

A whole new wooooorld! - kunne ikke lade være xD

Jeg kunne godt se Roar som en "Aladdin". Det ville dog ikke blive en blid og romantiseret præsentation af den verden hun ikke kender til.
Jeg kunne forestille mig, at Royal ubevidst kunne gøre en snobbet overklasse handling, der helt sikkert ville pisse den temperamentsfulde varulv af. Så kunne den køre derfra.

Hvis du er frisk, kan vi eventuelt brainstorme lidt, og få detaljerne på plads over en pm? (:
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 175

Indlæg by Gæst on Man 15 jun 2015 - 22:47

A new fantastic point of view!

Nårh, man kan vel ikke få alt fra sukker-krukken. Jeg kan sagtens forestille mig at Royal opfører sig lige lidt for rigmands datter'ish uden hun selv lægger mærke til det, siden der er en norm igennem hendes opvækst.

Men du har ret - Lad os tage den yderligere over en PM. Måske har du nogle specifikke situationer i hovedet, du kan sende med? c:

Gæst
Gæst

Indlæg by Kuuma on Tirs 16 jun 2015 - 12:33

i know, men tænkte mere, hvis hun kan fornemme deres aura, som dæmon, at de ikke er helt normale vagter men ja :P

tænkte på et lille selskab for stedet's elite, de rigeste i området, og ja, hun blir så inviteret for og respræsentere sin familie, men et tema, bombombom.
det kan være et sommer tema, hvor da måske er strand tema, såsom et pool parti, hvor Connor's folk, også er klædt festligt ud, udover han's gård vagter, men han's tjeneste folk og sån kan være klædt ud som hawaii tøser og sån, og han's folk som sådan nogle hawaii fyre xD
ved det ikke helt, hmm.. kan også være et kostume tema, hvor folk skal klæde sig ud? han kan være ret barnlig, især hvis man spørg han's folk xD
men ellers bare et normalt lille tema, hvor man sidder i fint tøj, og spiser en god middag, får noget god vin, og så bare hygger sig? hvis det andet blir for useriøst men det vælger du bare så :P
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jul 2015 - 17:55

Jeg melder mig gerne, hvis du stadigvæk søger!

Jeg tænker familie måske? eller noget andet ligene det?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 jul 2015 - 17:48

Fedt!
Jeg kan dog kun tilbyde dig et familiemedlem fra hendes adoptivfamilie indtil videre. Hvor gammel er din karakter egentlig? Jeg kan ikke rigtig få meget ud af "old". xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 jul 2015 - 18:00

Hun er omkring de 550 år gammel, plus minus. Hun er oprindeligt fra Scotland, men i 1692 flyttede hun til Salem, hvor hun levede i lang tid som adel...så jeg ved ikke hvordan hun vil kunne være en del af adoptivfamilien

Gæst
Gæst

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics