Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Nyhed og plotsøgning!

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Lør 6 jun 2015 - 0:41 »

Emily Fountaine

Novice (Rank 3)

Emily Fountaine
- Still here!

Hej alle dejlige væsner,

JEG ER HER STADIG!

Mange af jer, har nok også bemærket at der har været utrolig stille, igen, igen og der er ikke kommet nyheder så ofte som der plejede. (For at være præcis er der nu gået nogle måneder). Og dét, har jeg så sandelig tænkt mig at prøve at gøre noget ved! Men for at det kan gå hen og blive en mulighed, har jeg brug for DIG. *peger energisk rundt på folk, der skulle være faldet ind i denne chat.*

Så *finder kuglepen og notesblok frem*

For at kunne skabe gode nyheder, bliver jeg jo nød til at finde nogle nyheder at skrive om! En ting er at skabe det ud af det blå, noget andet var at få noget sjovt ud af det, med de folk der allerede lever og ånder her på siden.  Derfor, ville det være fantastisk, hvis folk gad at sende mig en PM, jeg er klar til at udvikle idéer med folk, læse folks emner igennem hvis de mener det er noget værd at skrive om.

Jeg vil dække på vidt og bredt, ind til der måske er flere der gider at tilslutte sig dette team og skrive med mig. (At forstille sig den dag, hvor der kunne skabes et eget lille kontor for Di Morga news, summende af mennesker som dækker hver deres nyheds emne til avisen. Oh those days will come!)

Men *rømme sig* For at vende tilbage til vidt og bredt, så mener jeg forlovelser, bryllupper. Politi historier, store begivenheder, m.m.

Dont be shy, skriv mig en PM, og jeg lover at jeg vender tilbage.
- Sammen kan vi skabe nogle fantastiske historier sammen!

(P.S! Emily også en aktiv karakter, så ville da også være mere end interesseret i at finde på et plot eller to med jer. Dette ville jeg endda have stor interesse i, da jeg har mange plots omkring hende som jeg gerne vil i gang med. Hvis dette kunne have interesse, så skriv gerne her, eller på PM også kan vi se om vi måske ikke kan få din karakter og Emily ind i nogle problemer sammen.)

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Lør 6 jun 2015 - 21:18 »

Gæst

Gæst

Altså jeg ved ikke om Eeva er nyhedsværdi, men jeg vil da gerne emne (hvis du også søger dem selvfølgelig!)

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Lør 6 jun 2015 - 21:31 »

Emily Fountaine

Novice (Rank 3)

*kaster armene op i vejret* Jeg ville elske at emne! Og ville da nok mene at Eeva er nyhedsværdig.

har du nogle plots i tankerne for din karakter, eller skal jeg gå lidt i tænke boksen og se om jeg kan finde på noget spændende mellem de to karakter? :)

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Lør 6 jun 2015 - 21:35 »

Gæst

Gæst

Perfet!! Og mange tak :)

Ikke på stående fod nej, så det må du gerne!

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Lør 6 jun 2015 - 21:45 »

Khá

Highly Proficient (Rank 18)

Hey hvis du kunne bruge at interviewe en Seraphim der en gang var Djævel så tror jeg vi kunne få et rigtig fedt emne :)

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Lør 6 jun 2015 - 23:59 »

Emily Fountaine

Novice (Rank 3)

Eeva skrev:Perfet!! Og mange tak :)

Ikke på stående fod nej, så det må du gerne!

Okay, her er hvad jeg tænker - nu ved jeg ikke helt hvordan at hele hendes historie hænger sammen. Men jeg mente jeg læste at du havde skrevet at dette ikke var frivilligt at hun var blevet forvandlet til en Cyborg. Tænker at Emily måske har været igang med at opsnuse rygter omkring at folk bliver eksperimenteret på. Og ud fra det perspektiv måske støder på Eeva, mens hun er i gang med at finde materiale til historien?

Khá skrev:Hey hvis du kunne bruge at interviewe en Seraphim der en gang var Djævel så tror jeg vi kunne få et rigtig fedt emne :)

Det kunne da bestemt have interesse, har du en tanke om hvordan at hun skulle opsnuse denne historie? :)

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Søn 7 jun 2015 - 0:05 »

Khá

Highly Proficient (Rank 18)

Altså imens han var Djævel, var folk ikke i tvivl om det :) Han havde et stort slot ude i bjergene og han gik altid klædt i sorte kåber med blå magiske symboler på. Nu Er slottet lysere i sin generelle fremtoning og ejeren af slottet er flere gange set i byen som en høj flot lyshåret mand:) I langt mere normalt tøj men altid med symbolerne på et eller andet sted. Hendes "Intuition" kunne ane en mulig historie?:)

Nyhed og plotsøgning!
« on: on Søn 7 jun 2015 - 9:43 »

Gæst

Gæst

Jo det kan vi sagtens sige! Hun er dog for noget tid siden sluppet ud af deres greb. Så i dette øjeblik befinder hun sig i et gammelt forladt hus

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]