Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238835 indlæg in 11998 subjects

Plotsøgning - Autumn Nephal!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Plotsøgning - Autumn Nephal!

Indlæg by Autumn on Fre 5 jun 2015 - 19:19

I need you!! Maybe..

Så sender jeg mig på banen igen for at få fat i et par spændende emner, nu hvor jeg ikke har helt så travlt. Og nu hvor min kreativitet er nogenlunde tilbage. Måske mangler jeg bare et skub i form af en fed plotidé.

Jeg søger ikke nogle bestemte. Og mine ideer kommer først, når jeg har læst lidt om den interesserede karakter, så derfor har jeg heller ikke nogle specifikke ideer lige nu og her. Dog ville det være fedt, hvis man selv kom med bare en lille idé, som kan bygges videre på.

Om Autumn Kieplion Nephal!

Autumn er, hvad der kaldes for en fejlskabning. Hendes skabelse skulle have været perfekt. Der var samlet tre af de daværende stærkeste fordømte sjæle og en incubus var blevet dræbt for at være den fjerde sjæl - bragt af selveste Lucifer. Men midt under skabelsen havde en af englens Gabriels mange sjæle forvildet sig ned til Helvede, hvor den blandede sig med denne vigtige skabelse. Og i stedet for at skabe en stærk hankøndig djævel, skabte de en ynkelig lille djævletøs.
I stedet for at blive dræbt med det samme, blev hun smidt ned iblandt de dødelige mennesker, for Lucifer nægtede at have spildt de stærke sjæle. Så i håb om, at hun en dag ville overgå, hvad den velsignede sjæl havde bragt, lod han hende leve.

Hendes personlighed kan meget vel sammenlignes med et alment menneske. Efter at have levet i over hundred år i uvidenhed over sin sande eksistens, blev hun opdraget blandt menneskerne og tog af derfra. Men ustabilitet er så småt begyndt at vide sig, som hendes mentale helbred langsomt drukner.

Hun har været en del igennem her det sidste års tid. Hun startede ud med at komme fri fra fire års åbent fangeskab, for at kort tid efter at blive indsamlet af den franske mafia på grund af hendes blod(læs 'Magi II'). Efter et halvt år i total isolering brød hun fri fra forskningscenteret(IRS) og holdes i øjeblikket skjult af organisationen Iscaroit. En anden ting er: Hun er blevet stemplet som død i verdenen udenfor. Derfor er der forbud for hende, at begive sig udenfor, også selvom hun oftes gør det alligevel iført en low-grade forklædning og med et andet navn.

Men ja..... Profilen for mere information.

Mine krav er simple og som de plejer at være!
#1 Skriv helst over 300 ord.
#2 Skriv kreativt, så der er noget at svare på.
#3 Grammatikken skal være i orden. Stort bogstav og punktummer er vigtigst. Samtidig gør små stavefejl intet. Bare det er læseligt og forståeligt.
#4 Ingen drab med mindre det er aftalt på forhånd.
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879

Tilbage til toppen Go down

Re: Plotsøgning - Autumn Nephal!

Indlæg by Lukas on Fre 5 jun 2015 - 21:56

Jeg kaster gerne Lukas her ind som emnekanin, hvis han altså kan bruges til noget?
Lukas
Novice (Rank 1)

Bosted : En fin lejlighed i det centrale Terre, sammen med Apollo.

Antal indlæg : 4

Indlæg by Autumn on Fre 5 jun 2015 - 21:58

Jeg kan ikke se, hvorfor din lille englebasse ikke skulle kunne bruges.
Hvad med at du starter med at fortælle mig lidt om ham, nu hvor der ikke er kommet meget ind på din profil endnu? c: Bare så vi kan aktivere vores plotideer.
Autumn

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Indlæg by Lukas on Fre 5 jun 2015 - 22:09

Altså, han er en engel - tada!
Han blev født i år 1915 i London, England, døde i 1938 i samme by og blev derefter genskabt som en af Gabriels engle. I 1999 mødte han Ape - Apollo - som han var blevet udvalgt som værende skytsengel for, og nu bor han med ham i en lejlighed i Terre.
Han følger Guds ord, er regelmæssig kirkegænger, hverken drikker eller ryger, og så elsker han musik.
Personlighedsmæssigt er han meget nede på jorden, loyal og hjælpsom overfor alle og enhver - næsten - men ser det også som sin hellige pligt at bekæmpe dæmoner, djævle, vampyrer og andre skabninger der kun er ude på at skade den menneskelige befolkning, som Gud har kreeret, så ...
Var det nok informationer om ham, eller vil du have hele selvbiografien?
Lukas
Novice (Rank 1)

Indlæg by Autumn on Fre 5 jun 2015 - 22:18

Jo det var fint med information. Det fik i hvert fald noget frem i mit hoved. xD

Jeg lagde godt mærke til, at Lukas er en engel af Gabriel, da jeg lige hurtigt skimte din profil, lige som den sjæl, der forstyrede Autumns skabelse, så det kunne måske bruges.

Autumn kunne have endnu en gang sneget sig udenfor en nat og så denne gang have følt sig draget til kirken. Som djævel vil hun knap nok blive tilladt at komme i nærheden af den, men vil i stedet bare stå og betragte bygningen på afstand. Lukas kunne ligeledes være i nærheden og fange hende i at lægge hendes 'beskidte' øjne på Guds hus, men samtidig føle det meget svage link fra begge deres 'sjæle' fra Gabriel.

Ved ikke om det kunne være noget. o.o
Autumn

Indlæg by Lukas on Fre 5 jun 2015 - 23:54

Det lyder faktisk som en god plan. Jeg tænker i hvert fald, at Lukas i starten vil være meget fortørnet over, at en djævel står og kigger på kirken, men ville også finde medlidenhed med væsenet, hvis vi nu for eksempel siger at det var i et mere eller mindre misserabel sindstilstand, og ville derfor altid forsøge at hjælpe.
Lukas
Novice (Rank 1)

Indlæg by Autumn on Lør 6 jun 2015 - 0:04

Altså, Autumn har jo levet iblandt mennesker, som et menneske, næsten hele sit liv(lige set bort fra nogle få knap så gode handlinger), s jeg kan forestille mig, at hun altid har ville forsøge at gå i kirke, fordi hun har set så mange andre gøre det. Det vil i hvert fald have bragt hende i et lidt deprimeret tilstand. Det, sammen med hendes ret menneskelige personlighed, vil måske kunne blødne Lukas lidt op til ikke at se hende som en ekstrem trussel. xD
Autumn

Indlæg by Gæst on Søn 2 aug 2015 - 11:11

Jeg kunne godt bruge nogle emner, og Autumn virker interessant. Så hvis du stadigvæk søger emner, er jeg frisk!

Da jeg stærkt tvivler på, at lille Delphine ville være til stor farer for hende, tænker jeg måske noget venskabeligt?

Gæst
Gæst

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen