Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238744 indlæg in 11996 subjects

A search for fire [Emnesøgning]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

A search for fire [Emnesøgning]

Indlæg by Gæst on Fre 5 jun 2015 - 13:23

Venecia Seydoux-Fornier Silk

Well hallo dear people!
Med mangel på emner, og en hvis lyst til at komme igang dukker op, så kan man vel ikke gøre andet end at søge emner. Det er her jeg har brug for jer, så kom helst gerne med en masse ideer til både emner, plots og relationer.

Nogle krav

1. Længde Jeg kunne godt tænke mig, at dem jeg emner med kan skrive en rimelig længde. Jeg forventer ingen roman, man minimum 200-300 ord.
2. Stavning Jeg er på nogle punkter virkelig en der går op i stavning, så at man kan stave ordenligt vil da være dejligt. Små fejl engang imellem er da okay, men helst ikke for mange af dem :)
3. URL. FC Jeg er ikke god med dem her, så helst ikke sådan nogle
4. Vold Vold kan ske, men advar mig lige inden du har tænkt dig at voldtage hende eller dets ligene

Om hende

Venecia, eller som hun er kendt Detective Silk, er en ung Nephilim [halv engel, halv menneske], der brugte de første mange år i fængsel [omkring 20 år i fængsel]. Da hun kom ud valgte hun at fjerne sig fra kriminaliteten og fokuserede i stedet for at gøre det rigtige. Hun blev betjent og siden den dag, er det blot gået op og nu er hun Homicide detective. Personligt er hun meget skiftende, på arbejde er hun professionel, gør hvad der er set nødsaget. Men bag jobbet, der kan hun sagtens være alt ligefra flirtende, blid, vred osv.

Søger

1. Elskere/lovers/flirts
2. Familie
4. Venner/bekendte
5. Gamle venner [nogle fra fortiden
6. venner fra hendes Kriminelle tid
7. Kollegaer
8. Andet

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: A search for fire [Emnesøgning]