Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238744 indlæg in 11996 subjects

Småkager og te til de interesserede. be gentle (づ。◕‿‿◕。)づ

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Småkager og te til de interesserede. be gentle (づ。◕‿‿◕。)づ

Indlæg by Plague on Ons 15 apr 2015 - 16:55

Længde og grammatik er for mig lidt ligegyldigt, bare det noget jeg kan svare på, vi skriver jo alle forskelligt. Selv vil jeg nok sige jeg er lidt medicore på begge områder. Men det nok kun pågrund jeg retter mine emner igennem et bare gange xP.

Sådan endelig har man fået lavet sin første rigtige karakter, godkendt og det hele (jubler for sig selv i hjørnet) og jeg må indrømme jeg er lidt nervøs for om folk overhovedet gider, men her er man så. Anyway jeg søger nogle emner til Zaksrammax som er afkom af en djævle fra Belial og Satan, han er en ret gammel djævel dog uden meget til sit navn. Zaksrammax var næsten siden sin fødsel medlem af en organisation vis formål var at sprede sygdomme/pestilens og død omkring i verden, dog var hans kollegaer ikke yderlige begejstret over at han havde en affære med fjenden (en engle, det skal lige noteres at han dog på ingen måder er en godsindet djævel) i slutningen af 1700-tallet og det de fandt ud af det torturede de ham og sendte ham til hans skabere. De straffede ham ved at ædelægge og deformere hans ellers smukke krop. Han blev først sent til jorden igen for gangske nyligt og har ret svært ved at acceptere ændringer i verden.
Zaksrammax er lidt gammeldags (det kommer med alderen). Han relativt kold og beregnet, der er dog nogle ting der hurtigt kan for hans lunde til at brænde. Han har store problemer med at mingle i den nye verden (selvom han har lært dialekten).  Siden han lige er vendt tilbage har han hverken mange penge eller arbejde, men han var før i tiden en pest-læge og har gået med uniformen lige siden.  
Jeg er sådan set frisk på alle slags emner, men er nogle eksempler:

Arbejdsgiver:
Man har jo brug for penge i denne verden så en form for arbejde ville være behageligt. Det kunne eventuelt være en læge/doktor (formenligt til undergrunds typer, det jo aldrig dårligt at havde en læge der ikke stiller spørgsmål.) Eller nogle der har interesse i at havde lavet diverse eliksirer. Eller hvad end i afskyeligt væsner kan finde på.
Ejendomsejer:
Zaksrammax søger at åbne butik på et eller tidspunkt han har penge til det, så en bolig/ejendoms jagt kunne også være en mulighed for et emne.

Bofælle:
Et sted at bo ville behageligt, papkasser kan kun gå så langt for de bliver ubehagelige, og siden at pengene ikke er der lige nu så det nok det optimale valg. Så vis nogen ikke ville havde noget imod en speciel roomie(i guder hvor jeg dog hader det ord) så skrev endeligt her. Vi skal nok få det ”Hyggeligt” sammen.

Gamle bekendte:  
Det ville være sjovt at møde nogle gamle kollegaer, eller bare bekendte fra fortiden (både venner og fjender.)
Eventuelt den Engle som Zaksrammax engang havde en affære med kunne være et interessant emne.

Nye fjender og venner:
Tja titlen giver lidt sig selv, men alt fra en kop kasse til et slagsmål i en allé ville være hyggeligt (eller mordforsøg). Jeg generalt åben for alle emner som sagt, store og små.  

Flirt/kæreste?:’
Ikke at jeg regner med nogle vil havde vandskabningen men vis der er nogle der ude kunne det vil være en interessant oplevelse for ham.

Anyway håber der nogle der ude der lyster et emne.
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15

Tilbage til toppen Go down

Re: Småkager og te til de interesserede. be gentle (づ。◕‿‿◕。)づ

Indlæg by Natalya on Ons 15 apr 2015 - 17:13

Jamen tillykke med den godkendte gut! :)

Jeg kunne afgjort godt være fristet! De har en hel del ting til fælles, så meget at det er svært for Natalya at udfylde nogle af rollerne, som arbejdsgiver og bofælle. Men! Hun kunne godt blive en ven eller fjende, alt efter hvad du har lyst til. Hun har ikke levet i helt så lang tid som ham, men stadig et par år til, at de kunne have mødtes i fortiden.

Så ja, jeg stille Natalya til rådighed - hun kan bruges til alt! :)
Natalya
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 32

Indlæg by Plague on Ons 15 apr 2015 - 17:23

Mange tak (bukker overdrevet) Dejliggt at se nogle er interesseret :D

Tja siden man lige er kommet til byen ville det altid være dejligt med nogle venner, så skal sige bekendte? Skal vi aftale nogle plot relatæret ting over pm? eller skal vi tage den på gefühlen?
Plague
Novice (Rank 2)

Indlæg by Natalya on Ons 15 apr 2015 - 17:34

Det er helt op til dig. Jeg er åben overfor det meste :)
Natalya
Novice (Rank 3)

Indlæg by Plague on Ons 15 apr 2015 - 17:41

Fair nok, Zaksrammax har aligevel ikke den bedste hukommelse så meget baggrunds viden er aligevel ikke nødvendigt. Så skal vi ikke bare tage den på gefühlen?
Btw vil du så oprette emnet ?:)
Plague
Novice (Rank 2)

Indlæg by Natalya on Ons 15 apr 2015 - 18:11

Der kommer en PM til dig med link når jeg er færdig :)
Natalya
Novice (Rank 3)

Indlæg by Gæst on Man 20 apr 2015 - 20:37

Jeg melder mig gerne, da jeg mangler lidt emne. Det er alt for længe siden at jeg sidste har haft gang i Dante, så der masser af muligheder.

Gæst
Gæst

Indlæg by Plague on Tirs 21 apr 2015 - 18:23

Lyder godt!
Nogle af de nævnte emner som kan bruges? eller har du nogle ideer/skal vi lige brainstorm lidt?
Plague
Novice (Rank 2)

Indlæg by Gæst on Tirs 21 apr 2015 - 20:00

Overvejet det tidligere bekendskab blandt med bofælle måske?
Dante er jo en ældre vampyr så der kunne måske være plads til ældre venskab, andåndenge det med bolig, så bor Dante i en ret stor villa hvor der er masser af plads, hvis Plague da stadig mangler et sted at bo?

Gæst
Gæst

Indlæg by Plague on Tirs 21 apr 2015 - 21:28

Det lyder godt for mig, jo bestemt gør han det, så det kan vi godt gøre nogget ud af.
Så skal vi bare finde ud af hvordan de kender hianden?

Tænker at de eventuelt bare kan være bekendte.

Eller måske har dante også været medlem af samme organisation som Zaksrammax har været, eller bare arbejdet sammen som freelancer igen måske. (Kort sagt det var en skyggeorganisation vis formål var sprede (krig, pesilence,sygdom, kaos osv på jorden.) tænkte at sådan en som Danta godt kunne finde på at lave freelancer work eller generalt arbejde for sådan en gruppe.

Nogle andre ideer eventuelt? :)
Plague
Novice (Rank 2)

Indlæg by Gæst on Ons 22 apr 2015 - 7:48

Det var også det som jeg selv tænkte, men det kan vi jo lige snakke om ^^

Hvis han skulle have lavet den slags arbejde skulle det have været tilbage for omkring fem-seks hundred år siden, for Dante har boede i Rusland i det meste af hans liv som vampyr og i nyere tid har han været utrolig fokuseret på arbejde i det russiske militær, men jo før den tid kunne han måske godt have været indenfor den slags arbejde.

Men der kunne godt være en mulighed for at det kunne have været sådan, for han rejst en del omkring og han har prøvet meget ting igennem hans liv som vampyr.

Gæst
Gæst

Indlæg by Plague on Ons 22 apr 2015 - 14:07

Det kan vi skam sagtens sige, føler du at der er andet vi skal havde sat på plads?
Plague
Novice (Rank 2)

Indlæg by Gæst on Ons 22 apr 2015 - 16:46

Måske det sted hvor at de skal mødes? og hvad der måske skulle forgå?

Gæst
Gæst

Indlæg by Malik on Lør 25 apr 2015 - 11:09

Jeg melder gerne Malik til, da jeg i den grad savner at emne!

Og så er jeg ret glad for småkager...

Nu ved jeg ikke, hvilke af dine plot-idéer der allerede er snuppet, men måske kan vi skrive lidt over pm?
Malik
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 12

Indlæg by Plague on Tirs 28 apr 2015 - 19:36

Jo det kan vi sagtens, er bare vant til at tage den på gefülen efter hånden. Hvad laver Dante i dette århundred, vis vi lige ved hvad hiandens karektere laver her på det sidste hjælper det måske lidt, Zaksrammax, har holdt til i kloakerne og passer egentligt lidt sig selv, og laver devirse eksperienter, og kommer sjældent op for andet end at skaffe ingredienser. Selvom han måske godt kunne finde på at tage på et museum eller opera for nostagien.
Nu ved jeg ikke, men siden at Dante er en slags lejesoldat(forstod jeg det som/eller i værdfald laver visse jobs.) så eventuelt noget omkring det her med at måske kunne lave visse ting til dig på disse jobs, eller bare ting du kan sælge. Er desværre ikke så god med ideer som menes at havde nævnt. Har du eventuelt nogle ideer?

Tja, siden at dante måske tager Zaksrammax ind så er der jo pludseligt forsvundet nogle muligheder, men jo lad os da endelig udviksle lidt ideer over pm :D
Plague
Novice (Rank 2)

Indlæg by Gæst on Tirs 28 apr 2015 - 20:29

Altså lige nu er Dante mere eller mindre arbejdesløs, det har han været i over 25 år, men fordi at han har arbejde så meget igennem siden tid så har han penge nok at leve for. Efter hans episode med det russisk militær har han trukket sig en smule tilbage for en stund, den stund er bare blev til 25 lange år xD Lazy ass vampire.
Men han lever stadig livet i den forstand at han omgås andre væsner og mennesker på de sociale planner, så det med løbe ind i ham er ikke umulig da han kommer på de fleste steder.

Nej han er ikke lejesoldat, han har haft loyalitet overfor det russisk militær i over tre hundred år. Men hvis vi gå tilbage til tiden før det? Ja , så har han været det for en stund, han har haft mange jobs.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 10 maj 2015 - 19:58

*vifter med hånden* uhh uh tag mig...tag mig!!!

må først sige...you look fucking cool man!!
dernæst, jeg har så meget lyst til at emne med dig! så hvis du stadigvæk søger...så er jeg frisk!!

Alvah har en lidt underlig smag i mænd...rpæget af hun heller ikke er helt normal op i hovedet, så en sjov flirt eller noget hen andet?

Gæst
Gæst

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen