Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Busy Opening.... XXX(Cara)
Today at 20:29 by Caleb

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243725 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

AuthorTopic: Slave... I Don't Think so!! - Zero XXX

Slave... I Don't Think so!! - Zero XXX
« on: on Søn 5 apr 2015 - 1:35 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya så bare vredt på ham da han begynde at tale. Hun svarede ham ikke på hvad hun havde gang i. Hun blev bare stående. Efter lidt sænkede hun kniven "jeg er udemærket klar over at jeg ikke kan skade dig!.. Det har jeg heller ikke tænkt mig at bruge min tid på.." Naya rettede kniven den anden vej, så den var ud for det hul der allerede var ved hendes bryst. "Hvis du troede jeg var blevet din lydige lille slave så glem det!.. Jeg bliver ALDRIG din slave!" Naya bevægede sig over til komfuret hvor hun havde ladet et blus stå tændt, oven på det lå en ske. Naya tog fat om skeen, selvom man kunne høre at en brænde og svitsede i hendes hånd, så rynkede hun kun på næsten. Hun førte den bugede siden ned med hendes slavemærke og brænde ind over det. Der kom en ømende lyd fra hende til hun slap skeen. Hun så op på Zero "Du kan torturere mig så meget du vil! Og du kan give mig det mærke så mange gange du vil!... Men jeg vil blive ved med at trodse dig, og blive ved med at fjerne mærket!" Det var tydeligt at hun var vred, men også at hun mente hvad hun sagde. "derfor kan vi lave en aftale...Jeg er en lydig og god slave.. hvis du behandler mig ordenlig! Og hvis jeg får lov til at komme ud, Ihvertfald en gang om dagen" Naya stod stadig med kniven mod sig.
"Og tro ikke dette er spil fra gallariget! For jeg vil heller være død end at leve udselt liv her sammen med dig!.. Du er ikke andet end et monster!.." Naya kom med et skævt smil, som om noget var sjovt.
Naya vidste at de ting hun sagde ville kunne få ham til at gå amok, men det var ikke den stemme der råbte højest inden i ham lige nu. Det var ulven der knurrede højere end noget andet lige nu. Ulven der gerne ville ud. Og som mest af alt havde lyst til at slå hans hovede af kroppen

Naya så mod ham med foragt i blikket "Du ved jo godt at du aldrig knækker mig!.. Jeg vil stritte imod hver eneste dag! Jeg vil aldrig lade dig få fred! Jeg bliver aldrig en god slave.. og det har du vidst lige fra starten!.." sagde hun med vrede i stemmen.
Hun nægtede at lade en mand som ham gøre disse ting ved hende. Og så længe hun kunne ville hun kæmpe imod, hun ville ikke bare adlyde. Aften i går var en ting. Hun var nød til at få ham til at tro han havde vundet.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 16:09 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Han så på hende med et fornøjet smil. Hendes vredesudbrud. Hun ville komme til at fortryde det kraftigt. Men for nu ville han bare vente. Han så hun tog skeen og brændte hans slavemærke. Og han grinte hånligt over det. ”Jeg behøver ikke at brænde dig igen. Mit slavemærke er lavet af min Fire of Deamon. Det vil bare vokse frem igen mens det du lige har brændt af. Vil forsvinde.” Sagde han kort og trak svagt på skulderen. Da hun snakkede om hun nok skulle være en lydig slave hvis han behandlede hende pænt. Grinte han endnu højere end før. Han lyttede til hendes ord. Lod hende skrige færdigt. Før han roligt rettede sig op fra væggen og begyndte at klappe af hende. ”Tillykke du har præsteret i at true med at slå dig selv ihjel? Tror du virkelig du betyder nok for mig til at jeg ikke ville være ligeglad?” Spurgte han kort og drejede hovedet lidt på skrå.

Han grinte blidt før han lod en hånd glide igennem sit hår. Før han rettede blikket mod hende igen. ”Ved du hvad? Lad mig hjælpe dig." Sagde han kort før han forsvandt fra hvor han stod. Han havde brugt sin teleportering. Og kom frem foran hende. Før han greb fat i kniven. Skubbede hende op af et træskab bag hende. Og pressede kniven ind igennem hendes skulderblad hele vejen igennem. Så kniven satte sig fast i træet bagved hende. Før han med sine evner varmede knivens spids så den bukkede og satte sig helt fast til træet bag hende. Derefter forsvandt han igen og dukkede op foran hende med endnu en kniv. Som han gentagede samme bevægelse igennem hendes anden skulder. Zero kendte så godt til kroppen at han vidste hvor han skulle stikke uden det ville skære pulsåre eller knogler over. Og der var en fin linje lige imellem nogle af ribbenene ved hendes krageben og hele vejen igennem. Roligt gik han et skridt tilbage og så på hende. Hun sad fast med knive igennem skuldrene. Roligt gik han hen og tog fat i en stol som han trak hen til dem.

Langsomt satte han sig på stolen og så på hende svagt. ”Nu skal du se. Jeg kan li dit gåpåmod hvilket nok er den eneste grund til du er i live.” Sagde han roligt og smilede kort til hende. Før han så lidt på hende tænkende. ”Okay. Jeg vil gerne give dig en chance for at vise dig ordentligt. Hvis du klare denne her første uge med min normale hårdhed. Vil jeg begynde at passe dig ordentligt. Hvis ikke. Så dræber jeg dig. Det er den eneste aftale du kan få lov til at få fra mig. For tro mig. Jeg er ved at blive pænt træt af dig.” Sagde han hårdt og så på hende svagt før han rejste sig op. Og stod lidt foran hende afventende på hendes svar.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 16:39 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya ryngede brynene da han sagde at hans mærke blot ville komme frem igen. Hun så på ham da han rettede sig op, og så bare vredt på ham. I virkeligheden var hun vel egentlig godt klar over at hun ikke betød noget. Han havde sikkert dræbt massere af slaver gennem tiden. Men lige nu var det også ligefør Naya hellere ville lide den skæbne end at være sammen med ham.
Hun så lidt forskrækket rundt da han pludselig forsvandt. Det var lige før hun ikke engang opfattede at han dukkede op ligeforan hende, ikke før hun mærkede en voldsom smerte i skuldereden, der kom et højt skrig fra hende, og et endnu højere da han pressede kniven hele vejen gennem hendes skulder. Og før smerten overhoved havde nået at ligge sig, Mærkede hun endnu engang smerten, og endnu et skrig forlod hende. Det hele skete så hurtigt at hun slet ikke nåede at opfatte at han havde teleporreret sig væk og frem igen.
Hun bed tænderne sammen, og kneb øjnene sammen, mens hun kom med en nogle seriøst ømende lyde. Hun havde bare hænderne op af væggen.
Hun åbnede kort øjnene som han begynde at snakke. *jeg kan lide dit gåpåmod?* Hun Sukkede opgivende, og så ned. Hun vidste at hun ikke kunne vinde denne kamp.
Og alligevel var hun dum nok til at trodse ham.. Men det var vel bare sådan hendes væsen var. Hun Rettede hovedet op da han sagde at hvis hun kunne klare en uge med hans NORMALE hårhed? Var dette den NORMALE måde han var på?
Naya rynkede næsten en enkelt gang da han sagde han var ved at være træt af hende, Som hvis hun havde tænkt sig at knurre. Men hun sagde intet.
Naya stod bare og så koldt op ham "Har jeg overhoved et valg?" sagde hun spydigt. Det værste han kunne gøre ved hende nu, var jo blot det der ville befri hende. Hun stod lidt, men kom så med et suk. "Hvordan kan jeg overhoved regne med at du holder dit ord?" sagde hun og så op på ham. "Men jeg har jo ikke så mange andre valg end at tro på det... så ja.. vi har en aftale" Naya så ned på de 2 knive, og derefter op på Zero. "Hvis jeg skal kunne lave mad.. skal jeg bruge de her..... herre".sagde hun køligt og viftede med hænderne. Det var tydeligt at det sidste ord var mere for at provokere end noget andet.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 16:52 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Da hun valgte at bukke under for hans magt som han så det smilede han kort. Hendes ord fik ham til at grine. ”Nej det har du ikke. For tro mig når jeg siger det her. Der findes værre ting end døden. Og jeg vil hellere udsætte dig for alle de værre ting. Før jeg vil dræbe dig. Og så vil jeg besøge din onkel bagefter. For jeg er som sagt ved at være virkelig træt af dig. Af din måde at tro på du har noget at få sagt.” Sagde han før han roligt trak en stol hen til ham hvor han satte sig ned. Og så på hende roligt. Da hun spurgte hvordan hun kunne være sikker på han holdte sine ord. Trak han kort på skulderen. ”Det kan du ikke. Men jeg er trods alt en mand af mine ord. Eksempelvis hvis jeg siger jeg vil straffe dig. Så gør jeg det. Dårligt eksempel det ved jeg godt. Men ikke desto mindre. Så har jeg givet dig en aftale. Og den vil jeg holde.” Sagde han roligt før han lyttede til hendes næste ord. Han smilede kort. Og nikkede svagt. ”godt nok.” Han rejste sig roligt op. Før han tog fat i knivene. Og lod enderne smelte helt af. Så at de ikke var som en krog når han hev dem ud. Dog kunne han ikke undgå de var i en klump så det ville gøre lidt mere ondt. Han trak dem begge ud af hendes skuldre og gik så et skridt tilbage. Så hun kunne ømme sig. Imens gik han roligt hen til køleskabet. Han åbnede det roligt. Og placerede sin hånd imod en skander der var indeni køleskabet. Før en skjult låge åbnede sig. Der trak han en pose engleblod frem. Og kastede den over til hende. ”Det vil få dine sår til at heale sig. Enden drikker du det frivilligt eller også tvinger jeg det ned i dig.” Sagde han roligt og lukkede den skjulte skuffe. Før han lukkede køleskabet igen. Og vendte sig imod hende svagt. Hvis hun drak det frivilligt ville han bare stå stille. Hvis ikke ville han gå hen og tvinge det ned i halsen på hende.

”Og hvis du er flabet så koster det en lussing. Det ved du nu.” Sagde han roligt som tegn på han ikke ville give hende en lussing nu. Før han roligt gik hen til spisebordet. Som han satte sig ved. Og trak i en skuffe. Nede i var der en avis. Og bag skuffen var der et tydeligt lille rør som sikkert var hele vejen op til postkassen. Han tog fat i avisen. Og åbnede den roligt. Før han satte sig til at læse den. ”Du skal i gang med at lave morgenmad. Eftersom du har ødelagt min egentlige morgenmad. Tag telefonen og be efter Seena ved at ringe til min stripklub. Det er din kokkelære.” Sagde han roligt og læste avisen roligt. Før han så på hende. ”Og skynd dig med kaffen. Jeg har lige sniffet noget coke så jeg har det rimelig godt i dag.” Sagde han roligt og grinte svagt. Før han læste avisen igen.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 17:15 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya vrængede bare ansigt af ham da han sagde at han holde ord. Dog stoppede hun lidt sig selv da han sagde at han ville tage ud til sin onkel. Men hun gik med til aftalen. Måske var det også det bedste, hun kunne jo ikke rigtig gøre andet.
Hun betragtede ham da han kom nærmere. Hun bed sig i læben da han tog fat i kniven, hun vidste at dette ville komme til at gøre nok endnu mere ondt end da han stak dem ind. Og rigtigt nok, Der kom et skrig fra hende, og en form for knurren. Da han havde trukket den første ud, lagde hun pr. automatik sit hoved frem ad, hvilket gjorde at det hvilkede mod hans bryst kasse. Der kom samme lyde fra hende da han trak den anden ud.
Da han trådte tilbage, blev hun blot stående. Hun trak armene op, så det var skyset, og hun holde mod sårende.
Hun så kort efter ham da han gik mod køleskabet. Hun så op da han tog posen frem. Da han kastede den, grab hun selvom det gjorde ondt. *Drikke det?... som en anden vampyr?* hun så skæbtisk ned på posen. Men på den anden side, det ville fjerne hendes sår. Hun åbnede den, og drak det. Hun måtte koncentrere sig for ikke at kaste op.

Hun så på ham da han sagde hun ville få en lussing hvis hun var flabet. Men han gjorde det ikke nu? Hun havde nok lige været mere flabet end nogle sinde før. Hun så lidt undrene på ham da han gik over til morgen bordet. Han tog det her overraskende roligt.. hvilket faktisk gjorde hende temmelig uroligt.
Hun hørte hvad han sagde om morgenmaden, og så mod soveværelset, hvor maden lå ud over gulvet og op af væggen. Uden at vide hvorfor fik hun dårlig samvittighed. Naya gik stille hen til telefonen og tog den. Hun ringede til strip klubben og spurgte efter Seena, mens hun var i gang med at lave kaffen. Da hun havde talt færdig med dem i telefonen lagde hun den.
Hun begynde at stege nogle ting på panden igen. Hun kunne ikke helt lade vær med at undre sig over ham. Hun fik set ned på gulvet, og bed sig i læben. Hun havde lovet at være lydig i denne uge. Der kom et kort suk fra hende, hvorefter hun skruede ned for blusset. Naya gik hen ved siden af spisebordet. På gulvet lå buttblocken. Hun bandede sig selv langt væk, men hun var nød til at gøre hvad der blev sagt. Naya samlede den op, og tørrede den af med et viskestykke hun havde taget med. Hun smedd viskestykket på bordet. Hun gik over ved siden af Zero. Der kom et lavt og lidt opgivende suk, men måske mest nervøst. Hun rakte den frem med ham "Herre.. Undskyld.. vil de?" spurgte hun stille, og hentydet til at hun vidste det var del af den straf hun havde fået, og at hun skulle have den op igen.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 17:39 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Han så på hende roligt da hun ringede efter Seena og smilede kort. Det så ud til hun var lydig nok indtil videre. Men nu måtte han se om det holdte. Spørgsmålet var om hun kunne huske hvad hun ellers skulle sammen med Seena når hun kom senere for at undervise hende. Han havde ikke tænkt sig at sige det. Så skulle hun spørge. Men hvis hun spurgte så ville det være et brud på en af hans regler. Hvilket så ville være afstraffelse. Dog ikke nær så stor afstraffelse som hvis hun brudte en ordre.
Da hun var færdig med telefonen rettede han blikket imod sin avis igen. Og sukkede kort. Aktiemarkedet var faldet på nogle af hans aktier. Det irriterede ham. Men der var intet han kunne gøre ved det. Desuden var han for høj lige nu til at tage sig af det. Han lagde roligt avisen på bordet. Og lænede sig tilbage i stolen Før han roligt vendte blikket imod hende da hun valgte at bevæge sig hen til bordet. Han lagde mærke til hvad hun samlede op og kunne ikke beslutte sig for om han skulle grine eller blive vred. Så han teg stille lige for nu. Dog da hun rakte ham den og spurgte om han ikke ville. Smilede han svagt. ”Selvfølgelig.” Sagde han roligt og tog imod den. Før han ventede til hun vendte sig rundt og bukkede sig. Før han roligt tog fat i hendes røv. Og langsomt pressede den ind i hende. ”Synes du ikke det er fair at jeg straffer dig lidt for din uhøflige måde at være på tidligere?” Spurgte han kort og smilede svagt. ”Når jeg går skal du sætte vægtene på dine piercinger igen. Og have dem på indtil jeg kommer tilbage.” Sagde han roligt.
Da hun gik i gang med at lave mad igen læste han sin avis og afventede at hun ville komme med maden. Når hun gjorde smilede han kort og pegede imod stolen overfor ham som tegn på hun selv skulle sætte sig ned og begynde at spise. Hvorefter han gik i gang med at spise.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 18:01 »

Naya

Competent (Rank 9)

Underligt nok var det en lettelse at se ham smile da hun stod med butblocken. Da han havde taget imod den, vende hun sig, og bukkede sig ned. Der kom et lavt støn fra hende da han pressede den ind. Da han spurgte om han ikke skulle afstraffe hende fra det hun havde gjort tidligere, så hun kort ned "jo herre" sagde hun blot stille.
Hun kunne mærke da han sagde det var vægtene at hun havde lyst til at bede ham at lade vær. Men sagde ikke noget. Da Naya rejste sig så hun roligt på ham " 2 på hver" konstaterede hun overraskende roligt, og hentydet til vægtene.

Naya gik tilbage til komfuret og lavede rasten af maden færdig. Da det var klart lagde hun det hele op på en tallerken, og hælde en kom kaffe op til ham, som hun kom hen med. Hun satte det foran ham.
Hun så lidt chokeret på ham da han pegede på stolen. Hun så over på den, og derefter ned på det sted på gulvet hvor hun havde siddet dagen i forvejen. "men.." mumlede hun lavt. Hun bed sig dog i læben da det hun skulle til at sige var et spørgsmål.
Hun gik en til stolen overfor ham, og satte sig roligt ned, hvilket føltes lidt ubehageligt, da det gjorde at hendes buttblock kom længere op. Der kom et form for støn fra hende, men hun prøvede bare at sidde helt stille

« on: on Søn 5 apr 2015 - 18:13 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Da hun konstaterede 2 på hver smilede han kort. ”Medmindre du har en anden idé for afstraffelse? Jeg er lutter øre lige nu. Så hvis du har en bedre idé så fortæl mig det endelig.” Sagde han roligt og så på hende med et afventende blik på om hun overhovedet havde nogen anden idé.

Da hun stillede maden foran ham. Begyndte han roligt at spise. Og hørte hendes men. Og vendte svagt blikket imod hende. Han fulgte roligt hendes blik mod gulvet og smilede kort. ”Det var første dag. Første dag skulle du se for alvor hvem det var af os der bestemte. Det kan godt være jeg har et stykke arbejde endnu. Men så længe du opføre dig pænt. Så vil jeg ikke bede dig spise fra gulvet.” Sagde han roligt og spiste roligt sin mad. Han tog en blid tår af kaffen. Og så imod hende roligt. ”Tag noget at spise. Du har brug for kræfterne til senere når jeg kommer hjem.” Sagde han roligt og løftede avisen og læste lidt imens han spiste sin mad og drak noget kaffe.

Da han var ved at være færdig ringede klokken roligt i hjørnet af rummet igen. Han rejste sig op og teleporterede sig derop. Kort efter kom han ned med en ung kvinde. Det var tydeligt hun ikke var ældre end de 16. Men det var også tydeligt at hun var vampyr og sikkert havde været det et par år. Så helt ung var hun heller ikke. ”Dette er Seena hun vil være din kok. Men jeg lover dig hvis du dræber hende så vil du blive straffet hårdt. Samtidig med det så ved hun ikke meget om fjendskaberne mellem Vampyrer og varulve så den del skal du ikke bekymre dig om.” Sagde Zero roligt og skubbede den unge pige ned på gulvet. ”Desuden er hun meget lydig.” Sagde han roligt. Og så på Seena kort. ”Gå hen til Naya og sig goddag.” Den måde han ville ha sine slaver til at sige goddag på var ved at gå hen og snave hinanden. Zero satte sig ned ved sin mad og så afventende på sine 2 slaver for at se om de ville følge hans ordre.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 18:50 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya så lidt overrasket på ham da han spurgte om hun havde en bedre ide. Hvilket fik hendes hals til at snøre sig sammen. Hvorfor holde hun ikke bare sin kæft? Naya så på lidt ind mod stuen. Bare for ikke at se ham i øjnene.
Underligt nok var der noget der poppede op i hendes hoved. Hvorefter hun så på ham. "i.. I tortur kammeret hang der en form for kæde.. jeg tror den var beregnet til at have om halsen, og ned til mine Piercing.. jeg er ikke sikker på hvad den var til.. Men jeg kunne tænke mig den ville være en straf eftersom den hænger der ind" sagde hun roligt. Hun var selv ret overrasket over at hun kunne huske noget andet end smerte og udmattelse fra det rum.

Naya så på ham da han forklarede at det kun var første dag hun skulle sidde på gulvet. hvilket både overraskede hende, men også gjorde hende lettet. Hun begynde roligt at spise sin mad. Hun kunne ikke lade vær med at lukke øjnene et kort øjeblik. det var rart at få noget at spise. Det havde hendes krop virkelig brug for. Men hun kunne alligevel ikke lade vær med at undre sig over det han havde sagt med at hun fik brug for sine kræfter når han kom hjem. Indtil hun kom i tanke om hvad han havde befalet aften før.
Hun sad lidt bare og så ned i maden, hvordan skulle hun kunne gøre det? Nok kunne hun behandle andre hårdt, og nyde det. Men det var kun hvis de havde fortjent det.
På et tidspunkt fik hun set hen på Zero's kros der var tomt. Hun skulle lige til at rejse sig da hun kom i tanke om at hun ikke havde fået lov. I stedet pegede hun på hans kros "deres kros er tomt herre.." Naya havde virkelig svært ved ikke at stille spørgsmål. Det var bare så naturligt at sige *skal jeg hente en kop mere til dig?*.

Naya rettede hovedet op da hun hørte dørklokken, hun så hen mod Zero der forsvandt fra rummet. Hun sukkede blot, og tog de 2 tomme tallerkener, og bar bare til vasken. Hun vende sig da hun hørte ham komme tilbage, og blev mildest talt meget chokeret over at se pigen der lignede en pige på 16. uden at tænke over det vrængede hun ansigt, både over det faktum at han havde en slave der ikke var ældre, men nok lige så meget over lugten af vampyr.
Hun så på ham da han begynde at fortælle om hende. Naya slappede mere af i kroppen da han sagde at den kamp der var mellem deres raser ikke var noget hun kende til.

Da Zero skubbede Seena ned mod gulvet satte hun sig med det samme på alle fire, hvilket fik Naya til at rynke brynene. Hun var meget lydig.. så det var altså sådan han ville have Naya skulle være?
Da Zero bad Seena gå hen og sige goddag, begynde hun at kravle på alle fire over til Naya, hvilket fik Naya til at spærre øjnene op. Hvordan kunne hun få sig selv til det?
Da Seena kom hen foran Naya rejste hun sig op foran hende, selvom hun var et halvt hoved lavere end Naya smilede hun blot, og stilte sig på tær, og lagde en hånd mod Nayas nakke, og lod sine læber ramme Nayas, hvorefter hun pressede sin tunge ind mellem Nayas læber.
Naya var ved at tage et skridt tilbage da Seena rejste sig men nåede det ikke før hun mærkede Seenas hånd. Hun spærrede øjnene lidt op da hun mærkede kysset.
Først så hun uforstående ned på Seena, og derefter over på Zero. Der var noget der kildede mod hendes tunge! Havde Seena Piercing i tungen? Der var noget sært ved det, for Naya tog sig selv i at gengælde kysset, og lod sin tunge lege med.
Hun deltog faktisk så meget at da Seena afbrød kysset, blev Naya overrasket.

Seena stillede sig ned på flad fod igen, og så på Naya med et lidt kælent smil "Goddag" Naya stod bare og så helt paf ud. "G.goddag" mumlede hun bare mens hun ikke helt selv havde vidst hvad der var sket.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 21:25 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero så på hende roligt og tænkte over hvad hun mente. Og smilede så kort. Det var rigtig. Den havde han helt glemt. Han rejste sig op og gik hen til en af skabene i stuen. Og åbnede den roligt. Indeni hang der mange forskellige former for kæder og piske som han kunne bruge. Han tog en ned der lignede den anden. Den specielle ved denne her var at den kunne strammes ind. Han gik roligt hen til hende. ”Sid stille.” Sagde han roligt og satte den ene krog fast til hendes halsbånd. Hvorefter han satte de 2 andre kroge fast til hendes piercinger. Før han strammede den ind så den løftede op i piercingerne. Så hvis hun gik for hurtigt ville brysterne rive i piercingerne. Samt hvis hun drejede hovedet for hårdt eller noget i den stil ville den gøre det samme.

Han så på sin kop roligt da hun nævnte den var tom. Og smilede kort. ”Hvis det er for at tilfredsstille mig eller tilbyde mig noget må du gerne stille spørgsmål. Men det er når du vil spørge om hvorfor eller hvordan jeg ikke vil høre det.” Sagde han roligt og smilede kort til hende. Før han roligt spiste det sidste fra sin tallerken og hørte klokken.

Zero lagde mærke til Naya’s blik og smilede kort. ”Jeg har en interesse for 16 årige. Men jeg har dog også en grænse. Ingen yngre end 16.” Sagde han roligt og så på hvordan Seena gik hen til Naya. Og smilede kort. Zero tog sin kop kaffe op som Naya nok havde fyldt op og tog en blid tår af den. Mens han fulgte dem begge med sit blik.

Han så lidt på dem da de var i gang med at kysse. Og tog koppen med kaffe op til læberne og lod lidt af væsken glide ind i munden. Før han så Seena afbryde kysset. Hvilket overraskede ham. At det var Seena der afbryd kysset. ”Ja som du kan mærke så har Seena en tungepiercing. Hvilket du også skal ha senere. Men hvordan det er så an på din opførelse. Hvis du opføre dig ordenligt får du lov til at få noget smertelindrende inden. Og derefter noget engleblod for at heale det. Hvis ikke. Så bliver det samme tur som dine niplepiercinger.” Sagde han roligt og smilede kort. ”Og hvad jeg mener med du skal opføre dig ordenligt er at gøre hvad jeg siger. Og så må du endelig godt komme til mig og sige nu vil du gerne ha den. Det vil gøre mig glad at du gør det.” Sagde han roligt og så på dem begge. Han så på Seena lidt og smilede kort. ”Naya træk tøjet af Seena. Du kender reglerne hernede. Intet tøj for slaver.” Sagde han kort og så afventende på dem begge. Efter Seena havde fået tøjet af. Klappede han sig selv på låret som tegn på at Seena skulle tage plads på hans lår. Efter hun havde gjort det. Så pegede han på gulvet ved siden af sig. ”Naya kom over og sæt dig. Og fortæl mig hvad du synes om mit mesterværk af en slave.” Sagde han og mente Seena. Selvom Seena var en slave så havde hun sindet som en 16 årig. Der dog ikke havde nogen fornemmelse om at dette slaveri var forkert. Og troede det var rigtigt. Så det ville nok få hende til at rødme og blive lidt flov at han sagde at Seena var hans mesterværk.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 22:33 »

Naya

Competent (Rank 9)

Da han kom med kæden, strakte hun pr. Automatik halsen lidt, så han kunne komme til. 
Naya nikkede sammenstykkende da han sagde hun godt måtte spørge om den slags. Hun så undskyldene på ham. Han havde jo aldrig rigtig forklaret reglerne. 
hun så på ham og spurgte så om han ville have en kop til. Da han sagde ja, rejste hun sig og hentede kanden, og skænkede mere op til ham. 

Naya beherskede sig da han sagde at han havde en ting for dem på 16. Hun kunne ikke helt lade vær med at få en knude i maven. Men for hende var den slags også meget forkert. 
Naya så på ham da han sagde at hun også skulle have en picing i tungen. Hun kunne ikke lade vær med at bide lidt i sin tunge. Det var ikke lige hvad hun havde regnet med. Men det var da en trøst at hun havde chancen for at det ikke ville gøre ondt. 
Mens Zero snakkede, kunne Naya ikke lade vær med at betragte Seena der stod foran sig. Hun var faktisk en meget smuk pige. hun så mod ham da han sagde at hun meget gerne måtte komme og sige hvis hun ville have 'den', hun tog sig selv i at vippe med mundvigen i en antydning til et smil, men gemte det hurtigt væk. 

Naya vende blikket mod Seena da han sagde at hun skulle klæde Hende af. Hun trådte helt frem til Seena. Hun begynde roligt at klæde hende af. Men det der var inden under overraskede Naya meget. 
Naya så over på Zero da hun hørte hans klappen, og blev mildest talt chokeret over at Seena af sig selv gik over til. Ham og satte sig som en anden  hund ved hans side. 
hun så på ham, og kom til at rynke lidt på brynene da han sagde at hun skulle komme hen til ham. Men sagde ikke noget. Hun gik hen til ham, og satte sig ved siden af ham. 
"Hun er smuk.. og lydig" Naya så op på ham "lige noget for dem" konstaterede hun blot.  
Naya kunne ikke lade vær med at trække på smile båndet da hun så Seena rødme. Typisk teenagere! 

På et tidspunkt så Naya op på Zero "herre... jeg ved det er meget at bede om.. men. Jeg vil rigtig gerne have mine P-piller fra min taske.. " hun så lidt ned og lod sine hænder glide ned af sine ben. "Og måske noget så jeg kan ordne mine ben" Sagde hun med en stille stemme. Da hun var en smule nervøs for han ville blive sur. 
Seena sad blot og var stille. Som hun vidste hun skulle.

« on: on Søn 5 apr 2015 - 22:50 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero så på hende roligt efter at ha fortalt hende at det ville gøre ham glad hvis hun selv sagde til hvornår hun ville ha den. ”Men husk hvis jeg begynder at føle det tager for lang tid. Så gør jeg det selv. Og så vil jeg ikke være lige så glad for at give ud af min smertestillende.” Sagde han roligt med et svagt smil.

Han så på Naya afklæde Seena og smilede kort over den dragt hun havde på. ”Du huskede det Seena det var godt.” Sagde han roligt og smilede blidt til hende. Før han så imod Naya. Og følte sig ærlig talt uovervindelig. Han havde en vampyr og en varulv som slave. Og begge to var lydige. Det gav ham en fantastisk følelse. Roligt lænede han sig tilbage i stolen. Da Seena satte sig på hans lår. Lagde han en hånd om hendes læn. Og så på Naya der sad på gulvet ved siden af ham. Og lagde en hånd på hendes modsatte skulder af hvilken der var tættest på. Så han trak hende lidt ind til hans ben. Han så på Naya lidt da hun begyndte at snakke. Og smilede kort. ”Vil du gerne ha dine P-piller? Så lad gå da. Jeg sørger for at når jeg kommer ned på klubben at jeg sender en stikirend dreng hen med din taske dog uden mobil og andet kontaktningsmiddel eller våben men så får du din taske. Via postkassen. Og der ligger skrabere ude på badeværelset samt gelé til benene voks og alt andet du kunne få brug for.” Sagde han roligt og så på Seena lidt. Før han klappede hende på røven kort et par gange. Som tegn på hun skulle rejse sig. Da hun gjorde det rejste han sig selv op. Og tog fat i Seena og kyssede hende grådigt og tvingende som om hun intet valg havde. Hvorefter han vinkede Naya hen til sig.

”Nu skal jeg snart på arbejde så har i at opføre jer ordenligt. Seena mens jeg er væk skal du undervise Naya i at lave mad. Og til gengæld har Naya sagt hun gerne vil misbruge dig lidt.” Sagde han roligt og så på Seena. Han vidste hun kunne ’li’ at blive misbrugt. Eller rettere det var det eneste hun kendte til og efter 50 år med det er det til sidst blevet en form for belønning. Så man kunne vel sige at Seena kunne li det. ”Jeg kysser altid mine slaver farvel så kom herover Naya så jeg kan kysse dig farvel.” Da hun kom hen til ham. Greb han hårdt og brutalt fat i hendes nakke. Og tvang hende til at kysse ham mens han grådigt kyssede tilbage som et tegn for hun intet valg havde og selv det sidste kys inden han tog af sted var dominerende og viste hvem der bestemte. Før han gik ind på badeværelset og tog tøj på klar til at tage af sted.

« on: on Man 6 apr 2015 - 0:21 »

Naya

Competent (Rank 9)

Da zero trak hende ind mod sit ben, lænede hun sig op af det. 
Hun nikkede da han  sagde at hun ville få sin taske. 

Da han klappede hende på røven rejste hun sig med det samme op. Og da han kyssede hende, deltog hun glædeligt. Naya så på ham da han vinkede hende over, og kom så over til dem. Hun så på dem da han talte om at Seena skulle hjælpe med maden. 
Seena nikkede blot med et stort smil da hun sagde hun skulle hjælpe med at lave mad. Og man kunne se på hende at hun blev glad over at Naya skulle misbruge hende. Som et barn der var blevet lovet slik!    Naya så meget overrasket på hende, men det var det næste han sagde til hende der chokerede hende lidt. Hun tog sig i at træne et skridt tilbage. Mere fordi hun kom i tanke om hvad der var sket denne morgen. 
Da han grab fat i hende, og kyssede hende på den måde. Hun startede med at være ret anspændt. Men efter lidt lukkede hun øjnene og slappede mere af. 
Hun så efter ham da han gik mod badeværelset. 
Seena kom over til Naya og tog hendes hånd "skal vi komme I gang med madlavningen?" Spurgte hun med et smil. 
Naya så ned på hende med et smil. Og nikkede og fulgte med hende ud i køkkenet. Seena begynde at fortælle og forklare. De lavede ikke noget mad endnu, de stod bare og snakkede om hvordan man gjorde.  Naya kunne ikke lade vær med at smile lidt. Seena var faktisk en utrolig sød pige. Og så var der bare rart at snakke med en pige.  Seena stod og forklarede om de forskellige Radskaber, nogle gange kunne Naya ikke lade vær med at tænke at det meste af det vidste hun. Men hvor skulle Seena vide det fra. 

Da zero var taget afsted. Snakkede de både om mad og om alt muligt andet. 
Da de gik i gang med tøsse snakken smilede Naya "okay! Nævn en lækreste fyr du kender til!" Grinte hun. Seena smilede og så på hende "herren" Sagde hun helt automatisk, og som om.det var det mest naturlige. Naya så overrasket på hende. Ham? Okay denne pige VAR helt fordrejet. Okay naya havde da selv tænkt det om ham da hun var til jobsamtale.. men alligevel. 
Naya sad lidt, og så så på Seena. "h orden blev du hans slave?" Spurgte hun så. 
Seena stod og fandt nogle ting frem fra køleskabet som de skulle bruge. "Jeg var langt ude og han reddet mig" Sagde hun bare med en glad stemme! Naya så lidt  undrende på hende, men hun dage ikke noget. 

Da det var tid til de skulle lave mad stod de og hjalp hinanden om det. da de havde lavet mad så Seena lidt forventningsfuldt på Naya. 
Naya så lidt overrasket på hende "der er længe til han kommer hjem, så lad os sidde og nakke lidt først

« on: on Man 6 apr 2015 - 0:53 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero stod lidt og trak nogle underbukser på. Efterfulgt af et par sorte bukser. Fra et låst håndskanningsskab på badeværelset. Der var flere hundred af de hemmelige skabe og skuffer. Dog var der ikke en eneste af de hemmelige døre som førte ud. Det var nok også det eneste der ikke var der. Roligt iførte han sig en skjorte. Og lukkede skabet roligt. Før han gik ud af badeværelset. Og ud til køkkenet. Han smilede roligt da han så dem snakke og belære hinanden. Han stod og var i gang med at binde et slips. Og havde en jakke over den ene arm som han kunne tage på. Det var tydeligt at han skulle til et eller anden form for møde på hans lovlige forretninger. Fordi ellers ville han nok aldrig tage jakkesæt på.

Roligt gik han hen bag dem. Og klappede dem begge på røven. ”Jeg smutter nu.” Sagde han hvorefter han så derefter så på Seena som nok ville sige farvel til ham. Om Naya gjorde vidste han ikke. Men han forsvandt efter noget tid hvis hun ikke gjorde. Eller også blev han og lyttede til hende sige farvel.

Efter en times tid kunne de begge sikkert høre at noget tungt ramte skuffen som blev brugt som postkasse. Det var Naya’s taske som en af Zero’s mænd var kommet for at aflevere. Samt et brev med et tidspunkt for hvornår han ville være hjemme. Det var om omkring 9 timer fra da de fik brevet. Cirka klokken 19.

« on: on Man 6 apr 2015 - 2:43 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya havde svært ved at bedømme Seena. På den ene side virkede hun moden, men når hun var vampyr var hun sikkert også ret gammel. Men På andre punkter var hun stadig bare en forvirret Teneeger!
Naya stod og fulgte med i det Seena forklarede, da hun så Zero komme over mod dem. Hun så bare ned i den bog Seena var ved at forklare fra. Hun mærkede hans klask, men sagde ikke noget. Seena fniste bare lidt, "hav en god dag herre" sagde hun som en anden forelsket skolepige.
Naya havde lyst til at rulle med øjnene. Men gjorde det ikke. Hun bed sig lidt i læben. Skulle hun sige noget? "Håber de får en god dag" sagde hun bare lavt, mens hun så den anden vej.

Da han var tage afsted, begynde Naya og Seena at lave en form for drassing der skulle bruges til aftensmaden. Hvilket de brugte noget tid på, og hvilket fik dem til at grine en del. Naya kunne ikke lade vær med at smile. Det var rart endelig at få lov til at tænke på noget andet end om hun gjorde eller sagde noget forkert.

Da de var færdige gik de ind i stuen, og satte sig i sofaen. Naya så på Seena "hvor længe har du været slave Seena?" spurgte hun stille.
Seena smilede, og man kunne se at hun lige skulle regne efter "50 år må det snart være" sagde hun som om hun talte om måneder. Naya kunne mærke hendes hals snørre sig sammen. Ikke at hun regnede med at Zero ville beholde hende så længe efter som hun jo også blev ældre fysisk. Naya så ned i gulvet, men bare tanken om at skulle leve sådan her, og her nede i bare 1 år... eller 5 for den sag skyld gjorde at hun kunne mærke en form for kvalme.
Seena så roligt på hende "Måske skulle du prøve at tilfredsstille ham mere" kom det pludseligt fra hende. Naya rynkede brynene. Det havde hun ikke lyst til.. hun havde ikke engang lyst til at gøre de få ting som hun gjorde nu. Naya så på Seena "Hvordan skulle jeg kunne det når han er sådan et monster?" der kom et gisp fra Seena. åbenbart fordi hun ikke kunne lide at der var nogle der talte sådan om sin herre.. eller måske nærmere fordi hun selv var for ødelagt og tæmmet at hun aldrig ville turde.
"herren er virkelig et godt væsen! Så længe du gør hvad han siger, så gør han så meget for dig!" sagde hun lidt ivrigt.
Naya kunne mærke hun fik en dårlig smag i munden over at høre Seena forsvare ham. Tænk at han havde kunne få sig selv til at gøre dette ved en så sød pige som Seena.

Naya sukkede "men jeg dur ikke til det!" sagde hun bare irriteret. Seena smilede bare "Bare rolig det kommer! Og hvis du beder herren vise dig det! Så tror jeg faktisk han ville blive glad!" *Lære det?... Aldrig i livet* kunne hun høre en stemme sige inden i hendes hoved.
Der kom et enkelt gab fra Seena der med en rolig bevægelse lagde sig ned mod hovedet på Nayas skød, mens hun lå og så op på Naya "En dag vil du holde af ham! Ligsom jeg gør!" sagde hun med en stemme der mindede om en... ja 16 årig pige der troede hun havde mødt sin store kærlighed, selvom hun ikke engang vidste hvad det var.
Naya kunne ikke undgå at smile. "jeg er glad for du er her Seena" sagde hun roligt. Seena smilede bare stort "skal vi så ikke være veninder?" Naya så lidt overrasket på Seena, og kom i tanke om at i hendes alder (mentalt og fysisk) var det en stor ting at have en veninde. Naya nikkede roligt "Jo.. lad os det" sagde hun med et smil. Seena smilede stort "yay" udbørd hun før hun tog fat om Nayas nakke og tak hende ned, og plaserede sine læber mod Nayas. Naya rejste hurtigt hovedet op, og tog sig til munden Seena hvad laver du?!" udbrød hun. Seena satte sig lidt op "kom nu! Du skal jo lære det" sagde hun bare med en lidt drillende stemme.
Naya så blot på hende, mens hun rykkede sig nærmere Naya, og kyssede hende igen.
Naya stritede først lidt imod, men prøvede så at slappe lidt af. Naya gengælde kysset, og ende med at læne sig ind over Seean så de lå halvt ned i sofaen.
Naya lod sine hænder lide ned over Seenas krop, hvilket gjorde at der kom nogle støn fra Seena.
Til at starte med var det virkelig underligt for Naya at høre Seena stønne. Men på den anden side. Hun havde haft sex med piger før.. så hvorfor ikke?
Naya begynde at kysse Seena ned af halsen mens hun lod sin hånd glide ned mod Seenas underliv. Hun lod et par finger til at lege med Seenas klit. Hvilet fik Seena til at stønne.

Naya og Seena brugte en del tid på sofaen sådan, hvilket egentlig fik Naya til at slappe mere af.
Efter det sad de plot og snakkede, hvor Seena fortalte om ting der ville gøre deres herre glad, så som selv at komme til ham, og på hvilken måde, hvilken slags mad han kunne lide og sådan noget.

Da der var ca 2 timer til at Zero ville komme hjem, gik de ud og begynde at lave mad. Det var sjovt, for de fniste, pjattede som 2 almindlige piger, ud over at de begge var nøgne, og havde en masse legetøj på sig.. og i sig. Selvom Naya helt sikkert kunne mærke vægtene, hjalp det meget at pircingerne i det mindste var healet.
Da maden var færdig satte de de ting der skulle være varme i ovnen så det kunne holde på varmen, og rasten i køleskabet.

Naya bed sig lidt i underlæben, for hun vidste hvad de skulle til nu. Hun så efter Seena der allerede var på vej ind i soveværelset. Hun fulgte roligt med. *Misbruge* havde han sagt. Seena så på Naya, og kunne nok tydeligt se at hun var nervøs. Seena gik over til Naya "Lad mig hjælpe dig" sagde hun og satte sig ned på knæ foran Naya, hvorefter hun begynde at Slikke Naya. Der kom et støn fra Naya da hun ikke lige havde regnet med det. Efter hånden som Seena fortsatte, overvejede Naya hvad hun skulle gøre for at gøre det her ordenligt. Hun grab fat i Seenas hår, og trak hende op, hvilket fik Seena til at vine. Naya skubbede hende over til sengen, og lagde sig over hende. Hun kørte en hånd ned til den Dildo Seena havde i, og trak den ud. "lad os peppe dette her lidt op" sagde hun med et skævt smil.

Naya rejste sig fra sengen, og gik over til nogle af skabene, og fandt en lille vibrator med fjernbetjening til frem sammen med et rab. Naya bandt Seenas hånder sammen, og kørte enden af snoren omkring hoved gæret. Naya trak i enden fra enden af sengen, hvilket gjorde at Seena lå med armene mod sengen. Og med røven i vejret. Naya tog et andet reb, og band rundt om Seenas lår og sindeben, så de bar bundet sammen så de ikke kunne strækkes.
Naya puttede ægget op i Seena uden at det var tændt, og pressede så Dildoen op bag efter. HVilket fik Seena til at stønne højt. Naya bed sig kort i læben med et skævt smil. Hun gik lidt rundt om Seena med fjernbetjeningen i hånden.. Det var faktisk et ret godt syn, at se en pige der var Spændt fast til sengen, uden at kunne gøre noget.

Naya fandt en mase frem, så hun blindfoldede Seena, hvor efter hun gik over til skabet Hun så på de mange radsakber. Og tøvede lidt, men tog så en pisk.
Underligt nok havde hun siden i går tænkt på hvordan det mon var at slå en med en pisk.
Naya gik over til Seena, og lænede sig ind over hende. Hun efter lod nogle små lette kys ned af hendes ryg
der kom nogle små støn fra Seena.

Naya rejste sig fra sengen, og strammede grabet om rabet, og holde det fast så Seena lå helt spændt. Hvorefter Naya svang pisken, og lod den ramme seenas balle.
Der kom et høj skrig fra Seena, men det lød ikke som om det var noget hun hadet.
Naya tog fjernbetjeningen, og tænde på den laveste hastighed, som stadig fik seena til at stønne lavt. Naya lod pisken ramme Seena flere gange, hun var godt klar over at hun umulig kunne slå så hårdt som Seena var vandt til, men for hver gang hun gjorde det, kneb Naya øjnene sammen. Til sidst smed hun pisken eftersom at Seenas baller var helt røde og stribede.

Naya gik om på siden af sengen, og lænede sit hoved hen mod Seena "Føles det godt i din fi*** Lige nu?" spurgte hun mens hun lod nogle finger glide pirrende ind over Seenas bryster. Der kom nogle svage støn fra Seena "Ja.. Fyrstinde" kom det stønene fra Seena.
Naya så lidt overrasket på hende *fyrstinde? det lød da ikke så dårligt* Naya smilede blot tilfreds "Men hvis du skal have mere... så skal du også fortjene det" sagde hun blot, og satte sig op i sengen foran Seena. Hun slap rabet en smule så Seena kom længere ned. "Vis mig hvad du kan bruge din tunge til.. til gengæld vil jeg give dig mere nydelse!" Seena bukkede hovedet, og begynde at slikke Naya.
Naya lagde bare hovedet tilbage, og begynde at stønne. Hun måtte indrømme at Seena kunne finde ud af at bruge tungen. Og som lovet, skruede hun længere op for vibratoren, hvilket fik Seena til at rejse hovedet i et støn. Naya rettede sig lidt op, og trak i rabet så seena kom lidt op "Seena? sagde jeg du måtte stoppe?" .sagde hun, og tog hård fat i en af sennas bryst pircinger, og rev i den, så seena kom med at skrig. Hvorefter Naya slap rabet lidt, og prassede Seenas hoved ned igen. Naya så ned mod hende, og tog sig selv i at smile tilfreds.
Der var noget inden i hende der sagde at hun ikke måtte nyde det her, og at det var meget forkert. Men igen var det hendes lyst der vandt kampen

« on: on Man 6 apr 2015 - 3:20 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Han sad på sit kontor og var ved at skrive de sidste papirer ned. Før han trykkede på en knap på bordet. Og en lille skærm gled op. Der var et skjult kamera i soveværelset så hvis hun havde fulgt hans ordre så ville de være i gang nu. Hvilket han overrasket som han blev de var fuldt i gang. Han tog roligt den drink han havde liggende på bordet og så undersøgende på den lille skærm. Og smilede kort. Hun så ud til at nyde det. Ja selvfølgelig nød Seena det. Men at Naya nød det overraskede ham meget. Han tog roligt og drak det sidste af drinken. Før han roligt skrev det sidste. Og lukkede så skærmen. Før han tog sin jakke på. Og knappede den. Før han roligt rejste sig op. Og rettede på jakkesættet. Roligt lod han sig selv forsvinde i en form for hvirvelvind som var betegnelse for hans teleportering. Før han stod i køkkenet nedenunder lagerbygningen.

Langsomt trak han sin jakke af efterfulgt af sit slips og sin skjorte. Før han roligt gik hen og bankede på dørkarmen imellem køkkenet og soveværelset. Døren var blevet fjernet mest fordi at den ikke havde nogen funktion der. Roligt gik han langsomt ind og så lidt på det de havde gang i. Det virkede ikke som om de havde hørt han bankede. Så i stedet rømmede han sig kort. ”Det ser ud som om du kan li det hva?” Spurgte han roligt og smilede kort. Mens han så på hende roligt.

« on: on Man 6 apr 2015 - 3:42 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya lå helt lænet tilbage, med det ene ben over Seenas skulder, og de andet bukket en smule. Hun stønnede i et ivrigt tempo. Mens Seena fortsatte med at bruge sin tunge, i dette tilfælde var det tydeligt at hun have en picing i tungen.
Naya hørte slet ikke Zero eftersom hun helt sikkert overdøvede hans banken. Men hun åbnede bare svagt sine øjne da hun hørte ham rømme sig, og uden helt tænke over det bed hun sig bare i læben. Måske fordi hun ikke bare ville ligge og stønne når han talte. Naya Lukkede bare øjnene igen da han sagde at det så ud til at hun kunne lide det.

Der kom et lidt skævt smil på Naya's læber, hvorefter hun skuede ned for Seenas vibrator. Hun trak i rebet så Seena kom lidt højere op. Så slap hun rebet helt, men først efter hun havde grabet fat i Seenas hår. Hun satte sig selv op på sine knæ i sengen. Der kom nogle lidt ømmene lyde fra Seena efter som hun blev hevet i håret. Naya vende Seena så hun vende mod Zero "Seena!... kravl over til din herre og vis ham hvor glad du er for at se ham!"  sagde hun med en fast men også sexuel stemme. Da Seena stadig havde bind for øjnene og bundet hænder Hjalp Naya hende lidt på vej med at trække i hendes hår.
Seena stoppede da hun kunne mærke Zero, hvorefter hun åbnede hans bukser, hun lod hans lem komme frem hvorefter hun begynde at give ham et blowjob. Der kom et tilfredst smil frem hos Naya.

Naya slap Seena's hår, og satte sig i stedet bag hende. Hun satte en enkelt finger mod dildoen, og begynde så at presse den længere ind, mens hun skruede op for vibratoren.
Seena kom med nogle støn mens hun havde Zeros lem i munden. Men for at holde sine støn inde, gjorde det også at hun strammede sine læber lidt om hans lem.
Naya lænede sig ind over Seena bagfra, så hendes eget underliv pressede både Seenas dildo og buttblock længere ind. Hun lod begge sine hænder lege med Seenas bryster, hvilket kun gjorde hendes stønnen højere og mere ivrig. "Kan du virkelig ikke gøre det bedre Seena?" spurgte hun mod hendes øre, og skuede så helt op for vibratoren.
Seenas støn blev højere og mere skingert.  Naya kunne egentlig ikke lade vær med at være indponeret over at Seena kunne håndtere ikke at tage Zeros lem ud af sin mund bare for at stønne.
Naya så op på Seena, mens hun lænede sig ind over hende "Det er en dygtig slave de har herre!.. en virkelig sød pige" sagde hun, og pressede så sin krop tættere på Seena og pressede legetøjet endnu længere op.

Naya så op på Zero, og pludselig så hun ned over Seena. Hvad var det hun var i gang med? Der kom glip fra aften i forvejen. Naya bed sig i læben, og det var tydeligt at hendes koncentration var et andet sted, eftersom hun slap grebet en del om Seena.
Naya fik det dårligt! Hvordan kunne hun nyde det her? Og hvordan kunne hun gøre det mod en pige som Seena?

« on: on Man 6 apr 2015 - 4:17 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero smilede kort da han så hvor vild Naya var med dette her. Og gik roligt hen til sengens side. Hvorefter han så på Naya og Seena lidt. Da Naya bedte Seena om at kravle over til ham smilede han kort. Og lod dem kravle over til ham. Mærkede hvordan Naya åbnede hans bukser og derefter hvordan Seena tog hans lem i munden. Erfaringen fra Seena kunne mærkes nemt og hurtigt. Og Zero lukkede nydende øjnene mens han kom med blide små nydende suk. Lod hende sutte den grundigt. Mens han selv langsomt løftede armene. Trak vejret dybt en enkel gang. Og åbnede så øjnene igen. Han hørte Naya’s ord om Seena ikke kunne gøre det bedre og Zero grinte svagt. Før han roligt drejede hovedet lidt. Han stønnede svagt da han kunne mærke vibrationen fra Seena’s gane af hendes støn. Da Naya valgte at vende sig imod ham med nogle ord. Smilede Zero kort. ”Jeg er glad for du kan li hende.” Sagde han roligt og lod en hånd glide hen over Seena’s hår kort. Før han vendte blikket imod Naya igen. Han lagde hurtigt mærke til at hun pludselig slap noget af grebet på hende. ”Hvad sker der Naya?” spurgte han kort og så på Naya med et let blik der begyndte at vise en hvis vrede over hun så ud til nærmest at være ved at stoppe.

« on: on Man 6 apr 2015 - 4:28 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya havde det som om hun skulle kaste op! Hvad var der sket med hende? Var hun begyndt at blive som ham? som Seena? Naya hørte Zeros ord, og så op op ham med et lidt panisk blik.
Hun så hurtigt vreden i hans blik. Naya sank et par gange, og måtte tage nogle dybe indåninger. Men rettede sig så lidt op igen, så hun igen pressede mod Seenas underliv. Hun førte atter sine hænder op mod Seenas Bryster. Men det var slet ikke den samme følelse som før at hun havde. Den følelse hun havde nu var en blaning af kvalme, væmmelse og ikke mindst frygt. Men hvordan kunne hendes frygt være blevet større end hendes foragt for dette?

Naya lukkede bare øjnene prøvede på ikke at høre det når Seena skreg af smerte fordi Naya nev eller drejede i hendes picinger.
Seena der imod arbejdede blot videre. Og efterhånden begynde hun at bevæge sit hoved mere og hurtigere.
Der kom nogle støn og skrig fra hende hver gang Naya pressede sig længere ind mod hende, og nev hende mere. Naya lod en hånd glide ned mod Seenas klit og begynde at lege med den med 2 finger. Mens Seena begynde at stønne endnu højere.

« on: on Man 6 apr 2015 - 4:37 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero så lidt på Naya da hun valgte at fortsætte igen. Det var tydeligt at hun var begyndt at lægge mærke til hvor hendes lyst havde ført hende hen. Han måtte gøre noget for at åbne hende yderligere. ”Naya læg dig på sengen. Seena vend dig rundt og begynd at slikke Naya. Jeg tager dig i fi*** om lidt.” Sagde han roligt og smilede kort. Før han roligt tog fat i baghovedet på Seena en sidste gang. Og pressede den helt ned i hendes hals. Holdte den der et stykke tid før han roligt slap.

Da Seena havde vendt sig rundt og Naya forhåbentlig havde gjort hvad han havde bedt hende om. Lod han roligt sin hånd tage fat i dildoen på Seena. Og trak den ud. Før han pressede 2 fingre dybt ind i Seena. Hurtigt lagde han mærke til ægget. Og trak det ud. Kiggede lidt på det. ”Opfindsomt” Sagde han kort. Før han roligt gik udenom og så på Naya lidt. Før han lod sin hånd med ægget glide ned imellem Naya’s ben og pressede ægget op. Efterfulgt af at han tog fjernbetjeningen fra Naya. Og pressede så Seena’s hoved lidt ned imod Nayas underliv. Mens han skruede lidt op for vibratoren. Før han roligt placerede sin lem ved Naya’s hoved så hun kunne tage den i munden og begynde at sutte på den imens. Før han roligt vendte blikket imod Seena. ”Seena vil du gerne ha dominansen over Naya lidt?” Spurgte han kort og roligt. Før han smilede svagt. Seena vidste godt at den eneste grund til at han spurgte var fordi Naya var begyndt at tvivle og for at få Naya til hurtigt at sige nej og tage over.

« on: on Man 6 apr 2015 - 5:09 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya Havde bare lukkede øjne, prøvede at lukke det hele ude, også sine egene tanker. Dog åbnede hun øjnene og så op på Zero da hun hørte hvad hans sagde. Hun bed sig en smule i underlæben, og så mod sengen hvor hun skulle ligge.
Men uden at sige ham imod, lagde hun sig i sengen og betragede dem. Seena kom med en lidt kvælende lyd, men også en lyd der virkede som om hun nød at han pressede sig så langt ind i hendes mund. Naya huskede hvordan havde gjord det med hende på korset, og fik næsten en klump i halsen.
Da Han trak sig ud, kom der et gisp fra Saana, der med det samme gjorde som hun havde fået besked på, og begynde at slikke Naya.
Naya grab for en kort stund fat i lagnet. Der kom nogle støn fra hende men de var ikke så høje, og helt forsøgt skjult.

Seena kom med nogle lyse og lettet støn da hun mærkede dildoen blev trukket ud. Der kom et lidt høj støn fra hende da han stak sine finger ind, og trak ægget med ud.
Naya Ende med at ligge hovedet tilbage som Seena fortsatte. Hvor var det dog irraterende og nervepirrende godt. Naya lagde mærke til at Zero kom om ved siden af hende, og at han kiggede på dem.
Hun lod kort et blik ramme hans. Inden lukkede dem igen i et støn da Seena ramte et helt rigtig punkt.
Seena rejste hovedet en smule så Zero kunne komme til.
Der kom et overrasket støn fra Naya da hun mærkede ægget. Da Zero tog fjernbetjeningen så hun en smule panisk på ham. *fuck?.. * var der en stemme der sagde inden i hende.
Der kom et høj støn fra hende da Zero pludselig satte den igang.

Naya så kort op på Zero da han placerede sit lem ved hendes mund. Hun åbnede munden, og tog den i munden. Selvom det var svært samtidig med at man stønnede

Seena rejste kort hovedet da Zero spurgte om ikke hun ville dominere Naya. Der kom et skævt smil fra hende.
Naya spærrede øjnene op. Og så ned mod Seena. Seena? Kunne hun dominere?
Seena fortsatte med det hun var i gang med, men imens, lod hun en finder presse Nayas buttblock længere ind. samtidig med at den anden hånd grab roligt fat i vægtene der sad fast i Nayas Piercinger. indtil det begynde at gøre ondt. Især fordi Seena trak ned af, og Nayas halvkæde trak dem op.
Der kom et skrig fra Naya. Seena løsnede grabet en gang i mellem, men ikke for ret længe, hvilket gjorde at Naya skreg hver gang, samtidig med at Seena fortsat slikkede Naya, og ægget var oppe i hende.

Naya havde svært ved at skrige og stønne fordi hun havde Zeros lem i munden. På et tidspunkt stoppede Seena med at hive i Nayas Piercinger Så hun kun slikkede hende og pressede Butblocken op, underligt nok da Naya var ved at være på det højeste. Men hun begynde også at slikke langsommere.
Naya begynde at blive lidt urolig, eller nærmere utålmodig, da hele hendes krop ellers var helt oppe at køre, og bestemt ikke havde løst til at sætte farten ned. Uden at tænke over det, tog hun fat i Seenas hår , og pressede hende nedad, uden at tænke over at der ikke var hende der skulle dominere. I samme øjeblik begynde Seena at gøre det hutigere. Naya Åbnede svagt øjnene, hvilket gjorde at hun så direkte på på Zero. Hun lå lidt uden nogle form for reaktion ud over de støn der ikke helt kunne holdes inde.
Efter lidt lukkede hun øjnene, og lod sin frie hånd glide op og holde om ruden på hans lem, og efter hun begynde at køre hånden med sin mund med et lidt strammere grab.
Hendes anden hånd holde stadig fast i Seenas hår.

« on: on Man 6 apr 2015 - 7:16 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero så på hvordan Seena tirrede Naya for at få hendes begæriske side frem igen. Det var tydeligt for Zero at Seena godt kunne li Naya’s begæriske side. Zero lod fortsat Naya sutte hans lem mens han så lidt på Seena. Som så ud til at nyde at dominere Naya. Specielt eftersom halvkvalte skrig kom fra hende fordi hans lem var i hendes mund. Zero rykkede roligt hofterne lidt frem og tilbage så den kom dybere i hende. Og steg langsomt i fart. Mens han mærkede det. Roligt skruede han op for vibratoren så den blev værre.

Han så Naya tage kontrollen over Seena igen og smilede kort. Det var det han gik efter. Hendes dominante side. Den side der mindede om hans egen. Så hun kunne se hvordan han havde det. Hvordan han kunne være dette ’monster’. Han havde set på hende hun selv havde det sådan. Hun skulle bare skubbes i den rigtige retning lidt. Zero lukkede nydende øjnene og stønnede en smule i takt med at Naya tog fat om roden på ham og suttede lidt hårdere på ham. Zero så ned imod Naya. ”Kan du mærke det? Den ubeskrivelige lyst? Det abnorme begær efter at dominere? Hvordan det forblænder dig fra hvad der er rigtigt og forkert? Hvordan tror du jeg har det? Og så kalder du mig et monster?” Spurgte han kort. Før han roligt trak lemmen ud af hendes mund. Og gik om bag Seena. Før han roligt placerede sin lem ved hendes stramme underliv. Seena havde været jomfru da hun blev forvandlet så Seena forblev jomfru igen og igen fordi hendes underliv healede sig sammen. Roligt placerede Zero sin lem ved indgangen. Og pressede den så roligt ind. Han kendte Seena. Jo længere ind den ville komme jo mere desperat og smertefuldt men nydende og elsket ville hun føle sig. Og i takt med de følelser steg. Ville hun automatisk slikke hurtigere. Mens Zero roligt tog fjernbetjeningen op og skruede helt op for vibratoren i Naya.

« on: on Man 6 apr 2015 - 11:21 »

Naya

Competent (Rank 9)

Naya følte sig rundtosset, men på en underligt behaglig måde. Måske var det også fordi hun var på nippet til at hyperventilere. Når hjernen fik for meget ilt ind på kort tid, og hurtigt lige efter hinanden, så er det at ens hjerne begynder at sende arvadelses signaler! Og hvis man hyperventilerede gennem næsen gik det for det meste hurtigere, da der ikke kunne komme lige så meget luft ind på en gang. For når du hyberventilere registrere Hjernen at du har svært ved at få luft. Og derfor begynde den langsomt at lukke ned på kroppen. Det var derfor man tit kunne føle at ens krop blev meget tung!
Jo Naya havde hørt efter i skolen... de få gange hun var der. Men det var nu ikke lige kropsfysik hun gad tænke på lige nu.. i hvertfald ikke den boglige udgave af det.  

Naya mærkede hvordan Zero begynde at bevæge sit underligt. Hun sagde intet til det. Men da han skruede på for ægget, kneb hun øjnene sammen, og kom med en form for støn. Hun skulle lige til at samle sine ben, bare for at se om hun kunne holde det ud, men det var svært når Seena lå der.
Jo mere Zero skruede op, og jo Mere Seena lod sin tunge arbejde, jo strammere blev Nayas grab om Seenas hår, hvilket fik hende til at kom med nogle meget ømme lyde.

Naya så op mod Zero da han begynde at tale.  abnorme begær efter at dominere? hvad talte han om. Naya kom i tanke om sin hånd i Seenas hår. Hun fik et mere alvorligt blik da han spurgte hvordan hun så troede at han havde det.. og at hun kalde om et monster. Men det var stadig hvad hun tænke. Han var et moster. Dette gjorde Naya kun for ikke at blive straffet selv!
Det var i hvert fald hvad hun gerne ville tro på. Selvom det var svært med Seena liggene mellem sine ben, især fordi Naya kunne mærke at hun havde lyst til mere.

da Zero trak sig ud, nåede Naya næsten ikke engang at få læberne væk før Hendes støn blev højere, meget mere tydelige. Det underlige var at jo mere Naya strammede grabbet om Seenas hår, jo vildere arbejdede hun.
Seena havde stadig bind for øjnene, og Naya kunne ikke udgå at se ned mod hende. Et næsten usynligt tilfreds smil kom frem hos hende. Hendes blik var køligt, men stadig med et let antændelse i dem.
Hun så kort ned mod Zero der havde stildt sig bag Seena.

Der kom først nogle 'almindle' støn fra Seena da Zero trængte op i hende, men da han nåede hendes jomfruhinde, kom der en blaning mellem et skrig og et støn.
Naya mærkede hvordan Seena pludselig arbejdede hurtigere og mere ivrigt, hvilket fik hende til at gribe fat i dynen med den fri hånd. Der kom et højt støn fra hende, hvorefter hun smed hovedet tilbage i sengen da hun mærkede at Zero skruede helt op for ægget. Hun kunne mærke hvordan hele hendes krop dirrede, og fæltes som om den skulle spenges. Hendes ben begynde at ryste.
Hun bed sig hård i læben inden hun så ned mod Zero med et lidt desperart blik "K..ah Kan jeg.. komme Herre?" Stønnede hun, hvorefter hun måtte bide sig i læben, og af ren raflæks pressede hun Seena længere ned, hvilket gjorde at Seena blot begynde at bore sin unde ind i Nayas underliv.
der kom et både overrasket med også ekstremt nydende støn fra Naya hvorefter hun smed hovedet ned i madrassen igen

Hvis Naya fik lov, ville hun ende med at komme i ret lang tid da Seena ikke stoppede med at slikke hende imens. Hvis ikke ville hun tigge videre.

Da Nayas orgasme var faldet lidt, fik hun vejret, og tog så fat i rebet til Seenas hænder. Rebet var kørt ind over en form for bjælke der var i sengens top. Naya hev i den så Seena kom op på sine knæ at stå, med hænderne strak over hovedet. Naya tog sig selv i at sidde blot at se på at hun hang der, mens Zero kneppede hende bagfra.
Naya rejste sig på sine knæ foran Seena. Til at starte med var hendes blik temmelig køligt, og hun havde ikke noget smil. Hun lod et par finger glide op af Seenas mave, hvilket fik Seena til at komme med et lille næsten kildent ryk.
Naya bed sig kort i underlæben, hvorefter der brædte sig et svart smil af tilfredsstillelse. Han bukkede sig ned, og kyssede mod Seenas mave.
For hvert lille kys eller berøring kom der en lyd fra Seena samtidig med at hun stønnede over at blive taget bagfra.

Tænk at hun kunne have så følsom en krop. Naya fortsatte sine kys, og slik op af Seenas mave. Naya rejste sig på sine knæ igen for en kort stung, og bandt rebet fast i de reb Seena allerede var bundet med på kroppen. på den måde havde Seena igen chance for at flytte sine arme. For hvis hun gjorde det... Så ville hun bare ende med at trække sin egen bagdel opad. Og det ville gøre at Zero kunne komme længere op i hende.

Naya nappede Seena blidt i øret "nu kan du bare slappe af!.. Vi skal nok stå for arbejdet" kom det fra hende med en befalende stemme. Naya strakte sine arme lidt, så  hun lod sine finger starte ved Seenas håndled, hvorefter hun lod spidsen af sine negle køre blidt ned af hendes arme. hvilket måtte kilde rigtig meget.
Seena kom med nogle små støn over det, og prøvede en enkelt gang at bukke sine arme, hvilket kun gjorde som Naya havde tænkt dig. Der kom et højt støn fra Seena da Zero automatisk kom længere op i hende.
Naya kom med et smil, da det var lige det hun havde håbet på ville ske.

Naya fortsatte med at køre sine negle ned, forbi overarmen, og langsomt ind over armhulen, hvilket fik Seena til at fnise lidt da det kildede , og samtidig trække i armene efterfulgt at et støn over Zero.
Naya rynkede et bryn og grab fat i Seenas kæbe med den ene hånd "Hvornår har jeg sagt du må grine?" spurgte hun lidt hårdt.
Seena bed sig i læben "Undskyld fyrstinde" Der var den igen! Fyrstinde? Det gjorde noget underligt i hendes krop når hun hørte det ord. Naya trak i Seenas hage så hun var nød til at strække halsen. "Undskyld siger du?.. Så jeg skal ikke straffe dig for det?.." Sagde hun med en tone der tydeligt fortalte at hvis Seena havde sagt nej, ville hun da først blive straffet.
Der kom et lille smil frem hos Seena da hun jo faktisk kunne lide at blive straffet.

Naya så på hende, da hun så smilet kunne hun ikke lade vær med at undre sig. Hvordan kunne en pige som hende være vild med dette. Naya smilede bare. Hun slap Seenas hage, og rejste sig fra sengen. Hun hentede en helt almindlig heste pisk.
Hun satte sig atter på knæ foran Seena. Hun tog fat i rabet bag Seena og tak i det, så Seena var helt udstrægt, hvorefter Naya med en ret fast bevægelse svang pisken mod Seenas mave. Hvilket fik Seena til at skrige.
Naya kneb øjnene sammen da hun hørte seenas skrig. Naya så ned på pisken og bed sig nervøst i læben. Gik hun over stregen nu? Uden at vide hvorfor vende hendes blik sig mod Zero på en næsten spørgende måde. Hun så ned mod Seenas mave der havde fået en flot rød streg ind over sin mave.
Naya tog sig til maven med den ene hånd. Det havde været hende for under et døgn siden.

« on: on Man 6 apr 2015 - 17:33 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero mærkede hvordan Seena’s stramme underliv strammede ekstremt om hans lem. Og nød det utrolig meget. Mærkede hvordan hans lem roligt pressede sig igennem hendes jomfruhinde. Da hun skreg smækkede Zero hende hårdt på røven. For at få hende til at skrige mere. Og han mærkede roligt sin lem ramme væggen af Seena eftersom hendes krop ikke var helt udviklet og slet ikke nok til at tage imod så stor en lem. Det var der han begyndte at rykke. De første par gange han rykkede var det roligt. Før det var han for alvor tog over. Og begyndte at hamre den ind i Seena’s stramme underliv. Imens han så på Naya med et nydende smil.

Da Naya begyndte at stønne om hun ikke måtte komme. Rystede Zero på hovedet. Selvfølgelig måtte hun ikke det. Hun skulle komme med nogle ordentlige tiggende ord før hun måtte. Jo mere dominerende mod hende selv de var samt mod Seena desto bedre. Og først når han følte at hun havde tigget hårdt nok og vidste hun var på grænsen til at komme om hun ville det eller ej. Ville han give hende lov.

Zero så hvordan Naya begyndte at fremvise sig som den dominerende igen. Og han smilede kort over det. Hun kunne virkelig li det. Det kunne Zero se på hende. Og det følte han var fremragende. En slave der var dominerende over for hans slaver men var submissiv over for ham. Det var en perfekt slave. Næsten lige så perfekt som Seena. Dog Seena var et værk der havde taget 50 år. Så selvfølgelig var hun en bedre slave.

Han nød hvordan hun fik Seena til at sætte sig op så han kunne rykke hårdere op i hende. Og så på Naya med et nydende blik. Da hun satte sig hen og begyndte at lege med Seena sukkede han nydende. Da hun valgte at give Seena en ordre der fik Seena til at sige undskyld fyrstinde. Så han i Naya at hun godt kunne li det ord. ”Er det dejligt at ha magten hva?” Spurgte han kort og så på hende med et smil.

Da Naya begyndte at tvivle igen. Greb han fat i Seena’s hår og tvang hendes hoved tilbage. ”Det ser ud til at din fyrstinde gerne vil ha du tigger hende og takker hende for at slå dig.” Hviskede han blidt i Seena’s hoved før han slap hendes hår igen. Og begyndte at hugge den hårdere op i hende så den ramte hendes væg flere gange i træk. Samtidig med at hans lysk skubbede på buttpluggen så den også blev skubbet lidt længere ind hver gang han huggede den ind.

« on: on Man 6 apr 2015 - 19:16 »

Naya

Competent (Rank 9)

Det var tydeligt for Naya at se at faktisk ligegyldigt hvor hård Zero var ved Seena, så sagde hun intet til det. Hun nød det! bogstavligtelt! Hun stålede som et barn der havde fået lige det hun gerne ville have i julegave. Selvom hendes øjne var tildækket, kunne man se det på hendes smil. Selv da Zero begynde at hamre sit lem op i hendes stamme underliv der umuligt kunne være udviklet nok til at et så stort lem ville kunne komme helt ind.
Hendes støn var tættere på skrig, men det var MEGET tydeligt at høre at det var skrig af nydelse.

Da Naya så at Zero rystede på hovedet, kunne hun ha råbt en masse grimme ting. Det var i hvertfald hvad der var af ord i hendes hoved. Hvordan skulle hun kunne nå at tigge? Hun Var allerede ved at nå briste punktet
"Jeg beder dem herre! Naya kunne mærke at hun kom tættere og tættere på bruste punktet, jo tættere hun kom på det punkt jo strammere blev hendes grab om Seenas hår også. indtil hun ikke kunne krummehånden mere, hvilket tydeligt gjorde ondt. Efter som Seena næsten lød som om hun skulle til at græde. Naya kunne mærke hvordan hele hendes krop begynde at spænde, hvordan det føltes som om alt blod fra hendes krop kravlede ned af. Hvordan blodet fra hendes hænder løb op gennem armen, op gennem skulderen, og derefter ned gennem hendes overkrop. "Herre... Jeg kan ikke mere!.. Jeg bønfalder dem! Lad mig komme?" Der var med nogle høje støn hun sagde det, og hun kunne stadig mærke hvordan det blodet løb ned mod hendes underliv.
Da han endelig gav hende liv, gik der ikke mange sekunder Før hun mærkede alt blodet samlesig, og derefter løbe tilbage i en kæmpemæssig inde eksplikation. Hendes støn var høje og mere skingre, og hele hendes ok trænede krop spænde i alle muskler.

Naya vidste egentlig ikke hvorfor hun spurgte Seena om hun måtte grine. Måske fordi irriterede hende at hun grinte? Eller også var hun bare blevet vanvittig?
Eller var det fordi det var så forbandet dejligt at få lov til at gøre med en pige som hun ville. Hun hørte hvad Zero sagde, og lod sit blik ramme hans. Med et tilfreds smil. Hun havde i hvert fald ikke noget imod at der var nogle der tilbad hende. Og faktisk ville hun gerne have mere. Men det havde hun nu ikke tænkt sig at sige.

Da Zero tog fat i Seenas hår og trak hende tilbage, kom der en høj ømene lydt. Der kom et svagt smil frem hos Seena da Hun hørte hvad hans sagde. Da Han slap hende nåede hun ikke at sige noget før der kom nogle høje skrigende støn fra hende da han begynde at hamre op i hende.
Men da rebet var bundet fast til hende gjorde det at hun stadig var strakt. "Fyrstinde..tak fordi de afstraffer mig på denne måde!.. vil de ikke nok blive ved!?" stønnede hun ind imellem skrigene.

Naya så på hende mens hun skreg, sank en gang, og bed sig kort i underlæben hvorefter hun lod pisken blive svunget en gang til. Hun kneb stadig øjnene sammen da hun hørte Seenas skrig. Men da Naya åbnede øjnene og så på Seena var der kun et smil. Hvilket fik Naya til at undre sig. Gjorde det ikke ondt?
Naya mærkede en form for nysgerrighed. hvor meget ville Seena egentlig kunne klare før hun IKKE smilede?
Naya fik en mere bestemt udtryk. Hun lod pisken ramme Seenas hud igen, denne gang længere oppe på maven.  Der kom endnu et skrig fra Seena, men hun så stadig ud til at nyde et.

Naya ryngede brynene. Åbenbart ikke hårdt Naya lod flere gange pisken ramme seenas mave, og efter hånden som hun slog lå der flere og flere kræfter bag.
Skrigene fra Seena blev højere og højere, og jo hårde Naya slog jo mere kunne man høre hvor ondt det gjorde.

Efter nogle gange hvor Naya havde slået Seena med pisken, smed hun den på sengen ved siden af dem. Hun lod en hånd kærtegne Seenas kind "Hvis du er ulydig en gang til.. så er jeg ikke lige så sød ved dig" sagde hun, og klappede hende så en enkelt gang på kinden i en mindre lussing.

Naya bukkede sig lidt ned, og lod kort sin tunge glide ind over et af de røde mærker på Seenas mave, hvilket fik Seena til at komme med en ømene lyd.
Naya fortsatte med at kysse og slikke Seenas mave, og længere op indtil hun kom til Seenas bryster. Hun Lod sin tunge glide ind over hendes nippel Hvilket fik Seena til at komme med et lille støn. Der kom er tilfreds smil fra Naya. Hvorefter hun satte tænderne på hver side af nipplen, hvorefter hun prassede sine tænder sammen Indtil hun kunne høre Seena udstøde et skrig. Naya rettede sig lidt op. Hun lod et par finger glide ind over Hendes ene bryst "Det er nogle flotte bryster du har Seena... Men.. er de ømme?" spurgte hun og hentydet til tidligere hvor Naya havde nevet i dem.

Seena bed sig i læben, og rystede svagt på hovedet. Naya kom med et skævt smil, og et tændt blik "jamen.. skal vi så ikke gøre noget ved det? Hvad syntes du selv?" sagde hun med et smil der mest af alt indikerede at hun egentlig var rat ligeglad med hvad Seena syntes, men hun stadig gerne høre hende sige det. Seena Nikkede let "Jo meget gerne"

Naya smilede tilfreds da Naya sagde ja. Hun begynde først at nuller hendes nippel en smule, indtil hun pludselig tog fat om hendes Picing, og drejede den rundt!. Der kom et højt skrig fra Seena. Dette gjorde hun gentagene gange, men skiftevis fra bryst til bryst.
Naya stoppede, og stildte sig helt op af Naya på sine knæ, Hun tog fat i hendes hage "Du er en dygtig pige Seena" sagde hun med en dominerende stemme. Naya bukkede hovedet lidt ned, og begynde grådigt at Kysse Seena. Hun pressede sin tunge ind mellem hendes læber, hvor deres tunger begynde at lege med hinanden. Naya kunne med det samme mærke picingen. Hun holde den ene hånd mod Seenas kæbe, og halvt ned om hendes halvt.
Den anden førte hun ned til Seenas underliv, hvor hun med 2 finger begynde at lege med hendes klit mens Zero stadig hamrede op i hende.
Naya åbnede for en kort stund sine øjne, og lod sit blik glide op på Zero. Hun kunne stadig mærke ægget oppe i sig. Hvilket fik hende til at gnide sine lår lidt mod hinanden.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 3 af 4]