Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238830 indlæg in 11998 subjects

Slave... I Don't Think so!! - Zero XXX

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Slave... I Don't Think so!! - Zero XXX

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 0:32

Flere gange sendte han stødet ind i hendes krop i takt med hun skreg. Det var som sød musik i hans øre. Endelig fik han hende til at skrige. Og langsomt efter et par minutter hvor han kun gav hende stød. Sænkede han stødstaven og lagde den på bordet. Før han roligt lyttede til hendes ord. Hendes ord var gode nok egentlig. Han havde håbet lidt på nogle kommentar. Nogle slemme ord som fi**e eller p**. Men det gik vel. Roligt lod han en hånd glide op af hendes ansigt blidt. ”Du er begyndt at blive en god slave.” Sagde han roligt før han fjernede hånden. Og lod hende fortsætte. Da han så hende bukke sig hen imod ham smilede han kort. Og så hende roligt i øjnene. Hendes ord fik ham til at smile kort. ”Så lad gå da.” Sagde han roligt og smilede kort. Før han roligt gik ned på hug. Og åbnede hendes fodlænker. Og derefter armlænkerne. ”Men inden du prøver at lave nogle tricks så kig dig omkring.” Han pegede rundt. Væggene var lavet af beton og var halvanden meter tykt. Samt der var ingen trapper eller andre udgange jo. Så hun ville hurtigt regne ud at hun ikke ligefrem havde mulighed for at komme ud uden ham. Hvilket betød. Enden gjorde hun hvad han sagde. Eller også ville hun nok ende med at sulte dernede.

Han gik roligt lidt væk fra hende så hun kunne slappe af lidt. ”For resten velkommen til en af de 3 rum der vil være dit bosted de næste par dage. Dette her vil være her jeg straffer dig eller har det sjovt med dig.” Sagde han roligt og stod lidt og så på hende roligt. Han gik roligt hen til endnu et skab. Som han roligt åbnede. Og fandt et halsbånd frem. Hvor der var en stor ring som man sikkert kunne sætte en snor fast til. Han gik roligt hen til hende og smilede kort. ”Stå stille.” Sagde han roligt og satte halsbåndet om hendes hals. ”Nej det er ikke fordi du er varulv at jeg sætter et halsbånd på dig. Men fordi som min slave skal du altid gå rundt med sådan et når du er i nærheden af mig.” Sagde han roligt før han roligt tog fat i hende. Og en fornemmelse af alt forsvandt om dem ramte dem begge. Det var som om de blev suget væk fra hvor de var. Og pludselig stod de i et nyt rum. Dette rum havde en enkel dør. Men ellers lignede det et soveværelse. Dog med nogle enkle skabe som tydeligt var de samme slags som i det andet rum. Hvilket betød der var redskaber derinde. ”Velkommen til rum nummer 2 og 3. Her er soveværelset hvor vi skal sove. Og i det næste rum er køkkenet hvor du skal lave mad.” Sagde han roligt og slap hende roligt. Før han langsomt gik ind i køkkenet. Selvom disse rum var under jorden var der virkelig dyre redskaber. Samt der var varme i gulvet. Så de ikke ville fryse. Og der stod 2 store kølebokse. Hvor der var masser af mad i. Udover det så var der også et køleskab med andet i.

”Hvis der mangler noget henter jeg det.” Sagde han roligt. Hvorefter han gik hen til hende lidt. ”Her er reglerne. Intet tøj her i disse rum. Altid adlydelse. Og ingen spørgsmål.” Sagde han roligt før han roligt lod en hånd røre hendes mave. Før den langsomt gled ned. Og blidt tog fat i dildoen som stadig var i hendes underliv. Som han roligt hev ud. Så kun buttpluggen var i hende. Hvilket nok ville irritere hende lidt eller føles underligt hvis hun bevægede sig. Men det var også meningen. Samt vægtene også ville bevæge sig når hun bevægede sig. Før han lod hende undersøge køkkenet. Hvilket egentlig var et køkken kombineret med en stue med et podie med en stripperstang. Roligt pakkede han sin lem væk sine bukser. Det var tydeligt han var den eneste der måtte ha tøj på. Derefter gik han hen og satte sig i sofaen. For at se hende gå lidt rundt og undersøge. Han smilede kort til hende. ”Føl dig endelig hjemme.” Sagde han kort. ”Hvilket det også er for nu.” Han grinte svagt. Før han pegede imod barbordet ikke langt derfra. ”Hæld en Whisky on the rock op til mig.” Sagde han kort. Før han tog en fjernbetjening der lå på bordet. Som han trykkede på. Roligt åbnede gulvet sig over på den anden side af sofabordet. Og et fladskærmstv rejste sig fra gulvet. Som så tændte. Ja han var ikke kun torturerer. Nogle gange ville han også bare tage det roligt.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 1:06

Naya bemærkede Zeros hånd der var løftet, hvilket fik hende til at fare lidt sammen og vende hovedet i frygt for et slag, Hun kneb øjnene sammen, og ventede blot på smerte, men åbnede overrasket øjnene da hun mærkede at han blot kærtegnede den.
Hun kunne mærke lettelsen i sin krop da han sagde han ville sætte hende ned.
Efterhånden som hendes krop blev fri gjort, sank hendes krop sammen. Hendes ben havde svært ved at holde hende oppe, så hun var nød til at støtte sig til korset bag sig. Hun så rundt i rummet, og forstod hurtigt hvad han sagde. Desuden havde hun ikke engang kræfter til det.

Naya så ned i gulvet da han talte om at dette ville være hendes en del af hendes hjem de næste par dage. HJEM? Dette ville aldrig blive hendes hjem.
Hun så efter ham da han gik mod et af skabene, hvorefter hun prøvede på at rette sig op. Da han kom hen mod ham, så Naya hurtigt hvad han havde i hånden, havde hun haft flere kræfter, havde hun strittet imod. Et halsbånd?... Hun var en ulv ikke en køter!

Naya så sig lidt forskrækket rundt da rummet omkring dem forsvandt, og et andet dukkede op. Hun så sig om, hendes blik sank blot. hvor VI sover?... skulle hun også dele seng med ham?
Naya bed sig i læben da han sagde hun skulle lave mad. "jeg... kan virkelig ikke lave mad.... herre" sagde hun med en bebrejdende stemme mod sig selv. Hun så ned. Hun havde aldrig haft brug for at lave mad, hun havde altid spist sammen med pigerne fra stripklubben, eller koblet.

Hun så på ham da han da han ramsede reglerne op. Ingen spørgsmål?.. Men hun havde jo flere 1000 af dem.. Som f.eks. Kunne hun aldrig forlade dette sted? ville hun aldrig komme til at gå på gaden mere?, ville hun nogle side se sin onkel igen?... men mest af alt.. Hvorfor? Hvorfor dette had?
Naya nikkede blot til reglerne. Hendes krop skælvede da hun mærkede hans hånd mod sin mave, der var rød alle vegne efter slag, og stød.
Kom et lettet men alligevel tungt støn fra hende da han trak dildoen ud. Uden at tænke over det, lod hun en hånd hvile mod hans brystkasse, mest for at holde balancen da den ikke var det bedste lige nu. Men da han havde trukket den ud, og Naya fik set hvor hendes hånd lå, trak hun den hurtigt og lidt nervøst til sig. Mens hun så ned
Hun ville ønske han også havde fjernet rasten. Men hun turde ikke bede ham om det.
Naya så sig rundt som Zero bevægede sig over mod sofaen. Naya stod lidt, men gik så ud mod køkkenet. Hun så sig rundt, og havde mere lyst til at at græde end noget andet. Men gjorde det ikke. Det føltes formærkeligt at gå rundt, både med buttblocken, men mest af alt vægtende i hendes Piercinger. Selvom det bestemt ikke var ligså ømme som tidligere. Hun så over på ham da han sagde hun skulle føle sig hjemme. Hun så sig rundt, og lod sine armen mødes foran hendes mave, hvor hun holde for sine sår, det var tydeligt at det bestemt ikke var et hjem hun tænkte på når hun så rundt. Hendes øjne var blanke. Men hun holde tårrene inde.

Hun så på ham da han bad om en Whisky. Hun gik over til baren, og blandede det. Hvorefter hun gik roligt over til ham. Hun startede med at stoppe ved siden af sofaen. Hun så ned, og kom med et suk. Ømt, og langsomt, satte hun sig ned ved siden af sofaen på sine ømme knæ, så hun sad med benene under sig. Hun rakte glasset op til ham. Hun lagde hænderne mod sine lår da han havde taget imod glasset.
Hun sad lidt, bed sig i læben selvom det gjorde ondt. "je.. jeg ved jeg ikke har tilladelse til at spørge men... Kan jeg aldrig forlade stedet her?.. Jeg mener.. blot for en gå tur?" Naya lukkede øjnene. Hun vidste hun havde brudt en regl, og at det sikkert ville blive straffet. Men hun var nød til at vide det. Hendes krop rystede af udmattelse. Og det var en fokfærrelig følelse at sidde på denne måde når hun havde butblocken oppe.
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 203

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 1:25

Da hun snakkede om hun ikke kunne lave mad sukkede han kort og opgivende. ”Så må vi bestille når det er. Men det betyder at jeg skal hente det. Og det betyder at du vil blive straffet fordi jeg bliver nød til at gøre noget arbejde.” Sagde han roligt og så på hende svagt. Før han pegede mod køkkenbordet hvor der stod en telefon. ”Der er indtastet specifikke numre. Det er de eneste numre der kan ringes til. Det er et indkøbscenter jeg ejer. Et pizzaria hvor de kun snakker arabisk. Og stripbaren.” Sagde han roligt og så på hende svagt. ”Kan du arabisk?” Spurgte han kort.

Da han fik drinken så han roligt på hende og smilede kort. Men da hun begyndte at snakke så han lidt på hende med en svag anelse af vrede. ”Jo en dag. Når jeg føler du er tæmmet så meget at jeg tør lade dig slippe ud og forventer du kommer tilbage. Ellers hvis du vil gå en tur er jeg med og du er i snor. Så det tror jeg ikke du vil vel?” Spurgte han roligt og så på hende lidt. Før han tog en tår af sin whisky. Før han roligt klappede på sit lår. ”Læg dig hen over mit lår så jeg kan give dig en endefuld for at bryde en af mine regler.” Sagde han kort. Før han lod hende lægge sig hen over hans lår. Og hævede sin hånd. Og hamrede den så ind på hendes balle. Slog flere gange lige efter hinanden i træk. Men ikke nok med det så skiftede han også balle. Så det ikke kun var på den ene balle der gjorde ondt. Men udover det så ville buttpluggen nok også gøre at det gjorde endnu mere ondt eftersom ens røv altid strammede sig når der var smerte på ballerne. Før han roligt stoppede. ”Så nu tror jeg du har fået nok.” Sagde han roligt da hendes baller var så røde at de sikkert ville gøre ondt bare at røre. ”Sæt dig i sofaen og se lidt fjernsyn med mig.” Sagde han roligt og skiftede kanal til en film. ”Og ja du skal sidde op af mig.” Sagde han kort som tegn for hun hellere måtte gøre det. ”Når filmen er færdig bestiller jeg noget mad.”
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 1:49

Naya sank sit blik da han ikke lød tilfreds med at hun ikke kunne lave mad. Hun så mod telefonen. 3 Steder? Det var vidst tegn på at hun ikke fik sin mobil tilbage.
Bed sig kort i læben da han sagde at hun ville blive straffet fordi at han skulle hente maden. Hun så på ham da han spurgte om hun kunne tale arabisk. Hun nikkede kort. Naya kunne heldigvis mange sprog, og arabisk var heldigvis et af dem.

Naya turde ikke engang kigge op på Zero efter sit spørgsmål. Hun vidste at hun havde overtrådt en ragl, men hun anede jo ikke hvordan han ville straffe hende for det.
Hun så op på ham da han begynde at tale. Da han sagde at hun ikke ville blive lukket ud forløbig sank hendes hoved. Hun bed sig i underlæben, mens den vibrerende. Hun gjorde alt for ikke at lade tårene komme frem. Hun ville bare gerne hjem.
Da han sagde at hvis hun skulle gå tur, ville det være i snor med ham, kneb hun øjnene sammen, bare tanken om det fik det til at snøre sig sammen inden i hende. Noget mere ydmygende kunne hun ikke tænke sig til. Hun rystede på hovedet da han spurgte om hun havde lyst til det.
Naya rettede hovedet op da han sagde at hun skulle komme op til ham og så sin straf.
Hun rejste sig besværet op eftersom hver eneste bevægelse gjorde ondt i hendes krop, at butblocken var der, og at vægtende bevægede sig i hendes picinger. Hun stod lidt, og så på hans skød, men lagde sig så ind over det. Hun lukkede øjnene i. Der kom et gisp og et lidt smertefulgt søn fra hende da hun mærkede slaget mod sin balle, lyden af det smæld der kom når hans hånd ramte gav ekko i rummet, og i Nayas hoved. Hun kom med samme lyd hver gang han ramte hendes baller, ud over man tydeligere og tydeligere kunne høre smerten i hendes støn.
Da han endelig stoppede var det tydeligt at høre på hendes vejrtrækning at hun havde ondt. Hun havde endnu engang bidt sig i underlæben hvilket gjorde at det sår der næsten var healet åbnede sig igen, og blodet atter begynde at løbe. En enkelt tåre havde vundet kampen, og løb ned af hendes kind.
Hun rejste sig roligt fra hans skød, og så ned på pladsen ved siden af ham i sofaen. op af ham? Skulle hun sidde op af ham?

Naya satte sig meget forsigtigt ned i sofaen, men eftersom hun stort set ikke kunne sidde på sin numse, ende det med at hun halvt lå i sofaen, med benene trukket op, og hendes baller fri. Hun så kort og tøvende op på ham, om han mente det, eller om dette var et trick. Hun lod forsigtigt sit hoved ligge sig mod hans skød. Hun lagde en hånd mod hans lår, det var tydeligt at hele hendes krop rystede.
Hun hørte hvad han sagde om film, og maden der efter.
Hun var virkelig sulten. Hun tøvede lidt, og sank en klump. Før hun tøvende åbnede munden "j..jeg.. vil gerne lære at lave mad.. til dig" sagde hun lavt, og krumede sig en smule sammen. Hun vidste ikke om det var et brud på hans regler.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 2:16

Han så på hende roligt da hun lagde sig ned ved siden af ham og lagde hovedet på hans lår. Han lagde blidt sin hånd på hendes skulder og nussede den svagt. Han smilede kort da hun sagde hun gerne ville lave mad. ”For denne ene gang vil jeg lade den gå. Men du skal huske og kalde mig herre. Ellers bliver jeg nød til at straffe dig næste gang.” Sagde han roligt og så på hende roligt. ”Men det lyder fint du vil det. Så kan jeg få en af mine andre slaver til at komme og lære dig i madkunst mens jeg er på arbejde i morgen.” Sagde han svagt. Før han roligt rettede lidt på sig selv så han lænede sig imod armlænet og væggen med ryggen. Og placerede hende så hun lå med hovedet ovenpå hans skridt. Det var en mere behagelig stilling at sidde i. Samt så ville det også være nemmere hvis han havde lyst til at være ond ved hende og få hende til at sutte.

Dog havde Zero en vane med at falde hen i film. Så da der var gået en times tid af filmen tog han fjernbetjeningen og stoppede den roligt. ”Gå hen og bestil noget mad. Jeg tænker det er nemmere at bestille en pizza til deling.” Sagde han roligt og så på hende lidt. Han smilede kort. Og så på hende mens hun rejste sig. ”Du bestemmer selv hvilken slags. Bare der intet fisk er på. Eller muslinger. Eller andet af den slags.” Sagde han roligt og så afventende på hende. Da hun var færdig og kom tilbage. Smilede han kort. Før han roligt vinkede hende hen foran ham. ”Vend dig rundt.” Sagde han roligt og rejste sig roligt op bagved hende. Før han roligt skubbede hende lidt fremover så hun var nød til at læne sig imod hans stuebord. Han lod roligt sin hånd glide hen over hendes røv. Og tog så fat i buttpluggen. Og hev den roligt ud af hende. Før han pressede sit skridt imod hendes røv lidt. Og lod sine hænder røre hendes sider. Og løftede hende roligt op. Før han roligt tog vægtene af hende. Og lagde det hele på bordet. Og roligt lod sin ene hånd glide ned mellem hendes ben. Hvor han begyndte at røre hendes klit lidt. Mens den anden gled op og tog hende lidt på den ene nipple. ”Er dette ikke bedre end det i det andet rum?” Spurgte han kort og smilede svagt. Han lod roligt en finger glide op i hendes underliv i takt med at han tog fat i hendes niplepiercing. Og drejede den lidt bare for at se om smerten var ved at være ovre og den ekstra følsomhed var slået ind endnu.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 2:41

Naya hørte hvad han sagde, og så ned. "undskyld.. herre" Dette var så uvant for hende! Naya var ikke en der brød sig om at blive bestemt over, da hun var en meget viljefast pige. Hun var selv meget dominerende, så dette var ikke noget hun havde nemt ved.
Hun så kort op på ham da han talte om en anden slave. Var der andre? Hun mærkede en underlig følelse i sin krop. Hvad var det? Det var da løgn? Jalouxsig? UMULIGT! Hun så ned igen, mens hun var i gang med en indre kamp. Hun var da bestemt ligeglad med at han gjorde dette mod andre.
Hun rettede sig op i sofaen, og så på ham da han sagde hun skulle gå hen og bestille. Hun rejste sig fra sofaen, og gik ud mod køkkenet. Hun tog talefonen. Hun ringede op, og afventede at de svarede. Hun Bestilte en pizza med skinke, og salat. Det var det hun slev bedst kunne lide. Hun lagde telefonen fra sig, og gik tilbage. Hun så på ham da han vinkede hende over, hun sank en klump.
Kunne han ikke lide sådan en Pizza? Hun stoppede foran ham, vende sig som han bede hende om. Hun bukkede sig fremover som han ville have. Hendes krop skælvede en smule da hun mærkede han hånd. Hun afventede hele tiden at der ville ske noget. Hun kneb øjnene sammen da han tog fat i buttblocken. Hun var sikker på der ville ske noget, Men der lød et lettet støn fra hende da han trak den ud.
Hun fulgte hans instrukser, selvom han intet sagde, men hun kunne mærke hvad han ville have hende til.
Det var en lettelse da vægtende endelig kom af. Der kom nogle enkelt lyde fra hende da han tog dem af.
Hun mærkede hvordan han stod helt op af hende.
Hans hånd der gled ned mellem hendes ben, fik det til at sitre i hele kroppen. Det var sært for efter så meget smerte, var lette og blide bevægelse EKSTRA pirende.
Der kom et let stod fra Naya da hun mærkede hans finger mod sin klit. Dette blev da overtaget af en øm lyd da han rørte ved hendes nippel. De var stadig meget ømme, men slet ikke som for lidt siden. I dette øjeblik var hun lykkelig for at hun var vareulv.
Hun Kom med et suk da hun hørte hvad hans sagde. Hun nikkede stille "Jo herre" sagde hun lavt. Der kom et støn fra hende da hun mærkede hvordan hans finger gled op i hende. Da hendes krop i forvejen var udmattet, og bare det at stå op gjorde ondt, ende det med at hun lænede sig lidt tilbage, så hun stod helt op af ham, blot for at holde balancen. Det var en pirret lyd der kom fra hende da han begynde at røre ved hendes pircing. Men på en underlig måde var det ikke en slem følelse, det gjorde en smule ondt, men underligt nok også rart.

Naya var ved at blive rundtosset, hvordan kunne hendes krop reagere sådan her? når hendes hjerne sagde hun skulle hade det? Og hvorfor kunne hun mærke denne forbandet dejlige følelse i sit underliv. Som om det rak sig sammen. Hvorfor var et at som hun stod der, var selv hans duft berusende? Naya prøvede virkelig at slå disse tanker ud af hovedet, og lige nu kæmpede hendes hoved og hendes lyst mod hinanden.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 3:08

Han så lidt på hende og smilede kort. "Hvis jeg har ret så er du Bisexuel. Ihvert fald så ved jeg du har haft sex med en kvinde fra dit gamle arbejde af." Han stoppede kort op og så lidt imod loftet. "Måske skulle jeg tvinge hende til slave." Sagde han kort tænkende. Før han så på hende igen. "Nåh men nok om det. Din kokkelære imorgen? Du og hende skal lære hinanden godt og kende imorgen. For imorgen aften når jeg kommer tilbage. Så skal hun være spændt til sengen og du skal være igang med at torturere hende." sagde han roligt og smilede kort til hende.

Han sagde intet til hun bestilte en skinkepizza med salat. Det lød interessant. Personligt bestilte han mest kylling eller kebab med salaten på en pizza. Men lige nu ville han lade hende bestemme hvilken en. Mest fordi han gerne ville vise sig selv fra sine bedre sider. Måske kunne det hjælpe til at gøre hende mere lydig.

Da hun sagde at hun bedre kunne li det her smilede han kort. Det var da godt. Så betød det at hun ikke var helt afskrækket. ”Fald hen i det. Det er en ordre.” Hviskede han kort i hendes øre med en sexet forførende og mystisk stemme. Før han roligt satte sig ned på sofaen. Og hev hende ned imod ham som et tegn på hun skulle sætte sig på hans skød. Hvorefter han spredte hendes ben så hendes ben var spredt over på hver side af hans egne. Han tog hende roligt på brystet igen. Mens hånden der før havde været på hendes underliv gled derned igen. Og pressede en finger dybere op i hendes underliv. I takt med at hans tommelfinger gled hen over hendes klit et par gange. Frem og tilbage så den blev skubbet i forskellige retninger. ”Dette her er hvad der sker det meste af tiden for de lydige slaver. Hvilket betyder at hvis du er lydig kommer der mere nydelse end smerte.” Sagde han roligt og smilede svagt. Før han roligt placerede sine læber ved hendes øre. ”Vil du ha den?” Spurgte han kort og pressede hende lidt imod hans lem. Så hun kunne gætte sig til hvad det var han mente. Hans lem var næsten halvstiv indenunder hans bukser så hun ville sikkert kunne mærke den allerede. ”Så begynd at tigge efter den og kæl for den.” Sagde han roligt og slap hende. ”Du må ikke få den ind før jeg siger ja. Men du må bruge dine hænder og dine ord og din mund for at få tilladelsen.” sagde han roligt og så afventende på hende.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 3:37

Naya bed sig i læben da han begynde at spørge til om hun var biseksuel, og at han vidste at det var em pige fra klubben. Hun spærrede øjnene op da han talte om at gøre hende til slave. Var ved at sige noget, men stoppede sig selv. Men hun lyttede til han fortalte.
Og det hun hørte kunne ikke gøre andet end at ende med at blive rystet over det han sagde. Torturere? Hvordan skulle hun kunne Torturere nogle overhoved? og da slet ikke en pige hun slet ikke havde noget imod.  

Dog forsvandt tankerne hurtigt da hun hørte hvad han sagde. Hvordan skulle hun kunne gøre det? Hun ville umuligt kunne nyde dette. Eller det var i hvert fald hvad hun gerne ville have at hendes hjerne skulle overbevise hendes krop om, selvom det var svært.
Hun fulgte automatisk med ned i hans skød, og spredte blot sine ben som han ville have. Der kom nogle lette støn fra hende, der hurtigt blev overtaget af nogle mere dybe og nydende støn. Hun hørte hans ord mod hendes øre. Det var som at være rundtosset, hun prøvede ihærdigt at kontrollere sin krop, men alt ved den var så sensitivt og for hver berøring han lavede var det som om det hele trak sig sammen i hendes krop.  
Naya bed sig lidt i underlæben da han spurgte om hun ville have den, hvilket hun med det samme vidste hvad var.
ØHH NEJ JEG VIL EJ!! Skreg en stemme i hendes hoved, men samtidig var der en der skreg endnu højere. Hun Nikkede roligt. Hun hørte hvad hans sagde.
Naya bed sig lidt i læben, hun begynde roligt at rotere lidt i hofterne, så hendes underliv masserede hans lem, lænede sit hovedet en smule tilbage, så hun kunne se ham. "Herre lad mig mærke dem oppe i mig!.. Lad mig få lov til endelig at ride dem, og mærke deres p** oppe i mig!" Naya lænede sig helt tilbage, og kyssede ham på halsen, og øreflippen "Gør mig til en RIGTIG slavetøs"
Hun Lod sin ene hånd glide ned til den hånd Zero havde oppe i hende "Lad mig mærke dem her Herre." Hun fortsatte med at bevæge sit underliv.
Efter lidt slap hun hans hånd, hun rejste sit underliv en smule. Hun brugte begge sine hænder, og åbnede hans bukser, og lod hans lem komme frem, hun satte sig lidt ned igen, men så hans lem var under hendes underliv. Naya lod stille, og måske en smule pirrende sine finger glide ned over hans lem, mens hun fortsatte med at kysse hans hals. "Herre jeg beder dem..... Knep mig.. hårdt"

Selvom det var noget han havde bedt hende om, og noget hun egentlig ikke ville, var det så underligt! Hun Kunne mærke at hun faktisk gerne ville have ham til at kneppe hende. Hvorfor? Hendes underliv føltes som om det brænde og fik kulde chork på samme måde
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 3:48

Han smilede blidt og nydende da hun begyndte at bevæge hofterne. Han måtte indrømme han nød det meget dette her. Men det var ikke nok til hun ville få tilladelse. Dog begyndte han at overveje det da hun begyndte at snakke. De ord hun sagde. De var frække og det virkede som om hun mente dem. Hvilket overraskede ham lidt. Men han fremviste ikke sin overraskelse. Hun skulle ikke vide han var overrasket. Han mærkede hendes hånd ovenpå hans. Og i takt med det bevægede han sin hånd lidt hurtigere rundt i takt med hans finger begyndte at køre indeni hende. Indtil hun rejste sig lidt. Der fjernede han roligt sin hånd så hun havde mere plads. Og lod hende åbne sine bukser så hans lem kom frem. Da han mærkede den ved hendes underliv sukkede han kort af nydelse. Da hun begyndte at sige hun kedede ham smilede han kort. Det var nok første gang han havde oplevet en slave sige hun kedede ham. Og det lød godt. Så måske skulle han give hende lov til det?

Roligt lagde han sine hænder på hendes hofter. Og pressede hende ned imod den. Så hun vidste at han havde givet hende hans tilladelse. ”Okay du har min tilladelse til at få min p** op i dig.” Sagde han roligt og hev hende så ned så hans lem ville glide op i hende både hurtigt og hårdt. Før han slap hendes hofter igen så hun kunne begynde at ride ham.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 4:04

Der kom nogle støn fra hende da hun mærkede hvordan hans bevægede sine finger inden i hende. Hun bed sig i underlæben, men denne gang af nydelse, hvilket fik hende til at vride sig endnu mere.

Underligt nok kom der et lille smil på hendes læber, da hun mærkede hvordan han pressede hende ned mod sit lem. Der kom et suk fra hendes læber da hun hørte ham sige at hun havde hans tilladelse. Hun lod sit underliv følge med ned. Der kom et lidt højt og lidt overrasket støn fra hende da han gled op i hende på den måde.
Hun lod den ene hånd glide ned på sofaen, hvor hun klemte hånden om sofaens stof. Zero var jo så abselut ikke lille. Og lige nu var han jo ikke engang helt oppe.
Naya rettede sig lidt af fra ham, og begynde så at rotere i sit underliv, som hvis hun gav en lap dance, denne gang var det dog med sin herres lem oppe i sig. Hun stønnede selv i takt med sine egne bevægelser. det snurrede i hele kroppen..
Efter et godt stykke tid hvor hun havde siddet sådan, rejste Naya sig pludselig roligt op, og lod Zeros lem glide ud. Hun rejste sig helt, og vende sig så hun havde ansigtet mod ham. Hun satte sig atter over skrævs, og senkede langsomt sit underliv ned over hans lem. Hun lagde sine hænder på hver side af hans hals mod sofaens ryg.
Hun begynde at bevæge sig op og ned af hans lem, mens hun selv måtte kæmpe lidt for at holde bare nogle af sine støn inde.
Efter lidt, begynde hun at sætte farten op, og samtidig begynde hun også at stønne mere. Hun kunne mærke hvordan det hele trak sig sammen i hendes underliv, og hvordan følelsen af at hele hendes krop ville gå i stykker ramte hende. Hun Bukkede hovedet lidt ned mod hans skulder. Det var tydeligt at høre på hendes støn at hun var langt oppe.
Til sidst lod hun sine hænder tage fat i Zeros skuldre, uden at tænke over det, lod hun sine negle bore sig ind i hans skuldre. Det var tydeligt at høre på hendes støn og vejrtræning, for ikke at tale om følelsen af at hun spænde i hele kroppen også underlivet at hun fik en orgasme!
Da den var faldet en smule, opdagede hun hvad hun havde gjord ved hans skuldre. Hun trak hurtigt sine negle ud, og placerede dem mod sofaen igen. "U..undskyld Herre.. det var ikke med vilje" Undskylde hun mod hans skulder, mellem stønnene.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 16:06

Han lukkede nydende øjnene da hun gled ned af hans lem. Og kom med et nydende suk. Hvorefter hun begyndte at dreje sig som en lapdance. *Fuck* Tænkte han kort. Det var det der var så fedt ved strippere. De kunne nogle tricks. Han begyndte svagt at stønne lidt da hun fortsatte med at bevæge sig.
Dog kom der et ufornøjet brummen fra ham da hun rejste sig. Lige til at starte med sagde han intet. Han opdagede hurtigt hun vendte sig rundt for at have ansigtet mod ham. Da hun satte sig ned over hans lem igen smilede han nydende og lukkede øjnene igen. Før han placerede sine læber imod hendes øre svagt. ”Du havde ikke fået lov til at rejse dig. Det vil du blive straffet over bagefter.” Hviskede han kort og tog hende på det ene bryst. Mens den anden roligt lagde sig på hendes lår for at nusse det svagt samtidig med han løftede lidt op og ned i hendes lår så hun bevægede sig hurtigere. Da han mærkede hun selv begyndte at bevæge sig hurtigere vidste han hvad der var ved at ske. Han greb fat i hendes røv med sin hånd fra hendes lår. Og bevægede hende hurtigere og dybere. Mens hans anden hånd glemte lidt hårde på hendes bryst. Og lod en finger glide hen over piercingen lidt.
Det var der han mærkede hvad hun pludselig gjorde. Han mærkede hvordan hendes negle borede sig igennem hans hud. Og han sukkede hårdt af nydelse. Hun havde ikke fået lov til det så selvom han egentlig nød det så ville hun blive straffet. Han mærkede hvordan hele hendes krop spændede sig da hun fik en orgasme. Og han lukkede nydende øjnene. I takt med et svagt støn gled ud af hans læber. Da hendes orgasme var faldet lidt og hun trak sine negle ud af hans skuldre. Grinte han svagt imod hendes øre. ”Det ved jeg min slave. Men hvis jeg lader dig gå denne gang tror du du kan slippe af sted en anden gang også. Desuden så fik du også en orgasme uden at spørge om lov. Du bliver nød til at blive straffet. Men senere.” Sagde han roligt og løftede hende op så hans lem gled ud af hende. Før han skubbede hende hen imod sofaen så hun nok ville ende på maven. Før han stillede sig på knæ bag hende. Og løftede hendes røv op i luften. Hvorefter han placerede sin lem ved hendes underliv. Og pressede den hårdt ind igen. Hvorefter han med det samme begyndte at rykke hårdt så hårdt at den hamrede sig til bunds i hendes underliv ved hvert stød.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 16:40

Naya havde den sareste følelse i sin krop. Som at være beruset, hun havde ikke lyst til det her, hun ville allerhelst bare væk. hvis hun havde kræfterne, og vidste hun ville kunne komme ud, havde hun sikkert prøvet på at dræbe ham nu.
Men dette var hendes hoved der sagde disse ting! Men det var ikke det der havde magten nu. Det var hendes krop, og lysten. Denne forfærkeligt dejlige følelse der befandt sig i hendes underliv. Lyden af hendes egne støn der gav ekko i rummet, og som blandede sig med hans. Naya hørte hvad han sagde om at hun ikke havde fået tilladelse, og at hun ville blive straffet for det senere, fik hende til at sænke hovedet. Ikke igen var det eneste der lød inden i hendes hoved.

Der kom nogle lidt højere støn fra hende da han tog fat i hendes røv, og begynde at løfte hende op, og sætte hende ned. Det var underligt, for selvom det gjorde ondt hver eneste gang at han kom helt op i hende, så var det også bare en fantastisk følelse.

Normalt var Naya ret så ligeglad med om hendes partner nød sexen, så længe hun selv gjorde. Men selv under sin egen orgasme, lyttede hun til hans støn. Det var dog ikke ligefrem lettelse der kom fra hende da hun hørte hvad han sagde. Hun skulle straffes for 3 ting... Hun bed sig i underlæben. Senere? Og hvad ville der så komme til at ske senere? tænkte hun for sig selv
Der kom et let suk fra Naya da Han løftede hende op, og han gled ud af hende. Da han skubbede hende hende mod sofaen, langede hun på maven, hvilket stadig var ret ømt, hun mærkede hvordan han tog fat i hendes røv, og løftede den op. Hun løftede den helt, og lod sin overkrop blive mod sofaen. Der kom et støn fra hende da han pressede den ind. Men det var nærmere en blaning mellem et skrig og et støn der kom når han begynde at støde hårdt op i hende.
Hun knuede hænderne sammen. Igen gjorde ondt, samtidig med det var en fantastisk følelse.
det værste ved dette var at Naya næsten blev rundtosset af alt det der farede rundt inden i hendes hoved lige nu.
Efter at have stået sådan lidt tid, mærkede hun igen denne følelse i hendes krop, men denne gang fik det hende næsten til at gå i panik! Hun måtte ikke komme! Men.. hvordan lod man lige vær med det. Hun begynde at spænde i hele kroppen var for at holde det inde. Men man kunne tydeligt høre på hendes støn at det var ved at komme.
"Jeg... jeg er ved at komme." Pev hun mellem stønene.
Underligt fik Naya et minde af det her. Naya havde det oftest sjovt ved at pirre fyre, så de ikke fik lov til at komme uden at hun ville have det. Hun holde ganske enkelt op med at bevæge sig, eller hvad hun nu ellers havde gang i.
Hun så lidt ned i sofaen. Var hun i virkeligheden ligesom ham på det punkt, at det var det med at vide man havde magten? Hun rystede tanken fra sig. Nej.. hun var overhoved ikke noget lignende ham! Langt fra.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 16:59

Hans stød ramte ind i hende i takt med han selv stønnede. Han nød den fakta at hun skreg og stønnede samtidig. Han nød det så meget at han i takt med at han trak sig ud løftede sin ene hånd og når han så hamrede sig ind i hende smækkede han hende hårdt på røven. Før hans frie hånd greb fat i hendes hår. Og hev hende bagudaf så den hamrede sig hårdere ind i hende fordi hun selv blev trukket ind i den. ”er det godt slave? For jeg synes ikke jeg kan høre dig sige noget til mig om hvor godt det er.” Sagde han med et ondt smil. Mens han fortsatte med at hamre den ind i hende. Hvis hun ikke havde ondt bagefter var hans arbejde ikke gjort. Hvilket var grunden til han hamrede den så hårdt ind i hende hver gang.

Han mærkede hvordan hun spændte i kroppen og smilede ondt. Før han slap hendes hår og pressede hende mere nedaf. Så han selv rejste sig en smule. Med den fakta af at hvert stød skubbede hende lidt ned imod sofaen så stødende ramte hende hårdere ind i underlivet.
Da hun begyndte at sige hun var ved at komme smilede han ondt. ”Så begynd at tigge. Hvis du kommer uden at få lov vil du blive straffet.” Sagde han med et ondt smil. Han begyndte dog selv samtidig at kunne mærke han også selv var ved at komme. Det var nok fordi hun strammede så meget om hans lem lige nu. Men han ville ikke komme. Ikke endnu. Hun skulle tigge ham om at komme selv først. De første 2 gange hun begyndte at tigge sagde han nej til det. Og at hun skulle tigge bedre og mere frækt om det. Bare for at være ond ved hende. Men hvis hun ikke tiggede tredje gang og kom så ville hun nok vide hvad der skete. Og hvis hun tiggede tredje gang så ville han lade hende gøre det.

Efter hun selv var kommet smilede han kort. ”Så det vist min tur.” Sagde han med et støn. Hvorefter han hamrede den hårdere ind i hende. ”Begynd at tigge mig om at komme. For denne gangs skyld må du selv bestemme hvor jeg skal komme. Hvis du kan tigge mig godt nok om det.” Sagde han hårdt mens hans åndedrag blev tungere og hans støn blev en smule højere jo tættere på han var på at komme.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 17:45

Hendes støn blev højere og mere skæringer da han også begynde at slå hende imens. Der var snart mere end et skrig end et støn. Da hun mærkede ham tage fat i hendes hår, og trak hende tilbage. Kom der en blaning mellem et skrig og en knurren. Ikke at hun knurrede af ham. Nærmere fordi der var en naturlig lyd for hende når noget gjorde ondt.
Hun hørte hvad han sagde, men vidste ikke selv hvad hun skulle sige. Hun vrængede sin næse, ikke noget man kunne se. Måske fordi hun i virkeligheden havde lyst til at knurre af ham denne gang.
Hun Trak vejret for at tænke på noget andet. "Det er.. Ah.. det er fantastisk herre" stønnede hun mellem sine skrig og hans stød.

Det var en lettet følelse da han slap hendes hår, en følelse der dog blot blev overtaget af at hun blev presset ned af, og stødende i hendes underliv. Hendes støn blev højere og mere skæner. Men det kunne også tydeligt høres på hende at det var en helt anden følelse hun fik i kroppen.
Naya hørte hvad han sagde om at hun skulle begynde at tigge. Til at starte med sagde hun ikke noget, prøvede bare på om hun kunne få det til at stoppe. Men det var umuligt. "Lad mig komme herre" Små stønnede hun første gang, da han afviste. Spænde hun endnu mere i kroppen. Hun kunne mærke at hun snart ville komme, men gjorde alt for ikke at komme.
Herre.... vil de ikke nok lade mig komme?.. Jeg beder dem" der var meget mere støn over hendes andet forsøg, og det var også tydeligt at det var langt mere desperat. Hele hendes krop var spænd til bristepunktet, hvilket heller ikke var en god ting, for jo mere hun spænde jo tydligere kunne hun mærke Sin herres lem bevæge sig, især eftersom at hans også blev helt hårdt i takt med at han var ved at komme.
Naya kunne ikke holde den mere, men hun ville ikke straffes igen. "jeg bønfalder dem!... ah.. Vil de ikke nok lade ah.. lade mig komme?... Jeg vil gøre ALT.. hvad de befaler herre" Dette var mere et skrig end noget andet, et desperart et.

Da han endelig havde givet hende lov, kom der nogle høje støn fra Naya, og hun spænde endnu mere i sit underliv, så meget at det ville da nevet lidt i Zeros lem, men ikke så det gjorde ondt. da først hendes orgasme var over, kunne hun mærke hvor slap hendes krop blev, hendes arme følses som gummi, og hendes ben begynde at ryste, men hun holde stadig sin røv i vejret.
Hun var yderst forpustet. Hun stønnede stadig for hver gang han støddet, hvilket gjorde at hun havde svært ved at få vejret. Derfor ende det med at hun hyrperventilerede, hvilket pr, automatisk gør en svimmel.
Hun vende hovedet, så hendes kind lå med madrasen, og hun kunne kigge op på ham. Skulle hun tikke mere?. Naya slikkede sig om munden eftersom hendes læber blev helt udtørret af det her. "Kom op i mig Herre!... Jeg beder dem.. jeg ønsker at mærke der p** komme helt oppe i min Fi***.. Jeg beder dem.. vil de ikke nok komme?" stønnede hun, efter fulgt at et forførende smil. Hun brugte de få kræfter hun havde i kroppen, på at presse sit underliv tætter på ham, så han kom endnu længere op i hende, samtidig med at hun fortsat spænde i sit under liv.
Naya så op på ham med et sært blik, tydeligt et tændt blik, men også lidt gådefulgt. "undskyld herre... men jeg ønsker ikke de stopper! Det føles alt for godt! stønnede hun, og lagde sine hænder om på ryggen og lade dem som hvis de var bundet. Hun kom med nogle flere støn inden hun så på ham igen. "Men jeg vil gerne have dem til at komme! Og jeg vil gerne have de nyder det!... Må jeg ikke nok hjælpe til?"
Hvis Naya fik hans tilladelse ville hun sætte en hånd mod Sofaens armlænd, og presse sig selv tilbage, så hun blev presset HELT op mod ham, samtidig med at når han stødet ind i hende, pressede hun sit underlivt tilbage samtidig så han kom dybere og hårde op i hende hver gang. Samtidig med at hendes støn blev højere.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 19:10

Han smilede roligt da han gav hende lov den tredje gang. ”Så kom min slave. Kom med din orgasme som den slave du er.” sagde han roligt og mærkede hvordan hendes krop spændte yderligere for et kort stykke tid. Før han mærkede hvor slap hun blev. Nu var det hans tur. Han ventede bare på hun begyndte at tigge. Og der kom det. Hun begyndte at tigge ham om at komme. Og i takt med hun tiggede pressede han den dybere i hende. Samt med hans lem svagt begyndte at pulsere fordi han var ved at komme. Han lukkede nydende øjnene i takt med flere støn kom fra ham. ”Vil du gerne ha jeg kommer slave?” Spurgte han kort og smilede svagt med en snert af et ondt smil i. Da hun begyndte at snakke om at det føltes for godt grinte han kort. ”Du får mere senere. Samt i morgen.” Sagde han roligt og så på hende lidt. Med et roligt tændt smil. ”Samt den næste uges tid.” Sagde han med et svagt grin. Før han så hun lagde armene på ryggen. Han tog svagt fat i dem og hev dem tilbage imod ham så hun kunne mærke han holdte fast i hendes arme så hun ikke kunne flytte dem så de virkede mere bundet. Da hun snakkede om hun gerne ville ha han kom og han nød det. Smilede han kort. Og da hun sagde hun gerne ville hjælpe. Tvang han den helt op i hende med et hårdt stød. Mens han lænede sig ned imod hende. Så den blev presset yderligere op i hende. Så han kunne hviske hende i øret. ”Okay så lad gå da.” Sagde han blidt og rettede sig op igen. Efterfulgt med han gav slip på hendes arme. Så hun kunne presse sig imod ham. Han mærkede hvordan hvert stød virkede som om han kom dybere i hende. Og undrede sig over hun ikke var sprækket endnu. Dog turde han væde på hun ville ha pisse ondt. Men nok om de tanker. For i takt med han havde tænkt den tanke færdig. Greb han hårdt fat i begge hendes arme. Og hev dem tilbage imod ham så hun blev løftet op fra sofaen og han pressede den hårdt ind i hende. Så den kom absolut så langt ind han overhovedet kunne få den ind. Før han mærkede sine væsker forlade hans lem i det han kom indeni hende. Men hvis det ikke var nok så var faktaen at lige nu var hun løftet. Så da han valgte at trække sig hurtigt tilbage og op igen. Brugte han sine overnaturlige styrke til at tvinge hende så hårdt han kunne ned imod den. Så der kom mere ud af hans lem. I takt med han gentagede den bevægelse flere gange. Så det hele kom ud.

Da han havde fået det sidste ind i hende. Slap han hendes arme. Og trak roligt sin lem ud af ham. Hvorefter han roligt rejste sig og gik hen til hendes hoved. Vendte hende rundt på ryggen. Før han satte sig hen over hendes bryst. Og placerede lemmen ved hendes mund. ”Den skal slikkes ren.” Sagde han kort med et ondt smil. Før han pressede den imod hendes læber. Så hun kunne sutte den ren.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 19:56

Naya bed sig lidt i læben da hun hørte ham sige at hun ville få massere. Men forhåbentlig ikke lige med det sammen, hun kunne allerede nu mærke hvor øm hendes krop var.
Underligt nok, var det næsten en lettelse da han tog fat i hendes hænder, måske mest fordi det krævede mange af hendes kræfter at holde dem der. Der kom et dybt støn fra hende da han pressede sig helt ind, og bukkede sig frem. Men det var alligevel lettende at høre ham sige at hun godt måtte. Da han slap hendes arme, var det hun lagde dem mod sofaen og pressede sig tilbage. Hun stønnede højere for hver gang han rykkede op i hende, hun kunne mærke mere og mere smerte for hver gang, men hun blev i stillingen. Men samtidig kunne hun også høre hvordan hans støn blev dybere.
Der kom et forskrækket gisp fra hendes da hun mærkede ham tage fat i hendes arme. Det gjorde forbandet ondt da han trak dem tilbage. Hun Smed hovedet tilbage i et støn da hun mærkede ham helt oppe, og da hun mærkede at han kom.
Der kom gentagene støn ved de næste stød.

I det samme han slap hendes arme, og trak sig ud, faldt hun bare sammen mod sofaens stof, mens hun hev efter vejret. Da han vende hende, om der en ømmende lyd fra hende. Hun så på ham da han satte sig ind over hende. Hun åbnede blot munden da han pressede sit læm mod hendes læber. Først stak hun tungen ud, og lod sin tunge lege med hans lem. Hvorefter hun lod sine læber lukke sig om den. Hun bevægede hovedet så godt hun nu kunne i den stilling, og lod sin tinge glide op og ned af den del der var inden i hendes mund. Hun fortsatte sådan så længe han ville have det
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 20:13

Da hun tog hans lem i munden og begyndte at sutte den sukkede han kort nydende. Før han lænede sig lidt henover imod sofaens armlæn. Så han kunne presse den længere ned i hendes mund. Før han roligt tog den ud af hendes mund igen. ”dygtig slave.” Sagde han roligt før han rejste sig op og så på hende roligt. ”Du kan ikke slappe af endnu. Der mangler lidt afstraffelse.” Sagde han roligt før han vinkede hende op og stå. Hvis hun ikke rejste sig ville han tage fat i hendes hår og tvinge hende op og stå. Hvis hun rejste sig ville han bare lade hende. Før han tog vægtene han havde lagt på bordet og hængte på hendes piercinger igen. Denne gang dog fandt han 2 ekstra vægte frem fra en skuffe i sofabordet. Og hængte fast samtidig så der var dobbelt så meget vægt på. Omkring et halvt kilo i alt. Hvorefter han roligt vendte hende rundt og bukkede hende hen over sofabordet. Og han derefter tog fat i buttpluggen. ”Din afstraffelse er at gå rundt med de vægte indtil vi skal i seng. Og have buttpluggen i røven indtil jeg kommer hjem i morgen.” Sagde han roligt før han pressede hende nedaf med hånden så hun var tvunget til at stille sig på knæ. Derefter lagde han en hånd på hendes ryg så hun blev presset ned imod bordet så hun ikke kunne flytte sig. Hvorefter han roligt pressede buttpluggen ind i hendes røv. ”Og så den sidste ting eftersom det er 3 afstraffelser. Så skal du ha en endefuld.” Sagde han og begyndte med hårde stød at smække hende på røven hver balle på skift. Med nogle hårde og stærke stød der sikkert ville gøre hamrende ondt på hendes allerede ømme røv. Men han var ligeglad. Hun skulle straffes.

20-30 minutter efter var der en klokke henne i hjørnet af rummet der ringede. Det var dørklokken til pizzariaet. Han stoppede roligt med at smække hende. Før han rejste sig op og pakkede sin lem væk efterfulgt af han lukkede sine bukser. ”Jeg kommer igen om lidt.” Sagde han før han teleporterede sig ud af rummet og op til fordøren. Hvor han tog imod pizza’en og betalte for den. Før han teleporterede sig ned i køkkenet igen. Hvor han lagde pizza’en og kiggede rundt for at se om hun havde rykket sig. Eller gemt sig for den sags skyld.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 20:41

Der kom et dybt from for støn fra hende da han pressede sit lem lænege ned. Der kom et lavt gisp fra hende da han endelig trak sig ud. Hun var stadig forpustet.
Hun så op på ham da han bad hende rejse, sig. Hun rejste sig, men ikke ret hurtigt. Da hun kom op og stå var det bestemt ikke yndefulgt eftersom at hun næsten ikke kunne holde balancen på sine ben. Hun stoppede foran ham, og så bare ned. Koncentrerede sig om at holde sin krop oppe., hendes ben rystede, sammen med det meste af hendes krop. Hun pev lidt da han gængte vægtende på igen, og endnu mere da han øgede vægten.
Hun vende sig mod bordet som han ville have, og faldt ned på sine knæ da han pressede hende ned af. Der kom et dybt støn mandet med at lavt skrig da han pressede buttblocken op. Hun knyttede hænderne der hvilede på Sofabordet. Til i morgen? Skulle den virkelig sidder der til i morgen? Og vægtene... til de skulle i seng. Naya kneb øjnene sammen da han sagde at hun også skulle have en røvfuld, hun var stadig øm efter første omgang.
Det gav et sæt i Naya da han slog hende første gang, men der var ikke meget hun kunne gøre. Hun skulle ikke bevæge sig. Der kom nogle høje og smertefylde skrig fra hende for hver gang. De sidste af dem lød oven i købet som om hun kunne begynde at græde hvert øjeblik, men hun holde det tilbage.

Da han endelig stoppede på grund af klokken, lod Naya blot sit hoved hvile mod sofabordet. Da han forsvandt, sænkede hun blot sit under liv, og satte sig på sine fødder og bed, som hun havde siddet tidligere ved siden af han på gulvet ved sofaen. Denne gang hvilede hun bare mere på sine ben end på sin bagdel, efter som den føltes som om den var ved at brænde op.
Hun tænkte flere gange at hun skulle rejse sig og finde en vej ud. Men hendes krop adlød ikke når hun bad den rejse sig. Hun blev bare siddende med armene strakt foran sig på sofabordet, og kinden hvilende på bordets kant.
Vægtende gjorde forbandet ondt når hun sad sådan fordi de derfor fik lov til at hænge ned af. Men lukkede bare øjnene, prøvede at tænke på noget andet. Da hun hørte ham komme tilbage opgav hun helt kampen med sig selv og sin krop.
Også selvom der var en stemme i hende der skreg af hende *hvad laver du?... vil du bare give op?.. dræb ham dog!* Men måske havde hun opgivet lidt. Eller meget.... Lige nu orkede hun ikke engang at gennemtænke en plan for at slippe fri.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 20:55

Han pakkede pizzaen frem og åbnede pakken så duften gled ud af æsken og langsomt rundt i rummet. Før han vendte sig imod hende. Han smilede kort med et ondt smil. Før han tog en af de mindre stykker af pizzaen og slap så den faldt på gulvet. Før han så på hende roligt. ”Kom og spis.” Sagde han roligt og pegede på stykket på gulvet. Før han roligt tog et stykke mere til sig selv. ”Eller du vil blive straffet.” Sagde han roligt og gik så hen til skabet hvor han fandt en tallerken frem. Som han lagde pizzastykket på. Før han gik hen ved spisebordet. Og satte sig ned. ”Mens du spiser det stykke på gulvet må du gerne begynde at tigge om at få lov til at spise ved bordet.” Sagde han roligt og så afventende på hende mens han smilede svagt. ”Hvis du ikke vil tigge må du blive ved med at spise fra gulvet som den slave du er.” Sagde han roligt og smilede svagt. Før han roligt tog en bid mere af pizza’en i hans hånd. Og så roligt imod hende afventende. ”Lad vær med at brokke dig. Jeg har set dine blikke. Jeg ved du kan li at jeg dominere dig. Så lad vær med at benægte eller brokke dig.” Sagde han roligt og grinte svagt. Før han tog en bid af pizzaen igen.

Da han var færdig med det stykke så han på Naya igen. ”Giv mig et nyt stykke.” Sagde han koldt og smilede ondt til hende. Og så afventende på hende. Mest af alt ville han bare ha hun gik eller kravlede rundt lige nu. Så hun kunne mærke sin afstraffelse hårdt nok. Roligt tog åbnede han køleskabet bag ham og fandt en øl frem. Som han åbnede med sine hænder uden oplukker og begyndte at drikke lidt af.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 21:19

Naya kunne tydeligt lugte pizzaen. Hun hørte udmærket et stykke falde til jorden. Hun så bare ned i gulvet da han bad hende komme og spise. Naya sad lidt. Efter lidt rejste hun sig besværet op fra gulvet.
Hun gik roligt ud i køkkenet. Uden at kigge på ham. Hun satte sig ned foran pizzastykket "Jeg går ud fra hænder ikke er tilladt" sagde hun blot med en stemme der tydet på at hun allerede nu godt kunne tænke sig til at han kunne finde på sådan noget.

Hun hørte ham sige at hun skulle tigge for at komme op til bordet. Naya Bukkede blot hovedet, og begynde at spise pizzaen fra gulvet mens hun holde sine hænder mod sine lår. Hun Stoppede kort da han sagde hun ikke skulle brokke sig, og at han havde set hendes blikke. Naya knyttede blot sine næver, men sagde ingenting. Hun spiste bare videre.

Hun stoppede med at spise da han sagde han skulle have et stykke til. Naya rejste sig fra gulvet, og gik hen til ham. Hun sagde intet, så heller ikke på ham. Hun tog hans tallerken, og gik over til bakken. Hun tog et stykke på hans tallerken, og kom tilbage med den, hun satte den foran ham "værsgo herre" sagde hun blot og satte sig atter ned foran pizzaen. Hun fortsatte med at spise.
Til sidst var der ikke mere, andet end noget tomatsouse på gulvet. Naya bukkede sig helt ned, og stak sin tunge ud. Hun slikkede rasten af det af beton gulvet. Da hun var færdig rettede hun sig op. Hun blev bare siddende og så ned i gulvet.
På et tidspunkt, gled hende blik op. Hun betragtede ham. Hvordan kunne den høflige mand hun havde mødt til jobsamtalen og dette monster være den samme?
Nayas hoved sank igen. Hun ville bare gerne have sit liv igen.. Hun ville bare gerne se sin onkel igen, Milla og brødrende fra Koblet.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Lør 4 apr 2015 - 22:08

Da hun gik hen og satte sig foran pizzastykket smilede han kort. Og lænede sig lidt tilbage i stolen mens han så på hende roligt. Da hun begyndte at spise pizzastykket smilede han kort. Hun virkede virkelig som om han havde knækket hende helt efterhånden. Hvilket vel var meget godt. Roligt tog han en tår mere af sin øl. Før han rejste sig og fandt en skål frem fra en af skabene og hældte lidt øl op i den. Og stillede den ved siden af resterne af pizzastykket. Før han tog et nyt og smed på gulvet da hun var færdig med det forrige. Hvorefter han klappede hende hårdt på røven og smilede kort. ”Dygtig slave.” Sagde han roligt før han satte sig ned ved sin mad igen og begyndte at spise det færdigt.

Da den rutine var fortsat til al pizza’en var væk rejste Zero sig roligt op og kiggede lidt rundt. Han strakte sig roligt før han roligt gik om bag ved hende eftersom hun stadig var på gulvet og sad op. Før han lod sin sko presse lidt imod buttpluggen så hun kunne mærke den. ”Føles det godt at få noget op i din røv?” Spurgte han kort. Og pressede lidt hårdere imod buttpluggen. Før han bukkede sig ned så hans hoved var ved siden af hendes. ”Jeg giver dig en ordre nu. Så lyt godt efter. Fortæl mig sandheden om hvorvidt du kan li at blive domineret eller ej.” Sagde han roligt og smilede kort. Før han roligt lod en hånd glide om hendes hals. Hvorefter han holdte hende ind til hans ene ben med baghovedet først. Og begyndte at klemme indtil hun havde sagt hele sandheden. Og selv lidt efter for at være sikker på hun fortalte sandheden. Før han roligt slap igen.

Han smilede kort. ”Det er vel også på tide at komme i seng.” Sagde han roligt og begyndte at gå hen imod soveværelset. Forventede hun fulgte efter eftersom hun vel vidste de begge skulle sove. ”Kom så slave.” Sagde han roligt og gik ind på soveværelset. Hvor han roligt tog sine sko af og sine bukser og underbukser af. Efterfulgt af hans sokker. Han vinkede roligt Naya hen til ham. Hvorefter han roligt tog vægtene af hendes piercinger. Før han vendte hende og skubbede hende hen over sengen. ”Har det været en god dag med din herre?” Spurgte han kort og klappede hende på røven. Og ventede så på hun svarede. ”Hvad hedder det så?” Eftersom han regnede med hun ville svare at det havde det ville det næste hun burde sige jo være tak for en god dag eller noget. Han smækkede hende på røven igen. Hvorefter han smilede roligt. ”Lad os lægge os.” Sagde han og lagde sig på sengen og så på hende afventende fordi han regnede med hun lagde sig op til ham. Og ind til ham. Ellers ville han jo blive vred. ”Når du vågner i morgen skal du vække din herre med morgenmad ved sengen og et blowjob.” Sagde han kort til hende før han lagde sig til rette på ryggen og forventede hun lagde sig ind til hans side.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Lør 4 apr 2015 - 23:06

Naya så på skålen der blev sat foran hende. Og det efterfølgende stykke pizza. Naya sagde intet, men spiste bare og drak fra skålen, indtil der ikke var mere. Naya virkede bestemt som om hun havde mistet modet.
Der kom en høj gispen da han klappede hende i røven. Den var nok den del af hendes krop der var mest øm, men det var svært at definere da hele hendes krop sitrede og dunkede af smerte.

Da han gik bag hende, blev hun nervøs, hun vidste han sikkert ville gøre noget. Der kom et svagt støn fra hende da han pressede buttblocken længere op. Hun kneb øjnene sammen mens hun koncentrerede sig om at holde smerten ud. Hun hørte hans spørgsmål, og kom med et nik "ja..ja herre" stammede hun lidt mens hun gjorde hvad hun kunne for at blive sidende og ikke lette hendes underliv.

Hun vende sit hoved en smule og så på ham da han stak hovedet ned ved siden af hende. Hun bed sig i læben da hun hørte hans ordre. Hun sank en enkelt gang da hun mærkede hans hånd om sin hals. Og endnu mere da hun mærkede hans ben bag hendes nakke. Hun mærkede hvordan han pressede, og hvordan hendes luftvej lige så stille blev lukket. Hun lukkede blot øjnene. For et øjeblik tænkte hun at det bare ville være nemmere hvis hun fik lov til at kvæle hende. Men da hun tænkte sig om, ville han jo aldrig lade hende slippe så let.
"Når det er dem der gør det, er jeg vild med det" sagde hun, og åbnede sine øjne, for at strække sin halse og vippe hovedet det der nu var muligt, så hun kunne kigge op på ham. Der var ingen tegn på foragt i hendes blik.
Da han blev ved med at stramme om hendes hals, vidste hun at det ikke nytede noget. Hun kom med et suk. "Jeg ved ikke hvad jeg syntes om det... " Naya bed sig i læben "jeg kan lide når de dominere under sex.. men ikke afstraffelsen.." sagde hun roligt, og håbede det var nok. Hun vidste jo ikke engang selv endnu hvad hun skulle lide eller ikke kunne lide

Da han slap hende, hev hun bare en enkelt gang efter vejret. Hun så efter ham da han gik ind til sengen. Hun rejste sig roligt. tog skålen foran sig, og hans tallerken, og satte i vasken. Hvorefter hun gik ind i soveværelset, hun gik over til ham da han vinkede hende hen. Hun lavede en kort grimasse da han tog vægtene af. Naya stildte sig ind over sengen da han ville have det.
Der kom en lyd fra hende da han slog hende i røven. "Ja Herre"
Hun bukkede hovedet lidt "Tak herre.. jeg glæder mig til den næste" sagde hun med en roligt stemme, der kom dog et ømt gisp fra hende da han slog hende igen.
Hele hendes krop rystede, og det blev kun værre jo mere han slog. Naya rejste sig op igen, da han lagde sig i sengen. Hun betragtede sengen, og pladsen ved siden af ham. Endnu en gang skulle hun ligge op af ham. Hun kravlede op i sengen, og hen ved siden af ham. Hun tog den pude der lå i hendes side, og lagde den lige ved siden af Zero. Hun lagde hovedet så det var delvis på puden, og delvis på hans bryst, hendes hånd lod hun først ligge på hans skulder, men lod den så roligt og stille glide ned af hans bryst, så den lå mod det nederste af hans mave.
Naya kunne mærke at med det sammen hun lagde sig i sengen, trængte trætheden ind. Hendes øjne blev tunge. "Herre..?" Naya rettede hovedet op og så på ham "jeg håber de kommer til at sove godt" sagde hun stille.

Naya sov uroligt, hun havde en forfærgelig drøm! Om tortur rummet. Hun vågende med et sæt, og spærrede øjnene op, og var helt forpustet og svedte.
Hun vende sig rundt i sengen så hun lå på ryggen, hvilket ikke var en holdsom ubehaglig følelse, så hun lettede sit underliv en smule fra sengen.
Naya så på uret. Der var en time til hun skulle vække ham. Hun vende hovedet og så på Zero der lå ved siden af hende. Hun bed sig i underlæben.
Hun rejste sig forsigtigt fra sengen, og steg ud af den. Hun så sig tilbage på ham. Hun gik ud i køkkenet, og åbnede en skuffe. Hun så ned i den, hvor der lå en stor køkkenkniv.
Hun tøvede, men stak så hånden ned og tog fat i den. Hun holde den i hånden, og begynde at gå mod soveværelset. Hun stoppede dog i døren og så på ham.
Det ville være så nemt! Hun kunne bare gå over og skære halsen over på ham!? Stikke den i hjertet på ham eller sådan noget. Naya kunne mærke tårende presse sig på. Det ville jo intet hjælpe! Hun ville jo stadig ikke komme ud til sin familie og venner. Naya gik tilbage i køkkenet. Hun satte sig op af væggen, med kniven i hånden. Pludselig, vende hun kniven, og satte den lige i sin kavaler gang med spidsen, hvorefter hun langsom begynde at presse. Hendes hænder rystede. *SÅ GØR DET DOG!!!* var der en stemme der råbte af hende. Efter han havde siddet sådan og at knivens spids allerede var inde i huden, trak hun den ud, og smed den på gulvet foran sig. Hun gemte sit ansigt mod sine knæ og viklede armene om dem og begynde at græde. Men stadig behersket da hun ikke ville vække ham

Efter noget tid rejste hun sig op. Fandet en pande frem og kiggede køleskabet. Hun fandt Bacon, pølser og æg. Samt nogle frugter. Hun tænde for bludset og begynde at tilberede det. Da hun var færdig så hun op på uret. Det var tid til at hun skulle vægge ham. Hun havde mere lydt til ikke at han vågende. Hun tog det hele på en bakke sammen med en kom kaffe, og gik ind med det. Hun satte det på natbordet.
Naya lænede sig ind over Zero, og fjernede noget hår der var faldet ned i hans ansigt "Herre?" sagde hun roligt og lagde blidt sin hånd mod hans skulder. Hun vidste at det kunne være forfærkelig hvis folk væggede en voldsomt.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Søn 5 apr 2015 - 0:34

I hans drøm lå han en smule uroligt. Det var fordi han havde endt i et dårligt minde. Dagen før hans bryllup med en der hed Kaia. Han huskede stadig det smukke smil på elveren som havde stjålet hans hjerte. Zero var for første gang lykkelig. Han huskede hvordan hun havde accepteret den forbandelse der var over ham dengang. 3 forskellige kvinder hver uge. Eller også ville han ha været død. Og hun accepterede det. Zero havde levet i næsten 10.000 år med sin forbandelse. Og han havde vænnet sig til at skulle torturere dem. Men Kaia fik det hele til at blive så lettere. Hun havde givet ham lysten til at slippe det hele og bare være sammen med hende. Han smilede kort i sin søvn. Før Kaia langsomt begyndte at glide væk fra hans tanker. Han begyndte at bevæge sig lidt. Det sidste han huskede fra den dag før hans bryllup var den smerte der var kommet af en kniv der havde boret sig ind i hans ryg. Han vendte sig rundt i drømmen. Og så direkte ind i ansigtet på Kajika Dé Volkan. Hun havde dolket ham i ryggen. Kaia havde lige fået rettet op på ham. Han var glad. Han var lykkelig. Og han var ikke ond mere. Og det hele blev trukket fra ham af en enkel kvinde og hendes latterlige kniv. Han faldt mod vandet. Og han vågnede midt om natten i en pludselig bevægelse og chok. Han tog sig så godt han kunne til ryggen for at mærke om han havde en kniv siddende i ryggen. Han sukkede lettet da han ingen kniv havde. Og vendte blikket imod Naya lidt. Så på hende svagt. Og smilede kort før han lagde sig ned igen. Han var tilbage fra hvor han var før. Og intet havde forandret sig. Han sukkede kort. Denne gang af tristhed. Kaia. Han huskede hende stadig. Han savnede hende stadig. Mere huskede han ikke fordi han var faldet i søvn igen.

Bevægelsen fra hende ved den pludselige oprejsning vækkede ham egentlig. Men han blev liggende for ikke at forstyrre hende. Samt hun havde en opgave for. Og hendes tilstand var ikke hans problem. Han vendte sig roligt rundt da hun rejste sig så han lå på ryggen. Et ar kom frem. Som gik langs rygraden lige en centimeter ved siden af. Det var tydeligt det var et knivstik direkte igennem hjertet. Med noget der lignede en køkkenkniv. Han lå lidt og lod som om han sov for at se hvad hun ville gøre. Først hørte han hende komme hen til soveværelset. Efterfulgt af hun gik igen. Dernæst hørte hun en kniv ramme gulvet og glide hen af gulvet. Det havde en speciel lyd over sig som han genkendte. Før han hørte stilheden. Efterfulgt med hun begyndte at lave mad. Han faldt roligt i søvn igen efter et par minutter.

Endnu en gang fik han et mareridt. Denne gang om den næste kvinde der havde stjålet hans hjerte. Kimberly. De havde forelsket sig på en dum måde. Zero havde problemer dengang. Orez… Hans anden halvdel. Den halvdel som var ond. Den halvdel der havde været et monster. Mens de havde været sammen havde Orez flere gange taget over og voldtaget Kimberly. Zero forsikrede hende hver gang det ikke ville ske igen. Men Orez var for stærk. Og Zero havde været for svag. Han gennemlevede flere af voldtægtene. Selvom han slet ikke burde huske dem. Men Zero og Orez var for nogle måneder siden blevet samme person i et forsøg på at kunne kontrollere Orez. Men for sent. Kimberly var væk. Og Zero vidste ikke hvor hun var. Hun havde forladt ham på grund af hans tendenser til at blive Orez. Zero forstod det godt. Men han var ked af det over det. Han ønskede bare at vågne op til hende. Men det var for sent. Zero havde mistet endnu en han elskede. Hvilket var grunden til han var som han var. Fordi han nægtede at lade nogle komme tæt på ham. Aldrig igen. Hver gang han forelskede sig i nogle. Blev han enden bogstaveligtalt dolket i ryggen. Eller de forlod ham. Han vidste at for at undgå at miste flere. Skulle han ikke have flere tæt på sig selv. Nogensinde igen…

Han hørte svagt en stemme der vækkede ham. Han hørte ikke ordene. Men på en måde troede han det var Kimberly. Og han smilede kort. ”Lidt længere Kimmie. Jeg vil ikke op endnu skat.” Hviskede han kort. Før han greb fat i nakken på kvinden der var henover ham. Og placerede sine læber blidt og kærligt imod kvindens læber. Før han åbnede øjnene. Og opdagede hvem det var han kyssede. Han hev fat i hendes hår og skubbede hende væk. Før han satte sig op. ”HVA HELVEDE!” Råbte han vredt og så på hende vredt som hun lå på den sengehalvdel ved siden af ham. Før han lukkede øjnene. Og placerede hænderne hen over hans øjne og sukkede svagt. ”Når jeg ber dig om at vække mig med et blowjob Naya. Så gør du hvad jeg siger.” Sagde han hårdt før han rejste sig op fra sengen og så på hende. Før han sukkede. ”Jeg går i bad.” Sagde han roligt og gik hen til væggen overfor ham. Hvorefter han greb fat i håndtaget på en lysestage. Og trak ned i den. Muren foran ham delte sig i to og gled ind til hver side. Hvorefter en ny dør kom frem. Som han roligt åbnede. Inde bagved var der et badeværelse. Han gik roligt ind på badeværelset og lukkede døren efter sig. Før han stillede sig ved vasken. Og vaskede sit ansigt. Mens han så sig selv i spejlet et par gange. Døren til badeværelset var ikke låst for det kunne den ikke. Så hun kunne komme ind til ham hvis hun ville. Men han var egentlig også ligeglad. Roligt stillede han sig op på håndvaskens bord. Og trak en rist fri hvor luften kom fra. Der placerede han sin hånd. En håndskanner skannede hans hånd. Hvorefter en skjult skuffe gled ud. I skuffen lå et par joints og nogle poser hvidt pulver. Han tog den ene joint og den ene pose. Og lukkede skuffen efter sig. Før han lukkede risten til. Og gik ned fra bordet. Han lagde roligt posen med det hvide pulver på håndvasken. Og tog jointen i munden.

Fra hans hånd kom der en lille flamme som han roligt antændte jointen med. Og tog et hårdt sug af den. Før han så på spejlet igen. En enkel tåre gled ned af hans kind. Men han smurte den væk med sin hånd og tog et sug mere af jointen. Han nægtede at græde. Han havde mistet dem. Kom videre tænkte han kort. Før han tog et sug mere af jointen. Med den frie hånd tændte han for bruseren inde bag noget glas. Hvorefter han roligt tog et sug mere.

Da han var færdig med jointen smed han den i toilettet. Hvorefter han roligt bevægede sig ind under bruseren. Og lod roligt vandet glide ned af hans krop. Smurte sig ind i sæbe. Mens han efterfølgende vaskede det af. Før han roligt lænede sin arm ind imod bruserens væg. Og lænede hovedet på armen. Sukkede kort. Hvorfor kunne han ikke miste det? De minder. De gjorde så ondt på ham. Alle sammen. Langsomt rettede han hovedet op igen. Og gjorde sit bad færdigt. Han ville bare gerne ud lidt. Heldigvis skulle han snart på arbejde.

Han steg roligt ud af bruseren og slukkede den efter sig. Hans hud begyndte at stige i varme. Så vandet på hans krop fordampede. Da vandet var væk. Tog han fat i posen med det hvide pulver og skubbede ud over bordet. Og sniffede det op med næsen. Hvorefter han gned sin næse lidt. Lod det virke. Før han tog sig til hovedet. ”Ufffff.” Udstødte han kort i takt med at det satte gang i hans hoved. Han smilede kort. Det var sku nogle kraftige sager dette her. Han måtte huske at anskaffe sig noget mere af det samme. Han så imod døren til badeværelset for at se om hun var kommet ud til ham på et tidspunkt. Men regnede ikke med det. Egentlig var han ligeglad. For lige nu ville hun blive straffet ligemeget hvad. Så hvis hun intet forkert havde gjort. Ville hun alligevel blive straffet. Bare fordi han selv var i smerter lige nu. Han var ligeglad med fornuft. Så længe han kunne se fornuften i det. Og der var fornuft i det syntes han. Han havde smerter over sine minder. Og hun kunne tage imod samme smerte bare udvendigt. Rigeligt fornuft for ham.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg by Naya on Søn 5 apr 2015 - 1:00

Naya bemærkede ar Zero var en smule urolig under sin søvn. Men det næste der skete var bestemt ikke noget hun nogle sinde havde regnet med. Hun ryngede brynene over det han sagde, og fik et chok da han lagde armene om hendes nakke.
Hun spærrede øjnene op da hun mærkede hans læber mod sine. Naya kom med en lidt overrasket lyd. Men det var først da Zero åbnede øjnene at hun blev bange. Der kom et vign fra hende da han rev fat i hendes hår, og smed hende over på den anden side af sengen. Hun krumede sig sammen i sengen, og holde hænderne over hovedet. Af ren raflecs begynde hun at ryste. Hun kunne mærke tårene presse sig på. Hun hørte slet ikke hvad hans sagde. Blot at han gik. Naya lå længe i sengen, Tårene begynde at løbe ned af hendes kinder, og hun krummede sig mere sammen som der begynde at komme nogle hulk fra hende.
Efter lidt rejste Naya sig op fra sengen. Hun gik om på den anden side af sengen, og så på bakken med morgenmaden. Hun tog den op og så ned på det. Hun kunne mærke en vrede der steg inden i hende. Med en voldsom bevægelse svang hun den gennem rummet så den smadrede mod væggen.
Hun gik ud i køkkenet, og samlede kniven op igen. Naya stod lidt, men tog så fat om Buttblocken, og trak den ud, og gav den samme tur som bakken. Hun placerede atter kniven mod såret, og begynde at presse den ind mod hendes bryst. Hun kunne mærke at hendes krop var healet. Selvom hun stadig var øm, havde hun bestemt fået sine kræfter tilbage. Og dem nægtede hun at bruge på at tilfredsstille ham.

Hvis Zero kom ud fra badet, ville hun pege kniven mod ham.
Naya

Indlæg by Zero Bang on Søn 5 apr 2015 - 1:13

Roligt tog han sig sammen. Og vaskede sit ansigt igen for at fjerne det hvide pulver. Før han roligt gik hen imod døren. Og langsomt åbnede døren. I takt med han gjorde det så han hurtigt noget som glimtede som en kniv der blev vendt i ens hånd. Og i ren reaktion dannede sig der et sværd i hans hånd der var rødt som flammer. Og i den anden dannede der sig en flamme som han kunne kaste på folk. Og vendte sværdet imod stedet med kniven. Før han roligt så hvem det var der sigtede på ham med en kniv. Roligt drejede han hovedet lidt på skrå. Og så på hende roligt. ”Naya hvad laver du? Tror du den der kniv vil skade mig?” Spurgte han kort og grinte svagt lidt. ”Jeg er blevet stukket med knive flere gange end min alder. Og jeg er over 20.000 år gammel. Jeg er en af verdens ældste dæmoner. Og du tror en kniv vil skade mig?” Spurgte han kort og lænede sig op af væggen lidt. Så bare på hende. Afventende for dette var latterligt syntes han. Hans arrogance slog ind og tog over. Hans røde øjne forblev den blodrøde farve så de var ikke engang blevet vred. Han var ikke engang blevet vred. Faktisk var han lidt fornøjet over dette. Over hun troede hun kunne være ham overlegen med en køkkenkniv. Som var lavet af stål endda. Noget af det letteste metal at smelte. Alt i disse rum var lavet til at han ville overvinde over det. Så ja han så sig selv som overlegen. Men dette betød højst sandsynligt hun havde noget at sige. Så han ventede. Og ventede. Lyttede til hvad hun ville sige til ham. Mens han stadig lænede sig op af dørkarmen til badeværelset. *Hvad helvede har hun gang i? Tror hun at hun kan vinde over mig? Hun må være dummere end snot!* Tænkte han kort i fred og smilede kort afventende.
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen