Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Busy Opening.... XXX(Cara)
Today at 20:29 by Caleb

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243725 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : 1, 2  Next

AuthorTopic: Hellow everyone (emnesøgning)

Hellow everyone (emnesøgning)
« on: on Tors 19 mar 2015 - 20:14 »

Gæst

Gæst

Do you wanna play?

Well... *rømmer mig lidt, akavet* Jeg er ikke særlig godt til det her, men jeg prøver da. Hej, mit navn er Elizabeth. Nej det lyder ikk rigtigt. Nå men det er altså mit navn. Tag mig som jeg er eller lad vær, for jeg er den jeg er! Og det... nej det er en dårlig sang. Ovenikøbet Børnemelodi Grand Prix. Det duer slet ikke, når man forsøger at lave seriøs emnesøgning.

Men altså: som du nok har gættet nu, er det her en emnesøgning. Og jeg vil forsøge at liste de ting op jeg søger, nogle plotidéer, hvis jeg ellers kan få sparket min hjerne igang *at sparke til min stationær, for at se om den virker på tankevirksomheden*. Tadaaah! Der var det:
- Venner/veninder; både brand-new og gamle venskaber (som jo kan række ret langt tilbage, når man er 180 år) Well... det var et sidespring, vi prøver lige at forsætte.
- Gamle kærester: kan også bruges, hvis det skulle friste nogen. Vær opmærksom på, at selvom hun er lesbisk, så har hun ikke altid været "ude af skabet". Hun har haft flere mandlige "bekendtskaber" i tidens løb.
- Fjendskaber:søgers selvfølgelig også. Det er altid interessant at få nye bekendtskaber, også selvom det er i den negative ende. Jeg er frisk på slåskamp, men for guds skyld ikke noget med blod - så går det lidt meget
galt. Eller det vil sige... en vampyr der udfordrer hendes afholdenhed ifht. blod kunne også være spændende.
- Arbejdsgivere; meget gerne nogen med forbindelse til universitetet, da hun gerne vil være professor (i litteratur) igen. Hun savner at kaste kridt efter flabede elever lære fra sig.
- Kæreste: kan i princippet og være en mulighed, men det er ikke noget som behøver at ske "over night". Kan jo ske over flere emner/længere emnen.

Bliver vel også nød til at stille lidt krav, da jeg ellers ender med alverdens rakkerpak gerne vil have et godt emne op og køre:
1// Svarenes længde spiller ingen rolle. Bare du er sådan rimelig aktiv, et svar minimum hver anden uge er vel ikke for meget at bede om, I guess?
2// Ha' rimelig styr på din grammatik. Forsøg at skriv så forståeligt som overhoved muligt. Jeg har ikke noget imod mystiske passager, men uforståelig vrøvlen duer ikke. Desuden sætter jeg STOR pris på afsnit, især i forbindelse med direkte tale mellem karakterene. Please prøv at skifte linje eller på anden måde markere, at din karakter siger noget (fx med farve på talen).
3// Ha' styr på din karakter. Hvem er han/hun? Lad vær med at lade din karakter være uovervindelig, for så bliver spillet for kedeligt.

Det var vidst egentlig det. Skriv hvad du har af idéer herunder. Hvis du har en superfed plotidé, så lad mig endelig høre. Gider ikke skrive noget om mig selv/min karakter, hvad I har brug for at vide, kan I læse på min profil. Skriv hvis det lyder interessant

Bye

« on: on Tirs 31 mar 2015 - 22:13 »

Gæst

Gæst

Well hallo!

Jeg er nu frisk på et emne! Hvis du da stadigvæk søger emner selvfølgelig

Per plot er jeg frisk på det hele, om det er en flirt eller noget mere indviklet...jamen så er jeg klar!

« on: on Tirs 31 mar 2015 - 23:31 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Jeg vil gerne have et emne med dig :)

« on: on Tirs 31 mar 2015 - 23:57 »

Gæst

Gæst

Valentina skrev:
Well hallo!

Jeg er nu frisk på et emne! Hvis du da stadigvæk søger emner selvfølgelig

Per plot er jeg frisk på det hele, om det er en flirt eller noget mere indviklet...jamen så er jeg klar!

Søger stadigvæk ja :)
Ja hvorfor ikke. Du skal bare vide, at Elizabeth er sådan lidt "akavet". Hun kan godt være noget tid om at lægge mærke til at andre flirter med hende, for ikke at tale om at flirte tilbage. Men tjooh... hvorfor ikke? Jeg er frisk ^^'

Hvis din karakter mangler en lejlighed kunne det evt. starte ved noget roomiesøgning?

Sidst rettet af Elizabeth Cruor Tirs 31 mar 2015 - 23:58, rettet 1 gang

« on: on Tirs 31 mar 2015 - 23:57 »

Gæst

Gæst

Zero Bang skrev:Jeg vil gerne have et emne med dig :)
¨
Nogen gode idéer til plot? :)

« on: on Ons 1 apr 2015 - 5:05 »

Gæst

Gæst

Det lyder som en fantastisk ide!

Vi kan starte med det også se hvad der sker?

« on: on Ons 1 apr 2015 - 13:27 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Måske noget gamle kærester noget? Der ikke endte så godt eftersom Zero har en vane med at kneppe udenom ^^'' Det ville være et fedt plot så at sige :)

« on: on Ons 1 apr 2015 - 18:38 »

Gæst

Gæst

Valentina skrev:Det lyder som en fantastisk ide!

Vi kan starte med det også se hvad der sker?
Lad os gøre det. Kan du evt. starte emnet? :)

Zero Bang skrev:Måske noget gamle kærester noget? Der ikke endte så godt eftersom Zero har en vane med at kneppe udenom ^^'' Det ville være et fedt plot så at sige :)
Nu er Elizabeth sådan ca. 100% lesbisk, så han skal være en rimelig "gammel" kæreste i hvert fald

« on: on Ons 1 apr 2015 - 18:54 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Zero er 23.000 år gammel er det gammelt nok? :P Du skrev selv i emnesøgningen at det ikke behøver at være en kvinde eftersom hun ikke altid har været ude af skabet :)

« on: on Ons 1 apr 2015 - 20:44 »

Gæst

Gæst

Jeg er i london i øjeblikket og jeg kommer først hjem på søndag, så bliver det først der

« on: on Ons 1 apr 2015 - 22:53 »

Gæst

Gæst

Zero Bang skrev:Zero er 23.000 år gammel er det gammelt nok? :P Du skrev selv i emnesøgningen at det ikke behøver at være en kvinde eftersom hun ikke altid har været ude af skabet :)
Sad og svarede på mobilen, så kunne ikke tjekke dit væsens race :P
Men jo det burde kunne gøre det. Gamle kærester har hun haft en del af.

Valentina skrev:Jeg er i london i øjeblikket og jeg kommer først hjem på søndag, så bliver det først der
Det er så i orden :)

« on: on Tors 2 apr 2015 - 1:08 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Ja okay fair nok :D Men så er det jo så tydeligt at det er nok alder så hvordan skal forholdet ha været? :)

« on: on Tors 2 apr 2015 - 9:25 »

Gæst

Gæst

Okay hvor skal jeg lave det?

« on: on Tors 2 apr 2015 - 16:52 »

Gæst

Gæst

Zero Bang skrev:Ja okay fair nok :D Men så er det jo så tydeligt at det er nok alder så hvordan skal forholdet ha været? :)
Tænker at det skal have været rimelig gennemsnitligt? Men at Elizabeth stadigvæk er rimelig pissed' over, at han har været hende utro?

Valentina skrev:Okay hvor skal jeg lave det?
Hvor som helst. På en bar, hvis du lyster. Hvis du har andre gode idéer, så kom endelig med dem :)

« on: on Tors 2 apr 2015 - 23:00 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Ja det lyder som en fed idé kunne det tænkes du ville lave det? :)

« on: on Fre 3 apr 2015 - 0:17 »

Gæst

Gæst

Zero Bang skrev:Ja det lyder som en fed idé kunne det tænkes du ville lave det? :)
Kan jeg vil i princippet godt, men forvent ikke noget før lørdag. Hvor henne så? :)

« on: on Fre 3 apr 2015 - 2:57 »

Zero Bang

Competent (Rank 11)

Det må du helt selv bestemme :)

« on: on Fre 3 apr 2015 - 13:31 »

Gæst

Gæst

Zero Bang skrev:Det må du helt selv bestemme :)
Ok. Finder på noget og sender dig et link

« on: on Man 6 apr 2015 - 22:10 »

Kolya

Beginner (Rank 4)

Hvis du endnu søger er jeg også interesseret - Er spritny på siden så der er alle muligheder åbne med min karakter Kolya ; )

« on: on Ons 8 apr 2015 - 16:05 »

Gæst

Gæst

Kolya skrev:Hvis du endnu søger er jeg også interesseret - Er spritny på siden så der er alle muligheder åbne med min karakter Kolya ; )
Er frisk på næsten hvad som helst. Noget bestemt du vil? :)

« on: on Ons 8 apr 2015 - 16:47 »

Kolya

Beginner (Rank 4)

Næh ikke noget bestemt - det kan være at de bare skal mødes også se hvad det bliver til? De kunne godt have noget tilfælles måske : )

« on: on Tors 9 apr 2015 - 17:24 »

Gæst

Gæst

Altså... Elizabeth kan godt lide at spille klaver? Måske kan de "bonde" over det? Hun kan også godt lide at synge, hun synger bare pivfalsk :P

Vi kan selvfølgelig også bare lade dem mødes. Men... kan du lave emnet. For jeg skriver på mobil til på søndag :3

« on: on Tors 9 apr 2015 - 21:01 »

Kolya

Beginner (Rank 4)

Kolya er selv ret kreativ, ikke så meget med musik, men jeg kan forestille mig at han synes det ville være rigtig sjovt - jeg kan sagtens starte et emne!

« on: on Fre 10 apr 2015 - 6:54 »

Gæst

Gæst

Super. Så kan de jo bonde over noget kreativt ^^'

« on: on Tirs 14 apr 2015 - 20:19 »

Kaylan Du'Dannan

Beginner (Rank 4)

Altså jeg betragter mig selv som rimelig aktiv så jeg vil da gerne emne :)

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 2]