Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Søger folk der vil lege
Today at 17:37 by Lazarus

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 10:29 by Khá

» In distress //Zak
Today at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Yesterday at 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Yesterday at 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

» First Date
Søn 25 jun 2017 - 0:06 by Noah Harris

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Hazel

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243761 indlæg in 12658 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

AuthorTopic: Fashion show - Leetha (xxx)

Fashion show - Leetha (xxx)
« on: on Søn 18 jun 2017 - 21:31 »

Leetha

Highly competent (Rank 14)

http://www.freewebsite-service.com/emotionwellness/forside.php
Leetha blev hold fast af sine venner, havde de ikke gjordt det, havde han sikkert stadig stået og slået løs på Jason.
Han ligefrem knurrede hvis han havde kunne.
Dog stoppede han op da han hørte hvad Jason sagde... Da han valgte at afsløre Baileys hemmelighed. Vreden blussede atter op i ham, og havde han kunne, så havde han smadret Jason endnu en gang.
Og da Jason valgte at komme med sine beskyldninger, om at Bailey ville smutte så snart hun havde fået Leetha til at synke helt hen i deres forhold.

Drengene stod og så noget chorkert ud, efter de havde hørt at Bailey var en fyr. Og den ven der stod ved hende, Lucas. Løsnede en smule grebet om hende, og så lidt ned på hende. Dog valgte han bare at stryge sine tommelfingre op af hendes arme. Hvis Leetha elskede Bailey på trods af hun var en mand, så skulle han ikke dømme noget. Han var trods alt den eneste af drengene der vidste at Leetha også var til mænd.
Leetha så blot vredt på Jason. Han fik revet sig fri, men angreb dog ikke igen. "Ja! Jeg ved hun er en mand!.. og jeg er ligeglad!!" Han så på Jason der havde blod i hele hovedet trods han prøvede at tørre noget af det væk.
"Og hvad så hvis hun gør?!... Hvad så om jeg bare en midlertidig løsning! Selv hvis det var tilfældet, så vil jeg nyde hvert sekundt!" Han så lidt tilbage mod Bailey.
Og derefter tilbage på Jason. "Men Baileys og mit forhold er langt fra det forhold i havde! For jeg tør erkende hvad jeg føler! Og jeg tør give hende det hun ønsker!.. jeg lader ikke mine frustrationer gå ud over hende! Særligt fordi jeg ingen har!!" Han så rundt på alle de andre i lokalet.
"Bailey er min kæreste! Og hun er en kvinde! Måske er hun født i den forkerte krop! Men hun er en kvinde! Og det er sådan hun vil blive omtalt.. alle der ikke kan acceptere det.. kan gå! Men hvis der kommer en lyd om det her ud, så det der en mild straf!" Sagde han og pegede på Jason.
Han så på ham "og du... Du skal aldrig kontakte mig igen!" Sagde han så inden han vende rundt og gik over til Bailey. Leetha ven, vende Bailey lidt rundt, da Leetha om der over. Leetha lagde med det samme armene om hende og krammede hende. "Undskyld" hviskede han og klemte hendes ind til sig.

« on: on Søn 18 jun 2017 - 22:59 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey rystede over hele kroppen, og kunne ikke engang få den tryghed som han havde brug for i det øjeblik. Han havde ødelagt Leetha’s venskab til Jason, og den dårlige samvittighed sted bare op i ham. Han viste jo godt at det Jason havde gjort mod ham, var så forkert som det overhovedet kunne blive. Han fik alligevel dårlig samvittighed over det, da han jo ikke ønskede at ødelægge noget som helst for Leetha.

Det var som om hans hjerte gik i stå og hans hemmelighed kom ud, men det viste han jo ville ske. Han turde ikke engang at kigge på nogen, bange for at få de afskyelige blikke som han forstillede inde i sit hoved. Hans blik røg alligevel hen på den finger som nussede ham op af varmen, han holde bare sit blik på den. Selv om det hjalp en smule, så turde han alligevel ikke at kigge op på Lucas ”jeg har ødelagt det hele” hviskede han og lagde bestemt skylden over på sig selv, det var jo det samme som skete når han var sammen med Jason. Hvis Jason havde en dårlig dag, så var det jo Bailey’s skyld.

Det gjorde ondt inde i ham at høre at Løgnene som kom fra Jason, som prøvede han at overbevise Leetha om at forlade Bailey. Han havde jo ingen planer om at slå op med Leetha overhovedet, ville jo gerne bruge resten af sit liv sammen med ham. Han havde jo endda en drøm om at blive Fru. Sooku på et tidspunkt. Så det med at han udnyttede Leetha var bare en omgang pjat, for det gjorde han bestemt ikke.

Tårene lettede lidt op når han hørte hvordan Leetha forsvarede ham, og ligefrem truede resten af flokken.

Jason reste sig langsomt op ”du kan ringe, når du er kommet til fornuft angående det misfoster” sagde han og pegede på Bailey, før han begynde at forlade lejligheden. Pigerne stod lidt og så på hinanden, før de hurtigt fulgte efter Jason ud af lejligheden.

Bailey lod sig bare blive vendt rundt, før han mærkede de trygge arme omkring sig atter igen. Han var ligeglad med at der kom blod på hans nye kjole, det betød ikke længere noget for ham. Han trykkede sig bare ind til ham, og greb fat i hans trøje på ryggen ”han løj” mumlede han ind mod hans brystkasse ”jeg forlader dig aldrig.. så længe du vil have mig” sagde han som han kiggede op mod ham, med tåre i øjnene ”undskyld.. jeg skulle ikke have sagt noget” hviskede han som hans tåre begynde at trille ned af kinderne atter igen ”jeg ville ikke ødelægge jeres venskab” hviskede han og tænkte ikke engang på at de så kaldte veninder havde forladt lejligheden, han havde jo ikke engang brug for dem.

« on: on Man 26 jun 2017 - 8:54 »

Leetha

Highly competent (Rank 14)

http://www.freewebsite-service.com/emotionwellness/forside.php
Leetha stod med Bailey i armene. Han havde en virkelig underlig fornemmelse i kroppen! Det her skulle havde været en fantastisk aften. Den bedste aften i Baileys liv, og nu var den ødelagt... Fordi han ikke kunne styre sig temperament..
Han så tilbage mod Jason da han sagde at Leetha kunne ringe når han kom til fornuft i forhold til Bailey. Han sukkede lidt. Og så efter Jason. Han valgte dog at stoppe Jason inden han gik.
"Jason!" Kalde han. Og da han fik Jasons opmærksomhed rystede han lidt på hovedet med et blik der sagde at han var ked af det var sådan her. Men sagde alligevel. "Det kommer ikke til at ske... Du må acceptere hende... Ellers slutter vores venskab her" sagde han med en forholdsvis rolig stemme. Men det var også tydeligt at han virkelig ønskede at Jason ville komme til fornuft.
Leetha hørte hans Bailey sagde og nussede hendes hår lidt. "Det ved jeg godt.. det er ikke din skyld" hviskede han og kyssede hende mod panden. Det var klaret at for Leethas venner kunne han virke hjernevasket. Ingen af hans venner havde set ham på den her måde. Og ingen af hans venner havde troet at Leetha skulle stå her og forsvare en pige i imod en af hans bedste venner. Leetha så lidt op på Lucas "du bliver.. ikke?" Spurgte han meget lavt, men mest fordi han i virkeligheden ikke turde stille spørgsmålet. Lucas grinte bare lidt. "Jeg skal sku ingen steder" grinte han blot. Han vende sig mod de andre drenge. "Når gutter! Lad os lige få ordnet det der rod der over, og så får vi sku skudt den her fest igang igen!" Kommende regering han, inden han vende sig mod Leetha og Bailey. Han lagde en hånd på hver deres skulder. "Og jer to! Kunne i ikke smutte ind i soveværelset i mens? Få kælet lidt for hinanden, skiftet tøj og sådan, og så kommer i ud til en sprit ny fest! Med folk der ikke er så skide overfladiske!" Sagde han med et skævt smil.

Leetha smilede lidt inden han tog sin mobil op "her.. ingen til nogle der rent faktisk bare har lyst til at feste" sagde han med et smil, inden han tog Baileys hånd, og trak hende med sig i d i soveværelset, han lukkede og låste døren efter sig. Mest fordi han ikke ville forstyrres hvis der kom andres
Han stillede sig bag Bailey og kyssede hendes skulder. Han så ned af hendes kjole der havde fået blodpletter på efter hans trøje. "Undskyld det med din kjole" sagde han så. Han sukkede lidt, og krammede hende bag fra. "Undskyld Bailey... Det her var ikke meningen! Det var.meningen du skulle have den bedste fødselsdag.. og jeg ødelsge det hele" sukkede han så.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 9 af 9]