Latest topics
» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 14:15 by Bailey

» Hos psykologen
Today at 13:48 by Bailey

» Face Claim
Yesterday at 15:50 by David O'Neal

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212168 indlæg in 10339 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

AuthorTopic: Fashion show - Leetha (xxx)

Fashion show - Leetha (xxx)
« on: on Søn 9 apr 2017 - 21:46 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Det var en af de bedste ting som havde sket i hans liv, det at møde Leetha og falde for den mand. Han havde aldrig prøvet før at være forelsket, så det var helt nyt for ham at endelig holde af en person så meget. Han behøvede heller ikke være bekymret for ham, han troet virkelig ikke på at Leetha kunne finde på at være sammen med en anden. Selvfølgelig var der tidspunkter han var jaloux, og for det meste var det over kvinder som ikke engang var i nærheden af hans kæreste. Måske var det bare dumme tanker som kom ind i hans hoved, som fortalte ham at Leetha nok heller ville være sammen med en kvinde med store bryster osv.
Han blev alligevel bekræftet på at han var perfekt som han var, hver eneste gang han var sammen med ham.

Han lænede sig bare tilbage mod ham, og lod sine øjne langsomt glide i mmmh kom der let ud mellem hans læber, som han nød at ligge op af ham. Et stort smil kom dog frem på hans læber, og et lille grin kom fra ham du forkæler mig for meget sagde han og havde bestemt ikke noget imod at der ville komme en bartender, det ville da være meget rart at nogen blandede ordentlige drinks til en.

Han så hurtigt op mod ham, og smilte lidt større i det ”en limo? En pink limo?” sagde han og rakte let tunge ham, mens et lille grin forlod hans læber. Hans blik vende sig hurtigt ned mod vandet, når han mærkede hvordan Leetha’s fingre bevægede sig ned af hans krop. Han mærkede de blide fingere, og et lille støn forlod hans læber. Han lag hurtigt en hånd foran sin mund, mens hans kinder blussede op i en lyserød farve.
Han havde ikke noget imod det, og nød det endda lidt for meget.

« on: on Tirs 11 apr 2017 - 22:00 »

Leetha

Highly competent (Rank 13)

http://www.freewebsite-service.com/emotionwellness/forside.php
Han smilede som Bailey sagde at han forkælede hende for meget. I hans hoved var det slet ikke muligt. Han kyssede bare hendes skulder. ”det er ikke muligt” hviskede han lidt mod hendes skulder.
Han så lidt overrasket da hun så hurtigt på ham, og sagde en pink Limo.
Han kunne ikke lade vær med at smile bredt ”en pink Limo bliver det så” grinte han lidt. Det havde han endnu ikke prøvet. Men en gang skulle vel være den første!

Han smilede over Baileys støn, og det var nok også det der fik ham til at fortsætte. Han trak hende med tilbage, så de lå lænet op af kanten, og hun op af ham. Han lod sin hånd bevæge sig legesygt over hendes nedre dele, mens den anden fik lov at lege med hendes nippels. Hans mund var i gang med at kysse og nappe hende i halsen.
”mmmh jeg har jo lyst til dig hele tiden” knurrede han lidt. Han var selv vokset og blevet hård mod hendes ryg, og hans havde i virkeligheden bare lyst til at tage en omgang mere. Men Bailey skulle jo heller ikke ende med at have ondt. Og de ville kun have tid til en hurtig omgang…..
Orh hvad fanden! Han havde tænkt sig at knalde hende uanset hvad. Han tog fat om hendes hofter, og løftede hende op på sit skød, inden han lod sig glide op i hende med et tungt støn. Han havde sine hænder under hendes knæ. ”seriøst! Du gør mig jo konstant liderlig!” grinte han lidt i en knurrende tunde. Inden han begynde at støde op i hende uden varsel. Vandet skvulpede og laskede og lydende i badeværelset var pludselig nogle helt andre. Han stønnede selv tungt, og han havde egentlig også et rimelig højt tempo på når man tænkte på han kun lige var trængt op i hende.

« on: on Lør 15 apr 2017 - 21:07 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey elskede at blive forkælet af Leetha, selv om han nok ikke ville indrømme det hvis folk spurgte ham. Han viste jo udmærket godt hvad de så ville tænke, at Bailey kun var sammen med Leetha pågrund af pengene. Det havde da også passet før hen i tiden, men ikke længere! Han var virkelig faldet for den mand, mere end han anede at han kunne falde for en person. Han havde begyndt at skubbe omverden væk, var ligeglad med sine venner! Han ville bare gerne bruge alt tiden sammen med Leetha. Det betød derfor utroligt meget for ham, at Leetha ville holde en fest for Bailey. Så kunne han få lov til at være sammen med alle, uden at han skulle savne nogen alt for meget. Der var jo heller ingen tvivl om hvem han ville vælge, at bruge sin fødselsdag sammen med hvis det endelig var.
Han elskede at mærke de fingre på sin krop, som kunne tænde ham på ingen tid. Der kom lette lyde ud mellem hans læber ”jeg kan da godt tage en sæk over hovedet, hvis det er?” sagde han og med et drillende smil på sine læber, han nød kyssene og de nap som hans hals fik. De lette støn kom ud mellem hans læber, som han nussede hans lår med sine fingre. Selv om han mærkede lysten fra Leetha, så blev han stadig overrasket når han blev løftet lidt op og mærkede hvordan han atter igen gled ind i ham. Der kom et let og dog højt støn ud af ham, som han mærkede ham glide længere og længere ind ”det er jeg ked af” stønnede han let, også selv om det slet ikke passede. Han nød det fuldt ud, at have en kæreste som nød sex lige så meget som ham selv. Han greb fat i hans arme, og lod sine negle bore sig ned i hans hånd-lede. Stønnene forlod hans læber på stribe, mens han øjne gled i og han lænede sig mere tilbage mod ham.

« on: on Søn 16 apr 2017 - 3:18 »

Leetha

Han kunne ikke lade vær med at smile lidt over hendes kommentar med posen.
"Det kan du lige våge på" knurrede han lidt mod hendes skulder. Under ingen omstændigheder skulle hun gemme sig væk! Ikke mere!
Ikke at han regnede med at hun havde gjordt det før. Hun virkede til altid at have været lidt af en frembrusende pige, men der måtte stadig være nogle ting hun ikke gjorde eller viste. Men det skulle være slut! Bailey var den eneste der havde kunne holde hans intrassere. Og han tvivlede på at han nogle sinde ville miste den! Havde han troet det, var de aldrig blevet kærester! Og han havde bestemt aldrig ladet hende bo sammen med ham! Han var normalt meget dårlig til at lukke folk helt ind. Til at lade dem se den rigtige Leetha. For han var ikke kun den festglade fyr, eller den iskolde bissness mand han ellers fremstod som. Han havde datet modeller, skuespiller og andre der så godt ud. Men det var jo ikke det han i virkeligheden ledte efter.
Ikke fordi Bailey ikke var gode skøn! Det var hun. Og i hans øjne fandet der ikke en mere lækker kvinde! Men det var nu ikke kun hendes udssende det kom an på. Okay det havde det gjorde i starten. I starten havde han inviteret hende med hjem fordi hun så godt ud. Men til forskel for en del andre mænd nok, så havde han ikke smidt hende ud da han opdagede hendes hemmelighed. Men måske gjorde det også tingene en del nemmere at han rent faktisk var til begge køn. Skønt han så hende som en kvinde og intet andet.

Han smilede som han hørte hendes støn. Det var den dejligste lyd i verden. Han var vild med at han endelig havde fundet en der nød sex så meget som ham selv. Og som elskede at lege! De kunne nærmest gøre det uafbrudt, og der var ikke er tidspunkt hvor den ene af dem ikke havde lyst.
Han holde fat om Baileys ben, mens han stødte op i hendes hendes negle der borede sig ned i hans håndled, gjorde ikke andet end at tænde ham lidt. Han fortsatte sine nu lidt vilde bevægelser i hende. Mens han selv stønnede.
Han kunne dog mærke at dette blev en af de kortere ture. Men det gjorde nok heller ikke noget! De skulle jo nå at være klar inden der kom nogle.
Han fortsatte et godt stykke tid. Nød hvordan hinnlå tilbage mod ham. Han hev lidt efter vejret mellem hvert af de dybe støn. "Åh.. jeg kommer snart skat" stønnede han, inden han lod den ene arm slippe hendes ben, og føre den ned mellem Baileys ben, for at tage fat, og begynde at lege med hende. Hun skulle komme, det var en af de vigtigste regler for ham. Hun SKULLE komme, ellers kunne det være lige meget.

« on: on Tors 20 apr 2017 - 1:44 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey havde bestemt heller ingen planer om at tage en pose hen over sit hoved, det var ikke noget som han havde lyst til. Han havde ikke lyst til at gemme sig selv væk, han ville være ved Leetha’s side og vise hele verden at de var sammen. Han var jo også næsten den kvinde som han ville være, så der var ikke noget som han havde lyst til at skjule. Der var dog stadig noget han holde hemmeligt, og fik ham til at gemme sig bag en maske. Det var når det blev sommer, når de fleste valgte at tage ned på stranden og bade og hygge sig. Så havde Bailey bare lyst til at gemme sig langt væk, også selv om det var svært. De flotte bikinier skulle man havde bryster også ikke havde noget mellem benene, før de sad godt også kunne Bailey jo heller ikke svømme. Det var den tid på året som han frygtede mest, da hans veninder jo bare ville ned på stranden og kigge på fyre.
Han nød hver eneste stød, og ville bare helst ønske det kunne forsætte i alt evighed. Han stønnede højt for hver eneste stød, og ville nok være ligeglad hvis der var nogen der hørte dem. Det var ikke noget han tænkte på, eller havde lyst til at tænke på. Han havde kun en ting i tankerne, og det var Leetha og den fantastiske følelse i hans krop. Hans ord tænde ham bare mere, bare ved tanken om at Leetha næsten ikke kunne holde sig. Hans blik røg hurtigt ned mellem sine ben, når han mærkede fingrene der nede igen. Han greb bare mere fat i armen, og begynde at bue i sin ryg ”Ikke stop” tiggede han mellem sine støn, og havde bestemt ikke lyst til at det skulle stoppe.
Han kom tættere og tættere på sit punkt, og hans greb blev strammere om hans håndled. Han havde mest af alt bare lyst til at holde det tilbage, da han bestemt ikke havde lyst til at den følelse skulle stoppe ”je…” gispede han mellem sine støn, og fik ikke sagt mere før han buede mere i ryggen og kom med et højt og langt støn i det han kom.

« on: on Tors 20 apr 2017 - 7:20 »

Leetha

Leetha kunne kun prøve på at forstille sig hvordan det var for Bailey. Tænk at havde så meget at skulle skjule. Og hvor svært det var. Og det var ikke altid at Leetha tænkte over det. Hvilket han faktisk var nød til. Han skulle passe på hvor han valgte at gøre ting! Hvor han valgte at tirre Bailey lidt, varme hende op til de kunne slippe af med sex. Han var jo altid flirtende. Og han elskede det. Men han kunne ikke gøre det alle steder, for fik det den virkning det skulle, så kunne Bailey risikere at blive opdaget.

Stødende var faste og dybe! For hvert stød gled han næsten i bund. Han mærkede godt Bailey frem blev strammere. Og først var han i tvivl om han skulle stoppe. Men det bønfalder Bailey ham næsten om ikke at gøre.
Han fortsatte med sine stød, og med at lege med Bailey
Han kyssede fortsat op af hendes hals.
Han smilede i det hun kom, og stoppede sine bevægelser mellem hendes ben, dog lod han stadig sin hånd kærtegne.der nede. Han nappede hende ihalsen. Hvor han dog elskede den hals! Og alt det andet op denne dejlige lille krop!
Han fortsatte selv, men kunne dog ikke holde den så længe han havde håbet på. Han Grab fat om hendes lår, klemte til som han tømte sig op i hende med et højt og dybt støn.

Han lænede sig tilbage, og trak hende med sig, efter han havde trukket sig ud. Han hev lidt forpustet efter vejret. Han lagde armene om hende, og slappede bare af. Efter noget tid kiggede handog over på uret. "Nårh.. hvisnvinskal være bare den mindste smule klar til gæsterne kommer, så skal vi til at gøre os klare" sagde han placerede et stor kys mod hendes kind.
Da de begge var stået ud af badet gik han over forat barbere sig. Han så lidt på Bailey. "Ved dine veninder det egentlig?.. altså.. at du har noget en mand burde have?" Spurgte han så. Han vidste aldrig hvordan han skulle tale om det. Han ville ikke gøre hende ked af det, og samtidig havde han jo også selv det syn at hun var en kvinde. Nogle gange glemte han ligefrem at den var der. Og så blev han overrasket når de havde sex. Det var lidt underligt at havde set sådan! Men han ville aldrig nogle sinde bede hende om andet!

« on: on Fre 21 apr 2017 - 16:38 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey elskede følelsen af Leetha oppe i sig, det var en af de følelser som han nød mest. Den mand var bygget stor, og han var bestemt ikke dårlig til det. Hans støn forsatte med at komme ud mellem hans læber, mens hele hans krop sitrede afsted af ren nydelse. Han faldt bare sammen med Leetha, og lukkede sine øjne langsomt i. Trætheden var begyndt at komme hen over ham, også selv om han viste at han ikke havde tid til at være træt.
Der kom en lille brokkende lyd ud mellem hans læber, når han hørte hans ord. Han havde ikke lyst til at stige op af badet, og alligevel blev de nød til at gøre det på et tidspunkt. Hans fingerspidser var begyndt at rynke i det, som afslørede at de havde været i badet i et stykke tid.
Han fik bare vasket sig af, før han steg op af badet og tog et håndklæde om sig og et om sit hår. Han tørrede sig bare langsomt, og så flere gange efter Leetha. Han blev dog lidt overrasket over hans ord, han hævede bare sit ene øjenbryn og så lidt undrende på ham. Han så hurtigt ned af sig selv, og rystede kort på hovedet ”jeg stoler ikke på dem” svarede han helt ærligt og så hen på ham ”hvis man bliver uvenner med piger, så snakker de” tilføjede han og gik langsomt hen til ham og lag sine arme om hans liv ”de eneste andre som ved det, er mænd..” sagde han roligt og trykkede sig let ind mod hans ryg ”mænd snakker ikke, de ville skamme sig alt for meget.. hetro mænd, gifte mænd, som ikke kun er sammen med en anden, men med mig” hviskede han og gav slip på ham, før han forlod badeværelset uden at se sig tilbage. Det gjorde altid lidt ondt at snakke om, at snakke om noget som ikke burde være på ens krop.
Han forsatte bare ind i walk in closet, og fandt et par trusser frem som han tog på før han smed håndklædet på gulvet.

« on: on Søn 23 apr 2017 - 0:31 »

Leetha

Leetha så på hende som hun fortalte at piger snakkede når de blev uvenner. Hmm ja det kunne han tydeligt forstille sig..
Der skulle helt sikkert nok kunne nogle grimme rykter ud om hinanden. Han kunne dog ikke så godt lide da hun begynde at snakke om andre mænd.. bare tanken gjorde ham jaloux! At andre mænd havde holdt hende som han gjorde nu.. det var en virkelig kvælende tanke! Han blev nærmest dårlig af den tanke. Ikke at det var Baileys skyld. Men bare tanken om hans elskede Bailey sammen med en anden mand fik det til at ose inde i hjernen på ham.
Han så dog på hende da han sagde det med at mændene var flove, ikke bare over at være sammen med en anden, men med Bailey.
Han så efter hende da hun gik, og smed hurtigt håndklædet om livet. Han gik efter hende. Han gik over og tog fat i hende, løftede hende op, gik over og satte hende ned på et bord der var der inde.
"Jeg vil ikke høre på du taler sådan om dig selv!" Sagde han med en lidt streng tone, men dog stadig kærligt.
Han lagde en hånd mod hendes kind og nussede den. "Du er så smuk! Og der er intet i vejen med hvad eller hvem du er!" Sagde han og smilede blidt til hende.
"Jeg elsker dig Bailey, og du må aldrig tvivle på hvad jeg tænker om dig, og de andre.. dem behøver du ikke tænke på, for jeg giver aldrig slip på dig" sagde han med et let grin. Han nussede hende lidt mod kinden, og lod sin pande hvile mod hendes. "Du må aldrig skamme digover dig selv! Lov mig det" sagde han blidt og kyssede hende en enkelt gang på læberne.
"Jeg spurgte sig kun fordi jeg gerne ville sikre mig at jeg kunne få lov til at forkæle min kvinde uden at nogle tænkte dårligt om det" sagde han og smilede blidt til hende.

Han rettede sig lidt op og kunne ikke undgå at grine. "Men jeg advare dig lige.. drengene har kun mødt EN anden pige, og hende datede jeg kun.. meget kort...Såh" han kløede sig lidt i nakken. "Jeg ved ikke helt hvordan de kommer til at reagere.. de ved ikke noget om dig endnu.. og.. jeg er jo ellers lidt konstant som den evige ungkald" sagde han og bed sig en smule i læben.
De her fyre var dem han plejede at være sammen med når han festede. Og en del af dem havde allerede spurgt hvor han havde været henne i alt den tid, hvor han ikke havde haft en eneste bytur!.. men sandheden var.. at han ikke rigtig havde haft lyst til byen på det sidste. Han ville hellere være sammen med Bailey. Og når han ikke arbejdede var det, det eneste tidspunkt han havde med hende.

« on: on Man 24 apr 2017 - 1:57 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Han kiggede bare roligt efter ham når han kom ind, men blikket blev hurtigt forvandlet om lidt overraskelse. Han gjorde ikke modstand når han blev båret op og sandt på bordet, han lagde bare sit hoved lidt på skrå og lyttede efter på hvad Leetha havde at sige. Hans ord både varmede om hans hjerte, og han forstod meget bedre hvorfor han havde forelsket sig i den mand ”undskyld” hviskede han og lag sine hænder på hans hofter, og træk ham blidt tættere på sig ”men du spurgte selv” påmindede ham, han om. Det var jo rigtigt at Leetha selv havde spurgt ham, og Bailey havde bare svaret også selv om det nok ikke var det ja eller nej som Leetha havde ønsket at høre.
”skat… hvis der ikke var noget galt med mig, så havde jeg lignet alle andre kvinder” sagde han også selv om han tvivlede på at det var det Leetha ville høre, men det var de følelser som Bailey havde inde i sig. Han følte sig bestemt ikke perfekt, for så havde han lignet nogle af de kvinder som man så i modemagasinerne ”tvivler bestemt ikke på dig, dine øjne fortæller mig det hele” hviskede han og lod sine fingre glide hen over hans kind, og kunne bestemt ikke lov at han aldrig ville skamme sig over sig selv ”jeg kan ikke.. men jeg vil prøve” svarede han og med et lille smil på sine læber, før han kyssede ham tilbage.
”kun du ved det.. ingen nogen anden som kommer ved det” sagde han og kyssede ham blidt på kinden. Han havde heller ikke brug for at andre viste det, han var overbevist om at de så bare ville se anderledes på ham. Han havde heller ikke lyst til at risikere at blive kaldt for en dreng, for det ville bare ødelægge ham.

Han lagde sin hånd tilbage på hans hofte og træk svagt på skulderne ”åh, bare rolig… jeg kan godt håndtere det” sagde han og bed ham blidt i hagen ”hvis jeg kan håndtere dig i sengen… så kan jeg nok også håndtere en flok åndsvage små liderlige drenge” hviskede han forførende, som afslørede at han aldrig kunne få nok af Leetha.

« on: on Man 24 apr 2017 - 9:00 »

Leetha

Han lyttede til hvad Bailey sagde, og brød sig bestemt ikke om den måde hun talte om sig selv. Men det fik ham til at tænke. Fik ham til at tænke om han kunne gøre noget. Det kunne han.. men spørgsmålet var om hun ville lade ham. For det tvivlede han på. Han tvivlede på ham n ville lade ham hjælpe, særligt ikke på den måde han kunne.
Da Bailey sagde at hvis der var noget galt med hende, så ville hun ligne alle andre piger, så han på hende med et tydeligt nedtrykt udtryk. Han kunne ikke lide at høre hende tale sådan om sig selv.. det gjorde virkelig ondt.
Særligt når han så hende som en kvinde. Måske mere kvinde end så mange andre.
Han så på hende og bed sig lidt i læben.

"Bailey... Jeg ved godt du sikkert siger nej men..." Han så på hende, og tog hendes hænder "jeg vil gerne hjælpe!... Hvis du vil, så kan vi undersøge mulighederne? Dukan jo få den krop du gerne vil.. det eneste der kræver.. er pengene, og dem har jeg?" Sagde han og skynde sigat stille sig helt tæt på hende.
"Du må ikke tro at jeg ikke kan lide dig som du er! Men.. jeg vil bare så gerne have at du også selv er" sagde han og nussede hendes hænder lidt. Han lagde hovedet en smule på skrå.
"Jeg elsker dig højere end noget andet Bailey.. og jeg vil gøre alt for du er lykkelig! Om jeg så skal opgive alt det her" sagde han og slog en lille smule ud med den ene hånd mod rummet, der jo klart bar præg af at han havde mange penge.

« on: on Man 24 apr 2017 - 14:26 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Selvfølgelig følte Bailey sig ikke som den perfekte kvinde, han havde jo ikke det samme syn på sig selv som Leetha nok havde. Hver gang han tog sine trusser af, så kom han i tanke om at han ikke var kvinde nok. Det var ikke fordi han ikke følte sig som en kvinde på alle andre tidspunkter, når han gjorde sig fin og fik de mange blikke. Især det blik fra Leetha, så følte han sig næsten som en gudinde.
Det gjorde helt ondt inde i ham, at høre de ord komme ud af Leetha. Selvfølgelig skreg en del af ham, om at sige ja og endelig blive den kvinde som han ønskede at være. Der var bare en større del af ham, som ikke havde lyst til at sige ja. De fleste kvinder som var sammen med rige mænd, fik altid lavet et eller andet for deres mand. Bailey havde bestemt ikke lyst til at blive set som en af dem, en pengegris som kun var sammen med Leetha pågrund af hans penge.
Han følte sig så splittet! Han lagde roligt sine fingre over Leetha’s læber ”gæsterne kommer snart” hviskede han, da han ikke kunne få sin stemme til at blive højere. Han skubbede ham bare blidt væk fra sig, før han hoppe ned fra bordet og tørrede en enkel tåre væk fra sin kind. Det var bare noget som han kunne beslutte sig for i det sekund, og det eneste han havde lyst til var at stikke af fra den samtale.
Han forsvandt hurtigt ind på badeværelset atter igen, og satte sig op ved siden af vasken og begynde at lægge sin makeup på.

« on: on Man 8 maj 2017 - 18:27 »

Leetha

Han kunne ikke lide det udtryk Bailey kom med. Havde han virkelig sagt noget der var SÅ forkert? Han ville bare gerne have hun var lykkelig. Og selvom han da helt klart håbede på at han kunne gøre hende det, så vidste han jo også at hun ikke kunne blive 100% lykkelig så længe hendes krop var som den var.
Han mærkede hendes finger mod sine læber og Rye hvad hun sagde. Han skulærde en smule, men flyttede sig da hun ville forbi.
Han havde jo ikke ville gøre hende ked af det! Slet ikke. Men han ville bare have hun skulle vide at han var parat til at ofre det hele for hende. Og hvis deres liv sammen som lykkelige krævede den operation, så betalte han gerne!
Han så efter hende med et nedtrygt blik. Han forstod godt det ikke var noget hun kunne tage stilling til lige nu, men han håbede virkelig hun ville overveje det.

Han gik i gang med at få noget tøj på, og nogle pæne sko. Det bankede på døren og Leetha gik ud for at åbne. Det var bartenderen. "Velkommen​! Der er en masse sprut i skabet der inde, bare tag hvad du vil have" forslog han.
Bartenderen stillede en masse ting op på øen i køkkenet der nu kom til at fungere som var.

« on: on Søn 11 jun 2017 - 22:51 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Han kunne ikke få sig selv til at snakke om det, det var alt for svært at snakke om. Han kunne ikke tage imod den gave, og kunne heller ikke få sig selv til at sige nej til det. Der var derfor kun en ting han kunne gøre, det var at stikke af fra det også bare gøre sig selv.
Han fik tørret tåren væk fra sine kinder, før han forsatte med at lægge sin makeup på. Han fik også krøllet sit hår, så det hang roligt ned af hans skulder. Han hørte døren blive åbnet, og det fik ham til at skynde sig lidt mere. Han fik hurtigt taget sin kjole og sko på, før han rettede kort på sit hår.
Han gik langsomt ud i stuen, og med et lille smil på sine læber ”Så er jeg klar” sagde han og drejede sig en kort omgang rundt. Den grønne kjole hang perfekt ned af hans krop, og det krøllede blonde hår som hang roligt ned af hans skulder.
Han gik roligt op til den nyskabte bar og fik en drinks som bartenderen fik kastet sammen, før det bankede på døren. Han trippede bare roligt hen til døren, mens han tog en lille slurk af sin drink.
Bag døren stod et par af hans veninder, som ønskede ham tillykke i kor. Lige efter dem kom nogle af Leetha’s venner, som gjorde det samme og forsatte op for at få sig selv en øl.
Det gik ikke længe før festen var i gang, og Bailey og nogle af hans veninder stod ude på gulvet og dansede sammen. Hans blik røg flere gange hen på Leetha, som fik ham til at bide sig selv i læben kort.

Hans blik røg dog hurtigt ud mod gangen, når han hørte at det blev banket på ”hvem mon det er?” mumlede han for sig selv, da han var sikker på at alle var kommet. Eller han viste jo ikke helt hvor mange Leetha havde inviteret, men han havde bare ikke regnet med at det ville komme flere. Han gik bare roligt ud i gangen og fik lukket døren op, hvor hans øjne ligefrem fløj op ”er det her det er fest?" kom der dybt ud af den høje mand, før hans blik blev mødt med Bailey. Der kom et charmerende smil på hans læber, og et lille grin som forlod dem ”Bailey!” sagde han og forsatte det lille grin ”Jason?” mumlede Bailey lidt undrende, som han ikke forstod hans gamle eks kæreste lavede der. ”er du Leetha’s nye dulle?” grinte han og skubbede sig bare fordi og ind i lejligheden. Kende Leetha virkelig den mand? Den afskyelige mand! Men han havde jo en lige så stor hemmelighed som Bailey havde, bare en mere voldelig en af slagsen.

De havde datet for et par år siden, og hvor alt hans vrede og problemer havde gået ud over Bailey. Han havde ofte blåmærker, og havde endda brækket sin arm 1 eller 2 gange. Han afskyet at Bailey var blevet født som en dreng, og at han havde været tiltrukket af ham. Problemer på arbejdet, familie eller kvinderne der ikke ville have noget med ham at gøre. Det havde alt sammen gået udover Bailey, som havde forblevet i forholdet bare fordi at han ikke troet han kunne leve uden Jason. Den aften som han stak af og aldrig så sig tilbage, det var den sidste gang han troet at han ville se det ansigt. Men han stod der, i hans hjem og han kunne ikke gøre noget som helst!

Bailey lukkede bare langsomt døren bag ham, og tog en dyb indånding før han vende sig om. Hans øjne lukkede sig hurtigt i, når Jason trykkede sin hånd op mod døren lige ved siden af Bailey’s hoved ”Leetha ved intet om os vel?” spurgte han vredt om, som fik Bailey til at ryste hurtigt på hovedet. Han kunne mærke hvordan hans hjerte bankede hurtigt inde i brystet på ham, og han havde bare lyst til at gemme sig ”godt… skal vi ikke lade det forblive sådan?” tilføjede han så som fik Bailey til at nikke flere gange. Han træk sig hurtigt tilbage og rettede kort på sit tøj, før det charmerende smil kom frem på læberne igen. Han så ikke engang 2 gange på Bailey, før han forsatte ind i stuen ”skal vi feste?” råbte han og gik med det samme op til Leetha for at sige hej.

Bailey skynde sig derimod hurtigt ud på badeværelset, bare for at få samlet sine tanker.

Sidst rettet af Bailey Tirs 13 jun 2017 - 0:25, rettet 1 gang

« on: on Man 12 jun 2017 - 22:06 »

Leetha

Bailey vidste godt at det her var noget der var svært for Bailey, derfor ville han heller ikke grave mere i det. Nu skulle de bare have en fantastisk aften og fejre Bailey!
Han stod og små snakkede med bartenderen da Bailey kom ud. Han vende sig og så på hende, og et stort, bræt og virkelig stolt smil voksede frem på hans læber.
Dog kom bartenderen ham i forkøbet og piftede ham en gang. Heldigvis for bartenderen var han Leethas kammarart, så Leetha så blot på ham ”hey, hey pas lige dine drinks!” sagde han bestemt, dog med en drillende tone.
Da Bailey kom hen og fik en drink, gik han over og lagde armen om hendes læn, og kyssede hende på kinden ”du ser vidunderlig ud” sagde han blidt.
Det begynde stille og roligt at banke på døren, og gæsterne kom dumpende. Det var efterhånden længe siden han havde set gutterne, så da de kom, gik der sku lidt drengerøv i den.

Der var efterhånden godt gang i festen og alle var glade. Leetha fik hilst på de af Baileys veninder han endnu ikke havde mødt. Festen gik godt, faktisk så godt at han ikke engang hørte at det bankede på døren. Han var i fuld gang med at spille et drukspil, og tæve de andre fyre.
Og han vandt da også stort, hvilket blev fejret med et jubel råb.
Han vende sig rundt og fik øje på en gammel kammarart der kom ind.
”Jason! Din kæmpe klovn! Hvorfor kommer du først nu!” grine han og gav Jason et dask på skulderen.
Han rakte ham lynhurtigt en drink. ”det er fanme længe siden man har set noget til dig!” grinte han lidt. Dog skulle han nok ikke være den der talte for højt. Efter han havde fundet sammen med Bailey, havde han været utrolig dårlig til at være sammen med fyrene. Han havde faktisk ikke været sammen med dem ud over en gang siden han var begyndt at komme sammen med Bailey.
Nogle ville måske kalde ham kærestekedeligt, men han var nu bare forelsket.

« on: on Tirs 13 jun 2017 - 0:36 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey følte sig som den smukkeste i lejligheden, og det var også sådan han fortræk det. Måske var hans veninder født som piger, men de skulle bare ikke måle sig med den skønhed som Bailey kæmpede for at få. Han ville især føle sig ekstra smuk på sin fødselsdag, og det gjorde han bestemt også. Han elskede sine nye sko og kjole, og følte sig som en helt gudinde i det.

Det havde været en hel perfekt dag, som han havde fået lov til at fejre sammen med sin kæreste. Det var heller ikke fordi den var slut endnu, og der ville gå mange timer før den endelig ville slutte. Dagen havde dog forandret sig, til noget han aldrig havde troet ville ske.

Han stod bade ude på badeværelset, med sit blik rettet mod spejlet og hans hjerte som hamrede inde i ham. Den mørke hemmelighed som han bare helst ville have glemt, kom gående ind i døren og ind i hans liv atter igen. Det var jo Leetha’s ven, som betød at det ikke ville være den sidste gang han ville se ham.
Han tog bare en dyb indånding, før han valgte at forlade badeværelset atter igen. Selv om han kom ind i hans liv atter igen, så skulle han jo ikke være bange for ham.. de ting ville jo aldrig ske igen.
Jason tog med det samme imod drinken som han fik fra Leetha, og kunne ikke lade være med at grine lidt af hans kommentar ”nej, det har du ret i.. der er en vis person, som åbenbart får alt for meget på den dumme.. at han ikke har tid til min længere” svarede han igen, og med det charmerende smil på sine læber. Som fik ham til at lyde useriøs med sin kommentar, selv om han mente det fuldt ud. Det irriterede ham da hver eneste gang, når han blev tilsidesat også var det ligemeget af hvem.

Bailey forsatte ind i stuen, hvor hans blik røg med det samme over på Leetha og Jason *er de så gode venner?* tænkte han for sig selv, og fandt et smil frem på sine læber, før han gik over til sine veninder atter igen. Som begynde at spørge til den nye fyr, som fik Bailey til at trække lidt på skulderne ”en af Leetha’s venner” gentog han flere gange, og sende hver af dem et smil. Han dansede kort med sine veninder, mens tankerne lå i hans hoved. Han valgte til sidst at gå hen til Leetha, og lag blidt sin ene arm om livet på ham. Tryghed, det var det eneste han søgte efter mens det monster var i nærheden. Det eneste sted han følte tryghed, det var jo i nærheden af Leetha og det var også derfor han valgte at gå der hen. Også selv om det betød at han var tættere på fjenden, så fik det hans hjerte til at slappe lidt af i det ”hygger i jer ellers?” spurgte han om og sende et kærligt smil op til Leetha, før hans blik røg over på Jason ”hvor har du så fundet den lille sag henne?” spurgte han om, og med sit blik rettet ned på Bailey.

« on: on Tors 15 jun 2017 - 0:15 »

Leetha

Leetha grinte lidt af Jasons kommentarer, men i virkeligheden skammede han sig faktisk lidt. Leetha havde ALDRIG Været kærestekedelig. Han havde aldrig ladet sine venner i stikken så længe. Men det var også noget med Bailey. Hende var han jo forelsket i! Eller for at være ærlig, så ELSKEDE han hende. og det var jo derfor han ikke ahde lyst til at være væk fra hende.
Han smilede lidt roligt til Jason. "Ja undskyld... Men det hele har været så nyt, jeg har ærlig talt glemt alt om hvor længe der pludselig havde gået siden jeg sidst så nogle af jer" erkende han.
Han tog en tår af sin øl.
Heldigvis belv han redet fra den akavede stemning da hans smukke gudinde kom over og lagde armen om ham. Han lod selv sin hånd glide ned og lægge på hendes læn, og sende hende et varmt smil.
Han hørte hvad Jason sagde, og smilede lidt skævt.
"Faktisk... Så var det hende der fandt mig" grinte han lidt.
"Jeg var i byen med Lucas" sagde han og pegede hen mod Lucas der som sædvanlig allerede var pløre fuld. "Og som sædvanlig forsvandt han med en eller anden dulle.. så faldt jeg i snak med denne smukke sag, og.... Tja.. siden har jeg bare ikke kunne lade vær med at tænke på hende, så da jeg løb ind i hende på gaden, så indviterede jeg hende på en ordentlig date" forklarede ham.
Han trak Bailey lidt tættere på sig, og smilede til hende.
Han så på Jasen "og i morges, der spurgte jeg om hun ikke ville flytte ind hos mig, og hun sagde ja" sagde han med et alt for bredt smil.
Leetha havde aldrig nogle sinde ladet en pige blive i mere end en Weekend. Selv hvis de var "kærester" havde han ikke tillader det, og slet ikke hvis han ikke vare hjemme. Men Bailey havde han selv tilbudt at hun kunne bo hos ham. Og han kunne ikke vente med at deres hverdag sammen skulle begynde.
Han kyssede Bailey på kinden. "Har du vist pigerne dit nye skab?" Drillede han lidt.

« on: on Tors 15 jun 2017 - 12:54 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey havde ikke noget imod at Leetha var kærstekedelig, faktisk var han mindst lige så kærestekedelig og nød hver et eneste sekund af det. Han ville med gerne opgive hver eneste veninde, så længe han stadig havde Leetha i sit liv. Det var jo det eneste sted han følte sig virkelig lykkelig, og det eneste sted hvor han kunne være fuldkommen sig selv uden en eneste hemmelighed.
Det var nok det han manglede mere af, at der var flere han kunne fortælle sin hemmelighed til og bare vide at det ikke ville komme videre. Han stolede bare ikke nok på folk, havde han jo aldrig haft en grund til. Det var ikke før at han mødte Leetha, at han viste hvordan det var at stole på nogen fuldt ud.
Der var da heller intet galt i at være kærestekedelig? Så længe man havde det super godt sammen. Leetha var jo ikke kun Bailey’s kæreste, men også hans bedsteven.

Der var bare blandet mening omkring det, selvfølgelig savnede Leetha’s venner deres ven. Det var heller ikke fordi at Bailey ville stjæle ham fra dem, det var han slet ikke ude på. Selvfølgelig skulle han have lov til at være en drengerøv, sammen med hans gutter. Det ville Bailey ikke stå i vejen for, men det var heller ikke fordi han tvang Leetha til kun at være sammen med ham. Han valgte jo bare at nyde tiden sammen med ham, også forsvandt alt andet omkring dem væk og tiden fløj bare afsted.

Jason holde bare det charmerende smil på sine læber, og grinte lidt af det Leetha sagde "så må ha... hun da også bare være speciel, hvis du ligefrem glemmer os" sagde han og var tæt på at kalde Bailey for en han, men noget lige at redde den. Han så bestemt ikke Bailey på samme måde som Leetha gjorde, for ham var Bailey et misfoster som blot udnyttede mænd og prøvede at få dem til at blive bøsser.

Han hævede let sit ene øjebryn, når han hørte hvordan Leetha fortalte om Bailey "utroligt, lyder ikke helt som om hun bare er en af dine trunter" svarede han og havde en svag tone af afsky i sin stemme.
Bailey nød faktisk at høre historien, om hvordan de mødte hinanden og hvordan deres forhold startede ud. Han huskede første gang han så den skønneste mand nogensinde, også selv om det på det tidspunkt blot var for at få et lille stykke af ham. Han havde jo aldrig regnet med at sådan en mand ville stjæle hans hjerte, det hjerte som han havde gemt så langt væk. Han skulle ikke risikere at der var nogen der tråde på det, og hev ham så langt ned som han overhovedet kunne komme. Han havde dog ikke haft noget imod at give sit hjerte til ham, og var overbevist om at den var i trykke hænder.
Hans øjne gled kort i, når han mærkede det blide kys mod sin kind. Han åbnede dem lige så langsomt igen, og rystede blidt på hovedet "næh.." svarede han som der kom et skummelt smil frem på hans læber "tid, til at gøre nogle tøsser jaloux" sagde han og gav ham et blidt kys, før han vende sig om men lod først sit blik glide kort hen over Jason.
Han trippede hurtigt over til sine veninder, som alle fik store øjne når han fortalte om sin gave. De fulde lige så hurtigt efter ham, for at få lov til at se det.

« on: on Tors 15 jun 2017 - 23:11 »

Leetha

Leetha kunne ikke undgå at smile lidt for kærligt da Jason hentydet til at Bailey måtte være noget særligt, hvis hun kunne få Leetha til at glemme hans gutter.
"Ja... Det er hun også" erkende han. Leetha havde aldrig været forelsket. Og han havde aldrig talt sådan her om en pige eller en fyr før. Selvom drengene aldrig havde hørt noget om de fyre Leetha havde datet.
Han nåede dog ikke at svare på det næste Jason sagde inden Bailey kom over.

Da hun gik igen så han efter hende med et brædt smil.
"Hun er heller ikke en af mine trunter" sagde han og vende så blikket mod Jason. "Hende her giver jeg ikke slip på igen" forklarede han.
Et par af de andre fyre kom over til dem, den ene lagde en arm om Leetha skulder "det må jeg fanme sige Leetha! Det er sku noget ef en smuk tøs du har fundet dig!" Sagde han med et grin. Dan anden grinte lidt. "Meeen.. sig mig, plejer du ikke at være temmelig glad for store bryster?.." drillede han lidt.
Dog var det ikke noget Leetha fandt sjovt.
"Jeg er ligeglad med om de er store eller små! Det er ikke på grund af hendes bryster jeg er sammen med hende!" Knurrede han, hvilket fik de to andre til at bakke lidt.
"Wow.. tag den med ro!.. jeg har aldrig hørt dig være så nervøs omkring en af dine trunter"

Leetha sukkede og lod en hånd glide gennem håret.
"Okay... Bare så vi har det på det rene!.. Bailey er ikke en af mine trunter!.. hun er min kæreste, som jeg nu bor sammen med! Hun er ikke en jeg skifter ud! Fra nu af må i finde jer i at der er to i den her lejlighed, og at Bailey er en stor del af mit liv! Jeg har ikke tænkt mig at droppe hende.... Jeg elsker hende, okay."

Drenge så noget måløse ud, eftersom de aldrig havde hørt Leetha sige meget andet end 'hun er lækker' om en kvinde.

« on: on Lør 17 jun 2017 - 0:11 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Bailey kunne godt lide at gøre sine veninder jaloux, hvilken kvinde kunne dog ikke lide det? Han åbnede dørene til skabet, og med der samme skreg veninderne bag ham som fik et lille smil til at komme frem på hans læber ”ej hvor sejt” råbte en af dem, mens de let fulgte efter Bailey ind i skabet ”deler du ikke et stykke af dit legetøj?” spurgte en af de andre, som fik Bailey til at vende blikket hurtigt mod hende ”never, han er min og kun min… så hold dine fingre for dig selv, Sabrina” svarede han tilbage som bare fik veninden til at rulle med øjnene, han kende dog den veninde alt for godt til at hun godt kunne finde på at prøve at stjæle en anden venindes kæreste.
Det tog ikke længe før pigerne begynde at bevæge sig ud i stuen igen, og med det samme kunne man høre Sabrina’s stemme ”Leetha, hvad skal man dog gøre for at få en fyr som dig?” spurgte hun om og bevægede sig op til ham, og lagde sin ene hånd på hans arm.
En jaloux sprede sig hen over Baileys krop som aldrig før, og han havde bare lyst til at angribe ham. Leetha var hans, og ingen anden tøs skulle røre ved ham.
I det samme kom Jason gående forbi ham ”du kommer aldrig til at holde på ham.. ingen vil have et afskyeligt monster som dig” hviskede han som han forsatte forbi ham, og forsatte ud på badeværelset. Mens Bailey bare blev stående lidt og så hen på Leetha, måske havde Jason ret? Måske var Bailey bare ikke kvinde nok til nogensinde at holde på ham. MEN! Så blev han bare nød til at blive den perfekte kvinde, den perfekte kvinde som Leetha ønskede sig. Han løftede dog bare hagen lidt og forsatte sin gang hen mod gruppen ”hold dine fingre væk fra min mand” sagde han og skubbede Sabrina væk fra Leetha.[/color]

« on: on Søn 18 jun 2017 - 15:44 »

Leetha

Leetha stod og småsnakkede med drengene, om vind og vejr... Om hvad de andre havde lavet, hvordan det gik på de forskelliges arbejde. Og så videre.
Han blev dog afbrudt da han hørte en af Baileys veninder kalde på ham. Han grinte lidt over hendes kommentar. "Ja den er ikke nem" grinte han lidt.
Han smilede lidt for sig selv. "Først og fremmest tror jeg bare man skal være sig selv" grinte han lidt. Hvilket fik en af hans venner til at slå til hans skulder "ha!... Det er da første gang jeg gøre det fra dig!" Grinte han.
Han nåede dog ikke at svare ordenligt før Bailey kom over til ham. Og han kunne tydeligt mærke Jalousien. Han kunne ikke undgå at smile lidt over det.
Han så derfor på veninden. "Det er svært at sige hvordan man får fat i en som mig, Men.. du kunne da prøve med en af de tre der" sagde han og hentydet til hans venner der pludselig ikke var nær så kæphøje mere.
Leetha derimod vende opmærksomheden mod Bailey, han tog hendes hånd, og trak hende med sig ud på altanen.
Han lukkede døren efter dem, og gik hen til hende. Lagde begge sine hænder mod hendes kinder og kyssede hende blidt en enkelt gang.
"Hvad er det der går dig sådan på?" Spurgte han så.
Han slap hende lidt. "Er det på grund af din veninde?.. du ved jo godt jeg kun har øje for dig.. ikke?" Sagde han med et varmt smil.

« on: on Søn 18 jun 2017 - 17:31 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Selvfølgelig blev Bailey jaloux, når der var en anden kvinde som valgte at røre ved noget som tilhørte ham. Nu havde de jo været alene sammen i langtid, så Bailey havde ikke behøvet at dele sin kæreste med nogen anden. Det var heller ikke fordi han havde noget imod at han var sammen med sine venner, der måtte bare ikke være nogen tøsser som rørte ved ham og slet ikke når Bailey så på.

Sabrina stod bare og grinte lidt af det ”åh du kan da godt dele lidt Bailey” som om det skulle være sjovt at høre på, men i stedet fik Bailey til at knytte sine hænder. Hun rullede bare med øjnene af Bailey, og valgte at gå hen til Leetha’s venner i steder og begynde at flirte med ham.

Bailey begynde allerede at slappe af i det, når han mærkede den varme hånd i sin. Han fulgte bare roligt med, og forventede vel næsten ligefrem at blive skældt ud over sin opførsel ”un…” han fik ikke sagt mere, når han mærkede hænderne mod sine kinder og de dejlige læber mod sine. Han kyssede ham bare blidt tilbage, og kom med et lille suk når de forlod hans atter igen.

Han viste ikke hvad han skulle sige eller gøre, hvordan skulle han forklare sin opførsel? ”undskyld” startede han med at sige og lag sine arme omkring hans hofter, og trykkede sig blidt ind til ham ”vil ikke have nogen anden røre ved dig” hviskede han og viste ikke om Leetha ville forstå, eller bare tro at Bailey var en jaloux møgunge. Han vende langsomt sit blik op mod ham, og havde et undskyldende blik i sine øjne ”jeg stoler ikke på hende,… ingen, stoler på hende i nærheden af deres kærester” hviskede han og var utrolig bange for at miste Leetha, hvad skulle han dog gøre uden ham? Han kunne slet ikke se sig selv uden ham, for han var nemlig hans liv.

Han vende sit blik ind mod vinduet, og fik øje på Jason som stod og så ud på dem med et smørret smil på sine læber. Han viste at han blev nød til at fortælle Leetha om det, men hvordan? Der kom et let suk ud mellem hans læber, som han lukkede sine øjne i ”je… jeg var sammen med en fyr på et tidspunkt” startede han og vende langsomt sit blik op mod Leetha ”han var voldelig.. hvis der var noget som ikke gik efter hans hoved.. så gik det udover mig” hviskede han, og var faktisk bange for at Jason ville høre ham. Hans hjerte hamrede inde i ham, og hans hænder rystede let i det ”je.. jeg måtte dække blåmærker til med makeup, havnede et par gange på skadestuen med brækkede arm eller ribben” hviskede han og bed sig hårdt i læben, før han gav slip på den atter igen ”misfoster.. var hans kælenavn til mig” tilføjede han, og trykkede sig tættere ind til Leetha.

« on: on Søn 18 jun 2017 - 18:46 »

Leetha

Leetha kunne ikke lade vær med at smile som Bailey forklarede at hun ikke kunne lide at der var nogle der rørte ved ham. Han vidste hvordan hun havde det. Han hadet selv hvis en fyr kom for tæt på Baileys.
Han hadet at se fyre kigge på hende. Også selvom han jo vidste at det i sidste ende bare gjorde ham mere heldig, at Alle misundelse ham. Men tanken om en anden mands blik på hans vidunderlige Bailey kunne slå gnister i ham.
Han lod blidt en hånd nusse hende lidt i nakken, mens han lod hende kramme sig ind til sig.
"Du behøver ikke være bekymret, jeg er heldigvis ret godt til at spotte piger som hende... Og de kunne ikke sige mig mindre" for klarede han, han kyssede hende på hovedet "desuden er der ikke nogle kvinder der sig mig noget ud over sig" forklarede han.

Han stod blot og nød nærheden med hende, da han dog hørte det næste. Han åbnede øjnene der ellers havde fået lov til at glide i mens han slappede af. Han så på hende mens hun forklarede om dette monster der havde fået lov til at mishandlet hans elskede Bailey.
Han kunne tydeligt mærke vreden der plussede op i ham. Hvis han nogle sinde fik fat i den fyr, så ville han kvæle ham med hans egne to hænder.
Han krammede Bailey ind til dig. "Bare rolig... Jeg vil aldrig udsætte dig for sådan noget... Og du ser ikke mere til det uhyre" sagde han blidt.

« on: on Søn 18 jun 2017 - 19:02 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Selvfølgelig stolede Bailey på Leetha, det var alle andre som han ikke stolede på. Leetha var jo også den første og nok den eneste person, som Bailey nogensinde vil stole 100 % på. Han havde heller ikke tænkt sig at opgive Leetha, ligemeget hvor mange piger han end skulle kæmpe af ham. Det var først hvis han døde, at der måtte komme andre kvinder ind i Leetha’s liv. Ellers skulle de bare holde deres beskidte fingre for sig selv, eller blive angrebet af Bailey.
Det var rart at få den lille snak med Leetha, og få mere ro over det. Han nikkede bare kort ”jeg stoler bare ikke på hende.. hun har gjort det før.. og jeg kan ikke leve uden dig” sagde han med en helt ærlig stemme, og viste faktisk ikke hvad han skulle gøre hvis Leetha forlod ham. Han var overbevist om at Leetha var hans eneste ene, og at miste sin eneste ene ville man aldrig kunne komme over.

Han sukkede svagt når han mærkede det trygge kram, men ordene hjalp ikke så meget. Han vende sit blik mod Jason atter igen, hvor det smørrede smil var forsvundet og ændret sig til et vredt blik ”forsent” hviskede han og vende atter blikket mod Leetha igen. Han viste at han blev nød til at sige det, også selv om det kunne koste ham hans hemmelighed. Han havde dog ikke lyst til at ødelægge Leetha’s venskab, og følte sig ret så spildet. Der kom et lille suk ud mellem hans læber, som han havde et undskyldende blik i sine øjne ”undskyld.. men… han er din ven” hviskede han og følte ikke engang en lettelse over at fortælle det, mere en skyldfølelse.

« on: on Søn 18 jun 2017 - 19:30 »

Leetha

Leetha stod blot og holde om Bailey, hun skulle ikke være bange mere, det var ham der havde hende nu, ham der passede på hende og ham hun skulle dele dit liv med. Og han ville aldrig gøre den slags ting mod hende.
Han undrede sig dog over det da hun sagde at det var for sent at hun ikke skulle se ham mere.
Og da hun så på ham og sagde at dette monster var hendes ven så han corkeret på hende.
Og underligt nok, underligt nok var han ikke i tvivl pludselig, om hvem denne mand var. Den eneste der havde haft så meget underligt at sige om Bailey.. den eneste der havde virket underlig siden han kom. Han vende blikket ind af, og fik hurtigt øje på Jason. Og ja! Det kunne kun være ham
Han slap Bailey, og støttede ind i lejligheden. Frem Jason i kraven og placerede en meget præcis og bestemt smertefuld knytnæve lidt mod Jasons næseben, hvilket sikkert ville brække den.
Dog var det ikke nok! Leetha fortsatte med at slå Jason, selv da han faldt til jorden. "Dit svin!... Du vidste det!.... Du er jo sindsygt!" Det var tydeligt at høre hans vrede, og slagende fortsatte, også selvom Jason efterhånden blødte i hele ansigtet.
Leetha andre venner stod måløse og så på, også fordi de ikke vidste hvad de skulle gøre. Når Leetha blev vred på denne måde, så blev han mere agrasiv. Og han stoppede ikke bare lige når han rat var begyndte.
Den ene af dem greb dog fat i Bailey for at hun ikke skulle løbe der over. Og vende hende rundt så hun ikke skulle se på det.

Til sidst skynde de to andre venner sig dog hen og fik hevet Leetha væk. "Leetha!! Slap nu af mand!"
Leetha så ned på Jason. Jason som han faktisk havde kendt siden han kom til byen. "HVIS DU NOGLE SINDE RØR HENDE IGEN, SÅ SLÅR JEG DIG IHJEL!" råbte han vredt.

« on: on Søn 18 jun 2017 - 20:24 »

Bailey

Competent (Rank 11)

Det var ikke fordi Bailey var ude på at ødelægge deres venskab overhovedet, det var mest bare for at fortælle Leetha at Bailey ikke havde lyst til at være alene med ham. Han mærkede hvordan de trygge arme forlod ham, og han prøvede at gribe fat i ham.. men det var allerede forsent ”Leetha!” råbte han efter ham, men det var allerede forsent. Det var som om alt gik i slowmotion, og alligevel kunne Bailey ikke løbe hurtigt nok. Han noget dog ikke særligt langt indenfor, før han blev grebet fat i ”slip mig” gentog han flere gange, også selv om han ikke kunne komme væk fra grebet. Tårene var allerede begyndt at trille ned af hans kinder, som han blev vendt om og lagde sine hænder foran sine øre. Han havde aldrig set Leetha sådan før, og brød sig bestemt heller ikke om det. Selv om han holde sine hænder foran ørene, ringede slappende alligevel i dem.

Han havde jo fået at vide at han ikke måtte sige noget til Leetha, og viste at det bare ville slå ham selv i hovedet. Han rystede over hele kroppen, og makeuppen var begyndt at løbe ned af hans kinder ”Leetha stop” hviskede han da han ikke engang havde stemmen til at råbe længere, og gentog det endda flere gange.

Hans veninder stod i et hjørne og skreg i munden på hinanden, som om de aldrig havde set folk slås før. De stoppede først når Leetha blev hevet op, og stod i stedet og så chokket på hinanden. Ikke en eneste af dem overvejede at gå hen til Bailey, og stod bare limet på deres pladser. Bailey blev bare stående med ryggen til, hvor han havde blevet efterladt.

Jason satte sig langsomt op og begynde at tørre blodet væk fra sit ansigt ”ham” sagde han med en hæs stemme og vende sit blik op mod Leetha ”du ved lige så godt som mig.. at Bailey er en han” sagde han højere, så han var sikker på at alle hørte det og Leetha.. han vil gøre det samme ved dig, som alle andre… når du er synket helt ned, så vil han finde sit næste offer” sagde han og pegede over på Bailey imens.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 8 af 10]