Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238603 indlæg in 11995 subjects

Et øjeblik

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Et øjeblik

Indlæg by Aisla on Man 16 jun 2014 - 23:56

Tid: omkring klokken 12.30
Sted: en lille café i gågaden
Omgivelser: andre folk der sidder udenfor caféen og menneskerne på gågaden
Vejr: solen skinner fra en blå himmel med et par fine små skyer.

Det var en ganske normal tirsdag lidt over middag. Solen skinnede lunt ned på den småtravle gågade, hvor en masse shoppelystne mennesker tullede rundt. Aisla sad foran en lille café ved et af deres runde borde og ventede på en iskaffe. Hun var ny i byen og kunne stadig ikke finde rundt. Hun havde stadig ikke noget fast sted at bo. Tog sin taske på skødet og gravede lidt i den og hev en gammel telefon frem. Den passede til resten af hendes look. Slidte converse, slidte jeans og en enkel hvid top. Hendes røde let krøllede hår hang som altid løst. Hun klikkede på telefonen og der kom liv i den. Hun mumlede stille til telefonen ”arg wee lamb”, hendes skotske herkomst var ikke til at skjule, ikke at hun prøvede. Hun var stolt af at være skotte. Hun smed telefonen tilbage i tasken og satte den på jorden. Hendes iskaffe var ankommet. Hun smilede glad og tog en tår. Den kolde væske havde den ønskede effekt. Varmen blev lige pludselig ikke så ubærlig som før. Hun satte glasset fra sig og så ud på menneskerne der bare havde travlt med et komme videre, og ikke havde tid til at standse op for et øjeblik.
Aisla
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 32

Tilbage til toppen Go down

Re: Et øjeblik

Indlæg by Wyatt on Tirs 17 jun 2014 - 0:08

Wyatt havde været ude og købe noget nyt hardware til hans pc. De havde ikke det på lager han skulle bruge så han måtte vente fire dage før hans hardware kom til byen. Han havde forladt butikken sur og gnaven. Han gik med faste skridt. der var kun en ting der kunne gøre ham i bedre humør når det var så varmt som i dag. En skummende varm øl. Han gik over til Cafeen. Han havde jeans og en hvid t-shirt på. Ikke noget særligt, men han havde aldrig noget særligt på. Han var ikke en af de mode folk der gik rundt og lignede et kunst værk eller en million. Han gik i det tøj der lige faldt ham ind. Han satte sig ved et bord ved siden af Aisla og bestilte en øl. Da hans øl kom sad han med en sur mine og tog en slurk af hans øl. Det havde ikke hjulpet, han var stadigvæk i et dårlig humør. Han bandede lavmælt '' Fucking pis butik''. Han lænede sig tilbage i stolen og fik øje på Aisla. Han gave hende et kort nik.
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 143

Indlæg by Aisla on Tirs 17 jun 2014 - 0:16

Det var ikke ligefrem fordi at fyren der lige havde sat sig ved siden af var diskret. Han så ud til at være i yderst dårligt humør, og lød også sådan. Aisla overvejede lidt om hun skulle spørge ind til det, eller om det ville være påtrængende. Hun så sig lidt omkring og derefter på ham. Det lignede ikke at han umiddelbart ventede på en, og hvis han gjorde kunne de jo snakke sammen indtil da. Man fik jo ikke nye bekendtskaber ved at sidde stille og stirre ned i bordet!
”Undskyld” startede hun venligt ud, ”er alt i orden?” Hun studerede ham lidt. Han så ikke ud til at være yngre end hende selv, måske var han et år ældre? Måske to? Aisla havde aldrig været god til at gætte hvor gamle folk var, alder var noget tricky noget.
”Jeg er Aisla btw” sagde hun med et venligt smil og rakte ham en slank hånd med negle der var lakkeret blå, dog var den flere steder krakeleret. Hun var ikke den bedste til at vedligeholde sin neglelak, og især ikke her på det sidste. Hun havde tomlet sig hele vejen til byen her, sneget sig om bord på færgen og generelt prøvet at komme fra punkt a til punkt b uden at spendere så meget som en krone. Indtil videre var det lykkedes, men på bekostning af luksus ting som fornyelse af neglelak.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Tirs 17 jun 2014 - 0:28

Wyatt nikkede '' tag endelig plads''. Det var ikke tit han oplevede andre være så snakkesalige. Det var ligefrem en positiv overraskelse. Han tog hendes hånd og sagde '' Jeg er Wyatt, Wyatt Hunt ''. Han kiggede op og ned af hende for at se hende an. Han lagde på ingen måde skjul på at han tjekkede hende ud. Han nikkede et par gange og sagde med en mindre sur stemme '' Fed stil alligevel.. Du er anderledes.. det er fedt ''. Han tog en slurk øl og lænede sig tilbage i sin stol. Han kiggede lidt på hende. Han kunne godt lide når folk var åbne og direkte, sagde hvad de ville og gjorde klart hvad de ville have. Sådan var han for det meste også selv. Et lille smil kom frem på hans læber '' Jeg har ikke set dig i byen før og at bedømme ud fra hvor unik du er.. så.. Ville jeg helt sikker ha set dig før hvis du var her fra ''. Wyatt grinede en smule. Selvskabet havde gjort ham i bedre humør allerede. Det var ellers ikke tit han blev i bedre humør når han ikke fik den teknologi han ventede på. Hans arbejde betød meget for ham og derfor gik det ham meget på når det ikke gik som planlagt.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Tirs 17 jun 2014 - 1:35

Efter at have fået hans invitation til at joine hans bord, vendte hun sin stol og satte iskaffen på bordet. Han havde sandelig ikke megen skam i livet sådan som han så åbenlyst stirrede. Hun så på ham med løftede øjenbryn der tydeligt sagde færdig?, hvorpå hun satte sig på den vende stol. ”hyggeligt at møde dig Wyatt, og tak. Men det ville jo være kedeligt hvis vi alle så ens ud” hun sendte ham et skævt smil. ”nej jeg er lige kommet hertil fra Skotland, som du måske kan høre” hendes accent var meget tyk, man skulle være døv for at kunne overhøre den. Hun tog et sip fra iskaffen. ”Hvad med dig selv? Har du boet her længe?” hun kunne ikke lige placere ham rent accentmæssigt, men ud fra hans måde at komme gående på og hans svovlen over en butik kunne det godt virke som om at han var en indbygger. Turister var som regel lidt mere forstående og tålmodige, medmindre de havde fået en virkelig crapy behandling.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Tirs 17 jun 2014 - 17:02

Han havde lagt mærke til hendes blik men rigtigt som hun havde tænkt så havde han ikke meget skam i livet. Han var en meget direkte person. Der var mange der ikke kunne håndtere en person der sagde tingene som han så dem. Men der var også nogle der syntes det var anderledes og forfriskende. Men alt i alt viste han ikke mange maner. Han grinede lidt og nikkede '' Ja det ville være det samme som at kigge på en binær afspejling af en syntom afkodning ''. Han snakkede nørde sprog en gang i mellem fordi han helt glemte at folk ikke forstod hvad han mente, men for ham var det jo simpelt. Han kom i tanke om at hun sikkert ikke forstod hvad han mente og kløede sig i nakken og sagde '' Erm.. Du ved hvad jeg mener ''.

Da hun spurgte om han havde boet i Di Morga længe tog han en slurk øl og svarede med en opmuntret stemme '' Kun en måneds tid. Men jeg kender den allerede meget godt.. Jeg er meget god til at huske steder og veje ''. Faktisk var han god til at huske en del. Der var mange fordele ved at være så klog som ham, men bestemt også mange ulemper som gav ham mange problemer. Han smilede og nikkede over imod sin Motorcykel '' Hvis du vil kan jeg sagtens vise dig rundt i byen?''.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Tirs 17 jun 2014 - 18:13

Bionær, hvad for en fisk? Tænke hun om det han sagde. Hun kom til at tænke på ting der var bipolære, men det kunne ikke være det, for det efterfølgende han snakkede om, gav ikke megen mening. Hun lagde hovedet lidt på skrå. ”Afkodning af hvad for nogle bier?” spurgte hun og følte sig lidt fjollet. ”Hvad er det viden indenfor?” måske det kunne hjælpe hende på vej. Eller det kunne i hvert fald fortælle hende om hun burde vide det, eller om det var okay at det var sort snak for hende.

Aisla fulgte hans blik over på motorcyklen. Mhh en bikerguy tænkte hun, og hendes smil blev lidt større. Kun engang før havde hun prøvet at sidde på sådan en, og hun havde elsket det. Det gav næsten den samme følelse som at sidde på en hest der var i fuld galop. ”Det vil jeg meget gerne. Når jeg lige har drukket min iskaffe” Hun tog en tår til. Hun kunne ikke fordrage spild, og hun var slet ikke rig nok til at kunne få sig selv til at forlade noget hun havde købt på en café. Priserne var meget peberede. ”Du siger at du kun har været her en måned, hvor var du før du kom hertil?” han virkede som en spændende og klog person, på sin lidt egen måde.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Tirs 17 jun 2014 - 18:31

Wyatt kløede sig lidt i nakken. Han kunne forklare hende ned i mindste detalje hvad man mente, dog vidste han at hun ikke ville kunne forstå et eneste ord han sagde. Han grinede svagt og usikkert og sagde '' Det er teknologi snak.. Du forstår.. Computer og tal? ''. Det var nok den mest normale måde han kunne forklare det på. Han kunne dog ikke lade være at grine lidt. Det var ikke af hende, bare af selve situationen. Han tog en tår mere af sin øl og mumlede ''bier ''. Han grinede lidt igen. Han kiggede på hende og tøvede lidt og sagde så '' Jeg er lidt af en nørd på det punkt.. Faktisk meget en nørd på det punkt ''. Han vidste altid hvordan folk reagerede, de rystede på hovedet eller så ned på ham som om det var noget dårligt at han var meget klog indenfor punktet, næsten som var det synd for ham.

Wyatt nikkede '' Ja, jeg skal også lige have drukket min øl.. Jeg har haft lyst til noget ordenligt at drikke hele dagen.. Men de servere ikke noget stærkt her, men en kold fad øl er et plaster på såret ''. Han grinede igen. Da hun spurgte hvor han kom fra tænkte han lidt og svarede '' Jeg blev født i U.S.A.. Men da jeg blev syv var jeg færdig med skolen og jeg følte ikke rigtig at harvard var stedet for mig.. Jeg ville gerne udfordres lidt.. Så jeg valgte frankrig.. Da jeg blev træt af uddannelsen der hackede jeg mig ind på statens interne site og pillede lidt ved nogle ting.. Jeg lod mig blive opdaget.. Hyret af staten.. Jeg har arbejdet for dem lige siden..'' Han sagde det som var det helt naturligt at fuldføre folkeskolen som syvårig. Han var en geni, dog var han meget mere social end et normalt geni, desværre havde han en anden brist. Hans indre dæmon kaldte han sen selv. Når han arbejdede ville han blive så opslugt af sit arbejde at han ville arbejde flere dage uden at skænke omverdenen en tanke. Når han kom til sig selv igen ville der være gået dage hvor han kun havde arbejdet. Han frygtede at denne byrde en dag ville overtage ham og han ville arbejde for altid uden at være i kontakt med omverdenen. Som ville han miste sig selv. Derfor drak han, for at glemme alle de tal, formler og tabeller der kørte i hans baghoved som en sang man ikke kunne glemme. Han trak på skulderne '' Jeg arbejder med teknologi.. For at sige det på normalt sprog.. Hvad med dig selv, hvad bringer dig til Di Morga?.. Du ser ud til du kan klare dig selv.. Hvad laver du dog i denne lille by?''.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Tirs 17 jun 2014 - 18:59

Det han fortalte om var noget som hun ikke vidste noget som helst om. Det gjorde hende meget glad, så havde hun en grund til ikke at vide hvad det var.
”Ej hvor spændende” sagde hun oprigtigt. Hun elskede viden, og fandt det altid interessant at møde nogle der selv kunne lide viden, især når det var en anden slags viden end hendes egen. ”Er du uddannet indenfor det, eller er det bare en hobby?” spurgte hun nysgerrigt, og tog en tår, mens hun gav ham plads til at svarer. Hendes spørgsmål blev hurtigt besvaret. Færdig med skolen som 7 årig… arbejde for staten.. Ja det var ikke småting. Hun nikkede imponeret.
”Du lyder som en yderst talentfuld person” det var ret respektindgydende at han allerede havde udrettet så meget. Selv havde hun færdiggjort high school og anede ikke om hun gad at læse videre på universitet, eller hvad hun i så fald skulle læse.

”Jeg er lige kommet til byen, like yesterday, som før nævnt. Jeg kom hertil for at finde en bekendt. Jeg fandt ham så også her i går, så jeg ved egentlig ikke rigtigt hvad der skal ske nu. Jeg tror at jeg i hvert fald bliver et par dage. Jeg kan jo lige så godt udnytte at jeg nu engang er her. Derudover er der intet der haster med at komme hjem” hjem… hun savnede nogle ting derhjemme, men de ville jo også være det om hun først tog tilbage om en måned. Et par dage ville ikke gøre til forskel!
”Men hvordan er her at bo? Er det en god by?” Måske tiden var kommet til at flyve fra reden og bosætte sig i et nyt land. Dog var der så meget som hun i så fald skulle hjem og hente, bl.a. sin hest, Kauka. Hun ikke kunne klare at leve uden muligheden for at tage en ridetur når det passede hende. Hun var praktisk talt født i sadlen.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 0:23

Han kiggede på hende og hans øjne lyste næsten helt op '' Syntes du.. erm.. Tak ''. Han blev helt glad af hendes ord og hans gnavenhed var nu helt væk han kiggede hende i øjnene og nikkede '' Ja jeg har et par uddannelser inden for forskellige områder.. Men det blev for kedeligt til sidst.. Jeg følte mig ikke rigtig udfordret, faktisk var det meste af det for let ''. Han kløede sig lidt i nakken '' Erm.. Jeg lyder som en complet stuck up når jeg siger det på den måde ''.

Wyatt trak på skuldrene '' Jeg ser ikke intelligens som ensrettet.. Der er mange former for intelligens og bare fordi jeg har talent indenfor et område gør det mig på ingen måde bedre end andre.. tværtimod.. der følger også nogle problemer med at have en hjerne som min ''. Han grinede lidt og kiggede på bordet. Det var nemt at se det bestemt ikke var rare minder der kort kørte igennem hans hoved.

Wyatt nikkede lidt '' Lyder fedt nok.. Hvis du mangler et sted af crashe så har jeg en sofa du godt kan låne.. Jeg ved godt vi lige har mødt hinanden men hvis du kun er her et par dage så why not.. Du virker som en cool kvinde og jeg tror ikke jeg ville have noget imod at hænge lidt ud med dig ''. Han sagde altid hvad der var på hans tanker. Han bundede sin øl og sagde '' Hvis du altså ikke er en pussy ''. Han grinede drilsk og udfordrende.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Ons 18 jun 2014 - 0:36

Det var svært ikke at smile af ham. ”Lad være med undskylde for hvordan du lyder. Hvis det er sådan det er, så er det jo sådan. Du ville først være en røv hvis du sad og sagde at du var bedre end alle andre, og ingen kunne måle sig med dig. Men at indrømme at man er god til noget er jo en fed ting!” Aisla havde altid ment at man skulle stå ved hvad man kunne og ikke prøve at gemme det væk, bare fordi man var bange for hvad andre mennesker syntes om det. Kunne de ikke lide det, kunne de stoppe deres meninger op et vist sted hvor solen ikke skinner!

”Intelligens er mange forskellige ting, det vil jeg give dig ret i. Ligeledes er talent, og alle har det på en eller anden måde. At nogles talenter er mere nyttige og praktiske end andres, er jo hvad det er” hun sendte ham et lille grin, ”jeg er f.eks. god til at ridde og skyde med bue. Det er ikke specielt nyttigt, men det er hvad jeg er god til” hun trak på skuldrene, og drak lidt mere iskaffe, den skulle jo nødig blive lunken her i solen! Hun var snart halvt igennem dem.

”Det vil jeg rigtig gerne, indtil jeg ved om jeg tager hjem eller finder mit eget. Mange tak!” hun lyste helt op, ”hvor er det fedt at møde en der er så venlig og åbent sindet som du selv” han var vitterligt den første søde person hun havde mødt siden hun kom til byen. Eller hun havde genset Malz, men det var noget andet. Ham kendte hun på forhånd. ”Hvor i byen bor du?” hun tænkte at det måtte være lidt væk fra hvor de befandt sig siden han var på motorcykel. Medmindre han selvfølgelig først havde skulle ordne noget andet.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 0:52

Han grinede lidt. Han kunne ikke lade være med at tænke * hun er faktisk meget sød.. Ikke som de andre kvinder i den her by.. De er jo komplet sindssyge*. Han nikkede '' Det har du vel ret i.. Jeg kan godt lide den måde du forklare det på.. Du er faktisk meget cool.. Jeg er fucking glad for jeg endelig har mødt en person der virker til at have noget mellem ørerne''. Faktisk lød hun til at være så ærlig som ham selv så han vidste de nok skulle få det sjovt sammen.

Han kiggede interesseret på hende '' God til at ride og skyde med bue.. Er du da sindssyg det er fucking cool.. Mega frækt ''. Han grinede lidt '' Det var ikke ment på den måde.. Eller ''. Han lagde sit ansigt i sine hænder og mumlede igennem dem '' Jeg burde virkelig tænke før jeg taler ''. Han rystede sit hoved lidt. Ordene havde det bare med at komme ud før han kunne tænke dem igennem. Han kiggede op fra sine hænder '' Godt så .. Nu hvor du syntes jeg er et totalt creep så bare skyd mig med en bue og få det overstået ''. Han grinede en smule igen. Det var hans svage forsøg på at gøre det bedre.

Ham smilede stort og nikkede '' Fedt.. Jamen du er velkommen.. Dog advare jeg dig.. Jeg er en 20årig single fyr.. Det er ikke blomster og dufter af sommerdug.. Men det er hjem ''. Han pegede mod syd '' Jeg bor lidt væk herfra i en penthouse lejlighed.. Jeg får en fed løn så i det mindste bor jeg med stil.. Der er massere plads og karbad og det hele.. Det har lidt sine fordele at arbejde for staten ''. Han grinede venligt
Wyatt

Indlæg by Aisla on Ons 18 jun 2014 - 1:02

Det var svært ikke at være I godt humør i hans selskab. ”Du mente de andre kvinder som slår får de spørger?” Aisla tog sig til halsen, hvor et par blå mærker var tydelige. Aften forinden var hun blevet holdt op imod et træ, af en kvinde som var totalt psyko. ”Og på underlig vis er super stærke? Det virker som om at denne by virkelig alle har spist deres havregrød og spinat”, hun rynkede lidt på næsen, det var et besynderligt sted hun var havnet!

Aisla brød ud i et høj klar latter over ham. ”Det er ridning af en hest mr. Prettyboy” sagde hun med et glimt i sine blå øjne. ”Og det kan vel diskuteres hvor sexet det er at se på bukserne som er fyldt med hestehår efter en tur. Jeg rider som regel altid uden saddel, så det griser lidt mere. Og nej selvfølgelig skyder jeg dig ikke. Derudover har jeg ikke min bue på mig. Jeg kan jo ikke rigtigt rende rundt med den og mit pilekoger i fuld offentlighed. Folk ville tro at jeg var crazy” Hun havde på banegårde fundet et skab og låst det inde, sammen med hendes store bagage. Der var ingen grund til at slæbe rundt på det når hun ikke vidste hvor hun ville ende. Men takket være ham vidste hun det nu. Når han havde vist hende hvor han boede ville hun gå ned og hente det, så hun havde sine ting med sig. Hun ville føle sig mere tryg ved at sove hos ham, hvis hun havde sit nattøj.

Hun trak på skuldrene, hun havde aldrig krævet meget, ”er der et sted jeg kan sove og et badeværelse med et wc og en vask er jeg tilfreds. Mere behøves skam ikke. Jeg er virkelig taknemmelig for det. Er der noget du vil have til gengæld?” det virkede som alt for meget hvis hun ikke skulle gøre noget til gengæld. Det mindste hun kunne gøre var at betale noget af det, eller hjælpe med rengøringen, eller hvad han lige havde brug for af hjælp.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 1:14

Han kiggede på hendes mærker og kørte en hånd let over dem hvis hun tillod det. Han blinkede lidt '' Fuck sker der i den her by.. Jeg var ude i skoven og jeg sværger.. Der var en kat der blev til en kvinde.. Jeg troede det var en drøm.. Jeg må have set syner.. Den her by er fucking wierd ''. Han grinede lidt og klappede hende på skulderen '' Det ser ud til vi normale, må holde lidt sammen ''. Han sagde beroligende '' Hvis den crazy woman viser sig igen skal jeg nok passe på dig ''. Han havde ikke en chance overfor de overnaturlige væsner i en nævekamp men det vidste han jo ikke.

Han grinede lidt '' Ja ved jeg da godt.. Heh.. Men det er sku da stadigvæk mega hot.. Sådan en nøgen pige på en hest.. Det går man a..''. Det gik op for ham hvad han var ved at sige. Han kiggede opgivende på den tomme øl og tænkte * Det er sku da fantastisk med dig Wyatt.. Du møder en sød pige og så lukker du sådan noget pis ud*. Han kiggede imod himlen og sagde '' Yep.. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige for at forsvare den der.. Fedt ''. Han grinede lidt.

Wyatt kiggede på hende og smilede '' Nååh.. Skal vi ikke tage af sted og hente dine ting.. Før du smadre mig totalt ''. Han grinede og kiggede på hende venligt '' Jeg gir ''. Han lagde penge for begge deres drinks og en god slat drikke penge. Det var næsten som om at penge ikke betød så meget for ham. ''Jo.. Ermm.. Der er to ting du kan gøre for mig.. Den første er at hjælpe med at rydde lidt op ''. Han kiggede mere alvorligt på hende '' Den anden er at komme ind på mit kontor hvis jeg ikke svare når du kalder.. Hvis du finder mig helt opslugt af mit arbejde.. Så stik mig en lussing.. Jeg har det med at.. Glemme mine omgivelser når jeg arbejder, nogle gange ''.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Ons 18 jun 2014 - 1:34

Wyatts fingre var dejlig kølige mod de blå mærker, og hun valgte ikke at skubbede hans hånd væk. ”Med det jeg oplevede i går så er jeg på nippet til at tro på at det du så ikke var syner. Den her psykokvinde holdt mig op imod et træ i en arm i min hals, og ikke bare et par sekunder, men i minutter, og ikke på et eneste tidspunkt føltes det som om at hun var ved at få ondt i armen af anstrengelse, og alt jeg kunne gøre var at dingle lidt med benene, og sprutte fornærmelser af hende” det var ikke meget hun havde været i stand til at gøre, og det pinte hende lidt. Hun kunne ikke fordrage at føle sig hjælpeløs! Det var grunden til at hun havde lært at bruge et våben. Tanken om at kunne forsvare sig selv, havde altid været betryggende. Måske hun skulle have valgt en kampsport i stedet. Dog virkede det ikke som om at det ville have hjulpet mod kvinden, men måske kunne hun have været heldig at give hende et blåt mærke. Det ville have hjulpet lidt på hendes egne følelser. Hun tog endnu en tår iskaffe.

De negative tanker der havde været tæt på at fulde hele hendes sind forsvandt som dug på en klar solskinddag. Hun grinede højlydt, hvilket resulterede at iskaffen kom i den gale hals, og hun begyndte i stedet at hoste, mens hun grinte. Et meget dårligt match. ”nøgen… på …. Hest..” fik hun fremstammet. Hun havde godt hørt om den fantasi, men det kunne på ingen måde være rart at gøre, hvilket gjorde det hele endnu mere komisk. Efter endnu et par host fik hun hold på sig selv. Hun så på ham, og hendes kinder blusede let. ”Undskyld” hun rømmede sig inden hun prøvede igen. ”Har du nogensinde prøvet at ride? Hvis ja, forstil dig at gøre det nøgen. Så vil du vide at det ikke vil føles rart” Hun prøvede at tage en ny tår iskaffe, og denne gang kom det i den rette hals, og hun begyndte ikke at kløjes i det.

”Tak” sagde hun og lidt mere varme kom op i hendes kinder. Hendes øjne spillede livligt. Han virkede som en rigtig sød fyr. ”Ryde op og stikke flade, det kan jeg finde ud af. Men sikker på at jeg skal slå dig?” hun så lidt tvivlsom på ham, ”du slår vel ikke igen? Eller er du bare til den slags dominans?” det sidste sagde hun i en drillende tone, mens hun rejste sig op, svang tasken over skulderen. Hun drak den sidste tår af sin iskaffe og satte glasset ned. ”Jo klart. Mine ting er i et skab på hovedbanen. Der er min bue, og en tæmelig stor taske”
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 1:51

Han så en smule bekymret ud. Var der virkelig overnaturlige væsner i verden. Han så bekymret ud i et kort stykke tid før et smil viste sig på hans læber '' Jeg er sikker på den psykopat bare havde tager stoffer eller noget pis i den stil ''. Han grinede lidt '' Helt ærligt en kat der kan blive til en kvinde.. Det er ikke en kattebakke jeg gider rydde op efter ''. Han grinede lidt højere og rystede på hovedet. Han tænkte alt for logisk til at det kunne være noget overnaturligt. Der måtte være en anden forklaring. Han smilede '' Så du fornærmede hende imens hun havde overhånden.. Det var nøjagtigt sådan jeg ville have gjort.. Heh.. Så fedt ''.

Han grinede lettere nervøst og trak på skulderne '' Altså.. Nej.. Jeg har faktisk aldrig reddet på et hest ''. Han smilede igen da hendes kinder blev røde. Han fjernede et tåt af hendes røde hår fra hendes ansigt og sagde '' Heh.. Det er sødt at dine kinder kan blive samme farve som dit hår ''. Han havde aldrig prøvet at ride, selv om han elskede dyr så holdt han dem på afstand. på grund af hans tilstand hvor han forsvandt ind i sig selv når han arbejde og først kom rigtigt til sig selv flere dage efter så mente han ikke det ville være forsvarligt at holde dyr da de ville skulle gå flere dage uden mad og vand. Når han forgabte sig i hans arbejde var det som om tiden stod stille for ham. Han spiste, drak, sov og arbejde og før han vidste af det var der gået flere dage bare med at arbejde før han fik revet sig løs. Det var den største ulempe ved hans store intelligens. han følte ikke han var herre over det og frygten for at miste sig selv helt voksede i ham hver dag.

Wyatt grinede '' Ja nu invitere jeg dig jo ikke hjem og bo ved mig så jeg kan give dig en pisk og læder.. Nej.. Jeg mener det.. Jeg er ikke til at få kontakt med.. Mit hoved tænker kun på arbejde, at løse den formel eller at knække den binær frekvens anagram.. Mine tanker køre kun i en bane ''. Han kiggede lidt ned '' Det er ikke altid lige rart at komme til sig selv og se alt omkring sig ligner lort og man tror man har brugt et par timer på at arbejde og så er der gået to dage ''. *hvorfor fuck fortæller du hende det.. Du skrammer hende sikkert væk *. Han kiggede på Aisla. Han grinede drilsk og sagde for at skifte emne '' Men du må da gerne give mig et klap i måsen hvis du hellere vil det ''. han tog sig til hovedet *Det var ikke bedre Wyatt *. ''erm.. Jaah.. Skal vi køre? ''. Han satte sig op på sin motorcykel og sagde'' hold godt fast''.

Wyatt

Indlæg by Aisla on Ons 18 jun 2014 - 3:05

Det var et meget tungt emne, og ikke just det mest muntre at snakke om. Aisla var en livsnyder, og hun betragtede sig selv som værende en optimist. ”Lad os ikke dvæle mere ved det. Forhåbentligt møder jeg aldrig hende igen” hun vidste ikke hvor meget fejl hun tog ved den kommenter, men i øjeblikket levede hun i lykkelig uvidenhed. Aisla gik hen til motorcyklen og svang sig op så hun sad overskrævs, med plads til ham foran. Han skulle jo styre. Hun satte en hånd til støtte bag sig og lænede sig lidt tilbage, med ansigtet vendt i hans retning. ”Well, det skal vi da ændre på! Når jeg har reddet med på din bike her, skal du med til hest på et andet tidspunkt. Der findes ingen bedre følelse end at side på toppen af en heste og nærmest flyve derudaf. Det er så befriende” hun så drømmende ud for sig et kort øjeblik, inden hun blev nærværende igen.

Hun bad til at hendes kinder ikke ville blive rødere, det var ved at blive lidt småpinligt. Hun gad jo heller ikke at ligne en tomat! Heldigvis føltes det ikke som om at hendes kinder blev rødere – thank god – dog mærkede hun en pludselig generthed, og meget piget mumlede hun et lille ”tak”. Der var et øjebliks stilhed, og hun brugte det på at se lidt nærmere på hans ansigt. Lige nu så det ret eftertænksomt ud, men ellers lignede han en venlig ung mand, som helt sikkert var med på lidt af hvert, men på bunden var god nok, og en der kunne holde ord. Det gik først sådan rigtigt op for hende nu at hun havde sagt ja til at tage hjem og bo hos en fuldstændig fremmed mand. Well helt galt kan det ikke gå. Og jeg har jo hans tilladelse til at slå ham hvis det endelig skulle være. Rødmen var nu næsten aftaget, og erstattet af et stort smil som afslørede hendes smilehuler.

”Jeg dømmer skam ikke, men man ved jo aldrig hvad folk er til” hendes øjne havde fået det samme drillende glimt som før. ”Men jeg må bo der et par dage hvis jeg hjælper med at ryde op, give dig en lussing eller et smæk i røven. Du har sgu en deal!” hun gav ham hånden for at give håndtryk på aftalen. Han satte sig på motorcyklen og bad hende holde. Aisla lagde sine arme omkring ham, og rykkede tættere på så hun sad helt op af ham. Hun ønskede bestemt ikke at falde af.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 9:47

Da hun snakkede om at hun ville have ham med ud og ride grinede han lidt og nikkede efterfølgende. '' Okay, det er en deal ''. Det skulle nok blive spændende. Han havde aldrig været på en gård eller brugt tid på landet så han mente det ville blive sjovt at prøve. Wyatt havde bestemt ikke noget imod at prøve nye ting og da slet ikke sammen med en pige der virkede til at være så flink som Aisla.

Han kunne ikke lade være med at kigge på hende da hendes smilehulder kom frem. Hans eget smil voksede en smile og han kiggede hurtigt den anden vej for ikke at virke som om han stirrede *Okay.. Hun ser jo pisse sød ud når hun smiler sådan.. Og hun bliver ikke gal når jeg taler før jeg tænker.. Er hun faldt ned fra himlen eller sådan noget* Tænkte han. Wyatt havde det med at holde folk på afstand. Nok mest fordi han var så ligefrem og ærlig.

Wyatt grinede lidt over hendes ord og kiggede drilsk på hende '' Nååh.. Hvad er du da måske til at kinky ting var? ''. Han grinede lidt igen '' Det er jo dig der snakker om alt muligt ''. Han gav hende hånden '' Deal. Bliver sku alligevel rart med lidt kvindeligt selskab i lejligheden ''. Da hun lagde sine arme omkring ham om satte sig tæt på kunne han ikke lade være med at smile. Det var en rar følelse. Han kiggede tilbage og sagde '' Er du klar? ''. Derefter kørte han afsted. Han havde kørt på motorcykel siden han var 17, så han var efterhånden meget rutineret. Efter de havde hentet hendes ting på banegården satte de kursen hjem til ham. Da de kom til den bygning han boede i, trykkede han koden ind og gik ind i elevatoren. Da de nåede til penthouset som han boede i åbnede elevatoren og han gik hen og låste op og bød hende ingenfor.

//sådan ser lejligheden ud http://www.eksercerpladsen.dk/log/images/penthouse02.jpg dog med et stort 40 tommers fladskærm og rod hist og her //
Wyatt

Indlæg by Aisla on Ons 18 jun 2014 - 18:55

Før hun nåede at svare ham, startede han motorcyklen og satte af sted. Det var en vidunderlig følelse at køre på den. Vinden blæste hendes røde hår tilbage, og gav hendes en sund farve i kinderne. Hun elskede det. Måske hun skulle tage et motorcykelkørekort, så hun selv kunne køre rundt. De nåede ikke at køre i lang tid før end de var ved banegårde. Aisla løb hurtigt ind, fandt skabet, svang buen på ryggen, inden hun tog den store taske udover. Hendes lille grønne taske, hang stadig fra hendes skulder. Hun skyndte sig ud til Wyatt igen. Hun svang sig op bag ham, placerede igen armende omkring ham, og satte sig tæt op hans ryg, så hun kunne holde godt fast, nu havde hun jo lidt mere vægt der skulle blive på motorcyklen. Motorcyklen blev startet igen. Et øjebliks kørsel, og de var endelig fremme ved hans hjem. Hun steg af, og rystede benene lidt for at få gang i blodcirkulationen igen. Imens bussede han dem ind. Hun sendte ham et sødt smil, hvorpå hun fulgte efter ham ind i elevatoren. Der var tavshed mens de kørte op, dog var det ikke den akavet hvad skal vi snakke om-tavshed, men mere et naturligt ophold, som gav Aisla plads til at suge indtrykkene til sig. Et lille bling, og de var oppe. Hun så hvordan han låste op inden hun fulgte med ham ind i hans lejlighed.

Hun måbede. ”wow” mumlede hun lavmeldt. Lejligheden var stor og nydeligt indrettet, jo der var lidt rod her og der, men det ødelagde ikke oplevelsen – tværtimod. Rodet gjorde at det var muligt at se at her rent faktisk levede et menneske, og at det ikke bare var et udstillingshjem fra Ikea. ”Du bor virkelig flot” sagde hun. Hun tog skoene af – det virkede altid høfligst at gøre det når man var i et fremmed hjem – hvorefter hun gik længere ind i det store rum. ”Hvor må jeg sætte mine ting?” spurgte hun uden at se på ham. Hun havde alt for travlt med at studere rummet, hvor især udsigten tiltrak hendes opmærksomhed. Hun gik hen imod dem, mens hun nød at kunne se ud over byen. Det var en flot udsigt.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 21:20

Wyatt fjernede et par tomme sprut flasker. Faktisk var det mest sprut flasker der lå rundt omkring. Der varslede om hans store forbrug af alkohol. Han brugte alkohol til at fjerne de tal, tabeller og formler i hans hoved så han kunne slappe af. Desværre var prisen at han ofte drak og drak meget. Han kiggede ned mod jorden og det var nemt at se han skammede sig over de tomme flasker. Han kiggede op lidt efter og pegede ind i hans soveværelse '' Der er et skab der inde du kan hænge dit tøj og din bue.. Hvis du ikke har det godt med det kan du lægge dem bagved sofaen ''. Han smilede venligt og gik over til en dør og satte hånden op af den '' Der inde arbejder jeg.. Kun træd der ind hvis jeg ikke svare dig.. Det er top secret hvad jeg laver så.. Ja.. Ingen adgang ''. Faktisk var han ligeglad om folk så hvad han lavede men det var staten ikke og han ville ikke have at de fandt ud af at Aisla havde set hans projekt for han vidste ikke hvad de så ville gøre ved hende.

Wyatt satte sig i sofaen og grinede lidt '' Tak skal du have ''. han tændte det store tv og surroundsound anlægget slog til. rejste sig og gik ud i køkkenet og kom ind med en six pack øl og satte den på bordet. han smed sine fødder op på bordet og sagde '' Vil du have en? ''. Han havde haft en hård dag så han ville slappe lidt af. Han grinede lidt og sagde '' Bare sæt dig og slap lidt af.. Nyd en kold øl ''.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Ons 18 jun 2014 - 22:31

Det var lidt spøjst så meget han drak, dog kommenterede hun ikke på det, da det var tydeligt at han ikke selv var stolt af det, så i stedet valgte hun et ignorere det og lade som om hun ikke bemærkede hvad rodet egentlig var. Hun så hen på de steder han viste og nikkede forstående, ”klart, bliv ude af dit kontor, men kom endelig rendende ind i dit soveværelse” svarede hun ham drillende, og gik ind i rummet og hen til skabet, og begyndte at pakke sine ting ud. Lagde bukser og t-shirts på hylderne og hang de få kjoler hun havde taget med på bøjler. Buen undlod hun at tage af ryggen endnu, inden hun kunne sætte den væk, skulle hun lave sine øvelser. En langbue som hendes, prøvede daglige øvelser, ellers ville den være for stram at spænde. Selv hendes far, en stor stærk mand, havde problemer med at spænde den, da han ikke havde indøvet den rette teknik, og trænet de rigtige muskler. Sådan, tøjet var på plads. Hun gik ud af soveværelset, og ind i stuen hvor alt nu kørte på fylde drøn.

”Fed lyd” mumlede hun mere til sig selv end ham. Hun gik hen hvor hun ikke ville stå i vejen for ham, og svang buen af ryggen, alt imens han tilbød hende en øl. Hun rystede på hovedet. ”nej ellers tak – øl er ikke lige min ting”. Hun spændte buen - dog uden at have en pil på - så meget som den kunde, og holde positionen et minuts tid, langsomt løsnede hun den op. Hun så hen på ham, ”er det til gene hvis jeg strækker ud her, eller skal jeg gå ind i soveværelset?” det var aldrig til at vide med folk, nogle ville synes at det var fint nok, og andre ville finde det totalt stødende. Hellere være på den sikre side.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Ons 18 jun 2014 - 23:07

Wyatt nikkede og tog en slurk øl. Han lukkede kort øjnene. De mangle tal og formler der gik igennem hans hoved igen og igen som en ødelagt grammofon plade virkede ikke så tydelige som før. Han slappede lidt af. Han kunne ikke lade være med at grine og klø sig i nakken '' Enten misforstår du med vilje eller så vil du bare gerne misforstå.. Men hey.. Du er pisse sjov.. Det kan jeg godt lide''. Han kiggede rundt på de tomme flasker. Han vidste godt hvad hun tænkte om ham. Det gjorde alle der så det, det var også sandt. Men han ville gerne finde en anden vej, en anden vej at lukke ned for de ting der kørte i hans hoved. Han var en geni og han var fantastisk god til alt med teknologi men den bi effekt det havde at være så klog som ham, var noget han godt kunne være foruden. Han ville hellere være normal hvis han kunne slippe af med alle de problemer han havde. Han vidste der måtte findes en anden og bedre vej for at rette hans tanker ud. Men han vidste ikke hvor eller hvordan han skulle starte. Han var alene om det.

Wyatt nikkede '' Ja jeg ved det.. Jeg har selv modificeret lyd modulet med et frekvens adjektiv lydbølge fordeler. Det gør bare lyden helt perfekt.. Mange år ud for normal lyd teknologi ''. Igen talte han nørd. Men det var han bestemt også på det punkt. Han drejede hovedet og fik øje på hende stå og strække ud. Da hun spurgte om hun skulle gå rystede han meget på hovedet og sagde uden at tænke '' Er du gal.. Du ser fucking sexede ud når du står der og strækker ud.. Jeg har altid godt kunne lide en kvinde der kan forsvare sig se..''. Han tog sit til panden og satte sig ned og så tv igen. Han rystede på hovedet '' Du burde virkelig stoppe mig når jeg begynder at snakke ''. Han grinede lidt.
Wyatt

Indlæg by Aisla on Tors 19 jun 2014 - 11:44

At Wyatt tænkte som en typisk drengerøv var der vist ingen tvivl om. Aisla rystede lidt på hovedet af ham, men valgte ikke at kommentere på det yderligere, det virkede bare lidt fjollet at gå i gang med at gøre det, men jo hun kunne godt lide at komme med små sidebemærkninger af den humoristiske slags, det lå til hendes optimistiske natur. Hun bukkede forover med lige ryg, for at nå sine fødder, mens han snakkede videre, om lyden. Selvfølgelig havde han lavet den selv nu når han var så glad for teknik, hun ville nok også være blevet en smule skuffet over ham hvis havde fået en installatør til at gøre det. Det ville være lidt som en bager der får en anden til at bage morgenbrødet.

”Men du holder øjnene for dig selv medmindre du gerne selv vil strække ud. Det kunne være at det rent faktisk ville være godt for dig. Udstrækning kan gøres som yoga, hvor man med en bestemt vejrtrækning tømmer sit sind og derved kun tænker på kroppens bevægelser og vejrtrækningen. Det er en god måde at slappe af på” Hun var kommet op fra det sidste stræk, og gik hen til sofaen hvor der lå et tæppe, hun tog det og gik tilbage det den spot gulv hun havde stået på før. Hun bredte tæppet ud, og satte sig på det, og så afventende på ham.
Aisla
Novice (Rank 3)

Indlæg by Wyatt on Tors 19 jun 2014 - 18:47

Han kiggede og så hvordan hun bukkede sig. Han blinkede lidt og så røg det ud af hans mund '' Fuck du er smidig ''. Det var helt imponerende at se på. Han ville ikke sige at han selv var stiv som et bræt men det der, det kunne han godt nok ikke. Han fulgte hendes bevægelse med øjnene. Hvilken ynde hun havde, hvilken kontrol hun havde over den. Det sensuelle buk. Wyatt grinede lidt og rystede på hovet og tænkte * Amen hvad laver sådan en kvinde sammen med en fucked up person som mig.. Hun er da sød på alle måder *.

Wyatt grinede igen og satte sin øl på bordet. Han rejste sig op og gik over til hende. Han satte sine arme over kors og kiggede ned på hende med et usikkert smil '' Jamen helt sikkert.. Jeg er sku altid frisk på at prøve nye ting.. Men du bliver sku nok nød til at hjælpe mig lidt i gang.. Jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre ''. Han var helt oprigtig. Det var som slappede han mere af sammen med Aisla. Som om han lidt glemte sine tabeller og tal lidt. Men han havde bestemt bidt sig mærke i hendes ord. Hvis det kunne rense hans tanker, gøre hans hoved mere klart. Så måske, måske kunne han bruge det som en anden udvej. Wyatt kiggede på Aisla med et smil og sagde '' Jeg er glad for jeg mødte sig.. Hvis jeg ikke var så.. Fucked.. Så ville jeg sku ha inviteret dig ud.. Du er sød og rar.. Du acceptere mig sku ''. Han grinede lidt og sagde '' Igen kan jeg ikke lukke min store mund.. Yoga.. Ja.. Lad os komme i gang ''. Han prøvede hurtigt at skifte emne.
Wyatt

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen