Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Busy Opening.... XXX(Cara)
Today at 20:29 by Caleb

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243725 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Yeah... work and pain //Aphrodite//

Yeah... work and pain //Aphrodite//
« on: on Tirs 21 jan 2014 - 12:54 »

Josh K.

Competent (Rank 11)

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
18:00
Gågaden - tøjbutikEn del folk derLøbebukser og en t-shirt med en trøje i håndenUdenfor er det klart men koldt.

Josh kom roligt gående ned af gaden, han var lige kommet fra fitnesscentret hvor han var begyndt at gå tidligt i december, fordi han syntes det var på tide at han gjorde noget for hans krop. Han havde tasken smidt over skulderen og var stille på vej hjem til sig selv igen. Han gik dog lige forbi et par butikker og kiggede kort ind for at se om der var noget han manglede. Eller om der måske bare var noget der kunne interessere ham. Han gik ind i en tøjbutik for at kigge.

Han gik med rolige skridt rundt i butikken og kiggede sig omkring. Hadede lidt butikkens opdeling da det var nødvendigt at gå igennem dameafdelingen før man kom til herreafdelingen. Og fordi han altid kiggede rundt når han gik følte han ofte at han måtte virke lidt sær ved at kigge i dameafdelingen, han stoppede dog op denne gang lige ved skellet mellem de to afdelinger og tog sig til den ene hofte og det ene knæ.

*Forhelvede hvorfor skulle jeg også lige træne det ekstra i dag...*

Han fik sig rejst op igen, og fortsatte ind i butikken. Han haved relativt ondt i benet og især i knæet men hey det var der jo ikke noget at gøre ved, Han stod lidt og kiggede på nogle skjorter, men han kunne ikke lige finde nogen i hans størrelse, så han gik over til en kvinde som han tænkte arbejde der, da hun lignede de andre der arbejdede der bagfra.

''Undskyld mig i skulle ikke have nogle større størelser af jeres skjorter?''

Det var så først efter han havde stillet spørgsmålet at det gik op for ham at hun slet ikke arbejdede der og nok også bare var en kunde. Han sørgede derfor at undskylde da det jo nok ikke havde været så pænt gjort.

''det må du undskylde troede du arbejdede her.''

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]