Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Yesterday at 22:38 by Khá

» The shy newcommer
Yesterday at 22:01 by Danayela

» Søger folk der vil lege
Yesterday at 17:37 by Lazarus

» In distress //Zak
Yesterday at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Tirs 27 jun 2017 - 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Tirs 27 jun 2017 - 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tirs 27 jun 2017 - 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

Top posting users this month
Caleb

Cara

Khá

Sascha

Hazel

Zakaroff

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243765 indlæg in 12659 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: una canzone magica* privat*

una canzone magica* privat*
« on: on Lør 27 jul 2013 - 22:09 »

Gæst

Gæst

Tid*14:00
Sted* gågaden, ved et lille springvand

Omgivelser* kommer længere nede
Vejr* lunt, blå himmel, vindstille, skyfrit

*************** du ved hvem du er*********************

Luften var lun og den store gule sol skinnede kraftigt denne skønne fridag for de fleste, igen vind rørte sig heller igen skyer dækkede himlen, faktisk var været denne dag fantastisk fuglene sang og byen summede af liv denne lørdag formiddag.

Folk gik roligt op og ned af gaden, nogle snakkede lystigt med venner eller familie, andre var ude og lufte vovsen lidt, kærestepar stod rundt omkring med munden mod hinanden i dybe kys, børn løb og legede , folk gik ind og ud af butikker med flere og flere indkøbsposer, nogle sad på bænke med en kold drik imens andre nød en middag på de små cafeer med borde og stole udenfor.

Lyden af en guitar der spillede en munter melodi, strømmede rundt og fik nysgerrige folk til at opsøge kilden til den smukke musik som roligt fyldte gaden. Ved et springvand på den flade kant, sad en ung høj muskuløs fyr med en sort guitar i hånden, han var anderledes og man kunne tydligt se at han ikke var fra dette land men kom fra et af de varmer lande.
Hans hud var solbrun, håret var mørkebrunt og tykt samt krøllet og langt, denne dag var det skubbet bag ud det ikke genere de smukke brune øjne som strålede af charme.
Han var iført et par stramme grå jeans og et par læder sko i brun, udover det bar han en blå hvid stribet T-shirt et blå/rød/hvid trænet tørklæde om halsen og en brun jakke, med italienske mærker rundt omkring.

Foran ham lå hans guitartaske åben og et par cd`er med et billede af ham lå i en række i det ene hjørne med et skilt hvor der stod en pris, ved isen af lå der både sedler og mønter som folk havde givet ham for hans musik. Han skiftede melodi hvorefter han brød ud en glad sang på et fremmede sprog eller retter sagt på flydende italiensk, sangen handelede om solen og fortalte om solens rejse over himmelen.
Men det mest mystiske var at billeder af en vandrene sol, gled gennem folks sind og fik smil frem på de fleste læber, billede skiftede og man så nu solen gå ned ved et smukt hav, men kort tid efter blev billede afløst af en solopgang over et snedækket land.

Dette var Santino...

hans tøj

« on: on Lør 27 jul 2013 - 22:45 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Anton strøg ned af gaden, på den lune fridag. Byen summede af liv og farver for hans øjne. Auraerne strålede i glade hidsige farver og han måtte blinke et par gange for at kunne fokusere ordentligt på ansigterne, da farverne blandede sig, så det lignede en regnbue. Han pustede et kort øjeblik ud, stoppede op og trak en smøg op af lommen på sine stramme sorte cowboy bukser. Han tog lighteren frem, fra den anden lomme og betragtede kort sin smukke søvl lighter, som var skåret ud i nogle smukke vinger. Det var hans kæreste eje. Han tog smøgen mellem læberne, tændte lighteren og tændte liv. Han tog et dybt sug og så et til og et til, mens han betragtede virvaret af farver nedtone sig, så han kunne orientere sig bedre. Han begyndte at gå igen, men stoppede kort tid efter op igen. Ikke så langt væk, hørte han en vidunderlig stemme, synge. Det lød som flydende italiensk. Anton rynkede brynene, inhalerede og begyndte at gå, mod stemmen.

Han nåede springvandet, folk stod hypnotiseret og hørte med. Jo tættere han kom på, jo flere billeder dukkede der op foran hans øjne. Solnedgangen, snelandskabet, det hele! Han stod som målløst naglet til stedet, ligesom alle andre. Han trak vejret dybt, gik tættere på. På springvandet sad en fyr af italiensk udseende og sang, og han var smuk - af et "menneske" at være. Han smilede skævt, inhalerede igen og skubbede røgen langsomt ud med tungen, mens hans øjne granskede ham. Han så derefter ned foran ham, hvor en masse CD'er lå. Han læste navnet. Santino. Han så undrende på ham. Rodede derefter i sin lomme og fandt en mønt frem. Han gik helt op foran ham, lagde mønten og fandt hans øjne. Han smilede skævt.

« on: on Lør 27 jul 2013 - 23:05 »

Gæst

Gæst

Santino smilede til folk omkring sig, han sang med hjertet og en stemme så ren som det nyeste sne og den italienske accent fik ordne til at lyde fløjlsbløde næsten fortryllende.

Han betragtede roligt folk imens han forsatte sin sang, som snart nåde sin ende han havde tjent godt her i dag og ville nok efter næste sang holde en times pause så han kunne få lidt mad før han igen ville spille for folk.
Santino spillede ikke blot for kun ar gøre folk glad, men musik fik ham til at slappe af og forsvinde ind i sin egen lille verden, desuden havde han spillet musik hele sit liv så det var en del af ham.

Han sluttede roligt sangen af, imens hans øjne fandt en ung flot fyr efter hans mening, fyren kom gående hen mod ham og  lage en mønt til ham i tasken, det var ganske normalt dog ændre det normale sig da han fik øjenkontakt med fyren.
Santino som underne nok var til fyre blev meget hurtigt halv forelsket i denne mystiske fyr" du bliv her efter jeg har sunget næste nummer, så holder jeg pause" sagde han lavt så kun fyren hørte ham før han så kiggede rundt" Mine damer og herre, jeg vil synge et sidste nummer inden jeg vil holde pause"sagde han højt og tydeligt.

Han kiggede så ned på guitaren hvorefter han begyndte at spille en mere trist og sørgelig melodi, før han så igen begyndte at synge på sit eget sprog.
Denne sang var sørgelig og folk stod nu stille og lyttede nogle endda med tåre i øjne.
Billeder af to unge fyre dukke op i folks sind, disse fyre var næsten ens og man kunne se Santino var den ene, den eneste forskel der var på dem var at Santino var et hoved højre ellers lignede de hinanden på en prik.

De to fyre forsvandt og et billede af en bil der kørte på en motorvej kom til syne, inde i bilen sad de to fyre på bagsædet og foran sad en mand og kone.
Næste billede man så var den selv samme bil fra før, nu var den dog total smadret efter at have kørt ind i et træ ved siden, den anden unge fyr der ikke var Santino lå død stille ved siden af imens både manden og konen stod og så ulykkelig på deres døde søn imens Santino lå halvt ind over ligt helt opløst af gråd.
Billederne sluttede med man så en kiste blive boret ud af en smuk kirke og så sluttede sangen.

« on: on Lør 27 jul 2013 - 23:22 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Anton nikkede kort til drengen, bed sig lidt i læben og bakkede tilbage, væk fra mængden og op af en mur, ikke langt væk, men så han stadig kunne se og høre musikken. Han inhalerede en sidste gang, inden han smed smøgen og kvaste livet ud af den med sin hæl. Santino annoncerede sin sidste sang, og han lænte sig tilbage op af væggen, rettede kort på sin hvide skjorte og så op på farverne der hvirvlede rundt om hinanden i alle regnbuens nuancer. Han lagde hovedet på skrå, og lukkede langsomt sine nøddebrune øjne i, og billederne dannede sig.
I baggrunden af musikken kunne han høre folk hulke og pudse næse, ham selv betragtede Santinos historie og bed sig blidt i læben, tænkende over hans egen skæbne - der var ingen der græd, da han tog sit liv. Folk var ligeglade.
Begravelsen var smuk, røde roser, flot kiste og et kort øjeblik undrede han sig over om han selv blev begravet så smukt? Han skød det ud af hovedet og åbnede øjnene da musikken stoppede. Folk klappede af Santino og lidt efter lidt forsvandt folkene. Anton stak hænderne i lommen, lagde sit hovede let på skrå og betragtede Santino, som tittede frem fra mængden.

« on: on Lør 27 jul 2013 - 23:35 »

Gæst

Gæst

Santino betragtede folk mens han sang, det var altid rart for ham at fortælle noget af sin historie videre og vide at hans elskede tvillingbror aldrig ville blive glemt men husket af folk.
Da han sluttede af rejste han sig roligt op og bukkede let for folk før han sendte dem et smil, nogle af de sidste folk købte hans cd eller gav mønter før de forlod stedet og vandre ud i livet måske med en mystisk følelse i kroppen efter det mystiske de lige havde oplevet.

Santino pakkede roligt sine ting sammen, lage guitaren i tasken og lukke den før han tog den på skulderen imens han rette sig let op. De brune øjne så søgende rundt efter fyren fra før og da hans falkeblik fik øje på ham, gik han muntert imod ham og sendte et let smil " nå hvad syns du så??"spurgt han roligt med den tydlige italienske accent som passede godt til den rolige let dybe stemme.

Han kørte roligt en hånd igennem den tykke hår, imens han betragte fyren nysgerrigt "vil du med hen og have em bid mad?"spurgte han så høfligt, nu da han selv skulle hen og have en bid mad inden han ville synge for folk igen.

« on: on Lør 27 jul 2013 - 23:43 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Anton smilede skævt til fyren, "mange gademusikere har jeg hørt igennem tiden, men du er da den bedste af dem alle!" sagde han og hans hvide tandpasta smil blev lidt større. "Mit navn er Anton" sagde han og rakte hånden frem mod Santino, "og du er vidst Santino, af hvad jeg kunne læse?" han lagde hovedet let på skrå og betragtede ham fra top til tå. Santinos aura var bred og den straktes ud i en hidsig gul farve, som irriterede Antons øjne. Han blinkede let et par gange og trak vejret langsomt, mens den hidsige gule farve dæmpede sig lidt. Han fandt Santinos øjne igen, de var mørke og eksotiske. "Jo, jeg vil gerne med ud og få en bid mad" nikkede han høfligt til Santino, hvorefter han kørte en hånd igennem sit korte morgenrodet brune hår, som lå skævt og pænt til siden. Det klædte ham med morgenhår.

« on: on Lør 27 jul 2013 - 23:55 »

Gæst

Gæst

Santino smilede muntert til ham, denne dag var han i et fantastisk humør og det var nok derfor han ikke var nervøs lige nu som han nogle gange ellers var når han snakkede med en pæn fyr.

Han bukkede høfligt før han rette sig let op" det er jeg glad for at høre min kære, musik er mit liv og en del af min sjæl"sagde han roligt med et skævt smil der fremviste et par pæne  tænder. Han betragtede ham indgående" Anton sikke et pænt navn"sagde han let" Santino er rigtigt nok mit navn"svarede han let.

Han vendte rundt på hælen"skønt det er altid rart med selvskab, følg med jeg kender et godt sted"sagdse han let, hvorefter han begyndte at gå ned af gaden dog så han sig over skulderen for at se om han nu også var med.
Efter et stykke tid stoppe han op foran en hyggelig italiensk cafe med borde ude foran, en tjener viste dem en et ¨lille bord, hvor han selv tog plads og greb fat i det ene menu kort imens han kigge nysgerrigt på Anton.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 0:19 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Anton nikkede bare og fulgte Santino, gik op på siden af ham. Alle farverne fra menneskerne strålede op, alle i glade farve, nogle i triste og han gik og betragtede dem og så derefter på Santinos som var en varm orange. Han smilede til ham, mærkede hvordan folk så på dem. Anton hadede at være en engel, på det punkt af at folk fandt ham smuk og at det ligefrem lyste ud af ham. Det gjorde at de fleste vendte sig om og så efter ham, han fik aldrig fred. Men denne gang var det vidst ikke kun på grund af ham, men også Santino og hans mystik og eksotiske udseende.
De drejede ind på en hyggelig italiensk udseende café, Anton smilede høfligt til Santino og satte sig ved bordet overfor ham og greb det andet menukort. Han kiggede lidt frem og tilbage fra kortet og dernæst til Santino. "Hvor kommer du egentlig fra i Italien?" spurgte han nysgerrigt og lagde sit hovedet let på skrå mens han betragtede hans linjer i ansigtet.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 0:30 »

Gæst

Gæst

Santino imens de gik, smilede et folk og hilste høfligt på de folk der kigge lidt for meget, de kigge på begge de to fyre men hans falke blik kunne dog se hvem der kiggede på hvem dog var han blot høflig.

Han kiggede lidt på menukortet og besluttede sig for at tage en klassisk pizza som han havde fået som barn nemlig en med mozzarella og tomat samt basilikum, da han havde fundet ud af det kiggede han op på Anton igen, med et stort smil "jeg kommer fra Pisa, dejlig by"svarede han let "hvad med dig er du her fra eller?"spurgt han nysgerrigt, han havde for længst fundet ud af at denne ´fyr var engel.

Santino rakte let en hånd op hvorefter en tjener kom hen til deres bord, han smilede høfligt til den unge kvindelige tjener" jeg vil gerne bede om en cola og en pizza Mozzarella tomato"startede han let hvorefter han nikkede mod Anton" hvad med dig Anton? ´hvad vil du have?"spurgte han let.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 0:48 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Anton betragtede hans aura gå fra orange til en blid rød. "Pisa? Der har jeg vidst aldrig været" smilede han og kiggede en gang på menukortet, han var lost, kunne slet ikke beslutte sig. "Er det ikke der, det der skæve tårn er?" spurgte han interesseret med smilende blik.
Han så sig kort om, der sad ikke så mange på caféen, men dem der sad der kiggede lidt men ikke så meget som folkene på gaden. "Jeg er fra London" smilede Anton og lænede sig lidt tilbage i stolen og fandt Santinos øjne. Tjeneren kom til syne, "Jeg tager det samme som ham" sagde han blidt og fjernede øjnene fra Santino og så på den unge kvindelige tjener. Hun blev helt rød i hovedet og nikkede inden hun næsten løb ind i restauranten igen. Han grinte lidt for sig selv indeni, inden han så på Santino. "Kommer du tit det her sted?" spurgte han og lænede sig lidt ind til bordet inden han kørte en hånd igennem sit rodede nøddebrune hår.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 1:03 »

Gæst

Gæst

Santino betragtede ham let imens Anton kigge på menuen, han så helt fortabt ud og det var da enligt forståeligt vis man normalt ikke spiste italiensk mad, men Santino var jo opvokset med sådan mad og det smagte altid skønt" jo det er der det skæve tårn er"svarede han let.

Han lagede hovet let på skrå "London? der har jeg aldrig selv været"sagde han så let" det er en meget travl by ikke sandt?"spurgte han let med et hævede øjenbryn og strålende øjne som kiggede på Antons øjne.
Han kigge så kort efter tjeneren og rystede på hovet af hende*kvinder*tænkte han let, hvorefter han smilede skævt og kiggede på ham igen"ret ofte, det mider mig om mit hjemland og så er det heller ikke så dyrt men har masser af smag, jeg kender en af kokkene og han er fra Rom så han ved hvad han gør"svarede han roligt.

Tjeneren kom tilbage med deres sodavand, hun kiggede kort på Santino som dog sendte hende et roligt smil før hun så kiggede på Anton i lidt for lang tid før hun forsvandt.
Santino rystede på hovet af hende"kvinder er mystiske"sagde han let med et svagt grin.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 1:23 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Han smilede let til ham, "lidt travl er den vel" mumlede han lidt mens han lænede sig tilbage igen. "Hvorfor kom du så hertil?" spurgte han smilende og betragtede deres omgivelser. Tjeneren kom tilbage, stillede deres sodavand og han kunne ikke ignorere hendes brede skrig pinke aura der skar ham i ansigtet, hvilket fik ham til at smile lidt sjovt til hende med et blinkende øje og hun løb ud igen, endnu mere rød i hovedet som første gang. Han grinte let og nikkede mod Santino "Ja, kvinder er mystiske" det gav han ham ret i.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 1:44 »

Gæst

Gæst

Santino smilede roligt, dog falmede hans smil en anelse efter spørgsmålet " der var nogle familie problemer, så dette var den bedste løsning for alle parter"svarede han ærligt, faktisk var han flyttede på grund af at hams far ikke kunne acceptere at han var til fyre og ikke kvinder, det gik slet ikke når man var en høj ansat mand som hans far.

Santino tog let en tår af sin cola "skål" sagde han let,  imens han betragtede ham lidt dog kunne han godt fornemme at denne fyr ikke var til samme køn som ham det var dog en skam" jeg lærer aldrig at forstå dem"sagde han let.

Efter kort tid kom tjenerne igen men denne gang med to flotte pizzaer som blev placeret foran dem begge, Santino nikkede let til tjeneren og hun forsvandt hurtigt.
Han smilede let og duftede til maden"ser det ikke godt ud?"spurgt han let"hvad med dig hvorfor flyttede du?"tilføj han let hvorefter han skar et stykke ud og tog nydende en bid.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 11:10 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

Han nikkede lidt med et lille skævt smil, mens han betragtede Santinos farve gå fra flot orange til en lettere grå masse. Han bed sig tænkende i sin rosarøde underlæbe. "Skål!" grinte Anton og lod deres glas mødes med et klink. Han smilede lidt størrere, "ja kvinder har aldrig forandret sig gennem tiden, det er som de altid har været: uforståelig!" han smilede skævt til ham med et blink i øjet. Han vidste godt at Santino var til drenge, men det gjorde ham ikke spor. Imellemtiden havde Santinos aura ændret sig til en glad orange, den samme som før. Anton smilede tilfredst.
Maden blev bragt ind, og den herlige duft nåede Antons næsebor, "Mmmmh" smilede han og så på mesterværket af en pizza foran ham. Han skar et stykke og tyggede yderst tilfredst, det smagte vidunderligt! "Jeg har aldrig rigtig spist italiensk mad som sådan, men det her sted er satme godt!" smilede Anton og hans nøddebrune øjne strålede.

Hvorfor han havde flyttet? Anton trak vejret dybt ind, "Det er en meget kompliceret historie, men vil du høre den alligevel?" spurgte han og rynkede brynene. Han tog en tår af sin cola og spiste endnu et stykke.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 11:47 »

Gæst

Gæst

Santino smilede muntert og tog en tår mere af den mørke boblende væske som flød rundt i det høje glas, han hyggede sig meget og nød det gode selvskab.
Han lo blidt " det er godt du kan lide det, jeg har aldrig fået dårlig mad her før"sagde han let, før han selv skaret stykke for så at spise det, hver en lille bid nød han og det bragte gode minder frem måske minder han senere ville synge om.

Santino betragtede ham let, da han kom med de sidste ord dog sendte han ham et let smil"jeg ved godt du er engel, og jeg vil gerne høre det"sagde han venligt, hvorefter han tog en bid mad mere.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 12:13 »

Evan Ferraro

Competent (Rank 9)

"Det er virkelig godt!" sagde Anton halvkvalt med en røvfuld af pizza i munden. Han slugte og smilede stort, inden han kløede sig lidt i håret. Han lænede sig lidt tilbage og betragtede ham, "ja, jeg ved godt at du ved at jeg er en engel" blinkede han til ham, for det var jo nemt at se, det strålede jo ud af Anton. "Det er så også det værste ved at være engel, folk kan se det" han smilede lidt men skjulte ikke hadet mod det, for det var irriterende for ham at han aldrig kunne gå uden at folk vendte sig en ekstra gang.
Anton foldede hænderne sammen, "Jeg er vokset op i en af de adelige familier i London, min familie havde en tobaksfabrik som solgte utroligt godt. Jeg var den ældste søn, jeg fandt en kone, blev forlovet og stod til at skulle overtage fabrikken. Men jeg blev ja, alkoholiker" Anton holdte en lille pause mens han tænkte, han rynkede kort brynene og fortsatte "Min forlovede skred, mine forældre sendte mig på en kostskole af en art, der mødte jeg en pige, hun forsvandt og jeg gik tilbage til at drikke så jeg ja, jeg drak mig selv ihjel" han så lidt på Santino, "efter min død var det svært at komme tilbage igen, min familie var levende, men det var jeg jo somsagt ikke. Så jeg gik rundt og iagtog dem i et par årtier indtil de allesammen var døde, så drog jeg ud i verdenen og endte her" han skød ud med hænderne til siden og lagde derefter hovedet let på skrå for at betragte Santinos reaktion.

« on: on Søn 28 jul 2013 - 12:26 »

Gæst

Gæst

Santino lyttede overvejede om man enligt kunne se på ham selv at han heller ikke var menneske, dog regnede han ikke med at det var så synligt for han opførte sig ikke dyrisk på nogle måder.
Han nikkede let" det må ikke være nemt nej"sagde han let, han tog lidt mere pizza imens han slugte hvert et ord Anton sagde, det lød som om han også havde haft et hårdt liv, men dog lød det meget værre end hans eget.

Santino kiggede let på ham da han var færdig, han trak svagt på skuldrene"livet skal åbenbart ikke være nemt"startede han forsigtigt ud" det lyder til du har haft hårde tider, men jeg er nu glad for du er kommet til dette sted"sagde han så roligt" vi kan jo desværre ikke ændre på fortiden men bestemme over fremtiden"lød det så let fra ham hvorefter han sendte ham et skævt smil.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]