Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

Alene og vild - Christiana

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Alene og vild - Christiana

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 0:34

Sted: Gågaden
Tid: 18:32
Omgivelser: Folk
Vejr: Faktisk rimelig fint. Ikke for varmt men heller ikke koldt, vindstille.

Phoebe var dødtræt, hvad skulle der ske med hende nu? Mange ting havde hun oplevet i sit liv, men dette var noget der gav hende det vildeste adrenalinsus. At skulle bo ikke engang fem huse væk fra hendes forældre, havde gjort hende til en meget vild og crazy tøs! Hun var ekstremt festglad og sex var da heller ikke noget hun holdt sig fra. Phoebe spankulerede rundt på en ukendt gade, men som så ikke var så ukendt alligevel. Hendes nu afdøde søster havde besøgt stedet før og havde sagt til Phoebe, at hun skulle tage derhen for at slippe for de magtliderlige og direkte onde forældre. Det var nu gjort. Hun havde en stor taske på sig, men det var ikke tøj, ikke en dyne, ikke et dyr... Men penge! Hun havde ribbet de penge der rent faktisk tilhørte hende, men som var blevet sat ind på forældrenes konto, rub og stub! Hun kunne ikke andet end at le og tage endnu en tår af sin gin som lå gemt under hendes jakke. Hun passerede en mand som kiggede på hende med borende blikke, ''wuuuh!'' råbte Phoebe og gik videre. Sikke en masse anderledes mennesker, her hørte hun til.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Alene og vild - Christiana

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 7:38

Påklædning http://data.whicdn.com/images/55319448/tumblr_lo3gz7s36Q1qbi23yo1_500_large.png
Sko http://data.whicdn.com/images/67652777/large.jpg

Mange havde tidligere udtalt sig, rødhårede var lig med ben i næsen og masser af kamp ånd, nogle var enige, andre var ikke. Personligt, var den faldende engel Christiana, som også var kendt som stripper og blandt andre en direkte skøge, havde hun ingen mening, hun havde det sjovt, for måske første gang i mange hundrede år. Det var ikke så tit det gik så godt for hende, hun fik penge på stribbe, de fleste af dem var godt nok stjålet...men det var blot en detalje. De kunne jo ikke bevise det var hende, for hve vidste om det virkelig var sådan hun så ud, da hun tog dem?
Som hun passerede en ung mand, sendte hun ham et bredt, flirtende smil, men hvad han dog ikke opdagede var at hun havde to fingre i hans jakke lomme og nu var godt i gang med at snuppe hans pung. Hun vinkede til ham som hun forsvandt, lod ellers blikket glide ud over hvem der nu end befandt sig i denne gade. Til sidst landede de dog på en ung kvinde, godt vel i starten af tyverne. Hun var da den dummeste tøs, drikke gin...også et sted som dette, der direkte svømmede med vampyrer og andre væsner der hellere end gerne ville slå hende ihjel. Hun gik distret mod hende og hurtigt greb hun fat i hendes gin "ikke klogt...er du ny" spurte hun og drak af hendes flaske, før hun smed den tomme hen af vejen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 14:02

// Ups. 
Påklædning: http://images2.fanpop.com/images/photos/7600000/Sophia-Bush-sophia-bush-7676170-200-400.jpg
Sko: http://weheartit.com/entry/67692314/via/kalawesome

Phoebe gik videre og pludselig blev hendes lommelærke revet ud af hånden på hende. ''Ey!'' sagde hun og sukkede. Hendes søster havde advaret hende om alt, simpelthen alt, dengang hun levede. ''Jeg ved det.. Jeg ved det...'' sagde hun så og så lettere irreterret ud. Phoebe nikkede, hun var nemlig ny i byen. Meningen var at hun skulle flytte sammen med sin x i byen, som han flyttede fra for så mange år siden og han havde klaret lejligheden. Så gik de fra hinanden efter flere gange utroskab fra begge parter, det var så meget fortid. 
Hun kiggede efter sin lommelærke, men det var ligemeget, den var jo tom nu. Ja, pga den deresens kvindemenneske. ''Ellers noget du ville?'' spurgte hun i sin normale toneleje, ikke ondt eller stødende, men heller ikke helt i hopla. Phoebe kendte jo ingen folk der og var der noget hun havde svært ved, var det at binde sig. Hun faldt fint i hak med folk, men bandt sig så uendeligt sjældent.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 16:58

Hun hævede øjenbrynet "ey? er det virkelig hvad de unge siger nu om dage" spurte hun retorisk og rullede med øjnene, hun var jo kun et barn og det var tydelig at fornemme, hun ikke engang var en dag over 50, ikke engang over 30, selv havde hun levet i flere hundrede år. Hun klukkede "åh du tror rent faktisk gerne jeg vil vide noget om dig...jamen søde lille barn dog, i denne by er det næppe det bedste at gå rundt og drikke sig fuld, vi skulle nødigs have de farve vampyrer dræner dig tomme for blod...skulle vi vel?" spurte hun og smilede bredt og blændende til hende, før hun trådte et skridt væk fra hende "det ville jo være synd hvis du blot blev endnu en af de unge der havner på forsiden af avisen" hun fandt en avis og vidste hende forside billede af en ung kvinde, hvor der som overskrift stod: "endnu en ung kvinde, fundet tom for blod" hun hævede øjenbrynet og smed den fra sig, trak hurtigt en cigaret frem, hvorpå hun tændte den

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 19:10

Phoebe satte en hånd i siden og stod bare lettere afslappet, men med et lille glimt i øjet. Hun valgte dog at ignorere kvindens næsvished, hvis man kunne kalde det sådan. ''Jeg er nu ikke fuld, havde bare brug for noget alkohol. Jeg bliver sjældent fuld og nej, jeg mangler ikke opmærksomhed lige nu. Virker ellers til du er ivrig efter at lære mig at kende, ellers var du jo skredet for længst'' forklarede hun og vidste jo godt at det ikke var en forklaring  den ukendte kvinde gad at tage til sig, selvom det nu var rigtig  nok. Phoebe mente ikke noget ondt med det, hun havde det bare rigtig meget med at fortælle tingene, på en spydig måde.. Lidt ligesom den ukendte kvinde! Så hun kunne vel tage det? ''Nå, jeg leder efter en lejlighed jeg skal bo i åbenbart. Alle mine ting er her og.. Ja.. Ligegyldigt'' hun viftede med hånden og kiggede sig igen omkring, men derefter med selvsikre øjne, som hun jo altid havde, på kvinden. En avis blev vist for hende, hvad fanden!? ''Stakkels pige'' mumlede Phoebe og rystede på hovedet. Hun gad ikke stille sig op i en form for fight, for Phoebe vidste godt selv hvad hun kunne og hvad hun duede til.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 19:18

Hun klukkede af hende, dette var morsomt og nej hun havde da slet ikke i sinde at lære denne dumme tøs af kende, hun gik hen mod hende og greb fat om hendes arme, med et greb der umuligt kunne passe et menneske, det var hårdt og stramt "tror ikke du ved noget, folk er ikke hvad de giver sig ud for at være, grunden bag at jeg ikke er "skredet" som du så smukt siger, kunne være jeg måske har lyst til at rippe dig for din livs energi" hviskede hun i hendes øre, før hun gav slip og trådte tilbage. Hendes fald havde gjort at hun var sat tvunget til at tage andres liv energi, blot for at holde sig selv i live, nu stærkere vedkommende var, nu stærkere blev hun, samt så gik der længere tid før hun skulle jage efter energi igen. Hun hævede øjenbrynet "lejelighed siger du...jamen hvor heldigt, jeg har en lejelighed, med et frit værelse" sagde hun og kørte hånden igennem sit røde hår. Hun nikkede stille "ja...der kommer en ny i morgen...måske flere endda, vampyrerne i denne del af byen er ekstra sultne" pointerede hun og trak på skulderne

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 19:27

Phoebe var ikke rødhåret nej, men hun hørte til en af dem, der havde et ekstremt vild temperament, men måtte gøre alt for at beherske sig i denne by! Virkelig alt. ''Ved du hvad, kvinde? Du ved slet ikke hvad jeg ved! Og du skal aldrig virke så truende overfor mig, får du opnår intet med det'' hun hev sin arm til sig og vrede istedet for et friskt glimt, kunne nu ses i hendes øjne. 
Da den ukendte kvinde snakkede om vampyrerne, nikkede Phoebe. ''Ja'' mumlede hun bare, men blev lidt ivriger efter det hun sagde om værelset, men nej... Phoebe skulle finde den satans lejlighed! Hun kunne også flyve op i luften og tjekke efter? Det tog altid så meget kortere tid, til alt.. Simpelthen alt! Ak ja, kvinden var faktisk meget smuk, en Phoebe ville kigge efter, men personligheden.. Ja, den var også i top, men passede bare ikke til noget hun skulle lede efter nu. For nej, hun var hverken varulv, vampyr, dæmon eller noget helt helt andet og nægtede derfor at spise hende. 
''Og du hedder?'' spurgte Phoebe, prøvede at lyde en form for munter, selvom det var svært. Hun vidste jo heller ikke hvor gammel kvinden var? Hvor længe hun havde eksisteret? De talte helt sikkert samme sprog, hvis de havde lært hinanden at kende. Men to personer med sådan en personlighed som ikke kendte hinanden, ville aldrig ende godt.. Eller?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 19:46

Hun klukkede "nej, men det kan jeg hurtigt" hun lagde sin hånd mod hendes pande, lukkede øjnene og da hun åbnede dem igen. lyste de op i den smukkeste grønne farve og kort efter begyndte alt ved hende at skifte, for så derefter at hun lignede denne pige. Hun så ned af sig selv og derefter hende "mhh Phoebe McDonald, 23 år og fra Oxford, en animorgus ser jeg...interessant" sagde hun, det var hendes anden evne, den gjorde hende i stand til at skifte til den person hun rørte ved, samtidig ville hun havde alle vedkommendes minder og viden, det gode var at alle dem hun havde rørt ved, på denne måde, sad gemt i hendes hukommelse, så efter hun først havde rørt dem, ville hun kunne blive til dem, som hun ønskede. Dog kunne hun ikke gøre det i over en time, for ellers fik hun det dårligt og ville ligge i sengen i næsten en uge.
Hun skiftede tilbage til sig selv, betragtede sine fingre negle "folk kalder mig meget, men på Jorden hedder jeg Christiana, men som en af de få...kan du kalde mig af mit oprindelige navn Seraphiel" sagde hun, i himlen var hun sangens engel, men her på Jorden var hun blot Christiana, en stripper, med hang til alkohol, stoffer og smøger

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul 2013 - 20:19

Phoebe betragtede hende og tog sig selv i det og ville derfor bare kigge rundt igen, hun nåede det dog ikke. Inden hun vidste af det, havde kvinden lagt hånden på hendes pande og gjort et eller andet. Phoebe skulle lige til at tage hendes hånd rigtig hårdt, gøre et eller andet og så derefter flyve væk i angimagusform. ''Hva..'' hun nåede ikke sige mere, men betragtede igen kvinden... Det var edermageme da creepy! Hun løftede øjenbryn og fik sådan lyst til at tage et billede af dem begge, men det var dælme ikke lige momentet til det, no way! Hun blev sig selv igen, hvilket gjorde Phoebe rolig igen. ''Åh, jamen hej Seraphiel. Og ja, du ved jo så åbenbart godt hvad jeg hedder'', hun følte sig dog ikke begejstret eller noget over, at hun som en af de få åbenbart måtte kalde hende det rigtige navn. Hun kiggede på Seraphiel som jo var smuk, ''nå... Noget du egentlig skulle? For jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvor jeg skal være i nat, ergo... Min lejlighed'' hun trak på skulderen og bed sig selv blidt i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen