Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240094 indlæg in 12012 subjects

What do you think? Please click.. dat

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

What do you think? Please click.. dat

Indlæg by Gæst on Tors 31 jan 2013 - 19:50

Erhm... :c Grunden til at jeg har oprettet dette emne, er ikke kun fordi jeg vil have ros eller ja.. jeg vil gerne have både ros og ris. Hvor i jeg kan få at vide hvad jeg kan gøre bedre. Jeg er ny begynder i digital painting og bliver altid skuffet over mit arbejde. Always. :C Kunne der udover også godt tænke mig at blive undervist af en som har forstand på det, via kontakt over nettet, hvis nogen har tid af dem der kan finde ud af det :c

MEN !.... men.

Grundet til at jeg også valgte at ligge det her op, er at jeg har redigeret et billede, på et forsøg, så det stadig kunne ligne det originale og samtidig fandt jeg ud af at det er en god måde at starte.. når man vil ind på digital painting, så det ikke føltes alt for umuligt at lære..

Og mit seneste arbejde er dette (til min karakter, der har modellen Tribande Joyce, et billede jeg fandt af ham som jeg synes skulle have nogle ændringer så som et rødt øje og har forlænget det hvide hår):

Hvad synes du?!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: What do you think? Please click.. dat

Indlæg by Gæst on Tors 31 jan 2013 - 19:55

:) Hey.

Jeg syntes det endelig er blevet meget godt, det røde øje ser endelig rigtigt godt ud.
Til at starte med havde jeg svært ved at få øje på håret var blivet længe på grund af billede belysning og baggrund, men efter jeg har fået øje på det syntes jeg det er meget godt.
Dog må jeg sige at der ser lidt "flat" ud det 'nye' hår han har fået.

Ved venlig hilsen Zhadalina/Euuzia.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 31 jan 2013 - 19:57

Hår er det jeg har mest svært ved (:

Kan ikke helt finde ud af at komme med den rette belysning og alt det der ligger i det så det bare ligner rigtig hår. ó.ó xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen