Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Latest topics
» A pure heart - [Carver]
Today at 11:55 by Carver Manning

» Death is only another step (Nessa)
Yesterday at 2:12 by DuChance

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Søn 9 dec 2018 - 15:16 by Zakaroff

» Missed you - [Alain]
Søn 9 dec 2018 - 1:51 by DuChance

» What is going on?!
Tors 6 dec 2018 - 2:23 by Khaa

» Show me you are worth it - Nightrage
Man 3 dec 2018 - 10:51 by Nightrage

» How about no?
Fre 30 nov 2018 - 20:59 by Roar

» I dont like the word 'Patient' (Noah)
Ons 21 nov 2018 - 21:02 by Morgan L. Withers

» Silence and Violence
Ons 21 nov 2018 - 13:49 by Cimberlie

» Face Claim
Man 19 nov 2018 - 10:49 by Edward Price

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Statistics
Der er i alt 504 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Milo Fuchs

Vores brugere har i alt skrevet 253289 indlæg in 12778 subjects

FAQ Varulvens magier.

Go down

FAQ Varulvens magier.

Indlæg by Abraham Borzakov on Tors 13 sep 2012 - 15:01

Hvorfor har varulven forudbestemte magier (Forvandling til lycanform)?

Hvorfor har vampyren så ikke fart og styrke som en magi?


Til det med vampyrerne og deres 'generelle evner'. Varulven får også automatisk øget sanser og forbrænder fedtvæv lettere end et menneske. Dette er varulvens generelle evne. Vi forsøger at skabe en fødekæde, og her kan alle ganske enkelt ikke være i toppen. Vampyrens generelle evner er en del større end varulven, da den er en udød og ikke bare har en virus i blodet.

Jeg forestiller mig lidt, at racernes magiske lagring varierer. I de nye racebeskrivelser vil der komme et punkt, der hedder "Magier og generelle evner". Her vil der står de generelle evner, der gælder for alle i racen og derefter hvor magiske racen er - altså hvor begrænsede valget af forskellige magier er. Her skriver vi også ting som "Vi opfordrer til..." for at lave en nogenlunde retningslinje, ikke en direkte regel, blot en opfordring.

Mange har klaget over, at varulven ikke har særlig mange magier, men ikke alle racer skal kunne manipulere med det hele og overvinde verden. Ikke alle kan sidde i toppen.
Med en varulv er det vigtigt, at man lægger sin energi og kreativitet andre steder end i magierne og i stedet for at ærgre sig over, at man ikke kan manipulere ild og luft og vand og jord og skyde med raketter ud ad øjnene, bør man leve sig ind i varulvens eventuelle dunkle sind og aggressive adfærd i sin bæstform. Jeg synes virkelig, varulven er en interessant race, netop fordi den er ret simpel med denne ene særhed, der fylder en kæmpe del i karakterens hverdagsliv.
Wolfpacks er vores højest prioriterede organisation, hvilket får mig til at synes, at varulven da er langt mere interessant end eksempelvis en engel, der (som det står til nu) kan gøre nøjagtig hvad, det passer den, når det kommer til magier.

Samtidig er der folk, som klager over, at magierne simpelthen er for løse. At det ikke gør nogen forskel hvilken race man er, fordi alle racer stort set kan det samme. Vi vil gerne strukturere magierne mere, men uden at indskrænke mulighederne for den enkelte race for meget. Det er svært at finde en balance.

Vi forsøger virkelig at tilfredsstille alle herinde, det vi gør og ændrer, gør vi med den bedste hensigt.

Magi I
Forvandling til lycanform ved fuldmåne.

Magi II for Varulven (Mindst 400 erfaring)
Din varulv kan nu overføre virussen til andre dyr og smitte dem med en form for galskab, som gør dem til lige så vilde og aggressive bæster som varulven selv.

Magi III for Varulven (Mindst 1200 erfaring)
Din varulv kan nu forvandle sig til sin bæstform på alle tidspunkter.

Magi IV for Varulven (Mindst 2400 eraring)
Din varulv kan nu kontrollere, hvilke kropsdele, der forvandles. På dette niveau kan din varulv næsten ikke mærke forvandlingen, hvorimod den i starten var smertefuld.
avatar
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum