Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 22:57 by Cherish Radcliff

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 22:47 by Charmeine Love

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 22:30 by Angelique Dümont

» År 3038 - reklame
Yesterday at 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240145 indlæg in 12012 subjects

Photoshop cs4.. please take a look?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg by Gæst on Søn 9 sep 2012 - 15:15

Ved ikke om folk har lagt mærke til på min profil at jeg er ved at planlægge at der skal komme tegninger af min karakter og så videre.. Der er bare nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af i Photoshop CS4, som jeg godt kunne tænke mig hjælp til.. Ved godt at der er guides omkring det på deviantart, men det forstår jeg ikke så meget af.. specielt ikke det som jeg vil have hjælp til.

Kunne godt tænke mig at hvis der var en person, som ville hjælpe og guide mig lidt i gennem, måske over msn eller noget?.. Eller bare PM. Bare så vi kan komme i kontakt.. :-)

Det som jeg gerne vil have hjælp til er bl.a.:

- At kunne indstille penslen så den tegner med tynd og fin streg som i de videoer man også kan se på youtube med hvordan man gør, problemet er bare i de videoer går det for stærk til at se hvad personen gør; men her er et billede af hvad jeg mener, som jeg vil have hjælp til;

http://browse.deviantart.com/resources/?qh=§ion=&q=devil+photoshop+tutorial#/d1s5823

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg by Gæst on Søn 9 sep 2012 - 18:55

Tadioh.. o/

Jeg.. Tegner ikke igennem PS, men redigere i billeder, og.. Leger.. Så kan ikke hjælpe dig med, hvordan man laver de rette bugninger på pensel streger.. Men kan fortælle dig hvor man ændre i pensel størelse, på både Brushes og.. Den almindelig pensel.. Er meget simpelt..

Når du har PS åben, er der et panel i venstre side. Man kan lave sine egne costume opsætninger af dette lille panel, men mener at den øverste, i standarden, er et lille icon, der viser en musepil. Lidt i nærheden af den der flyver rundt på din skærm, når du bruger musen. :P
En vej ned i panelet, finder du iconet af en maler pensel. Hvis du venstreklikker på den, og holder den inde, kommer der en lille menu frem, hvor du vil kunne se et icon af en blyant. Tryk på det, og du har den mest simple pensel, der bare laver en streg. Hvis du tager den der heder: Brush, for du en anden effect. Du kan jo lege lidt med dem, og se forskællen.

Jeg gætter på at de brugte Pen toolet, i det billede du linkede til. Og så når vi snakker om hvor mange pixels strøget skal være på, så når du har valgt værktøjet, om det er Brush eller Pen, så kommer der et nyt lille panel oppe over det grå område omkring dit Canvas(Som er det hvide, eller ternede område du tegner på), i venstre side. Der vil du se et lille hvidt icon, hvorpå der er en sort plet. Og når du trykker på den, kan du vælge hvor mange pixels stregen skal være på. Håber det hjalp. Hvis ikke kan du sende mig et PM med din MSN, og så kan jeg lede igennem det, imens du sidder med det. (:

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 9 sep 2012 - 20:13

Thank you! Jeg vil prøve at gøre et forsøg ud fra det du har skrevet :-) Jeg sætter virkelig pris på al den hjælp jeg kan få^^, da jeg gerne vil i gang med at tegne løs i Photoshop, men inden jeg vil lade mig gøre det, vil jeg lige have det grundlæggende sat fast i hovedet, så det bare kan ligne lidt professionelt af det jeg tegner.. fordi de pensel typer jeg kender til i Photoshop, synes jeg bare ser forkert ud når jeg vil til at tegne alvorligt.. hvis man kan sige det på den måde :-) penslen.. ser for tyk ud?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 9 sep 2012 - 21:01

NOW ITS WORKING :'D

Fandt også lige en god guide video!

http://www.youtube.com/watch?v=jkXBimn5YMA

Gæst
Gæst