Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238816 indlæg in 11996 subjects

Den perverse bag Ciel! <'3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Den perverse bag Ciel! <'3

Indlæg by Gæst on Man 2 jul 2012 - 18:16

Ja, nu tænkte jeg lidt jeg ville prøve dette, eller at jeg havde tiden og Mail skulle aligevel spise xD selvom det meget hygge i chatten (;
Mit navn irl er Michelle xD jeg er en skør liderlig pervers wierd lille fynbo på 166 xD
jeg har en kærlighed til manga serier og cosplay xD (Har min egen naruto bamse -w-)
jeg har en meget høj fantasi eller min hjerne er meget fantasi fuld, da jeg har nogle underlige ting der sker med mig når jeg ser gyser film xD
Det vil i ikke vide mere om o.o
Jeg er en 16 år glad lille fynbo, eller jeg bliver snart 17 8D her den 8 juli bliver jeg 17 o.o
og ja har en normal familie o.o hvis man kan kalde den det xD vi har nogle særheder sammen xD især mig og min søster xD

Jeg har en tendens med at være på pcen nærmest hver dag xD men det så pga. jeg ikke må så meget da jeg er den yngste i familien, eller at jeg bare har gjord noget lort i mit liv før xD såeh ja n.n man lære af sine fejl, det må jeg sku sige (;

Jeg bliver kaldt Yankie OwO er lige sluttet på min efterskole som var den Eisbjerghus efterskole xD et helt år røgfri efterskole, men dog røg jeg i smug med de andre smugeryger xD (Slemme mig i know)
næste år skal jeg på gym hehe kan huske da jeg blev taget som egnet så strålede mig og min søster af glæde, og så kom hendes kæreste og turde ikke være sammen med os xD

Og ja emner, er jeg ret kreativ, hvis jeg for noget og arbejde med, elsker og emne, men dog er vie la mort, den bedste rollespil side jeg har været på af dem jeg har været på :3 mig slipper i sku ikke for de næste mange år xD
Irl er jeg bøsse som Ciel er her n.n dejlige mig 8D eller retter er transexsuel bøsse o.o (snart er jeg de 21 år! men stadig lang tid inu ><)
Billeder o.o dem kommer der nok på et andet tidspunkt o: da jeg ikke lige orker og finde nogle nogenlunde gode nogle xD og og jeg har en Dinosaur jump-suit dragt! 8D ja ja, og så har jeg sasuke cosplay tøj, til sasunaru cosplay :'D
*tænker* var det det?

Ja det tror jeg mere skriv :'D og emne bare spørg xD er frisk xD
~ Den perverse lille Fynbo (; <3

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen