Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

don't stop believin

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: don't stop believin

Indlæg by Gæst on Søn 24 jun 2012 - 17:17

Artanis smilede tilbage til Tasja og nikkede, hvorefter hun fulgte efter hende videre ud mod skoven.
De var nået ca halvejs ud mod skoven da Artanis pludselig havde en trang til at kigge mod himlen. Hun bøjede nakken bagover og kiggede op. Foran hendes øjne, oppe mellem stjerne dukkede der en ståle af lys op i ikke mere end et splitsekund.
"Et stjerneskud..." tænkte hun "I så fald ønsker jeg at andre dæmoner vil vende det onde ryggen og vise verden at vi kan være ligeså godhjertede som alle andre"

De havde krydset grænsen til skoven og var nu nået de første par meter ind. Kort efter nåede de til en lille rydning i træerne. Hun pegede derhen og gik derind. Der var et par mellemstore sten man kunne bruge til at sidde på og masser af smågræne omkring.
Hun samlede nogle af grenene og lagde dem til retten mellem de to sten hvorefter hun dannede en flamme i håndfladen og lagde den ind i det lille bål.
Artanis vendte blikket mod Tasja og bad hende om at sætte sig ved den ene af de to sten "Som du allerede ved er jeg ikke et menneske, men det vil være langt nemmere at vise dig hvad jeg er i stedet for at fortælle det"
Med disse ord lod Artanis sin indre flamme fri, spredte dens energi ud i hele hendes krop og mærkede forvandlingen.
Et par store lædderagtige vinger voksede ud af hendes ryg, hendes øjne ændredes til to søer af mørkelilla vand.
Over hele hendes krop dukkede der et spind af lyse-lilla tråde op, og hendes tøj brød i flammer og formede sig hurtig til en flammende rød kjole der gik til jorden.
"Det her er hvad jeg er, en dæmon" sagde hun og gav Tasja et lettere undskyldende blik.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Fre 29 jun 2012 - 22:19

Tasja gik bare med hende til den lille rydning, mens hun holde det venlige smil på sine læber. Hun lag tingene fra sig nede på jorden, før hun satte sig ned ved siden af sine ting.
Hun viste godt at Artanis ikke var et menneske, men hvad hun ellers var havde ikke lagt sig ind i hendes tanker. Hun havde det jo også okay med alle væsner, og ligemeget hvilket væsen så mente hun ikke at de var onde. Så hun var endelig ligeglad med hvilket væsen Artanis var, da hun jo bare så hende som et godt væsen "jamen..." mere noget hun ikke at sige, før Artanis begynde at forvandle sig. Hendes venlige smil forblev bare på hendes læber, mens hun så på hende med sine øjne "dæmon eller ej.. jeg ser dig ikke som et væsen, jeg ser dig som en god person" sagde hun med en kærlig tone i sin stemme, hun ville jo ikke have at Artanis skulle undskylde... undskylde for den hun var, for det var intet at undskyld for.
Hun rejste sig forsigtigt op og lag sit hoved lidt på skrå, mens hun holde sit smil på læberne "vi er født som vi er.. og det skal vi ikke undskylde for" sagde hun

//ved ikke hvornår jeg kommer på igen.. da jeg tager på ferie i morgen//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 jul 2012 - 16:12

Tasjas rolige reaktion da hun fandt ud af at Artanis var en dæmon overraskede hende en smule. Langt de fleste mennesker så på dæmoner som onde væsener, væsener der ikke ønsker andet end at gøre livet til et helvede for andre. Men Tasja var anderledes, hun dømte ikke Artanis på hvad hun var, hun dømte hende på hvem hun var.
"En person der kan acceptere at jeg kommer fra en 'ond' race er en person jeg sagtens kan blive venner med" tænkte Artanis ved sig selv mens hun stod og holdt øjenkontakt med Tasja.

Hun trak sin indre flamme tilbage og mærkede hvordan vingerne falmede væk, det lyselilla spind på hendes hud forsvandt langsomt. Hendes øjne gik tilbage til hvordan de normalt var og hendes flammende kjole svandt ind og blev afløst af hendes gamle tøj.
"Tak" sagde hun "Fordi du ikke dømmer mig for min race"
Hun gik hen til bålet igen og satte sig på den ene af de to sten. Hun gav tegn til at Tasja også skulle sætte sig.
"Jeg antager at du også gerne vil høre om min fortid, høre min historie?" spugte hun og kiggede på elveren.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 14 jul 2012 - 16:51

Tasja kunne ikke se hvorfor man skulle dømme hinanden, bare fordi man var en race.. behøvede det ikke at betyde at man var ond, godheden fandtes i alle var hun overbevist om "jeg dømmer ingen uden at kende dem" sagde hun og viste ikke hvordan folk kunne det, hun var glad for at være den hun nu var. Hun så bare ind i flammerne inde i bålet, med et beundrende blik i sine øjne "ild er bare noget særligt" sagde hun og vende sit blik mod hende og sende hende et venligt og kærligt smil, som viste at hun var ret så glad for at have mødt hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 14 jul 2012 - 20:35

Det gik ikke Artanis forbi at Tasja undgik hendes spørgsmål.
"Ikke sikkert at alle vil høre ens historie" tænkte hun samtidig med at hun stirede ind i bålet. Hun ville ønske at hun bare kunne lægge frygten for at blive fundet af sin familie bag sig.
"Jeg længtes efter en fredelig tilværelse" mumlede hun og kastede endnu en pind på bålet. Det gav et lille *plop* da pinden ramte flammerne.

Tasjas ord bragte Artanis tilbage til den omkringliggende verden
"Ja" sagde hun "Ild er noget særligt... Mere for mig end som så" Hun kiggede op mod himlen "Det er ved at blive sent Tasja, hvad med at vi vender hjem ad? Eller i det mindste finder et sted at sov-" Hendes rumlende mave afbrød hende "Måske noget at spise også?" spurgte hun grinende og rejste sig op.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen